Vasileios Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 (edited) Μου άρεσε πάντως που τα δικά σου στοιχεία τα έκρυψες με ....... αλλά τα στοιχεία του άλλου μέλους της συζήτησης .... ελεύθερα στο Internet.... Όσο αφορά την "διακριτική μεταχείριση" δεν το κατάλαβα .Δηλαδή οφείλει να δώσει την φοιτητική προσφορά σε όλους τους Έλληνες και ξένους ; Ή σου αρκεί να την δώσει στην Γυναίκα σου για να πάψει να είναι διακριτική ; Edited November 9, 2016 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johni41 Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 καλησπερα! στις 10 ή 11 νεμβριου αλλαζει το online μπονους απο 1gb σε 500mb μαζι και με τις υπολοιπες αλλαγες? για να ξερω ποτε να κανω ανανεωση. ευχαριστω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 Ας διαγράψει κάποιος διαχειριστής το όνομα της υπαλλήλου πιο πάνω. Απλή υπάλληλος που κάνει την δουλειά της είναι. Ας είναι πιο προσεκτικοί μερικοί σε αυτά που γράφουν. Επίσης η εταιρία δίνει τις προσφορές σε όποιον θέλει. Δεν καταλαβαίνω τι καταγγελία μπορεί να κάνει κάποιος.Αντί να πει και ευχαριστώ που του την έδωσε στο δικό του νούμερο όταν την ζήτησε. Παράθεση TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 Αν αυτό δε λέγεται διακριτική μεταχείριση, τότε τι λέγεται;; Α Οχι ότι είσαι υπερβολικός αλλά είσαι υπερβολικά υπερβολικός!!!!!! :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 Αν αυτό δε λέγεται διακριτική μεταχείριση, τότε τι λέγεται;; Απο τον Ιούλιο του 2016, ειχα ζητησει (μεσω φορμας επικοινωνίας WIND) να μου δώσουν τη προσφορά των 1.500 λεπτων +1,5 GB για 8,02 ευρω. Ειχα τη τυχη και μου την έδωσαν αμέσως. Στη συνεχεια προσπαθησε η γυναικα μου το μισο Ιουλιο και ολοκληρο τον Αυγουστο να ζηταει τη προσφορα μεσω φορμας αλλα έτρωγε πόρτα. Καποια στιγμη επικοινωνω εγω εκ μερους της γυναίκας μου, καπου τελος Σεπτεμβρίου - αρχες Οκτωβρίου και ζηταω εγω εκ μερους της την προσφορα λεγοντας ότι σε εμενα την εδωσαν και γιατί όχι και σε εκείνη. Μου απάντησαν ότι η προσφορα τελειωσε και δεν υπάρχει δυνατότητα να αποδωθεί. Καποια στιγμη προς το τέλος Οκτωβρίου, σκαει το sms σε φίλο μου και το βλεπω με τα ματια μου και ενεργοποιεί το πακέτο. Οποτε ξαναστελνω μηνυμα και τους λεω ότι έγινε μπροστα στα ματια μου και θα ηθελα να ενργοπιηθεί και για τη σύζυγό μου.... και ερχεται σημερα η ηρωική απάντηση που τη παραθετω αυτούσια γιατί με τρέλαναν.... WIND_Customer_Experience_Team@wind.gr Αξιότιμε Κύριε Τζ.....η, Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4196339020, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι προσφορές είναι πολλές και δεν αφοορούν όλους τους συνδρομητές μας οι ίδιες προσφορές. Δε δύναται να αποδοθεί η συγκεκριμένη προσφορά. Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες. Mε εκτίμηση, K_______ S__________ Wind Customer Experience Team ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΛΕΩ: Αν αυτό δεν είναι διακριτική μεταχείριση και το λέει έτσι ξεδιαντροπα..τότε τί;;; Αυριο λοιπον, θα μαζεψω όλα τα e-mail και θα καταγγείλω το γεγονός στην ΕΕΤΤ ..ετσι για το γ*το... για την Ελλάδα ρε γ*το!!! Τι να πει κανεις. Κανε καταγγελια κ μακαρι να στη κοψουν τη προσφορα και στον αλλο αριθμο που εχεις. Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. November 9, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2016 Αν αυτό δε λέγεται διακριτική μεταχείριση, τότε τι λέγεται;; Απο τον Ιούλιο του 2016, ειχα ζητησει (μεσω φορμας επικοινωνίας WIND) να μου δώσουν τη προσφορά των 1.500 λεπτων +1,5 GB για 8,02 ευρω. Ειχα τη τυχη και μου την έδωσαν αμέσως. Στη συνεχεια προσπαθησε η γυναικα μου το μισο Ιουλιο και ολοκληρο τον Αυγουστο να ζηταει τη προσφορα μεσω φορμας αλλα έτρωγε πόρτα. Καποια στιγμη επικοινωνω εγω εκ μερους της γυναίκας μου, καπου τελος Σεπτεμβρίου - αρχες Οκτωβρίου και ζηταω εγω εκ μερους της την προσφορα λεγοντας ότι σε εμενα την εδωσαν και γιατί όχι και σε εκείνη. Μου απάντησαν ότι η προσφορα τελειωσε και δεν υπάρχει δυνατότητα να αποδωθεί. Καποια στιγμη προς το τέλος Οκτωβρίου, σκαει το sms σε φίλο μου και το βλεπω με τα ματια μου και ενεργοποιεί το πακέτο. Οποτε ξαναστελνω μηνυμα και τους λεω ότι έγινε μπροστα στα ματια μου και θα ηθελα να ενργοπιηθεί και για τη σύζυγό μου.... και ερχεται σημερα η ηρωική απάντηση που τη παραθετω αυτούσια γιατί με τρέλαναν.... WIND_Customer_Experience_Team@wind.gr Αξιότιμε Κύριε Τζ.....η, Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4196339020, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι προσφορές είναι πολλές και δεν αφοορούν όλους τους συνδρομητές μας οι ίδιες προσφορές. Δε δύναται να αποδοθεί η συγκεκριμένη προσφορά. Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες. Mε εκτίμηση, K_______ S__________ Wind Customer Experience Team ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΛΕΩ: Αν αυτό δεν είναι διακριτική μεταχείριση και το λέει έτσι ξεδιαντροπα..τότε τί;;; Αυριο λοιπον, θα μαζεψω όλα τα e-mail και θα καταγγείλω το γεγονός στην ΕΕΤΤ ..ετσι για το γ*το... για την Ελλάδα ρε γ*το!!! Είναι προσφορά. Που σημαίνει ότι η εταιρεία τη δίνει όποτε θέλει, όπου θέλει, για όσο θέλει. Επίσης, η υπάλληλος, που *#*#*#*# και αναφέρεις και το όνομά της, πληρώνεται με 400€ ή 200€. Λες να έχει όρεξη να τσακώνεται και να ειρωνεύεται; Λίγος σεβασμός, ειδικά σε αυτή την εποχή, δεν κάνει κακό. Πάντως, όπως έγραψε και ο συμφορουμίτης από πάνω, με την καταγγελία μάλλον θα κόψουν και από 'σένα την προσφορά. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 (edited) Λοιπον, Κύριοι Επειδή καποιοι δεν έχετε ιδέα τι θα πει προσωπικά δεδομένα ας σας δωσω μια γευση και ας μαθουν κατι απο αυτό: 1. Το όνομα της υπαλλήλου δεν είναι προσωπικά δεδομένα διότι εκπροσωπεί μια εταιρεία και δε βαλω κατα αυτης... Το ονοματεπώνυμο μπηκε για λόγους ιχνηλασιμότητας και αυθεντικότητας του μηνύματος και τίποτε περισσότερο. Προσωπικα δεδομένα θεωρουνται άλλα στοιχεία, όπως αιρθμοι ταυτότητας, αφμ (πλην των επιχειρήσεων) διεύθυνση κατοικίας κλπ. Επομένως βαζοντας το όνομα δεν θίχτηκε κανείς, όπως εβαλα τον αριθμό αιτήματος και απο εκεί, όποιος έχει έννομο συμφερον μπορει να λάβει στοιχεία και πιθανών αν καποιος έχει πρόσβαση στο συτημα της Wind θα δεί τα παντα για μενα. 2. Επειδη καποιοι θα πουν ότι έκρυψα τα στοιχεία μου, λοιπον Στυλιανός Τζιβελεκης λέγομαι και ρίξτε το στο google να δειτε το αποτελεσμα που θα σας φερει... έτσι για να καλύψουμε και αυτό το θεματάκι. 3. Για όλους εσας που θεωρείτε ότι η εταιρεία κανει ότι γουσταρει κανετε λαθος Τα ψιλά γράμματα ισχύουν και για τους δύο που υπογράφουν ένα συμφωνητικό. Άλλο είναι να σου πει ότι η προσφορά τελείωσε και άλλο να σου αρνηθεί ξεκαθαρα ότι η προσφορα ισχύει και δε σου τι δίνω. Κατι που ακριβως παραδεχεται η εταιρεία και έτσι ακυρωνει ένα πολύ σοβαρό λόγο του μεταξύ μας συμφωνητικού: Αρνηση στο να παρέχω υπηρεσία. Αν λοιπον καποιοι από εδώ γνωριζαν τα δικαιώματα τους θα ήξεραν ότι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών ή ακόμη και μια καφετερια δεν μπορει να σου αρνηθεί τις υπηρεσίες και αποτελεί αδίκημα. Για παράδειγμα, «η πόρτα» στα καταστηματα απαγορευεται, έτσι και καποιος ¨πορτιέρης¨ σου αρνηθεί την είσοδο σε ένα μαγαζί πχ μπαρακι και καλέσεις την αστυνομία, πολύ απλα παει αυτόφωρο και μηνυεται για άρνηση παροχής υπηρεσιών. Το ίδιο λοιπον, έτσι για να γνωρίζεται τα δικαιώματα σας ισχύει και στην εδώ περίπτωση: Η εταιρεία δεν αρνείται ότι υπάρχει η προσφορα, αλλα αρνείται να μου τη παρέχει χωρίς λόγο και αιτία!! Και όχι δεν είναι στη διακριτική της ευχέρεια. Ετσι λοιπον καταλήγουμε στην αρνηση παροχής υπηρεσιών και στη διακριτική μεταχείριση. 4. Δε με ενδιαφέρει για το ότι δεν έδωσε τη προσφορα στη συζυγο μου, θα μπορουσε να ήταν για τον οποιονδήποτε, ακόμη και για φίλο, όπου αν προσέξετε η προσφορά πηγε σε φίλο, τη είδα και έτσι ξαναζήτησα τη προσφορα. Αν με αυτή τη κίνηση μπορουσε να τη δώσει σε όλους έχει καλώς και ναι ας τη δωσει σε όλους, αλλα μη διαβαζω χαζα του τύπου ότι αν την εδινε στη γυναικα μου έπαυε η διακριτική μεταχείριση!!! Η διακριτική μεταχείριση είναι έναντι των υπολοίπων πελατών, αλλα θα πρέπει καποιος να έχει τη στοιχειώδη μόρφωση για να το καταλάβει!!! 5. Με τη καταγγελία σίγουρα εγω δε θα χασω, η εταιρεία θα προσθέσει μια ακόμη καταγγελία εις βαρος της και ενδεχομένως ένα επιπλέον προστιματάκι.. αν αυτό παλι για εσας δε σημαίνει κατι ... Εγω δε συναινώ σε καμία εκμετάλλευση εταιρειών… 6. Για όσους λενε να μου κόψει τη προσφορά, θα τους απαντήσω πολύ απλα: ε, και; Εγω λεφτα δε θα χασω, το πολύ – πολύ να αλλάξω εταιρεία. Εσεις οι υπόλοιποι ξυπνηστε επιτέλους και διεκδικείστε τα δικαιώματα σας!!! 7. Να σας θυμίσω μόνο, ότι για αυτή τη προσφορά, τη πληροφορήθηκα από εδώ (στο φορουμ) και μαλιστα έγραψα ότι τη ζήτησα και μου δόθηκε εντός μιας εβδομαδας περίπου και υπήρχαν και σχετικά σχόλια. Υπήρχαν και άλλοι κύριοι που έγραψαν ότι χρειάστηκε να τους απειλήσουν για να λάβουν τη προσφορά, δεν είδα κανεναν από εσας που με κατηγορείται για διάφορα, να γράφουν κατι. 8. Ας καταλάβουν κατι κάποιοι ότι η πολιτική μιας εταιρείας δεν είναι κανω ότι γουστάρω, γιατί έτσι πολύ απλα θα υπάρξουν συνέπειες και το διευκρινίζω ξανά: Η εταιρεία αρνείται να παρέχει μια προσφορα (η οποία αποτελεί και υπηρεσία) με το έτσι θελω και η διακριτική μεταχείριση των πελατών της (και όχι της συζύγου μου) χωρίς συγκεκριμένη πολιτική αποτελεί παράβαση των δικαιωματων του κάθε πελάτη της. Δεν παρέχεις υπηρεσίες προς τους πολίτες και αυτό ισχύει για Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, με όποιο τρόπο θέλει η κάθε εταιρεία, αυτό καταπατά το δικαίωμα της ίσης μεταχείρισης. Είναι κοινό «μυστικό» ότι οι εταιρείες μεταχειρίζονται άνισα τους πελάτες τις, αλλά δε μπορείς πάντα να το αποδείξεις, αλλιώς θα σου το δηλωναν εξ αρχής και ευθαρσώς ότι σε μεταχειριζόμαστε άνισα. Το ίδιο ισχύει και όταν θελήσεις να αλλάξεις πάροχο που τρέχουν να σε κρατήσουν. Τι νομίζετε ότι αυτό είναι νομότυπο; (Νομοτυπο και όχι Νόμιμο). Ετσι λοιπον κι εδώ φτανουμε στο σημείο, όπου η εταιρεία παραδέχεται την ύπαρξη προσφοράς, αλλά επειδή δε μπορουσε να μου δώσει καποια δικαιολογία, πχ δεν ισχύει πλεον η προσφορα, μου λέει ότι δε μου τη παρέχει χωρις λόγο και αιτία. Επομένως, αν μη τι άλλο θα πρέπει να εξετάσει τη πολιτική της και πως απανταει στους πελάτες τις διότι φερει ευθύνη!! Είτε το θέλετε, είτε όχι… Με εκτίμηση, Στυλιανός Τζιβελεκης Edited November 10, 2016 by Mark_K αφαίρεση προσβλητικών χαρακτηρισμών προς άλλους χρήστες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 (edited) Τις προσφορές η κάθε εταιρία τις δίνει σύμφωνα με δικά της κριτήρια.Δεν θα σε ρωτήσει για αυτό. Δεν μπορείς εσύ να λάβεις όλες τις προσφορές που υπάρχουν. Πχ αν είσαι σε συμβόλαιο δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή και να μεταφερθείς σε όποιο άλλο πακέτο θες εσύ. Είναι συγκεκριμένες οι αλλαγές που μπορείς να κάνεις. Υπάρχουν πολιτικές που ακολουθεί η κάθε εταιρία και ας μην συμφωνείς μαζί τους.Για το 1. η υπάλληλος εκπροσωπεί την εταιρία στην συγκεκριμένη φόρμα επικοινωνίας που έστειλες και όχι σε δημόσια forum. Επίσης για το 2. εσύ μπορείς να γράφεις το όνομα σου όπου θες. Αν θες να αναφέρεις όνομα υπαλλήλου εταιρίας δεν το κάνεις εδώ μέσα διότι δεν υπάρχει λόγος. Αν θες να καταγγείλεις κάτι το κάνεις στους αρμόδιους φορείς. Αυτά τα λίγα γιατί τα έχεις μπερδέψει λίγο. Edited November 10, 2016 by snapp Παράθεση TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Τις προσφορές η κάθε εταιρία τις δίνει σύμφωνα με δικά της κριτήρια.Δεν θα σε ρωτήσει για αυτό. Δεν μπορείς εσύ να λάβεις όλες τις προσφορές που υπάρχουν. Πχ αν είσαι σε συμβόλαιο δεν μπορείς να κάνεις αλλαγή και να μεταφερθείς σε όποιο άλλο πακέτο θες εσύ. Είναι συγκεκριμένες οι αλλαγές που μπορείς να κάνεις. Υπάρχουν πολιτικές που ακολουθεί η κάθε εταιρία και ας μην συμφωνείς μαζί τους. Επίσης για το 1. η υπάλληλος εκπροσωπεί την εταιρία στην συγκεκριμένη φόρμα επικοινωνίας που έστειλες και όχι σε δημόσια forum. Μαλλον κατι δε γίνεται αντιληπτό... Αυτο λέμε ότι η καθε πολιτική διέπεται απο κριτίρια και απο όρους και η μεταξύ μας σύμβαση είναι αστική. Φυσικα και δε μπορω να ζητησω όρους συμβολαιου σε καρτα και το αντίστροφο. Δεν τίθεται θεμα για το αν συμφωνώ, αλλα το ότι η ετιαρία αρνείται χωρις όρους και προϋποθέσεις, κατι που αντίκειται στη μεταξύ μας σύμβαση. Φυσικα και μπορω να ζητησω όποιο πακετο θέλω και η ετιαρεια να το αρνηθεί σύμφωνα με όρους και προϋποθέσεις, όχι αυθαίρετα. Οσο για το ότι η υπάλληλος εκπροσωπεί την εταιρεία, αυτό ακριβως λέμε, μπήκε για την αυθεντικότητα του μηνύματος. Φυσικά και δε βάλω, όπως το τόνισα, εναντίων της γι αυτό λοιπον και ανεφερα το δικό μου, ετσι για να τα λέμε με ονοματεπωνυμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 (edited) Φίλε Στυλιανε, κάπου τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα. Ενδεικτικά, άρνηση παροχής υπηρεσιών είναι να αρνείται να σου παρέχει την δυνατότητα για χρησιμοποίηση των υπηρεσιών. Όταν λέω υπηρεσιών, τηλεπικοινωνιακών εννοώ και ευρυζωνικων (δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο όρο για το mobile internet).Το κόστος είναι κάτι άλλο. Αναφορικά με το όνομα της υπαλλήλου, αν και λανθασμένα ερμηνεύεις διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων, πιστεύω το θέμα που προκύπτει είναι το ότι διαβάζουν πολλοί, μέσα σε αυτούς και κακεντρεχείς και μπορεί να χρησιμοποιήσουν το όνομα μιας εργαζόμενης για αγνώστους σκοπούς. Και χωρίς να το ανάφερες, θεωρώ πως δεν θα άλλαζε κάτι, δηλαδή να πείσεις εμάς για την αυθεντικότητα; Edited November 10, 2016 by Guest27 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aenaos15 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Εχετε σκεφτει αν η ΕΕΤΤ δικαιωσει τον συνφορουμιτη τι θα γινει μετα; Προχωρα φιλε στην καταγγελια σου και ενημερωσε μας. Παράθεση iPhone 16 Pro Max Airpods Pro Redmi Watch 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Εχετε σκεφτει αν η ΕΕΤΤ δικαιωσει τον συνφορουμιτη τι θα γινει μετα; Προχωρα φιλε στην καταγγελια σου και ενημερωσε μας. Έχετε σκεφτεί αν αυτό που λέει δεν είναι αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ να το εξετάσει; Από εδώ : Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για τα ακόλουθα θέματα: Επίλυση οικονομικών διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών (αμφισβήτηση λογαριασμών, επιστροφή χρημάτων, αποζημιώσεις). > Αρμοδιότητα: Πολιτικά Δικαστήρια και Συνήγορος του Καταναλωτή. Εξέταση κάθε είδους διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών σχετικά με καταχρηστικούς όρους σύμβασης, που δε σχετίζονται με τη νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών. > Αρμοδιότητα: Πολιτικά Δικαστήρια, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Εξώδικη επίλυση κάθε είδους διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών. > Αρμοδιότητα: Συνήγορος του Καταναλωτή. Ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού, αθέμιτων εμπορικών πρακτικών (π.χ. παραπλανητικές διαφημίσεις). > Αρμοδιότητα: Πολιτικά Δικαστήρια, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης Επίσης, όταν παίρνουμε ένα νουμεράκι καρτοκινητού μας δίνεται και ένα χαρτάκι με μικρά γράμματα που αναγράφει τους όρους. Αν το διαβάσουμε προσεκτικά πιστεύω ότι θα βρούμε μερικούς από αυτούς που είναι αντίθετοι με το σκεπτικό του φίλου μας. Για παράδειγμα λέει : "8.2 Η εταιρεία καθορίζει και τροποποιεί τα τιμολόγιά της, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και τους κανόνες υγιούς ανταγωνισμού, με κριτήρια τον πληθωρισμό, το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, όπως ενδεικτικά συντήρηση και λειτουργία του δικτύου και το συνολικό κόστος των επενδύσεων, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις γενικότερες συνθήκες ανταγωνισμού στην εν λόγω αγορά". Αυτό και μόνο νομίζω πως εξηγεί για πιο λόγο δεν μπορεί να δώσει σε όλους την ίδια προσφορά. Αν θέλετε τη γνώμη μου, η διάθεση και μόνο της επιλεκτικής αυτής προσφοράς σε αρκετά άτομα ίσως δεν είναι συμβατή απόλυτα με το παραπάνω. Προς όφελος των χρηστών και το αντίθετο για την εταιρεία. Αν το έδωσε και σε μερικούς παραπάνω που το ζήτησαν, ας πούμε κάνοντας τα στραβά μάτια, αν αρχίσουν όλοι και το ζητάνε με αυτόν τον τρόπο και το δίνει(που μακροπρόθεσμα ίσως είχε επιπτώσεις λόγω ανταγωνισμού), δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το σταματούσε εντελώς αφήνοντάς το μόνο στους φοιτητές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Εχετε σκεφτει αν η ΕΕΤΤ δικαιωσει τον συνφορουμιτη τι θα γινει μετα; Προχωρα φιλε στην καταγγελια σου και ενημερωσε μας. Μα, με βάση ποια στοιχεία μπορεί να τον δικαιώσει; Με το ότι δεν του έδωσε μια προσφορά που δίνει σε άλλον; Μπορεί να επέμβει η ΕΕΤΤ σε θέματα προσφορών ενός παρόχου; Παραβίασε η εταιρεία τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας; Ας διαβάσουμε πρώτα τις αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ και μετά ας προτείνουμε σε άλλον τι να κάνει. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Εχετε σκεφτει αν η ΕΕΤΤ δικαιωσει τον συνφορουμιτη τι θα γινει μετα; Προχωρα φιλε στην καταγγελια σου και ενημερωσε μας. Αν και εγώ προσωπικά ούτε να με πλήρωναν δε θα έπαιρνα αυτή την "ειδική" (πρώην φοιτητική!!) προσφορά, νομίζω ότι είναι δικαίωμα του καθενός, αν θεωρεί ότι "αδικείται" σε κάποια "σημεία" από την όποια εταιρεία, να προχωρεί σε ό,τι νόμιμο νομίζει ο ίδιος. Τα άλλα περί "όπου θέλει το δίνει η εταιρεία" (πχ ΕΓΩ το πήρα κ δε με νοιάζει για άλλους), ενώ το έχει "ξεχειλώσει" στο ΠΟΥ το δίνει είναι προσωπικές εκτιμήσεις. Προχώρα Στυλιανέ και ενημέρωσέ μας για την απάντηση της ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Έχετε σκεφτεί αν αυτό που λέει δεν είναι αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ να το εξετάσει; Από εδώ : Επίσης, όταν παίρνουμε ένα νουμεράκι καρτοκινητού μας δίνεται και ένα χαρτάκι με μικρά γράμματα που αναγράφει τους όρους. Αν το διαβάσουμε προσεκτικά πιστεύω ότι θα βρούμε μερικούς από αυτούς που είναι αντίθετοι με το σκεπτικό του φίλου μας. Για παράδειγμα λέει : "8.2 Η εταιρεία καθορίζει και τροποποιεί τα τιμολόγιά της, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και τους κανόνες υγιούς ανταγωνισμού, με κριτήρια τον πληθωρισμό, το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, όπως ενδεικτικά συντήρηση και λειτουργία του δικτύου και το συνολικό κόστος των επενδύσεων, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις γενικότερες συνθήκες ανταγωνισμού στην εν λόγω αγορά". Αυτό και μόνο νομίζω πως εξηγεί για πιο λόγο δεν μπορεί να δώσει σε όλους την ίδια προσφορά. Αν θέλετε τη γνώμη μου, η διάθεση και μόνο της επιλεκτικής αυτής προσφοράς σε αρκετά άτομα ίσως δεν είναι συμβατή απόλυτα με το παραπάνω. Προς όφελος των χρηστών και το αντίθετο για την εταιρεία. Αν το έδωσε και σε μερικούς παραπάνω που το ζήτησαν, ας πούμε κάνοντας τα στραβά μάτια, αν αρχίσουν όλοι και το ζητάνε με αυτόν τον τρόπο και το δίνει(που μακροπρόθεσμα ίσως είχε επιπτώσεις λόγω ανταγωνισμού), δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το σταματούσε εντελώς αφήνοντάς το μόνο στους φοιτητές. Μην τους ανοίγεις τα μάτια! Άσε τον όποιο ενδιαφερόμενο να πράξει αυτό που νομίζει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Φίλε Στυλιανε, κάπου τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα. Ενδεικτικά, άρνηση παροχής υπηρεσιών είναι να αρνείται να σου παρέχει την δυνατότητα για χρησιμοποίηση των υπηρεσιών. Όταν λέω υπηρεσιών, τηλεπικοινωνιακών εννοώ και ευρυζωνικων (δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο όρο για το mobile internet).Το κόστος είναι κάτι άλλο. Αναφορικά με το όνομα της υπαλλήλου, αν και λανθασμένα ερμηνεύεις διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων, πιστεύω το θέμα που προκύπτει είναι το ότι διαβάζουν πολλοί, μέσα σε αυτούς και κακεντρεχείς και μπορεί να χρησιμοποιήσουν το όνομα μιας εργαζόμενης για αγνώστους σκοπούς. Και χωρίς να το ανάφερες, θεωρώ πως δεν θα άλλαζε κάτι, δηλαδή να πείσεις εμάς για την αυθεντικότητα; επειδη το περίμενα αυτο περι παροχης υπηρεσιών γι αυτό είπα και εξαρχης ότι η προσοφορα είναι μεσα στην επικοινωνία. Σαφως και η παροχή είναι η επικοινωνία, αρνείται όμως ένα μερος της παροχής που είναι η προσφορα, χωρίς αιτιολογία. το λέει ξεκαθαρα τη προσοφροα τη δινω όπου θελω και όπως θελω. Τωρα αν είναι συμφερουσα ή όχι για την εταιρεία αυτό είναι άλλο ζήτημα. Τωρα, όσο για το θεμα προσωπικών δεδομενων, είναι ψαγμενο, λόγω ιδιότητας και γι αυτό δεν ειναι λαθος να αποκαλυφθεί το όνομα. Παρόλα αυτα, συμφωνω για τους κακεντρεχείς, αλλα το θεμα διορθωθηκε και φυσικα δεν δίνω έκταση στο ποιος απάντησε αλλα στο τι απάντησε η εταιρεία. Οσο για την αυθεντικότητα, πίστεψε με αυτοι οι οποίοι θα θελήσουν να αναζητησουν κατι, θα το χρειαστούν. Ομως όπως είπα, δεν ηταν το θεμα μου το ονοματεπώνυμο και κακώς θίχτηκαν αρκετοι και επαναλαμβανω ότι για τους κακεντρεχείς έχεις δίκιο, οι οποίοι είναι αρκετοι και θελουν να κρυβονται... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Αν αυτό δε λέγεται διακριτική μεταχείριση, τότε τι λέγεται;; Απο τον Ιούλιο του 2016, ειχα ζητησει (μεσω φορμας επικοινωνίας WIND) να μου δώσουν τη προσφορά των 1.500 λεπτων +1,5 GB για 8,02 ευρω. Ειχα τη τυχη και μου την έδωσαν αμέσως. Στη συνεχεια προσπαθησε η γυναικα μου το μισο Ιουλιο και ολοκληρο τον Αυγουστο να ζηταει τη προσφορα μεσω φορμας αλλα έτρωγε πόρτα. Καποια στιγμη επικοινωνω εγω εκ μερους της γυναίκας μου, καπου τελος Σεπτεμβρίου - αρχες Οκτωβρίου και ζηταω εγω εκ μερους της την προσφορα λεγοντας ότι σε εμενα την εδωσαν και γιατί όχι και σε εκείνη. Μου απάντησαν ότι η προσφορα τελειωσε και δεν υπάρχει δυνατότητα να αποδωθεί. Καποια στιγμη προς το τέλος Οκτωβρίου, σκαει το sms σε φίλο μου και το βλεπω με τα ματια μου και ενεργοποιεί το πακέτο. Οποτε ξαναστελνω μηνυμα και τους λεω ότι έγινε μπροστα στα ματια μου και θα ηθελα να ενργοπιηθεί και για τη σύζυγό μου.... και ερχεται σημερα η ηρωική απάντηση που τη παραθετω αυτούσια γιατί με τρέλαναν.... WIND_Customer_Experience_Team@wind.gr Αξιότιμε Κύριε Τζ.....η, Σε συνέχεια του αιτήματος σας με κωδικό 37-4196339020, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι προσφορές είναι πολλές και δεν αφοορούν όλους τους συνδρομητές μας οι ίδιες προσφορές. Δε δύναται να αποδοθεί η συγκεκριμένη προσφορά. Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας http://www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες. Mε εκτίμηση, K_______ S__________ Wind Customer Experience Team ΟΠΟΤΕ ΞΑΝΑΛΕΩ: Αν αυτό δεν είναι διακριτική μεταχείριση και το λέει έτσι ξεδιαντροπα..τότε τί;;; Αυριο λοιπον, θα μαζεψω όλα τα e-mail και θα καταγγείλω το γεγονός στην ΕΕΤΤ ..ετσι για το γ*το... για την Ελλάδα ρε γ*το!!! Το ότι η WIND θα τρώει κράξιμο, επειδή δίνει τις ειδικές προσφορές της σε ελάχιστους συνδρομητές, τη στιγμή που οι άλλες δε δίνουν σχεδόν τίποτα, δεν περίμενα να το δω... :p Αυτές οι προσφορές πηγαίνουν περισσότερο, σε αυτούς που δε βάζουν πολλές κάρτες (αν δεν είναι φοιτητές). Αν έχεις σκοπό να κάνεις τα πάντα προκειμένου να πάρετε την προσφορά, κάντε μια φορητότητα (θα πληρώστε) τον αριθμό της γυναίκας σου προς καρτοκινητο άλλου παρόχου (θα χάσει το υπόλοιπο στη WIND) και τότε πιθανόν η τελευταία να της δώσει προσφορά για να μείνει (ή να επιστρέψει). Τότε πες της να ζητήσει την Ειδική προσφορά με τα 1500 στα 8,5€. Πιστεύω πως δε θα πουν όχι... :rolleyes: Αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να μην πάρει τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Έχετε σκεφτεί αν αυτό που λέει δεν είναι αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ να το εξετάσει; Από εδώ : Επίσης, όταν παίρνουμε ένα νουμεράκι καρτοκινητού μας δίνεται και ένα χαρτάκι με μικρά γράμματα που αναγράφει τους όρους. Αν το διαβάσουμε προσεκτικά πιστεύω ότι θα βρούμε μερικούς από αυτούς που είναι αντίθετοι με το σκεπτικό του φίλου μας. Για παράδειγμα λέει : "8.2 Η εταιρεία καθορίζει και τροποποιεί τα τιμολόγιά της, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και τους κανόνες υγιούς ανταγωνισμού, με κριτήρια τον πληθωρισμό, το συνολικό κόστος των υπηρεσιών, όπως ενδεικτικά συντήρηση και λειτουργία του δικτύου και το συνολικό κόστος των επενδύσεων, λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις γενικότερες συνθήκες ανταγωνισμού στην εν λόγω αγορά". Αυτό και μόνο νομίζω πως εξηγεί για πιο λόγο δεν μπορεί να δώσει σε όλους την ίδια προσφορά. Αν θέλετε τη γνώμη μου, η διάθεση και μόνο της επιλεκτικής αυτής προσφοράς σε αρκετά άτομα ίσως δεν είναι συμβατή απόλυτα με το παραπάνω. Προς όφελος των χρηστών και το αντίθετο για την εταιρεία. Αν το έδωσε και σε μερικούς παραπάνω που το ζήτησαν, ας πούμε κάνοντας τα στραβά μάτια, αν αρχίσουν όλοι και το ζητάνε με αυτόν τον τρόπο και το δίνει(που μακροπρόθεσμα ίσως είχε επιπτώσεις λόγω ανταγωνισμού), δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το σταματούσε εντελώς αφήνοντάς το μόνο στους φοιτητές. Εχω ξανακανει καταγγελία στην ΕΕΤΤ για παρόμοια περίπτωση, που μου ζητουσαν τελος διακοπής και η ΕΕΤΤ ανταποκρίθηκε κανονικότατα. Για το 8.2 που αναφέρεις και μονο σε αυτο τη σημείο να σταθω "....σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία ..." μου αρκεί... Ποιά Νομοθεσία; Απο Εμπορικό Δίκαιο να το δουμε; Απο την Νομοθεσία των τηλεπικοινωνιών; Απο τη Νομοθεσία προάσπισης των συμφερόντων του καταναλωτή; Η μηπως να το φτασουμε μεχρι και τα Συνταγματικά μας δικαιώματα; Και οι δυο πλευρες μπορουν να επικαλεστουν μια πληθώρα Νομοθεσιών και πολλών επιχειρημάτων. Αν θελήσει να το αφησει μόνο στους φοιτητες, παλι καλώς έχει, αλλα το ζητουμενο δεν είναι να πεθανει η κατσίκα του γείτονα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest27 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 επειδη το περίμενα αυτο περι παροχης υπηρεσιών γι αυτό είπα και εξαρχης ότι η προσοφορα είναι μεσα στην επικοινωνία. Σαφως και η παροχή είναι η επικοινωνία, αρνείται όμως ένα μερος της παροχής που είναι η προσφορα, χωρίς αιτιολογία. το λέει ξεκαθαρα τη προσοφροα τη δινω όπου θελω και όπως θελω. Τωρα αν είναι συμφερουσα ή όχι για την εταιρεία αυτό είναι άλλο ζήτημα. Η προσφορά είναι μέρος της τιμολογιακής πολιτικής. Άρνηση μέρους της παροχής επικοινωνίας (μ βάση τι προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρίας) είναι να μην σου επιτρέπει την αποστολή π.χ sms, mms, κάτι που μπορείς να ψάξεις με τον εξής απλό τρόπο: Διάβασε ένα συμβόλαιο κινητής, τα ίδια γράφει για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Οι προσοφρές είναι προσωπικές και μεμονωμένες για να μην μπορούν να "προσβάλλονται" από άλλους ενδιαφερόμενους (δηλαδή πελάτες). Κατ' εμέ έχεις άδικο και το γινάτι βγάζει μάτι. Το ότι μπορεί ως εταιρία η wind να μας έχει απογοητεύσει (το λέω όσο πιο κόσμια μπορώ), αλλά εδώ δεν έχει άδικο. Το ότι μπορεί να δίνει με άγνωστα και περίεργα (για μας τους καταναλωτές) την ειδική προσφορά, έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι παράνομο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Αν και εγώ προσωπικά ούτε να με πλήρωναν δε θα έπαιρνα αυτή την "ειδική" (πρώην φοιτητική!!) προσφορά, νομίζω ότι είναι δικαίωμα του καθενός, αν θεωρεί ότι "αδικείται" σε κάποια "σημεία" από την όποια εταιρεία, να προχωρεί σε ό,τι νόμιμο νομίζει ο ίδιος. Τα άλλα περί "όπου θέλει το δίνει η εταιρεία" (πχ ΕΓΩ το πήρα κ δε με νοιάζει για άλλους), ενώ το έχει "ξεχειλώσει" στο ΠΟΥ το δίνει είναι προσωπικές εκτιμήσεις. Προχώρα Στυλιανέ και ενημέρωσέ μας για την απάντηση της ΕΕΤΤ. Οπως έγραψα και πριν, εχω προβεί σε καταγγελία ξανα και με λιγότερα στοιχεία και ο μηχανισμός λειτουργησε... Αυτό που πραγαμτικά με ενόχλησε ήταν ότι μου έκατσε περίπτωση να τους αποδείξω ότι η προσοφρα ισχύει και επειδει ξεμειναν απο δικαιολογίες, απλα μου ειπαν οχι δεν σας τη δίνουμε, ενω σε προηγουμενο μηνυμα μου είπαν ότι απλα η προσφορά έληξε... Ολα αυτα σε συχνη επικοινωνία... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 είχα 90mb από την φοιτητική προσφορά και επειδή λήγουν σε τρεις μέρες και δεν θα μου έφταναν έκανα online ανανέωση δέκα ευρώ και πήρα το ένα γίγα.βλέπω όμως ότι ΠΡΏΤΑ καταναλώνονται αυτά και όχι του φοιτητικού! Έτσι γίνεται;(Υπάρχει μια περίπτωση τα 90 να είναι υπόλοιπο από την προηγούμενη δέκα ευρώ ανανέωση) Στάλθηκε από το ZP952 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Η προσφορά είναι μέρος της τιμολογιακής πολιτικής. Άρνηση μέρους της παροχής επικοινωνίας (μ βάση τι προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρίας) είναι να μην σου επιτρέπει την αποστολή π.χ sms, mms, κάτι που μπορείς να ψάξεις με τον εξής απλό τρόπο: Διάβασε ένα συμβόλαιο κινητής, τα ίδια γράφει για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Οι προσοφρές είναι προσωπικές και μεμονωμένες για να μην μπορούν να "προσβάλλονται" από άλλους ενδιαφερόμενους (δηλαδή πελάτες). Κατ' εμέ έχεις άδικο και το γινάτι βγάζει μάτι. Το ότι μπορεί ως εταιρία η wind να μας έχει απογοητεύσει (το λέω όσο πιο κόσμια μπορώ), αλλά εδώ δεν έχει άδικο. Το ότι μπορεί να δίνει με άγνωστα και περίεργα (για μας τους καταναλωτές) την ειδική προσφορά, έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι παράνομο. Πολύ σωστά. Η ουσία είναι αν κάνει κάτι παράνομο, ή προσπαθούμε με το στανιό να βγάλουμε κάτι παράνομο για να ωφεληθούμε. Δηλαδή αν εγώ έχω μια επιχείρηση και θελήσω στα πλαίσια της προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών μου να κάνω μια καλύτερη τιμή σε συγκεκριμένο αριθμό πελατών(έχει νόημα το συγκεκριμένο που λέω. Από κάποιο σημείο και πέρα αν ξεπεραστεί ενδεχομένως να μην έχω κέρδος), θα πρέπει να το δώσω και σε επιπλέον άτομα γιατί νομίζουν πως πρόκειται για διακριτική μεταχείριση; Στο θέμα μας. Το συγκεκριμένο δεν αναφέρεται πουθενά στην Wind. Και δεν μιλάω για νέο πακέτο όπου υπάρχει σελίδα που λέει φοιτητικό/ειδικό πακέτο σύνδεσης, αλλά την παροχή του πακέτου των 8,57€ με τα 1500+1500 σε υπάρχον νούμερο. Το ότι το έμαθα από άλλον δεν νομίζω ότι το κάνει κάποιο στάνταρ πακέτο προς διάθεση σε οποιονδήποτε το επιθυμεί. Επίσης, πάλι από τους όρους : 4.11 Η Εταιρία σε περίπτωση που η τεχνική υποδομή του δικτύου το επιτρέπει, μπορεί να παρέχει επιπλέον Υπηρεσίες στον Συνδρομητή και κατόπιν σχετικής αίτησής του. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να διαμορφώσει ειδικό τιμολόγιο για τις ως άνω επιπλέον Υπηρεσίες Έχω την άποψη πως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε/απαιτήσουμε κάτι τέτοιο αν έγραφε ότι η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει, και όχι μπορεί. Δεν βλέπω από την άλλη και για ποιο λόγο η εταρία(αν το ζητήσω με αυτόν τον τρόπο) να μη μου πει ότι σου δίνω το πακέτο στην τιμή των 10€ ή παραπάνω. Έχω εξαντλήσει τον αριθμό των συνδρομητών που έχω περιθώριο να το δώσω 8,57€ και αν το θέλεις μπορώ να στο δώσω τόσο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Εχω ξανακανει καταγγελία στην ΕΕΤΤ για παρόμοια περίπτωση, που μου ζητουσαν τελος διακοπής και η ΕΕΤΤ ανταποκρίθηκε κανονικότατα. . Φυσικά , διότι η φορητότητα είναι θέμα αρμοδιότητας της Ε.Ε.Τ.Τ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 είχα 90mb από την φοιτητική προσφορά και επειδή λήγουν σε τρεις μέρες και δεν θα μου έφταναν έκανα online ανανέωση δέκα ευρώ και πήρα το ένα γίγα.βλέπω όμως ότι ΠΡΏΤΑ καταναλώνονται αυτά και όχι του φοιτητικού! Έτσι γίνεται;(Υπάρχει μια περίπτωση τα 90 να είναι υπόλοιπο από την προηγούμενη δέκα ευρώ ανανέωση) Στάλθηκε από το ZP952 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πρώτα καταναλώνονται τα δώρα. Είναι μία από τις (πολλές) χαζομάρες της WIND... Εγώ είχα υπόλοιπο 233MB από το "Φοιτητικό", μέχρι χθες Τετάρτη και τη Δευτέρα η WIND, μου έδωσε 1GB δώρο για 30 μέρες (από μία διαμαρτυρία που έκανα) και άρχισε να τρώει από εκείνο... Τα υπόλοιπα 233, απλά έμειναν άθικτα, μέχρι να λήξουν. :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stylianos0726 Δημ. November 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2016 Το ότι η WIND θα τρώει κράξιμο, επειδή δίνει τις ειδικές προσφορές της σε ελάχιστους συνδρομητές, τη στιγμή που οι άλλες δε δίνουν σχεδόν τίποτα, δεν περίμενα να το δω... :p Αυτές οι προσφορές πηγαίνουν περισσότερο, σε αυτούς που δε βάζουν πολλές κάρτες (αν δεν είναι φοιτητές). Αν έχεις σκοπό να κάνεις τα πάντα προκειμένου να πάρετε την προσφορά, κάντε μια φορητότητα (θα πληρώστε) τον αριθμό της γυναίκας σου προς καρτοκινητο άλλου παρόχου (θα χάσει το υπόλοιπο στη WIND) και τότε πιθανόν η τελευταία να της δώσει προσφορά για να μείνει (ή να επιστρέψει). Τότε πες της να ζητήσει την Ειδική προσφορά με τα 1500 στα 8,5€. Πιστεύω πως δε θα πουν όχι... :rolleyes: Αλλά υπάρχει πάντα η πιθανότητα να μην πάρει τίποτα. Το πρόβλημα αρχίζει απο τη στιγμη που διαβαζω εδω μεσα στο φορυμ για τη προσφορα και μαλιστα δε διστασα να το γραψω όταν την έλαβα... μαλιστα καποιος εγραψε ότι τη πήρε τη προσφορα μετα απο απειλές για φορητότητες κλπ. Κανενας όμως δε θίχτηκε τότε... Εκτοτε συνέχισε η επικοινωνία με την εταιρεία και πέρναμε απαντησεις του τύπου ότι η προσφορα δεν είναι διαθεσιμη, έχει λήξει κλπ. Το γεγονός ότι ήταν για τη γυναίκα μου - κα δεν αναφερομαι σε σενα - επίσης καποιους τους πείραξε... ε, ναι αφου βλεπεις ότι την εδωσε σε εσένα και τυχαίνει να συμφέρει για εμας, λες... γιατί; Οποτε παρέθεσα ολα τα στοιχεία που είχα και όχι για να αναδείξω το πρόβλημα οτι δεν το έδωσαν στη γυναίκα μου, αλλα για να αποδείξω στην εταιρεία λλα και στους υπόλοιπους που διαβάζουν , ότι ακόμη και στο ίδιο σπίτι να ζείς, θα κανει ότι γουσταρει. Οπως προανεφερα επικοινωνώ μηνες τωρα με την εταιρεία και ουδεποτε το έκανα θέμα μεσα στο φορουμ και δεχόμουν "τις όποιες" δικαιολογίες... Απλα τωρα ξεχείλισε το ποτήρι όταν μου έγραψαν ότι τη προσφορα απλα δε σου τη δίνουμε και δεν είχαν άλλο πλεον επιχείρημα. Εδω λοιπον, να προσθεσω ότι το θεμα διακριτικής μεταχείρισης το είχα αναφερει στα τελευταία μηνύματα για να τους δωσω να καταλάβουν ότι δε ζηταω απλα τη προσφορα, αλλα εφόσον την εχω εγω γιατί όχι και η γυναίκα μου. Το ίδιο θα συνέβαινε και αν την είχε κι ένας φίλος, όπως δηλαδή και έκατσε. Γι αυτο εγραψα το ότι μας δουλευουν το ξέρουμε, αλλα αν ειχαν τη δυνατότητα να το κανουν χωρις να παραβουν καποιο νόμο, τότε δεν θα έψαχναν για δικαιολογίες. Στριμώχτηκαν και δεν μπορουσαν αν μου απαντησουν τίποτα καλύτερο. Τελος για τις ειδικές προσφορές, υπάρχουν και απο τις άλλες εταιρείες, απλα πρέπει να καλέσεις σε συγκεκριμένο τηλέφωνο και όχι σε 5ψηφιο. Επίσης, για τις προσφορες δεν εξρω αν τις δίνουν σε αυτους που βαζουν λιγότερες καρτες γιατί τότε σε εμενα δεν θα ειχαν λόγο να μου τη δωσουν. Γιατί πολύ απλα τωρα - για να δεις για τι ποσα μιλάμε - ανανεωνω το χρόνο ομιλίας με 10€ ενω πριν ειχα κατα μεσο όρο 12€ με 15€ / μηνα. Αν χρειαστει να αλλάξω παροχο, πολύ απλα θα τη κανουμε οικογενειακώς και θα ακολουθησουν φίλοι και συγγενείς... Μακαρι να μπορουσα να το αποδειξω αυτό για να βλέπαμε μετα ποιος θα χασει... ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Η προσφορά είναι μέρος της τιμολογιακής πολιτικής. Άρνηση μέρους της παροχής επικοινωνίας (μ βάση τι προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρίας) είναι να μην σου επιτρέπει την αποστολή π.χ sms, mms, κάτι που μπορείς να ψάξεις με τον εξής απλό τρόπο: Διάβασε ένα συμβόλαιο κινητής, τα ίδια γράφει για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Οι προσοφρές είναι προσωπικές και μεμονωμένες για να μην μπορούν να "προσβάλλονται" από άλλους ενδιαφερόμενους (δηλαδή πελάτες). Κατ' εμέ έχεις άδικο και το γινάτι βγάζει μάτι. Το ότι μπορεί ως εταιρία η wind να μας έχει απογοητεύσει (το λέω όσο πιο κόσμια μπορώ), αλλά εδώ δεν έχει άδικο. Το ότι μπορεί να δίνει με άγνωστα και περίεργα (για μας τους καταναλωτές) την ειδική προσφορά, έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι παράνομο. Επειδή τωρα δεν εχω τη Νομοθεσία μπροστα μου, θα επανελθω με στοιχεία. ----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Πολύ σωστά. Η ουσία είναι αν κάνει κάτι παράνομο, ή προσπαθούμε με το στανιό να βγάλουμε κάτι παράνομο για να ωφεληθούμε. Δηλαδή αν εγώ έχω μια επιχείρηση και θελήσω στα πλαίσια της προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών μου να κάνω μια καλύτερη τιμή σε συγκεκριμένο αριθμό πελατών(έχει νόημα το συγκεκριμένο που λέω. Από κάποιο σημείο και πέρα αν ξεπεραστεί ενδεχομένως να μην έχω κέρδος), θα πρέπει να το δώσω και σε επιπλέον άτομα γιατί νομίζουν πως πρόκειται για διακριτική μεταχείριση; Στο θέμα μας. Το συγκεκριμένο δεν αναφέρεται πουθενά στην Wind. Και δεν μιλάω για νέο πακέτο όπου υπάρχει σελίδα που λέει φοιτητικό/ειδικό πακέτο σύνδεσης, αλλά την παροχή του πακέτου των 8,57€ με τα 1500+1500 σε υπάρχον νούμερο. Το ότι το έμαθα από άλλον δεν νομίζω ότι το κάνει κάποιο στάνταρ πακέτο προς διάθεση σε οποιονδήποτε το επιθυμεί. Επίσης, πάλι από τους όρους : Έχω την άποψη πως θα μπορούσαμε να ζητήσουμε/απαιτήσουμε κάτι τέτοιο αν έγραφε ότι η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει, και όχι μπορεί. Δεν βλέπω από την άλλη και για ποιο λόγο η εταρία(αν το ζητήσω με αυτόν τον τρόπο) να μη μου πει ότι σου δίνω το πακέτο στην τιμή των 10€ ή παραπάνω. Έχω εξαντλήσει τον αριθμό των συνδρομητών που έχω περιθώριο να το δώσω 8,57€ και αν το θέλεις μπορώ να στο δώσω τόσο. Καλα τα λές... αλλα καθε νομισμα έχει δυο όψεις.. και επειδή βλεπω ότι το θεμα έχει παρει διαστασεις, οπως προανεφερα αθ επιστρεψω με τεκμηρίωση κατα άρθρο και κατα Νόμο. Οπως είπα, το ζητουσα μηνες και δεν ανεφερα εδω στο φορουμ τίποτα. Ισα - ισα που ρόλο έπαιξε το ότι έγινε μπροστα στα ματια μου, ενω στο τελευταία μηνυματα μου έλεγαν ότι η προσφορα δεν είναι διαθεσιμα ή ότι έχει λήξει... και παρολο που είχα τη πληροφόρηση ότι η προσφορα ισχύει, απλα συνεχισα να τη ζητω, παντα με όμροφο τρόπο και χωρίς απειλές. Τωρα όμως δεν υπήρχε τεκμηρίωση και όλα αυτα τα άρθρα είναι γενικευμενα και μπορουν να χρησιμοποιηθουν αναλογα... γι αυτο θα επανέλθω. ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Φυσικά , διότι η φορητότητα είναι θέμα αρμοδιότητας της Ε.Ε.Τ.Τ. Οχι δεν αφορουσε φορητότητα, αφορουσε διακοπη και μαλιστα μου ζητουσαν να πληρωσω ολοκληρο μηνα γιατί ήταν καρτοσυμβόλαιο και επιπλεον 10€ ως τελος διακοπής. και παρόλο που αναφερόταν μεσα στη συμβαση ότι υφίσταται τελος διακοπής (χωρις να αναφερεται το πσό), ο όρος κρίθηκε ως καταχρηστικός. Τετοια σημεία είναι υπέρ του κατανλωτη...ασχετα αν καταφεραν χρόνια να μας περασουν τις ιδέες ότι οι εταιρείες είναι ανέγγιχτες κλπ... μυθος είναι..απλα αν καποιος δεν ασχοληθεί η εταιρεία θα βγαλει κατι χιλιαρικα σε 10ευρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.