Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

belgium unregistered ειναι αρα σε καμια 2 μερες πρεπει να σου γραψει item is announced....γενικα ειναι γρηγορη μεθοδος αλλα με το χαμο που γινεται εκει θα σου αργησει...υπομονη
τα μεγαλυτερα ψεματα...εχουν μια δοση αληθειας!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

καλημερα αγορασα απο gearbest ενα tv box πριν 20 μερες και μου το έστειλαν πριν 10 μερες με τον αριθμο LVS1376360005253855 αλλα δεν φαίνεται πουθενα δεν υπαρχει λεει

https://t.17track.net/el#nums=LVS1376360005253855

Δες το εδώ:

http://track.bpostchina.com/Tracking/Results?barcode=LVS1376360005253855

(τη στιγμή που γράφω αυτό, μου βγάζει error -στα κινέζικα!- αλλά ελπίζω ότι είναι προσωρινό πρόβλημα του site).

Τυπικά το δέμα σου έρχεται χωρίς tracking, οπότε θα στο δείξει μέχρι να φύγει απ' το Βέλγιο - και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι έχει τουλάχιστον ξεκινήσει για Βέλγιο από την Κίνα (κανονικά θα έπρεπε να 'ναι ήδη εδώ, αλλά οι καιροί είναι περίεργοι...)

Δες επίσης και το 1tracking.net, που είναι του ιδίου του gearbest.

Link to comment
Share on other sites

Τα ΕΛΤΑ αφαίρεσαν πλέον και από τον τιμοκατάλογό τους την επίμαχη φράση ""Προσοχή: Στα αντικείμενα που επιλέγονται από τις Τελωνειακές Αρχές για περαιτέρω έλεγχο αλλά φέρουν τελωνειακή διασάφηση με μηδενικούς φόρους και δασμούς, το τέλος εκτελωνισμού ορίζεται σε 15€.""

 

Τώρα ΜΟΝΟ πλέον

ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

belgium unregistered ειναι αρα σε καμια 2 μερες πρεπει να σου γραψει item is announced....γενικα ειναι γρηγορη μεθοδος αλλα με το χαμο που γινεται εκει θα σου αργησει...υπομονη

 

Το πιθανότερο είναι ότι ο Κινέζος απλά μου έδωσε ένα νούμερο χωρίς να έχει γίνει αποστολή

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δες το εδώ:

http://track.bpostchina.com/Tracking/Results?barcode=LVS1376360005253855

(τη στιγμή που γράφω αυτό, μου βγάζει error -στα κινέζικα!- αλλά ελπίζω ότι είναι προσωρινό πρόβλημα του site).

Τυπικά το δέμα σου έρχεται χωρίς tracking, οπότε θα στο δείξει μέχρι να φύγει απ' το Βέλγιο - και αυτό υπό την προϋπόθεση ότι έχει τουλάχιστον ξεκινήσει για Βέλγιο από την Κίνα (κανονικά θα έπρεπε να 'ναι ήδη εδώ, αλλά οι καιροί είναι περίεργοι...)

Δες επίσης και το 1tracking.net, που είναι του ιδίου του gearbest.

 

Το πιθανότερο είναι ότι ο Κινέζος απλά μου έδωσε ένα νούμερο χωρίς να έχει γίνει αποστολή έτσι για να μην γκρινιάζω

το κακο είναι ότι έχω ακόμα ένα ίδιο νούμερο βελγικό που είναι Ελλάδα και δεν έχω παραλάβει . 50 μέρες τώρα

Link to comment
Share on other sites

το κακο είναι ότι έχω ακόμα ένα ίδιο νούμερο βελγικό που είναι Ελλάδα και δεν έχω παραλάβει . 50 μέρες τώρα

!!!!!

Και κάποιον καιρό πριν έγραφα ότι αυτά με το βελγικό ταχυδρομείο φαινόντουσαν να χαίρουν ιδιαίτερης προσοχής (για αγνώστους λόγους) από τα ΕΛΤΑ!

Ένα φεγγάρι ερχόντουσαν όπως και τα διάφορα "priority" χωρίς... στάσεις στο τελωνείο, και όταν κάποια στιγμή κόπηκε αυτό, συνέχιζαν να έρχονται σαφώς πιο γρήγορα από αντίστοιχη αλληλογραφία με άλλες εταιρίες, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις είχα παρατηρήσει ότι δέματα με 'απλό' (χωρίς tracking, υποτίθεται) από BPost τους είχαν βάλει εδώ τα ΕΛΤΑ δική τους ετικέττα με αριθμό συστημένου (που βέβαια δε γνώριζα - μετά την παραλαβή το είδα, και είδα ότι είχε και tracking!) και τα είχαν παραδώσει!

Ποτέ δεν κατάλαβα τι παιζόταν με αυτά, προς τι η "προνομιακή" μεταχείριση, αλλά αν έχεις δέμα σε τέτοια κατάσταση, φαίνεται ότι πλέον εξισώθηκαν και αυτοί με τους άλλους... ... ... προς τα κάτω!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα παρέλαβα συστημένο από Κίνα μικρός φάκελος με πράσινο αυτοκόλλητο τελωνειακός ελεύθερο καμιά επιπλέον χρέωση αγορά 03/01/20
Huawei Honor Note 10/Xbox One S/etc.
Link to comment
Share on other sites

!!!!!

Και κάποιον καιρό πριν έγραφα ότι αυτά με το βελγικό ταχυδρομείο φαινόντουσαν να χαίρουν ιδιαίτερης προσοχής (για αγνώστους λόγους) από τα ΕΛΤΑ!

Ένα φεγγάρι ερχόντουσαν όπως και τα διάφορα "priority" χωρίς... στάσεις στο τελωνείο, και όταν κάποια στιγμή κόπηκε αυτό, συνέχιζαν να έρχονται σαφώς πιο γρήγορα από αντίστοιχη αλληλογραφία με άλλες εταιρίες, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις είχα παρατηρήσει ότι δέματα με 'απλό' (χωρίς tracking, υποτίθεται) από BPost τους είχαν βάλει εδώ τα ΕΛΤΑ δική τους ετικέττα με αριθμό συστημένου (που βέβαια δε γνώριζα - μετά την παραλαβή το είδα, και είδα ότι είχε και tracking!) και τα είχαν παραδώσει!

Ποτέ δεν κατάλαβα τι παιζόταν με αυτά, προς τι η "προνομιακή" μεταχείριση, αλλά αν έχεις δέμα σε τέτοια κατάσταση, φαίνεται ότι πλέον εξισώθηκαν και αυτοί με τους άλλους... ... ... προς τα κάτω!

 

ετσι φιλε μου

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που περιμένω με κωδικό από τις 21/1 ακόμα δεν έχει φτάσει Γερμανία, γι'αυτό άρχισα να σκέφτομαι μήπως κάτι δεν πάει καλά...και λέω θα ρωτήσω μήπως ειναι και άλλος σαν εμένα.

Φίλε μου δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχήσεις...

Eγώ με ίδιου τύπου tracking για ένα tablet από Bagood (Αν και είχα παραγγείλει με PDM, το άλλαξαν μόνοι τους και το έστειλαν με Eu priority line)

Στις 9 Φεβρουαρίου έκαναν το shipping και σήμερα, δέκα ημερολογιακές μέρες μετά είδα την πρώτη ανανέωση του tracking ότι βρίσκεται Κολωνία.

Ελπίζω να φτάσει εγκαίρως και δίχως τελωνεία καθώς δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανένα άλλο τρόπο πέραν του PDM...Είδωμεν

Λογικά σε έχουν καθυστερήσει αρκετά..Μήπως είναι μικρό το πακέτο και παράπεσε πουθενά? (λέω εγώ τώρα)

 

 

Έλεγξες στην ιστοσελίδα της DHL;
Edited by Apo_xiaomi
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχήσεις...

Eγώ με ίδιου τύπου tracking για ένα tablet από Bagood (Αν και είχα παραγγείλει με PDM, το άλλαξαν μόνοι τους και το έστειλαν με Eu priority line)

Στις 9 Φεβρουαρίου έκαναν το shipping και σήμερα, δέκα ημερολογιακές μέρες μετά είδα την πρώτη ανανέωση του tracking ότι βρίσκεται Κολωνία.

Ελπίζω να φτάσει εγκαίρως και δίχως τελωνεία καθώς δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε κανένα άλλο τρόπο πέραν του PDM...Είδωμεν

Λογικά σε έχουν καθυστερήσει αρκετά..Μήπως είναι μικρό το πακέτο και παράπεσε πουθενά? (λέω εγώ τώρα)

 

Ενα κινητο ειναι....και το θεμα ειναι οτι εχω παρει πολλες φορες με priority και παντα τα εστελναν με το Ολλανδικο και ολα ερχονταν και τωρα με την DHL εχω προβλημα....τι να πει κανεις.

Εχω αρχίσει να πιστεύω οτι μαλλον εχει χαθεί το κινητακι και το κακο ειναι οτι δεν μπορω να κανω τιποτα, πρεπει να περιμενω να περασει το διμηνο ωστε να ζητήσω τα λεφτα μου πισω.(μεχρι στιγμής ειμαι στις 30 μερες)

Μπαίνω σε αυτό το site αλλα δεν εμφανίζει κατι https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλημα με τις αποστολές από Κίνα. Μεγάλο ποσοστό δεμάτων δεν φεύγουν από την χώρα τους λόγω του ιού.

Δείτε παρακάτω την απάντηση του Κινέζου όταν ρώτησα για το πότε έχει σκοπό να στείλει το δέμα.

έχω τέσσερα δέματα σε αναμονή αποστολής κι ενώ οι παραγγελίες έγιναν από τις 3 - 4 Φεβρουαρίου.

Άραγε είμαστε ασφαλείς με τα δέματα που θα παραλάβουμε ???

 

When will you send the parcel? the order have placed from Feb. 03

14/02 06:27

 

dear,

sorry for your waiting,

because of virus, all the shipping is delayed.

pls do not worry , everything is under control.

we are eager to send it out as well.

so could you pls be patient to wait some days?

once we get news, we will send it out,

hope to get your kindly understanding.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πρόβλημα με τις αποστολές από Κίνα. Μεγάλο ποσοστό δεμάτων δεν φεύγουν από την χώρα τους λόγω του ιού.

Δείτε παρακάτω την απάντηση του Κινέζου όταν ρώτησα για το πότε έχει σκοπό να στείλει το δέμα.

έχω τέσσερα δέματα σε αναμονή αποστολής κι ενώ οι παραγγελίες έγιναν από τις 3 - 4 Φεβρουαρίου.

Άραγε είμαστε ασφαλείς με τα δέματα που θα παραλάβουμε ???

 

When will you send the parcel? the order have placed from Feb. 03

14/02 06:27

 

dear,

sorry for your waiting,

because of virus, all the shipping is delayed.

pls do not worry , everything is under control.

we are eager to send it out as well.

so could you pls be patient to wait some days?

once we get news, we will send it out,

hope to get your kindly understanding.

 

Ασφαλής είσαι απλά έχουν συσωρευτεί πολλές παραγγελίες, οι καθυστερήσεις θα είναι μεγάλες. Επίσης πολλοί Κινέζοι δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στη δουλειά τους και αυτό παρατείνει ακόμη περισσότερο το χρόνο αποστολής. Βέβαια εξαρτάται και από τον πωλητή. Εχω και εγώ παραγγελίες εδώ και 10 μέρες που δεν έχουν αποσταλεί αλλά έχω και παραγγελία που έκανα τη Δευτέρα και την Τρίτη στάλθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλής είσαι απλά έχουν συσωρευτεί πολλές παραγγελίες, οι καθυστερήσεις θα είναι μεγάλες. Επίσης πολλοί Κινέζοι δεν έχουν επιστρέψει ακόμη στη δουλειά τους και αυτό παρατείνει ακόμη περισσότερο το χρόνο αποστολής. Βέβαια εξαρτάται και από τον πωλητή. Εχω και εγώ παραγγελίες εδώ και 10 μέρες που δεν έχουν αποσταλεί αλλά έχω και παραγγελία που έκανα τη Δευτέρα και την Τρίτη στάλθηκε.

Ναι αυτό έγραψα, (μεγάλο ποσοστό δεμάτων) όχι όλα και όχι σε όλες τις περιοχές της Κίνας.

Τώρα αυτό με την δική τους Πρωτοχρονιά που κρατάει 30+ μέρες εμείς αδυνατούμε να το καταλάβουμε και προφανώς τον ιό τον χρησιμοποιούν ως άλλοθι για να τεμπελιάσουν παραπάνω.

Αυτό καταλαβαίνω γιατί το ίδιο που αναφέρεις συμβαίνει και σε μένα. Άλλοι πωλητές έχουν στείλει δέμα και ενώ οι παραγγελίες έγιναν την ίδια περίοδο.

Εγώ πάντως όταν παραλάβω, για κάθε ενδεχόμενο θα εφοδιαστώ με τον απαραίτητο εξοπλισμό πριν το ανοίξω, μάσκα, γάντια και θα έχω καλέσει ήδη το 166 ::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό έγραψα, (μεγάλο ποσοστό δεμάτων) όχι όλα και όχι σε όλες τις περιοχές της Κίνας.

 

Τώρα αυτό με την δική τους Πρωτοχρονιά που κρατάει 30+ μέρες εμείς αδυνατούμε να το καταλάβουμε και προφανώς τον ιό τον χρησιμοποιούν ως άλλοθι για να τεμπελιάσουν παραπάνω.

 

Αυτό καταλαβαίνω γιατί το ίδιο που αναφέρεις συμβαίνει και σε μένα. Άλλοι πωλητές έχουν στείλει δέμα και ενώ οι παραγγελίες έγιναν την ίδια περίοδο.

 

Εγώ πάντως όταν παραλάβω, για κάθε ενδεχόμενο θα εφοδιαστώ με τον απαραίτητο εξοπλισμό πριν το ανοίξω, μάσκα, γάντια και θα έχω καλέσει ήδη το 166 ::rolleyes:

Τι να τεμπελιασουν! Επίσημα κάθε βδομάδα δίνουν παράταση στην αργία και τους απαγορεύουν τις μετακινήσεις. Εδω λεμε οτι τους παιρνουν σηκωτους απο τα σπίτια τους.

Τα πράγματα εκεί ειναι πολύ σοβαρά και δεν το αντιλαμβανόμαστε.

Και στο κατω κατω πόσους μαγαζατορες ξέρετε που δε θέλουν να πουλάνε και προτιμάνε να κάνουν διακοπές...

Εχουν φάει πραγματικά πακέτο εκει με τον ιό, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όσο τα νομίζουμε. Έχουν ακυρωθεί πωλήσεις εκατομμυρίων και τι συζητάμε τωρα εμείς, για θηκουλες και φορτιστές;

 

Στάλθηκε από το HD1900 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by mitsre
Link to comment
Share on other sites

UPDATE

Πριν απο λιγο το πακετο εφτασε στην Κολωνια Γερμανιας και εμφανιστηκε στο track της dhl.

Νομιζω οτι μου εφυγε το αγχος και θα παραλαβω κανονικα χωρις τελωνια κλπ.

Θα ενημερωσω με την παραλαβη, να εχουμε ενδεικτικα και ποσες μερες εκανε να φτασει στα χερια μου.

 

Απο χθες το βραδυ εμφανιστηκε στην dhl Ελλαδας.

Στην επαρχιακη πολη που βρισκομαι δεν υπαρχει καταστημα της dhl.

Γνωριζει κανεις με ποια κουριερ συνεργαζεται?

Link to comment
Share on other sites

Απο χθες το βραδυ εμφανιστηκε στην dhl Ελλαδας.

Στην επαρχιακη πολη που βρισκομαι δεν υπαρχει καταστημα της dhl.

Γνωριζει κανεις με ποια κουριερ συνεργαζεται?

 

Συνεργάζεται με διάφορες. Θα τηλεφωνήσεις και, με το νέο 10ψήφιο κωδικό, θα σου πουν με ποια θα το στείλουν.

Είναι εξυπηρετικοί.

Link to comment
Share on other sites

Κάντε υπομονή, αφενός οι Κινέζοι τραβάνε μεγάλο ζόρι με τον ιό αφετέρου τα ΕΛΤΑ (και όχι μόνο) έχουν μπουκώσει.

Παρέλαβα χτες από ali παραγγελίες από 23/12 και 21/1.

Παρέλαβα και από BG με dhl παραγγελία από 21/1 . Το BG μου έδωσε τον αριθμό στις 23/1.

Για όποιον αγχώνεται , το ζήτημα είναι να μπει Γερμανία.

Μετά σε 10 μέρες το πολύ μπαίνει Ελλάδα και σε 2 ακόμα παραλαμβάνεις

Απλά δεν ενημερώνουν τα στοιχεία συχνά.

 

20 Φεβ 2020 12:15

The shipment has been successfully delivered

Deutsche Post - DHL Paket

20 Φεβ 2020 11:15

Delivered - Signed for by: #############

DHL Express

19 Φεβ 2020 13:41

The shipment has left the import parcel center in the destination country/destination area

Deutsche Post - DHL Paket

19 Φεβ 2020 12:40

Awaiting collection by recipient as requested Athens, Greece

DHL Express

18 Φεβ 2020 20:59

Forwarded for delivery Athens, Greece

DHL Express

18 Φεβ 2020 16:07

The shipment has been processed in the parcel center

Deutsche Post - DHL Paket

18 Φεβ 2020 16:03

The shipment has arrived in the destination country/destination area

Deutsche Post - DHL Paket

18 Φεβ 2020 15:05

Processed at Athens, Greece Athens, Greece

DHL Express

18 Φεβ 2020 13:02

Shipment picked up Nuernberg, Germany

DHL Express

11 Φεβ 2020 05:01

The international shipment has been processed in the export parcel center Feucht, Germany

Deutsche Post - DHL Paket

08 Φεβ 2020 18:12

The international shipment has been processed in the parcel center of origin Köln, Germany

 

Μια dhl packet - μια dhl express !

Παρέλαβα με SPEEDEX στις 20/2 και μάλιστα μου είχαν τηλεφωνήσει από 19 επειδή δεν με βρήκαν.

Το σύστημα τους είναι ψιλοτραγικό γι αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται.

Από Κίνα μέχρι Ελλάδα έχουν έναν αριθμό ############DE , μόλις μπει Ελλάδα παίρνει άλλο

αριθμό και μετά το δίνουν σε κουριερ και παίρνει άλλο αριθμό ! Φέξε μου και γλίστρησα...

Βάζεις το ############DE εδώ :https://www.dhl.de/en/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html

και όταν μπει Ελλάδα εμφανίζεται με κόκκινο ένας δεκαψήφιος International shipment number .

Για να μάθεις τον αριθμό της κουριερ χρειάζεται τηλεφώνημα .

Link to comment
Share on other sites

Είναι εξυπηρετικοί.

 

Μία προσωπική γνώμη, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και καταστάσεις που λαμβάνουν χώρα, ανά πελάτη και ανά περίπτωση, δεν μπορούν να αποτελέσουν, συνολική εκτίμηση γιά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών της.

 

Θα έλεγα το αντίθετο...πολλές φορές χάνουν την μπάλα, σκανάρουν πολλές φορές ίδια δέματα, διπλοστέλνουν ίδιους κωδικούς παραλαβής σε διαφορετικούς πελάτες, στέλνουν σε άλλα σημεία παραλαβής, τα δέματα γιά τα οποία έχει γίνει διαφορετική συννενόηση κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Κάντε υπομονή, αφενός οι Κινέζοι τραβάνε μεγάλο ζόρι με τον ιό αφετέρου τα ΕΛΤΑ (και όχι μόνο) έχουν μπουκώσει.

Παρέλαβα χτες από ali παραγγελίες από 23/12 και 21/1.

Παρέλαβα και από BG με dhl παραγγελία από 21/1 . Το BG μου έδωσε τον αριθμό στις 23/1.

Για όποιον αγχώνεται , το ζήτημα είναι να μπει Γερμανία.

Μετά σε 10 μέρες το πολύ μπαίνει Ελλάδα και σε 2 ακόμα παραλαμβάνεις

Απλά δεν ενημερώνουν τα στοιχεία συχνά.

 

Μια dhl packet - μια dhl express !

Παρέλαβα με SPEEDEX στις 20/2 και μάλιστα μου είχαν τηλεφωνήσει από 19 επειδή δεν με βρήκαν.

Το σύστημα τους είναι ψιλοτραγικό γι αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις τι γίνεται.

Από Κίνα μέχρι Ελλάδα έχουν έναν αριθμό ############DE , μόλις μπει Ελλάδα παίρνει άλλο

αριθμό και μετά το δίνουν σε κουριερ και παίρνει άλλο αριθμό ! Φέξε μου και γλίστρησα...

Βάζεις το ############DE εδώ :https://www.dhl.de/en/privatkunden/dhl-sendungsverfolgung.html

και όταν μπει Ελλάδα εμφανίζεται με κόκκινο ένας δεκαψήφιος International shipment number .

Για να μάθεις τον αριθμό της κουριερ χρειάζεται τηλεφώνημα .

 

Περιγράφεις τη διαδικασία αποστολής PDM με το Γερμανικό ταχυδρομείο σαν τραγική, ενώ, κατά την άποψή μου είναι εξαιρετική σε σχέση με ότι ζούμε τον τελευταίο καιρό, αλλά και παλαιότερα, με τα ΕΛΤΑ.

Σκέφτεσαι ότι

1) παρέλαβες σε λιγότερο από μήνα το δέμα σου, αφενός χωρίς τη διαδικασία του τελωνείου, αφετέρου χωρίς τις καθυστερήσεις με τα προβλήματα των ΕΛΤΑ;

2) το δέμα σου, ήρθε στο σπίτι σου, έστω και με άλλη courier, ενώ εσύ πλήρωσες να έρθει με το γερμανικό ταχυδρομείο;

 

Θεωρώ ότι η εξυπηρέτηση που προσφέρει αυτός ο τρόπος αποστολής το Banggood είναι καλλίτερος από οποιονδήποτε άλλο, του παρελθόντος, για τις αγορές μας από αυτό το μαγαζί, τόσο από πλευράς μεταφοράς όσο και από πλευράς ασφάλειας (είναι κατανοητό αυτό που εννοώ).

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μία προσωπική γνώμη, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και καταστάσεις που λαμβάνουν χώρα, ανά πελάτη και ανά περίπτωση, δεν μπορούν να αποτελέσουν, συνολική εκτίμηση γιά την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και της εξυπηρέτησης των πελατών της.

 

Θα έλεγα το αντίθετο...πολλές φορές χάνουν την μπάλα, σκανάρουν πολλές φορές ίδια δέματα, διπλοστέλνουν ίδιους κωδικούς παραλαβής σε διαφορετικούς πελάτες, στέλνουν σε άλλα σημεία παραλαβής, τα δέματα γιά τα οποία έχει γίνει διαφορετική συννενόηση κτλπ.

 

Είναι κατανοητό ότι λες τα αντίθετα από όσα υποστηρίζω.

Και το δικό μου πρόσφατο δέμα με κινητό ξεκίνησε με κωδικό που είχε χρησιμοποιηθεί πριν από 2 μήνες από τη δική μου αγορά, αλλά όταν είδα ότι ξεκίνησε και, εκ των υστέρων, κατάλαβα τη μέθοδο που χρησιμοποιούν (όχι εκτελωνισμό στη Γερμανία) δικαιολογώ απόλυτα τη διαδικασία, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.

Σε ότι αφορά στην αποστολή δεμάτων σε άλλες διευθύνσεις, που αναφέρεις σαν επειχείρημα, μήπως ξέχασες τα περιστατικά που έχουν αναφερθεί με τις βόλτες στην Ελλάδα που κάνουν δέματα των ΕΛΤΑ; Όλες οι μεταφορικές κάνουν τέτοια λάθη, αλλά είναι λίγα και δεν χαρακτηρίζεται μια μεταφορική από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Περιγράφεις τη διαδικασία αποστολής PDM με το Γερμανικό ταχυδρομείο σαν τραγική, ενώ, κατά την άποψή μου είναι εξαιρετική σε σχέση με ότι ζούμε τον τελευταίο καιρό, αλλά και παλαιότερα, με τα ΕΛΤΑ.

 

Δεν περιγράφω ως τραγική τη διαδικασία και δε νομίζω ότι αυτό βγαίνει απ όσα γράφω.

Μια χαρά τη βρίσκω εν γένει και αυτό που χαρακτηρίζω "ψιλοτραγικό" είναι το σύστημα των τριών

διαφορετικών αριθμών αποστολής και τα αραιά σκαναρίσματα οπότε χάνεται η μπάλα.

Τηλεφώνημα το 2020 για να μάθεις τον αριθμό ;

Στο κάτω κάτω συγκρίνουμε με ΕΛΤΑ ή με NL ας πούμε ;

Edited by NIKOS1973
Link to comment
Share on other sites

Δεν περιγράφω ως τραγική τη διαδικασία και δε νομίζω ότι αυτό βγαίνει απ όσα γράφω.

Μια χαρά τη βρίσκω εν γένει και αυτό που χαρακτηρίζω "ψιλοτραγικό" είναι το σύστημα των τριών

διαφορετικών αριθμών αποστολής και τα αραιά σκαναρίσματα οπότε χάνεται η μπάλα.

Τηλεφώνημα το 2020 για να μάθεις τον αριθμό ;

Στο κάτω κάτω συγκρίνουμε με ΕΛΤΑ ή με NL ας πούμε ;

 

Στη δική σου περίπτωση είχες 3 κωδικούς, ενώ στην πρόσφατη δική μου είχα 2 και δεν χρειάστηκε να τηλεφωνήσω, αφού ο 10ψήφιος εμφανίζεται στο site της DHL με έντονα κόκκινα ψηφία.

 

Αλλά συγκρίνεις την παράδοση με ΕΛΤΑ (και όλα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά ταχυδρομεία με ΕΛΤΑ παραδίδουν), με την παράδοση με courier που κάνει η συγκεκριμένη μέθοδος; Υπάρχει σύγκριση σ' αυτό τον τομέα;

Link to comment
Share on other sites

Στη δική σου περίπτωση είχες 3 κωδικούς, ενώ στην πρόσφατη δική μου είχα 2 και δεν χρειάστηκε να τηλεφωνήσω, αφού ο 10ψήφιος εμφανίζεται στο site της DHL με έντονα κόκκινα ψηφία.

Αλλά συγκρίνεις την παράδοση με ΕΛΤΑ (και όλα τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά ταχυδρομεία με ΕΛΤΑ παραδίδουν), με την παράδοση με courier που κάνει η συγκεκριμένη μέθοδος; Υπάρχει σύγκριση σ' αυτό τον τομέα;

 

Εγώ δεν συνέκρινα τίποτα. Άλλος έκανε σύγκριση :)

Περιέγραψα τη διαδικασία απόστολής - παράδοσης από το BG μέχρι το χέρι μου για να κάνουν υπομονή

όσοι νομίζουν ότι κάτι χάθηκε.

Και δεν ήμουν επικριτικός ,όπως εσύ κατάλαβες, για την διαδικασία αυτή πέρα από το σύστημα με τους

3 αριθμούς αποστολής και τα κενά.

Το τελευταίο σκρουτζομάγαζο όταν στέλνει κάτι σου δίνει αριθμό αποστολής της κουριερ είτε με email είτε

τον βλέπεις βάζοντας αριθμό παραγγελίας.

Η dhl Ελλάδος πάλι όχι, δεν μπορεί να τον ανεβάσει στη βάση που υπάρχουν οι 2 άλλοι αριθμοί,πρέπει να πάρεις τηλέφωνο.

ΟΚ κατανοητό, κρατάνε το κόστος χαμηλά. Αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα . Δεν είναι ούτε φαντασία μου ούτε

παραξενιά μου.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κατανοητό ότι λες τα αντίθετα από όσα υποστηρίζω.

Και το δικό μου πρόσφατο δέμα με κινητό ξεκίνησε με κωδικό που είχε χρησιμοποιηθεί πριν από 2 μήνες από τη δική μου αγορά, αλλά όταν είδα ότι ξεκίνησε και, εκ των υστέρων, κατάλαβα τη μέθοδο που χρησιμοποιούν (όχι εκτελωνισμό στη Γερμανία) δικαιολογώ απόλυτα τη διαδικασία, για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.

Σε ότι αφορά στην αποστολή δεμάτων σε άλλες διευθύνσεις, που αναφέρεις σαν επειχείρημα, μήπως ξέχασες τα περιστατικά που έχουν αναφερθεί με τις βόλτες στην Ελλάδα που κάνουν δέματα των ΕΛΤΑ; Όλες οι μεταφορικές κάνουν τέτοια λάθη, αλλά είναι λίγα και δεν χαρακτηρίζεται μια μεταφορική από αυτά.

 

Όπως γράφουν και άλλοι για εσένα, λυπάμαι γιά το μήνυμα σου. Έσπευσα να σε υπερασπιστώ (δεν χρειαζόταν αλλά το έκανα) στην σωστή παρατήρηση σου περί διαχωρισμού τελωνειακών και εκτελωνιστών.

Γράφω αυτά που παρατηρώ και τίποτα παραπάνω.

Δεν αναφέρομαι σε tracking number, όπως λανθασμένα κατάλαβες. Αναφέρομαι σε κωδικούς παραλαβής. Μία μέθοδο που έχει επιλέξει η DHL γιά να διευκολύνει, κατά τα λεγόμενα της, τους πελάτες.

Στις βόλτες....αναφέρθηκες στα ΕΛΤΑ, ενώ εγώ σε ιδιωτική μεταφορική εταιρία που έχουν δημιουργήσει τα Γερμανικά ταχυδρομεία.

Οι εξυπηρετικοί, στέλνουν λανθασμένα τις επόμενες μέρες, τους ίδιους κωδικούς που χρησιμοποίησες γιά να παραλάβεις δέμα, μερικές φορές και άλλους άσχετους κωδικούς, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρείσαι στα σημεία παραλαβής, χωρίς λόγο.

Τα λίγα, ποιός είσαι εσύ γιά να τα κρίνεις όμως; Αφού διαγράφεις τα "πολλά" που λέω εγώ, αντίστοιχα διαγράφονται και τα δικά σου.

 

Θα μπορούσα άνετα να σου πω, πως για Fedex και UPS, έχω αντίστοιχα κορυφαία γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν συνέκρινα τίποτα. Άλλος έκανε σύγκριση :)

Περιέγραψα τη διαδικασία απόστολής - παράδοσης από το BG μέχρι το χέρι μου για να κάνουν υπομονή

όσοι νομίζουν ότι κάτι χάθηκε.

Και δεν ήμουν επικριτικός ,όπως εσύ κατάλαβες, για την διαδικασία αυτή πέρα από το σύστημα με τους

3 αριθμούς αποστολής και τα κενά.

Το τελευταίο σκρουτζομάγαζο όταν στέλνει κάτι σου δίνει αριθμό αποστολής της κουριερ είτε με email είτε

τον βλέπεις βάζοντας αριθμό παραγγελίας.

Η dhl Ελλάδος πάλι όχι, δεν μπορεί να τον ανεβάσει στη βάση που υπάρχουν οι 2 άλλοι αριθμοί,πρέπει να πάρεις τηλέφωνο.

ΟΚ κατανοητό, κρατάνε το κόστος χαμηλά. Αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα . Δεν είναι ούτε φαντασία μου ούτε

παραξενιά μου.

 

Και με UPS χρειάζεται να πάρεις τηλέφωνο, δεν δουλεύουν ΣΚ και πρέπει να πάρεις τηλέφωνο την επόμενη μέρα μετά της 10 και αν τον έχουν. Από την στιγμή που δεν υπάρχει υποκατάστημα της DHL όπως και της UPS θα πρέπει να συμβιβαστούμε με το τηλεφώνημα, καλό θα ήταν να μην χρειάζεται αλλά

Link to comment
Share on other sites

Και με UPS χρειάζεται να πάρεις τηλέφωνο,

Μιας και το ανέφερες, πού παίρνεις τηλέφωνο την UPS...;

Χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους για μια αποστολή (και θα χρειαστεί να το κάνω ξανά για 2 άλλες, καθώς πιθανόν έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα με διευθύνσεις), και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας που έχουν στην ελληνική σελίδα τους με έβγαλε σε σειρά από ηχογραφημένα μηνύματα και ερωτήματα (από αυτά που σε καλεί να απαντήσεις "ναι", "όχι", ή να πληκτρολογήσεις το tracking number σου), αλλά *πουθενά* δε μου έδωσε την ευκαιρία να μιλήσω με άνθρωπο!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το ανέφερες, πού παίρνεις τηλέφωνο την UPS...;

Χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους για μια αποστολή (και θα χρειαστεί να το κάνω ξανά για 2 άλλες, καθώς πιθανόν έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα με διευθύνσεις), και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας που έχουν στην ελληνική σελίδα τους με έβγαλε σε σειρά από ηχογραφημένα μηνύματα και ερωτήματα (από αυτά που σε καλεί να απαντήσεις "ναι", "όχι", ή να πληκτρολογήσεις το tracking number σου), αλλά *πουθενά* δε μου έδωσε την ευκαιρία να μιλήσω με άνθρωπο!

 

Έχει το 2109984000 και είναι στο Κορωπί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...