Jump to content

Τα πάντα για τo FREE2GO καρτοκινητό της Nova


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά αυτο το πακέτο δίνει  επέκταση χρονου ληξης υπολοίπου χρημάτων για 30 ημέρες;

Edited by paolostar
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, kainourgiazalh said:

Καταργήθηκε η ανανέωση από 1€;

Ναι εδώ και κάνα μήνα...🤔

57 minutes ago, damianos said:

Ναι εδώ και κάνα μήνα...🤔

Διαθέσιμες αξίες ανανέωσης υπολοίπου

Μπορείς να ανανεώσεις το υπόλοιπό σου στα καταστήματα NOVA με ακέραιες αξίες από 8€ έως και τα 50€ (13€ ή 16€) αρκεί να:

  • Έχει συμπληρωθεί ένας μήνας από την εγγραφή σου στο FREE2GO Account
  • Έχεις ενεργοποιήσει περισσότερα από 1 πακέτα ή παροχές
  • Έχεις πραγματοποιήσει περισσότερα από 1 online ανανεώσεις
Link to comment
Share on other sites

Είναι καλό που έχουν αφήσει να τρέχουν και το παλιό και το νέο f2go. Μικρές οι διαφορές αλλά υπάρχουν κάποιες εναλλακτικές. 

(Με δωρεάν μνμ OLD στο 1264, πας στο παλιό)

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, hercoulis said:

(Με δωρεάν μνμ OLD στο 1264, πας στο παλιό)

Κατά τα άλλα ένας καινούριος user δεν μπορεί να το κάνει ε; Θα πρέπει να το είχες από τότε που υπήρχε το παλιό..

Link to comment
Share on other sites

Δε το ξέρω, ας το δοκιμάσουν. Ελπίζω επίσης να παραμένουν και οι ενεργοποιημένες παροχές από το ένα στο άλλο.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, hercoulis said:

Δε το ξέρω, ας το δοκιμάσουν. Ελπίζω επίσης να παραμένουν και οι ενεργοποιημένες παροχές από το ένα στο άλλο.

Και μετά γυρνάς στο νέο με new ;

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (από τις 24-1 η πρώτη, όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες (θα είναι όντως λίγες ?) χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορέα των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Edited by kokalo

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Πλέον what's up και CU δίνουν και τηλεόραση στα πακέτα τους. Το what's up μέσω του DIY δίνει Cosmote TV Entertainment pack και το CU μέσω των Popcorn packs δίνει Vodafone TV Start. Ελπίζω και το Free2go να δώσει το βασικό πακέτο της EON σε κάποιο πακέτο καρτοκινητής

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, kokalo said:

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορά των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Συνέχισε... https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, kokalo said:

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορά των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Απλά ξεφτίλα... Απο εκεί που κάποιοι ελεγαν σουπερ επενδυτής και τρελά λεφτά και επιτυχημένος CEO της Nova, φτάσαμε στις αθλιότητες για να γλιτώσουν 4ψηφιο ποσό... 

Γνώμη μου να βάλεις έναν καλό δικηγόρο και εκτός από τα χρωστούμενα να ζητήσεις και αποζημιώσεις. Θα βρεις έναν δικηγόρο που θα ψάχνει εξτρά αποζημίωση υπέρ σου και να φροντίσει τα δικαστικά έξοδα να καλυφθούν από τη Nova. Εάν τα πραγματα είναι έτσι όπως τα λες, είναι σίγουρη η επιτυχία. 

Τελικά η Nova αποδείχθηκε πολύ μικρή... 

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιο ποσό... όλες θα είχαν πρόβλημα να το επιστρέψουν... Απο τα γραφόμενα, οι αιτήσεις πρέπει να πήγαιναν βόλτα σε ανωτέρους...

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, kokalo said:

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορά των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Τραγικό φίλε

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Απλά ξεφτίλα... Απο εκεί που κάποιοι ελεγαν σουπερ επενδυτής και τρελά λεφτά και επιτυχημένος CEO της Nova, φτάσαμε στις αθλιότητες για να γλιτώσουν 4ψηφιο ποσό... 

Γνώμη μου να βάλεις έναν καλό δικηγόρο και εκτός από τα χρωστούμενα να ζητήσεις και αποζημιώσεις. Θα βρεις έναν δικηγόρο που θα ψάχνει εξτρά αποζημίωση υπέρ σου και να φροντίσει τα δικαστικά έξοδα να καλυφθούν από τη Nova. Εάν τα πραγματα είναι έτσι όπως τα λες, είναι σίγουρη η επιτυχία. 

Τελικά η Nova αποδείχθηκε πολύ μικρή... 

Μέχρι να φύγει ο τωρινός επενδυτής θα έχει ρίξει 1 δις... εδώ είμαστε να τα λέμε... Εξ άλλου μετά το καλοκαίρι θα γίνει ότι είναι να γίνει...😉✌️

Edited by Chrischal1908
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, hercoulis said:

Τέτοιο ποσό... όλες θα είχαν πρόβλημα να το επιστρέψουν... Απο τα γραφόμενα, οι αιτήσεις πρέπει να πήγαιναν βόλτα σε ανωτέρους...

Οι μεγάλες εταιριες δεν εχουν τετοια κολλήματα. 

 

1 hour ago, Chrischal1908 said:

Μέχρι να φύγει ο τωρινός επενδυτής θα έχει ρίξει 1 δις... εδώ είμαστε να τα λέμε... Εξ άλλου μετά το καλοκαίρι θα γίνει ότι είναι να γίνει...😉✌️

Τοτε γιατί τσιγκουνευεται 4ψηφιο ποσό;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί η ΝΟΒΑ για την συνδρομητική τηλεόραση και η FORTHΝET για την παροχή δικτύου, ήταν δύο πρωτοπόροι και δύο κολοσσοί στον τομέα τους η καθεμία. Κάτι τέτοιες νοοτροπιες τους έφτασαν εκεί που έφτασαν. Αναμίχθηκαν με τά σαΐνια της WIND και το αποτέλεσμα είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2024 at 12:17 ΜΜ, makis_man said:

Καλησπέρα , έχει κανεις πρόβλημα με το tap & get it . Εκανα ανανεωση υπολοιπου 15 ευρώ και δεν μου επιτρεπει να ενεργοποιήσω την υπηρεσια . Εχουν περάσει 10 μερες και τίποτα. Σε επικοινωνια με την νοβα μου ειπαν υπαρχει τεχνικο προβλημα στο app . 10 μέρες και δεν μπορούν να το φτιάξουν ?

Μετά απο αλλεπάλληλες οχλήσεις που τους έκανα , μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου εδωσαν δωρεαν 1 GB data για 1 εβδομάδα ενω σύμφωνα με την ανανέωση υπολοιπου 15 ευρώ που έκανα δικαιούμουν 3,5 GB για 1 μήνα . Αυριο πάω σε καταστημα για ξεχεσμα .

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, makis_man said:

Μετά απο αλλεπάλληλες οχλήσεις που τους έκανα , μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου εδωσαν δωρεαν 1 GB data για 1 εβδομάδα ενω σύμφωνα με την ανανέωση υπολοιπου 15 ευρώ που έκανα δικαιούμουν 3,5 GB για 1 μήνα . Αυριο πάω σε καταστημα για ξεχεσμα .

Το καταστημα δεν αποφασιζει για το bonus ανανεωσης, αλλά η εταιρια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, VIPdriver said:

Το καταστημα δεν αποφασιζει για το bonus ανανεωσης, αλλά η εταιρια.

Το κατάστημα θα την πληρώσει όμως 😂

Link to comment
Share on other sites

Λέτε να δούμε σύντομα σύμπραξη Free2Go με EON και να απαντήσει στον ανταγωνισμό???

free2go-homepage-grid-desktop-free2go-app-v2.jpg

turn-your-tv-eon.jpg

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πριν, kokalo said:

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (από τις 24-1 η πρώτη, όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες (θα είναι όντως λίγες ?) χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορέα των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Οπότε αν θες να κρατήσεις τον ίδιο αριθμό πρέπει να τον ξανά ενεργοποιήσεις και να ζητήσεις φορητότητα. Ο αριθμός παραμένει στο όνομά σου για 6 μήνες μετά την διακοπή. Ή κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, damianos said:

Λέτε να δούμε σύντομα σύμπραξη Free2Go με EON και να απαντήσει στον ανταγωνισμό???

free2go-homepage-grid-desktop-free2go-app-v2.jpg

turn-your-tv-eon.jpg

Σιγά μην το κάνουν… είναι στο δικό τους πλανήτη.

23 ώρες πριν, kokalo said:

Ενημέρωσης συνέχεια...

Η πολυαγαπημένη μου NOVA μετά από μεγάλη προσπάθεια μπουρδουκλώματος και προσπάθεια απίστευτης κωλυσιεργίας προσπαθεί να με «τιμωρήσει» για την φυγή 5 καρτοκινητών και επιστροφή 4ψήφιου συνολικά ποσού. Αφού λοιπόν στις 4 συνεχόμενες αιτήσεις μου (από τις 24-1 η πρώτη, όπου πάντα ανέφερα τον αρχικό κωδικό αναφοράς αιτήματος) για καταγγελία σύμβασης και επιστροφή ποσού, μου απέδιδε συνέχεια καινούριο κωδικό αναφοράς, μου ζήτησε 3 φορές το ενυπόγραφο αίτημα (και το έστειλα και τις 3). Και ενώ είχα ζητήσει σε όλες τις αιτήσεις μου ενημέρωση για την διαδικασία που θα ακολουθηθεί ώστε να ξέρω αν και πότε θα κάνω φορητότητα, χωρίς καμία ενημέρωση χθες το απόγευμα, εντελώς ξαφνικά και απροειδοποίητα μου αποσύνδεσε τον βασικό μου (και επαγγελματικό αριθμό) χωρίς να πειράξει τους άλλους 4 αριθμούς. Κι έτσι, όχι μόνο μένω για λίγες μέρες (θα είναι όντως λίγες ?) χωρίς το βασικό μου νούμερο, αλλά με αυτό τον τρόπο με εμποδίζει να κάνω φορητότητα καθώς η Vodafone με ενημέρωσε ότι για να γίνει φορητότητα ο αριθμός πρέπει να είναι ενεργός, πράγμα που επιβεβαίωσα και από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Μετά από 2-3 τηλέφωνα και 1 έγγραφο αίτημα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, μείναμε ότι θα με ξαναπάρουν τηλέφωνο αλλά δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Μετά από αυτόν τον εμπαιγμό, έκανα άμεσα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας όλα τα παραπάνω, αν και δεν έχω ιδιαίτερη αισιοδοξία για το αποτέλεσμα, καθώς διαβάζοντας τις διαδικασίες της ΕΕΤΤ βλέπω ότι απλά κάνει τον ενδιάμεσο μεταφορέα των καταγγελιών.

Αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα να προτείνει, ευπρόσδεκτη.

Με δικηγόρο μίλησε… από εκεί και πέρα εγώ στη θέση σου θα τραβούσα όλα τα νούμερα σε Cosmote Vodafone και δεν θα έδινα φράγκο σε αυτούς. 

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, damianos said:

Λέτε να δούμε σύντομα σύμπραξη Free2Go με EON και να απαντήσει στον ανταγωνισμό???

free2go-homepage-grid-desktop-free2go-app-v2.jpg

turn-your-tv-eon.jpg

Έχει πιθανότητες αυτό, κατά τη γνώμη μου.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...