Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τα έδωσα και πήρα ήδη μαιλ που μου λέει για επιστροφή, πάνω κάτω έκαναν 4 με 5 ώρες μόνο
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπέρα και χρονια πολλά, στο τελευταιο λογαριασμο που μου ηρθε ειδα αυτο

wind.jpg

και επειδη εχουν ανεβασει μεσα σε 1 χρονο πανω απο 5€ το αρχικο μου παγιο θελω να κανω καταγγελία της σύμβασης. ξερει κανεις τι ακριβως πρεπει να κανω;

Link to comment
Share on other sites

γεια σας και καλη χρονια.θα ηθελα να μαθω αν μεσα σε 15 ημερες μπορω να ακυρωσω ενα συμβολαιο που εχω υπογραψει και να παω στην προηγουμενη μου εταιρεια.η αλλαγη εταιρειας εγινε τηλεφωνικα και το συμβολαιο μου το εφερε κουριερ. ημουν κοσμοτε πηγα γουιντ και θελω να γυρισω πισω.το τηλεφωνο που με πηρε ειπε οτι ειναι απο γουιντ ,αλλα που το εψαξα ειδα οτι ανηκει σε μια εταιρεια αλλη με εδρα την θεσσαλονικη. Edited by satmaniac45
Link to comment
Share on other sites

γεια σας και καλη χρονια.θα ηθελα να μαθω αν μεσα σε 15 ημερες μπορω να ακυρωσω ενα συμβολαιο που εχω υπογραψει και να παω στην προηγουμενη μου εταιρεια.η αλλαγη εταιρειας εγινε τηλεφωνικα και το συμβολαιο μου το εφερε κουριερ. ημουν κοσμοτε πηγα γουιντ και θελω να γυρισω πισω.το τηλεφωνο που με πηρε ειπε οτι ειναι απο γουιντ ,αλλα που το εψαξα ειδα οτι ανηκει σε μια εταιρεια αλλη με εδρα την θεσσαλονικη.

Προφανώς και θα ήταν εξωτερικός συνεργάτης που δουλεύει για τη wind.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και Καλή χρονιά,

έλαβα γύρω στις 21/12 έναν λογαριασμό με προθεσμία πληρωμής 5/01/17 στο Καρτοσύνδεση Plus.

 

Είχε μια ανακοίνωση για αλλαγές στους τιμοκαταλόγους. Κάνω καταγγελία σύμβασης την 29/12.

Και τώρα λαμβάνω μνμ οτι δεν το αίτημα είναι εκτός προθεσμιών και δεν γίνεται αποδεκτό.

 

Η ανακοίνωση έλεγε οτι μπορεί να γίνει καταγγελία εντός μηνός. Τι μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και χρονια πολλά, στο τελευταιο λογαριασμο που μου ηρθε ειδα αυτο

wind.jpg

και επειδη εχουν ανεβασει μεσα σε 1 χρονο πανω απο 5€ το αρχικο μου παγιο θελω να κανω καταγγελία της σύμβασης. ξερει κανεις τι ακριβως πρεπει να κανω;

 

Στέλνεις στην Wind ένα φαξ με φωτοτυπία ταυτότητας και λες πως θες να διακόψεις λόγω την ανωτέρο ενημέρωσης κλπ. Ωστόσο, στην θέση σου θα τους έπαιρνα τηλέφωνο για να το κανονίσω με κάποια έκτπωση :)

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ χωρίς δεύτερη σκέψη το έχουν παρακάνει πρέπει να πέσουν πρόστιμα μπας και το καταλάβουν και σταματήσουν αυτή την τακτική
Link to comment
Share on other sites

Κατεγγελία στην ΕΕΤΤ κάνεις όταν έχεις ένα πρόβλημα με τον πάροχό σου, έχεις επικοινωνήσει με αυτόν, σου έχει απαντήσει και δεν σε ικανοποιεί η λύση που προτείνει. Μην μπερδεύετε την καταγγελία αυτήν με την καταγγελία σύμβασης(=λύσιμο συμβολαίου).
Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ χωρίς δεύτερη σκέψη το έχουν παρακάνει πρέπει να πέσουν πρόστιμα μπας και το καταλάβουν και σταματήσουν αυτή την τακτική

 

Μα φίλε μου δν κάνουν κάτι παράνομο, κάνουν αυξησεις, ενημερώνουν τον καταναλωτή και όποιος δεν συμφωνέι μπορεί να κάνει λύση συμβολαίου

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

 

 

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις, αλλά απαγορεύονται και από τους Ο.Π.Χ..

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

άν εγώ έχω κάνει νέο συμβόλαιο καταγγελία σύμβασης τι σημαίνει?Οτι μπορώ να φύγω ενώ δεν έχω κλείσει ούτε 2 μήνες ή οτι μπορώ να διαπραγματευτώ την τιμή που προκύπτει μετά απο τις αυξήσεις?Δηλαδή έχω μηνιαίο πάγιο 40€ κανονικά θα πάει 45 και γώ τους πείθω να το έχουμε 43€ ας πούμε?

Κάποιος παρακαλώ να μου απομυθοποιήσει αν γνωρίζει τι σημαίνουν όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Εξήγησε τι εννοείς αν θες, γιατί γενικά δεν είναι παράνομο.

 

άν εγώ έχω κάνει νέο συμβόλαιο καταγγελία σύμβασης τι σημαίνει?Οτι μπορώ να φύγω ενώ δεν έχω κλείσει ούτε 2 μήνες ή οτι μπορώ να διαπραγματευτώ την τιμή που προκύπτει μετά απο τις αυξήσεις?Δηλαδή έχω μηνιαίο πάγιο 40€ κανονικά θα πάει 45 και γώ τους πείθω να το έχουμε 43€ ας πούμε?

Κάποιος παρακαλώ να μου απομυθοποιήσει αν γνωρίζει τι σημαίνουν όλα αυτά.

Καταγγελία σύμβασης κυριολεκτικά σημαίνει σπάει/ακυρώνεται/λύνεται το συμβόλαιο. Ο νόμος λέει πως μια εταιρεία έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε αυξήσεις αλλά αν το κάνει ο συνδρομητής που επηρεάζεται έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση ατελώς. Από εκεί και πέρα εξαρτάται από το συμβόλαιο. Αν γράφει πως σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης πρόωρα ο συνδρομητής πρέπει να πληρώσει κάποιο ποσό ως ποινή, αυτό ακριβώς είναι που δεν χρειάζεται να πληρώσει στην περίπτωση που η καταγγελία γίνει λόγω αυξήσεων. Αν δεν γράφει κάτι για ποινή πραγματικά πιστεύω πως δεν επηρεάζει σε κάτι, μιας και αν έχεις πάρει επιδότηση, εξακολουθείς να την οφείλεις σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης(ή το ποσοστό της που είναι αναπόσβεστο έστω). Αν έχεις πάρει επιδότηση υπό μορφή έκπτωσης, από ότι ξέρω πρέπει να πληρώσεις την έκπτωση επί τους μήνες που έχεις διανύσει από την αρχή του συμβολαίου.

edit: το τελευταίο για την επιδότηση παγίου άκυρο, βλ. post #8071

 

Από εκεί και πέρα, με καταγγελία σύμβασης υπάρχει πιθανότητα η εταιρεία να σου κάνει κάποια άλλη έκπτωση για να μη σε χάσει από πελάτη, αλλά νομίζω πως είναι αυτονόητο πως δεν πρόκειται για κάτι δεδομένο όπως υποστηρίζουν μερικοί.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ενημερωθεί ο καταναλωτής πρωτα δεν μπορει μια εταιρεια να αυξήσει τα τιμολόγια ετσι απλά χωρίς πρωτα να σε ενημερωσει
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι ενημερώνουν πάντα, όλες οι εταιρείες. Για όποιον έχει συμβόλαιο το βλέπει στο λογαριασμό του. Στα καρτοκινητά συνήθως έρχεται κάποιο sms.
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εφοσον εχω υπογραψει συμβολαιο για συγκεκριμενο ποσο καθε μηνα δνε μπορει να ερχεται η wind και η καθε wind και να το αυξανει χωρις πρωτα να με ρωτησει η εστω να κοιταξει να εξαιρεσει τους παλιους συνδρομητες και να το εφαρμοσει το τιμολογιο μονο στους καινοιργιους που θα υπογραψουν ουτως η αλλως συμβολαιο με τις καινουργιες τιμες
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι πως δεν είναι παράνομο. Δες τι λέει η ΕΕΤΤ εδώ :

Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγιά της παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;

 

Η εταιρία έχει δικαίωμα να τροποποιήσει μονομερώς τα τιμολόγια, συμπεριλαμβανομένου του βήματος χρέωσης των κλήσεων, ακόμα και πριν τη λήξη της σύμβασης ορισμένου χρόνου (βλ. και Ερ. 8).

Ωστόσο, 1 μήνα πριν τεθεί σε ισχύ οποιαδήποτε τροποποίηση, η εταιρία οφείλει να σας ενημερώσει μέσω του διαδικτυακού τόπου της και του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Η ενημέρωση πρέπει να περιλαμβάνει την αναλυτική περιγραφή των νέων τιμολογίων, καθώς και το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας, εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

• Μείωση τιμολογίων.

• Προπληρωμένες κάρτες.

• Καρτοκινητή τηλεφωνία.

• Τιμολόγια που αφορούν διεθνείς κλήσεις, κλήσεις σε Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), σε σύντομους κωδικούς και σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής τηλεφωνίας). Σημειώνεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εξακολουθεί να ισχύει η υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλών για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, με εξαίρεση την επιδότηση παγίου.

Οπότε το τελευταίο λέει πως ούτε την επιδότηση παγίου πληρώνεις, άρα έχεις υποχρέωση να επιστρέψεις χρήματα μόνο αν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι πρεπει να τηρουνται οι οροι του συβολαιου αρα προφανως καταγγελεις την συμβαση σου και δεν τους οφειλεις και τιποτα
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι πρεπει να τηρουνται οι οροι του συβολαιου αρα προφανως καταγγελεις την συμβαση σου και δεν τους οφειλεις και τιποτα

 

Ναι έτσι είναι, συνήθως έχεις ένα μήνα περιθώριο από την ενημέρωση που δέχεσαι. Τις περισσότερες φορές βέβαια, όλοι οι πάροχοι κάνουν τις ίδιες αυξήσεις οπότε φεύγοντας από τον έναν πας στον άλλον με τους ίδιους όρους

ck
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Σήμερα δέχτηκα μια πολύ καλή προσφορά από την Wind που αφορά σε πακέτο σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Ως τώρα είμαι συνδρομητής στην Vodafone για πάρα πολλά χρόνια, κοντά 20!

Πρόσφατα μάλιστα, πριν 2-3 μήνες, ανανέωσα το συμβόλαιό μου (τηλεφωνικά, όχι γραπτά).

 

1. Αν αποφασίσω τελικά να αλλάξω πάροχο, θα έχω κυρώσεις (οικονομικές) από την Vodafone;

2. Με το σήμα της Vodafone, σε γενικές γραμμές, είμαι ευχαριστημένος. Δεν με έχει "κρεμάσει" ιδιαίτερα.

Θα ισχύει το ίδιο και για την Wind;

3. Όσον αφορά στην αντιμετώπιση προβλημάτων, υπάρχει καλή διάθεση από την πλευρά της Wind ή το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να τσιμπήσουν συνδρομητές και μετά "τρέχα γύρευε";

4. Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω και να είμαι επιφυλακτικός;

 

Υ.Γ. Η πρότασή τους είναι αρκετά θελκτική (τελική τιμή 43ευρώ, όσα περίπου δίνω και τώρα για σταθερή και κινητή):

- 650 λεπτά προς όλους, 2Gb τον μήνα και με δυνατότητα διπλασιασμού τρεις φορές το χρόνο χωρίς χρέωση και 65 μηνύματα νομίζω επίσης προς όλους (στην Vodafone τώρα έχω 400 λεπτά ομιλίας, 400Gb ίντερνετ και 110 μηνύματα)

- για το σταθερό ισχύει πάνω κάτω αυτό που έχω και τώρα με την Hol, δηλαδή απεριόριστο ίντερνετ μέχρι 24Mps, απεριόριστο σε σταθερά και υπεραστικά και 300 λεπτά προς κινητά

- στην προσφορά επίσης, κάνουν δώρο κι ένα τάμπλετ 3G (δεν ξέρω ποιο), συν μια κάρτα για καρτοκινητό με 1Gb ίντερνετ το μήνα

 

Τι λέτε; Ποια η γνώμη σας;

Link to comment
Share on other sites

Αφού θα πληρώνεις περίπου τα ίδια και δηλώνεις ευχαριστημένος από τον πάροχο που έχεις, γιατί ζητάς περιπέτειες με άγνωστα αποτελέσματα στο ίντερνετ από το νέο πάροχο.

Εκτός απ' αυτά, δεν υπολογίζεις το penalty που θα πληρώσεις αφού πρόσφατα ανανέωσες το συμβόλαιό σου.

Link to comment
Share on other sites

Η κοπέλα από την Wind με διεβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πέναλτυ (εννοείται ότι αν υπάρχει, δεν πάω πουθενά) και ότι όλα αυτά που λένε οι εταιρείες για πρόστιμα δεν ισχύουν (παρά μόνο αν έχεις δεσμευτεί εγγράφως).

Ο μόνος λόγος που "τρώγομαι" είναι για τα 2Gb του ίντερνετ (μεγάλη διαφορά από τα 400Mb που έχω τώρα).

Γιατί λες όμως ότι μπορεί να έχω περιπέτειες με άγνωστα αποτελέσματα με την Wind;

Με προβλημάτισες με αυτό...:help:

Link to comment
Share on other sites

Η κοπέλα λέει το παραμύθι που της έχουν μάθει να λέει, εσύ, όμως, επιβάλλεται να μάθεις από τη Voda τι θα πληρώσεις αν σπάσεις το συμβόλαιό σου.

Σε ότι αφορά στις "περιπέτειες" εννοώ ότι δεν γνωρίζεις το προφίλ που θα κλειδώσεις στον οποιοδήποτε νέο πάροχο, την εξυπηρέτηση που θα έχεις και ένα σωρό άλλα πιθανά προβλήματα.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ, έχω την Wind πάροχο σε μια από τις συνδέσεις μου (vdsl), τα τελευταία τρία χρόνια και πάρα πολλά χρόνια στα κινητά αλλά δεν διακινδυνεύω τις αλλαγές παρόχων, αν δεν είμαι σίγουρος γι'α τις υπηρεσίες που θα μου δώσουν.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...