Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

τα κόψανε επειδή δεν παιρνούσαν euro4 ... έπρεπε να σχεδιαστεί νέα γενιά κινητήρων και ως γνωστόν η FIAT δεν ήταν και στα καλύτερα της εκεί γύρω στο 2002 ... άργησε , αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει :p

 

η μόδα επιτάσει down-sizing turbo γιατί είναι ο πιο οικονομικός τρόπος σχεδιασμού κινητήρων με χαμηλή κατανάλωση ... μόδα είναι ίσως περάσει εαν βγει κάτι με ακόμα μικρότερη κατανάλωση ...

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

παιδια καλησπέρα θελω να αλλάξω αναρτησεις στην 147 αλλα μου πρότειναν τα κιτρινα koni ρυθμιζομενα αλλα ειναι πανάκριβα.

Εχει βαλει κανεις αλλα αμορτισερ αλλα να ειναι αξιοπιστα;;;

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν βαζεις τα μαμα?? Ειδικα αν φορας επανω στην 147 τα ελατηρια απο την ΤΙ τοτε νομιζω οτι ο συνδιασμος ειναι πολυ καλος... Αυτα φοραω εδω και 5000χλμ και νομιζω οτι ειναι η χρυση τομη αναμεσα σε ανεση, κρατημα και ομορφιας!
Link to comment
Share on other sites

http://farm4.static.flickr.com/3460/3365737614_e1445e6608_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3065/3364915849_75f87551fe_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3573/3365737948_8e76ebd0f1_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3446/3364915697_882a2c1b88_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3461/3364914995_052d0c8b2c_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ κ μου προτειναν τα Sachs!

Ηθελα κατι ανετο για λακουβες κ ειναι κ οικονομικα!330€ με τοποθετηση τι λετε;;;

http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν βαζεις τα μαμα?? Ειδικα αν φορας επανω στην 147 τα ελατηρια απο την ΤΙ τοτε νομιζω οτι ο συνδιασμος ειναι πολυ καλος... Αυτα φοραω εδω και 5000χλμ και νομιζω οτι ειναι η χρυση τομη αναμεσα σε ανεση, κρατημα και ομορφιας!

Τα εβαλα στις 100.000 τα πίσω αλλαξα μονο μου ειπαν τα μπροστα ειναι οκ.

και τωρα στις 120.000 κοπαναει πολυ πισω!

Μου χει σπασει τα νευρα!

Τι να κανω να αλλαξω και τα σινεμπλοκ;;;

Ενας φιλος μου ειπε οτι κ τα λαστιχα παιζουν ρολο.Τι να πω;;;

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Τα εβαλα στις 100.000 τα πίσω αλλαξα μονο μου ειπαν τα μπροστα ειναι οκ.

και τωρα στις 120.000 κοπαναει πολυ πισω!

Μου χει σπασει τα νευρα!

Τι να κανω να αλλαξω και τα σινεμπλοκ;;;

Ενας φιλος μου ειπε οτι κ τα λαστιχα παιζουν ρολο.Τι να πω;;;

Πρωτα απο ολα δεν ξερω ποιος σου προτεινε να αλλαξεις μονο τα πισω αμορτισερ αλλα κατα την αποψη μου ειναι εγκλημα... Ειναι δυνατον να εχεις καινουρια αναρτηση στον πισω αξονα και παλια στον μπροστινο??

Απο εκει και περα δεν ειναι φυσιολογικο να εχουν τελειωσει τα αμορτισερ μεσα σε 20.000χλμ! Αληθεια τα μπροστα ποσα χιλιομετρα εχουν?? Εγω αλλαξα 4αδα αμορτισερ στα 75.000χλμ χωρις να εχω καποιο σοβαρο προβλημα! Απλα εβαλα την αναρτηση της TI!

Για τα Sachs δεν εχω αποψη... Στο alfisti.gr παντως θα σε βοηθησουν περισσοτερο!!

Link to comment
Share on other sites

οτι και να κανουν οι υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες,εχω την εντυπωση πως τα ιταλικα αμαξια ειναι πολυ μπροστα σχεδιαστικα...
Link to comment
Share on other sites

οτι και να κανουν οι υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες,εχω την εντυπωση πως τα ιταλικα αμαξια ειναι πολυ μπροστα σχεδιαστικα...

 

Σ αυτο θα συμφωνησω και γω.Ειδικα η Αλφα Ρομεο με το λανσαρισμα της MiTo και λιγο νωριτερα με την 8C Competizione και τωρα με την Spider εχει ξαναμπει παρα πολυ δυναμικα και σχεδιαστικα αλλα και οδηγικα.

Link to comment
Share on other sites

οτι και να κανουν οι υπολοιπες αυτοκινητοβιομηχανιες,εχω την εντυπωση πως τα ιταλικα αμαξια ειναι πολυ μπροστα σχεδιαστικα...

στα αλλα εχουν προβληματα. στον σχεδιασμο καλα πανε.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απο ολα δεν ξερω ποιος σου προτεινε να αλλαξεις μονο τα πισω αμορτισερ αλλα κατα την αποψη μου ειναι εγκλημα... Ειναι δυνατον να εχεις καινουρια αναρτηση στον πισω αξονα και παλια στον μπροστινο??

Απο εκει και περα δεν ειναι φυσιολογικο να εχουν τελειωσει τα αμορτισερ μεσα σε 20.000χλμ! Αληθεια τα μπροστα ποσα χιλιομετρα εχουν?? Εγω αλλαξα 4αδα αμορτισερ στα 75.000χλμ χωρις να εχω καποιο σοβαρο προβλημα! Απλα εβαλα την αναρτηση της TI!

Για τα Sachs δεν εχω αποψη... Στο alfisti.gr παντως θα σε βοηθησουν περισσοτερο!!

τα μπροστα τωρα 120.00Κμ. (7 χρόνια!), δεν τα αλλαξα.

Η επισημη αντιπροσωπεια!Μου ειπαν οτι τα μπροστα δεν εχουν τπτ!

Αρα καλο ειναι τωρα να αλλάξω και τα μπροστα με τα μαμισια οπως τα λες, για να μην αναγκαστω κ πληρώσω και τα 4 καινουρια!

Εμπλεξα!

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

ενδεχομενως να σου το προτειναν για λογους χαμηλοτερους κοστους,αφου προηγουμενως εκριναν οτι δεν τιθεται καπoιο θεμα ασφαλειας λογω φθορας των εμπρος.(if it ain't broken...)

 

Αλλα ειναι σχεδον βεβαιο οτι η δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου θα αλλαξει

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

στα αλλα εχουν προβληματα. στον σχεδιασμο καλα πανε.

 

δηλαδη και στην οδηγικη συμπεριφορα για παραδειγμα εχουν προβλημα.....ενδιαφερουσα αποψη αλλα για να το λες:wacko::wacko:

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη και στην οδηγικη συμπεριφορα για παραδειγμα εχουν προβλημα.....ενδιαφερουσα αποψη αλλα για να το λες:wacko::wacko:

 

Δεν υπαρχει μονο ο σχεδιασμος και η οδηγικη συμπεριφορα.Οποιοσδηποτε επιχειρησει να αξιολογησει αντικειμενικα μια φιρμα θα βρει τομεις στους οποιους υστερει.Εξαλλου "τελειος" κατασκευαστης δεν μπορει να υπαρξει.

 

Η Alfa Romeo,παρολ'αυτα αποτελει ειδικη περιπτωση κατασκευαστη του οποιου τα προτερηματα μπορουν να σε κανουν να παραβλεψεις τα οποια μειονεκτηματα.Κι αυτο ισχυει για μεγαλο μεριδιο καταναλωτων.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Oh yeah!! Αν και -χτυπα ξυλο- η 147 δεν εχει εμφανισει μεχρι τωρα καποιο απο τα σοβαρα μειωνεκτηματα που καποιοι θελησαν να της χρεωσουν!! 77.000χλμ σε 4 χρονια και προβλημα κανενα...
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν βαζεις τα μαμα?? Ειδικα αν φορας επανω στην 147 τα ελατηρια απο την ΤΙ τοτε νομιζω οτι ο συνδιασμος ειναι πολυ καλος... Αυτα φοραω εδω και 5000χλμ και νομιζω οτι ειναι η χρυση τομη αναμεσα σε ανεση, κρατημα και ομορφιας!

 

Τον Οκτώβρη που έψαχνα κι εγώ ανακάλυψα ότι τα μαμά είναι πιο ακριβά από τα koni. Πόσο μάλλον τα Ti. Γιαυτό και κατέληξα σε koni κίτρινα.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αδικο σε αυτο.... Το σκεφτομουν πολυ καιρο πριν τις αλλαξω!

Απλα εγω ηθελα περα απο την αλλαγη των φθαρμενων αμορτισερ να κατεβει λιγο και το αυτοκινητο για αισθητικους λογους! Θεωρησα ομως οτι το χαμηλωμα των 3 εκατοστων που προσφερουν οι μεγαλες εταιριες θα ηταν προβληματικο γιατι ηδη βρισκει η μασκα σε πολλες περιπτωσεις... Οποτε πηγα για το σπορτ κιτ το οποιο βρηκα ελαφρως μεταχειρησμενο σε πολυ καλη τιμη και χαμηλωσα και 1,5 ποντο!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αδικο σε αυτο.... Το σκεφτομουν πολυ καιρο πριν τις αλλαξω!

Απλα εγω ηθελα περα απο την αλλαγη των φθαρμενων αμορτισερ να κατεβει λιγο και το αυτοκινητο για αισθητικους λογους! Θεωρησα ομως οτι το χαμηλωμα των 3 εκατοστων που προσφερουν οι μεγαλες εταιριες θα ηταν προβληματικο γιατι ηδη βρισκει η μασκα σε πολλες περιπτωσεις... Οποτε πηγα για το σπορτ κιτ το οποιο βρηκα ελαφρως μεταχειρησμενο σε πολυ καλη τιμη και χαμηλωσα και 1,5 ποντο!!

 

amelidis όταν είχα την 147 μου της έβαλα Eibach coil over στα 3.5 εκ και δεν παρατήρησα να βρίσκει η μάσκα μπροστά. Βέβαια νταξ παίρνεις και λίγο ανοιχτά τις απότομες κλίσεις αλλά γενικά δεν είχα πρόβλημα. Σημ. της είχα 16άρες της 147, μην κοιτάς τώρα που είμαι στις 18άρες και... την πάω λάου λάου την GT... :p

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

amelidis όταν είχα την 147 μου της έβαλα Eibach coil over στα 3.5 εκ και δεν παρατήρησα να βρίσκει η μάσκα μπροστά. Βέβαια νταξ παίρνεις και λίγο ανοιχτά τις απότομες κλίσεις αλλά γενικά δεν είχα πρόβλημα. Σημ. της είχα 16άρες της 147, μην κοιτάς τώρα που είμαι στις 18άρες και... την πάω λάου λάου την GT... :p

Εχω την εντυπωση οτι η facelifted 147 εχει την μουρη της αρκετα πιο εξω... Εγω παντως εβρισκα αρκετα και τωρα με την ΤI αναρτηση ακομα περισσοτερο! Απλα την προσεχω οσο μπορω σε οτι αφορα λακουβες και χωματοδρομους!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...