Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

από αλιεξπρες

Ρε παιδιά τι λέει ο Κινέζος θα μας τρελάνει μου ζήτησε να ανοίξω διαφορά για να μου επίστρεψει τα χρήματα για ανταλλακτικό που είναι ακατάλληλο για την μότο μου

Και αφού ανοιξα και μου λέει αυτά με δουλεύει η ιδέα μου είναι?

 

Dear friend,

we're sorry the disptue type you choose is wrong. please cancel first and do as our step:

1. cancel the dispute first.

2. open a new "return good" or "return and refund" dispute, choose the disptue reason to "no longer need" or "personal reason", fill in refund $7.06, then our system willl refund for you automatically. (don't worry you don't need to return, but must choose the reason is "no longer need" or "personal reason")

please check our screenshot do as our step to get refund:

1:I want to apply for : choose "return goods" Or choose "return and refund" (don't worry you not need to return)

2id you receive the item : Yes

3:Reason for refund request : No longer needed/wanted (must choose the reason is "No longer need")

4:fill the correct amount we have to refund for you ($7.06)

Εάν το κλείσεις μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα τα επιστρέψουν

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στοκ,ανημπορος να το ρουταρω
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αγορά από banggood 37 ευρώ εξαρτήματα συναγερμου με priority direct mail έχει σταματήσει τελωνείο και περιμένει απόδειξη PayPal RY913028320SG. You Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Υποτίθεται ότι δεν περνάει τελωνείο. Το κακό είναι ότι είμαι και Πάτρα.. Επίσης έχω και 2ο δέμα να έρχεται..
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής δεν έχω επικοινωνήσει καθόλου μαζί τους αν μου πουν σου ξου μου και επιμένουν,.........................

Ρε παιδιά επικοινώνησα με το Banggood μέσω της φόρμας επικοινωνίας τους εδώ https://www.banggood.com/Contact-Us_hi111 και δεν μπορώ να δω το μήνυμά μου, επειδή είναι η πρώτη μου παραγγελία (που να μην έσωνα να την έκανα ποτέ) όπως έχω προειπεί, που μπορώ να το δω;;;

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αγορά από banggood 37 ευρώ εξαρτήματα συναγερμου με priority direct mail έχει σταματήσει τελωνείο και περιμένει απόδειξη PayPal RY913028320SG. You Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Υποτίθεται ότι δεν περνάει τελωνείο. Το κακό είναι ότι είμαι και Πάτρα.. Επίσης έχω και 2ο δέμα να έρχεται..

Είμαστε ίδια περίπτωση, διάβασε κάποιες σελίδες πίσω και θα καταλάβεις.

Πότε έκανες την παραγγελία;

Edited by terkos2

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Εάν το κλείσεις μην είσαι τόσο σίγουρος ότι θα τα επιστρέψουν

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν είμαι γιαυτό το λεω χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Πως βγάζει άκρη κάποιος με το τελωνείο αν είναι από άλλη πόλη; Πως προσκομιζει τα παραστατικά;
Link to comment
Share on other sites

Me email

Πως βγάζει άκρη κάποιος με το τελωνείο αν είναι από άλλη πόλη; Πως προσκομιζει τα παραστατικά;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πως βγάζει άκρη κάποιος με το τελωνείο αν είναι από άλλη πόλη; Πως προσκομιζει τα παραστατικά;

Γράφεις ονοματεπώνυμο και tracking number και τα στέλνεις εδώ geta@elta-net.gr.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Γράφεις ονοματεπώνυμο και tracking number και τα στέλνεις εδώ geta@elta-net.gr.

Σε ευχαριστώ πολύ.. Επίσης τι παραστατικά απαιτούνται; μια εκτύπωση από την οθόνη του PayPal αρκεί;

 

Τέλος δεν θα έπρεπε να με ειδοποιήσει κάποιος από το τελωνείο; Δική μου υποχρέωση είναι να παρακολουθήσω την πορεία;

Edited by anikologr
Link to comment
Share on other sites

Αγορά από banggood 37 ευρώ εξαρτήματα συναγερμου με priority direct mail έχει σταματήσει τελωνείο και περιμένει απόδειξη PayPal RY913028320SG. You Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Υποτίθεται ότι δεν περνάει τελωνείο. Το κακό είναι ότι είμαι και Πάτρα.. Επίσης έχω και 2ο δέμα να έρχεται..
Δεν είναι με priority direct mail, αλλά με Singapore post, γι αυτό σταμάτησε τελωνείο. Αν είχες επιλέξει priority direct mail, να επικοινωνήσεις με το μαγαζί και να ζητήσεις να σου επιστρέψουν τα έξοδα τελωνείου. Είναι δικός τους λάθος, κάποιο bug στο σύστημα παραγγελιών και υπάρχουν και άλλα άτομα που τους συνέβη.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ.. Επίσης τι παραστατικά απαιτούνται; μια εκτύπωση από την οθόνη του PayPal αρκεί;

 

Τέλος δεν θα έπρεπε να με ειδοποιήσει κάποιος από το τελωνείο; Δική μου υποχρέωση είναι να παρακολουθήσω την πορεία;

Αδερφέ εγώ αρχικά τους έστειλα το παραστατικό του PayPal, δες μετά τι μου ζήτησαν σε απαντητικό email τους.

 

<<Καλημέρα σας,

 

Επίσης χρειαζόμαστε να μας στείλετε αυτούσια την online ηλεκτρονική παραγγελία σε μορφή εικόνας ή pdf (από την εφαρμογή ή το αντίστοιχο site) να εμφανίζεται το προϊόν με την περιγραφή του και το tracking number, καθώς και η αξία των/του συγκεκριμένου προϊόντος για μπορέσουμε να προχωρήσουμε στον εκτελωνισμό του δέματος.

 

Παρακαλούμε, εφαρμόστε ορθώς την άνω διαδικασία για την ομαλότερη και ταχύτερη εξυπηρέτησή σας. Ευχαριστούμε για την συνεργασία σας.

 

Μ. Σ.

 

Υπηρεσίες εκτελωνισμού

 

Ελληνικά ταχυδρομεία>>

 

Μετά τους έστειλα και αυτό αλλά και το invoice του banggood και απελευθέρωσαν το δέμα.

 

Εχω διαβάσει εδώ, ότι σε κάποιους που καθυστέρησαν να στείλουν τα παραστατικά τους ενημέρωσαν με επιστολή αν θυμάμαι καλά ή με SMS.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος δέμα με belgium post από αρχές Σεπτέμβρη που να έχει καθυστερήσει? Από 5 Σεπτέμβρη εμένα είναι στο status bpost received the information. Μου φαίνονται πολλές ημερες με βάση τους χρόνους παράδοσης που είχα με άλλα δέματα το τελευταίο διάστημα με bpost.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος δέμα με belgium post από αρχές Σεπτέμβρη που να έχει καθυστερήσει? Από 5 Σεπτέμβρη εμένα είναι στο status bpost received the information. Μου φαίνονται πολλές ήμερες με βάση τους χρόνους παράδοσης που είχα με άλλα δέματα το τελευταίο διάστημα με bpost.

 

Δικιά μου παραγγελία από 12/9 bpost received the information στις 20/9/18 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΒΕΛΓΙΟ

Νομίζω είναι πολλές οι 18 μέρες μέχρι σήμερα. Στείλε καμιά ερώτηση

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος δέμα με belgium post από αρχές Σεπτέμβρη που να έχει καθυστερήσει? Από 5 Σεπτέμβρη εμένα είναι στο status bpost received the information. Μου φαίνονται πολλές ημερες με βάση τους χρόνους παράδοσης που είχα με άλλα δέματα το τελευταίο διάστημα με bpost.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Παραγγελία announced 29 Αυγούστου, παρέλαβα 12 Σεπτεμβρίου

Παραγγελία announced 5 Σεπτεμβρίου, παρέλαβα 17 Σεπτεμβρίου

Παραγγελία announced 15 Σεπτεμβρίου, Παρασκευή έφτασε Ελλάδα

 

Σίγουρα κάτι πάει πολύ λάθος και πρέπει να στείλεις μήνυμα, όχι μόνο θα έπρεπε να την έχουν στείλει αλλά και να έχεις παραλάβει μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Το κουφό της υπόθεσης είναι το mail που έλαβα αυτοκλήτως από το banggood, χωρίς να τους ενοχλήσω καν μέχρις στιγμής αφού περίμενα πρώτα τη λυπητερή, το οποίο λέει:

 

Dear Banggood customer,

Thank you for shopping on Banggood.

We are sorry to inform you that the shipping method you chose for your order54322611 is Priority Air Mail, but actually it was shipped with Air Mail Register because of an technical error occurred in the shipping method matching system.

We would like to express our deepest regret for the inconvenience caused by this mistake. As for now, we have managed to pinpoint the reasons leading to this error and it has been fixed. We take full responsibility for this situation and guarantee that such incidents will not occur again in the future.

We would like to arrange a refund of the shipping fees to you. Is that acceptable?

For the delivery time of your order, you could check more details in this link:

https://www.banggood.com/Shipping-methods_hl70_at321

If you have any questions, please do not hesitate to contact us . We will do our best to help you.

Best regards,

Banggood Team

(Contact us=https://www.banggood.com/Contact-Us_hi111)

 

Ψάχνουν για μακάκες μάλλον, αφού αναγνωρίζουν το λάθος, αντί να το διορθώσουν κάνοντας επιστροφή όλων των εξόδων ΦΠΑ+Τέλη εκτελωνισμού, προτείνουν επιστροφή των μεταφορικών.

 

Ε όχι ρε μάγκες δεν συμφωνώ, το θέμα είναι αν μπορώ να κινηθώ μέσω PAYPAL, νομίζω πως ναι αφού ήδη αναγνωρίζουν το λάθος, για επιστροφή των εξόδων ΦΠΑ+Τέλη εκτελωνισμού ή πλήρη επιστροφή και μη παραλαβή.

Αφού λοιπόν τους έριξα 2-3 φωνήεντα και ως Κινέζοι που είναι περισσότερα σύμφωνα, η απάντησή τους ήταν θετική, η εξής:

 

Thank you for shopping on Banggood and sorry for the inconvenience caused.

We have arranged a refund of the shipping fee of your order 54322611 . You will receive the refund to the same payment method you used to place this order.

Refund amount: 3,86€

Refund arrival time once approved:

PayPal Express Checkout - Within one business day

Regarding the problem and you request, we are sorry to hear that your order was withheld by the Customs.

Would you mind downloading the invoice of this order in your account to complete its customs clearance procedure soon? You can download it by going to "My Account" - "Order Details" - "View" - "Download Invoice". We will do our best to assist you.

Since it is a fault of us, we will arrange a 100% reimbursement of customs duties ( only include import duty/custom duty and VAT ) in case your order is withheld by Customs or you have to pay high import taxes.

Would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency has sent you?

We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents and the money will return to the same payment method you used to place this order.

If you need any further information or assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Αύριο το πρωί λοιπόν παραλαμβάνω αφού πληρώσω πρώτα την λυπητερή, αφού το δέμα έφυγε από Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ και βρίσκεται πέριξ της περιοχής μου από την Παρασκευή το βράδυ, τους στέλνω άμεσα Φωτο με απόδειξη ταχυδρομείου και ετικέτα τελωνείου και αναμένω και την επιστροφή της λυπητερής, αφού ήδη τα έξοδα μεταφοράς έχουν κατατεθεί στο PayPal.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωσε μας οταν σου στειλουν τα λεφτα.

Ενοείται.

Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους αυτό το υπολογίζω την Τρίτη το πολύ την Τετάρτη.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Δικιά μου παραγγελία από 12/9 bpost received the information στις 20/9/18 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΒΕΛΓΙΟ

Νομίζω είναι πολλές οι 18 μέρες μέχρι σήμερα. Στείλε καμιά ερώτηση

 

 

 

Παραγγελία announced 29 Αυγούστου, παρέλαβα 12 Σεπτεμβρίου

Παραγγελία announced 5 Σεπτεμβρίου, παρέλαβα 17 Σεπτεμβρίου

Παραγγελία announced 15 Σεπτεμβρίου, Παρασκευή έφτασε Ελλάδα

 

Σίγουρα κάτι πάει πολύ λάθος και πρέπει να στείλεις μήνυμα, όχι μόνο θα έπρεπε να την έχουν στείλει αλλά και να έχεις παραλάβει μέχρι τώρα.

 

Ευχαριστώ παιδιά. Το δέμα το έχουν στείλει από 5 Σεπτέμβρη, οπότε λογικά κάτι δεν πάει καλά στην πορεία. Θα τους στείλω ένα μήνυμα αν και δεν νομίζω να έχει νόημα, και μετά θα περιμένω μέχρι το ψυχολογικό όριο των 30 ημερών.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν τους έριξα 2-3 φωνήεντα και ως Κινέζοι που είναι περισσότερα σύμφωνα, η απάντησή τους ήταν θετική, η εξής:

 

Thank you for shopping on Banggood and sorry for the inconvenience caused.

We have arranged a refund of the shipping fee of your order 54322611 . You will receive the refund to the same payment method you used to place this order.

Refund amount: 3,86€

Refund arrival time once approved:

PayPal Express Checkout - Within one business day

Regarding the problem and you request, we are sorry to hear that your order was withheld by the Customs.

Would you mind downloading the invoice of this order in your account to complete its customs clearance procedure soon? You can download it by going to "My Account" - "Order Details" - "View" - "Download Invoice". We will do our best to assist you.

Since it is a fault of us, we will arrange a 100% reimbursement of customs duties ( only include import duty/custom duty and VAT ) in case your order is withheld by Customs or you have to pay high import taxes.

Would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency has sent you?

We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents and the money will return to the same payment method you used to place this order.

If you need any further information or assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Αύριο το πρωί λοιπόν παραλαμβάνω αφού πληρώσω πρώτα την λυπητερή, αφού το δέμα έφυγε από Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ και βρίσκεται πέριξ της περιοχής μου από την Παρασκευή το βράδυ, τους στέλνω άμεσα Φωτο με απόδειξη ταχυδρομείου και ετικέτα τελωνείου και αναμένω και την επιστροφή της λυπητερής, αφού ήδη τα έξοδα μεταφοράς έχουν κατατεθεί στο PayPal.

 

Φίλε terkos2 τα ίδια μου απάντησαν και εμένα.Όταν όμως τους έστειλα την απόδειξη του τελωνείου μου είπαν ότι έπρεπε να έχω πληρώσει tariff insurance για να μου επιστρέψουν τα έξοδα του τελωνείου.Όμως δεν υπάρχει η επιλογή tariff insurance όταν η μέθοδος αποστολής είνα priority direct mail.Μου επιστρέφον μόνω τα έξοδα μεταφοράς.

Πιστεύω ότι μας κοροιδεύουν μιας και με ενημέρωσαν για το τεχνικό πρόβλημα 20 ημέρες μετά την παραγγελία μου και 7 μέρες μετά την ταχυδρόμηση του δέματος.

Ξαναέστειλα email και περιμένω απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχει φτάσει ένα δέμα από TomTop και δεν μπορώ να το παραλάβω ακόμα, πόσο καιρό θα μείνει στο ΕΛΤΑ; Το δέμα βρίσκεται εκεί από τις 18/09.

Πλήκτρα: Nokia 3310 > 3510i > 7250i > 7610 > Sony Ericsson W580 > W595

Πλήκτρα / Αφή: HTC Touch Diamond > Sony Ericsson Xperia mini pro

Πλήκτρα: Nokia 113 > Samsung C3530 > E1182 > Nokia 114

Αφή: LG G2 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S8+ > Huawei Mate 20 Pro > Samsung Galaxy S21 Ultra

Smart Watch: Samsung Gear S2 Classic > Samsung Gear S3 Classic

Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν τους έριξα 2-3 φωνήεντα και ως Κινέζοι που είναι περισσότερα σύμφωνα, η απάντησή τους ήταν θετική, η εξής:

 

Thank you for shopping on Banggood and sorry for the inconvenience caused.

We have arranged a refund of the shipping fee of your order 54322611 . You will receive the refund to the same payment method you used to place this order.

Refund amount: 3,86€

Refund arrival time once approved:

PayPal Express Checkout - Within one business day

Regarding the problem and you request, we are sorry to hear that your order was withheld by the Customs.

Would you mind downloading the invoice of this order in your account to complete its customs clearance procedure soon? You can download it by going to "My Account" - "Order Details" - "View" - "Download Invoice". We will do our best to assist you.

Since it is a fault of us, we will arrange a 100% reimbursement of customs duties ( only include import duty/custom duty and VAT ) in case your order is withheld by Customs or you have to pay high import taxes.

Would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency has sent you?

We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents and the money will return to the same payment method you used to place this order.

If you need any further information or assistance, please do not hesitate to contact us.

 

Αύριο το πρωί λοιπόν παραλαμβάνω αφού πληρώσω πρώτα την λυπητερή, αφού το δέμα έφυγε από Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ και βρίσκεται πέριξ της περιοχής μου από την Παρασκευή το βράδυ, τους στέλνω άμεσα Φωτο με απόδειξη ταχυδρομείου και ετικέτα τελωνείου και αναμένω και την επιστροφή της λυπητερής, αφού ήδη τα έξοδα μεταφοράς έχουν κατατεθεί στο PayPal.

Μπράβο ρε φίλε.

Τι περίπου τους είπες και συμφώνησαν, γιατί έρχεται η σειρά μας :Ρ

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φίλε.

Τι περίπου τους είπες και συμφώνησαν, γιατί έρχεται η σειρά μας

Αφού τους έστειλα συνημμένα σε PNG το email τους που αναγνωρίζουν το λάθος τους έγραψα.

 

<<Αγαπητοί

Σχετικά με το συνημμένο email σας.

Η πρότασή σας, δεν μπορεί να γίνει δεκτή από εμένα

Επειδή

1. Για τεχνικό σφάλμα στο σύστημά σας για το οποίο εγώ δεν είμαι καθόλου υπεύθυνος και που εσείς (όπως λέτε) αναγνωρίζετε και αναλάβετε πλήρως την ευθύνη, θα πρέπει να πληρώσω ΦΠΑ 24% και 15 € επιπλέον τέλη εκτελωνισμού.

2. Η πρότασή σας δεν είναι μια έντιμη πρόταση, ειδικά σε έναν πελάτη που είναι η πρώτη του παραγγελία στο κατάστημά σας. Οι πιο ειλικρινείς και έντιμες προτάσεις που θα έπρεπε να κάνετε είναι δύο:

α. Η' να μου επιστρέψτε πλήρως το ποσό που θα πληρώσω κατά την παραλαβή του δέματος, αφού σας αποστείλω (ΦΩΤΟ) με τα απαραίτητα έγγραφα.

β. Η' να μην παραλάβω το δέμα και αυτό να επιστρέψει σε εσάς και εσείς να μου κάνετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Ευχαριστώ πολύ.>>

 

Τελικά όντως παρέλαβα σήμερα, τους έστειλα ΦΩΤΟ την απόδειξη των ΕΛΤΑ και την κίτρινη εττικέτα του τελωνείου και επιπλέον άλλες δύο με τον φορτιστή του κινητού ο οποίος είναι λειτουργικός μεν αλλά μεταχειρισμένος, σκονισμένος, βρώμικος και λίγο σπασμένο το πλαστικό του φισάκι micro USB πριν το μεταλλικό σώμα του (στο κουτί του κινητού, σαν κλασική κινεζιά, δεν υπήρχε ούτε καν εργοστασιακή ταινία ασφαλείας). Δεν τους γκρίνιαξα καθόλου για αυτό, απλά τους έστειλα μόνο τις ΦΩΤΟ, αφού το κινητό ήταν εντάξει (και με τις ζελατίνες του) γιατί θα έμπλεκα σε άλλους μπελάδες με επιστροφές καθυστερήσεις κλπ, εξάλλου υπάρχουν πάμπολοι τέτοιοι φορτιστές στο σπίτι.

Μετά από 4 λεπτά αφού τα έστειλα έλαβα αυτόματα το παρακάτω email.

 

Thank you for getting in touch with us!

We are celebrating our Mid-Autumn Festival from Sept.24th to Sept.25th.

For this reason, we may not be able to reply to your messages as fast as usual. We expect that our response time may be subject to slight delays during these celebrations.

We will do our best to reply to all of your messages in around 2 days.

In the meantime, you can browse the articles of our help center:

https://www.banggood.com/help_center

Please do not reply to this e-mail, we have already received your query. We will find a solution and an answer to your questions as soon as possible.

We apologize for this delay and for any inconvenience caused.

 

Αντε να περιμένω 2 επιπλέον ημέρες να δούμε.

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Έχω κάνει και εγώ μια παραγγελία (Gearbest) από 16/08 για ένα κινητό Xiaomi Redmi S2 με επιλογή belgium registered. Η αποστολή ξεκίνησε 18/08 (όπως μου είπαν). Η τελευταία ενημέρωση ήταν η εξής στις 29/08: 2018-08-29 18:00:00 Customs clearance processing complete. Από τότε μέχρι σήμερα τίποτα. Έστειλα λοιπόν στο support του gearbest πριν κανά δύο- τρεις εβδομάδες και μου είπαν ότι να περιμένω και έχουν πολλή δουλειά απλώς. Πριν καμιά βδομάδα στέλνω αίτημα για refund. Μου λένε, ότι δεν μπορώ να το κάνω ακόμα, γιατί από ότι κατάλαβα το έχουν στείλει το δέμα, να περιμένω μέχρι 17/10 και μετά θα μου δώσουν επιλογή για review της παραγγελίας. Σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο? Σας είχε έρθει η παραγγελία? Αν όχι, βρήκατε άκρη με την επιστροφή χρημάτων? Από την εμπειρία σας, το δέμα έχει χαθεί, ή υπάρχει περίπτωση απλώς να καθυστερεί? Edited by mikekap
Nokia 7650,7200,6234,n73,n78, Sony Ericsson Satio, Nokia N8, Lenovo A820, A806, Doogee F3 PRO, Ulefone Paris, Xiaomi Redmi 4x, Xiaomi Redmi Note 5 dual camera, Xiaomi Pocophone F1 :happy:
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Έχω κάνει και εγώ μια παραγγελία (Gearbest) από 16/08 για ένα κινητό Xiaomi Redmi S2 με επιλογή belgium registered. Η αποστολή ξεκίνησε 18/08 (όπως μου είπαν). Η τελευταία ενημέρωση ήταν η εξής στις 29/08: 2018-08-29 18:00:00 Customs clearance processing complete. Από τότε μέχρι σήμερα τίποτα. Έστειλα λοιπόν στο support του gearbest πριν κανά δύο- τρεις εβδομάδες και μου είπαν ότι να περιμένω και έχουν πολλή δουλειά απλώς. Πριν καμιά βδομάδα στέλνω αίτημα για refund. Μου λένε, ότι δεν μπορώ να το κάνω ακόμα, γιατί από ότι κατάλαβα το έχουν στείλει το δέμα, να περιμένω μέχρι 17/10 και μετά θα μου δώσουν επιλογή για review της παραγγελίας. Σας έχει συμβεί

Βάλε tr.number να δούμε που βρίσκεται το πακέτο σου. Έτσι όπως τα λες, βρίσκεται καθοδόν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...