Jump to content

Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν η συσκευη δεν υποστηριζει volte αν κλειδωσεις σε 4g/5g δεν δεχεσαι κλησεις. Συμφωνα με το λινκ https://www.vodafone.gr/green-network/giga-home/giga-wifi-calling/?d=null το poco f2 δεν υποστηριζει volte στην vodafone αλλα ισως ενεργοποιειται με το μηνυμα ή με τον κωδικο που βαζεις στα xiaomi

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Nikolas14 said:

Volte δεν αρκεί; Αν έχεις την υπηρεσία δεν υπάρχει θέμα.

Δυστυχώς επειδή έχω global έκδοση δεν παίζει τώρα, παλιά έπαιζε αλλά μετά από κάποιο update του τηλεφώνου δεν παίζει και ας το έχω on

Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14)

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, vazos said:

Δυστυχώς επειδή έχω global έκδοση δεν παίζει τώρα, παλιά έπαιζε αλλά μετά από κάποιο update του τηλεφώνου δεν παίζει και ας το έχω on

Έτσι είναι και στο realme 7 pro.. έχουν βγει πολλά update αλλά η Vodafone επιμένει να μην το υποστηρίζει. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kalitexnis_g said:

Έτσι είναι και στο realme 7 pro.. έχουν βγει πολλά update αλλά η Vodafone επιμένει να μην το υποστηρίζει. 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου

Xiaomi Poco X5 Pro (HyperOS 1.0.2.0, Android 14)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, kalitexnis_g said:

Έτσι είναι και στο realme 7 pro.. έχουν βγει πολλά update αλλά η Vodafone επιμένει να μην το υποστηρίζει. 

Ακόμα και αν ενεργοποιήσεις την υπηρεσία σε συμβατή συσκευή ;

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, cmvr said:

Ακόμα και αν ενεργοποιήσεις την υπηρεσία σε συμβατή συσκευή ;

Ναι ναι.. το είχα σε Samsung και έπαιζε κανονικά!!

Link to comment
Share on other sites

Πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, στην Ηλιούπολη. Είχε αρκετό κόσμο. 

Δεν είχε 5G, αλλά έπαιζε αρκετά καλά το 4G. 

Screenshot_2022-10-30-15-01-38-313_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Screenshot_2022-10-30-15-00-58-488_cz.mroczis.netmonster.jpg

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, zerokill said:

7e0243f8c76368ebc8d8167c423fc120.jpg
a1cbf50f1e01c40e90b92c03b1300a62.jpg

Χανιά Κουμπές στο αστυνομικό μέγαρο
Sent from my iPhone using Tapatalk

Τώρα είδα ότι έχεις iphone xs. Αν δεν πας σε κάτι πιο σύγχρονο δε θα δούμε την πραγματική κατάσταση στην περιοχή. Σε κεντρικά σημεία έχει και 5g εκεί η Vodafone.

Πάρε android όμως να μπορείς να τρέχεις cell mapper  🤣  🤣   🤣   🤣   🤣 

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα είδα ότι έχεις iphone xs. Αν δεν πας σε κάτι πιο σύγχρονο δε θα δούμε την πραγματική κατάσταση στην περιοχή. Σε κεντρικά σημεία έχει και 5g εκεί η Vodafone.

Κατά Δεκέμβρη πιστεύω να έχω αναβαθμιστεί και εγώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, zerokill said:


Κατά Δεκέμβρη πιστεύω να έχω αναβαθμιστεί και εγώ emoji23.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

Και εγώ ψήνομαι για συσκευή με x65 modem να δούμε αν γίνει κανένα ευχάριστο στο black friday 😃

Πάντως με κάτι ποιο σύγχρονο θα δεις καλύτερα πράγματα ακόμα και στο 4G.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Το κοίταξα και η συγκεκριμένη κεραία που έγινε το Test του zerokill είναι Β3 μόνο, οπότε και καλά που είναι

Poco X3 Pro via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, georgeavl3 said:

Το κοίταξα και η συγκεκριμένη κεραία που έγινε το Test του zerokill είναι Β3 μόνο, οπότε και καλά που είναι emoji1787.png

Poco X3 Pro via Tapatalk
 

Όπως και να έχει θέλει νέο τηλέφωνο. Το να μετράς σε μια περιοχή και να μην έχεις σύγχρονη συσκευή δεν έχεις την πραγματική εικόνα.

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει θέλει νέο τηλέφωνο. Το να μετράς σε μια περιοχή και να μην έχεις σύγχρονη συσκευή δεν έχεις την πραγματική εικόνα.

Καλά και το xs αν η κάλυψη είναι δυναμίτης μετράει μια χαρά.
Τουλάχιστον το 4G

5aecfc87d64220a17e6780302807994d.jpg
bdcbd4464a36fd375f26b1180788f348.jpg

Χανιά ΚΤΕΛ φυσάει πας στου γρηγόρη 70μ πιάνεις 50 ααααααντε γειά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zerokill said:


Καλά και το xs αν η κάλυψη είναι δυναμίτης μετράει μια χαρά.
Τουλάχιστον το 4G emoji23.pngemoji23.png

5aecfc87d64220a17e6780302807994d.jpg
bdcbd4464a36fd375f26b1180788f348.jpg

Χανιά ΚΤΕΛ φυσάει πας στου γρηγόρη 70μ πιάνεις 50 ααααααντε γειά


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κάνει 4ca οπότε εκεί που η Voadafonαρα κάνει 16ca απλά χάνει τα γκάζια 🤣  🤣  🤣  🤣  🤣  🤣 

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Κάνει 4ca οπότε εκεί που η Voadafonαρα κάνει 16ca απλά χάνει τα γκάζια            

Και το MR600 το 4G+ Router δεν έχει 16ca? wtf!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, zerokill said:


Και το MR600 το 4G+ Router δεν έχει 16ca? wtf!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το 16ca για πλάκα το έγραψα 🤣

Η τελευταία γενιά έχει cat 6 έως 300Mbps θεωρητικό.  Απλά είναι και άλλα πράγματα που μετράνε όπως το modem και η υλοποίηση που έχει κάνει η κάθε εταιρία.  

https://www.tp-link.com/gr/home-networking/3g-4g-router/archer-mr600/

 

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Έξω από την Λιβαδειά 

Κοινή κεραία με wind 

Iδια ακριβώς συμπεριφορά 

Screenshot_20221031-215332_Speedtest.jpg

Screenshot_20221031-215255_NetMonster.jpg

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Έξω από την Λιβαδειά 
Κοινή κεραία με wind 
Iδια ακριβώς συμπεριφορά 
Screenshot_20221031-215332_Speedtest.thumb.jpg.4976a982d4f914af0f130cdfc9087701.jpg
Screenshot_20221031-215255_NetMonster.thumb.jpg.a484f1fd741e660fb9aaf03914898999.jpg
3G έχουν κλείσει εκεί ή ακόμα;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, johnny_htc said:

3G έχουν κλείσει εκεί ή ακόμα;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ανοιχτό είναι ακόμα και στις δυο

Screenshot_20221031-221716_Speedtest.jpg

Screenshot_20221031-221645_Speedtest.jpg

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, johnny_htc said:

3G έχουν κλείσει εκεί ή ακόμα;

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πήγες μήπως στην πόλη να δεις αν άνοιξε το 5G ;

Δοκίμασε και στις δυο να κάνεις στο Hyperhosting και στο vodafone και wind server αντίστοιχα.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, cmvr said:

Πήγες μήπως στην πόλη να δεις αν άνοιξε το 5G ;

Δοκίμασε και στις δυο να κάνεις στο Hyperhosting και στο vodafone και wind server αντίστοιχα.

Λιβαδειά δε πρόλαβα να τεστάρω μέσα στην πόλη.Συντομα θα κάνω τεστ και θα σας πω.

Αν και από όσο έχω ακούσει πρέπει να έχει 5g.

 

16 minutes ago, cmvr said:

Πήγες μήπως στην πόλη να δεις αν άνοιξε το 5G ;

Δοκίμασε και στις δυο να κάνεις στο Hyperhosting και στο vodafone και wind server αντίστοιχα.

Hyperhosting και Wind ,Voda

Screenshot_20221031-223520_Speedtest.jpg

Screenshot_20221031-223552_Speedtest.jpg

Screenshot_20221031-224216_Speedtest.jpg

Screenshot_20221031-224303_Speedtest.jpg

Edited by Nickchris36

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

Στις ελιές

Περιοχή Λιβαδειάς

 

Screenshot_20221101-111034_Speedtest.jpg

Screenshot_20221101-110926_NetMonster.jpg

Screenshot_20221101-111523_Speedtest.jpg

Edited by Nickchris36

Η Νόβα είναι το Καλύτερο Δίκτυο!

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Nickchris36 said:

Στις ελιές

Περιοχή Λιβαδειάς

 

Screenshot_20221101-111034_Speedtest.jpg

Screenshot_20221101-110926_NetMonster.jpg

Screenshot_20221101-111523_Speedtest.jpg

Καλές είναι οι ταχύτητες. Δεν είναι 500mbps αλλά κάνεις άνετα τη δουλειά σου.

Η end 2804 απο το 2020 έχει να ανανεωθεί  στο cell mapper σαν 20αρα σκέτη φαίνεται 🙂

Cell mapper please 🙂 

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...