nickolasemp Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Μόνο για κιου είναι τα λεπτά. Επίσης μην ξεχάσεις το κονέ. Μέσα σε 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση να γίνει. Αν τα 20€ τα έχουν πιστώσει στον λογαριασμό κανένα πρόβλημα. Θα τα καταναλώσεις σιγά σιγά. Αν ήταν νταβατζιλικι να γράψεις παράπονο στην φόρμα στο σάιτ να στα επιστρέψουν. Για πληροφορίες ρωτάς εδώ και όχι στα καταστήματα. :lol: Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο. Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisfar Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ! Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Monae99 Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο. Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2; Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolasemp Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Οταν τους εδωσες 20 ευρω, σου εδωσαν μια απόδειξη. Τι αιτιολογία γράφει στην απόδειξη; Αιτιολογία: Μετατροπή από Wind σε Q Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Green_Dragon Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ! Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είναι λίγο ασαφές, αυτό που ισχύει. Εγώ έκανα ενεργοποίηση σε 2 γραμμές στις 17 Δεκ. και πήραμε τα 12gb από κονέ στις 29 Δεκ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 (edited) Εγώ πού έκανα τό κονέ μου λέει συνεχώς κάτι πήγε στραβά και δεν γίνεται. Μίλησα στο τσατ και λέει πρέπει νά περάσουν 15 μέρες από την ενεργοποίηση. Τί ισχύει; Παλιότερα θυμάμαι τό περνάμε άμεσως το κονέ! Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας TapatalkΛάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται. Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο. Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.Κονέ θα το κάνω με ένα συμφορουμίτη εδώ, αλλά μοιάζει να πετάει ένα error. Θα δοκιμάσω κι αύριο ή μεθαύριο. Τα 20€ ούτε καν. Μόνο 3€ πίστωσαν. δεν έχω facebook. Απλά στην φόρμα της Wind και για τα 2;Τα 20 € τα πήραν παράνομα. Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν. Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα. Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα. Θα στα βάλουν. Χωρίς νεύρα και απειλές. Edited December 31, 2020 by pavlitakis1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolasemp Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν. Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα. Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα. Θα στα βάλουν. Χωρίς νεύρα και απειλές. Προφανώς με ηρεμία, αλλά πού το βασίζουμε ότι είναι παράνομο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Monae99 Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 (edited) Δεν υπάρχει πουθενά στον τιμοκατάλογο χρέωση 20€ για μετατροπή. Στειλε στο messenger της wind φώτο της απόδειξης και ζήτα τους εξηγήσεις. Λογικα θα σου πιστωσουν το ποσό. Edited December 31, 2020 by Monae99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolasemp Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tolisfar Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 Λάθος, μέχρι 0-15 μέρες από την ενεργοποίηση γίνεται. Αν περάσουν 15 μέρες χάνεται. Κάτι κάνεις λάθος ή δεν έχετε βάλει 10€ και οι δύο. Επίσης δοκίμασε να σβήσεις τα κουκις γιατί έχει ένα μπαγκ το σύστημα.Τα 20 € τα πήραν παράνομα. Θα πας στην φόρμα παραπόνων στο σάιτ της γουίντ και θα πεις ότι σου πήραν 20€ και ότι θα πιστωθουν δήθεν στον λογαριασμό, αλλά δεν πιστωθηκαν. Αυτό είναι απάτη και ζητάς να πιστώσουν τα χρήματα. Ευγενικά αναφέροντας και το κατάστημα. Θα στα βάλουν. Χωρίς νεύρα και απειλές.Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω; Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. December 31, 2020 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2020 (edited) Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά!Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα. Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα. Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ. Βάλαμε 10αρα κανονικά.Τα coocies πού νά σβήσω; Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Από υπολογιστή στον μπροουζερ στις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας και στο κινητό clear user data. Edited December 31, 2020 by pavlitakis1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xenopoulos Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Δεν έχω messenger :) Το έστειλα με επισύναψη στη φόρμα επικοινωνίας της Wind ;) θα δούμε πότε θα απαντήσουν και τί θα πουν. Ευχαριστω και καλή χρονιά! Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους. Παράθεση . Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Monae99 Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα. Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolasemp Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Σωστά, το φβ δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ για τέτοια πράγματα. Από Δευτέρα μάλλον, δεν νομίζω νωρίτερα. Ελπίζω να έγραψες αυτά που σου είπα στο προηγούμενο ποστ. Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής. Θα δούμε τί θα απαντήσουν. Όταν σου απαντήσουν πες μας, εάν μπορείς και θέλεις, τι σου είπαν. Με ενδιαφέρει και εμένα τη απάντησή τους. Οκ ;) Έχεις πέσει κι εσύ θύμα ή έχεις δικό σου κατάστημα και θέλεις να χρεώνεις κι εσύ 20 ευρώ? :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 τα 3 ευρω δεν ειναι πιστωση. Ειναι το αρχικο υπολοιπο που δινεται δωρο μετα απο ενεργοποιηση αριθμου στην q απο φορητότητα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 (edited) Και βέβαια το χρησιμοποιούμε. Ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας. Στο messenger γινεται επικοινωνία ανάμεσα σε σένα και την εταιρία, δεν βλέπει κανένας άλλος την συζήτηση.Όχι φίλε μου. Στο φβ κύριο λόγο έχει το μποτ και πιτσιρίκια των 300€ ενώ η φόρμα ελέγχεται από έμπειρους υπαλλήλους που ΠΑΝΤΑ δίνουν σωστές λύσεις. Επειδή είσαι στο facebook μπορεί να σου φαίνεται εύκολο και γρήγορο αλλά μόνο η φόρμα έχει υπεύθυνες απαντήσεις. Δουλεύει και το Facebook συχνά σε μικροπροβλήματα αλλά εδώ έχουμε καραμπινάτη κοροϊδία. Πρέπει να ενημερωθούν στα κεντρικά για τις απάτες των καταστημάτων. Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής. Θα δούμε τί θα απαντήσουν. Οκ. Στην απάντησή τους θα πεις ότι φίλοι σου που έκαναν φορητότητα μέσω internet ή τηλεφώνου δεν χρεώθηκαν για την φορητότητά και όσα χρήματα πλήρωσαν πιστώθηκαν στο λογαριασμό τους. Επίσης πουθενά δεν γράφουν ότι υπάρχει προμήθεια για φορητότητα. Επίσης θα τους τονίσεις ότι η πρακτική των καταστημάτων με αυτές τις απάτες μειώνουν την αξιοπιστία της εταιρείας. Όλα θα πάνε καλά. Edited January 1, 2021 by pavlitakis1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Monae99 Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Εγω παντως οσες φορες χρειαστηκα κατι, μια χαρά με εξυπηρετησαν απο το messenger του fb. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pluss Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 (edited) Εξαρτάται και από το λόγο επικοινωνίας. Μέσω της φόρμας επικοινωνίας δίνεται συνήθως λύση, επειδή δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος στους υπαλλήλους, προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το όποιο αίτημα ή παράπονο. Αντίθετα, μέσω του chat, που η επικοινωνία είναι άμεση, δεν υπάρχει τόσο εύκολα αυτή η δυνατότητα. Γι' αυτό και κανένα chat καμίας εταιρίας δεν είναι σχεδιασμένο για να απαντά και να επιλύει σοβαρά/περίπλοκα περιστατικά, πλην απλών αποριών και καθημερινών προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Edited January 1, 2021 by pluss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Green_Dragon Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 (edited) Έγραψα ότι περίμενα πίστωση των 20 ευρώ κι όχι των 3 κι ότι το κατάστημα ήταν της Αγίας Παρασκευής. Θα δούμε τί θα απαντήσουν. Καλή χρονιά παιδιά σε όλους, με υγεία και κάθε καλό. Χτες Πέμπτη μεσημέρι, πέρασα και εγώ από το κατάστημα της Αγ. Παρασκευής, για να ρωτήσω για φορητότητα της πεθεράς μου από f2go σε Q. Μου είπαν ότι κοστίζει 20 ευρώ και οτι χρειάζεται να έχω μαζί μου την ταυτότητα της. Δεν την είχα και έτσι το άφησα για μετά τις γιορτές. Οπότε με ενδιαφέρει και μένα, τι θα σου απαντήσουν. Εξαρτάται και από το λόγο επικοινωνίας. Μέσω της φόρμας επικοινωνίας δίνεται συνήθως λύση, επειδή δίνεται ο απαιτούμενος χρόνος στους υπαλλήλους, προκειμένου να διερευνήσουν σε βάθος το όποιο αίτημα ή παράπονο. Αντίθετα, μέσω του chat, που η επικοινωνία είναι άμεση, δεν υπάρχει τόσο εύκολα αυτή η δυνατότητα. Γι' αυτό και κανένα chat καμίας εταιρίας δεν είναι σχεδιασμένο για να απαντά και να επιλύει σοβαρά/περίπλοκα περιστατικά, πλην απλών αποριών και καθημερινών προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζουν οι χρήστες. Από τον λίγο καιρό που είμαι στη Q, έχω την εντύπωση ότι η επικοινωνία μέσω της φόρμας, είναι πιο αποτελεσματική. Σαν να ασχολούνται πιο σοβαρά με το αίτημα ή το παράπονο, οι υπεύθυνοι εκεί. Επίσης παίρνεις και έναν αριθμό αιτήματος και αν χρειαστεί να μιλήσεις με κάποιον, του δίνεις τον αριθμό αιτήματος και δεν είσαι υποχρεωμένος να λες την ιστορία πάλι και πάλι. Edited January 1, 2021 by Green_Dragon Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Monae99 Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Κανονικά πρεπει να είναι η ίδια, ή να σου κάνει εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής και μαζί με την εξουσιοδότηση να έχεις και την ταυτότητα σου και γνησιο αντίγραφο της ταυτότητας της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Green_Dragon Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 (edited) Κανονικά πρεπει να είναι η ίδια, ή να σου κάνει εξουσιοδότηση με γνήσιο υπογραφής και μαζί με την εξουσιοδότηση να έχεις και την ταυτότητα σου και γνησιο αντίγραφο της ταυτότητας της. Κανονικά ναι. Αυτό περίμενα και εγώ όταν ρώτησα τι ακριβώς χρειάζεται. Αλλά η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: Την ταυτότητα της μόνο και αυτοί θα την καλέσουν στο τηλέφωνο της, να επιβεβαιώσει τηλεφωνικά τα στοιχεία και το αίτημα. Edited January 1, 2021 by Green_Dragon Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 Προκειμένου να πάρουν το 20ευρο κάνουν τα πάντα.:lol: Κάνε φορητότητα μέσω ίντερνετ να μην πληρώσεις το 20ρικο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 απο f2g σε q και αντίστροφα δεν γινεται η διαδικασια μεσω ιντερνετ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 απο f2g σε q και αντίστροφα δεν γινεται η διαδικασια μεσω ιντερνετ. Πολύ σωστά. Μόνο μέσω καταστήματος γίνεται. Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. January 1, 2021 Κοινοποίηση Δημ. January 1, 2021 1GB INTERNET ΣTO KINHTO & 300Λ ΠPOΣ OΛOYΣ ΓIA 15MEPEΣ ME KAΘE ANANEΩΣH AΠO 12€ ΣTIΣ EΠOMENEΣ 2 MEPEΣ (ΓIA ONLINE ANANEΩΣH ΠATHΣE EΔΩ https://tinyurl.com/vaqf2km)! ΓIA NA MHN ΛAMBANEIΣ ΠPOΣΦOPEΣ MΠEΣ EΔΩ bit.ly/WIND-epikoinonia προφανώς ήρθαν για να μείνουν τα 15μερα όπως και τα 12€ δεν θα σου περάσει όμως όσον με αφορά τουλάχιστον ....με τις υγείες σου !!! Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.