Jump to content

ioanniskar

Members
  • Δημοσιεύσεις

    72
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

ioanniskar's Achievements

  1. Μου λήγει το υπόλοιπο αύριο και θέλω να πάω σε κατάστημα για να βάλω το ελάχιστο. Μέχρι τι ώρα μπορώ να κάνω ανανέωση για να μη χάσω το υπόλοιπο; Είναι μέχρι το μεσημέρι όπως με τα λεπτά ή όλη μέρα;
  2. Πριν μία βδομάδα μου ήρθε το παρακάτω μήνυμα Αφορά συμβόλαιο που είναι στο όνομα ηλικιωμένου (90+) και είχα δηλώσει το κινητό μου όταν έκανα την σύνδεση. Το συμβόλαιο λήγει σε 6 μήνες. Με ποια λογική βάζουν ebill σε ηλικιωμένο; Πήρα στο 1233 που λέει το μήνυμα από το σταθερό του συμβολαίου και λέει μόνο να πατήσω το 1 για να ενεργοποιήσω το ebill, όχι για να το απενεργοποιήσω. Δεν ξαναπήρα μετά την διορία της μίας εβδομάδας. Αν το απενεργοποιήσω θα χρεώνεται +1 Ευρώ; (στο 1233 δεν λέει τίποτα για χρέωση)
  3. Αυτό που θέλεις να κάνεις γίνεται με ενεργοποίηση προώθησης. - Αρχικά δες αν έχεις κάποια προώθηση ενεργή πληκτρολογώντας *#ΚΠ*#, όπου ΚΠ είναι ένας κωδικός προώθησης που είναι: 61 όταν δεν απαντάς, 62 όταν το έχεις κλειστό, 67 όταν είναι κατειλημμένο - Απενεργοποίησε όλες τις προωθήσεις με ##002# ή μία συγκεκριμένη με ##ΚΠ#. - Μετά ενεργοποίησε την προώθηση για την περίπτωση που θες: (ΧΧ είναι τα 8 νούμερα του κινητού σου χωρίς τα πρώτα 69) Αν δεν θέλεις να ενημερωθεί αυτός που σε καλεί ότι θα λάβεις SMS: **ΚΠ*69754 ΧΧ # Αν θέλεις να ενημερωθεί: **ΚΠ*69753 ΧΧ # Αν θέλεις να τον στείλεις και στον τηλεφωνητή τα παραπάνω αλλάζουν σε **ΚΠ*69750 ΧΧ # και **ΚΠ*69751 ΧΧ # αντίστοιχα. Αν θέλεις μόνο τηλεφωνητή: Για κλειστό/κατειλημμένο: **ΚΠ*69752 ΧΧ #, όταν δεν απαντάς: **61*69750 ΧΧ # Αν κάνεις κάποιο λάθος ξαναπάτα ##002# για να τις απενεργοποιήσεις όλες και να δοκιμάσεις ξανά. Τις οδηγίες τις έχω κρατημένες γιατί δεν τις έβρισκα εύκολα όταν τις χρειάστηκα και δεν ξέρω αν ισχύουν όλα σήμερα ακριβώς όπως τα γράφω.
  4. Πήγα σε κατάστημα Cosmote να κάνω μία ανανέωση €8 σε καρτοκινητό για να μη χάσω το υπόλοιπο που έχω. Έχω και λεπτά οπότε ήθελα μόνο την ανανέωση. Μπαίνω μέσα και ρωτάω μία υπάλληλο ποιο είναι το ελάχιστο ποσό ανανέωσης. Μου λέει €13. Της απαντάω πως ξέρω ότι έγινε €13 μέσω του app αλλά θέλω να κάνω ανανέωση στο κατάστημα. Είναι και εκεί €13 ή έχουν παραμείνει τα €8 και τα €10; Μου λέει €13 για να μπορεί να μπει και το πρόγραμμα. Εξηγώ πως δεν θέλω πρόγραμμα, μόνο ανανέωση και τότε μου είπε ότι μπορώ να βάλω €8 και να περάσω απ' το ταμείο. Πηγαίνω στο ταμείο και ζητάω ανανέωση υπολοίπου σε καρτοκινητό. Πριν προλάβω να πω το ποσό και τι ακριβώς θέλω μου λέει ο υπάλληλος είναι €13. Του λέω όχι €13, €8 θέλω. Απαντά πως είναι €13 μαζί με το πρόγραμμα. Εξηγώ πάλι πως δεν θέλω κανένα πρόγραμμα, θέλω απλά ανανέωση €8. Μου λέει με €8 δεν θα έχω πρόγραμμα και θα μου φτάσουν μόνο για 2 κλήσεις. Ναι του λέω, αυτό θέλω, €8 ανανέωση. Μου έκανε τελικά την ανανέωση με €8. Πρέπει να τους παρακαλάμε από δω και πέρα για ανανέωση υπολοίπου; Έχουν οδηγία να συμπεριφέρονται έτσι και αν δεν έχεις διαβάσει τα ψιλά γράμματα θα σε εξαπατούνε για να πουλήσουν αυτό που θέλουν; Μήπως πρέπει να απευθυνθούμε επιτέλους σε κάποια οργάνωση προστασίας καταναλωτών;
  5. Προσπαθώ ακόμη να ενεργοποιήσω το δώρο vodafone tv αλλά φοβάμαι ότι κάτι δεν πάει καλά και θα με χρεώσει. Ενώ μου βγάζει ότι έχω 7 μήνες δώρο, ζητάει κάρτα πληρωμής (λογικά για την αυτόματη ανανέωση), βάζω επίτηδες μία κάρτα revolut χωρίς χρήματα και μου έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης στη revolut για χρέωση €6.90 που δεν μπορώ να εγκρίνω γιατί δεν έχει χρήματα. Τι πάει λάθος; Θα με χρεώσει €6.90 και θα τα επιστρέψει;
  6. Πήρα το δώρο vodafone tv από το cu app. Έβαλα τα στοιχεία μου για εγγραφή, μου εμφανίζει ότι έχω δώρο 7 μήνες αλλά μου ζητάει κάρτα για πληρωμή 6.90. Ενώ γράφει "Καμία χρέωση δεν θα πραγματοποιηθεί τώρα.", προσπαθεί να τραβήξει χρήματα απ την κάρτα (έβαλα μία revolut χωρίς υπόλοιπο για να το δοκιμάσω). Πώς κάνουμε εγγραφή; Έχει κάνει κανείς;
  7. Λήγει το συμβόλαιο του σταθερού μου (24Mbps, απεριόριστα σταθερά+300' κινητά). Πληρώνω τώρα €16 με την έκπτωση €1 (λογαριασμό σε email). Η προσφορά που μου κάνουν τώρα είναι €20. Τι μπορώ να κάνω για να κρατήσω την παλιά προσφορά. Τα €20 δεν θα ήταν πολλά αν το internet ήταν αξιοπρεπές, αλλά κλειδώνω στα 13Mbps και στην περιοχή μου δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.
  8. Ελάχιστη ανανέωση €13 σε καρτοκινητό. Το παρατήρησα πριν λίγες μέρες στο CU και τώρα το ανακοινώνει και η cosmote. Έχει καταντήσει κλισέ αν τους αποκαλούμε καρτέλ αλλά αυτό είναι ο ορισμός του. Τι κάνουμε όσοι βρισκόμαστε επαρχία σε πόλη χωρίς OTE/COSMOTE/GERMANOS;
  9. Τι έγινε με την ανανέωση των €12, πάει κι αυτό; Μόνο €13 βλέπω στο app. Τελικά έχουμε καρτοκινητά στην Ελλάδα ή να αρχίσουμε να κυκλοφορούμε με ξένα νούμερα;
  10. Ούτε σε μένα μπήκαν για το πακέτο που πήρα χθες 2/7.
  11. Αν αναφέρεσαι σε μένα, τότε και γω μιλάω για τον αποδέκτη του ποσού. Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί δεν το αναφέρει πουθενά η cosmote και ήθελα να σιγουρευτώ για να μη χάσω το υπόλοιπο.
  12. Ευχαριστώ αλλά στις σημειώσεις της cosmote δεν το λέει ξεκάθαρα. Λέει αυτό: Ίσως αναφέρεται στα άλλα προνόμια/δώρα και όχι στην παράταση της λήξης υπολοίπου. Πιο κάτω επίσης λέει αυτό: Άρα (1) η μεταφορά από WU δεν είναι ανανέωση και (2) μετά από 2 μήνες χωρίς ανανέωση μηδενίζεται το υπόλοιπο. Ελπίζω να ισχύει αυτό που λες και όχι αυτό που λέει η cosmote. Το έχεις επιβεβαιώσει; Π.χ. όταν έκανα παλιότερα μεταφορά στο CU δεν πήγαινε η λήξη 2 μήνες πιο μετά.
  13. Η τελευταία ανανέωση κάρτας ήταν 26/2 με λήξη υπολοίπου 27/4. Μετά το ΑΛΠΑΚ και το easy transfer η λήξη υπολοίπου πήγε 28/5 και φραγή 27/6. Δεν έκανα άλλη ανανέωση, μόνο μεταφορά από άλλο καρτοκινητό. Πάντα μετά από ανανέωση σημειώνω ημερομηνίες και βάζω υπενθυμίσεις για να μη ξεχαστώ. Έχω και τα sms που τα επιβεβαιώνουν. Το τσέκαρα στο what's up, στο cosmote app, με κλήση και με sms στο 1314. Να μείνω ήσυχος μέχρι 28/5 ότι δε θα χάσω τα €100.
  14. Έκανα ΑΛΠΑΚ σε WU για να μεταφέρω ένα ποσό που μαζεύτηκε αλλά δεν πρόσεξα ότι μπορείς να κάνεις μέχρι €4 μεταφορές ανα ημερολογιακό μήνα. Έτσι μπόρεσα να κάνω μόνο €40 (4x€10). Το περίεργο είναι πως το υπόλοιπό μου είχε ημ/νία λήξης τέλος Απριλίου και πήγε για τέλος Μαΐου. Και τα δύο κινητά είναι καρτοκινητά. Πώς συνέβη αυτό; Μήπως έγινε με την αλλαγή πακέτου; Έχω €100 υπόλοιπο και δε θέλω να βάλω κάρτα αλλά δε θέλω και να το χάσω.
  15. Χρεώθηκες €3 για την αλλαγή σε wu και μετά πάλι άλλε €3 για να το ξανακάνεις frog; Θέλω να κάνω το ίδιο αλλά δεν καταλαβαίνω πόσο θα χρεωθώ. Στο site λέει ότ ι η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν αλλά εγώ έχω ήδη χρεωθεί €10 όταν από cosmokarta το έκανα frog. Οπότε τώρα θα θεωρηθεί πρώτη αλλαγή δωρεάν ή δεύτερη αλλαγή με €3;
×
×
  • Create New...