Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Σήμερα μου έφερε ο ταχυδρόμος μικρό πακέτο αξίας 3,61 ευρώ παραγγελία από AliExpress unregister χωρίς πράσινο αυτοκόλλητο και χωρίς καμία επιπρόσθετη χρέωση
Αν καταλαβαινω σωστα, τα μη register δεν εχουν σχεση με τελωνειο και 15Ευρα?

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Αν καταλαβαινω σωστα, τα μη register δεν εχουν σχεση με τελωνειο και 15Ευρα?

 

δεν γνωρίζω να σου πω εχθές πάντως πήγα πήρα ένα δεματάκι είχε πράσινο αυτοκόλλητο πάνω χωρίς καμία επιβάρυνση όπως έγραψα και πιο πάνω και σήμερα μου έφερε ο ταχυδρόμος ακόμα ένα μικρό δεματάκι το οποίο δεν είχε πράσινο αυτοκόλλητο πάνω και πάλι χωρίς καμία επιβάρυνση

Huawei Honor Note 10/Xbox One S/etc.
Link to comment
Share on other sites

δεν γνωρίζω να σου πω εχθές πάντως πήγα πήρα ένα δεματάκι είχε πράσινο αυτοκόλλητο πάνω χωρίς καμία επιβάρυνση όπως έγραψα και πιο πάνω και σήμερα μου έφερε ο ταχυδρόμος ακόμα ένα μικρό δεματάκι το οποίο δεν είχε πράσινο αυτοκόλλητο πάνω και πάλι χωρίς καμία επιβάρυνση
Υποθετω το εγχρωμο αυτοκολλητο εχει σχεση με την διασαφηση. Μαλλον εξαρταται απο το ειδος της αποστολης, συστημενο, μη συστημενο κλπ. Δεν το γνωριζω το θεμα.

Thanks

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Τα δέματα από Ευρώπη περνάνε τελωνείο? Έλαβα ένα από Αγγλία και είχε επάνω το πράσινο αυτοκόλλητο, δεν είχε κάποια χρέωση
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μετα απο dispute γιατί τα αντικείμενα δεν φαινόταν για 60 μέρες στο tracking μου έκανε refund το ali.

Τα αντικείμενα όμως χθες πήγαν στο ταχυδρομείο και με περιμένουν.

Μπήκαν τελωνείο και βγήκαν.

Δεν μου έχει έρθει κάποια ειδοποίηση για κάποια χρέωση για την ώρα.

Αν θελήσω να τα κρατήσω να ζητήσω απο τον πωλητή να ξανατραβηξει τα χρήματα?

Link to comment
Share on other sites

Συν όλα αυτά που γίνονται με τις αγορές από Κίνα έχουμε και την ανακοίνωση λόγω του περιβόητου ιού:Η εταιρία Air China αποφάσισε να μην πραγματοποιήσει καμία πτήση από και προς την Ελλάδα το διάστημα 2 - 18 Μαρτίου, όπως επίσης και στις 25 Μαρτίου. Edited by Flipflames
Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχουν αυτές οι ημερομηνίες; Δηλαδή αν επιβιβαστούν κάποιοι σήμερα που θα νοσήσουν σε 3-4 μέρες και έρθουν σήμερα-αύριο, τι αλλάζει;

 

edit: Η ανακοίνωση λέει 17/2-18/3 και όχι 2/3-18/3.

Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ακυρώνουν και αλλού. Μας θεωρούν κάτι;

Edited by AccelDrag
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι θα επηρεάσουν τον χρόνο παραλαβής και τις αποστολές των παραγγελιών μας. Οι λόγοι είναι προληπτικοι και ισχύουν και για άλλες χώρες
Link to comment
Share on other sites

Οι Κινέζοι και οποίοι μας στέλνουν από το εξωτερικό δε θέλουν και πολύ να μας βάλουν στη μαύρη λίστα από τα πολλά refund επειδή είμαστε κρατος κωλοχανιο. Τέτοια κάνουμε και μετά θα βρίζουμε γιατί μας φέρονται έτσι.
Link to comment
Share on other sites

Κάτω από 22€ θέλεις να πεις. Τι αξία είχε; Ήταν κάτι ογκώδες;

Αν δεν κάνω λάθος είσαι το 5ο θύμα αυτής της νέας ιστορίας...

 

----- προσθήκη μηνύματος 17 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εγώ σήμερα 12/2/20 παρέλαβα ένα πακετάκι της μορφής RB#########SG από Ali. Ήταν ένα θερμόμετρο αξίας 4,75€ αγορά 1/1/20, αποστολή 15/1/20, άφιξη Ελλάδα και αναμονή παρουσίασης στο τελωνείο 28/1/20 κλείσιμο από ΓΕΤΑ 7/2/20. O Κινέζος είχε γράψει απ' έξω με μεγάλα γράμματα Thermometer και αξία 1$. Ήρθε με πράσινο αυτοκόλλητο συστημένο σπίτι μου χωρίς να πληρώσω κάτι επιπλέον.

Eιχε αξια 20 ευρω. Ηταν σαν μικρο μαξιλαρι το πακετο. 50Χ35Χ15 ποντους ας πουμε ηταν το δεμα.
Link to comment
Share on other sites

Χθες σε ένα φίλο μου ήρθαν 9 δέματα που περίμενε από Νοέμβρη, όλα μαζί. Άρχισε Νοέμβριος πάλι.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα σήμερα 2 πωλητές από ali exress μου ζήτησαν με μήνυμα να ακυρώσω τις παραγγελίες που είχα κάνει γιατί λόγω του ιού δεν θα μπορέσουν να στείλουν σύντομα και θεωρούν ότι θα υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερες καθυστερήσεις

Για το αρχείο έχω παραλάβει 8 δεματάκια μικρής αξίας την τελευταία βδομάδα ,παραγγελίες Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου ,χωρίς να πληρώσω κάτι

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το αν χρεωθεί ο παραλήπτης έξοδα επιστροφής στον πωλητή κλπ κλπ κλπ, επειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας, η νομολογία έχει ως εξής:

Ο πωλητής (Κινέζος) έχει δικαίωμα να ζητήσει ή να κρατήσει από το refund τα έξοδα επιστροφης τα οποία όμως υπολογίζονται ως ίσα ή μικρότερα του κόστους αποστολής προς τον αγοραστή.

Οι περισσότεροι Κινέζοι στέλνουν με free shipping label άρα και η επιστροφή δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερης αξίας από το free shipping.

Επιπρόσθετα, για να χρεώσει τα έξοδα μεταφοράς πρέπει να αποδεικνύεται ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι ο πελάτης αρνείται την παραλαβή, ότι το δέμα έφτασε στο σπίτι του πελάτη και εκείνος ΥΠΕΓΡΑΨΕ ότι αρνείται να παραλάβει.

Οποιοσδήποτε άλλος λόγος μπαίνει στην σελίδα της "ανωτέρας βίας" και άρα όχι στην ευθύνη του αγοραστή.

Συνεπώς, το μόνο που πρέπει να προσέχετε είναι μην χτυπήσει κουδούνι ο ταχυδρόμος και σας πει παρακαλώ υπογράψτε εδώ ότι δεν παραλαμβανετε....

 

Στάλθηκε από το Nokia 7.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μετα απο dispute γιατί τα αντικείμενα δεν φαινόταν για 60 μέρες στο tracking μου έκανε refund το ali.

Τα αντικείμενα όμως χθες πήγαν στο ταχυδρομείο και με περιμένουν.

Μπήκαν τελωνείο και βγήκαν.

Δεν μου έχει έρθει κάποια ειδοποίηση για κάποια χρέωση για την ώρα.

Αν θελήσω να τα κρατήσω να ζητήσω απο τον πωλητή να ξανατραβηξει τα χρήματα?

 

Αφού παραλάβεις το σωστό είναι να επικοινωνήσεις με τον πωλητή για τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων που σου έδωσε.

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σχετικά με το αν χρεωθεί ο παραλήπτης έξοδα επιστροφής στον πωλητή κλπ κλπ κλπ, επειδή η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας, η νομολογία έχει ως εξής:

Ο πωλητής (Κινέζος) έχει δικαίωμα να ζητήσει ή να κρατήσει από το refund τα έξοδα επιστροφης τα οποία όμως υπολογίζονται ως ίσα ή μικρότερα του κόστους αποστολής προς τον αγοραστή.

Οι περισσότεροι Κινέζοι στέλνουν με free shipping label άρα και η επιστροφή δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερης αξίας από το free shipping.

Επιπρόσθετα, για να χρεώσει τα έξοδα μεταφοράς πρέπει να αποδεικνύεται ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι ο πελάτης αρνείται την παραλαβή, ότι το δέμα έφτασε στο σπίτι του πελάτη και εκείνος ΥΠΕΓΡΑΨΕ ότι αρνείται να παραλάβει.

Οποιοσδήποτε άλλος λόγος μπαίνει στην σελίδα της "ανωτέρας βίας" και άρα όχι στην ευθύνη του αγοραστή.

Συνεπώς, το μόνο που πρέπει να προσέχετε είναι μην χτυπήσει κουδούνι ο ταχυδρόμος και σας πει παρακαλώ υπογράψτε εδώ ότι δεν παραλαμβανετε....

 

 

Μπορείς να εξηγήσεις σε ποια έξοδα επιστροφής αναφέρεσαι;

Γιατί είναι άλλο θέμα η επιστροφή αντικειμένου στον πωλητή (Κινέζο ή άλλης τρίτης χώρας), λόγω βλάβης κλπ, και άλλο η επιστροφή του ανεπίδοτου δέματος, μετά από 20 μέρες παραμονής στο γραφείο των ΕΛΤΑ.

 

Εάν εννοείς την επιστροφή δέματος που δεν θέλεις να παραλάβεις, κάνεις λάθος, γιατί η διαδικασία είναι διαφορετική από αυτήν που περιγράφεις. Φαντάζεσαι να εφαρμόζεται αυτή η διαδικασία στον παραλήπτη που έχει μετακομίσει ή σ' αυτόν που απεβίωσε κλπ; Για να επιστρέψει το δέμα, χωρίς χρέωση βέβαια του παραλήπτη, τα ΕΛΤΑ συντάσσουν το έντυπο CN 15.

 

Θα ήταν ενδιαφέρον να δώσεις link για τη νομοθεσία που επικαλείσαι.

Link to comment
Share on other sites

Τα δέματα από Ευρώπη περνάνε τελωνείο? Έλαβα ένα από Αγγλία και είχε επάνω το πράσινο αυτοκόλλητο, δεν είχε κάποια χρέωση
Απο οτι εχω διαβασει προσφατα, ακομη οχι.

 

Λοιπόν μετα απο dispute γιατί τα αντικείμενα δεν φαινόταν για 60 μέρες στο tracking μου έκανε refund το ali.

Τα αντικείμενα όμως χθες πήγαν στο ταχυδρομείο και με περιμένουν.

Μπήκαν τελωνείο και βγήκαν.

Δεν μου έχει έρθει κάποια ειδοποίηση για κάποια χρέωση για την ώρα.

Αν θελήσω να τα κρατήσω να ζητήσω απο τον πωλητή να ξανατραβηξει τα χρήματα?

Τουλαχιστον για λογους αξιοπιστιας του ονοματος μας σαν χωρα καλο θα ηταν να του τα στειλεις. Τουλαχιστον εγω ετσι εκανα μερικες φορες μεχρι που τελευταια κανω στο Ali "extend Buyer Protection" για καμμια 20ρια μερες. Προυποθεση γι αυτο φυσικα να φαινεται στο tracking. Tο δικο σου δεν φαινοταν γι αυτο το Ali σου εκανε refund αλλιως θα στο καθυστερουσε.. Edited by guideman

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία μου από 19/1...

... ... ...

απεστάλη σήμερα!

 

Αυτοί στο Tomtop ήταν που ήταν της υπομονής στο θέμα αυτό, έσκασε τώρα και η κατάσταση με τον κορωνοϊό και... έδεσε το γλυκό! :p

Link to comment
Share on other sites

Οταν (και αν ποτε) παραλαβεις, περνα το και ενα οινοπνευμα καλου κακου..:lol::lol::lol:

ΓΙΩΡΓΟΣ:clap:

Link to comment
Share on other sites

Οι Κινέζοι και οποίοι μας στέλνουν από το εξωτερικό δε θέλουν και πολύ να μας βάλουν στη μαύρη λίστα από τα πολλά refund επειδή είμαστε κρατος κωλοχανιο. Τέτοια κάνουμε και μετά θα βρίζουμε γιατί μας φέρονται έτσι.

 

Οχι θα πληρώνουμε μισό μεροκάματο στους χαραμοφάηδες του δημοσίου που έμαθαν να ζουν σαν τσιμπούρια χρόνια τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι θα πληρώνουμε μισό μεροκάματο στους χαραμοφάηδες του δημοσίου που έμαθαν να ζουν σαν τσιμπούρια χρόνια τώρα.
Δεν είμαι δημόσιος και ούτε πρόκειται να γίνω αλλά δεν φταίνε μόνο οι υπάλληλοι αλλά το πώς τους αξιοποιούν. Το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει πάντα. Το ανθρώπινο δυναμικό όσο ανίκανο κι αν είναι αν εκπαιδευτεί μπορεί να καλύψει ανάγκες.

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία μου από 19/1...

... ... ...

απεστάλη σήμερα!

Αυτοί στο Tomtop ήταν που ήταν της υπομονής στο θέμα αυτό, έσκασε τώρα και η κατάσταση με τον κορωνοϊό και... έδεσε το γλυκό! :p

 

Κι εμένα χτες ένα από Ali πληρωμένο στις 21/1 .

Υπομονή ! Έχουμε πέσει σε έναπολύ κακό συνδυασμό καταστάσεων .

-Χριστούγεννα- Πρωτοχρονιά πέσαμε με τα μούτρα στις αγορές .

-Κινέζικη Πρωτοχρονιά. Μιλάμε τέτοιο αραλίκι δεν έχω ξαναδεί ! Κάποιοι δουλεύουν στο ρελαντί (πχ banggood) και κάποιοι το έκλεισαν το μαγαζί τελείως. Μιλάμε για 21/1 με 15/2 . Κοντά ένα μήνα το γιορτάζουν !

-Κορονοιός. Προχτές μου πέταξε μήνυμα στο ali για καθυστέρηση πάνω από 7 μέρες λόγω του ιού . Στα αεροδρόμια τους έχου θέσει άλλες προτεραιότητες.

-Λήξη συμβάσεων ΕΛΤΑ. Μέχρι να πάρουν άλλους θα είναι βουνά τα τσουβάλια στα κεντρικά. Σήμερα άκουσα στον REAL ότι έχουν ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ γιατί καταργήθηκαν 420 θέσεις διανομέων.

 

Ειδικά όσα έχουν κατάληξη TR δεν βλέπω να ξεκουνάνε αφού μπουν Τουρκία. Ή οι Τούρκοι τα χάνουν ή οι δικοί μας τα έχουν σε πολύ χαμηλή προτεραιότητα .

Βλέπω πάντως πολύ γκρίνια για τα ΕΛΤΑ και το τελωνείο. Σίγουρα το 15 ευρώ είναι τεράστιο φάουλ , και προσωπικά θα το σκεφτώ πλέον πολύ για πακέτο που ενδέχεται να μπει τελωνείο. Αλλά δεν θέλω να είμαι άδικος . Μέχρι πριν 3-4 μήνες δεν είχα ποτέ πρόβλημα

με πακέτα κάτω των 22 ευρώ. Με καθυστέρηση μεν αλλά σε λογικά πλαίσια και ούτε χαμένα είχα ούτε κερατιάτικα πλήρωσα ποτέ. Και τις περισσότερες φορές free από τον κινέζο. Τώρα πολύ φοβάμαι ότι θα καταντήσουν UPS και θα μας δίνουν επίτηδες στο τελωνείο !

Link to comment
Share on other sites

Απο bangood αγοραζω το mi note 10 στις 31/1/2020.

Την 3/2/20 γινεται shipped και μου δινεται κωδικος του τυπου CS123456789DE.

Απο το FLYT-EXPRESS TRACK εμφανίζεται ως χωρα αποστολης GR και μεταφορεας dhl-packet.

Στο site της dhl δεν εμφανιζει τιποτα με το συγκεκριμενο tracking number.

Θα ενημερωσω για το αποτελεσμα.

 

UPDATE

Πριν απο λιγο το πακετο εφτασε στην Κολωνια Γερμανιας και εμφανιστηκε στο track της dhl.

Νομιζω οτι μου εφυγε το αγχος και θα παραλαβω κανονικα χωρις τελωνια κλπ.

Θα ενημερωσω με την παραλαβη, να εχουμε ενδεικτικα και ποσες μερες εκανε να φτασει στα χερια μου.

Link to comment
Share on other sites

https://gr.gizchina.com/2020/02/14/agores-apo-kina-nees-exelixeis-me-to-charatsi-ton-15e/

 

Έχουμε εξελίξεις σχετικά με το 15ευρο

Μανώλης
Link to comment
Share on other sites

-Κινέζικη Πρωτοχρονιά. [..] Μιλάμε για 21/1 με 15/2

Η κινέζικη κυβέρνηση παρατείνει συνεχώς την αργία, προκειμένου να αποφύγει τη μετακίνηση των εργαζομένων και το συνωστισμό στους χώρους εργασίας και τα μέσα μεταφοράς (η βλάβη βέβαια στην οικονομία της χώρας είναι προφανής, αλλά μπροστά στην κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τον κορωνοϊό... καλά κάνουν!)

Δε θα μου κάνει εντύπωση αν η αργία της "πρωτοχρονιάς" παραταθεί και μετά τις 15/2 - βδομάδα-βδομάδα το πάνε...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...