kosmous Δημ. October 31, 2021 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2021 Τα ΜΒ από το απλό πακέτο των 2gb (4.44€) ισχύουν κατά την περιαγωγή ή όχι; Πριν 2 χρόνια που ταξίδεψα σε χώρα της ΕΕ ίσχυε , για τώρα δεν γνωρίζω. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. October 31, 2021 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2021 On 29/10/2021 at 10:48 ΠΜ, leo06 said: Βασικά στο what’s up είναι που κερδίζεις περισσότερο με το box αφού σε κάθε ανανέωση από 12 ευρώ σου επιστρέφει 2 ευρώ σε πόντους Αυτο το δίνει και το frog μέσω της εφαρμογής του. Νομίζω στο frog το ποσό είναι 10€ αντί για 12€ του what's up Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
motoboots Δημ. October 31, 2021 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2021 Τα ΜΒ από το απλό πακέτο των 2gb (4.44€) ισχύουν κατά την περιαγωγή ή όχι; Ισχύουν εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης. https://www.frogmobile.gr/el/paketo-mobile-internet-oroi 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thant Δημ. November 4, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2021 (edited) On 19/10/2021 at 8:37 ΜΜ, thant said: Σήμερα το πρωί παρέλαβα τον καινούριο μου frog αριθμό. Η παραγγελία εγινε απο την φόρμα του frogmobile.gr και παραδόθηκε από τα ΕΛΤΑ κουριερ. Ο αριθμός εχει φραγή κλήσεων. Δεν θα έπρεπε να ειναι ενεργοποιημένος; Παλιότερα με μια κλήση έμπαινε σε λειτουργία. To site τους αναφέρει... "Αν έχεις επιλέξει να πάρεις νέο αριθμό, θα μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις αμέσως." On 19/10/2021 at 11:59 ΜΜ, Vasileios said: Θα πρέπει να πάνε τα χαρτιά με την υπογραφή σου στην εταιρεία πρώτα. Μετά θα ενεργοποιηθεί. Τα χαρτιά έχουν πάει από την τρίτη κιόλας μέρα αλλά η κοσμοτε αρνείται να μου ενεργοποιήσει τον αριθμό. Μετά από αρκετά τηλέφωνα σε 13888, frog, eshop cosmote, και αφού με πέταγαν μπαλάκι ο ένας στον άλλον, την λύση μου την έδωσε μια κοπέλα στη τελευταία μου επικοινωνία. "Να πας σε έναν Γερμανό να σου κάνουν την ταυτοποίηση και ενεργοποίηση της κάρτας". Μάλιστα είχε το θράσος να με ρωτήσει αν έμεινα ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες τους. Ποιος ο λόγος να παραγγείλω αριθμό από το site τους αν πρέπει να καταλήξω στον Γερμανό 20χλμ από το σπίτι μου; Για να μου πουλήσουν την κάρτα ανανέωσης; Κρίμα για την κοσμοτε που υποτίθεται είναι πιο σοβαρή από τους άλλους δυο. Τον αριθμό τους τον χαρίζω. Edited November 4, 2021 by thant Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 Αφού την έχεις την κάρτα sim στα χέρια σου και θέλει απλά ταυτοποίηση και ενεργοποίηση, δεν νομίζω να σου πουλήσουν κάρτα ανανέωσης για κάτι τέτοιο. Ναι, θα έπρεπε να είχε γίνει και είναι λάθος να σε βάζουν σε τέτοια φασαρία, αλλά το να πας σε κατάστημα να στο κάνουν είναι ο πιο γρήγορος τρόπος.Sent from my Galaxy S10e 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ioanniskar Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 14 ώρες πριν, thant said: Τα χαρτιά έχουν πάει από την τρίτη κιόλας μέρα αλλά η κοσμοτε αρνείται να μου ενεργοποιήσει τον αριθμό. Για αυτό είσαι σίγουρος ή απλά σου το είπε κάποιος υπάλληλος; Έτσι μου έλεγαν και μένα εν μέσω lockdown αλλά ήμουν 2 βδομάδες χωρίς τηλέφωνο και κανείς δεν ήξερε γιατί. Τελικά ζήτησα να μάθω τον αριθμό αποστολής μέσω του courier και είδα ότι τα χαρτιά ήταν 2 βδομάδες στο κέντρο διαλογής τους. Μόλις έφτασαν στην cosmote σε 1 ώρα είχα τηλέφωνο. Πάρε στα courier να σου δώσουν τον αριθμό αποστολής. Δώσε αν έχεις τον αριθμό αποστολής από τα χαρτιά που έλαβες ή πες τους να τον βρουν με το όνομα/μέρα που τα έλαβες και μέσω αυτού θα βρουν τον αριθμό του δέματος που είναι για την cosmote. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
townleader Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 Καλησπέρα, Σκέφτομαι να βάλω ενα σύστημα συναγερμού το οποίο θα εχει gsm κάρτα και με αυτον τον τρόπο θα ενημερώνομαι στο κινητό. Χρειάζομαι mb και είδα οτι απο όλες τις εταιρίες το frog εχει χαμηλά σε κόστος πακέτα όπως 25gb με 4,44€ . Τι λέτε αξίζει να το κάνω ή να πάω σε cu...wind f2g κτλπ... Ευχαριστώ! Παράθεση 2020 - Vote China again :p Go Xiaomi Mi 9 lite 2018 - Back in the Android World...Honor 8 Black Iphone 5s think different.. LG G2- Samsung S4 - Samsung S1 - Alfawise S92 ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlitakis1 Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 Καλησπέρα, Σκέφτομαι να βάλω ενα σύστημα συναγερμού το οποίο θα εχει gsm κάρτα και με αυτον τον τρόπο θα ενημερώνομαι στο κινητό. Χρειάζομαι mb και είδα οτι απο όλες τις εταιρίες το frog εχει χαμηλά σε κόστος πακέτα όπως 25gb με 4,44€ . Τι λέτε αξίζει να το κάνω ή να πάω σε cu...wind f2g κτλπ... Ευχαριστώ!25gb/4,4€? Που το είδες αυτό? Μήπως εννοείς 2gb για 25 ημέρες με 4,44€?? Πόσα δεδομένα χρειάζεσαι? Οι συνεγερμοι δεν καταναλώνουν πολλά.Έχεις κάποιο λινκ για αυτό το πακέτο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
townleader Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 34 minutes ago, pavlitakis1 said: 25gb/4,4€? Που το είδες αυτό? Μήπως εννοείς 2gb για 25 ημέρες με 4,44€?? Πόσα δεδομένα χρειάζεσαι? Οι συνεγερμοι δεν καταναλώνουν πολλά. Έχεις κάποιο λινκ για αυτό το πακέτο? Με συγχωρείς λάθος, 2gb εννούσα (frog). Το ξέρω οτι δεν καταναλώνουν πολλά, απλά επειδή frog δεν εχω χρησιμοποιήσε ξανά για αυτό ρωτάω εδώ. Νομίζω για να μην χαλάω 10€ρικα σε cu και f2g ειναι μια καλή λύση. Γνώμες απο εσας ? 🙄 Παράθεση 2020 - Vote China again :p Go Xiaomi Mi 9 lite 2018 - Back in the Android World...Honor 8 Black Iphone 5s think different.. LG G2- Samsung S4 - Samsung S1 - Alfawise S92 ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thant Δημ. November 5, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2021 8 ώρες πριν, ioanniskar said: Για αυτό είσαι σίγουρος ή απλά σου το είπε κάποιος υπάλληλος; Η ενημέρωση που είχα απο την εξυπηρέτηση ήταν οτι έχουν παραλάβει τα υπογεγραμμένα χαρτιά αλλά κανεις δεν ήξερε γιατί δεν εγινε η ενεργοποίηση... και δεν μίλησα με έναν αλλά τουλάχιστον με 6 διαφορετικούς υπαλλήλους της κοσμοτε σε 3 διαφορετικά τηλέφωνα. 8 ώρες πριν, ioanniskar said: Πάρε στα courier να σου δώσουν τον αριθμό αποστολής. Δώσε αν έχεις τον αριθμό αποστολής από τα χαρτιά που έλαβες ή πες τους να τον βρουν με το όνομα/μέρα που τα έλαβες και μέσω αυτού θα βρουν τον αριθμό του δέματος που είναι για την cosmote. Δηλαδή μου προτείνεις επιπλέον ταλαιπωρια επειδή κάποιοι ειναι ανικανοι να κάνουν τη δουλειά τους; Ευχαριστώ αλλα δεν θα ασχοληθώ άλλο. Το μόνο που ήθελα ήταν να γλιτωσει την κοροϊδία κάποιος που εχει σκοπο να παραγγείλει απο frogmobile.gr. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos30 Δημ. November 6, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2021 Καλησπέρα, ο αριθμός για sms είναι +3097100000 και για καρτοκινητό frog; Διότι είχε η μητέρα μου μια παλιά frog sim και την αντικατέστησε με νεότερη nano sim κοσμοτε, ωστόσο πλέον δεν μπορεί να λάβει/στείλει sms. Οι κλήσεις δουλεύουν κανονικά ωστόσο δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβη με τα μηνύματα και είναι απαραίτητα λόγω ebank κτλ. Η συσκευή της είναι alcatel 1B. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 6, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2021 μετα από αντικατάσταση κάρτας τα SMS είναι κλειστά για 24 ώρες για αποφυγή τραπεζικής απάτης. Αν δεν στα ανοίξανε , πάρε εξυηρέτηση πελατών και ζήτα να τα ανοίξουν. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tasos30 Δημ. November 6, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2021 18 minutes ago, Vasileios said: μετα από αντικατάσταση κάρτας τα SMS είναι κλειστά για 24 ώρες για αποφυγή τραπεζικής απάτης. Αν δεν στα ανοίξανε , πάρε εξυηρέτηση πελατών και ζήτα να τα ανοίξουν. Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, δεν το ήξερα αυτό. 24 ώρες δεν πέρασαν ακόμη (σήμερα το πρωϊ άνοιξε η νέα sim). Απλά μπερδεύτηκα διότι πήρα στο 1299 και δεν ήξεραν να μου πουν τι έχει συμβεί. Οπότε θα περιμένω να περάσουν 24 ώρες και βλέπουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sapore Δημ. November 7, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2021 Μήπως έχει να κάνει με αυτόν τον νέο Κανονισμό της ΕΕΤΤ; https://www.skai.gr/news/greece/kiniti-tilefonia-o-neos-kanonismos-tis-eett-telos-sti-fragi-kliseon-logo-ofeilon Έχει δοκιμάσει κανείς να "ανοίξει" το app WU με την sim WU στην ίδια συσκευή ,αλλά με την sim σε φραγή; Τον "βάζει"; Και να του εμφανίζει τον αριθμό του 69xxxxxxxx πχ αν δεν έχει ιδέα ποιός είναι ο αριθμός του; sms πάντως δέχονται τα σε φραγή καρτοκινητά Cosmote εδώ και 1 έτος περίπου. Σε καρτοκινητό Cosmote (frog αλλά μπορεί να δουλεύει και σε WU) σε φραγή πάνω από 12μηνο από τελευταία κάρτα (τέλη 10/2020) που χτες του έβαλα μέσω του MyCosmote 500ΜΒ για συμμετοχή σε έρευνα: Και σε Android 11 κινητή συσκευή (Samsung Galaxy A03s) που μόλις αυτή τη βδομάδα παρέλαβα του κουτιού που για πρώτη φορά μόλις (Δευτέρα 8/11/2021 01:00) εγκατέστησα το app frog, "Άνοιξα" το app frog με data από τη sim frog (σε φραγή έχοντας περάσει το 12μηνο από τελευταία κάρτα) Και χωρίς να βάλω κανένα αριθμό 69xxxxxxxx αναγνώρισε άμεσα τον αριθμό και έδειξε υπόλοιπο!!! Δοκιμάστε κι εσείς. Δε ξέρω τι παίζει..... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NIKOS1973 Δημ. November 8, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2021 On 5/11/2021 at 12:31 ΜΜ, townleader said: Σκέφτομαι να βάλω ενα σύστημα συναγερμού το οποίο θα εχει gsm κάρτα και με αυτον τον τρόπο θα ενημερώνομαι στο κινητό. Ρίξε μια ματιά στο Vodafone Giga WiFi on the spot αν σε καλύπτει . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Whitec Δημ. November 9, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2021 Καλησπερα ξερει κανείς εαν αυτη η εβδομάδα εχει 60+60 λεπτα; Δεν εχω μαζι μου το φρογκ μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sapore Δημ. November 9, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2021 Όχι. Δεν έχει 1+1. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosxeng3 Δημ. November 11, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2021 (edited) Να ρωτήσω μετά το τρίμηνο από την τελευταία ανανέωση, που μπαίνει φραγή εισερχομένων κι εξερχομένων κλήσεων, μηνύματα λαμβάνουμε; Edit: Από ότι διαβάζω: "ενεργοποιείται αυτόματα φραγή εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, γραπτών μηνυμάτων και χρήσης Internet."... Edited November 11, 2021 by nikosxeng3 Παράθεση Audiolab 8000S | Dual CS 505-4 & Ortofon ULM68E 10 | ELAC Uni-Fi UB5 Slim | HMD 2660 Flip 4G | Invicta Vintage Pro Diver 34334 | iPhone 13 mini | LG BP250 | National Panasonic SE-405 | Philips F2131 | SMSL MINI DAC SD-793 | Samsung Galaxy Buds3 FE | Samsung UE22F5000AW | QED XT Evolution Μετά από χρόνια... Εκεί που δεν το περίμενες, αλλά το έλπιζες... Και προσπαθούσες συνέβη... Ναι ήμουν κάτω από την μπάρα των FM στην Ευρώπη... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Amyntaios Δημ. November 11, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2021 Πλέον έχει αλλάξει και λαμβάνεις κανονικά sms ακόμα και σε φραγή. Παράθεση Είμαι αυτός που όταν ήμουν μικρός ήθελα να του μοιάσω! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tarantules Δημ. November 11, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2021 Την ερχόμενη εβδομάδα είναι η εβδομάδα διπλασιασμού 60'+60' ; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]deltahacker.gr Ελληνικό περιοδικό για το ethical hacking Η αληθινή αξία ενός ανθρώπου φαίνεται στο πως φέρεται σε κάποιον, από τον οποίο δεν μπορεί να έχει κανένα όφελος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gus33 Δημ. November 11, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2021 10 minutes ago, tarantules said: Την ερχόμενη εβδομάδα είναι η εβδομάδα διπλασιασμού 60'+60' ; Ναι από 15/11 έως 21/11 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_F80 Δημ. November 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2021 Πσιδια ποια ειναι η ελάχιστη ανανέωση στο frog και πως κανω αλλαγη απο what's up μεσω sms; Ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
natpass Δημ. November 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2021 23 minutes ago, J_F80 said: Πσιδια ποια ειναι η ελάχιστη ανανέωση στο frog και πως κανω αλλαγη απο what's up μεσω sms; Ευχαριστώ! -10 ευρώ ηλεκτρονικά - Αποστολή ΑΛΠΑΚ ή ALPAK στο 1314 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
J_F80 Δημ. November 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2021 (edited) Αλλα νομιζω το ALPAK ισχυει μονο για cosmocarta και what's up, η κανω λαθος; Και μπορει κανεις να βαλει 11 ευρω; Edited November 13, 2021 by J_F80 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. November 13, 2021 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2021 Ερώτηση: Είμαι what's up. Τεσταρα ηδη, με χρέωση 3ε το γυρνάω σε frog αν θέλω. Αν παρω την κάρτα των 10ε για frog απο εδω: https://www.wifigreece.gr/shop-2/ τι ακριβώς θα πληρώσω ΣΥΝΟΛΙΚΑ καθε μηνα? Είναι 10€, ή μαζί με το φόρο πληρώνω παραπάνω? Πρέπει να παρω και καποιο αλλο πακέτο frog μετα? Πχ τα ελάχιστα sms που κανω το μηνα, 4-5 πρέπει να πληρώσω εξτρα πακέτο για sms ή απλά θα χρεωθω 0.2€/sms που γράφει ο τιμοκατάλογος του frog? Μπορώ να πληρώσω στην wifigreece παραπάνω με τη χρεωστική μου κάρτα, όπως πληρωνα για την ανανέωση και στο what's up? Ευχαριστώ. Ψάχνω να δω αν με συμφέρει να το γυρίσω απο what up με βασικό τo internet, μιλαω λιγο.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.