Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 14/6/2025 at 12:52 ΜΜ, r31134 said:

Tα GB του ΚΟΝΕ ειναι και αυτα για εντος Ελλαδας μονο;

Από παλαιότερο ποστ εδώ προκύπτει πως δεν ισχύει για ΕΕ.

https://myphone.gr/forum/topic/182185/?do=findComment&comment=6859803

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 36,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

On 14/6/2025 at 12:52 ΜΜ, r31134 said:

Απο την αλλη βλεπω πιο πιθανό το 13 ευρω να γινεται 14 ευρω κλπ παρα να πεσει οπως επισης το 99 ευρω να ανεβαινει και αυτο στις επομενες καμπανιες τους. Δυσκολα να δω δηλαδη κατι αλλο καλυτερο απο τα 8,25ευρω ανα μηνα με απεριοριστα data και ομιλια. Και χωρις να ασχολεισαι καθολου.

Η τεχνολογία ασκεί αποπληθωριστικές πιέσεις.

€99 είναι περίπου 34.000 δρχ.

Ξέρεις πόσοι έδιναν τόσα λεφτά μηνιαίως για ελάχιστες παροχές στα 90s;

Τότε όμως ένα πιτόγυρο είχε 200-250 δρχ...

Τα τρόφιμα ακριβαίνουν, η τεχνολογία όχι (βλ. Moore's law).

Συνεπώς ποτέ μη λες ποτέ...

Ακόμα και η ΔΕΗ ξεκίνησε να δίνει FTTH 1 Gbps με μόνο €19,90. Ανήκουστο πριν μερικά χρόνια!

Στα 90s με 7000 δρχ αγόραζες μόνο το πάγιο της dial-up, η χρονοχρέωση (120 δρχ/ώρα) ήταν εξτρά...

Το 2009 θυμάμαι η Cosmote έδινε απεριόριστο mobile internet (3G, δεν είχε έρθει 4G) με €50/μήνα και το πιτόγυρο είχε €1,5.

ΥΓ: Το μόνο αξιοπερίεργο είναι πως ακριβαίνει το ρεύμα με τόση τεχνολογική πρόοδο.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, bedazzled said:

ΥΓ: Το μόνο αξιοπερίεργο είναι πως ακριβαίνει το ρεύμα με τόση τεχνολογική πρόοδο.

Για το ρεύμα, και για κάποια άλλα αγαθά, αυτό συμβαίνει γιατι υπάρχει απροθυμία για έλεγχο και διαμερισμό των ολιγοπωλείων από τις εκάστοτε κυβερνήσεις παγκοσμίως. Η απροθυμία αυτή είναι κυρίως προίον σύμπραξης με αυτα (τα ολιγοπωλεια) από τους κυβερνώντες και τους περί αυτών προς ιδίον οικονομικό όφελος. Αυτό. Τίποτα άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, bedazzled said:

ΥΓ: Το μόνο αξιοπερίεργο είναι πως ακριβαίνει το ρεύμα με τόση τεχνολογική πρόοδο.

ειναι μεγαλη κουβεντα

ενδεικτικα: 

το ρευμα σημερα βασιζεται σε 

50% απο τα πανακριβα εισαγωμενα ορυκτα καυσιμα [φυσικο αεριο + πετρλαιαο] 
10% απο ελληνικο λιγνιτη που ειναι σχεδον τζαμπα αλλα πληρωνουμε ρητρες ρυπανσης 
40% απο ανανεωσιμες πηγες που ναι μεν ειναι τζαμπα αλλα εχουν τεραστιο κοστος εγκαταστασης και συντηρησης

το 2001 (χρονια του ευρω) τo ρευμα ηταν απο 90% λιγνιτη και 10% πετρελαιο

το πετρελαιο ειχε 15 με 25 δολλαρια το βαρελι 
σημερα εχει πανω απο 70 (3 με 5 φορες ακριβοτερο) και ενας θεος ξερει ποσο θα εχει σε μερικους μηνες

ο λιγνιτης ηταν εγχωριος παμφθηνος και απο κρατικα ορυχεια, χωρις ρητρες ρυπανσης

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, bedazzled said:


ΥΓ: Το μόνο αξιοπερίεργο είναι πως ακριβαίνει το ρεύμα με τόση τεχνολογική πρόοδο.

πως ακριβαίνει το ρεύμα;

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, bedazzled said:

Η τεχνολογία ασκεί αποπληθωριστικές πιέσεις.

€99 είναι περίπου 34.000 δρχ.

Ξέρεις πόσοι έδιναν τόσα λεφτά μηνιαίως για ελάχιστες παροχές στα 90s;

Τότε όμως ένα πιτόγυρο είχε 200-250 δρχ...

Τα τρόφιμα ακριβαίνουν, η τεχνολογία όχι (βλ. Moore's law).

Συνεπώς ποτέ μη λες ποτέ...

Ακόμα και η ΔΕΗ ξεκίνησε να δίνει FTTH 1 Gbps με μόνο €19,90. Ανήκουστο πριν μερικά χρόνια!

Στα 90s με 7000 δρχ αγόραζες μόνο το πάγιο της dial-up, η χρονοχρέωση (120 δρχ/ώρα) ήταν εξτρά...

Το 2009 θυμάμαι η Cosmote έδινε απεριόριστο mobile internet (3G, δεν είχε έρθει 4G) με €50/μήνα και το πιτόγυρο είχε €1,5.

ΥΓ: Το μόνο αξιοπερίεργο είναι πως ακριβαίνει το ρεύμα με τόση τεχνολογική πρόοδο.

 

Πανακριβα ηταν και τοτε,πανακριβα ειναι και τωρα και διαρκως αυξανομενες τιμες, ειδικα στα καρτοκινητα και οργανωμενα απο τους παροχους και ανεξελεγκτα απο το κρατος. Γι αυτο μου μοιαζει σαν οαση το αυτο το προγραμμα της Q. 

Και επειδη η τεχνολογια ειναι και οι συσκευες κινητης τηλεφωνιας, αυτες και αν ανεβαινουν ανεξελεγκτα αλλα εδω δεν ειναι εγχωριο το προβλημα.

Αυτο που δε χωνευεται με τιποτα ειναι να σου βουτανε τα χρηματα απο το λογαριασμο σου στο διμηνο.

Edited by r31134

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, r31134 said:

 

Αυτο που δε χωνευεται με τιποτα ειναι να σου βουτανε τα χρηματα απο το λογαριασμο σου στο διμηνο.

Αυτό πρέπει να σταματήσει. 

Link to comment
Share on other sites

To wifi-calling δεν μου δουλεύει. Λένε ότι είναι ενεργοποιημένο στη γραμμή.  Είναι αποκλειστικά θέματα συμβατότητας συσκευής? Το volte δουλεύει.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, kmpatra said:

To wifi-calling δεν μου δουλεύει. Λένε ότι είναι ενεργοποιημένο στη γραμμή.  Είναι αποκλειστικά θέματα συμβατότητας συσκευής? Το volte δουλεύει.

Κάποιος κάπου στο ιντερνετ έγραψε ότι είχε το ίδιο προβλημα με την ίδια συσκευή (moto g54) και πως όταν το εβαζε σε airplane mode λειτουργούσε το VoWifi. Δεν είναι λύση βέβαια αυτή ,αλλά δοκιμασε το ααπό περιέργεια. Επίσης κάνε και κανα δυο επανεκκίνησεις.

Link to comment
Share on other sites

Το δοκίμασα, δεν επαιξε. H βασική χρήση είναι σε moto g32, αλλά μαλλον ατυχησαμε... πρέπει να περιμένω να τα υποστηρίξουν καποια στιγμή...

Όπως βλέπω και στο φόρουμ της motorola, πρέπει να πιστοποιήσει ο πάροχος τη συσκευή για να παίξει...

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, kmpatra said:

Το δοκίμασα, δεν επαιξε. H βασική χρήση είναι σε moto g32, αλλά μαλλον ατυχησαμε... πρέπει να περιμένω να τα υποστηρίξουν καποια στιγμή...

Όπως βλέπω και στο φόρουμ της motorola, πρέπει να πιστοποιήσει ο πάροχος τη συσκευή για να παίξει...

Δεν ξέρω τι μπορεί να παίζει

αλλά το 2019 έφερα από Κίνα ένα umitigi power 3 που βρήκα σε καλή τιμή,

το τηλέφωνό πρέπει να έχει πουλήσει ελάχιστα κομμάτια στην Ελλάδα και πολύ αμφιβάλλω αν έχει επίσημο αντιπρόσωπο εδώ 

VoLte και VoWifi δουλεύουν μια χαρά 

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Παρελαβα σημερα την καρτα sim, με την επιστολη και ενα αντιγραφο της αιτησης μου. Το πρωτοτυπο της αιτησης το επεστρεψα επιτοπου υπογεγραμμένο με τον κουριερ της acs. Τωρα μενει να περασω τα χρηματα στο ΙΒΑΝ οταν ειμαι ετοιμος ωστε να γινει η φορητοτητα και να ενεργοποιηθει το πακετο. Πεμπτη πρωι ειχα καλεσει,σημερα παρελαβα.

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Εάν σε καλύπτει το σήμα στη περιοχή σου είναι απίστευτη προσφορά στα 99€. Εγώ στη Σκύρο λόγω δουλειάς φοβάμαι να το ενεργοποιήσω 😆

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rs280ps said:

Εάν σε καλύπτει το σήμα στη περιοχή σου είναι απίστευτη προσφορά στα 99€. Εγώ στη Σκύρο λόγω δουλειάς φοβάμαι να το ενεργοποιήσω 😆

Μενω δυτικη Θεσσαλονικη. Ημουν χρονια σε wind και μετεπειτα και σε Q και γενικως εχω περασει και απο τις τρεις για αρκετα χρονια. Δεν εχω κανενα θεμα με το σημα και θα ελεγα οτι αν παρω βολτα στα βουνα και τις παραλιες εδω περιξ, ειδικα προς Καβαλα, η nova-wind καλυπτε μεγαλυτερα κομματια. 

Μεσα στην πολη και οι τρεις ειναι μια χαρα. Εξαλλου χωριο ειμαστε και εμεις μπροστα στην τριπλασια Αθηνα για να χουμε θεματα.

Ειδικα,περσυ το καλοκαιρι, ειχε πεσει το FTTH της Nova στη γειτονια μου και μου προσφεραν καρτα sim με απεριοριστα data μεχρι να επιλυθει το θεμα. Εξυπηρετηθηκα απο αυτο με hotspot στο σπιτι και δουλεψε αριστα.

 

 

Δημήτρης - Motorola Edge 60 Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, προσπαθώ να στείλω ένα ομαδικό SMS από τη σύνδεση Q και δεν με αφήνει.

Έχω στην ίδια συσκευή και frog, τα πρώτα ομαδικά κατά λάθος τα έστειλα από εκεί, έφυγαν κανονικά. Με ξεπαραδιασε, τα λάθη πληρώνονται...

Τα Q δεν φεύγουν.

Μεμονωμένα SMS στέλνει κανονικά.

Επίσης και στις δύο συνδέσεις έχει σαν κέντρο μηνυμάτων το +30690000010 το οποίο δεν με αφήνει να το αλλάξω (όχι ότι ξέρω ποιό είναι αλλά θα το έβρισκα) Το βρισκω περίεργο να έχουν κι οι δυο εταιρείες το ίδιο SMSC

Έχω Xiaomi 13T αν βοηθάει κάπου.

Καμμία ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Steleon said:

Καλησπέρα, προσπαθώ να στείλω ένα ομαδικό SMS από τη σύνδεση Q και δεν με αφήνει.

Έχω στην ίδια συσκευή και frog, τα πρώτα ομαδικά κατά λάθος τα έστειλα από εκεί, έφυγαν κανονικά. Με ξεπαραδιασε, τα λάθη πληρώνονται...

Τα Q δεν φεύγουν.

Μεμονωμένα SMS στέλνει κανονικά.

Επίσης και στις δύο συνδέσεις έχει σαν κέντρο μηνυμάτων το +30690000010 το οποίο δεν με αφήνει να το αλλάξω (όχι ότι ξέρω ποιό είναι αλλά θα το έβρισκα) Το βρισκω περίεργο να έχουν κι οι δυο εταιρείες το ίδιο SMSC

Έχω Xiaomi 13T αν βοηθάει κάπου.

Καμμία ιδέα?

1324112682_Screenshot_2025-06-17-23-14-022.thumb.png.d69f34a77b1e88a0a3cb0b41e52db1ca.png

https://f-droid.org/packages/pl.lebihan.network/

Δεν το έχω δοκιμάσει

Edited by Bas
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Steleon said:

Καλησπέρα, προσπαθώ να στείλω ένα ομαδικό SMS από τη σύνδεση Q και δεν με αφήνει.

Έχω στην ίδια συσκευή και frog, τα πρώτα ομαδικά κατά λάθος τα έστειλα από εκεί, έφυγαν κανονικά. Με ξεπαραδιασε, τα λάθη πληρώνονται...

Τα Q δεν φεύγουν.

Μεμονωμένα SMS στέλνει κανονικά.

Επίσης και στις δύο συνδέσεις έχει σαν κέντρο μηνυμάτων το +30690000010 το οποίο δεν με αφήνει να το αλλάξω (όχι ότι ξέρω ποιό είναι αλλά θα το έβρισκα) Το βρισκω περίεργο να έχουν κι οι δυο εταιρείες το ίδιο SMSC

Έχω Xiaomi 13T αν βοηθάει κάπου.

Καμμία ιδέα?

Ομαδικά sms δεν υπάρχουν. Αν προσπαθήσεις να στείλεις sms σε συνομιλία με πολλά άτομα θα πάει ένα sms στον καθένα ξεχωριστά.

Μόνο με mms μπορείς να στείλεις μηνύματα σε ομάδα και οι υπόλοιποι να τους βλέπουν όλους και να απαντάνε κανονικά ο ένας στον άλλον. Τα mms όμως χρεώνονται με 0,494/μήνυμα.

Κοίτα στις ρυθμίσεις του google messages στην ομαδική ανταλλαγή μηνυμάτων τι έχεις επιλέξει.

Screenshot_2025-06-18-02-16-52-407_com.google.android_apps.messaging-edit.thumb.jpg.ca5dd1468d6a918d114fa21b3e98fcf6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Την πρώτη επιλογή έχω επιλέξει. Εννοούσα μαζικά SMS όχι ομαδικά. Άλλα χθες είχα θολώσει που δεν έβρισκα άκρη...

Σήμερα πάντως ξεκόλλησε, σαν να είχε φάει κάποιο κολλημα χθες και παρόλο που έκανα επανεκκίνηση 2-3 φορές δεν έστελνε. Σήμερα που έκανα μια τελευταία προσπάθεια πριν τα παρατήσω... έφυγαν ακαριαία. Χωρίς να κάνω κάποια αλλαγή 

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άνθρωπος που στέλνει MMS εν έτει 2025;

Πιο αποτυχημένη τεχνολογία δεν μπορώ να θυμηθώ... ίσως την ISDN βιντεοκλήση.

Εντωμεταξύ μισό ευρώ είναι απαράδεκτα ακριβό, ακόμα και με τις υποτιμήσεις που έχει φάει το ευρώ.

Πόσο μάλλον το 2003 που πρωτοβγήκε το 3G και τότε με μισό ευρώ έπαιρνες ένα σουβλάκι.

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, rs280ps said:

Το Q VIP δουλεύει σε περιαγωγή; 

Αν εννοείς στην Ελλάδα συνεχώς πλέον όχι, δουλεύει πια όπως οι υπόλοιπες.

Αν εννοείς στο εξωτερικό, νομίζω ότι θα πρέπει να πάρεις έξτρα πακέτο που να είναι για χρήση και στην ΕΕ. Ή πακέτο για ζώνες 2,3 κλπ

Link to comment
Share on other sites

Μετά από την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο "Κέντρο Καρτοκινητής" σε πόσες ημέρες παραλάβατε την sim;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...