Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

στην οικογένεια έχουμε έξυπνα τηλέφωνα

 

έχω βάλει στο Apn ένα έξτρα χαρακτήρα.... δεν μπαίνουν με τίποτα στο ίντερνετ....

 

πως τα καταφέρετε εσείς και χρεωνεστε δεν ξέρω....

 

η wind sto iphone δε σε αφηνει να αλλαξεις apn !!! δεν εμφανιζεται καν, μονο στο iphone , ipad αλλαζεις κανονικα !!!

 

δηλαδή έχεις κινητό που ανοίγει μόνο του τα δεδομένα;;;....

 

αν είναι να μας το πεις να μην το αγοράσουμε :D

οσο γι αυτο που λενε τα παιδια ισχυει , ειχα σε ενα ταβλετ μια καρτα wind και ενβ 2 μερες ηταν στο σπιτι συνδεδεμενη με wifi μετα απο 2 μερες ειδα 2 μηνυματα οτι με χρεωσε 1 ευρω για καθε μια μερα που περασε , γιατι παροτι ειναι σε wifi πρωτα παει data και μετα wifi και ετσι γι αυτο το απειροελαχιστο kb σε χρεωνει 1 ευρω !!!

Edited by reddevils.gr
[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Πες τα ρε φίλε!! Γεια στο στόμα σου!! Πόσο αλήθεια είναι αυτό που λες... Από όσους γνωστούς και φίλους που έχω και διαθέτουν σμαρτφον κανείς δεν ξέρει τις λειτουργίες του ακριβώς (σιγά μη διαβάσω το μάνιουαλ, η δικαιολογία) με αποτέλεσμα να κάνουν διάφορες λαλακίες.. Αυτό το εκμεταλεύονται διάφορες εταιρίες και προκύπτουν οι "λάθος" χρεώσεις! Εγώ που έχω 3 νούμερα Q (τα 2 για 5 χρόνια περίπου, και όχι σμαρτφον κινητά), ποτέ δεν μου ήρθε λάθος χρέωση.. Και τέλος να πω την προσωπική μου άποψη, επειδή έχω παρατηρήσει και γω να κράζουν περισσότερο την wind για τις λάθος χρεώσεις, εικάζω πως τελευταία συνέχει "τραβάει" κόσμο από τις άλλες 2 εταιρίες, λόγω ότι είναι η πιο φθηνή πλέον, εξού και το πρόβλημα.. Το πρόβλημα μας είναι ένα : ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ με συνέπεια να μην ξέρουμε, και να βρίσκουμε την εύκολη δικαιολογία : λάθος χρέωση της εταιρίας!

 

όποιος ξέρει πως λειτουργεί ενα smartphone, δεν έχει εξτρά καταλαθος χρεώσεις! Δυστυχώς το 80%+ των κατόχων smartphone το έχουν αποκτήσει χωρίς να ξέρουν τα βασικά... Και πάνω απο 50% το εχουν χωρις σκοπό να μπουν στο ιντερνετ. Είναι όπως στα Τζιπ: πολλοί τα έχουν με λάστιχα δρομου, πολλοι τα κολλανε σε αστειες λάσπες και λιγοι δεν κολλανε πουθενά ;)

 

Να πάω και να μετρήσω τα σχόλια στο νήμα της vodafone; :rolleyes: Και οι δύο ξέρουμε ότι αυτό δεν πρόκειται να το κάνω. Δε θα χάσω το χρόνο μου μετρώντας σχόλια. Σχολιάζω τα "μόνο" τα δικά σου σχόλια, γιατί είναι "σεντόνια" και ενώ έχεις κάνει ( αν θυμάμαι καλά ) τις κινήσεις που πρέπει να κάνει όποιος χρεώνεται χρεώσεις από υπηρεσίες που δε χρησιμοποίησε, συνεχίζεις και γράφεις τα ίδια και τα ίδια. Έκανες αυτά που έπρεπε και τώρα περιμένεις τα αποτελέσματα. Μόλις έχεις αποτελέσματα, ξαναγράψε. Επίσης, δεν έχω σχολιάσει σχόλια άλλων, γιατί δεν έχουν την ίδια έκταση με τα δικά σου.

 

Όσο για τη vodafone. Επέτρεψέ μου να ξέρω καλύτερα, αφού έχω μια κάρτα της και τη χρησιμοποιώ, αν και δε νομίζω για πολύ ακόμα. Η vodafone, λοιπόν, σε μια αγορά εφαρμογής που έκανα, αποφάσισε να μου χρεώσει επιπλέον χρηματικό ποσό ( δε θυμάμαι το ύψος του ), πέραν της αξίας της εφαρμογής και του αντίστοιχου φπα της. Σκέφτηκα, τυχαίο θα είναι το γεγονός ή δε θα θυμάμαι ακριβώς το υπόλοιπό μου. Όλα αυτά συνδεδεμένος στο wifi στο σπίτι μου. Σημείωση: Για να "δει" το κατάστημα εφαρμογών την κάρτα και να γίνει η χρέωση, πρέπει να είναι στη επιλογή 3g ή 4g η συσκευή και να είναι ενεργοποιημένα τα δεδομένα. Πριν λίγες μέρες, πάλι με την ίδια συσκευή και την ίδια κάρτα, σκέφτηκα να κάνω άλλη μια αγορά εφαρμογής. Αυτή τη φορά, όμως, ήλεγξα το υπόλοιπό μου ακριβώς πριν κάνω την αγορά μου. Η συσκευή σε 3g, αλλά κλειστά τα δεδομένα, και συνδεδεμένη στο ίδιο wifi. Επίσης, πηγαίνω μέχρι το τελευταίο στάδιο στο κατάστημα, της επιβεβαίωσης της αγοράς, το βάζω στο background, και πηγαίνω να ανοίξω την κίνηση των δεδομένων. Εδώ, να επαναλάβω ότι είμαι συνδεδεμένος ήδη σε wifi, που έχει προτεραιότητα, έναντι του δικτύου κινητής στα smartphones. Με το που ανοίγω τα δεδομένα, βλέπω δίπλα στην ένδειξη H να "ανάβει" η ένδειξη της κίνησης δεδομένων, που σημαίνει ότι, με ένα "μαγικό" τρόπο, η vodafone ακύρωσε την προτεραιότητα που έχει το wifi και ενεργοποίησε τα δεδομένα. Και σαν επιβεβαίωση, μου ήρθε και το ενημερωτικό μήνυμα της χρέωσης του 1 ευρώ. Τέλος, αν η wind έχει μία φορά κακή κάλυψη, η vodafone έχει 10, στις περιοχές που κινούμαι τουλάχιστον και ενώ με την πρώτη έχω τις μισές μπάρες και πάνω μπάρες σε H, μέσα στο σπίτι, με τη vodafone έχω μόνο 2g και H μιας μπάρας μόνο στο μπαλκόνι. Και δεν τίθεται θέμα πυκνοκατοικημένης περιοχής, οι δρόμοι είναι μεγάλοι και μένω αρκετά ψηλά στην πολυκατοικία. Αυτό που θα κάνω είναι ό,τι και παλαιότερα. Ποτέ αριθμό από vodafone, για κανένα λόγο. Ο δεύτερος αριθμός που χρησιμοποιώ από το συγκεκριμένο "φαρμακείο", μετά από πολλά χρόνια από τον πρώτο, και ο τελευταίος. Ναι, για 'μένα χειρότερη από τους 3, είναι η vodafone.

 

Τέλος, γράφεις για τη vodafone σα να ξέρεις, βασισμένος σε αυτά που έχεις διαβάσει, ενώ εσύ δεν έχεις κάποια προσωπική εμπειρία. Σου προτείνω να πάρεις ένα δωρεάν νουμεράκι, από τα όμορφα κορίτσια που είχαν βγάλει στο κέντρο και τα μοίραζαν, την προηγούμενη φορά που πήγα κέντρο για δουλειές, έτσι ώστε να κρίνεις ιδίοις όμμασι.

 

P.S.1: Κοίτα που έγραψα κι εγώ σεντόνι σαν κι εσένα...

P.S.2: Επειδή είναι κουραστικά τα τεράστια posts, ας διαγράψει κάποιος moderator το δικό μου, αφού πρώτα μείνει μια με δύο μέρες το πολύ, για να προλάβεις να το διαβάσεις.

P.S.3: Επίσης, επειδή μέχρι να γράψω το post, με έκανε "πέταξε" το myphone, είδα και posts που αναφέρουν ότι το ίδιο γίνεται και στο what's up, αλλά αυτό το προσπέρασες...

 

Καταρχας mr47 δεν θα σου ζητησω την εγκριση για το ποσα πολλα η τα ποσα λιγα θα γραψω στο ποστ μου. Και εν παση περιπτωσει αρμοδιοι ειναι οι διαχειριστες για να μου κανουν παρατηρηση.

2ον Δεν εκθετω πλεον το θεμα μου αλλα σχολιαζω τα σχολια αλλων μελων (και οχι με σεντονια οπως λες) τα οποια αναφερουν παρεμφερη θεματα με το δικο μου για το οποιο καποιοι βρισκουν την ευκολη λυση της μη γνωσης smartphone και κοιτανε να κουκουλωσουν το θεμα οπως οπως. Εναν τον βγαζεις ευκολα βλακα, πολλους ομως οχι τοσο ευκολα. Τωρα αμα σε πειραζει εσενα που πληθαινουν οι "καταγγελιες" για το ιδιο θεμα, δικο σου προβλημα.

Αμα σε κουραζουν αυτα που γραφω δεν σε υποχρεωνει κανεις να τα διαβασεις η να τα σχολιασεις. Το ιδιο με εχεις κουρασει και εσυ που κοτσαρεις παντου την απαντηση (κολαει δεν κολαει) οτι εισαι πολυ ευχαριστημενος με τις φτηνες χρεωσεις της wind και την σουπερ καλυψη της. Μπραβο σου αλλα μας το εχεις πει 100 φορες. Οταν θα γινουν σχολια για τις χρεωσεις της wind σε σχεση με τις αλλες εταιρειες γραψε τις αποψεις σου. Σε θεματα λαθων, η ψευδων χρεωσεων, η δυσλειτουργιων συστηματος το παραπανω ιδιο σχολιο σου σου μου θυμιζει το "τι κανεις μπαρμπα; Κουκια σπερνω".

 

Το αν θεωρεις την vodafone χειροτερη δικαιωμα σου. Παω πασο και δεν με αφορα καθολου. Σεβομαι την αποψη σου. Σεβασου και εσυ την δικη μου οτι εγω θεωρω χειροτερη την wind και τεκμηριωμενα. Εχω περασει και απο την βοντα και μπορω να κρινω τουλαχιστον σε θεμα καλυψης. Μετα το θεμα που ειχα, περασα σε κοσμοτε κρατωντας και το q νουμερο μιας ακομα και την φορητοτητα η wind την κωλισιεργουσε αρκετα με προφαση ανακριβη στοιχεια στην αιτηση. Επομενως δεν ειμαι φαν καμιας βονταφον.

 

Τωρα φιλοι geocom και kimius. Εγω χρεωθηκα ιντερνετ daily και μαλιστα επι εφτα μηνες μη εχοντας smartphone. Το κινητο που ειχα και εχω, ειναι στο ιδιο δικτυο της q εδω και πεντεμισυ χρονια. Ξαφνικα λοιπον τους τελευταιους μηνες ξεχασα πως να το χρησιμοποιω και αρχισα να κανω κινηση δεδομενων; Και μαλιστα η χρεωση γινοταν παντα μια ημερα μετα την ληξη πακετου δεδομενων; Δεν χρειαζεται πλεον να βαζεις πακετο δεδομενων μιας μεσα απο τις προσφορας στο βαζουν ουτως η αλλως. Γιατι τα προηγουμενα πεντε χρονια δεν ειχα ποτε χρεωση ιντερνετ daily και ξαφνικα το τελευταιο διαστημα μια μερα μετα την ημερομηνια ληξης πακετου δεδομενων εχω χρεωση; Αν επισης ξαφνικα εγινε κατι στο κινητο μου που δεν ειχε γινει τα προηγουμενα χρονια, γιατι δεν χρεωνομαι ιντερνετ καθε μερα η πολλες φορες το μηνα αλλα μονο μια μερα μετα την ληξη πακετου δεδ.; Θα ελεγα καποιο bug αλλα μετα απο αυτα που βλεπω σε μενα αλλα και σε αλλους και ταυτοχρονα την wind σε ολες τιε περιπτωσεις να τα ριχνει στους συνδρομητες και να μην επιστεφει τα ευρω κρινω οτι ειναι σκοπιμη ενεργεια. Αυτη ειναι η αποψη μου. Αρεσει δεν αρεσει πρεπει να γινει σεβαστη (ακους φιλε mr47);

 

Καθε μερα λοιπόν που καποιος κανει μια νεα καταγγελια για αυτο το θεμα θα σχολιαζω και θα ενισχυω τα λεγομενα του καθως δεν θα τον αφησω ερμαιο σε καποιους που προσπαθουν να παρουσιασουν το μαυρο ασπρο και χωρις να ζητησω την αδεια κανενος. Και μαλιστα οταν η εταιρεια δεν κοιταει να διορθωσει το υποτιθεμενο bug της.

PS1 Αν καποιος βαριεται να διαβασει τα ποστ δεν μπορει να εχει και αποψη και να λεει οτι η Χ εταιρεια που εχει 30 αναφορες για το ιδιο προβλημα απο την Ψ που εχει ελαχιστες η καθολου αναφορες για το συγκεκριμενο ειναι καλυτερη.

PS2 προσωπικη μου αποψη οτι καποιος που γραφει στο myphone.gr ξερει αν μη τι αλλο να κλεινει και να ανοιγει κατα το δοκουν τα δεδομενα στο τηλεφωνο του

PS3 Ti εγινε ξαφνικα και εκει που εγραφε καποιος για την χρεωση του internet mobile daily καθε 1-2 μηνες τωρα γραφει στο νημα της wind καθε μερα η μερα παρα μερα. Πληθυνανε ξαφνικα οι ψεκασμοι και επεσε κυμα ηλιθιοτητας και ασχετοσυνης στην χωρα;

PS4 Το PS3 σου φιλε mr47 οσο και αν το διαβαζω δεν μπορω να καταλαβω τι γραφεις και τι εννοεις. Δεν βγαινει νοημα συντακτικα οποτε δεν μπορω να σου απαντησω.

PS5 Ειδες παλι με εκανες να γραψω σεντονι. Μαλλον με εμπνέεις.

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

δηλαδή έχεις κινητό που ανοίγει μόνο του τα δεδομένα;;;....

 

αν είναι να μας το πεις να μην το αγοράσουμε :D

ξαναδιαβασε τι εγραψα

Link to comment
Share on other sites

ξαναδιαβασε τι εγραψα

διάβασα τι έγραψες φιλε, πλην όμως εμένα καμμια εφαρμογή δεν μου ανοίγει τα δεδομένα.... ούτε GPS ούτε τίποτα.... και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού..... αν το έκανε θα είχα χρεοκοπήσει....

 

όσο για το iPhone δεν γνωρίζω, έριξα μια ματιά και είδα ότι υπάρχουν κάποιοι τρόποι να μπερδεύεις το Apn.... ίσως ένας πιο ειδικός (vasileios) να μπορεί να βοηθήσει

 

πάντως το συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν νομίζω να το πάρω ποτέ :D

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια δεν κοιταει να διορθωσει το υποτιθεμενο bug της.

 

Στο 3ο νούμερο που έχω και χρησιμοποιώ δεδομενα κανονικά (από την προσφορά με 10€ ανανέωση, τους τελευταίους μήνες) δεν έχει δημιουργηθεί ποτέ πρόβλημα... Επίσης συγνώμη προκαταβολικά, αλλά αρνούμαι να δεχτώ ότι είσαι ολόσωστος και ότι η εταιρία έχει προηγούμενα με εσένα και σε χρεώνει επίτηδες κάθε μήνα daily internet.. Εγώ αν ήμουν εταιρία και το είχα αυτό πολιτική για να κλέβω, θα έκλεβα κάθε χρήστη μια φορά στα 2 χρόνια έτσι ώστε και να μην το καταλάβει (ενδεχομένως), και να δικαιολογείται ως πραγματική λάθος χρέωση, παρά ως εσκεμμένη ενέργεια.. Άρα 1) δεν είναι bug γιατί δεν συμβαίνει σε όλους αυτόματα, και 2) αφού όλοι έχετε σμαρτφον και λίγο πολύ ασχολείστε με ιντερνετ στο κινητό σας, αγοράστε ένα γαμ...νο πακέτο ίντερνετ (την μέρα που λήγει το προηγούμενο πακέτο) που η q το δίνει τζάμπα και έχετε καθαρίσει... Εκτός αν δεν έχετε 2€ για το πακέτο, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πετάξτε το κινητό σας!!! Δεν σας χρειάζεται..

 

PS : αυτό που γίνεται κατά 99% των περιπτώσεων (και έχει γίνει και σε μένα), είναι το να έχεις πακέτο το οποίο λήγει π.χ. στις 15/9 να το ξεχάσεις ότι λήγει, και στις 16 που ανοίγεις το κινητό σου (και συνδέεται αυτόματα στο ίντερνετ για να συγχρονίσει τις διάφορες εφαρμογές), τσουπ σου έρχεται και η λάθος χρέωση!! Το αν το data είναι ανοιχτό, ή κλειστό, ή ανοιγοκλείνει, πιο πολύ σας μπερδεύει παρά σας βοηθάει απ'ότι φαίνεται!! :lol: :lol: :p

1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7
Link to comment
Share on other sites

όποιος ξέρει πως λειτουργεί ενα smartphone, δεν έχει εξτρά καταλαθος χρεώσεις! Δυστυχώς το 80%+ των κατόχων smartphone το έχουν αποκτήσει χωρίς να ξέρουν τα βασικά... Και πάνω απο 50% το εχουν χωρις σκοπό να μπουν στο ιντερνετ. Είναι όπως στα Τζιπ: πολλοί τα έχουν με λάστιχα δρομου, πολλοι τα κολλανε σε αστειες λάσπες και λιγοι δεν κολλανε πουθενά ;)

 

Τρολλαρεις ετσι; Επειδη δεν εχει συμβει σε ΕΣΕΝΑ, παει να πει οτι ΔΕΝ υφισταται και οτι οφειλεται στην ασχετοσυνη των κατοχων smartphone; Πιο παιδαριωδες επιχειρημα δεν εχω διαβασει εδω μεσα. Δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη,που συμφωνα με τις μαρτυριες του, δεν εχει KAN smartphone, δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη που εχει διαγραψει και τα APN στο smartphone. Αρκει που δεν συμβαινει σε εσενα και σε καποιους αλλους. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

που ανοιγουν μονα τους κρυφα οταν εχεις δωσει αδεια σε οποιαδηποτε εφαρμογη να το κανει

 

Θα αστειευεσαι βεβαια. Κατι τετοιο φυσικα και ΔΕΝ ισχυει. Τον apn διακοπτη δεν τον ανοιγουν οι εφαρμογες.

Link to comment
Share on other sites

2) αφού όλοι έχετε σμαρτφον και λίγο πολύ ασχολείστε με ιντερνετ στο κινητό σας, αγοράστε ένα γαμ...νο πακέτο ίντερνετ (την μέρα που λήγει το προηγούμενο πακέτο) που η q το δίνει τζάμπα και έχετε καθαρίσει... Εκτός αν δεν έχετε 2€ για το πακέτο, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πετάξτε το κινητό σας!!! Δεν σας χρειάζεται..

 

PS : αυτό που γίνεται κατά 99% των περιπτώσεων (και έχει γίνει και σε μένα), είναι το να έχεις πακέτο το οποίο λήγει π.χ. στις 15/9 να το ξεχάσεις ότι λήγει, και στις 16 που ανοίγεις το κινητό σου (και συνδέεται αυτόματα στο ίντερνετ για να συγχρονίσει τις διάφορες εφαρμογές), τσουπ σου έρχεται και η λάθος χρέωση!! Το αν το data είναι ανοιχτό, ή κλειστό, ή ανοιγοκλείνει, πιο πολύ σας μπερδεύει παρά σας βοηθάει απ'ότι φαίνεται!! :lol: :lol: :p

 

Στο ένα νούμερο της Q αγοράζω πάντα δεδομένα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα χρεώσεων αλλά στο δεύτερο που είναι σε ένα Nokia 100, που δεν έχει καν Internet, δεν αγοράζω γιατί δεν το χρειάζομαι.

 

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει στο δεύτερο νούμερο

1ον να αγοράσω δεδομένα οπωσδήποτε, για να μην με χρεώσουν 1€ και

2ον πρέπει να κλείσω τα data, που δεν έχω, για να μην με χρεώσουν 1€;

Άρα δεν φταίει η εταιρεία αλλά εγώ που δεν αγοράζω ένα γάμ...νο πακέτο Internet σε ένα νούμερο που δεν το χρειάζομαι!!!

Ωραία λογική.

Link to comment
Share on other sites

Στο ένα νούμερο της Q αγοράζω πάντα δεδομένα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα χρεώσεων αλλά στο δεύτερο που είναι σε ένα Nokia 100, που δεν έχει καν Internet, δεν αγοράζω γιατί δεν το χρειάζομαι.

 

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει στο δεύτερο νούμερο

1ον να αγοράσω δεδομένα οπωσδήποτε, για να μην με χρεώσουν 1€ και

2ον πρέπει να κλείσω τα data, που δεν έχω, για να μην με χρεώσουν 1€;

Άρα δεν φταίει η εταιρεία αλλά εγώ που δεν αγοράζω ένα γάμ...νο πακέτο Internet σε ένα νούμερο που δεν το χρειάζομαι!!!

Ωραία λογική.

 

Ρε φίλε πιάστηκες από την περίπτωση... Δεν αγιοποίησα την wind/q και ούτε είπα ότι είναι αλάνθαστη... Αλλά αμφιβάλλεις ότι τις περισσότερες φορές φταίνε οι χρήστες?? Είναι σαν τα αυτοκίνητα και τα δυστυχήματα! Ένα ποσοστό οφείλεται σε ελαττωματικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό οφείλεται σε λάθος χειρισμό των οδηγών..

 

Και παρεπιπτόντως leonpap αναρωτιέμαι πόσες φορές σε χρέωσαν internet day pass στο nokia 100.. :/

Edited by kimius
1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7
Link to comment
Share on other sites

Τρολλαρεις ετσι; Επειδη δεν εχει συμβει σε ΕΣΕΝΑ, παει να πει οτι ΔΕΝ υφισταται και οτι οφειλεται στην ασχετοσυνη των κατοχων smartphone; Πιο παιδαριωδες επιχειρημα δεν εχω διαβασει εδω μεσα. Δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη,που συμφωνα με τις μαρτυριες του, δεν εχει KAN smartphone, δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη που εχει διαγραψει και τα APN στο smartphone. Αρκει που δεν συμβαινει σε εσενα και σε καποιους αλλους. :rolleyes:

 

Στο ένα νούμερο της Q αγοράζω πάντα δεδομένα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα χρεώσεων αλλά στο δεύτερο που είναι σε ένα Nokia 100, που δεν έχει καν Internet, δεν αγοράζω γιατί δεν το χρειάζομαι.

 

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει στο δεύτερο νούμερο

1ον να αγοράσω δεδομένα οπωσδήποτε, για να μην με χρεώσουν 1€ και

2ον πρέπει να κλείσω τα data, που δεν έχω, για να μην με χρεώσουν 1€;

Άρα δεν φταίει η εταιρεία αλλά εγώ που δεν αγοράζω ένα γάμ...νο πακέτο Internet σε ένα νούμερο που δεν το χρειάζομαι!!!

Ωραία λογική.

 

Mε καλυψατε απολυτως. Δεν χρειαζεται να προσθεσω κατι πανω σε αυτο. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως εσκεμενα γυρναει η κουβεντα στο οτι οσοι εχουν διαφορετικη αποψη τα παιρνουν για να θαβουν την wind, η την μισουν, η ειναι ηλιθιοι. Ακομα περισσοτερο με προβληματιζει πως το τελευταιο καιρο η αντιπροταση ειναι να αγοραζουμε πακετα ιντερνετ γιατι ειναι φτηνα. Η αυτο η πρεπει αν πληρωνουμε σαν μ... Μηπως για αυτο γινεται ολη η ιστορια; Λεω μηπως;

 

Πραγματικα την λογικη αφου δεν εχει συμβει σε μενα αποκλειεται να εχει συμβει στον οποιοδηποτε δεν μπορω ουτε να την καταλαβω ουτε να την σχολιασω καν. Μηλα με πορτοκαλια μπλεκουμε.

 

Και φυσικα η best απντηση ever ειναι:

ΕΡ. ME XΡΕΩΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ DAILY. ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ.

ΑΠΑΝΤ. ΕΧΩ WIND KAI EIMAI KAΛΑ. ΤΙ ΦΤΗΝΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΛΗ ΚΑΛΥΨΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΒΟΝΤΑΦΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ 3G.

 

----- προσθήκη μηνύματος 11 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ρε φίλε πιάστηκες από την περίπτωση... Δεν αγιοποίησα την wind/q και ούτε είπα ότι είναι αλάνθαστη... Αλλά αμφιβάλλεις ότι τις περισσότερες φορές φταίνε οι χρήστες?? Είναι σαν τα αυτοκίνητα και τα δυστυχήματα! Ένα ποσοστό οφείλεται σε ελαττωματικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό οφείλεται σε λάθος χειρισμό των οδηγών..

 

Και παρεπιπτόντως leonpap αναρωτιέμαι πόσες φορές σε χρέωσαν internet day pass στο nokia 100.. :/

Δεν ξερω ποσες φορες χρεωσαν τον leonpap αλλα στο συγκεκριμενο κινητο εστω και μια φορα να το κανανε ειανι το λιγοτερο τραγικοι.

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Τρολλαρεις ετσι; Επειδη δεν εχει συμβει σε ΕΣΕΝΑ, παει να πει οτι ΔΕΝ υφισταται και οτι οφειλεται στην ασχετοσυνη των κατοχων smartphone; Πιο παιδαριωδες επιχειρημα δεν εχω διαβασει εδω μεσα. Δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη,που συμφωνα με τις μαρτυριες του, δεν εχει KAN smartphone, δεν θα σου γραψω οτι εχει συμβει σε χρηστη που εχει διαγραψει και τα APN στο smartphone. Αρκει που δεν συμβαινει σε εσενα και σε καποιους αλλους. :rolleyes:

 

1ον δεν τρολλαρω

2ον οσους ξερω, σε ολες τις εταιριες, κανενας δεν ειχε χρεωση ιντερνετ 1ε

3ον οσοι λετε οτι χρεωνεστε το 1ε του ιντερνετ σημαινει οτι δεν εχετε πακετο ιντερνετ, που σημαινει οτι δεν μπαινετε απο το κινητο στο ιντερνετ (αλλιως θα ειχατε αγορασει πακέτο), αρα ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΕΙ για να είστε ήσυχοι;

Link to comment
Share on other sites

διάβασα τι έγραψες φιλε, πλην όμως εμένα καμμια εφαρμογή δεν μου ανοίγει τα δεδομένα.... ούτε GPS ούτε τίποτα.... και όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού..... αν το έκανε θα είχα χρεοκοπήσει....

 

όσο για το iPhone δεν γνωρίζω, έριξα μια ματιά και είδα ότι υπάρχουν κάποιοι τρόποι να μπερδεύεις το Apn.... ίσως ένας πιο ειδικός (vasileios) να μπορεί να βοηθήσει

 

πάντως το συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν νομίζω να το πάρω ποτέ :D

 

Πράγματι στο iphone η WIND κλειδώνει το ΑΡΝ και δεν γίνεται να αλλαχθεί.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε πιάστηκες από την περίπτωση... Δεν αγιοποίησα την wind/q και ούτε είπα ότι είναι αλάνθαστη... Αλλά αμφιβάλλεις ότι τις περισσότερες φορές φταίνε οι χρήστες?? Είναι σαν τα αυτοκίνητα και τα δυστυχήματα! Ένα ποσοστό οφείλεται σε ελαττωματικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό οφείλεται σε λάθος χειρισμό των οδηγών..

 

Και παρεπιπτόντως leonpap αναρωτιέμαι πόσες φορές σε χρέωσαν internet day pass στο nokia 100.. :/

 

Δεν μας ενδιαφερει αν τις περισσοτερες φορες μπορει να φταινε οι χρηστες. Μιλαμε μαζι τωρα και αναφερουμε τις δικες μας περιπτωσεις με το υποβαθρο που εχουμε πανω σε αυτα τα θεματα. Οχι με την κυρια Τασια απεναντι. Οταν θα συζητησεις μαζι της, να της πεις τα παραπανω. Τωρα, γινεστε προκλητικοι και προσβλητικοι.

 

1ον δεν τρολλαρω

2ον οσους ξερω, σε ολες τις εταιριες, κανενας δεν ειχε χρεωση ιντερνετ 1ε

3ον οσοι λετε οτι χρεωνεστε το 1ε του ιντερνετ σημαινει οτι δεν εχετε πακετο ιντερνετ, που σημαινει οτι δεν μπαινετε απο το κινητο στο ιντερνετ (αλλιως θα ειχατε αγορασει πακέτο), αρα ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΕΙ για να είστε ήσυχοι;

 

2) Και επειδη δεν γνωριζεις εσυ ρε φιλε μια τετοια περιπτωση, τι παει να πει; Ειναι επιχειρηματα αυτα και τα γραφεις ξανα και ξανα;

3) Θα δωσουμε λογαριασμο σε κανεναν για το αν αυτο τον μηνα δεν θελουμε να ενεργοποιησουμε πακετο ιντερνετ γιατι δεν το χρειαζομαστε ή θα πρεπει να παιρνουμε τηλ καθε τοσο στο 1231 για να ενεργοποιουμε και να απενεργοποιουμε τα δεδομενα και να ειμαστε στην αναμονη για το ποτε θα αρθει η απενεργοποιηση;

 

Μα ειναι σοβαρα αυτα τα πραγματα που γραφεις;

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

@runner70: εσύ, που το μόνο που κάνεις είναι να γκρινιάζεις, θεωρείσαι σοβαρός; Σου βρηκα μια λύση, αφού τα υπόλοιπα που σου είπαν δε μπορεις να τα δεχτείς... Ρίξε 10 καταγγελίες, άλλαξε αριθμό, άλλαξε εταιρία, πάντως με τη μιρλα κανένας δε κατάφερε τίποτα. Εαν μπαινεις στο ιντερνετ απο το κινητο, εχεις πακετο. Εαν δεν μπαινεις, κακώς αγόρασες σμαρτφον. Εαν τον εναν μηνα μπαινεις και τον αλλο δε μπαινεις, πάλι κακώς αγορασες σμαρτφον, με τα ιδια λεφτα θα ειχες απλη συσκευη και ταμπλετ. Αυτό που πρεπει να καταλάβεις είναι οτι σμαρτφον=ιντερνετ. Εαν δε θέλεις ιντερνετ, δεν αγοραζεις σμαρτφον. Και όσοι θέλουν ιντερνετ στο κινητο, εννοειται οτι εχουν σμαρτφον και πακετο δεδομενων.
Link to comment
Share on other sites

@runner70: εσύ, που το μόνο που κάνεις είναι να γκρινιάζεις, θεωρείσαι σοβαρός; Σου βρηκα μια λύση, αφού τα υπόλοιπα που σου είπαν δε μπορεις να τα δεχτείς... Ρίξε 10 καταγγελίες, άλλαξε αριθμό, άλλαξε εταιρία, πάντως με τη μιρλα κανένας δε κατάφερε τίποτα. Εαν μπαινεις στο ιντερνετ απο το κινητο, εχεις πακετο. Εαν δεν μπαινεις, κακώς αγόρασες σμαρτφον. Εαν τον εναν μηνα μπαινεις και τον αλλο δε μπαινεις, πάλι κακώς αγορασες σμαρτφον, με τα ιδια λεφτα θα ειχες απλη συσκευη και ταμπλετ. Αυτό που πρεπει να καταλάβεις είναι οτι σμαρτφον=ιντερνετ. Εαν δε θέλεις ιντερνετ, δεν αγοραζεις σμαρτφον. Και όσοι θέλουν ιντερνετ στο κινητο, εννοειται οτι εχουν σμαρτφον και πακετο δεδομενων.

 

Εκτιθεσαι απο μονος σου με αυτα που γραφεις και ετσι δεν χρειαζεται να μπω στην διαδικασια να σου απαντησω και ουτε να σε πεισω οτι δεν ειμαι ελεφαντας. Η επιχειρηματολογια σου προδιδει και το νεαρο της ηλικιας σου. Και δεν θα σε ρωτησουμε για το αν μπορουμε να καταθεσουμε ενα προβλημα που εχει εμφανιστει σε μια μεριδα πελατων, μικρη ή μεγαλη δεν εχει σημασια.

 

ΥΓ. μαθαμε κατι καινουριο σημερα. Οποιος δεν χρησιμοποιει ανελλιπως το ιντερνετ στο smartphone του μεσω 3g υπηρεσιων , δεν χρειαζοταν να το παρει καθως το smartphone ειναι ΜΟΝΟ για ιντερνετ. Τοσα χρονια δεν το ειχα καταλαβει! :rolleyes:

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Εαν θέλεις να αλλάξει κάτι, κάνε καταγγελίες... Να έχεις επιχειρήματα όμως... Εαν η εταιρια σου εχει καταγεγραμμένη κίνηση, τότε κάτι κάνεις λάθος. Εαν δε μπορείς να το βρεις, αλλάζεις εταιρία και εύχεσαι να μην εχεις τα ίδια.
Link to comment
Share on other sites

Kαταγγελιες καναμε αλλα η κληση μας προωθειται. Αναλυτικο κινησης δεδομενων η wind δεν παρεχει. Αν καποιος εχει παρει ποτε τετοιο χαρτι ας το ποσταρει με σβησμενα τα στοιχεια του φυσικα. Λοιπον οσοι δεν εχουν συνδεση ιντερνετ να πεταξουν τους υπολογιστες και τα λαπτοπ τους γιατι υπολογιστης=ιντερνετ.:lol::p

 

Το παρον θεμα απο τις 11 σεπτεβριου και μετα εχει φτασει τις 5 σελιδες. Που να βαλουμε και τον Ιουλιο και Αυγουστο οταν εγραψα πρωτος για το θεμα μου και μετα σωρηδον συνεχιζονται οι ιδιες αναφορες απο αλλα μελη στο αναφορες προβληματων, @ τα παντα για τα καρτοκινητα Q/Wind. Βλεπω οτι τα τελευταια μηνυματα μεταφερθηκαν εδω. Οταν πρωτοεγραψα απο μερικους ακουσα τα ιδια ανουσια επιχειρηματα. Λοιπόν το εγραψα και πριν. Αλλο να γραφει καποιος στο φορουμ καθε 2-3-4 μηνες για μια λαθος κατα την γνωμη του χρεωση δεδομενων και αλλο το τελευταιο τριμηνα να γραφει καποιος καθε μερα η μερα παρα μερα. Στην πρωτη περιπτωση μπορει να πει κανεις οτι ειναι ΙΣΩΣ λαθος του χρηστη. Στην δευτερη καθε σχολιο ειναι περιττο.

 

Geocom ειλικρινα μιλας για επιχειρηματα; Οταν σου λεω οτι μου κανανε χρεωση δεδομενων σε μη smartphone και οταν ο αλλος φωναζει οτι εχει σβησει τελειως το APN και εξακολουθει να χρεωνεται. ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ. ΕΛΕΟΣ. ΕΛΕΟΣ. Δηλαδη τι αλλα επιχειρηματα θελεις;

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Αναλυτικο κινησης δεδομενων η wind δεν παρεχει. Αν καποιος εχει παρει ποτε τετοιο χαρτι ας το ποσταρει με σβησμενα τα στοιχεια του φυσικα.

 

Αιτηθηκα μια τετοια κατασταση και μου ειπαν να παω σε καταστημα wind για να τη ζητησω. Στο καταστημα δεν υπηρχε φορμα για τετοια κατασταση αλλα συμπληρωσαν μια αναλυτικη κατασταση κλησεων και εγραψε στις παρατηρησεις οτι το θελει για τα δεδομενα του internet. Θα δουμε οταν (και αν) το παραλαβω. Με τους ρυθμους τους θα περιμενω κανενα Οκτωβρη.

Edited by runner70
Link to comment
Share on other sites

Και παρεπιπτόντως leonpap αναρωτιέμαι πόσες φορές σε χρέωσαν internet day pass στο nokia 100.. :/

 

Μια φορά με χρέωσαν στο nokia που δεν έχει Internet αλλά στο smartphone όλα καλά, καμία λάθος χρέωση και εδώ είναι που τρελαίνομαι. Σε αυτό που δεν έχω καν την δυνατότητα να χρησιμοποιώ το Internet σε αυτό έγινε η χρέωση;

Θεωρία Συνωμοσίας σου λέει ύστερα!

Link to comment
Share on other sites

Αιτηθηκα μια τετοια κατασταση και μου ειπαν να παω σε καταστημα wind για να τη ζητησω. Στο καταστημα δεν υπηρχε φορμα για τετοια κατασταση αλλα συμπληρωσαν μια αναλυτικη κατασταση κλησεων και εγραψε στις παρατηρησεις οτι το θελει για τα δεδομενα του internet. Θα δουμε οταν (και αν) το παραλαβω. Με τους ρυθμους τους θα περιμενω κανενα Οκτωβρη.

 

Εγω το ξερω αυτο, οτι δεν παρεχεται αναλυτικος για δεδομενα. Μου το ειπαν απο την WIND. Τωρα αν σε εσενα δωσουν μακαρι. Επισημα η Wind δεν δινει τετοιο χαρτι και χαιρομαι που το επιβεβαιωνεις γαιτι τοσες φορες το ειπα και συνεχιζουν να σου λενε να παρεις αναλυτικο. Αφου δεν δινουνε τι να κανουμε τωρα;

Το να σου λενε οτι εισαι ανθρωπος του καναπε και να σε μεμφονται ατομα που απο το πληκτρολογιο ασκουν ευκολοτατα κριτικη, τι να πεις μετα; Τους εξηγεις οτι δεν σου δινει αναλυτικο για δεδομενα, τους εξηγεις οτι η εταιρεια δεν σου δινει το δικαιωμα να δεις που και αν εχεις κανει χρηση δεδομενων, τους εξηγεις οτι δεν σου δινουν την δυνατοτητα να μιλησεις με τεχνικο, τους εξηγεις οτι εγραψες στο επισημο facebook της εταιρειας και δεν ελαβες καμια απαντηση απο την εταιρεια, τους εξηγεις οτι μιλησες με την εξυπηρετηση πελατων και δεν σου εδωσαν καμια απαντηση, οτι εστειλες email στην εταιρεια, οτι η εεττ σου λεει απλως οτι προωθησε το αιτημα στο αρμοδιο τμημα της εταιρειας και σου λενε καταγελλια εκανες; Με την εταιρεια μιλησες; Κανε και κατι.

Δηλαδη τι αλλο να κανω, να παρω ενα καλασνικοφ και να την στησω στα κενρικα της wind; To συτημα ειναι ετσι δομημενο που πολυ απλα δεν βρισκεις το δικιο σου. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να γραψεις σε κανενα φορουμ τουλαχιστον για να προστατεψεις τους νεους συνδρομητες. Να ξερει ο αλλος οτι μπορει να εχεις φτηνες χρεωσεις αλλα εχεις αυξημενες πιθανοτητες σε αυτη την εταιρεια να σε ριμαξουν στις κρυφες-λαθος χρεωσεις και να μην μπορεις να βρεις το δικιο σου.

Και για αυτο μας κατηγορουν λοιπον. Σκεφτομουν να παω στην βονταφον ως χρυση τομη χρεωσεων-καλυψης-υπηρεσιων, μετα τα οσα τραβηξα. Διαβαζοντας ομως τα σχολια εδω στο myphone για τα προβληματα καλυψης που εχει τελευταια η βονταφον αποφασισα τελικα να παω κοσμοτε και ας εχει πιο ακριβες χρεωσεις. Σε αυτο το πλαισιο λοιπον με βοηθησε το φορουμ και εξαιτιας αυτου του γεγονοτος οφειλουμε να παρουσιασουμε και αυτο το προβλημα που παρουσιαζει τελευταια η wind. Ο καθε υποψηδιος συνδρομητης ας αποφασισει με γνωμονα το συμφερον του. Δεν θα σιωπησουμε ομως γαιτι ετσι το θελουν καποιοι. Η εταιρεια εχει θεμα και μεχρι να τυο διορθωσει θα συνεχισουμε να γραφουμε. Το ιδιο θα εκανα αν ημουν σε βονταφον η κοσμοτε. Δεν θα παρουσιασουμε τους διαβολους για αγγελους ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
600 ΜΒ εκαναν ξαφνικα φτερα την προηγουμενη βδομαδα.Ακομη περιμενω να μου πουν που πηγαν αυτα τα mb!!!!! (γιατι δεν τα εχω ξοδεψει φυσικα)
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω μηδενικο παγιο και ηρθε λογαριασμος 1,12ευρω ενω δουλευω με cosmote W.U μια μερα αλλαξα rom και καταλαθος ανοιξα data σε λαθος καρτα μαλλον γιαυτο ε? αμεσως με χρεωσε ? wtf? :blink::O
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω μηδενικο παγιο και ηρθε λογαριασμος 1,12ευρω ενω δουλευω με cosmote W.U μια μερα αλλαξα rom και καταλαθος ανοιξα data σε λαθος καρτα μαλλον γιαυτο ε? αμεσως με χρεωσε ? wtf? :blink::O

 

Ε αν κατέβασε 1 Kb το κινητο, λογικό να σε χρέωσε.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings.

 

" απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα" αυτο ισχυριζονται οτι δεν γινετε.Το ζητησα εγω απο voda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...