Ενημέρωσης συνέχεια, περισσότερο υπό την μορφή αστείου παρά για σοβαρή αντιμετώπιση....
Μετά από όλο το προηγούμενο σκηνικό, και μετά από 10 ημέρες χωρίς το επαγγελματικό μου τηλέφωνο, κι ενώ η NOVA προχώρησε (σχετικά γρήγορα) στην επιστροφή του (μεγάλου) εναπομείναντος υπολοίπου από τα 5 καρτοκινητά μου... .έκανε λάθος και προέβη και σε 2η ισόποση επιστροφή......!!!! Την οποία εγώ δεν είχα πάρει είδηση.....
Σήμερα λοιπόν, με πήραν τηλέφωνο ενημερώνοντας με για το γεγονός και ζητώντας μου να επιστρέψω την 2η καταβολή πίσω σε αυτούς.....
Και αναρωτιέμαι τώρα..... Πόσο πρέπει να τους παιδέψω κι εγώ για την (αυτονόητη) επιστροφή της 2ης καταβολής...?
Πόσο τιμάται η διακοπή του ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ μου αριθμού για 10 ημέρες.....?
Πόσο τιμάται η όλη ταλαιπωρία η δική μου αλλά και των υπόλοιπων μελών της οικογενείας για αυτή την (σκόπιμη για μένα) διακοπή της επικοινωνίας τους με όλο τον κόσμο.....?
Πόσο τελικά τιμάται η όλη ταλαιπωρία και αναστάτωση γενικότερα κάποιων ανθρώπων, χωρίς ιδιαίτερο λόγο, μόνο και μόνο γιατί αποφάσισε μια εταιρεία να τους "τιμωρήσει" επειδή άσκησαν ένα νόμιμο δικαίωμα τους.....?
Κάθε γνώμη ή ιδέα αντίδρασης (σοβαρή ή αστεία) δεκτή.....