Jump to content

Φορητότητα αριθμού


konv
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σίγουρα θα σε πάρουνε. Μπορείς να κάνεις και τηλεφωνικά την αίτηση για φορητότητα αν θες στο 13897 χωρίς χρέωση για να πας στην cosmote (όλο το 24ωρο) για τη wind δεν το θυμάμαι.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 500
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Είμαι στη vodafone και θέλω να αλλάξω πάροχο γιατί δεν παίρνω καλή επιδότηση. Μπορείτε να μου πείτε για τη διαδικασία της φορητότητας; Ξέρετε αν παίρνουν τηλέφωνο μετά με βελτιωμένη προσφορά; Και σε περίπτωση που κάνω αίτηση θα μπορέσω μετά να την αναιρέσω;

 

από όσο ξέρω σε παίρνουνε τηλέφωνο και σε ρωτάνε για ποιο λόγο θέλεις να φύγεις και σου ανεβάζουνε την προσφορά εάν τους πεις ότι το άλλο δίκτυο δίνει καλύτερη επιδότηση. Κατά την γνώμη μου είναι καλύτερα να κάνεις την αίτηση φορητοτητας τηλεφωνικά είτε για την κοσμοτε στο 13897, είτε για την γουίντ στο 13846. Και να περιμένεις να δεις εάν σε πάρουνε τηλέφωνο για επιδότηση μέσα σε 5 μέρες το ελάχιστον διότι δίνεται η έγκριση σε 5 μέρες . Οπότε εάν δεις ότι δεν θέλεις τους παίρνεις τηλέφωνο την 6η μέρα και το ακυρώνεις τηλεφωνικά σε ένα από τα δύο νούμερα που σου έδωσα παραπάνω ανάλογα με το δίκτυο που θέλεις να πασ. Πιστεύω ότι εξυπηρετεί έτσι διότι δεν πλέκεσαι με χαρτιά και υπογραφές στην περίπτωση που δεν είσαι σίγουρος/η για την φορητοτητα , . Οπότε μια χαρά!.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

από όσο ξέρω σε παίρνουνε τηλέφωνο και σε ρωτάνε για ποιο λόγο θέλεις να φύγεις και σου ανεβάζουνε την προσφορά εάν τους πεις ότι το άλλο δίκτυο δίνει καλύτερη επιδότηση. Κατά την γνώμη μου είναι καλύτερα να κάνεις την αίτηση φορητοτητας τηλεφωνικά είτε για την κοσμοτε στο 13897, είτε για την γουίντ στο 13846. Και να περιμένεις να δεις εάν σε πάρουνε τηλέφωνο για επιδότηση μέσα σε 5 μέρες το ελάχιστον διότι δίνεται η έγκριση σε 5 μέρες . Οπότε εάν δεις ότι δεν θέλεις τους παίρνεις τηλέφωνο την 6η μέρα και το ακυρώνεις τηλεφωνικά σε ένα από τα δύο νούμερα που σου έδωσα παραπάνω ανάλογα με το δίκτυο που θέλεις να πασ. Πιστεύω ότι εξυπηρετεί έτσι διότι δεν πλέκεσαι με χαρτιά και υπογραφές στην περίπτωση που δεν είσαι σίγουρος/η για την φορητοτητα , . Οπότε μια χαρά!.

 

Νομίζω είναι παραπάνω από 5 μέρες πάντως.. Εγώ όταν το έκανα με έπαιρναν για τουλάχιστον 1 εβδομάδα για διάφορες προσφορές μέχρι που καταλήξαμε σε μια τελική προσφορά την 7η μέρα. Εξάλλου και να έχει γίνει η έγκριση που λες, αν δεν υπογράψει στον courier το συμβόλαιο όταν θα παραλάβει τη sim δεν μπορεί να γίνει η φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι παραπάνω από 5 μέρες πάντως.. Εγώ όταν το έκανα με έπαιρναν για τουλάχιστον 1 εβδομάδα για διάφορες προσφορές μέχρι που καταλήξαμε σε μια τελική προσφορά την 7η μέρα. Εξάλλου και να έχει γίνει η έγκριση που λες, αν δεν υπογράψει στον courier το συμβόλαιο όταν θα παραλάβει τη sim δεν μπορεί να γίνει η φορητότητα.

όντωσ ισχύει αυτό που λες . Όσο για τις μέρες είναι θέμα τις εξυπηρέτησης πελατών πότε θα βρει χρόνο να σε πάρει τηλέφωνο. Οπότε δεν είναι στάνταρντ απλά εμένα τότε με είχανε πάρει για αυτό το είπα. Καλημέρα και Καλό μήνα !.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κάνω φορητότητα από vodafone σε cosmote καρτοκινητό πάντα.

Το υπόλοιπο που υπάρχει θα χαθεί;

Αν κάνω επέκταση 3 ευρώ (που υποτίθεται θα αφαιρεθούν από την επόμενη κάρτα ανανέωσης) πριν κοπεί η vodafone πως θα τα ζητήσουν πίσω; Σκέφτομαι ότι εκεί που είναι να μου φάνε το υπόλοιπο το ίδιο μπορώ να τους κάνω κι εγώ έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Το υπόλοιπο σου θα χαθεί ,

Είτε θετικό , είτε αρνητικό υπόλοιπο , απλά θα χαθεί .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Εκανα προχθές αίτηση φορητότητας από Cosmote καρτοσυμβόλαιο σε Vodafone καρτοκινητό. Η ημερομηνία που μου δώσανε είναι για 1/2. Ελαβα πριν λίγο sms που λέει ότι 27/1 θα είμαι στο δίκτυο της Vodafone. Τι κουλά είναι αυτά;
Link to comment
Share on other sites

Εκανα προχθές αίτηση φορητότητας από Cosmote καρτοσυμβόλαιο σε Vodafone καρτοκινητό. Η ημερομηνία που μου δώσανε είναι για 1/2. Ελαβα πριν λίγο sms που λέει ότι 27/1 θα είμαι στο δίκτυο της Vodafone. Τι κουλά είναι αυτά;

 

Έχει γίνει λάθος στο μήνυμα, γράφει την ημερομηνία καταχώρησης της αίτησης και όχι την ημερομηνία υλοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερίζω το forum,

 

Είμαι νέος στην παρέα σας και με αυτό μου το μήνυμα θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου. Ζητώ συγνώμη από τους admins αν δεν έχω βάλει το θέμα στη σωστή κατηγορία, αλλά, για να πω την αλήθεια, δεν ξέρω και που ακριβώς να το βάλω :) Έτσι, κατέληξα να το ποστάρω στην κατηγορία του δικτύου μου. Αν μπορεί κάποιος admin, ας το κατηγοριοποιήσει αντίστοιχα.

 

Η ιστορία έχει ως εξής: Είμαι συνδρομητής με συμβόλαιο στην Vodafone εδώ και 10 χρόνια. Τον τελευταίο χρόνο, το συμβόλαιο μου έπαιζε ανάμεσα στο Οικονομικό 20 και 25. Το συμβόλαιο μου κοντεύει να λήξει.

 

Τον τελευταίο καιρό, ακούω από γνωστούς και φίλους ότι μπορώ να αυξήσω την επιδότηση μου κάνοντας παζάρια ανάμεσα σε εταιρείες, "εκβιάζοντάς" την τωρινή μου εταιρεία με αίτηση φορητότητας σε κάποια άλλη εταιρεία.

 

Έχω μπανίσει λοιπόν το Nokia E5, μάλλον σε κάποιο πρόγραμμα Unlimited, μάλλον το 25.

 

Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, για να μάθω πόση είναι η επιδότηση μου. Μου είπαν ότι δικαιούμαι 61€, και στην ερώτηση που τους έθεσα γιατί είναι τόση λίγη, μου είπαν ότι μπορούν να την ανεβάσουν στα 74€. Τους ρώτησα αν αυτό το ποσό είναι ανεξαρτήτως συμβολαίου που θα διαλέξω και μου είπαν ναι (!!!).

 

Επέστρεψα στον υπολογιστή μου και μπήκα στα site της Cosmote και της Wind. H Cosmote δεν έχει το Nokia E5 διαθέσιμο, ενώ αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν μπόρεσα να βρω συσκευές με τιμή ανάλογα με το πρόγραμμα συμβολαίου στο site της Wind.

 

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν έχουν ως εξής:

 

1) Ξέρει κανείς γιατί η Wind δεν έχει τιμές συσκευών με το αντίστοιχο πρόγραμμα συμβολαίου στο site της; Ή μήπως είμαι τόσο βλάκας που δεν μπόρεσα να το βρω;

 

2) Ξέρει κανείς αν η Wind έχει το Nokia E5; Το μόνο που βρήκα είναι ότι το δίνουν δωρεάν αν μαζέψεις 10.000 πόντους σε ένα πρόγραμμα bonus με μια κάρτα.

 

3) Ξέρει κανείς πόση επιδότηση δίνει η Wind για νέα συσκευή σε ένα πρόγραμμα όπως το XS; Αν πάω εγώ, ως συνδρομητής Vodafone, θα μου δώσουν περισσότερα;

 

4) Αν πάω στην Wind και κάνω την αίτηση φορητότητας, θα πιάσει αυτός ο "εκβιασμός" μου; Η Vodafone δηλαδή θα μου κάνει καλύτερη προσφορά;

 

5) Αν ναι, τι ελπίδες να έχω; Έχω ακούσει για τρελά ποσά, ότι άνθρωποι πήραν 400€ επιδότηση, εγώ μπορώ να ελπίζω για μια επιδότηση γύρω στα 200€ σε ένα πρόγραμμα Unlimited 25/XS;

 

6) Έχει να μου προτείνει κανείς κάτι καλύτερο;

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

1)Ετσι της αρεσει!!!

2)Εχει τα πιο πολλα νοκια αρα και αυτο

3)Γυρω στα 60-70

4)Ισως

5)Παλιες καλες εποχες.Δοκιμασε δεν εχεις να χασεις τπτ

6)Δοκιμασε οπως σου ειπα φορητοτητα

Link to comment
Share on other sites

Αναδημοσιεύω από το blog μου:

 

http://sourotiri.blogspot.com/2011/02/mini.html

 

Εδώ και καιρό άκουγα πολλούς ανθρώπους γύρω μου να λένε ότι έχουν εκβιάσει τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για να πάρουν καλύτερη επιδότηση και -άρα- καλύτερη συσκευή. Αυτό που ακολουθεί δεν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι η δικιά μου προσπάθεια να κάνω το ίδιο πράγμα.

 

Το συμβόλαιο μου με την Vodafone έληξε πριν καμιά εικοσαριά μέρες. Εγώ δεν το είχα καν πάρει είδηση, αλλά ήξερα ότι πλησίαζε ο καιρός για να πάρω την επιδότηση. Είχα ήδη αρχίσει να ψάχνω τις συσκευές κινητής που μου έδινε η Vodafone και είχα καταλήξει σε αυτήν. Πήρα εντελώς ενημερωτικά τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να ρωτήσω πότε λήγει το συμβόλαιο μου και πόση είναι η επιδότηση. Η κοπέλα μου είπε πως το συμβόλαιο μου έχει ήδη λήξει και πως η επιδότηση μου είναι 61€. Μετά από την ερώτηση που της έκανα γιατί είναι τόσο μικρή, μου είπε πως θα μπορούσαν να μου δώσουν 74€.

 

Το συγκεκριμένο ποσό φυσικά και δεν με ικανοποιούσε, μιας και η συσκευή που ήθελα να πάρω είχε 240€ αρχική τιμή. Αυτό σήμαινε πως θα έπρεπε να βάλω από την τσέπη μου 165€, ποσό που δεν μου περίσσευε. Θα ήθελα να πάρω μια επιδότηση γύρω στα 200€ και να δώσω από την τσέπη μου ένα ποσό γύρο στα 50€.

 

Με αυτά κατά νου, το επόμενο πρωί κίνησα στην αγορά, να δω τι έχουν να μου πουν και οι άλλες εταιρείες περί αυτού. Στην Cosmote η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα ήταν απογοητευτικά. Καταρχάς δεν είχαν την συσκευή που ήθελα και δεύτερον μου έδιναν ακριβώς την ίδια επιδότηση με την Vodafone. Άσε που η υπάλληλος του Γερμανού συμπεριφερόταν λες και δεν ήθελε να μου πουλήσει τίποτα, μιλούσε βαριεστημένα και με κοίταζε κάπου στον λαιμό και όχι στα μάτια. Σε κάποια στιγμή πρέπει να αφαιρέθηκε κιόλας και εγώ της μιλούσα χωρίς να παίρνω απάντηση. Όλη η συνάντηση ήταν απλά ένα τραγικό fail, μπορώ να πω.

 

Η επόμενη μου στάση ήταν η Wind. Ευτυχώς όταν μπήκα μέσα, το κατάστημα ήταν άδειο. Με περιέλαβε μια κοπελίτσα, καμιά σχέση με την άλλη της Cosmote. Την ενημερώνω ότι είμαι συνδρομητής Vodafone, ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου, ότι δεν είμαι ευχαριστημένος από την επιδότηση που μου δίνουν, ότι θέλω την τάδε συσκευή και την ρωτάω τι επιδότηση μπορούν να μου κάνουν αυτοί. Πάει η κοπελίτσα στην υπεύθυνη του καταστήματος, της λέει όλο το story και γυρίζει πίσω και μου ανακοινώνει ότι μου δίνουν 175€ επιδότηση, δηλαδή, 100€ παραπάνω από την Vodafone.

 

Επιλέγω να μην αποδεχτώ την προσφορά της Wind αμέσως, και έτσι πετάγομαι στο κατάστημα της Vodafone. Η αλήθεια είναι πως είμαι ευχαριστημένος από το δίκτυο τους, το σήμα τους και γενικά από αυτά που μου προσφέρουν, και πως αν η Vodafone μου έκανε πλέον την ίδια προσφορά με την Wind, θα έμενα ασυζητητί. Από το κατάστημα μου λένε πως μπορούν να δώσουν απλά τα 75€, και αν θέλω να κάνω κάποια ιδιαίτερη συνεννόηση, αρμόδιο είναι το τμήμα στα κεντρικά γραφεία.

 

Έρχομαι σπίτι, κάνω ένα καφεδάκι κι ένα τσιγάρο και παίρνω τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone. Εξηγώ όλη την ιστορία, και καταλήγω ότι η Wind μου δίνει 100€ παραπάνω από εσάς ρε παιδιά, μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο; Η κοπέλα μου λέει ότι θα με καλέσουν σε μισή ώρα για να μου απαντήσουν. Πράγμα που όντως γίνεται. Και μου λένε ότι δεν μπορούν να μου δώσουν ούτε 1€ παραπάνω από την επιδότηση. Τόση είναι, κι αν την θέλετε. Δηλαδή τους λέω, να πάω να κάνω την αίτηση φορητότητας στην Wind; Αυτό είναι δικό σας θέμα, μου απάντησε η τηλεφωνήτρια.

 

Ξεκινάω λοιπόν για το κατάστημα της Wind, όπου με συνοπτικές διαδικασίες υπογράφω την αίτηση φορητότητας και παίρνω την συσκευή. Εδώ να σημειώσω ότι αυτό το κομμάτι μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, πως γίνεται δηλαδή μια εταιρεία να μου δίνει συσκευή χωρίς να έχω υπογράψει συμβόλαιο μαζί της, αλλά απλά την αίτηση ότι θέλω να μεταφερθώ σε αυτήν. Εκτός και αν υπέγραψα και συμβόλαιο και δεν το κατάλαβα. Η αλήθεια είναι ότι αυτήν την κίνηση δεν την περίμενα, γιατί είχα υπόψιν ότι η Vodafone, με το που δει την αίτηση φορητότητας, θα μου έκανε μια ισάξια ή καλύτερη προσφορά, την οποία φυσικά και θα αποδεχόμουν.

 

Τώρα όμως ήξερα ότι έχω πληρώσει 65€ για μια συσκευή στην Wind, που στην περίπτωση που αποδεχόμουν την αντιπρόταση της Vodafone, δεν πρόκειται να πάρω πίσω. Εκτός των άλλων, εγώ με τι μούτρα θα πήγαινα στο κατάστημα της Wind και θα τους έλεγα πάρτε πίσω ένα σφραγισμένο κινητό που το άνοιξα, του πέρασα ονόματα και τηλέφωνα, το ρύθμισα, κτλ; Με απλά λόγια, η Wind, δίνοντας μου αμέσως την συσκευή έχει προσπαθήσει να με εγκλωβίσει ηθικά, πράγμα που διαπιστώνω ότι το έχει καταφέρει.

 

Το καλό φυσικά είναι ότι έχω κερδίσει 100€ παραπάνω έκπτωση για την συσκευή που ήθελα να αγοράσω και, δεδομένου ότι δεν είμαι και κανένας άσος στα παζάρια, με ικανοποιούσε πλήρως. Το κακό είναι ότι δεν μπορούσα πλέον να διεκδικήσω παραπάνω. Και μεταξύ μας, δεν έχω και την όρεξη να το κάνω.

 

Το απόγευμα της ίδιας μέρας δέχτηκα ένα τηλέφωνο από την Vodafone, πράγμα που περίμενα. Αυτό που δεν περίμενα όμως ήταν να με πάρει τηλέφωνο ένας τύπος που μου το έπαιζε ο-μάγκας-ο-πολλά-βαρύς. Το λεξιλόγιο του βεβαίως και ήταν εντός των ορίων της ευγένειας, αλλά το ύφος του πρόδιδε έναν άνθρωπο το λιγότερο εκνευρισμένο με την πάρτη μου. Στην αρχή, μέχρι να συνειδητοποιήσω το γελοίο της όλης κατάστασης, ψάρωσα, αλλά μετά πέρασα στην αντεπίθεση. Ακολούθησε λοιπόν ο εξής διάλογος:

 

-Παρακαλώ;

-Γεια σας, ο κύριος Sourotiri;

-Ο ίδιος.

-Καλησπέρα σας κύριε Sourotiri, είμαι ο κύριος -ας τον πούμε- Εκνευρισμένος από την Vodafone και σας παίρνω τηλέφωνο γιατί βλέπω ότι έχετε υποβάλλει μια αίτηση φορητότητας από το δίκτυο μας προς την Wind.

-Σωστά.

-Α, αληθεύει δηλαδή.

-Βεβαίως.

-Γιατί έτσι κύριε Sourotiri;;;

-Γιατί η Wind μου δίνει 100€ μεγαλύτερη έκπτωση από εσάς για αγορά νέας συσκευής.

-Ναι, αλλά πόσο πάγιο θα πληρώνετε;

-29€. Και σε σας για το ίδιο πάγιο μιλούσαμε.

-Μπορείτε να μου πείτε κάτι; Μήπως σας προσέγγισε κανένας από την Wind για να αλλάξετε δίκτυο;

-Όχι φυσικά, μόνος μου πήγα.

-Μάλιστα... Κοιτάξτε να δείτε... Αυτή η κίνηση της Wind όπως καταλαβαίνετε έγινε γιατί υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός... Και εσείς δεν θεωρήσατε σωστό να μας ενημερώσετε πριν αιτηθείτε να αλλάξετε δίκτυο;

-Μα το έκανα.

-Το κάνατε;

-Βεβαίως. Και η απάντηση σας ήταν ότι η επιδότηση παραμένει η ίδια.

-Που πήρατε τηλέφωνο;

-Στην εξυπηρέτηση πελατών.

-Ναι, μα η εξυπηρέτηση είναι κάτι ενημερωτικό...

-Ναι, και η κοπέλα που μου μίλησε μου είπε ότι θα διερευνήσει το θέμα και θα με πάρει σε λίγη ώρα, πράγμα που έγινε. Και δεν μου αυξήσατε την επιδότηση.

-Δεν το ήξερα αυτό. Εν πάσει περιπτώσει, εγώ τώρα έχω να κάνω μια αντιπροσφορά...

 

Μου αναλύει την αντιπροσφορά και διαπιστώνω ότι είναι ίδια με της Wind.

 

-Συγνώμη, να σας κάνω μια ερώτηση; Έπρεπε να δείτε την αίτηση φορητότητας για να μου κάνετε καλύτερη προσφορά; Δηλαδή πριν δεν είχατε και τώρα έχετε;

-Κοιτάξτε να δείτε, καταλαβαίνετε πως αν οι εταιρείες έδιναν όση επιδότηση θέλουν οι πελάτες, θα είχαν όλοι iPhone και οι εταιρείες θα ήταν χρεωκοπημένες.

-Ναι, αλλά αυτό δεν αφορά εμένα. Εγώ βλέπω ότι στην παρούσα στιγμή, η Wind μου έδωσε αμέσως καλύτερη τιμή και μάλιστα χωρίς παρακάλια.

-Δεν είναι έτσι κύριε Sourotiri, τα βλέπετε πολύ στεγνά τα πράγματα (!!!!!!).

-Τα βλέπω στεγνά;;;

-Ναι, δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...

-Αλήθεια; Και πως είναι;

-Εμείς αυτήν την προσφορά την κάνουμε γιατί σας έκανε η Wind τέτοια προσφορά. Και θα δείτε ότι του χρόνου, η Wind θα σας δώσει μικρότερη επιδότηση και θα ζητήσετε προσφορά και από εμάς.

-Εγώ αυτό που βλέπω, είναι ότι είμαι 11 χρόνια συνδρομητής σας, πάντα πληρώνω τους λογαριασμούς μου στην ώρα τους, και κάθε χρόνο δεν διαμαρτυρήθηκα ποτέ για τις πενιχρές σας επιδοτήσεις. Δηλαδή αν έρθει ένας συνδρομητής της Wind και σας πει ότι θέλει να έρθει σε σας, θα του δώσετε καλύτερη προσφορά από αυτήν της Wind, αυτό θέλετε να πείτε;

-Ναι, αυτή ειναι η πολιτική της εταιρείας.

-Ωραία τότε, τα λέμε σε έναν χρόνο πάλι. Παρακαλώ αποδεχτείτε την αίτηση φορητότητας προς το παρόν.

-Καλώς κύριε Sourotiri. Γεια σας.

 

Την επόμενη μέρα με ξαναπήραν τηλέφωνο από την Vodafone. Αυτήν την φορά μίλησα με μια γλυκύτατη κοπελίτσα που μου έκανε την ίδια ακριβώς προσφορά. Αρνήθηκα χωρίς παρατράγουδα αυτήν την φορά, και από σήμερα άλλαξα δίκτυο.

 

Και μόλις διαπίστωσα ότι μέσα στο σπίτι το σήμα είναι καμπάνα, σε αντίθεση με αυτό της Vodafone. Καλή αρχή κάναμε, δεν μπορώ να πω :)

 

 

 

 

takpanos, ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όταν μου την έδωσες, το όλο θέμα είχε λήξει :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μια ερωτηση (ισως να επρεπε να ποσταρω στη γουιντ)

υπαρχει ενα καρτοκινητο στη βονταφον με δηλωμενη μονο την ταυτοτητα. για μια αιτηση φορητοτητας στη γουνιτ, μου ζητανε υποχρεωτικα αφμ...

τι κανω;

αν το δωσω κανονικα θα περασει η αιτηση ή θα αποριφθει επειδη δεν ειναι ιδια τα στοιχεία;

εχουμε καμια παρομοια περιπτωση;

Link to comment
Share on other sites

Sourotiri, από τη στιγμή που δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα, μπορούσες άνετα να αποδεχθείς την προσφορά της Vodafone. Και φυσικά δεν θα επέστρεφες καμία συσκευή στη Wind. Μας κλέβουν τόσα χρόνια, δεν έχεις δικαίωμα να εκμεταλλευτείς ένα λάθος τους;
Link to comment
Share on other sites

Sourotiri, από τη στιγμή που δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα, μπορούσες άνετα να αποδεχθείς την προσφορά της Vodafone. Και φυσικά δεν θα επέστρεφες καμία συσκευή στη Wind. Μας κλέβουν τόσα χρόνια, δεν έχεις δικαίωμα να εκμεταλλευτείς ένα λάθος τους;

 

Καλά φίλε η λογική σου δεν έχει όρια...

Σε κλέβουν οι εταιρίες κινητής και όχι οι υπάλληλοι! Εσύ θα έκλεβες τον υπάλληλο!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

Έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας από Cosmote σε Vodafone.

Ξέρετε εάν έχει μειωθεί ο χρόνος φορητότητας

(είχε ανακοινώσει η ΕΕΤΤ ότι ο χρόνος θα έπεφτε στις 3 εργάσιμες μέρες)

ή ισχύουν ακόμα οι 10-15 εργάσιμες μέρες που ίσχυαν παλαιότερα??

G_KOR
Link to comment
Share on other sites

Είναι τρεις εργάσιμες ημέρες πλέον.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

3 εργασιμες αλλα συνηθως αργει κατι παραπανω... εγω απο βονταφον σε κοσμοτε τηλεφωνικα .. η φορητοτητα με τα ραντεβου στειλε καρτες στειλε ταυτοτητες με τις κουριερ πηρε καμια 10 μερες.... αν κανεις φορητοτητα σε καταστημα πρεπει να γινεται γρηγοροτερα..
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

Έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας από Cosmote σε Vodafone.

Ξέρετε εάν έχει μειωθεί ο χρόνος φορητότητας

(είχε ανακοινώσει η ΕΕΤΤ ότι ο χρόνος θα έπεφτε στις 3 εργάσιμες μέρες)

ή ισχύουν ακόμα οι 10-15 εργάσιμες μέρες που ίσχυαν παλαιότερα??

 

Οταν ειχα κανει απο wind σε vodafone τηλεφωνικα μου ειχε παρει 5 εργασιμες το πολυ,αρκει οταν παρεις την καρτα σιμ να τους καλεσεις για σε ενεργοποιησουν....σε καταστημα επειδη εχουν καρτες σιμ σε 3 μερες θα εισαι στη vodafone....

Link to comment
Share on other sites

Καλά φίλε η λογική σου δεν έχει όρια...

Σε κλέβουν οι εταιρίες κινητής και όχι οι υπάλληλοι! Εσύ θα έκλεβες τον υπάλληλο!

Οταν κάνεις λάθος σε μια συναλλαγή σε έχουν διορθώσει ποτέ αν είναι εις βάρος σου, γιατί εμένα ΠΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους,

 

Χτες κάλεσα την cosmote για να κάνω φορητότητα 2 γραμμών που έχω στην vodafone...

θυμάμαι πως περίπου πριν κανένα χρόνο που είχα κάνει το ίδιο σε δυο επαγγελματικές γραμμές, το πρώτο πράγμα που μου είχαν πει απο την cosmote ήταν πως πρώτα θα εγκριθεί η φορητότητα απο την vodafone και μετά θα επιλέξω εγώ πρόγραμματα στην cosmote.

 

Χτες όμως, μου είπαν πως απο τώρα θα επιλέξω πρόγραμμα στην cosmote και μάλιστα μου έκλεισαν και ραντεβού μέσα στην εβδομάδα, για να μου παραδόσουν το κινητό στην δουλειά μου.

Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση η vodafone να με πάρει και να μου κάνει καλύτερη προσφορά ? τα έκοψαν αυτά ?

και τόσο γρήγορα γίνεται η μεταφορά των αριθμών ?

 

Υπάρχει κανένας άλλος που να έχει κάνει κάτι παρόμοιο πρόσφατα ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Χτες κάλεσα την cosmote για να κάνω φορητότητα 2 γραμμών που έχω στην vodafone...

θυμάμαι πως περίπου πριν κανένα χρόνο που είχα κάνει το ίδιο σε δυο επαγγελματικές γραμμές, το πρώτο πράγμα που μου είχαν πει απο την cosmote ήταν πως πρώτα θα εγκριθεί η φορητότητα απο την vodafone και μετά θα επιλέξω εγώ πρόγραμματα στην cosmote.

 

Χτες όμως, μου είπαν πως απο τώρα θα επιλέξω πρόγραμμα στην cosmote και μάλιστα μου έκλεισαν και ραντεβού μέσα στην εβδομάδα, για να μου παραδόσουν το κινητό στην δουλειά μου.

Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση η vodafone να με πάρει και να μου κάνει καλύτερη προσφορά ? τα έκοψαν αυτά ?

και τόσο γρήγορα γίνεται η μεταφορά των αριθμών ?

 

Υπάρχει κανένας άλλος που να έχει κάνει κάτι παρόμοιο πρόσφατα ?

 

Ειναι σιγουρο οτι θα σε παρει τηλ η vodafone για αντιπροσφορα.Παλεψε το ...

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...