Jump to content

hellenic_sun

Members
  • Δημοσιεύσεις

    163
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

hellenic_sun's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Θα κάθεται ο κόσμος ξύπνιος τις ώρες ύπνου; Ο ύπνος κάνει καλό, όλα καλά χρειάζονται. Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι να ξαγρυπνουν για να γράφουν φιλοσοφίες
  2. Εσείς είστε και ειδικοί στην τηλεφωνία, πολλές φορές όμως μιλάτε με γρίφους και δεν σας καταλαβαίνουμεπάντως δεν βλέπω να σταματήσετε να ποστάρετε.Το αντίθετο οι δημοσιεύσεις έχουν ανέβει σε αριθμό άρα;
  3. Ένας προηγούμενος φίλος καλά το έγραψε ότι δεν μπορεί να είναι όσο άσχετοι στην εταιρεία και να είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα πολύ μπέρδεμα η υπόθεση.
  4. Γιατί δεν το κάνουν πιο εύκολο;
  5. Πολύ μπέρδεμα μου φαίνεται. Πρέπει να λύνεις μαθηματικές εξισώσεις για να γλιτώσεις 2 με 3 ευρώ τον μήνα;
  6. Ξέρω τη διαδικασία, προχθές που πήρα στο 1260 με διαβεβαίωσαν οτι θα γίνει κανονικά η μεταφορά στις 6/9.
  7. Καλησπέρα! Εδώ και καιρό έχω κάνει αίτηση μετατροπής συμβολαίου σε F2G και μου έδωσαν ημερομηνία υλοποίησης την 6/9 (δηλ. αύριο). Ξέρει κανείς ποια ώρα συνήθως γίνεται η αλλαγή; Ή δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα και γίνεται συστημικά ας πούμε;
  8. Μια ερώτηση: Συνδρομητής συμβολαίου που πήρε επιδότηση συσκευής ανανεώνοντας για 24 μήνες, επιθυμεί μετατροπή σε F2G. Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός και αν αιτηθεί τη μετατροπή θα πρέπει να πληρώσει το 100% της επιδότησης. Εάν πάει σε κατάστημα και κάνει την αίτηση, το ποσό της επιδότησης θα μπει στον επόμενο λογαριασμό ή υποχρεούται να το πληρώσει ΠΡΙΝ τη μετατροπή ώστε να προχωρήσει η μετατροπή;
  9. Ούτε ζεύγος καρτών Twin με δύο microsim διατίθεται;
  10. Λοιπόν... Έστω ότι ένας συνδρομητής της WIND και κάτοχος TwinSim, αγοράζει ένα κινητό που υποστηρίζει micro sim και έχει στην κατοχή του ένα άλλο, που παίρνει τη γνωστή, κλασική sim. 1) Η Wind διαθέτει κάρτες Twin Sim που η μία να είναι η κλασική sim και η άλλη η micro sim; Απ' όσο ξέρω όχι, αλλά θα ήθελα να μου το διευκρινίσετε κι εσείς. 2) Στην περίπτωσή μας τι γίνεται; Ο μόνος τρόπος είναι η μία από τς δύο κάρτες να κοπεί σε κάποιο κατάστημα; Έχω φίλο που έκανε έτσι ακριβως και οι κάρτες του λειτουργούν σωστά. Τώρα, σε περίπτωση που για παράδειγμα χάσει τη μία κάρτα θα πρέπει να ξαναβγάλει με 5 ευρώ δύο νέες κλασικές sim κα μετά να κόψει τη μία ώστε να μπαίνει στο δεύτερο κινητό;
  11. Μια ερώτηση: Για να μεταβεί κάποιος από συμβόλαιο WIND σε καρτοκινητό WIND, πόσος καιρός πρέπει να περάσει; Κοντά στο μήνα;
  12. Μου συνέβη κάτι περίεργο, για πρώτη φορά: Μελετώντας σήμερα τον αναλυτικό λογαριασμό μου στο e-bill, διαπιστώνω ότι μου χρεώνει ένα sms προς ξένο δίκτυο, που ποτέ μου δεν έστειλα! Ο αριθμός προς τον οποίο πήγε το sms αρχίζει από 0044 (πρόθεμα Ηνωμένου Βασιλείου, αν δεν κάνω λάθος) και ώρα αποστολής 1.13 τα μεσάνυχτα. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών λέγοντάς τους ότι δεν αναγνωρίζω τη χρέωση, καθώς ο αριθμός μου είναι εντελώς άγνωστος και ουδέποτε έστειλα μήνυμα σε αυτόν. Ο πολύ ευγενικός υπάλληλος καταχώρησε το αίτημα και μου είπε ότι θα έχουμε απάντηση εντός δύο ημερών, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να βρούμε σε ποιον ανήκει ο αριθμός. Μου είπε μάλιστα ότι μάλλον θα γίνει και πίστωση του ποσού (0,17 ευρώ + ΦΠΑ). Δεν τίθεται βέβαια θέμα χρημάτων για τέτοιο ποσό, αυτό που με απασχολεί είναι πώς μπορεί να έγινε αυτό! Να μπήκε κάποια κακόβουλη εφαρμογή στο X8 και να στέλνει μηνύματα έτσι στα καλά καθούμενα σε διεθνείς προορισμούς; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Αυτό όμως που θα κάνω είναι να διαγράψω τα πάντα από το κινητό, αφού το κάνω έναν έλεγχο με antivirus. Θα ξαναβάλω το τελευταίο λογισμικό και απο εκεί και πέρα, ο Θεός βοηθός (αν είναι αυτή η αιτία). Το θεωρώ απίθανο να παίζει κάτι με το smartphone, μια και οι εφαρμογές που έχω είναι όλες κατεβασμένες από το android market και μέχρι σήμερα δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα, αλλά θα το κάνω, για να αποκλείσω και αυτό το ενδεχόμενο. Σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο;
  13. Μια ερώτηση: Σκέφτομαι να κατεβώ από το S στο XXS. Οι λογαριασμοί μου εκδίδονται στις 7 κάθε μήνα. Ποια ημερομηνία είναι η καταλληλότερη για να κάνω την αλλαγή; Στις 6, δηλαδή την προηγούμενη μέρα από την έκδοση του λογαριασμού ή μπορώ και σήμερα ή αύριο να κάνω την αλλαγή;
  14. Κάτι άλλο θα ήθελα να ρωτήσω: Οι εφαρμογές πώς κλεινουν; πχ. είμαι στο google maps και δεν βλέπω να υπάρχει στο μενού κάτι σαν "ΕΞΟΔΟΣ" ας πούμε. Μόνο με το πλήκτρο back τερματίζουν οι εφαρμογές;
  15. SOS παιδιά, 2 σημαντικές ερωτήςεις έχω! Παρακαλώ βοηθήστε: 1) Κατέβασα ένα συνημμένο από το mail μου και δεν μπορώ να βρω με τίποτε πού ακριβώς στο τηλέφωνο έχει αποθηκευτεί για να το ανοίξω! Συγκεκριμένα είναι word αρχείο. Πού μπορεί να έχει αποθηκευτεί; 2) Το wisepilot αν δεν κάνω λάθος είναι trial 30 ημερών, σωστά; Χθες το ενεργοποίησα και έπαιξα λίγο. Υπάρχει περίπτωση να εμφανιστεί καμιά χρέωση στο λογαριασμό μου ή trial σημαίνει ότι για 30 μέρες μπορώ να το χρησιμοποιώ δωρεάν και μετά ΕΑΝ θέλω να το αγοράσω; Με την ευκαιρία: κανένα καλό πρόγραμμα πλοήγησης εντελώς free απο το android market υπάρχει; Μου συστήνετε κανένα, έστω και απλό; Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις στο θέμα αυτό. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας κάνει τον κόπο να με βοηθήσει, ειδικά στο πρώτο ερώτημα! Ευχαριστώ προκαταβολικά!
×
×
  • Create New...