Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

Εχω την εντυπωση οτι η facelifted 147 εχει την μουρη της αρκετα πιο εξω... Εγω παντως εβρισκα αρκετα και τωρα με την ΤI αναρτηση ακομα περισσοτερο! Απλα την προσεχω οσο μπορω σε οτι αφορα λακουβες και χωματοδρομους!!

 

Ναι το ξέχασα, έχεις την f/l. Σωστά, η μούρη πετάγεται πιο έξω, οπότε ναι βρίσκει περισσότερο. Καλύτερα που πηγες στα ΤΙ τελικά... :)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Στα ιδια λεφτα και αλογα νομιζω πως μονο το Leon και το Bravo παιζουν.Ειναι λιγο γερασμενη,αλλα εγω θα την προτιμουσα να σου πω την αληθεια:κομψη κι επιθετικη εμφανιση εμφανιση,αριστοκρατικο και classy εσωτερικο,οδηγικη συμπεριφορα που ξεχωριζει,επιδοσεις και κρατηματα.Ειναι βεβαια 1600ρα και μπορει να χασει λιγο στη μεταπωληση.αλλα με δεδομενη την χαμηλη τιμη αλλα και το ποσο μπορει να κοστιζει η 149 ειναι καλη περιπτωση.

 

Αν εχεις καποιο φιλο ιδιοκτητη(ολοι εχουμε ;) ) δοκιμασε την

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Ερχεται και ο 1750ΤΒι στην 159 για αρχη με τιμη που ξεκιναει απο τα 27170.

200 αλογα,ροπη 32,0 ,τελικη 235 και 0-100 7.7 δλ σε 1420 κιλα βαρος.Ακολουθει η Brera με τον ιδιο κινητηρα.Αργοτερα παραλλαγη αυτου του κινητηρα θα μπει και στην ΜιΤο GTA(λογικα με 220 η 240 αλογα).

Επιτελους,η πανεμορφη 159 γινεται πολυ ανταγωνιστικη...

Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

Ερχεται και ο 1750ΤΒι στην 159 για αρχη με τιμη που ξεκιναει απο τα 27170.

200 αλογα,ροπη 32,0 ,τελικη 235 και 0-100 7.7 δλ σε 1420 κιλα βαρος.Ακολουθει η Brera με τον ιδιο κινητηρα.Αργοτερα παραλλαγη αυτου του κινητηρα θα μπει και στην ΜιΤο GTA(λογικα με 220 η 240 αλογα).

Επιτελους,η πανεμορφη 159 γινεται πολυ ανταγωνιστικη...

η τιμη ειναι με την μειωση φορου?

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αληθεια δεν το γνωριζω.Μου φαινεται δυσκολο παντως να μειωθει κι αλλο,στην Ιταλια ειναι κανα χιλιαρικο ακριβοτερη.Αν μαθω κατι νεοτερο θα ενημερωσω...
Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

15/06/2009

“MultiAir” is launched on the Alfa Romeo MiTo

 

Just a year before the celebrations for the Centenary and as ever a synonym of refined technologies and high performance engines, Alfa Romeo announces the marketing from September of the Alfa Romeo MiTo with 1.4 Turbo petrol MultiAir engines, the revolutionary technology developed and patented by FPT – Fiat Powertrain Technologies. The range of a winning model is therefore even broader, for a model which, since its launch to date, has seen 60,000 orders and is sold in 34 Countries throughout the world in 5 different continents.

 

The new engines are an important "breaking point" from the current petrol engine scenario, just as was the case for the diesel Common Rail technology which saw its debut on the Alfa Romeo 156 in 1997. Just think that, compared to a traditional petrol engine with the same displacement, MultiAir engines ensure an increase in power (up to 10%) and torque (up to 15%), as well as a considerable reduction in consumption levels (up to 10%) and CO2 emissions (up to 10%), of particulates (up to 40%) and NOx (up to 60%).

 

The heart of the MultiAir is the new electro-hydraulic valve control system which makes it possible to reduce consumption levels (thanks to direct air control via the engine suction valves, without the use of the throttle) and polluting emissions (thanks to the combustion control). What's more, an emblem of the concept of “downsizing”, the Multiair is a versatile technology, easily applied to all petrol engines, with a future potential development on diesel engines, too.

 

The head of this revolutionary family is the MultiAir 1.400 16v turbocharged and aspirated engine which on the Alfa Romeo MiTo model will be available with 3 different power levels (105 HP, 135 HP and 170 HP) and combined with 5 or 6 gear manual gearboxes. While the first two are offered on all versions of the MiTo range, the third will be exclusively available on the special version called “Quadrifoglio Verde” (Green Four-leaved Clover), debutting after the launch.

 

Made in Termoli (CB) at the FPT – Fiat Powertrain Technologies factory, the new MultiAir engines were designed from the onset of their development to enhance further the Alfa DNA selector, the device which makes it possible to adapt the personality of the Alfa Romeo MiTo to the requirements of the driver and the different road conditions. What's more, for the first time on the “most sporty compact car ever”, the Start&Stop system will debut - combined with the MultiAir engines. This system controls the temporary turning off of the engine and its subsequent restarting (for example when stopped at a set of traffic lights), keeping all the car's other devices intended for the passengers' comfort in operation.

 

Turin, June 15th 2009

 

http://www.andycam.no/albums/8ccomptz/IMG_5486-01-850.jpg

 

http://www.andycam.no/thumbnails.php?album=252

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

 

Δεν ισχυει,πατωματα θα μοιραστουν.

Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

http://img35.imageshack.us/img35/2960/milano2.jpg

http://img27.imageshack.us/img27/8769/alfaromeomilano6.jpg

http://img188.imageshack.us/img188/8374/milano4.jpg

http://www.autoscoops.eu/files/nieuws/2009/07/alfa-romeo-milano-8.jpg

http://www.autoscoops.eu/files/nieuws/2009/07/alfa-romeo-milano-9.jpg

http://img189.imageshack.us/img189/7590/milano3.jpg

http://img199.imageshack.us/img199/3415/milano1.jpg

 

 

 

:D

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

MiTo 1.4TB 120hp 0-100 8"8 Vmax 198km/h,7,1lt/100km

MiTo 1.4TB MultiAir 135hp 0-100 8"4(-0,4") Vmax 207kmh(+9km/h),5,6lt/100km(-1,5lt/100km.....-21,1%)

 

http://cxp.motonline.com/images/251601BIG.jpg

http://cxp.motonline.com/images/251599BIG.jpg

Link to comment
Share on other sites

επιστροφη στο....νεο μπραβο θα ελεγα εγω!λολ

 

btw,εκανα test drive την 159 1,75 turbo και το αυτοκινητο ειναι απλα τελειο!μπορει να μην πηγαινει οπως θα ηθελα αλλα το κρατημα του ειναι εντελως αλλου....

Link to comment
Share on other sites

επιστροφη στο....νεο μπραβο θα ελεγα εγω!λολ

 

btw,εκανα test drive την 159 1,75 turbo και το αυτοκινητο ειναι απλα τελειο!μπορει να μην πηγαινει οπως θα ηθελα αλλα το κρατημα του ειναι εντελως αλλου....

 

πολυ ομορφο ειναι. απο ποιοτητα πως παει ? απο γκαζι?

Link to comment
Share on other sites

επιστροφη στο....νεο μπραβο θα ελεγα εγω!λολ

 

btw,εκανα test drive την 159 1,75 turbo και το αυτοκινητο ειναι απλα τελειο!μπορει να μην πηγαινει οπως θα ηθελα αλλα το κρατημα του ειναι εντελως αλλου....

 

τι ακριβως δε σου αρεσε φιλε linkin?μολις διαβασα τα specs στο νετ,ενθουσιαστηκα,ωστοσο τα πρωτα σχολια απο διαφορα reviews δεν ειναι και τοσο θετικα..προσωπικα δεν το εχω οδηγησει οποτε δεν εχω αποψη αλλα μια brera tbi στα χρηματα που ζηταει,τη θεωρω καταπληκτικη αγορα...

Link to comment
Share on other sites

gsa και trancer το αμαξι ετσι οπως ειναι δλδ χωρις το τελος ταξινομησης,με 28.300 το θεωρω πολυ καλη ευκαιρια.....το μονο πραγμα που δεν μου αρεσε ηταν το γκαζι του.εννοω οτι μεν επιανε καλες ταχυτητες αλλα δεν ειχε εκρηξη,δεν ειχε πολυ εντονη επιταχυνση.ειναι μεν 200 αλογα αλλα μου φανηκε πολυ πιο αργο απο το δικο μου octavia rs οταν ηταν 200 αλογα.βεβαια,στο αμαξι ειμασταν 3 ατομα,εξω ειχε 35 βαθμους και το clima ηταν στο φουλ οποτε ισως να ειμαι και αδικος....

 

αυτο που μου αρεσε τρελα ηταν η αναρτηση/κρατημα του.το αυτοκινητο ηταν ανετο αλλα ταυτοχρονα καθολου μαλακο και εστριβε πολυ καλα χωρις να παιρνει κλισεις!μαλιστα το αυτοκινητο το συγκεκριμενο ειχε 19αρα ζαντα και παρ'ολα αυτα δεν κοπανουσε!

Link to comment
Share on other sites

Το Octavia σου είναι και μια κατηγορία κάτω από την 159.

Οπότε έχουν και μία διαφορά βαρούς.

 

Ακόμα δε νομίζω να υπάρχει επαφή πουθενά αλλού μεταξύ των 2.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Το Octavia σου είναι και μια κατηγορία κάτω από την 159.

Οπότε έχουν και μία διαφορά βαρούς.

 

Ακόμα δε νομίζω να υπάρχει επαφή πουθενά αλλού μεταξύ των 2.

 

1430 κιλα ειναι η αλφαρομεο , τα ιδια κιλα ειναι και το σκοντα.

το ενα βεβαια ειναι διλιτρο και το αλλο 1800.

Link to comment
Share on other sites

Μα αφου σας ειπε οτι το αμαξι ειχε 3 ατομα μεσα και εξω ειχε 35 βαθμους κελσιου που ειναι σχεδον οτι χειροτερο για ενα τουρμπο αυτοκινητο...

Τις κατηγοριες και τα βαρη γιατι τα ψαχνετε??

Link to comment
Share on other sites

1430 κιλα ειναι η αλφαρομεο , τα ιδια κιλα ειναι και το σκοντα.

το ενα βεβαια ειναι διλιτρο και το αλλο 1800.

 

1480 τη δίνει η εταιρεία και μετρημένη είναι καμια 100στη κιλά ακόμα.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Το Octavia σου είναι και μια κατηγορία κάτω από την 159.

Οπότε έχουν και μία διαφορά βαρούς.

 

Ακόμα δε νομίζω να υπάρχει επαφή πουθενά αλλού μεταξύ των 2.

 

θεωρητικα ειναι μια κατηγορια κατω,επι της ουσιας δεν ειδα κατι τετοιο παντως...

 

1430 κιλα ειναι η αλφαρομεο , τα ιδια κιλα ειναι και το σκοντα.

το ενα βεβαια ειναι διλιτρο και το αλλο 1800.

 

Γιωργο η αλφα ειναι αρκετα πανω απο 1500 κιλα...

 

Μα αφου σας ειπε οτι το αμαξι ειχε 3 ατομα μεσα και εξω ειχε 35 βαθμους κελσιου που ειναι σχεδον οτι χειροτερο για ενα τουρμπο αυτοκινητο...

Τις κατηγοριες και τα βαρη γιατι τα ψαχνετε??

 

Ακριβως,3 ατομα,πολυ ζεστη και το κλιμα στο φουλ.αλλα και παλι....

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικα ειναι μια κατηγορια κατω,επι της ουσιας δεν ειδα κατι τετοιο παντως...

 

 

 

 

 

 

Που ακριβώς δεν το είδες; :confused:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...