Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μόνο για κιου είναι τα λεπτά.

Επίσης μην ξεχάσεις το κονέ.

Μέσα σε 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση να γίνει.

Αν τα 20€ τα έχουν πιστώσει στον λογαριασμό κανένα πρόβλημα.

Θα τα καταναλώσεις σιγά σιγά. Αν ήταν νταβατζιλικι να γράψεις παράπονο στην φόρμα στο σάιτ να στα επιστρέψουν.

Για πληροφορίες ρωτάς εδώ και όχι στα καταστήματα. :lol:

 

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

 

Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη;

Link to comment
Share on other sites

Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη;

 

Αιτιολογία: Μετατροπή από Wind σε Q

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είναι λίγο ασαφές, αυτό που ισχύει. Εγώ έκανα ενεργοποίηση σε 2 γραμμές στις 17 Δεκ. και πήραμε τα 12gb από κονέ στις 29 Δεκ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ!

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Λάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται.

Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο.

Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.

Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο.

Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;

Τα 20 € τα πήραν παράνομα.

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

 

Προφανώς με ηρεμία, αλλά πού το βασίζουμε ότι είναι παράνομο;

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πουθενά στον τιμοκατάλογο χρέωση 20€ για μετατροπή. Στειλε στο messenger της wind φώτο της απόδειξης και ζήτα τους εξηγήσεις. Λογικα θα σου πιστωσουν το ποσό. Edited by Monae99
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!
Link to comment
Share on other sites

Λάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται.

Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο.

Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.Τα 20 € τα πήραν παράνομα.

Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν.

Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα.

Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα.

Θα στα βάλουν.

Χωρίς νεύρα και απειλές.

Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!
Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα.

Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ.

 

 

Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Από υπολογιστή στον μπροουζερ στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας και στο κινητό clear user data.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!

 

Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους.

.
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα.

Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα.

Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ.

 

Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής.

Θα δούμε τί θα απαντήσουν.

 

Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους.

Οκ ;) Έχεις πέσει κι εσύ θύμα ή έχεις δικό σου κατάστημα και θέλεις να χρεώνεις κι εσύ 20 ευρώ? :D

Link to comment
Share on other sites

τα 3 ευρω δεν ειναι πιστωση. Ειναι το αρχικο υπολοιπο που δινεται δωρο μετα απο ενεργοποιηση αριθμου στην q απο φορητότητα
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση.
Όχι φίλε μου. Στο φβ κύριο λόγο έχει το μποτ και πιτσιρίκια των 300€ ενώ η φόρμα ελέγχεται από έμπειρους υπαλλήλους που ΠΑΝΤΑ δίνουν σωστές λύσεις.

Επειδή είσαι στο facebook μπορεί να σου φαίνεται εύκολο και γρήγορο αλλά μόνο η φόρμα έχει υπεύθυνες απαντήσεις.

Δουλεύει και το Facebook συχνά σε μικροπροβλήματα αλλά εδώ έχουμε καραμπινάτη κοροϊδία.

Πρέπει να ενημερωθούν στα κεντρικά για τις απάτες των καταστημάτων.

 

 

 

Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής.

Θα δούμε τί θα απαντήσουν.

 

Οκ. Στην απάντησή τους θα πεις ότι φίλοι σου που έκαναν φορητότητα μέσω internet ή τηλεφώνου δεν χρεώθηκαν για την φορητότητά και όσα χρήματα πλήρωσαν πιστώθηκαν στο λογαριασμό τους.

Επίσης πουθενά δεν γράφουν ότι υπάρχει προμήθεια για φορητότητα.

Επίσης θα τους τονίσεις ότι η πρακτική των καταστημάτων με αυτές τις απάτες μειώνουν την αξιοπιστία της εταιρείας.

Όλα θα πάνε καλά.

Edited by pavlitakis1
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται και από το λόγο επικοινωνίας. Μέσω της φόρμας επικοινωνίας δίνεται συνήθως λύση, επειδή δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος στους υπαλλήλους, προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το όποιο αίτημα ή παράπονο. Αντίθετα, μέσω του chat, που η επικοινωνία είναι άμεση, δεν υπάρχει τόσο εύκολα αυτή η δυνατότητα. Γι' αυτό και κανένα chat καμίας εταιρίας δεν είναι σχεδιασμένο για να απαντά και να επιλύει σοβαρά/περίπλοκα περιστατικά, πλην απλών αποριών και καθημερινών προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής.

Θα δούμε τί θα απαντήσουν.

Καλή χρονιά παιδιά σε όλους, με υγεία και κάθε καλό.

Χτες Πέμπτη μεσημέρι, πέρασα και εγώ από το κατάστημα της Αγ. Παρασκευής, για να ρωτήσω για φορητότητα της πεθεράς μου από f2go σε Q. Μου είπαν ότι κοστίζει 20 ευρώ και οτι χρειάζεται να έχω μαζί μου την ταυτότητα της.

Δεν την είχα και έτσι το άφησα για μετά τις γιορτές.

Οπότε με ενδιαφέρει και μένα, τι θα σου απαντήσουν.

Εξαρτάται και από το λόγο επικοινωνίας. Μέσω της φόρμας επικοινωνίας δίνεται συνήθως λύση, επειδή δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος στους υπαλλήλους, προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το όποιο αίτημα ή παράπονο. Αντίθετα, μέσω του chat, που η επικοινωνία είναι άμεση, δεν υπάρχει τόσο εύκολα αυτή η δυνατότητα. Γι' αυτό και κανένα chat καμίας εταιρίας δεν είναι σχεδιασμένο για να απαντά και να επιλύει σοβαρά/περίπλοκα περιστατικά, πλην απλών αποριών και καθημερινών προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν οι χρήστες.

Από τον λίγο καιρό που είμαι στη Q, έχω την εντύπωση ότι η επικοινωνία μέσω της φόρμας, είναι πιο αποτελεσματική. Σαν να ασχολούνται πιο σοβαρά με το αίτημα ή το παράπονο, οι υπεύθυνοι εκεί.

Επίσης παίρνεις και έναν αριθμό αιτήματος και αν χρειαστεί να μιλήσεις με κάποιον, του δίνεις τον αριθμό αιτήματος και δεν είσαι υποχρεωμένος να λες την ιστορία πάλι και πάλι.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά πρεπει να είναι η ίδια, ή να σου κάνει εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής και μαζί με την εξουσιοδότηση να έχεις και την ταυτότητα σου και γνησιο αντίγραφο της ταυτότητας της.
Link to comment
Share on other sites

Κανονικά πρεπει να είναι η ίδια, ή να σου κάνει εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής και μαζί με την εξουσιοδότηση να έχεις και την ταυτότητα σου και γνησιο αντίγραφο της ταυτότητας της.

Κανονικά ναι. Αυτό περίμενα και εγώ όταν ρώτησα τι ακριβώς χρειάζεται.

Αλλά η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: Την ταυτότητα της μόνο και αυτοί θα την καλέσουν στο τηλέφωνο της, να επιβεβαιώσει τηλεφωνικά τα στοιχεία και το αίτημα.

Edited by Green_Dragon
Link to comment
Share on other sites

Προκειμένου να πάρουν το 20ευρο κάνουν τα πάντα.:lol:

Κάνε φορητότητα μέσω ίντερνετ να μην πληρώσεις το 20ρικο.

Link to comment
Share on other sites

απο f2g σε q και αντίστροφα δεν γινεται η διαδικασια μεσω ιντερνετ.
Link to comment
Share on other sites

απο f2g σε q και αντίστροφα δεν γινεται η διαδικασια μεσω ιντερνετ.

Πολύ σωστά.

Μόνο μέσω καταστήματος γίνεται.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1GB INTERNET ΣTO KINHTO & 300Λ ΠPOΣ OΛOYΣ ΓIA 15MEPEΣ ME KAΘE ANANEΩΣH AΠO 12€ ΣTIΣ EΠOMENEΣ 2 MEPEΣ (ΓIA ONLINE ANANEΩΣH ΠATHΣE EΔΩ https://tinyurl.com/vaqf2km)! ΓIA NA MHN ΛAMBANEIΣ ΠPOΣΦOPEΣ MΠEΣ EΔΩ bit.ly/WIND-epikoinonia

προφανώς ήρθαν για να μείνουν τα 15μερα όπως και τα 12€

δεν θα σου περάσει όμως όσον με αφορά τουλάχιστον ....με τις υγείες σου !!!

 

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...