Jump to content

Διαθεσιμότητα και αγορά του Samsung Galaxy S III


Tyxerakias
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα μεγάλα μαγαζιά δεν κάνουν τέτοιες μαϊμουδιές. Ίδια τιμή είναι και μετρητοίς και με δόσεις, η οποία είναι βέβαια λίγο πιο τσιμπημενη.

 

Κατάλαβες τι σου έγραψε;

 

Ποιες μαϊμουδιές; Σου λέει ότι η τιμή που πληρώνεις έχει τόκο και μάλιστα υπέρογκο. Με μετρητά επίσης το κλέψιμο είναι τεράστιο.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Γεια σας παιδιά και από μένα. Αποφάσισα να αγοράσω το S3 από πουλόφωνο μιας και έχω ακούσει καλά λόγια, αν και βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και θα το παραγγείλω μέσω ίντερνετ (ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα, αν και θα κάνω πρώτα ένα τηλέφωνο για τις σχετικές ερωτήσεις). Βέβαια τις 2 τελευταίες μέρες δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξω (μπλε ή μαύρο) και καθυστερώ την παραγγελία. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη. :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Απο εκεί το πήρα και εγώ φίλε μου και είναι άψογο.Υπάρχουν όμως κάποιοι που ανάφεραν προβλήματα.Πάντως εγώ έχω πάρει 2 συσκευές και είναι άψογες.

Χρώμα μαύρο.

Φιλικά Βασίλης...
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβες τι σου έγραψε;

 

Ποιες μαϊμουδιές; Σου λέει ότι η τιμή που πληρώνεις έχει τόκο και μάλιστα υπέρογκο. Με μετρητά επίσης το κλέψιμο είναι τεράστιο.

 

Κατάλαβα τι θες να πεις. Αλλά το έγραψα κι εγώ πως είναι τσιμπημένη η τιμή στα μαγαζιά αυτά είτε η διαφορά αυτή περιλαμβάνει τόκους που είπε ο φίλος παραπάνω είτε είναι ωμή κερδοσκοπία. Αν δεν έχεις όμως τα μετρητά οι άτοκες δόσεις έστω και της τσιμπημένης τιμής βολεύουν. Αυτό έχω πει. Δεν σου κάνουν άλλη τιμή αν πληρώσεις μετρητοίς ή με κάρτα. Η ίδια είναι του καταλόγου σε κάθε περίπτωση

Edited by Cadfael
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά και από μένα. Αποφάσισα να αγοράσω το S3 από πουλόφωνο μιας και έχω ακούσει καλά λόγια, αν και βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και θα το παραγγείλω μέσω ίντερνετ (ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα, αν και θα κάνω πρώτα ένα τηλέφωνο για τις σχετικές ερωτήσεις). Βέβαια τις 2 τελευταίες μέρες δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξω (μπλε ή μαύρο) και καθυστερώ την παραγγελία. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη. :ninja:

 

Από εκεί αγόρασα και εγώ το one x αρχές του μήνα.Πέντα το απόγευμα το παρήγγειλα,μία το μεσημέρι την επομένη το είχα (Αθήνα είμαι βέβαια).Εξυπηρετικότατοι,κανένα πρόβλημα και το κυριότερο η συσκευή άψογη.Δυο μέρες αργότερα τους έστειλα ένα mail για να διευκρινίσω κάτι και με πήραν αμέσως τηλ. στο μισάωρο και μου εξήγησαν (το θέμα αφορούσε μια άνευ ουσίας λεπτομέρεια).Γενικά μου άφησαν πολύ καλή εντύπωση,τώρα τί να πω...

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα τι θες να πεις. Αλλά το έγραψα κι εγώ πως είναι τσιμπημένη η τιμή στα μαγαζιά αυτά είτε η διαφορά αυτή περιλαμβάνει τόκους που είπε ο φίλος παραπάνω είτε είναι ωμή κερδοσκοπία. Αν δεν έχεις όμως τα μετρητά οι άτοκες δόσεις έστω και της τσιμπημένης τιμής βολεύουν. Αυτό έχω πει. Δεν σου κάνουν άλλη τιμή αν πληρώσεις μετρητοίς ή με κάρτα. Η ίδια είναι του καταλόγου σε κάθε περίπτωση

 

Ναι αλλά σε άλλα μαγαζιά παίρνεις την συσκευή με δόσεις και συνολικά πάλι δίνεις λιγότερα. Οπότε πάλι συμφέρει να ψωνίσεις από αλλού.

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά στην τιμή είναι φυσιολογικότατη.

Μην απλουστεύτετε τα πράγματα χωρίς να γνωρίζετε.

Η άγνοια σκοτώνει.Μάθε και προφυλάξου :D

Απλά ψωνίστε από το πιο οικονομικά σύμφορο για εσάς και μην εκτοξεύετε κατηγορίες. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά και από μένα. Αποφάσισα να αγοράσω το S3 από πουλόφωνο μιας και έχω ακούσει καλά λόγια, αν και βρίσκομαι Θεσσαλονίκη και θα το παραγγείλω μέσω ίντερνετ (ελπίζω να μην υπάρξει πρόβλημα, αν και θα κάνω πρώτα ένα τηλέφωνο για τις σχετικές ερωτήσεις). Βέβαια τις 2 τελευταίες μέρες δεν ξέρω ποιο χρώμα να διαλέξω (μπλε ή μαύρο) και καθυστερώ την παραγγελία. Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη. :ninja:

 

Και εγώ θα σου πρότεινα το μαύρο φίλε. Κατα τη γνώμη μου δείχνει πολύ πιο στυλάτο και ακριβό από ότι το μπλε. Επίσης είναι αρκετά σπάνιο, κάτι που του δίνει έξτρα πόντους. Όσο για την παραγγελία μην αγχώνεσαι είναι πολύ εύκολο και αν χρειαστείς βοήθεια είναι εξυπηρετικότατοι στο τηλεφωνικό κέντρο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά σε άλλα μαγαζιά παίρνεις την συσκευή με δόσεις και συνολικά πάλι δίνεις λιγότερα. Οπότε πάλι συμφέρει να ψωνίσεις από αλλού.

 

Όπου συμβαίνει αυτό είναι προφανώς η καλύτερη αγορά που μπορείς να κάνεις:)

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε & μενα το τηλεφωνακι απο digitalmaster σφραγισμενο οκ.

Στην αποδειξη ομως δε αναγραφει το IMEI ενω το ειχα αναφερει και το εγραψα και στις παρατηρησεις της παραγγελιας και μου ειπαν ΟΚ.

Υπάρχει πρόβλημα με εγγύηση ? Να ζητήσω να μου την ξαναστείλουν με το ΙΜΕΙ πάνω?

Ιδου και το αποδεικτικό....[ATTACH]28443[/ATTACH]

Ευχαριστώ

Edited by anergos13

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε & μενα το τηλεφωνακι απο digitalmaster σφραγισμενο οκ.

Στην αποδειξη ομως δε αναγραφει το IMEI ενω το ειχα αναφερει και το εγραψα και στις παρατηρησεις της παραγγελιας και μου ειπαν ΟΚ.

Υπάρχει πρόβλημα με εγγύηση ? Να ζητήσω να μου την ξαναστείλουν με το ΙΜΕΙ πάνω?

Ιδου και το αποδεικτικό....[ATTACH]28443[/ATTACH]

Ευχαριστώ

 

Φίλε μου ούτε στην δικιά μου αποδείξει αναγράφεται το imei

-Δημήτρης-
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ούτε στην δικιά μου αποδείξει αναγράφεται το imei

 

φιλε απο ποιο μαγαζι το πηρες?

 

Κοιτα απο τα ''μεγαλα'' μαγαζια μπαινει imei και απο την στιγμη που το συνεννοηθηκα και μου ειπαν ΟΚ ΠΡΕΠΕΙ να αναγραφεται.....

Ετσι νομιζω...δεν θελω να εχω κανα μπλεξιμο με εγγυηση στο μέλλον (κουφια η ωρα):lol:

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

φιλε απο ποιο μαγαζι το πηρες?

 

Κοιτα απο τα ''μεγαλα'' μαγαζια μπαινει imei και απο την στιγμη που το συνεννοηθηκα και μου ειπαν ΟΚ ΠΡΕΠΕΙ να αναγραφεται.....

Ετσι νομιζω...δεν θελω να εχω κανα μπλεξιμο με εγγυηση στο μέλλον (κουφια η ωρα):lol:

 

Από το birdphone......

-Δημήτρης-
Link to comment
Share on other sites

Κανενας «εμπειρος» φιλος μπορει να μας διαφωτισει για το θεμα (ΙΜΕΙ στην αποδειξη αντιπροσωπεια & εγγυηση....)

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Εσείς που αγοράσατε από birdphone, πια έκδοση έχουν η συσκευές σας; Την 4.1.1 ή 4.0.4

 

Ελληνικό πληκτρολόγιο υπάρχει, η download από google play;

Είμαι έτοιμος για παραγγελία...

Edited by fikast
Link to comment
Share on other sites

Πωπω είναι τραγικό αυτό που γίνεται... δεν υπάρχει ρε παιδιά εργοστάσιο παραγωγής κινητών στην Ελλάδα καταλάβετέ το... τι θα πει ελληνικό; Το μόνο που αλλάζει στα ελληνικά είναι το firmware, το software δηλαδή... που στο κάτω-κάτω μπορεί ο καθένας να το βάλει μόνος του. Κατα τ'άλλα, αν πάρεις καινούριο και απείραχτο κινητό από την Ευρώπη με επίσημo firmware Ευρωπαϊκής χώρας, είναι εντός εγγύησης. Αν το Πλαίσιο και όλοι αυτοί που πουλάν "GR" τηλέφωνα με τσιμπημένη τιμή κάνανε και service οι ίδιοι, θα το καταλάβαινα. Αλλά στη Samsung πάνε όλα. Η Samsung Hellas είναι υποχρεωμένη ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ, (όπως και οι άλλες ευρωπαϊκές αντιπροσωπίες Samsung) να σας αντιμετωπίσει σαν Ευρωπαίους, το κινητό είναι εντός εγγύησης.

 

Το μόνο πράγμα που θα "ταλαιπωρήσει" κάποιον που θα πάρει φθηνότερο Ευρωπαϊκό κινητό είναι ότι όταν το ανοίξει η πρώτη γλώσσα που θα δει (πριν το αλλάξει στα Ελληνικά), θα είναι η γλώσσα της χώρας για την οποία προορίζεται το κινητό.

ΚΑΜΙΑ άλλη διαφορά. Ούτε στο hardware, ούτε στο firmware. Ίσα-ίσα, τα ευρωπαϊκά τηλέφωνα συνήθως αναβαθμίζονται πριν τα Ελληνικά. Ακριβότερο ΔΕΝ σημαίνει καλύτερο παιδιά.... σημαίνει πιο ακριβό.

 

Εγώ έχω την συσκευή μου S3 στο service της Samsung εδώ και 2 βδομάδες με hardware πρόβλημα,

το επισκευαστικό κέντρο omniteck στην Αθήνα δεν προχωράει σε εγγύηση και έλεγχο της συσκευής γιατί έχει Γερμανικό IMEI, και γιατί το ταμπελακι εγγύησης δεν είναι συμπληρωμένο.

Την συσκευή την αγόρασα από Ελληνικό μαγαζί και την πρώτη μέρα που το πήρα χάλασε και μεσώ του μαγαζιού το έστειλα στο επισκευαστικό κέντρο Smarteck. Μέτα από έλεγχο τους και 10 περίπου μέρες μου δώσανε νέα συσκευή. Την πρώτη φορά δεν μου είπαν τίποτα για ΙΜΕΙ Γερμανικό.

Πήρα πριν 6 μέρες την Εξυπηρέτηση πελατών και περιμένω ακόμα κάποιος προϊστάμενος να διαβάσει την διαμαρτυρία μου και να δώσουν εντολή στον Omniteck νσ προχωρήσει σε εγγύηση.

Στο ίδιο service έχω και τo S2 το οποίο και αυτό χάλασε πριν μια βδομάδα και αυτό με hardware πρόβλημα, το S2 μου έχει Ελληνικό ΙΜΕΙ από ότι μου είπαν και δεν θα έχω πρόβλημα για κάλυψη σε εγγύηση.

Αντί να μας δίνουν (Omega Team) δωρεάν συσκευές για την δουλειά που κάνουμε και τους χιλιάδες χρήστες τους που υποστηρίζουμε μας ταλαιπωρούν κιόλας.

 

Αν κάποιος έχει πείρα με αυτά και με το service της Samsung ας με ενημερώσει.

Μ.Φ.Χ. Γιάννης ::indie's:: Omega Rom series:

Samsung I9300 Galaxy S III @ Omega rom Series Android 4.0.4

Samsung I9100 Galaxy S II @ Omega ◄Stock►◄Black Blue►◄Ice Cream Sandwich► Android 4.0.3

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την συσκευή μου S3 στο service της Samsung εδώ και 2 βδομάδες με hardware πρόβλημα,

το επισκευαστικό κέντρο omniteck στην Αθήνα δεν προχωράει σε εγγύηση και έλεγχο της συσκευής γιατί έχει Γερμανικό IMEI, και γιατί το ταμπελακι εγγύησης δεν είναι συμπληρωμένο.

Την συσκευή την αγόρασα από Ελληνικό μαγαζί και την πρώτη μέρα που το πήρα χάλασε και μεσώ του μαγαζιού το έστειλα στο επισκευαστικό κέντρο Smarteck. Μέτα από έλεγχο τους και 10 περίπου μέρες μου δώσανε νέα συσκευή. Την πρώτη φορά δεν μου είπαν τίποτα για ΙΜΕΙ Γερμανικό.

Πήρα πριν 6 μέρες την Εξυπηρέτηση πελατών και περιμένω ακόμα κάποιος προϊστάμενος να διαβάσει την διαμαρτυρία μου και να δώσουν εντολή στον Omniteck νσ προχωρήσει σε εγγύηση.

Στο ίδιο service έχω και τo S2 το οποίο και αυτό χάλασε πριν μια βδομάδα και αυτό με hardware πρόβλημα, το S2 μου έχει Ελληνικό ΙΜΕΙ από ότι μου είπαν και δεν θα έχω πρόβλημα για κάλυψη σε εγγύηση.

Αντί να μας δίνουν (Omega Team) δωρεάν συσκευές για την δουλειά που κάνουμε και τους χιλιάδες χρήστες τους που υποστηρίζουμε μας ταλαιπωρούν κιόλας.

 

Αν κάποιος έχει πείρα με αυτά και με το service της Samsung ας με ενημερώσει.

 

Η Omnitech δεν αναφέρεται στο site της Samsung ως επίσημο επισκευαστικό κέντρο, είναι; Γιατί δεν το πας στη Smartec που όπως είπες σε εξυπηρετούν κανονικά;

Όπως και να'χει, αυτό που κάνουν είναι απλά παράνομο, αν θες να τους κυνηγήσεις μπορείς.

- Alex
Link to comment
Share on other sites

Το ταμπελακι για την εγγύηση;ποιο ειναι αυτο;υπαρχει κατι τέτοιο που πρεπει να συμπληρωσεις οταν το πάρεις το κινητο;εχω πάρει ενα s3 LTE απο Γερμανία πριν μια βδομάδα
Link to comment
Share on other sites

Η Omnitech δεν αναφέρεται στο site της Samsung ως επίσημο επισκευαστικό κέντρο, είναι; Γιατί δεν το πας στη Smartec που όπως είπες σε εξυπηρετούν κανονικά;

Όπως και να'χει, αυτό που κάνουν είναι απλά παράνομο, αν θες να τους κυνηγήσεις μπορείς.

 

Είναι, το πήγα στο σέρβις της Ρόδου και από εδώ το στέλνουν Omnitech.

Όταν λες να τους κυνηγήσω εννοείς να κάνω καταγγελία,

αυτό θα το κάνω σαν έσχατη λύση γιατί θέλει 1 με 2 μήνες για να πάρει σειρά η καταγγελία.

 

Το ταμπελακι για την εγγύηση;ποιο ειναι αυτο;υπαρχει κατι τέτοιο που πρεπει να συμπληρωσεις οταν το πάρεις το κινητο;εχω πάρει ενα s3 LTE απο Γερμανία πριν μια βδομάδα

 

Αν δεις στην συσκευασία θα το βρεις. Φυσικά βάση νομοθεσίας αυτό που μετράει είναι η απόδειξη αγοράς και όχι το ταμπελακι της εγγύησης.

Μ.Φ.Χ. Γιάννης ::indie's:: Omega Rom series:

Samsung I9300 Galaxy S III @ Omega rom Series Android 4.0.4

Samsung I9100 Galaxy S II @ Omega ◄Stock►◄Black Blue►◄Ice Cream Sandwich► Android 4.0.3

Link to comment
Share on other sites

Η Omnitech δεν αναφέρεται στο site της Samsung ως επίσημο επισκευαστικό κέντρο, είναι; Γιατί δεν το πας στη Smartec που όπως είπες σε εξυπηρετούν κανονικά;

Όπως και να'χει, αυτό που κάνουν είναι απλά παράνομο, αν θες να τους κυνηγήσεις μπορείς.

 

Ναι αλλα ρωταω εγω ενα απλο ερωτημα (αν και εχω ηδη αγορασει τηλεφωνο απο παραλληλη εισαγωγη)

Αφου το συστημα ειναι στραβο και απο οτι βλεπω με το προβλημα που αναφερει ο φιλος παραπανω ετσι λεω μηπως πρεπει το site να εχει μια επικοινωνια επισημα με 2-3 αντιπροσωπιες ωστε να εχουμε καποιες τοποθετησεις γιατι θεωρω οτι ειναι αρκετα σημαντικο ζητημα.

Αυτο το λεω με τη λογικη οτι οι αντιπροσωπιες δεν μπορουν νομιζω να αρνηθουν κατι τετοιο γιατι ειναι σιγουρο οτι υπαρχει σχεση (με την καλη ενοια) με το forum αφου τις ενδιαφερει να παρουσιαζουν τα προιοντα τους σε 100 και κατι χιλιαδες ανθρωπους που ειναι συνδρομητες εδω στο myphone.

 

Πρεπει επιτελους και σε αυτον το τομεα να ισχυσει οτι ισχυει σε ολη την Ευρωπη....

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το μοναδικό θέμα με τα παραεισαγωγής απο ευρώπη είναι η πρώτη γλώσσα που θα σου εμφανίσει στο μενού κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα. Ας μου το επιβεβαιώσει κάποιος γιατι με την νόκια δεν είναι τόσο απλό το θέμα και προβίματίζομαι. Επειδή μάλιστα είδα ενα φίλο που εγραφε οτι το "made in" έχει σημασία εγώ προσωπικά δε του δήνω. 'Ολα τα εργοσάσια έχουν τις ίδιες προδιαγραφές. Όσο για την εγγύηση τα είπαμε. Μόνο στο ελλάντα μπορεί κανείς να τα συναντήσει αυτά τα παλαβά.:mad: Edited by Rayden1

Nokia 3210-3410-6510-5210-5410-6230i-Sony Ericsson k750-k810-Nokia N73-N79-N86-N8-Lumia 920-LG G2-Sony Xperia Z3-Huawei Mate 8-LG V30-G8X-Samsung S21-S23

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα είπε ο τυχεράκιας.

Και ΙΣΧΎΕΙ ήδη ότι και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Επειδή μια συγκεκριμένη εταιρεία (που θα μπορούσε να συμβεί παντού στον κόσμο)

είπε το τάδε, μη γενικεύουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αν κάποιος έχει πείρα με αυτά και με το service της Samsung ας με ενημερώσει.

Κάτοχος I9300, μπλε, 16gb, προοριζόταν για γερμανική αγορά και είναι και branded (στην γερμανική T mobile για την ακρίβεια).

Είχα hardware πρόβλημα (προβληματικό home button). Πήρα τηλέφωνο την Samsung Hellas. Απάντηση: "Κάντε factory reset". Γελάω στην μούρη τους και το κλείνω.

Πέρνω τηλέφωνο smartec Χαϊδάρι. Ερώτηση: Με καλύπτει η εγγύηση; Απάντηση: Βεβαίως, περάστε να του ρίξουμε μια ματιά. Ερώτηση: Δεν μπορώ, μένω Κρήτη. Απάντηση: Στείλτε το με courier. Δικά σας τα έξοδα στην αποστολή, δικά μας στην επιστροφή.

Αποτέλεσμα: το έστειλα από Κρήτη Δευτέρα μαζί με φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς και με μια επιστολή περιγραφής του προβλήματος, όπως μου ζητήθηκε. Το παρέλαβαν Τρίτη. Σάββατο το πρωί το είχα στα χέρια μου με αλλαγμένο home button και πίσω καπάκι. Από περιέργεια τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω γιατί άλλαξαν το καπάκι. Απάντηση: "το γρατζούνισε κατά λάθος ο τεχνικός και γι αυτό σας το αλλάξαμε".

Τα συμπεράσματα δικά σου.

Μάκης
Link to comment
Share on other sites

Κάτοχος I9300, μπλε, 16gb, προοριζόταν για γερμανική αγορά και είναι και branded (στην γερμανική T mobile για την ακρίβεια).

Είχα hardware πρόβλημα (προβληματικό home button). Πήρα τηλέφωνο την Samsung Hellas. Απάντηση: "Κάντε factory reset". Γελάω στην μούρη τους και το κλείνω.

Πέρνω τηλέφωνο smartec Χαϊδάρι. Ερώτηση: Με καλύπτει η εγγύηση; Απάντηση: Βεβαίως, περάστε να του ρίξουμε μια ματιά. Ερώτηση: Δεν μπορώ, μένω Κρήτη. Απάντηση: Στείλτε το με courier. Δικά σας τα έξοδα στην αποστολή, δικά μας στην επιστροφή.

Αποτέλεσμα: το έστειλα από Κρήτη Δευτέρα μαζί με φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς και με μια επιστολή περιγραφής του προβλήματος, όπως μου ζητήθηκε. Το παρέλαβαν Τρίτη. Σάββατο το πρωί το είχα στα χέρια μου με αλλαγμένο home button και πίσω καπάκι. Από περιέργεια τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω γιατί άλλαξαν το καπάκι. Απάντηση: "το γρατζούνισε κατά λάθος ο τεχνικός και γι αυτό σας το αλλάξαμε".

Τα συμπεράσματα δικά σου.

 

Είχες συμπληρώσει κανενα ταμπελακι που λένε οι φίλοι παραπάνω η μονο με την απόδειξη ;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...