Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

λιγο ασχετο,

αλλα την ηλεκτρονικη ανανεωση χρονου ομιλιας, γιατι την εχουν καταργησει;

πριν 3 χρονια λειτουργουσε τετοιο προγραμμα στο site της εταιρειας...

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση:

Για να μεταβεί κάποιος από συμβόλαιο WIND σε καρτοκινητό WIND, πόσος καιρός πρέπει να περάσει;

Κοντά στο μήνα;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση:

Για να μεταβεί κάποιος από συμβόλαιο WIND σε καρτοκινητό WIND, πόσος καιρός πρέπει να περάσει;

Κοντά στο μήνα;

Ένας μήνας χρειάζεται αλλά υπάρχει και η λύση της φορητότητας σε καρτοκινητό άλλου δικτύου που θέλει τρεις ημέρες.

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Είναι τσεκαρισμένο το δοκίμασα !!! :wink::wink::wink:

 

Με την δωρεάν αποστολή SMS στον πενταψήφιο αριθμό 54151 οι καταναλωτές μπορούν να πληροφορούνται άμεσα και γρήγορα τα τρία φθηνότερα πρατήρια υγρών καυσίμων στην περιοχή τους, σύμφωνα με την υπηρεσία που έχει ενεργοποιήσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

 

Η χρήση της υπηρεσίας είναι εξαιρετικά απλή. Οι οδηγοί πληκτρολογούν το όνομα της περιοχής τους και το αποστέλλουν στο 54151. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα λαμβάνουν μήνυμα στο κινητό τους το οποίο τους ενημερώνει για την τιμή της βενζίνης, το πρατήριο πώλησης υγρών καυσίμων καθώς και την διεύθυνση για κάθε ένα από τα τρία φθηνότερα σημεία πώλησης που εντοπίστηκαν στην περιοχή ενδιαφέροντος.

 

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν απ’ όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

__________

 

Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες

Link to comment
Share on other sites

Είναι τσεκαρισμένο το δοκίμασα !!! :wink::wink::wink:

 

Με την δωρεάν αποστολή SMS στον πενταψήφιο αριθμό 54151 οι καταναλωτές μπορούν να πληροφορούνται άμεσα και γρήγορα τα τρία φθηνότερα πρατήρια υγρών καυσίμων στην περιοχή τους, σύμφωνα με την υπηρεσία που έχει ενεργοποιήσει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.

 

Η χρήση της υπηρεσίας είναι εξαιρετικά απλή. Οι οδηγοί πληκτρολογούν το όνομα της περιοχής τους και το αποστέλλουν στο 54151. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα λαμβάνουν μήνυμα στο κινητό τους το οποίο τους ενημερώνει για την τιμή της βενζίνης, το πρατήριο πώλησης υγρών καυσίμων καθώς και την διεύθυνση για κάθε ένα από τα τρία φθηνότερα σημεία πώλησης που εντοπίστηκαν στην περιοχή ενδιαφέροντος.

 

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν απ’ όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας.

Και για ποιες περιοχές δουλεύει;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Από ότι είδα "τρέχει" και ένας διαγωνισμός εδώ

 

επισης ειναι καλο το σαιτ για ενημερωση για υπολοιπο χρονου χρηματος sms ιντερνετ επιπλεον bonus και για αλλα.κριμα ομως να μην εχουνε βγαλει καμια android εφαρμογη η εστω εκδοση της σελιδας του σαιτ για κινητα θα βοηθαγε παρα μα παρα πολυ

Link to comment
Share on other sites

επισης ειναι καλο το σαιτ για ενημερωση για υπολοιπο χρονου χρηματος sms ιντερνετ επιπλεον bonus και για αλλα.κριμα ομως να μην εχουνε βγαλει καμια android εφαρμογη η εστω εκδοση της σελιδας του σαιτ για κινητα θα βοηθαγε παρα μα παρα πολυ

 

Για το σχετικό θέμα δεν έχουν κάποια εφαρμογή αλλά από ότι είδα έχουν βγάλει τρεις άλλες που μπορείς να τις βρεις εδώ, εδώ και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

 

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΗΝ WIND ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ WIND ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΑΡΙΘΜΟ WIND Π.Χ 3€ Η 1€ ΟΣΑ ΗΘΕΛΕΣ Κ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ!

Link to comment
Share on other sites

Ήταν το 1020, μετά το 19020 και τώρα τίποτα γιατί το έχουν σταματήσει μετά τις βλακείες που κάναν κάποιοι με τα αστρονομικά υπόλοιπα...

Το θέμα κλειδώνεται γιατί έχει συζητηθεί ξανά, και επίσης μην γράφεις με κεφαλαία. :lock:

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας! Θα ήθελα και εγώ την βοήθεια σας σχετικά με το παρακάτω γεγονός..

Λοιπόν, τον Μάιο αγόρασα από ένα κατάστημα της Wind το huawei ideos x5. Ωστόσο, μετά από κάποιους μήνες είχε πολλά προβλήματα με τις υποδοχές των ακουστικών και του φορτιστή και έφτανε σε σημείο κατά την φόρτιση η μπαταρία να αποφορτίζεται!

Έτσι στις 10 Οκτώβρη αποφάσισα να το αφήσω στη wind για sevice! Ένα μήνα μετά (και συγκεκριμένα στις 8 Νοέμβρη :mad:) και μετά από αρκετά τηλεφωνήματα που έκανα στο κατάστημα, βρέθηκε ένας υπάλληλος που ήξερε που βρισκόταν το κινητό μου! Εκείνος μου είπε λοιπόν το πλέον κλασικό.. Ότι δηλαδή η εγγύηση δεν καλύπτει την επισκευή!:wacko:

Τον ρώτησα λοιπόν γιατί συμβαίνει αυτό και μου απαντησε ότι στην αναφορά έλεγε πως υπήρχαν γρατζουνιές στην οθόνη! Και ρωτώ εγώ.. Ποιός τους ζήτησε αντικατάσταση της οθόνης?? Τέλος πάντων άφου μου ζήτησε το ποσό των 110(:!:) ευρώ για την επισκευή, εγώ ευγενικότατα αρνήθηκα και ζήτησα να σταλεί πίσω. Και ήρθε το τελειωτικό χτύπημα!!!!

Μου είπε λοιπόν ότι θα χρειαστεί να πληρώσω 12,5 ευρώ για τον κουριερ! Πρόσθεσε όμως ότι τους τελευταίους μήνες δεν ζητούν αυτό το ποσό, όμως σε κάθε περίπτωση εγώ πρέπει να το γνωρίζω και να το εξοφλήσω αν ζητηθεί!

 

Πείτε μου, σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο? Και αν όχι, πως θα το αντιμετωπίζατε? :(

 

(συγνώμη για το μεγάλο ποστ και ευχαριστώ εκ των προτέρων όσους θα απαντήσουν! :) )

Link to comment
Share on other sites

Huawei ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Α.Ε.

Λ. Κηφισίας 274

τηλ. 210 6879041

 

Δοκίμασε μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να το πας για service μόνη σου.

Δηλ. όχι μέσα από κατάστημα. Δεν χάνεις κάτι...

 

PS: Τώρα για τα 12,5€ τί να σου πω... Αν χρεώθηκε το κατάστημα λογικά θα του έδωσαν κάποια απόδειξη. Αν σου δώσει χαρτί με service και κόστος μεταφοράς 12,5€ νομίζω θα πρέπει να τα πληρώσεις (αλλιώς θα τα χρεωθεί το κατάστημα).

Link to comment
Share on other sites

Και αν όχι, πως θα το αντιμετωπίζατε?

 

Διάβασε εδώ.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N3043-2002.pdf

 

και εδώ

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/reports/2011-04-08.%CE%A3%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7.pdf

 

και μετά κάνε καταγγελία. (Για τον πωλητή δηλαδή εις βάρος της Wind)

Κατέβασε το αρχείο από εδώ

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/yp_anaforas.doc

 

συμπλήρωσε την καταγγελία, τύπωσε την, υπόγραψε την, και στείλτη με τους τρόπους που περιγράφει εδώ

http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

(εγώ προτιμώ να σκανάρω την υπογεγραμμένη καταγγελία και να την στέλνω με email στον συνήγορο του καταναλωτή και κοινοποίηση στην εταιρία που καταγγέλλω. Πάντα η εταιρία λύνει το πρόβλημα πριν την παρέμβαση του συνηγόρου)

 

Έχω πράξει τα παραπάνω σε πάμπολες περιπτώσεις.

Πάντα βρήκα το δίκαιό μου.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό είναι να μην το έστειλε καθολου για service το κατάστημα. Τι δουλειά έχει η οθονη με την υποδοχή των ακουστικών και του φορτιστη, η μόνος λογος να μην το φτιάξουν είναι να έχει φάει νερά. Δεν υπάρχει άλλος λογος. Τώρα βέβαια δε ξέρω τι καθεστώς service έχουν συγκεκριμένα αυτές οι συσκευές γιατί τις φέρνει μόνο η Wind και μπορεί να είναι άστα να πάνε το service τους όπως και η εταιρεία. Κάλεσε 2106158000 και ρώτησε σε τι στάδιο είναι το κινητό σου, θα πεις των αριθμό που δήλωσες όταν πήγες να αφήσεις τον κινητό στο κατάστημα. Πάρε εκεί γιατί στο κατάστημα μπορεί να μην τον έστειλαν καν.
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να το πας για service μόνη σου.

Δηλ. όχι μέσα από κατάστημα. Δεν χάνεις κάτι...

 

PS: Τώρα για τα 12,5€ τί να σου πω... Αν χρεώθηκε το κατάστημα λογικά θα του έδωσαν κάποια απόδειξη. Αν σου δώσει χαρτί με service και κόστος μεταφοράς 12,5€ νομίζω θα πρέπει να τα πληρώσεις (αλλιώς θα τα χρεωθεί το κατάστημα).

δυστυχώς δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα..

και τα χρήματα βέβαια θα τα δώσω αφού πρώτα δω κάποια απόδειξη..

ευχαριστώ για τη βοήθεια!

 

Έχω πράξει τα παραπάνω σε πάμπολες περιπτώσεις.

Πάντα βρήκα το δίκαιό μου.

 

Ομολογώ πως δεν είχα ιδέα για όλα αυτά!! Πολύ χρήσιμα!

Σκοπεύω λοιπόν να κοινοποιήσω στην εταιρία τις διαθέσεις μου και σε περίπτωση που δεν λυθεί το ζήτημα να περάσω στην δράση!

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! :)

 

Τι δουλειά έχει η οθονη με την υποδοχή των ακουστικών και του φορτιστη, η μόνος λογος να μην το φτιάξουν είναι να έχει φάει νερά. Δεν υπάρχει άλλος λογος.

Αυτό λέω και εγώ! Ίσως προσπαθήσουν να πουν ότι όλη η βλάβη προκλήθηκε από πτώση γι'αυτό και η γρατζουνιές όμως κάτι τέτοιο δεν ισχύει!:wacko:

 

Κάλεσε 2106158000 και ρώτησε σε τι στάδιο είναι το κινητό σου, θα πεις των αριθμό που δήλωσες όταν πήγες να αφήσεις τον κινητό στο κατάστημα. Πάρε εκεί γιατί στο κατάστημα μπορεί να μην τον έστειλαν καν.

 

Απλά μου λένε ότι έχει ακυρωθεί η επισκευή και το κινητό βρίσκεται στο στάδιο της επιστροφής..

Edited by eLeKtriK EyE
Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν το όλο θέμα να προέκυψε από αμέλεια κάποιου υπαλλήλου. Και με τα κεντρικά της Wind να έρθεις σε επικοινωνία πάλι θα σου λύσουν το πρόβλημα. Δοκίμασε να καλέσεις το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και ανέφερε το περιστατικό. Θα βγάλεις άκρη.
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε,

 

Ρύθμισα το κινητό μου NOKIA X2 σύμφωνα με τις ρυθμίσεις της Q. Στέλνω ένα MMS στον εαυτό μου για δοκιμή αλλά μου λέει ότι απέτυχε να στείλει το μήνυμα. Κοίταξα μήπως δεν έχω χρόνο ομιλίας αλλά έχω. Τι μπορεί να φταίει και δεν στέλνει MMS;

 

Σας στέλνω τις ρυθμίσεις μου:

Μενού->Διαμόρφωση->Προσωπ.ρυθμίσεις->(Εδώ φτιάχνω ένα λογαριασμό MMS με όνομα Q-MMS)->Δ/νση διακομιστή: http://mms.myq.gr

Χρήση προτιμ.σημ: Όχι

->Ρυθμ.σημ.πρόσβασ.->Διακομιστής μεσολ: Ενεργοποιημένο

Δ/νση διακομ. μεσολ.: 192.168.080.134

Θύρα: 9201

->Ρυθμίσεις φορέα: Σημ. πρόσβ.πακ.δεδ.:q-mms.myq.gr

Τύπος δικτύου: IPv4

Τύπος ελέγχου στοιχ.: Κανονικός

Όνομα χρήστη (κενό)

Κωδικός πρόσβασης (κενό)

 

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δέχθηκα πριν λίγο τηλεφώνημα απο τα κεντρικά της Wind με απόκρυψη η τουλάχιστον έτσι μου είπαν και ζήτησαν αρχικά τον πατέρα μου λέγοντας το όνοματεπώνυμο του και μου ανέφερε αυτός που μίλησα οτι επειδή έχουν διαπιστώσει υπερβολικές χρεώσεις στο ιντερνετ σε κινητά είτε έμπαινε ο χρήστης κατα λάθος είτε ηθελημένα και οτι έφτιαξαν μια δικλείδα ασφαλείας ώστε να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα και δίνοντας 5 ευρώ θα έχω 100 MB δωρεάν του είπα να ξαναπάρει αυρίο γιατί δεν μου γέμισε το μάτι επειδη πολλά γίνονται έχει δεχθεί κανείς παρόμοιο τηλεφώνημα ξέρετε κάτι ευχαριστώ πολύ.
Link to comment
Share on other sites

Θα σε παρακαλέσω να βάζεις σημεία στίξης γιατί διαφορετικά δυσκολεύεται να σε διαβάσει κανείς. Κατά πάσα πιθανότητα σε πήραν για να σε δελεάσουν να αγοράσεις πακέτο internet. Αγνόησέ το.

Εάν έχεις άλλη απορία σε παρακαλώ να την εντάξεις σε κάποιο από τα επισημασμένα θέματα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Για τους συνδρομητές της Wind εμφανίστηκε η επιλογή να στέλνουμε μηνύματα στο κινητό μας μέσω facebook. Γνωρίζει κανείς τις χρεώσεις της υπηρεσίας; Χρεωνόμαστε ανά εισερχόμενο μήνυμα; Πόσο; Μέσα στο facebook λέει ότι εξαρτάται από τον provider μου...:wacko: Το μήνυμα έρχεται από το 19333. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας πει...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ετυχε να περασω απο καταστημα wind και πηρα ενα περιοδικακι που βαζουν εξω απο τα καταστηματα,διαπιστωσα οτι παρολες τις αντιδρασεις αλλων εταιριων κινητης η wind προωθει συσκευες dual sim,αυτο ειναι καλο!!!
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to Περί... Nova γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...