cmvr Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Σε ευχαριστώ πολύ θα το δοκιμάσω και θα αναφέρω το πώς συμπεριφέρεται.Το θέμα είναι να το φτιάξουν επιτέλους οι φωστήρες μηχανικοί της εταιρίας. Στην Αθήνα έχει βελτιωθεί η κατάσταση με τα drop σε 2g κλπ αλλά πάλι χρειάζεται ανά σημεία. Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 19 minutes ago, lyricmyth said: Επειδή στο σπίτι το 5G είναι οριακό ( αν βγεις λίγο πιο έξω στην Ιωλκού, είναι φουλ και με 300ρια), το έχω σε 4G (2-3 mbps). Για κλήσεις κτλ μια χαρά είναι στο Βόλο, για το ίντερνετ που είναι πλέον η κυρία χρήση του τηλ, καλώς ή κακώς, είναι η χειρότερη (σίγουρα θα σε ρίξει σε 3G, εκτός αν είναι μεσάνυχτα και είναι άδειο το δίκτυο). Γενικά δεν ξέρω αν ζει κανένας υπεύθυνος σ αυτή την πόλη να τους πει τα χάλια. Εγώ πάντως για hotspot, όταν με κρεμάει το wifi με αποσυνδέσεις, βάζω cosmote, δεν ρισκάρεις να βάλεις σε hotspot τη voda σε τηλεδιάσκεψη για δουλειά που έχω αρκετές ώρες τη μέρα, να σε κρεμάσει και να σε ρίξει σε 3g και να παγώσουν τα πάντα. Είχα γνωστούς στο Βόλο που πρόσφατα την έκαναν για κοσμοτε και λένε τα κλασσικά... Προφανώς και βλέπουν τα προβλήματα που έχουν. Το ερώτημα για εμένα είναι τι support παίρνουν και δε τα διορθώνουν. Είναι απλά τα πράγματα παιδιά. Αγοράζεις ένα speaker. Σου δίνουν ένα καλό hardware με default settings που δεν παίζουν στην περίπτωσή σου... Πας και ανοίγεις ticket στην εταιρεία που σου πούλησε το speaker και αντί να σου δώσουν νέο configuration, σου δίνουν firmware upgrades που διορθώνουν το πρόβλημα... Και το πρόβλημα δε λύνεται ποτέ. Εγω αυτό βλέπω. 3 Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Είχα γνωστούς στο Βόλο που πρόσφατα την έκαναν για κοσμοτε και λένε τα κλασσικά... Προφανώς και βλέπουν τα προβλήματα που έχουν. Το ερώτημα για εμένα είναι τι support παίρνουν και δε τα διορθώνουν. Είναι απλά τα πράγματα παιδιά. Αγοράζεις ένα speaker. Σου δίνουν ένα καλό hardware με default settings που δεν παίζουν στην περίπτωσή σου... Πας και ανοίγεις ticket στην εταιρεία που σου πούλησε το speaker και αντί να σου δώσουν νέο configuration, σου δίνουν firmware upgrades που διορθώνουν το πρόβλημα... Και το πρόβλημα δε λύνεται ποτέ. Εγω αυτό βλέπω.Θα σου πω τι κάνουν. Καταφέρνεις να μιλήσεις με τεχνικό κάποια στιγμή. Καταλαβαίνει ότι κάτι ξέρεις από δίκτυα. Σε πηγαίνει στρατηγικά στην κουβέντα βλέποντας τις σημειώσεις τους λέγονταν τις corporate λ@λ@κιες τους. Μόλις τον ζορισεις λίγο για το θέμα και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τις κονσέρβα απαντήσεις σου απαντάει απλά το ξέρουμε το θέμα. Του λες γιατί δεν το φτιάχνεται γιατί καταστρέφεται την εικόνα σας και για να ησυχάσεις σου δίνει και ένα μήνα πάγιο.Έτσι διορθώνουν το πρόβλημα με το δωρεάν πάγιο η την πτώση τιμής. Απλά πράγματα που να αλλάξουμε το λογισμικό μας τώρα και να κάνουμε σωστές ρυθμίσεις στους σταθμούς λένε.Το πρόβλημα είναι ακόμα ποιο σοβαρό από όσο φαίνεται στην επιφάνεια. Εσύ που είσαι ο απόλυτος γνωστής είσαι ο μόνος που μπορεί να το καταλάβει στο 100%. 2 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lyricmyth Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Μέσα σε δύο χρόνια έχω μιλήσει κατά διαστήματα για αυτό το θέμα. Η περιοχή σας είναι σε ένα κομμάτι που δεν καλύπτεται σωστά από το 4G μπλα μπλα μπλα και θα έχετε καλύτερη ταχύτητα σε 3G (πλέον όχι). Και άντε στην περιοχή μου είναι έτσι, στην Ερμού στο καράκεντρο άντε μετα βίας 12mbps (σε ώρες αιχμής λιγότερο) τι γίνεται; Κάτι πολύ λάθος πάει. Δύο γνωστοί μου έφυγαν αζημιως από καρτοσυμβολαιο. Άμα η στρατηγική τους είναι να φεύγει κόσμος έτσι, καλά το πάνε. 2 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Μέσα σε δύο χρόνια έχω μιλήσει κατά διαστήματα για αυτό το θέμα. Η περιοχή σας είναι σε ένα κομμάτι που δεν καλύπτεται σωστά από το 4G μπλα μπλα μπλα και θα έχετε καλύτερη ταχύτητα σε 3G (πλέον όχι). Και άντε στην περιοχή μου είναι έτσι, στην Ερμού στο καράκεντρο άντε μετα βίας 12mbps (σε ώρες αιχμής λιγότερο) τι γίνεται; Κάτι πολύ λάθος πάει. Δύο γνωστοί μου έφυγαν αζημιως από καρτοσυμβολαιο. Άμα η στρατηγική τους είναι να φεύγει κόσμος έτσι, καλά το πάνε. Δεν είναι η κουβέντα για να γίνει εδώ υπάρχουν καλές και κακές γεωγραφικές περιοχές για όλα τα δίκτυα ακόμα και μέσα στην Αθήνα. Το πρόβλημα μου είναι με την συγκεκριμένη εταιρία το θέμα του handover σε H+ και 2G και όχι τόσο οι ταχύτητες που παρατηρώ ότι έχουν βελτιωθεί πολύ και μέσα στην Αθήνα. Μην παρεξηγηθώ έχει και τα σημεία που σέρνεται όπως όλες.Έτσι και αλλιώς οι ταχύτητες των 1000Mbps στην πράξη από το κινητό είναι μη αξιοποιήσιμες. Μόνο εάν βάλεις extrasim στο σπίτι ή το γραφείο και σερβίρεις σε πολύ κόσμο internet ταυτόχρονα έχουν νόημα. Και εκεί βλέπεις ότι εκτός από το speedtest που είναι σε τοπικούς σέρβερ στην πράξη πχ όταν κατεβάζεις παιχνίδια από το steam είτε από το 99% των πτώσεων παίζεις μέγιστα από 100 έως 200Mbps. Απόλυτα λογικό με εξυπηρετητές δικτύου που είναι μακριά και προκύπτουν τεχνικά θέματα φόρτου κλπ που δεν νόημα να αναλύσουμε.Το δίκτυο της εταιρείας θα ήταν πολύ καλύτερο αν είχε σωστή ρύθμιση και δεν έκανε τις αψυχολόγητες εναλλαγές. Όπως αυτό που έχω παρατηρήσει στην επαρχία και από φίλους και βόρεια και σε άλλα σημεία της Ελλάδος υπάρχουν περιοχές που είναι και αυτή καλύτερη και δεν είναι λίγες.Η vodafone έχει το φάσμα αλλά και η επιλογή εξοπλισμού δεν είναι η καλύτερη δυνατή και οι μηχανικοί της από ότι φαίνεται δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους γιατί όπως είπε και ο Μιχάλης πριν έχουν από τα καλύτερα site στην Ελλάδα που θα μπορούσαν να είναι μπόμπα το δίκτυο. 1 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karlito13 Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Καλησπέρα, έχω iPhone 13 pro και Cu καρτοκινητή φοιτητικό, μπορώ να ενεργοποιήσω το Wi-Fi calling?Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 Καλησπέρα, έχω iPhone 13 pro και Cu καρτοκινητή φοιτητικό, μπορώ να ενεργοποιήσω το Wi-Fi calling?Sent from my iPhone using TapatalkΝαι. Υπαρχει και σχετικος οδηγος στην ιστοσελιδα τους πως να το ενεργοποιησεις στη γραμμη σου. Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. October 24, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2022 1 ώρα πριν, karlito13 said: Καλησπέρα, έχω iPhone 13 pro και Cu καρτοκινητή φοιτητικό, μπορώ να ενεργοποιήσω το Wi-Fi calling? Sent from my iPhone using Tapatalk Στέλνεις WIFI στο 1339 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. October 25, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2022 On 24/10/2022 at 8:25 ΠΜ, lyricmyth said: Μέσα σε δύο χρόνια έχω μιλήσει κατά διαστήματα για αυτό το θέμα. Η περιοχή σας είναι σε ένα κομμάτι που δεν καλύπτεται σωστά από το 4G μπλα μπλα μπλα και θα έχετε καλύτερη ταχύτητα σε 3G (πλέον όχι). Και άντε στην περιοχή μου είναι έτσι, στην Ερμού στο καράκεντρο άντε μετα βίας 12mbps (σε ώρες αιχμής λιγότερο) τι γίνεται; Κάτι πολύ λάθος πάει. Δύο γνωστοί μου έφυγαν αζημιως από καρτοσυμβολαιο. Άμα η στρατηγική τους είναι να φεύγει κόσμος έτσι, καλά το πάνε. Χαχαχαχα τα ίδια μου έλεγε η Wind στο νησί, το 3G όχι μόνο καλυτερες ταχύτητες δεν έχει αλλά έχει και 100ms ping. Με πολλή υπομονή ναι μια σελίδα και ένα email θα ανοίξεις,άντε και κανένα μήνυμα. Δεν είμαστε στο 2014 αλλά στο 2022 2 1 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 25, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2022 Είπαμε όταν είναι μάπα το δίκτυο τα ίδια ακούς από όλες τις εταιρίες λες και έχουν το ίδιο ακριβώς helpdesk πχ είμαστε σε φάση αναβάθμισης, γνωρίζουμε το πρόβλημα και είμαστε προς διαδικασία επίλυσης απλά δεν γνωρίζουμε τον ακριβή χρονικό ορίζοντα κλπ. 5 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aektzhs 1 Δημ. October 25, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2022 Παιδιά και Χαλκίδα η Vodafone πετάει χαρταετό. Στο 4G ταχύτητες όμοιες ή και μεγαλύτερες από την πράσινη,πινγκ στον Θεό και ορισμένες φορές/περιπτώσεις όπως θέλετε πείτε το μη λειτουργική,κυρίως στην γέφυρα την καινούργια) 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. October 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2022 10 ώρες πριν, aektzhs 1 said: Παιδιά και Χαλκίδα η Vodafone πετάει χαρταετό. Στο 4G ταχύτητες όμοιες ή και μεγαλύτερες από την πράσινη,πινγκ στον Θεό και ορισμένες φορές/περιπτώσεις όπως θέλετε πείτε το μη λειτουργική,κυρίως στην γέφυρα την καινούργια) Τελικά το θέμα είναι πανελλαδικό,δυστυχώς. 4G μέσα στο σπίτι https://www.speedtest.net/my-result/i/5334632299 1 1 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2022 Το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο. Τα έχουν κάνει σαλάτα. Το handover από σταθμό σε σταθμό είναι αψυχολόγητο όπως και τα drop σε 2G και 3G. Αντί να επιλέγει αυτο που πρέπει ώστε να δίνει την καλύτερη δυνατή ταχύτητα επιλέγει το εντελώς λάθος.Με κλειδωμένο δίκτυο σε NR/LTE λύνεις το ένα πρόβλημα το άλλο δυστυχώς όχι.Στάλθηκε από το SM-T575 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τελικά το θέμα είναι πανελλαδικό,δυστυχώς. 4G μέσα στο σπίτι https://www.speedtest.net/my-result/i/5334632299 Νικόλα όλα σχετικά είναι σε εσωτερικούς χώρους στην Αθήνα και τα άλλα δίκτυα έχουν σοβαρά θέματα ανά περιοχές.Στάλθηκε από το SM-T575 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παιδιά και Χαλκίδα η Vodafone πετάει χαρταετό. Στο 4G ταχύτητες όμοιες ή και μεγαλύτερες από την πράσινη,πινγκ στον Θεό και ορισμένες φορές/περιπτώσεις όπως θέλετε πείτε το μη λειτουργική,κυρίως στην γέφυρα την καινούργια)Από ταχύτητες καλουτσικη ήταν. Τι άλλαξε; Γέμισε το δίκτυο ;Στάλθηκε από το SM-T575 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. October 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2022 Έτυχε να έχω στα χέρια μου κινητό φίλου μου και να κάνω μια μέτρηση στη συμβολή Ιωνίας και Θεομήτορος Άνω Καλαμάκι στον Άλιμο. Με το που πάω να πατήσω έναρξη speedtest, το 4G μας χαιρετά για καλό ταξίδι και με γυρνάει σε ακατέβατο 3G. Μιλάμε για Ακατέβατο. Άθλιες ταχύτητες 0,15 mbps κάπου εκεί. Χειροκίνητο airplane mode, ξανα άνοιγμα δεδομένων και πάλι τα ίδια καρφώνει 3G. Vodaofone κούκλα μου, μη το παιδεύεις άλλο το θέμα. Κάνε κάτι επιτέλους. Επίσης ακριβώς από πάνω έχει κεραία η μπλε. Βάλε μια γαμοσυνεγκατάσταση που μου πιάνεις από την άλλη άκρη.... 2 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2022 Έτυχε να έχω στα χέρια μου κινητό φίλου μου και να κάνω μια μέτρηση στη συμβολή Ιωνίας και Θεομήτορος Άνω Καλαμάκι στον Άλιμο. Με το που πάω να πατήσω έναρξη speedtest, το 4G μας χαιρετά για καλό ταξίδι και με γυρνάει σε ακατέβατο 3G. Μιλάμε για Ακατέβατο. Άθλιες ταχύτητες 0,15 mbps κάπου εκεί. Χειροκίνητο airplane mode, ξανα άνοιγμα δεδομένων και πάλι τα ίδια καρφώνει 3G. Vodaofone κούκλα μου, μη το παιδεύεις άλλο το θέμα. Κάνε κάτι επιτέλους. Επίσης ακριβώς από πάνω έχει κεραία η μπλε. Βάλε μια γαμοσυνεγκατάσταση που μου πιάνεις από την άλλη άκρη....Τα έχουν πει 7 εκατομμύρια φορές κλειδώνουμε σε NR/LTE οι άνθρωποι τα έχουν κάνει σαλάτα με αυτό το θέμα Το να βάλει σταθμό πάλι θα κάνει kick σε 2G/H+. 2 1 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. October 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2022 16 ώρες πριν, johnny_htc said: Έτυχε να έχω στα χέρια μου κινητό φίλου μου και να κάνω μια μέτρηση στη συμβολή Ιωνίας και Θεομήτορος Άνω Καλαμάκι στον Άλιμο. Με το που πάω να πατήσω έναρξη speedtest, το 4G μας χαιρετά για καλό ταξίδι και με γυρνάει σε ακατέβατο 3G. Μιλάμε για Ακατέβατο. Άθλιες ταχύτητες 0,15 mbps κάπου εκεί. Χειροκίνητο airplane mode, ξανα άνοιγμα δεδομένων και πάλι τα ίδια καρφώνει 3G. Vodaofone κούκλα μου, μη το παιδεύεις άλλο το θέμα. Κάνε κάτι επιτέλους. Επίσης ακριβώς από πάνω έχει κεραία η μπλε. Βάλε μια γαμοσυνεγκατάσταση που μου πιάνεις από την άλλη άκρη.... Είναι απαράδεκτο, να πληρώνεις απεριόριστα και το δίκτυο να λειτουργεί έτσι. Είναι εκνευριστικό ειδικά με iPhone, που δεν δίνει δυνατότητα για κλείδωμα σε NR/LTE. Έλεος δηλαδή, πραγματικά. 3 1 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2022 (edited) Άνω Βριλήσσια, κοντά στον Κωτσοβολο (Λεωφόρος Πεντέλης 57). Giga Network Power. 😎 Edited October 28, 2022 by MitsosDaBest13 2 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. October 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2022 15 ώρες πριν, MitsosDaBest13 said: Άνω Βριλήσσια, κοντά στον Κωτσοβολο (Λεωφόρος Πεντέλης 57). Giga Network Power. 😎 Πψςςς !Φωτιές!!!😛🤣 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aektzhs 1 Δημ. October 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2022 (edited) Καλησπέρα φίλοι μου και χρόνια πολλά για την ημέρα.Θήβα όλο και χειρότερα. Επίσημη και εμπεριστατωμένη έλαβα μόλις σήμερα από έναν κατατοπιστικότατο υπάλληλο,τεχνικό δικτύου που με ρώτησε αν είμαι ο μοναδικός που αντιμετωπίζει το πρόβλημα και τι συσκευή έχω ως προέλεγχο,αν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο,και μετά αφού προχώρησε στον έλεγχο με διαβεβαίωσε πως υπάρχει μεγάλο δίκτυο στην περιοχή,αλλά και μεγάλο πρόβλημα στην διείσδυση του σήματος στην περιοχή,αλλά και πως δεν υπάρχει προς το παρόν χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης ή προσθήκης σταθμών. Η διείσδυση του σήματος είναι αποτέλεσμα προφανώς είτε μορφολογίας του εδάφους είτε παρεμβολών κυρίως άλλων κεραιών άλλων παροχών. Με ενημέρωσε πως οποιαδήποτε κίνηση αναβάθμισης της περιοχής θα ενημερωθώ αφού κράτησε τα παράπονά μου. Και κλείνοντας μου είπε για την συνεχή αναβάθμιση του giga network τους. Όσον αφορά την οκταπλάσια ταχύτητα του κυρίου αντιπάλου του,ανέφερε τις παρεμβολές. Παραθέτω σημερινή μέτρηση με κολλημένο του upload: EDIT:"DEN ΑΝΕΒΑΊΝΕΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ 2.92 Mbps,0.00 Mpbs upload και 48 ping ms. Συγγνώμη για το σεντόνι. Αφού δεν υπάρχει υπάρχει τρόπος για να πάρω κάποιο πρόγραμμα σε καλύτερη τιμή ή να πάρω το υπόλοιπο πίσω και να φύγω;Έδωσε και τα 50 GB,έχω η πράσινη δεν έπεσε με απεριόριστα και τους 2/3 να την χρησιμοποιούν Ζητώ το Έθνος!!!! Edited October 28, 2022 by aektzhs 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. October 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2022 2 ώρες πριν, aektzhs 1 said: Καλησπέρα φίλοι μου και χρόνια πολλά για την ημέρα.Θήβα όλο και χειρότερα. Επίσημη και εμπεριστατωμένη έλαβα μόλις σήμερα από έναν κατατοπιστικότατο υπάλληλο,τεχνικό δικτύου που με ρώτησε αν είμαι ο μοναδικός που αντιμετωπίζει το πρόβλημα και τι συσκευή έχω ως προέλεγχο,αν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιήσω αυτόν τον όρο,και μετά αφού προχώρησε στον έλεγχο με διαβεβαίωσε πως υπάρχει μεγάλο δίκτυο στην περιοχή,αλλά και μεγάλο πρόβλημα στην διείσδυση του σήματος στην περιοχή,αλλά και πως δεν υπάρχει προς το παρόν χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης ή προσθήκης σταθμών. Η διείσδυση του σήματος είναι αποτέλεσμα προφανώς είτε μορφολογίας του εδάφους είτε παρεμβολών κυρίως άλλων κεραιών άλλων παροχών. Με ενημέρωσε πως οποιαδήποτε κίνηση αναβάθμισης της περιοχής θα ενημερωθώ αφού κράτησε τα παράπονά μου. Και κλείνοντας μου είπε για την συνεχή αναβάθμιση του giga network τους. Όσον αφορά την οκταπλάσια ταχύτητα του κυρίου αντιπάλου του,ανέφερε τις παρεμβολές. Παραθέτω σημερινή μέτρηση με κολλημένο του upload: EDIT:"DEN ΑΝΕΒΑΊΝΕΙ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ 2.92 Mbps,0.00 Mpbs upload και 48 ping ms. Συγγνώμη για το σεντόνι. Αφού δεν υπάρχει υπάρχει τρόπος για να πάρω κάποιο πρόγραμμα σε καλύτερη τιμή ή να πάρω το υπόλοιπο πίσω και να φύγω;Έδωσε και τα 50 GB,έχω η πράσινη δεν έπεσε με απεριόριστα και τους 2/3 να την χρησιμοποιούν Ζητώ το Έθνος!!!! Αν έχεις πρόβλημα εκεί που είσαι φεύγεις. Απλά πράγμα και αυτό ισχύει για όλα τα δίκτυα. 3 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nickchris36 Δημ. October 28, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2022 2 ώρες πριν, cmvr said: Αν έχεις πρόβλημα εκεί που είσαι φεύγεις. Απλά πράγμα και αυτό ισχύει για όλα τα δίκτυα. Ετσιι 2 Παράθεση Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. October 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2022 On 27/10/2022 at 1:02 ΜΜ, Nikolas14 said: Είναι απαράδεκτο, να πληρώνεις απεριόριστα και το δίκτυο να λειτουργεί έτσι. Είναι εκνευριστικό ειδικά με iPhone, που δεν δίνει δυνατότητα για κλείδωμα σε NR/LTE. Έλεος δηλαδή, πραγματικά. Δε φταίει η βονταφονάρα μας. Η apple φταίει. Μα είναι δυνατόν να μην έχουν δυνατότητα να κλειδώνουν σε NR/LTE? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CosMap Δημ. October 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2022 (edited) . Edited December 14, 2022 by CosMap Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vazos Δημ. October 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2022 On 27/10/2022 at 1:03 ΠΜ, cmvr said: Τα έχουν πει 7 εκατομμύρια φορές κλειδώνουμε σε NR/LTE οι άνθρωποι τα έχουν κάνει σαλάτα με αυτό το θέμα Το να βάλει σταθμό πάλι θα κάνει kick σε 2G/H+. Εγώ όταν κλειδώνω σε 4g/5g με πρόγραμμα όπως θα δείξω σε φωτογραφία δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο η να δεκτό γιατί όταν κάνω κλήση πρέπει να γυρίζει σε Η και αναγκάστηκα να το έχω σε H/4g/5g, υπάρχει κάποια λύση(poco f2 pro εχω Παράθεση Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. October 30, 2022 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2022 11 minutes ago, vazos said: Εγώ όταν κλειδώνω σε 4g/5g με πρόγραμμα όπως θα δείξω σε φωτογραφία δεν μπορώ να πάρω τηλέφωνο η να δεκτό γιατί όταν κάνω κλήση πρέπει να γυρίζει σε Η και αναγκάστηκα να το έχω σε H/4g/5g, υπάρχει κάποια λύση(poco f2 pro εχω Volte δεν αρκεί; Αν έχεις την υπηρεσία δεν υπάρχει θέμα. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro , 2025: iPhone 16 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Vodafone Red Unlimited Σταθερή: Cosmote FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.