Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καρτοκινιτο ενοο ναι στην cosmote μου τα δοσαν ετσι ειχα κανει 20 φορητοτητες και μου δωσαν και 20 κενουργιες σιμ που η καθε μια ειχε 3 ευρω

ζήσε την ζωή σου σαν να ήταν το τελευταίο λεπτό γιατί είναι πολύ μικρή και δεν ξέρεις πότε μπορεί να τελειώσει και μην κολλάτε πουθενά γιατί σπάνια η μοίρα έχει αφήσει σε

εμάς το προνόμιο της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

δεν τα εκανα ολα μαζι σε διαστημα 6 μηνων αλλα το θεμα απο την αρχη φαινοταν γιατι απλα απο την αρχη μου ειχαν δωσει και για αυτο ρωταω αν δεινει η vodafona οποτε αν αξηζει να το κανω.

ζήσε την ζωή σου σαν να ήταν το τελευταίο λεπτό γιατί είναι πολύ μικρή και δεν ξέρεις πότε μπορεί να τελειώσει και μην κολλάτε πουθενά γιατί σπάνια η μοίρα έχει αφήσει σε

εμάς το προνόμιο της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν δίνει ακόμα στην ανανέωση δωράκι σιμ καρτοκινητού η βόντα, έδινε παλιότερα.

 

Πάντως έχουμε πει ότι σιμ βρίσκεις σε κάποια σημεία πώλησης με κάτω από 50 σεντς με χρόνο ομιλίας 5€ (1 ανά μήνα αν καταναλώνεις 1€ το μήνα).

Στην Αθήνα εγώ τις βρίσκω γύρω από την Ομόνοια. Σίγουρα θα έχει και στη Θεσσαλονίκη -ψάξτο.

Μην κολλάς ότι και καλά να σου τη δώσει τζάμπα η βόντα, πήγαινε και πάρε όποτε θες όσες θες μόνος σου! Σχεδόν τζάμπα είναι! :lol:

Link to comment
Share on other sites

να σου κάνω εγώ τις 20 φορητότητες και θα σου δώσω 200 όχι 20 καρτοκινητά.:)[/QUO

οκ αντε καντο

ζήσε την ζωή σου σαν να ήταν το τελευταίο λεπτό γιατί είναι πολύ μικρή και δεν ξέρεις πότε μπορεί να τελειώσει και μην κολλάτε πουθενά γιατί σπάνια η μοίρα έχει αφήσει σε

εμάς το προνόμιο της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι οτι σου δινει 3 ευρω και τα τρως μια και εξω

ζήσε την ζωή σου σαν να ήταν το τελευταίο λεπτό γιατί είναι πολύ μικρή και δεν ξέρεις πότε μπορεί να τελειώσει και μην κολλάτε πουθενά γιατί σπάνια η μοίρα έχει αφήσει σε

εμάς το προνόμιο της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος, πώς θα μετατρέψω τον αριθμό μου από vodafone cu σε cosmote what's up;

Δε βρήκα κάτι ανάλογο με το search, αν και μάλλον θα υπάρχει ανάλογο thread, συγχωρέστε με.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16 KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσε από το κινητό σου το 13897 (δωρεάν).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Στην Vodafone για ποιον λόγο δεν κάνουν τηλεφωνικά φορητότητες απ'το 13894;; :wacko:

 

Κάνουν αν δεν κάνω λάθος μόνο στα επώνυμα και όχι στα ανώνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Σε όλα κάνουν αλλά στην αρχή (όταν τους καλέσεις) προσπαθούν να σε στείλουν σε κατάστημα για να έχουν καλύτερη διαχείριση της αίτησης. Εαν τους πεις οτι θέλεις μόνο τηλεφωνικά θα σου κρατήσουν στοιχεία και θα σε καλέσει εξωτερικός συνεργάτης τους όπου θα συλλέξει τα στοιχεία σου και θα τα προωθήσει αυτός. Εγώ είχα κακή εμπειρία από τον εξ. συνεργάτη τους, μου τα έκανε λίμπα :Ρ

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είναι υποχρεωμένοι να εξυπηρετούν όλες τις φορητότητες τηλεφωνικά;Τι το έχουν το νούμερο τότε;Αφού σε κάθε περίπτωση που κάλεσα(συμβόλαιο,καρτα)με παρέπεμψαν μόνο σε κατάστημα!Και ήταν 3 διαφορετικοί υπάλληλοι.Τι φιλοσοφία είναι αυτή; Ό,τι νά'ναι :X
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα και στις 2 φορές που ήθελα να κάνω το αίτημα και τους είπα "Δεν έχω χρόνο να πάω σε κατάστημα, θέλω να εξυπηρετηθώ έτσι οπότε είτε το κάνετε τηλεφωνικά ή θα πάω σε άλλη εταιρεία που το κάνει. Και το έκαναν...

 

Βλακεία της βόνταφον αυτό γιατί εξυπηρετεί φοβερά να το κάνεις τηλεφωνικά από το να τρέχεις σε κατάστημα!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτή τη λογική έχει το τηλέφωνο!Τη διευκόλυνση κυρίως!Αν ήθελα να μπλεχτώ και να τρέχω σε καταστήματα γιατί να μπω στον κόπο να τηλεφωνήσω στο 13894? :wacko: Μάλλον έτσι θα τους πω διότι δε γίνεται να τρέχω να βρω κατάστημα!Οι άλλες 2 εξυπηρετούν κανονικά όλες τις αιτήσεις είτε πρόκειται για συμβόλαια ή για καρτοκινητά!
Link to comment
Share on other sites

Και που να ανακαλύψεις οτι στο myaccount δεν σε αφήνουν να κάνεις νέα σύνδεση (online) εαν έχεις ήδη 3 γραμμές και σε παραπέμπουν σε κατάστημα γιαυτό. Η αιτιολογία είναι λόγοι ασφαλείας λόγω του οτι γίνεται μέσω ίντερνετ η συναλλαγή (βλακείες αφού δεν ενεργοποιείται τίποτα και είσαι ήδη πελάτης και πιστοποιημένος στο σύστημα με κωδικούς).

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπέρα σε ολους.

 

Εχω κανει αίτηση φορητότητας απο vodafone σε cosmote. Σε περίπτωση που εγκριθεί απο την voda , θα μπορέσω να δώσω ακυρώσω στην cosmote και να κανω εκ νέου αίτηση στην wind ;

Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα θέλει 15 ημέρες για να ολοκληρωθεί.. Λογικά, θα πρέπει να σου έχουν δώσει ημερομηνία υλοποίησης της φορητότητας από την Cosmote..

 

Καλύτερα να συνεχίσουμε το subforum της Cosmote, γιατί εδώ είμαστε off-topic..

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις τι προσφορες εχει η voda αυτη την εποχη για φορητοτητα απο καρτοκινητο αλλης εταιρειας σε συνδεση voda?
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις τι προσφορες εχει η voda αυτη την εποχη για φορητοτητα απο καρτοκινητο αλλης εταιρειας σε συνδεση voda?

 

Για προγράμματα πάνω από €25 δωρεάν για 2 μήνες.

Για προγράμματα πάνω από €50 δωρεάν για 2 μήνες + playstation3 εφόσον πάρεις ένα από τα Nokia E66, 5800, N97 ή Ν86.

Επίσης αν κάνεις φορητότητα και το σταθερό σου στην HOL παίρνεις 2 μήνες δωρεάν στην HOL ή ακόμα και αν έχεις HOL και κάνεις φορητότητα στη Vodafone σου δίνουν πάλι 2 μήνες δωρεάν στην HOL.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ενημερωτικα αναφερω οτι το σαββατο στις 12/12 πηγα για μεταφορα απο cosmo σε voda (συμβολαιο). σημερα 18/12 το πρωι μου ηρθε μηνυμα οτι η αιτηση φορητοτητας εγκριθηκε.

ΚΟΥΛΟ ? δεν με χαλασε αλλα απ οσα εχω διαβασει ειμαι πολυ τυχερος. βγαζοντας το σαββατο (3.30 μμ περιπου που πηγα) και την σημερινη μερα αφου ηρθε πρωι πρωι το μηνυμα εκαναν 4 μερες.

Link to comment
Share on other sites

Μου έχει σπάσει τα νεύρα η Vodafone με τη φορητότητα και τη δήλωση στοιχείων και σήμερα έκανα επίση καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Καλησπέρα σας!

 

Θα ήθελα μετά λύπης μου να καταγγείλω τον πάροχο υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας Vodafone για την αμέλεια να καταχωρήσει τα στοιχεία μου κατά την φορητότητα στο δίκτυό της

και την τεράστια καθυστέρησή της να καταχωρήσει τα στοιχεία μου σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία περί της επωνυμίας καρτοκινητών, ώστε να προχωρήσω σε νέα φορητότητα.

Πιο συγκεκριμένα, η ιστορία μου έχει ως εξής:

 

Τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους μετέφερα τον καρτοκινητό μου -Wind τότε- στη Vodafone μέσω αίτησης φορητότητας στο κατάστημα Vodafone της οδού Ευελπίδων.

Ο υπάλληλος με ρώτησε αν θέλω να είναι επώνυμο και έτσι έδωσα τα στοιχεία της ταυτότητάς μου, καθώς και μια φωτοτυπία της, και το ΑΦΜ μου.

Μου έγινε και η διευκρίνιση ότι η δήλωση στοιχείων κατά τη φορητότητα δε σχετίζεται με τη διαδικασία δήλωσης στοιχείων βάσει του νέου νόμου και θα πρέπει

να υποβάλλω τα στοιχεία μου εκ νέου για να μη διαγραφεί ο αριθμός μου τον Ιούλιου του 2010.

Η μεταφορά ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα.

Στις 26 Νοεμβρίου 2009, επισκέφθηκα ένα κατάστημα Cosmote και αιτήθηκα φορητότητα στο δίκτυό της σε πρόγραμμα συμβολαίου.

Με ρώτησαν αν έχω δηλώσει κάποια στοιχεία για το καρτοκινητό, είτε απλή δήλωση είτε με το νέο νόμο, και τους εξήγησα ακριβώς τι έγινε κατά την προηγούμενη φορητότητα

και προχωρήσαμε σε επώνυμη αίτηση φορητότητας.

Μία εβδομάδα αργότερα πληροφορούμαι από την Cosmote ότι απορρίφθηκε η αίτηση από τη Vodafone γιατί το καρτοκινητό είναι ανώνυμο.

Σφάλμα 1ο λοιπόν, τα στοιχεία μου δεν περάστηκαν ποτέ.

Και ερωτώ: γιατί εγώ κατέθεσα την ταυτότητα και το ΑΦΜ μου στη Vodafone και εκείνη δεν τα καταχώρησε;

Συνεχίζοντας, στις 4 Δεκεμβρίου επισκέπτομαι το ίδιο κατάστημα Vodafone και δηλώνω τα στοιχεία μου βάσει του νέου νόμου, υποβάλλοντας πάλι την ταυτότητά μου και το ΑΦΜ,

καθώς και την κάρτα SIM μου και υπογράφοντας, φυσικά, τη σχετική υπεύθυνη δήλωση. Την ίδια ημέρα υποβάλλω νέο αίτημα φορητότητας στην Cosmote, επώνυμο και πάλι.

Μια εβδομάδα αργότερα, στις 11 Δεκεμβρίου, με πληροφορούν ότι απορρίφθηκε ξανά για τον ίδιο λόγο: το καρτοκινητό είναι ανώνυμο.

Τηλεφωνώ στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Vodafone και ρωτώ αν έχουν περαστεί τα στοιχεία μου και η υπάλληλος μου απαντά

ότι υπάρχει το αίτημα αλλά δεν έχει γίνει ακόμα η καταχώρηση λόγω φόρτου εργασίας.

Επαναλαμβάνω την αίτηση φορητότητας στην Cosmote -για 3η φορά- ελπίζοντας ότι στο μεταξύ θα έχουν περαστεί τα στοιχεία μου στη Vodafone.

Σήμερα το πρωί, πληροφορήθηκα ότι απορρίφθηκε και πάλι η αίτηση λόγω ανωνυμίας.

Σφάλμα 2ο λοιπόν, έχουν περάσει 14 ημέρες και τα στοιχεία μου δεν έχουν καταχωρηθεί ακόμα!

Ένας από τους λόγους της οργής μου είναι ότι την επόμενη μέρα από την πρώτη αίτηση φορητότητας η Vodafone με κάλεσε για να μου κάνει αντι-προσφορά

και να παραμείνω στο δίκτυό της μετατρέποντας το καρτοκινητό μου σε συμβόλαιο. Απέρριψα ευγενικά την προσφορά εξηγώντας τους λόγους αποχώρησής μου,

άρα γνωρίζουν πολύ καλά ότι σκοπεύω να μεταφερθώ σε άλλο δίκτυο, και δε μπορώ παρά να υποψιάζομαι ότι η παρακώλυση αυτή γίνεται σκόπιμα και όχι μόνο, ίσως, λόγω φόρτου εργασίας.

Όπως και να έχει, είναι απαράδεκτο να μη μπορεί να γίνει μια απλή καταχώρηση στοιχείων εδώ και 2 εβδομάδες και να βρίσκομαι εγκλωβισμένη σε ένα δίκτυο.

Τι μπορώ να κάνω; Να προχωρήσω σε ανώνυμη αίτηση φορητότητας και να ρισκάρω νέα απόρριψη επειδή εντωμεταξύ θα έχουν δηλωθεί τα στοιχεία μου;

Να προχωρήσω σε επώνυμη αίτηση φορητότητας και να ρισκάρω νέα απόρριψη επειδή εντωμεταξύ δεν θα έχουν δηλωθεί τα στοιχεία μου;

Εντέλει, απαιτώ να προχωρήσει η Vodafone άμεσα σε παραχώρηση του αριθμού μου στην Cosmote.

 

Δεν έχω κάτι κατά της Vodafone, θα έκανα ακριβώς το ίδιο για οποιαδήποτε άλλη από τις 3 εταιρίες.

Επίσης κατανοώ τον φόρτο εργασίας και το ότι δε φταίει κανένας υπάλληλος της εταιρίας, αλλά η ίδια η πολιτική της και η ανοργανωσιά της.

Έλεος όμως...! :mad:

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

εγω θα σου ελεγα να παιρνεις καθε μερα και να ρωτας αν εχουν περασει τα στοιχεια σου. να ζητας ονοματα με αυτους που μιλας και να ζητας καποιον ανωτερο.

κανε το και 2 φορες την ημερα. σπασε τους τα νευρα (με κοσμιο τροπο).

αφου σου πουν οκ μετα προχωρα στην αιτηση στην κοσμοτε.

απειλησε και με την καταγγελια και καντην στην τελικη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...