Jump to content

Κάλυψη δικτύου & αναφορές προβλημάτων [2.5G/3G]


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι άλλοι εχουνε σημα..?

Λοιπόν μίλησα με άλλο ζευγάρι.

Μόνο cosmote πιάνει φουλ, ενώ Vodafone ανάλογα το σημείο.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Στο Κιλκίς το σήμα είναι άθλιο. Είχαν μια κρυφή κεραία που μόλις έγινε γνωστή κατέβηκε και μια ακόμη είχε πρόβλημα που ευτυχώς διορθώθηκε. Στην περιοχή μου ενώ έχω 3g από τις άλλες δύο δεν έχω από wind. Γενικά μεγάλη απογοήτευση γιατί μετά από πολλά χρόνια Vodafone ήρθα στη wind για πιο οικονομικά...αλλά δεν περίμενα αυτό το χαλί.

Και κάτι τελευταίο και όχι τόσο σχετικό, το μοναδικό κατάστημα wind στο Κιλκίς παραμένει κλειστό εδώ και δύο μήνες για άγνωστους λόγους και σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν λίγο πολύ ότι δεν είναι δικό τους θέμα!!!

Link to comment
Share on other sites

Στο Κιλκίς το σήμα είναι άθλιο. Είχαν μια κρυφή κεραία που μόλις έγινε γνωστή κατέβηκε και μια ακόμη είχε πρόβλημα που ευτυχώς διορθώθηκε. Στην περιοχή μου ενώ έχω 3g από τις άλλες δύο δεν έχω από wind. Γενικά μεγάλη απογοήτευση γιατί μετά από πολλά χρόνια Vodafone ήρθα στη wind για πιο οικονομικά...αλλά δεν περίμενα αυτό το χαλί.

Και κάτι τελευταίο και όχι τόσο σχετικό, το μοναδικό κατάστημα wind στο Κιλκίς παραμένει κλειστό εδώ και δύο μήνες για άγνωστους λόγους και σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν λίγο πολύ ότι δεν είναι δικό τους θέμα!!!

 

οταν λες "το σήμα είναι άθλιο" εννοείς 3g, ή δε μπορεις να κάνεις και απλές κλήσεις φωνής;

Link to comment
Share on other sites

Σε μερικά σημεία έχει μόνο μια γραμμή και υπάρχει αλλοίωση στη φωνή. Αλλά πια όταν άλλες εταιρείες έχουν αναπτύξει το 4g δεν μπορούμε να μιλάμε αν έχει ή όχι καλό σήμα το απλό δίκτυο
Link to comment
Share on other sites

Σε μερικά σημεία έχει μόνο μια γραμμή και υπάρχει αλλοίωση στη φωνή. Αλλά πια όταν άλλες εταιρείες έχουν αναπτύξει το 4g δεν μπορούμε να μιλάμε αν έχει ή όχι καλό σήμα το απλό δίκτυο

 

για πολύ κόσμο το κινητό τηλέφωνο είναι τηλέφωνο ;) . Και 10g να υπάρχει, κάποιοι (όσο και αν σου φαίνεται περίεργο) θα συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν σαν τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Ας έδινε πακέτο με 60gb τον μήνα με 25€ και δεν θα με χαλούσε καθόλου η κάλυψη :lol:

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Ας έδινε πακέτο με 60gb τον μήνα με 25€ και δεν θα με χαλούσε καθόλου η κάλυψη :lol:

 

Στην Ευρώπη με πολύ λιγότερα λεφτά έχεις απεριόριστο ίντερνετ. Μέχρι να σταματήσουν οι ελληνικές εταιρίες να μας χρεώνουν για ψίχουλα, εγώ θα χρησιμοποιώ wifi, προτείνω να κάνετε όλοι το ίδιο...

Link to comment
Share on other sites

Στην Ευρώπη με πολύ λιγότερα λεφτά έχεις απεριόριστο ίντερνετ. Μέχρι να σταματήσουν οι ελληνικές εταιρίες να μας χρεώνουν για ψίχουλα, εγώ θα χρησιμοποιώ wifi, προτείνω να κάνετε όλοι το ίδιο...

 

Καλά τα λες, αλλά το WiFi δεν υπάρχει παντού ούτε καλύπτει ολονών τις ανάγκες. Επίσης δεν είναι όλες οι πόλεις ίδιες, εδώ πχ WiFi βρίσκεις μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες καφετέριες και πουθενά αλλού. Πολλοί έχουν δουλειές που τους αναγκάζουν να είναι όλη μέρα στους δρόμους, αυτοί σε καμία περίπτωση δε μπορούν να βασιστούν στο τυχαίο WiFi.

Βασική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 5 Global (whyred) -- OS: MiUI 10 Global Beta (Android 8.1)

Εφεδρική συσκευή: Xiaomi Redmi Note 4 Global (mido) -- OS: LineageOS 15.1 (Android 8.1)

Δίκτυο: WIND

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου δίνουν 300 Mb το μήνα και τα ξοδεύω με το ζόρι γιατί οι σελίδες ανοίγουν με το ζόρι, όσες έχουν δε και εικόνες δεν ανοίγουν ποτέ, οπότε τα gb Δεν θα είχαν νόημα, τουλάχιστον για εδώ που είμαι εγώ. Για το μόνο που μετανιώνω είναι ότι έκανα 2ετες συμβολαιο
Link to comment
Share on other sites

Εδώ στη Νάξο 3G δεν υπάρχει καν. Και σε αρκετές παραλίες ουτε καν σήμα. Της γυναίκας η cosmote πιάνει 3g κανονικά σε όλες τις παραλίες.
Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο εγραψα το κατω μηνυμα στο facebook wind και q. Διαβαστε και θα καταλαβετε.

 

Tα μυαλα σας και μια λυρα και του μπογιατζη ο κοπανο που λεει και μια παροιμια. Λοιπόν μιας και ειναι η τελευταια φορα που γραφω εδω μιας και στον αριθμο μου και σε αλλους δυο (ενας wind και ενας q) μολις τελειωσουν τα υπολοιπα τους την κανουμε για vodafone μερια. Λοιπόν το θέμα εχει ως εξης:

Τους τελευταιους 5-6 (εχω χασει τον αριθμο) μηνες την μεθεπομενη μερα απο την ληξη καποιου πακετου ιντερνετ (ειτε αγορασμενου ειτε απο προσφορα ανανεωσης) μου ερχετε μηνυμα για χρεωση mobile internet daily 1 ευρω. Οσες φορες πηρα εγινε πιστωση του 1 ευρω αλλα ποτε δεν δοθηκε εξηγηση γιατι αυτο συμβαινει αλλα παντα υπηρχε η καραμελα της χρησης smartphone που εκανε καποια χρηση χωρις να το καταλαβω (μιας και στην ελλαδα ολοι ειμαστε ηλιθιοι και δεν ξερουμε να κλεινουμε τα δεδομενα). ΜΟΝΟ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΤO ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SMARTPHONE ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟ ΝΟΚΙΑ 6600i slide. Αυτο το κινητο δεν εχει εφαρμογες να τρεχουν στο παρασκηνιο, δεν εχει τα χαρακτηριστικα εξυπνου κινητου γιατι δεν ειναι τετοιο. Για να μπει στο ιντερνετ θελει μια διαδικασια που σε καμια περιπτωση δεν μπορει να γινει καταλαθος. Ακομα και στον browser του να μπεις δεν κανει χρηση δεδομενων. Ψαξτε τι κινητο ειναι και ελατε να μου πειτε τα περι σμαρτφοουν. Την τελευταια φορα λοιπόν μετα την την ληξη του πακετου ειχαμε μια απο τα ιδια. Λοιπόν επειδη αυτη την φορα παρακολουθησα συνεχεια το κινητο την τελευταια μερα ληξης του πακετου τελευταια φορα μπηκα σκοπιμως στο ιντερνετ στις 23:50 το βραδυ και βγηακα αμεσως. Ολη την επομενη μερα καμια κινηση δεδομενων αλλα τσουπ την μεθεπομενη το γνωστο κλεψιμεικο μηνυματακι σας για την χρεωση του ενος ευρω.

 

Το βραδυ της επομενης μερας (23:55 περιπου), απο την ληξη του πακετου εστειλα μηνυμα αλλα πηρα και τηλεφωνο το 1225 οπου το υπολοιπο του λογαριασμου ηταν ακεραιο. Την επομενη μερα ομως μου ηρθε το μηνυματακι σας οτι την περασμενη ημερα που πηρα τηλεφωνο στο 1225 και το υπολοιπο μου ηταν κανονικο, ειχε γινει χρεωση 1 ευρω. ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΦΩ ΣΥΣΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΜΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΙΑ. ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ 1225 ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑ;;;

 

Στις 21/07 πηρα την εξυπηρετηση πελατων (ο θεος να την κανει) και αφου ειπα το προβλημα αναλυτικοτατα ζητησα αφενος μεν την πιστωση του 1 ευρω αφετερου δε την ευρεση του προβληματος το οποιο ειναι μακροχρονιο και συστηματικο. Ειπα πως θεωρω οτι ειτε εχουν προβλημα η μετρητης της ωρας σας και την χρηση στο τελος μιας ημερας της περνανε στην επομενη ειτε οτι ειναι σκοπιμη ενεργεια. Ο εκπροσωπος σας αφου μου ειπε τις γνωστες αηδιες και καραμελες περι smartphone (ασχετως που οταν του ειπα τι κινητο ειναι ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ) δεν μπορουσε να κανει κατι αλλο και μου ειπε πωε με βαση οσα του λεω εχω απολυτη δικιο. Ζητησα να μιλησω με τεχνικο της εταιρειας αλλα μου ειπε οτι αυτο δεν γινεται ( ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΟΒΑΡΑ;;;) καθοσον ειμαι ηλεκτρονικος μηχανικος στο επαγγελμα με κατευθυνση στις τηλεπικοινωνιες και οχι κανενας ασχετος που μπορειτε να του αραδειαζετε αηδιες. Καταχωρηθηκε λοιπον το αιτημα μου με αριθμο 37-2216745304 στις 21/07. Την περασμενη παρασκευη λοιπον αφου δεν ειχα λαβει καμια ενημερωση ξαναπηρα τηλεφωνο και αφου σε υφος ειρωνικο και οξυ ο εκπροσωπος σας μου εξηγησε την λειτουργια των smartphone (MAΘΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ) μου ειπε στο ιδιο υφος οτι λαθη στο συστημα της εταιρειας δεν γινεται (ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΑ ΚΛΕΦΤΕΣ) και σε αιτημα μου να μιλησω με τεχνικο παλι μου ειπε πως δεν γινεται. Επισης μου ειπε ποσο τζαματα ειναι τα συστηματα σας. Σε ερωτηση μου γιατι μετα απο 15 μερες δεν ειχα λαβει απαντηση μου ειπε οτι το τεχνικο τμημα βλαβων εχει μεγαλο φορτο και λογω και των αδειων υπαρχει καθυστερηση. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΑΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΡΤΟΣ ΒΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ>ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Μεχρι την δευτερα 04/08 μου ειπε λοιπον οτι θα εχω λαβει σιγουρα απαντηση. Λοιπόν η απαντηση ηρθε σημερα Τεταρτη μετα απο 17 μερες απο την αρχικη μου καταγγελια και ηταν οτι μετα απο ελεγχο την γαρμμης μου δεν διαπιστωθηκε λανθασμενη χρεωση.

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ Η WIND ΚΑΤΑΚΛΕΒΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

 

Και επειδη σας χαιρεταω πλεον, εγω και αλλοι 2 αριθμοι, σας γραφω και την υπολοιπη καταντια σας την οποια εχει επισημανει 15 χρονια που ειμαστε συνδρονητες στην εταιρεια σας με διαφορα νουμερα.

1) ΣΗΜΑ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ 3G ΑΛΛΑ KAI ΣΕ 2G. Οσες φορες εχω επισημανει πολλα σημεια στην αθηνα και στα προαστια αλλα και στην επαρχια διορθωση καμια. Η κληση μας προωθειται. 2014 και να μην εχετε σημα gsm σε περιοχες της αθηνας ειναι ξεφτιλα.

2) Εξυπηρετηση πελατων για κλαματα. Ειρωνικοι, προσβλητικοι και ανιδεοι υπαλληλοι που δεν ξερουν που τους παν τα τεσσερα. Αλλα ετσι ειναι οταν δεν επιμορφωνεις το προσωπικο σου αλλα με πενταμηνες συμβασεις τους αλλαζεις καθε τρεις και λιγο. 15 χρονια πριν ειχατε πολυ καλυτερη εξυπηρετηση πελατων.

3) Χρεωσεις απο πουθενα. Mε το ιντερνετ daily αλλα και αλλες χρεωσεις σας εχουν γεμισει τα φορουμ. Τα νηματα με την αντιμετωπιση προβληματων των αλλων δυο εταιρειων εχουν τις μισες σελιδες απο τις δικες σας.

 

Λοιπόν κυριοι σας βαρεθηκα και την κανω για την βονταφον. Αν και εκει ειναι μια απο τα ιδια παμε κοσμοτε. Αν και εκει τα ιδια ξαποστελνουμε τα κινητα και ησυχαζουμε. Το νουμερο μου μπορειτε να το δειτε απο τον αριθμο του αιτηματος που γραφω πιο πανω. Μου το επιστρεψετε δεν μου το επιστρεψετε το ευρω το ιδιο μου κανει. Μολις μου τελειωσει το υπολοιπο αλλα και σε αλλα δυο νουμερα την κανουμε με φορητοτητα. Ουτως η αλλως τον επομενο μηνα μια απο τα ιδια θα εχουμε. Το παρον θα δημοσιευτει και σε ολα τα φορουμ που εχουν σχεση με την κινητη τηλεφωνια.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι ιδρώνει το αυτί τους αγαπητέ... δυστυχώς στο ίδιο μοτίβο θα κινηθούν όπως κανουν τόσο καιρό τωρα :wacko:
:tease:
Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο εγραψα το κατω μηνυμα στο facebook wind και q.

...

 

δωσε μας κι ενα λινκ να το απολαυσουμε εκει, να δουμε και κανα σχολιο :shifty:

 

 

δεν μπορεσα να τοβρω :O

Link to comment
Share on other sites

δωσε μας κι ενα λινκ να το απολαυσουμε εκει, να δουμε και κανα σχολιο :shifty:

 

 

δεν μπορεσα να τοβρω :O

 

https://www.facebook.com/Qkiniti?fref=ts

κ

https://www.facebook.com/WindHellas?fref=ts

 

Λεω το νεο σλογκαν της κιου να ειναι:

Q Σε κλεβουν τοσο απλα!

ΥΣ: Παρακαλω οσοι ειναι θαυμαστες της wind να μην σχολιασουν το μηνυμα μου και να μας πουν ξανα ποσο ουαου εταιρεια ειναι η wind.

 

Θα πας εκει που λεει δημοσιευσεις στην σελιδα (αριστερο μερος)

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο εγραψα το κατω μηνυμα στο facebook wind και q.

Λοιπόν κυριοι σας βαρεθηκα και την κανω για την βονταφον. Αν και εκει ειναι μια απο τα ιδια παμε κοσμοτε. Αν και εκει τα ιδια ξαποστελνουμε τα κινητα και ησυχαζουμε.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

 

Πήγαινε cosmote με την μια για να μην κουράζεσαι.... Έχω Wind και στις περιοχές που κινούμε έχει αναβαθμισμένο δίκτυο είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις χαμηλές χρεώσεις.

 

Voda μην το προσπαθείς καθόλου. Θα απογοητευτείς ιδιαίτερα εάν μένεις η ταξιδεύεις συχνά επαρχία.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

https://www.facebook.com/Qkiniti?fref=ts

κ

https://www.facebook.com/WindHellas?fref=ts

 

Λεω το νεο σλογκαν της κιου να ειναι:

Q Σε κλεβουν τοσο απλα!

ΥΣ: Παρακαλω οσοι ειναι θαυμαστες της wind να μην σχολιασουν το μηνυμα μου και να μας πουν ξανα ποσο ουαου εταιρεια ειναι η wind.

 

Θα πας εκει που λεει δημοσιευσεις στην σελιδα (αριστερο μερος)

 

εγω το μονο που μπορω να σου πω φιλε ειναι πραγματικα ΜΠΡΑΒΟ για αυτο που εκανες....για την υπομονη που εδειξες.....για ολα οσα τραβηξες γνωριζοντας οτι δεν θα βγαλεις ακρη....

ειλικρινα πιστευω οτι αν σκεφτοντουσαν ΟΛΟΙ οπως εσυ ΔΕΝ θα ειχαμε τα προβληματα που εχουμε (σε ολες τις εταιρειες)

δυστηχως σε αυτην την χωρα η ατιμωρησια βασιλευει και βολευονται με την νοοτροπια μας του ωχαδερφισμου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ασε το εισαι ευχαριστημενος με τις ταχυτητες και τις χρεωσεις της wind (τις βλεπουμε και τις προσφορες. στα παιρνουν απο την πισω πορτα καλη ωρα). Κατι παραλογο βλεπεις στο μηνυμα μου; Συμφωνα με τον τυπο του κινητου, το 1225 που δεν χρεωσε τιποτε και την επομενη μερα μου ηρθε μηνυμα οτι εγινε χρεωση την περασμενη που ειδα το υπολοιπο μου στο 1225 και δεν ειχε μοιωθει, το οτι δεν μου δινει δυνατοτητα να μιλησω με τεχνικο, το οτι δεν μου λεει ποτε εκανα χρηση και ποση για να με αποστομωσει βρε αδερφε, και το οτι γινεται πανω απο εξι μηνες αυτο το πραγμα και μου πιστωνουν το ευρω αλλα δεν με ενημερωνουν αν βρεθηκε το προβλημα και που αυτο εγκειται και τα τοιαυτα εχεις να πεις κατι; Οποιος εκατσε εκατσε. Χρεωνουμε αβερτα κουβερτα και οποιος το χαψει το εχαψε. Καλη η κοσμοτε αλλα και πιο ακριβη. Την ειχα τρια χρονια σε αλλο κινητο και ημουν ευχαριστημενος αλλα ακριβη. Θα δοκιμασω και βοντα που δεν την εχω δοκιμασει ποτε και αν και εκει τα ιδια το διο κραξιμο θα φανε.

 

Αληθεια και κατι αλλο που αναρωτιεμαι γιατι δεν γινεται ποτε η χρεωση καποια ασχετη στιγμη παρα μονο μια ημερα μετα την ληξη πακετου; Οι μετρητες που εχουν λοιπόν οι εταιρειες για τις χρεωσεις εχουν και ωρα. Ειτε λοιπον κατι εκει παιζει γεγονος που τι επισημανα ειτε πολυ απλα ειναι εσκεμενη ενεργεια και οποιος παρει χαμπαρι πηρε.

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Βεβαια ηδη στο τοπικ Κάλυψη δικτύου & αναφορές προβλημάτων [2.5G/3G] επεσαν καποιοι υποστηρικτες (ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε) και θα ακολουθησουν και αλλοι που θα μας λενε ποσο καλη ειναι η wind και ποσο καλο δικτυο εχει και τι μαματες προσφορες εχει. Αλλα αδιαφορω οποιος εχει νοημοσυνη καταλαβαινει. Σεβαστες οι αποψεις ολων. Και φυσικα και στην βονταφον να ημουν και στην κοσμοτε παλι τα ιδια θα εγραφα. Μολις τελειωσει το υπολοιπο μου παω βονταφον γιατι η κοσμοτε ειναι η πιο ακριβη. Αν μου κανουν και εκει τα ιδια αλλαγη. Αλλα η καταμουτρη κοροιδια και το ****το στην δινουν καποια στιγμη. Να ημουνα μονο εγω που ειχα αυτο το θεμα καλα θα ηταν.
Link to comment
Share on other sites

Ο Καθένας δικαιούτε να έχει την άποψη του , και να την εκφράζει δημόσια . Να είσαι έτοιμος να δεχτείς δημόσια κριτική εφόσον μιλάς δημόσια.

Έχεις δημοσιεύσει το πρόβλημα σου σε 3 διαφορετικά θέματα. Συγνώμη αλλά σαν moderator είμαι υποχρεωμένος να διαγράψω τα δύο σύντομα. Η συζήτηση συνεχίζεται εδώ.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα με τη γουιντ, αλλά εαν το πάθαινα 2-3 φορές θα μου ήταν αρκετό για να πάω σε κοσμοτε. Βονταφον με τίποτα πάντως. Προτιμώ να δώσω 2-3 ευρώ παραπάνω και να είμαι ήσυχος σε κάλυψη και χρεώσεις.
Link to comment
Share on other sites

Όσο για τους υποστηρικτές ένα έχω να πω. Όλες οι εταιρίες έχουν σοβαρά θέματα.

Ήμουν συνδρομητής σε όλες. Δεν είμαι σε καμία ευχαριστημένος γιατί η κάθε μια έχει τις δικές της αδυναμίες.

 

Το να κραζουμε συνέχεια δεν έχει αποτέλεσμα. Κάνεις καταγγελία επίσημη και τελειώνει χωρίς πολλά πολλά.

 

Όσο για την wind όπως και τις άλλες δυο να κοιτάξουν να εναρμονιστούν με την χρονική αυτή περίοδο που και να έχεις την δυνατότητα να έχεις συμβολαιο σκέφτεσαι να παραμείνεις συνδρομητής συμβολαίου από τα πολλά ευτράπελα που έχουν καταγγελθεί επίσημα με τις χρεώσεις κλπ.

 

Πάντως το επαναλαμβάνω είμαι πολύ ευχαριστημένος από την καρτοκινητή της εν λόγο εταιρίας βλαστημαω την ώρα και την στιγμή όταν πάω στην επαρχία σε σημεία που θα ήταν αυτονόητο να έχει 3g.... και μάλιστα το αναβαθμισμένο.

 

Πάντως πολλοί που κραζάνε αλλάζοντας εταιρία όταν τους έτρωγαν χρήματα στην καρτοκινητή απλά κραζάνε στα αντίστοιχα subtopics του forum. Μια από ίδια Παντελή μου .....

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε cosmote με την μια για να μην κουράζεσαι.... Έχω Wind και στις περιοχές που κινούμε έχει αναβαθμισμένο δίκτυο είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις χαμηλές χρεώσεις.

 

Voda μην το προσπαθείς καθόλου. Θα απογοητευτείς ιδιαίτερα εάν μένεις η ταξιδεύεις συχνά επαρχία.

Γουστάρεις συζήτηση, αλλά μην τα ξαναλέμε.

2 κάρτες έχω (f2g και cu) και δοκιμάζω το 3g τους στα ίδια μέρη.

Πολύ ανώτερη η Vodafone.

Για Cosmote συμφωνώ μαζί σου πάντως.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι μονο οτι δεν πιστωνουν και το ενα ευρω ενω το σημαντικοτερο για μενα δεν ψαχνουν να βρουν το προβλημα το οποιο σε μενα κραταει μηνες τωρα, δεν εγινε μια φορα τυχαια. Και ειμαι απολυτως σιγουρος οτι δεν εκανα χρηση δεδομενων, το κινητο μου δεν ειναι σμαρτφοουν ενω και το 1225 οπως γραφω την ημερα που υποτιθεται οτι εκαν α χρηση και αφαιρειται το 1 ευρω δεν μου εγραφε κατιο τετοιο γιατι το παρακολουθησα μεχρι τις 12 το βραδυ περιπου ενω το μηνυμα της επομενης μερας ελεγε για την χρεωση 1 ευρω την ημερα που το 1225 δεν μου επιβεβαιωσε κατι τετοιο. Γι αυτο λοιπον κατι βρωμαει. Απλως επειδη συμβαινει καιρο αυτο υποψιασμεν ος οπως ημουν παρακολουθησα τα παντα μεχρι αηδιας.

Δεν εχεις δυνατοτητα να μιλησεις με τεχνικο, ενω μετα το δηθεν ελεγχο κανεις δεν σου λεει εκανες τοσα KB-MB χρηση την ταδε ωρα την ταδε μερα. Σου πετανε ενα ξερο εγινε ελεγχος και αμα σου αρεσει. Ε, λοιπον δεν μου αρεσει. Το ωραιο ειναι η εξυμνηση του δικτυου και των συστηματων της wind απο τον εκπροσωπο αλλα ταυτοχρονα η καθυστερηση ελεγχου του προβληματος μου γιατι οπως μου ειπε ο ιδιος υπαλληλος το αρμοδιο τμημα εχει μεγαλο φορτο απο κατεγγελιες προβληματων που εχει να εξετασει.:lol::lol::lol:

 

Εαν η κοσμοτε εδινε στην καροκινητη της χρονο προς ολη την κοσμοτε και οχι μονο προς whatup θα πηγαινα με τα χιλια. Αλλα ετσι οπως εχει εμενα δεν με συμφερει. Σκεφτομαι για βονταφον ως χρηση τομη. Αν εχω και εκει τα ιδια ξανα φορητοτητα και παμε κοτε.

Edited by ohristou
Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά το 1 ευρώ είναι γνωστό ότι η χρέωση έρχεται την επόμενη ημέρα. Άρα δεν μου λέει τίποτα το ότι το προηγούμενο βράδυ ήταν εντάξει.

Εγώ υποψιάζομαι με όσα έχω ακούσει ότι συμβαίνει το εξής:

α) το ρολόι της WIND κλείνει την σύνδεση πριν τις 24:00 Ας πούμε 23:45 .

Το απότέλεσμα είναι ότι έχεις μπεί στο internet χωρίς πακέτο την τρέχουσα ημέρα

στην συνέχεια αλλάζει την ημερομηνία κατά τις 23:46 οπότε έχεις χρεωθεί δύο ημέρες.

Αυτό το λέω ως σενάριο διότι όλοι έχουν αναφέρει ότι τους χρεώνουν δύο ημέρες .... Φυσικά κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο.

Δεν μπορώ να απαντήσω για άλλα πράγματα δεν γνωρίζω . Σίγουρα η WIND πρέπει να δει το πρόβλημα, γιατί το έχουν αναφέρει πολλά άτομα.

Όμως αφού το έχεις πάρει θερμά ζήτησε σε παρακαλώ μία αναλυτική κατάσταση χρεώσεων και ενημέρωσε μας.

Δυστυχώς όλοι διαμαρτύρονται και στην συνέχεια εξαφανίζονται , δεν μας ενημερώνουν για το τι έγινε στην συνέχεια.

Ελπίζω ότι δεν θα συμβεί το ίδιο και με εσένα .

Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά το 1 ευρώ είναι γνωστό ότι η χρέωση έρχεται την επόμενη ημέρα. Άρα δεν μου λέει τίποτα το ότι το προηγούμενο βράδυ ήταν εντάξει.

Εγώ υποψιάζομαι με όσα έχω ακούσει ότι συμβαίνει το εξής:

α) το ρολόι της WIND κλείνει την σύνδεση πριν τις 24:00 Ας πούμε 23:45 .

Το απότέλεσμα είναι ότι έχεις μπεί στο internet χωρίς πακέτο την τρέχουσα ημέρα

στην συνέχεια αλλάζει την ημερομηνία κατά τις 23:46 οπότε έχεις χρεωθεί δύο ημέρες.

Αυτό το λέω ως σενάριο διότι όλοι έχουν αναφέρει ότι τους χρεώνουν δύο ημέρες .... Φυσικά κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο.

Δεν μπορώ να απαντήσω για άλλα πράγματα δεν γνωρίζω . Σίγουρα η WIND πρέπει να δει το πρόβλημα, γιατί το έχουν αναφέρει πολλά άτομα.

Όμως αφού το έχεις πάρει θερμά ζήτησε σε παρακαλώ μία αναλυτική κατάσταση χρεώσεων και ενημέρωσε μας.

Δυστυχώς όλοι διαμαρτύρονται και στην συνέχεια εξαφανίζονται , δεν μας ενημερώνουν για το τι έγινε στην συνέχεια.

Ελπίζω ότι δεν θα συμβεί το ίδιο και με εσένα .

Ακριβως το ιδιο υποψιαστηκα και εγω και ανεφερα στην εξυπηρετηση πελατων. Ομως ο υπαλληλος μου ειπε οτι δεν εχω δυνατοτητα να μιλησω με τεχνικο (μιας και τα ατομα της εξυπηρετησης πελατων δεν ξερουν που του παν τα τεσσερα πλεον - παλιοτερα ηταν καπως καλυτερα τα πραγματα) και πως αποκλειεται να υπαρχει τετοιο λαθος στο συστημα και πως δεν εχω καμια δυνατοτητα παρα μονο να περιμενω το αποτελεσμα του ελεγχου που θα εκανε η ιδια η εταιρεια. Τριχες δηλαδη. Μετα απο ολα αυτα λοιπον καταληγω στο συμπερασμα οτι ολα αυτα ειναι εσκεμενα. Η προσεγγιση μου εξαρχης ηταν να γινει ελεγχος στο συστημα καθοσον το προβλημα εχει γινει χρονιο πλεον σε μενα. Ελεγχος ομως που θα μου γνωστοποιηθει με συγκεκριμενα πραγματα. Εγινε χρηση; ποτε; ποσο; Αφου η εταιρεια λοιπον δεν μου δινει κανενα δικαιωμα να δουμε πραγματικα αν υπαρχει βλαβη τοτε δικαιουμαι και εγω να συμπερανω οτι ειναι εσκεμενο εφοσον αρνουνται να δωσουν οποιοδηποτε στοιχειο.

Τωρα το τι καλο δικτυο εχει η wind οπου εχει αναβαθμισει, και τι φθηνες χρεωσεις εχει ουδεμια σχεση εχει με το θεμα.

 

Τωρα για την συνεχεια του πραγματος οπως φαινεται η εταιρεια δεν μου αφηνει κανενα περιθωριο σε οτι και αν ζητησω. Η λογικη χωρις πολλα λογια εχει: Αυτο για εμας ετσι ειναι και αμα σ' αρεσει. Απο εκει και περα το μονο που μενει ειναι να αλλαξω εταιρεια. Αυτο μου ειπε και ο δευτερος υπαλληλος που ειχα μιλησει. Φαινεται τους περισσευουν τελευταια στην wind.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...