-
Δημοσιεύσεις
1.621 -
Εγγραφή
-
Days Won
17 -
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by damianos
-
Εδώ και ώρα ΔΕΝ μου μπαίνει σε κανέναν λογαριασμό από το Free2Go application...🥹🥹🥹🥹 Και η Q telecom ΤΕΛΙΚΆ....
-
Καλό μήνα σε ΌΛΟΥΣ... ΤΕΛΙΚΆ είναι επίσημο???🤔🤔🤔🤔🤔 Στο Buy More 2.0 15gb ισχύει ΤΕΛΙΚΆ για Q-Telecom???🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐 Ή έχει μόνο τα 1000 λεπτά ομιλίας προς όλους???🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
-
MOΛIΣ ΛABATE ΔΩPEAN 1000 ΛEΠTA ΠPOΣ OΛA TA ΔIKTYA KAI 15GB ΓIA 30 MEPEΣ, EΠEIΔH ΣYNΔYAZETE TO KAPTOKINHTO ΣAΣ ME YΠHPEΣIEΣ ΣYMBOΛAIOY NOVA. ΓIA ENHMEPΩΣH YΠOΛOIΠOY MΠEITE ΣTO FREE2GO APP f2g.gr/f2gappdl Καλό καλοκαίρι σε όλους 🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏝️
-
-
Εννοώ ότι κάτι ΓΊΝΕΤΑΙ λάθος στην διαδικασία.... Από το chat έγινε επιτόπου, από το κατάστημα Νόβα έγινε επιτόπου... Άρα οι δύο ημέρες αναμονή ΔΕΝ ξέρω από πού προκύπτουν.... έπεσε σε άσχετους βασικά
-
Νέα πακέτα ίντερνετ Sumner Data Offer
-
Φίλε ΜΟΥ ΔΕΝ θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά 5 Buy More 2.0 έχω. Τα δύο τα έκανα σε κατάστημα Νόβα. Το sms επιβεβαιώσεις ήρθε ΠΡΊΝ βγω από το κατάστημα Νόβα 🧐🧐🧐🧐🧐
-
Υπάρχει εντολή για sms για της 60 ημέρες????🥹🥹🥹🥹🥹🥹
-
Αντί να μου στείλουν το 60 ημέρες και στο δεύτερο ΝΟΎΜΕΡΟ, μου έστειλαν της 30 ημέρες 2 φορές 🤯🤯🤯🤯🤯🤯
-
Ερώτηση του ενός εκατομμυρίου: Η αλλαγή πιάνεται σε νέο Free2Go για να πάρει το νέο Buy More 2.0?????🤔🤔🤔🤔 Πιάνετε δηλαδή η ενεργοποίηση ΜΕΤΑ από της 11/04/2024 για να πάρει κ τα 15 γίγας!????🥹🥹🥹🥹🥹🥹
-
Σε ΌΛΟΥΣ μάς...😉😉😉
-
Θα βγεί κανα Buy More 3.0 με περισσότερα γίγας ή SMS κ μας βλέπω ΌΛΟΥΣ ξανά φορητότητα μισή ημέρα....🤣🤣🤣🤣🤣
-
Η ενεργοποίηση του Buy More 2.0 ΓΊΝΕΤΑΙ την ημέρα ενεργοποίησης της γραμμής κινητής με προϋπόθεση να είναι κ ενεργή γραμμή σταθερής στο ΊΔΙΟ άφμ...😉😉😉
-
ΟΥΤΕ F2G ΟΥΤΕ Q μπαίνει
-
ΔΕΝ είναι αστείο, προσπαθώ να βάλω κάρτα στην μάνα μου και ΔΕΝ με αφήνει, ΔΕΝ μπορώ να την αφήσω χωρίς επικοινωνία 🤔 Μια δοκιμή θα σας πείσει...
-
Με πέταξε από ΌΛΟΥΣ τους λογαριασμούς
-
Τι είναι το δωρεάν κινητό???😜😜😜😜😜 ΔΕΝ είναι απαραίτητο ότι θα γνωρίζει... Οι περισσότεροι ΔΕΝ το ξέρουν Καν... Ειδικά της σταθερής τηλεφωνίας... Όσο κουλό κ να σου ακούγεται... Σαν την αγελάδα το τρένο κοιτάνε 🤣🤣🤣
-
Το ΊΔΙΟ έκανα και Εγώ σε ανανεώσει συμβολαίου... ότι f2go είναι Πίο ΠΡΊΝ απο από 11/04/2024 ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ περίπτωση ενεργοποίησης Buy More 2.0. ΜΕΤΑ Νάι 😜
-
Θα σε καλέσουν αυτοί από το αρμόδιο τμήμα Μεσά στην εβδομάδα....
-
Παιδιά ή φορητότητα είναι μονόδρομος. 2 χρόνια ΜΕΤΑ το Buy More 2.0 ΔΕΝ το πήρε κάνεις μας αλλιώς.... ΟΥΤΕ ένας... Μια απόφαση είναι, λίγη ταλαιπωρία αλλα ΜΕΤΑ απολαύστε ότι κ να γίνει δωρεάν δεδομένα... ΑΦΟΥ πληρώνεις που πληρώνεις το σταθερό τηλέφωνο Νόβα anyways, τουλάχιστον γιατί να ΜΗΝ παίρνεις κάτι πίσω, έστω τα βασική ομιλία 1000 λεπτά κ 15 γίγας να ΜΗΝ χρεωνεσαι ποτέ το daily internet 2€....
-
Μόνο ΜΕΤΑ από 11/04/2024 ενεργοποίησης παίρνουν το Buy More 2.0, Θα σου απαντήσουν όσες φορές απειλείς ότι θα φύγεις θα πάρεις την ίδια απάντηση... Περίμενα εβδομάδες το Πάσχα του 2024 για να περιμένω απαντήσεις από το αρμόδιο τμήμα κ ΜΕΤΑ φόρμα επικοινωνίας Νόβα, πάλι τα ίδια, ΜΕΤΑ το chat, ΜΕΤΑ 13800, ολοιιιιιιιι το ΊΔΙΟ αποτέλεσμα μέχρι που έκανα και της 5 φορητότητες κ ΤΈΛΟΣ 😉
-
Το πιο πιθανό να σου πούνε ΔΕΝ έχουν SIM, αλλά εάν γίνει το θαύμα, δώσε το άφμ που είναι το σταθερό και προχωρά στην αίτηση φορητότητας καρτοκινητού σε f2g.
-
Ακριβώς με αυτήν την σειρά. Με όποιον μιλήσεις κρατάς το όνομα τού μέχρι να έρθει το μύνημα 1000'+15gb. Εάν κανείς την φορητότητα σε κατάστημα Νόβα των ενημερώνεις ότι έχεις σταθερό κ το καρτοκινητο σού θέλει το νέο Buy More 2.0
-
Και τα 5 Buy More 2.0 που έχω στην οικογένεια, με μια ημέρα φορητότητα τα έκανα... Κανένας εκβιασμός ΔΕΝ έπιασε... ΔΕΝ τους αφήνει το σύστημα... ••••••Το σταθερό ΔΕΝ το πειράζεις•••••• 3 ημέρες έμεινα συνολικά αλλά άξιζε κάθε προσπάθεια γιατί έχω για Πάντα 15γιγας😏
-
MOΛIΣ ΛABATE ΔΩPEAN 1000 ΛEΠTA ΠPOΣ OΛA TA ΔIKTYA KAI 15GB ΓIA 30 MEPEΣ, EΠEIΔH ΣYNΔYAZETE TO KAPTOKINHTO ΣAΣ ME YΠHPEΣIEΣ ΣYMBOΛAIOY NOVA. ΓIA ENHMEPΩΣH YΠOΛOIΠOY MΠEITE ΣTO FREE2GO APP f2g.gr/f2gappdl
