Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 hour ago, hercoulis said:

**62*νουμερο 10ψηφιο# και κλήση. 
Δινει την παρακάτω εικόνα. 
Θα μπορούσαν να είχαν ένα διακόπτη μέσα στο μενού. 

IMG_6052.png

Ευχαριστώ. Θα το κάνω από windows όταν είμαι στο σπίτι γιατί δεν παίρνει διαμόρφωση από το iPhone. Θέλει το πρόγραμμα. 

Καποιες σιμ,ειδικα παλιες, είναι δυσκοιλιες γενικως. Άμα δεις ότι δεν δουλεύει με τίποτα, τηλέφωνο στις βλαβες και το φτιαχνουν αυτοί.

Update δεν είναι νούμερο 10 ψήφιο

Βάζω το παράδειγμα του pdf με κλειστό τηλεφωνητή και προθεμα 697

Πληκτρολόγησε **62*697537
 Πληκτρολόγησε τον Αριθμό Κινητού σου χωρίς το 697
 Πληκτρολόγησε #
 Πάτησε ΚΛΗΣΗ
Δηλαδή, η εντολή θα είναι **62*697537XXXXXXX# και το πλήκτρο της κλήσης.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Στο κινητό της συζύγου έγραφε ότι πρέπει να γίνει ανανέωση στις 09/09.
Σκόπευα να κάνω την ανανέωση το βραδάκι.
Γύρω στις 4 όμως της μηδένισε το υπόλοιπο.

Μπορώ να κάνω κάτι;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τι ημερομηνία λήξης υπολοιπου γραφει τωρα? Αν δεν έγινε κάποια χρήση που ξόδεψε το υπόλοιπο, και έχει σημερινή ημερομηνία, πάρε άμεσα στην εξυπηρέτηση να τα ζητήσεις πίσω. Δεν πιστεύω το σύστημα να βλέπει την ώρα της τελευταίες ανανέωσης, αν θυμάται κάποιος άλλος σίγουρα ας το γράψει.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, kmpatra said:

Τι ημερομηνία λήξης υπολοιπου γραφει τωρα? Αν δεν έγινε κάποια χρήση που ξόδεψε το υπόλοιπο, και έχει σημερινή ημερομηνία, πάρε άμεσα στην εξυπηρέτηση να τα ζητήσεις πίσω. Δεν πιστεύω το σύστημα να βλέπει την ώρα της τελευταίες ανανέωσης, αν θυμάται κάποιος άλλος σίγουρα ας το γράψει.

στο δικό μου 23:59 γράφει στη λήξη υπολοίπου, μόνο στα πακέτα γράφει συγκεκριμένη ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θυμόμουν και εγώ, ήθελα επιβεβαίωση απλά.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, angelos06 said:

στο δικό μου 23:59 γράφει στη λήξη υπολοίπου, μόνο στα πακέτα γράφει συγκεκριμένη ώρα.

όμως ανανεώνω αποκλειστικά με δωροκάρτες, δεν γνωρίζω αν είναι το ίδιο με κανονική ανανέωση.

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, kmpatra said:

Καποιες σιμ,ειδικα παλιες, είναι δυσκοιλιες γενικως. Άμα δεις ότι δεν δουλεύει με τίποτα, τηλέφωνο στις βλαβες και το φτιαχνουν αυτοί.

Update δεν είναι νούμερο 10 ψήφιο

Βάζω το παράδειγμα του pdf με κλειστό τηλεφωνητή και προθεμα 697

Πληκτρολόγησε **62*697537
 Πληκτρολόγησε τον Αριθμό Κινητού σου χωρίς το 697
 Πληκτρολόγησε #
 Πάτησε ΚΛΗΣΗ
Δηλαδή, η εντολή θα είναι **62*697537XXXXXXX# και το πλήκτρο της κλήσης.

Το κατάφερα. Λόγω φορητότητας ήθελε διαμόρφωση του νούμερου γιατί έχω 693. 
Ευχαριστω 

Link to comment
Share on other sites

On 9/9/2024 at 10:20 ΜΜ, hercoulis said:

Το κατάφερα. Λόγω φορητότητας ήθελε διαμόρφωση του νούμερου γιατί έχω 693. 
Ευχαριστω 

Πως το διαμόρφωσες δηλαδή;; 
γιστι παιδεύομαι κ εγω καιρό κ για κάποιο λόγο δε τα καταφέρνω…. Ούτε η εξυπηρέτηση μου το ενεργοποίησαν ενώ μου είπαν οκ. 
Απο 693 είναι κ εμένα ο αριθμός μου και θελω να λαμβάνω ειδοποίηση με μήνυμα για όλες τια χαμένες κλήσεις (κλειστο κινητό,εκτός δικτύου, κατειλημμένο) χωρίς ενημέρωση καλούντα 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Natbic said:

Πως το διαμόρφωσες δηλαδή;; 
γιστι παιδεύομαι κ εγω καιρό κ για κάποιο λόγο δε τα καταφέρνω…. Ούτε η εξυπηρέτηση μου το ενεργοποίησαν ενώ μου είπαν οκ. 
Απο 693 είναι κ εμένα ο αριθμός μου και θελω να λαμβάνω ειδοποίηση με μήνυμα για όλες τια χαμένες κλήσεις (κλειστο κινητό,εκτός δικτύου, κατειλημμένο) χωρίς ενημέρωση καλούντα 

Εγώ απλά τπ είπα στο τσατ και σου βάζουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις 

Τι μακρά κινητό έχεις να σου πω αναλόγως αν ανήκεις στην ίδια περίπτωση με τη δική μου 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bas said:

 

need_phone3.webp

Μάρκα ήθελα να γράψω αλλά το πληκτρολόγιο της Samsung φαίνεται πως με μισεί 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

On 9/9/2024 at 5:19 ΜΜ, trinoo said:

Στο κινητό της συζύγου έγραφε ότι πρέπει να γίνει ανανέωση στις 09/09.

Σκόπευα να κάνω την ανανέωση το βραδάκι.
Γύρω στις 4 όμως της μηδένισε το υπόλοιπο.


Μιλάς για ανανέωση χρημάτων ή χρόνου? Κανονικά η λήξη του ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΎ υπολοίπου γίνεται πάντα στις 23:59 ανεξάρτητα από την ωρα που έχεις κάνει ανανέωση. Δεν το γράφει η εφαρμογή της frog, αλλά το γράφει η εφαρμογή της cosmote.

Η λήξη του υπολοίπου ΧΡΌΝΟΥ ΟΜΙΛΊΑΣ είναι ακριβώς την ώρα που αγόρασες το πακέτο, μολις συμπληρωθεί  το τελευταίο 24ωρο.

Screenshot_20240912_152056_gr.cosmote.myaccount.widget_1.jpg

Screenshot_20240912_150650_gr.cosmote.myaccount.widget_1_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πριν, Natbic said:

Πως το διαμόρφωσες δηλαδή;; 
γιστι παιδεύομαι κ εγω καιρό κ για κάποιο λόγο δε τα καταφέρνω…. Ούτε η εξυπηρέτηση μου το ενεργοποίησαν ενώ μου είπαν οκ. 
Απο 693 είναι κ εμένα ο αριθμός μου και θελω να λαμβάνω ειδοποίηση με μήνυμα για όλες τια χαμένες κλήσεις (κλειστο κινητό,εκτός δικτύου, κατειλημμένο) χωρίς ενημέρωση καλούντα 

Πυρηνική επιστήμη.

**62*697543αριθμός κινητού σου χωρίς 693# & κλήση.

Δες και τον πίνακα αυτόν για να καταλάβεις τη λογική του. 

 

IMG_6067.jpeg

Edited by hercoulis
Link to comment
Share on other sites

On 9/9/2024 at 4:41 ΜΜ, oregon said:

Ενεργοποιήθηκα, αλλά προς το παρόν ούτε τα 120' μου έχει δώσει, ούτε τα gb από το κατέβασμα της εφαρμογής. 

Ελπίζω απλά να χρειάζεται λίγο παραπάνω χρόνος. 

Στα δίνει όταν κάνεις την 1η ανανέωση υπολοίπου

Link to comment
Share on other sites

On 7/9/2024 at 3:22 ΜΜ, oregon said:

Courier center. Πήγα εγώ και παρέλαβα 

Καλά έκανες και πήγες εσύ... 

 

Στην ίδια εταιρεία courier, με παρακολούθηση της αποστολής μέσα από την σελίδα της, είδα πως είχε φτάσει η κάρτα στο Κιλκίς το Σάββατο (07 Σεπ) πρωί. Με ημερομηνία παραγγελίας την Πέμπτη (05 Σεπ). 

την Δευτέρα κάλεσα, για να μάθω πότε υπολογίζουν να κάνουν την παράδοση και μου απάντησαν την "επομένη" δηλαδή Τρίτη 10 Σεπ. 

Την Τετάρτη (11 Σεπ) αργά βράδυ, έστειλα μέσα από την φόρμα επικοινωνίας, ένα παράπονο που εξέφρασα την απογοήτευση μου και τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο θα έπρεπε η υπηρεσία τους εμπίπτει στην κατηγορία "courier" και ότι το απλό ταχυδρομείο έρχεται αισθητά και αποδεδειγμένα πολύ γρηγορότερα ( μου έχει έρθει από Αθήνα, στα 2/3 ή και τον μισό χρόνο). 

Την επόμενη ημέρα, έγινε η παράδοση, δε πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο το παράπονο μου, αλλά θα ήθελα να ήταν έτσι. 

Ως διεύθυνση/τόπος παράδοσης είχε ορισθεί το Πολύκαστρο και όχι κάποιο χωριό, που αυθαίρετα θεωρούν οι εταιρίες ως δυσπρόσιτες περιοχές, θα το δεχόμουν αν λέγανε απλά "ασύμφορες". 

Όπως φαίνεται και από το ιστορικό της μεταφοράς (αν χρειαστεί για κάποιο λόγο, έχω φωτογραφίες), σε 2 ημέρες το δέμα άλλαξε 4 σταθμούς ή έκανε 550+ χιλιόμετρα στην διαδρομή Αυλώνα - Αθήνα - Καλοχώρι Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, αλλά για να παραδοθεί από τον τελικό σταθμό ή να κάνει την απόσταση 30+ χιλιομέτρων, χρειάζεται 5 ημέρες (εξαιρώντας την Κυριακή, προσμετρώ όμως το Σάββατο). 

Η διαδικασία παραγγελίας της κάρτας sim όσο και διαδικασία ενεργοποίησης της φορητότητας (η οποία είναι σε εξέλιξη εξαιτίας της καθυστέρησης από την curier center) μου φάνηκαν εξαιρετικά εύκολες, χωρίς να χρειάζεται να πάω σε κατάστημα ή να παραδώσω χαρτιά και φωτοτυπίες στην (εταιρία) curier, ελπίζω να μην χρειάζεται εκ των υστέρων κάποια επίσκεψη σε κατάστημα. 

Edited by andreasomageiras

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, andreasomageiras said:

Καλά έκανες και πήγες εσύ... 

ελπίζω να μην χρειάζεται εκ των υστέρων κάποια επίσκεψη σε κατάστημα. 

Πήγα εγώ γιατί έφτασε Σάββατο και δεν ήθελα να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα. Στην Πάτρα δεν είχα ποτέ θέμα με τη συγκεκριμένη κούριερ. 

Όσον αφορά την ενεργοποίηση δε θα χρειαστεί να πας σε κατάστημα. Όταν παραλάβεις την κάρτα θα μπεις στην εφαρμογή της frog και θα επιλέξεις ενεργοποίηση κάρτας. 

Σκαναρεις το barcode από τη συνοδευτική επιστολή της SIM και τις 2 όψεις της ταυτότητας σου. Κατόπιν συμπληρώνεις κάποια έξτρα στοιχεία που χρειάζονται. Εγώ έκανα 3 φορές τη διαδικασία. Την πρώτη αφού είχα σκαναρει ταυτότητα κατά τη διαδικασία επιλογής της διεύθυνσης έβγαλε σφάλμα και με πήγε από την αρχή και τη δεύτερη το "AI" που διαβάζει τα στοιχεία της ταυτότητας έφαγε ένα γράμμα από το επίθετό μου και δε γίνεται να το διορθώσεις χειροκίνητα.

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Το κουμπί "απεριόριστα gb για 3 ημέρες" μόνο σε εμένα δεν πατιέται, ή και σε εσάς; 

Edited by oregon
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, oregon said:

Πήγα εγώ γιατί έφτασε Σάββατο και δεν ήθελα να περιμένω μέχρι τη Δευτέρα. Στην Πάτρα δεν είχα ποτέ θέμα με τη συγκεκριμένη κούριερ. 

Όσον αφορά την ενεργοποίηση δε θα χρειαστεί να πας σε κατάστημα. Όταν παραλάβεις την κάρτα θα μπεις στην εφαρμογή της frog και θα επιλέξεις ενεργοποίηση κάρτας. 

Σκαναρεις το barcode από τη συνοδευτική επιστολή της SIM και τις 2 όψεις της ταυτότητας σου. Κατόπιν συμπληρώνεις κάποια έξτρα στοιχεία που χρειάζονται. Εγώ έκανα 3 φορές τη διαδικασία. Την πρώτη αφού είχα σκαναρει ταυτότητα κατά τη διαδικασία επιλογής της διεύθυνσης έβγαλε σφάλμα και με πήγε από την αρχή και τη δεύτερη το "AI" που διαβάζει τα στοιχεία της ταυτότητας έφαγε ένα γράμμα από το επίθετό μου και δε γίνεται να το διορθώσεις χειροκίνητα.

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Το κουμπί "απεριόριστα gb για 3 ημέρες" μόνο σε εμένα δεν πατιέται, ή και σε εσάς; 

Καλημέρα, στα στοιχεία που ζητάει να δώσεις είναι το αφμ?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Alexandros201285 said:

Καλημέρα, στα στοιχεία που ζητάει να δώσεις είναι το αφμ?

Πέρα από ονοματεπώνυμο, φωτογραφίες ταυτότητας και μια "σελφι", θέλει :

Όνομα πατρός, ΑΦΜ, διεύθυνση (αριθμό και τον πάροχο που ανήκει, αν είναι φορητότητα). 

Δεν χρειάστηκε να ψάξω για τίποτα. 

 

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, oregon said:

Να ρωτήσω κάτι άσχετο.

Το κουμπί "απεριόριστα gb για 3 ημέρες" μόνο σε εμένα δεν πατιέται, ή και σε εσάς; 

Και σε μας. Αυτό νομίζω ενεργοποιείται σε 3ήμερα διακοπών που δινει κατι δωρα

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, oregon said:

Το κουμπί "απεριόριστα gb για 3 ημέρες" μόνο σε εμένα δεν πατιέται, ή και σε εσάς; 

Το συγκεκριμένο κουμπί έχει 'ξεχαστεί" ανενεργό από το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος.
Να δούμε τώρα αν θα ενεργοποιηθεί σε 40 μέρες για την 28η Οκτωβρίου που πέφτει Δευτέρα.

Link to comment
Share on other sites

Παράταση για τα καλοκαιρινά πακέτα έως και 30/09

 

image.png

Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2024 at 8:48 ΜΜ, hercoulis said:

Πυρηνική επιστήμη.

**62*697543αριθμός κινητού σου χωρίς 693# & κλήση.

Δες και τον πίνακα αυτόν για να καταλάβεις τη λογική του. 

 

IMG_6067.jpeg

Δούλεψε τέλεια, ευχαριστώ !!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Σε 15 μέρες λήγει το ετήσιο με τα 120 που είχα πάρει. Έχει λήξει σε κάποιον άλλο? Σας κάλεσαν για κάποια προσφορά ή συνεχίζω με τα πακέτα της frog που εμφανίζει η εφαρμογή? Ανανέωση με paypal για διπλασιασμό των δεδομένων και μεταφορά υπολοίπου αν ανανεώσεις πριν την λήξη του μήνα, νομίζω ότι είναι αρκετά τίμια τα πακέτα της. 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Arian13 said:

Καλησπέρα. Σε 15 μέρες λήγει το ετήσιο με τα 120 που είχα πάρει. Έχει λήξει σε κάποιον άλλο? Σας κάλεσαν για κάποια προσφορά ή συνεχίζω με τα πακέτα της frog που εμφανίζει η εφαρμογή? Ανανέωση με paypal για διπλασιασμό των δεδομένων και μεταφορά υπολοίπου αν ανανεώσεις πριν την λήξη του μήνα, νομίζω ότι είναι αρκετά τίμια τα πακέτα της. 

Να καλέσει κάποιον η εταιρεία, επειδή λήγει η προσφορά στο καρτοκινητό του, το βρίσκω αρκετά υπερβολικό. Αν ήταν συμβόλαιο οκ, αλλά σε καρτοκινητό; Δύσκολο

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Arian13 said:

Καλησπέρα. Σε 15 μέρες λήγει το ετήσιο με τα 120 που είχα πάρει. Έχει λήξει σε κάποιον άλλο? Σας κάλεσαν για κάποια προσφορά ή συνεχίζω με τα πακέτα της frog που εμφανίζει η εφαρμογή? Ανανέωση με paypal για διπλασιασμό των δεδομένων και μεταφορά υπολοίπου αν ανανεώσεις πριν την λήξη του μήνα, νομίζω ότι είναι αρκετά τίμια τα πακέτα της. 

Σε πολλούς από εμάς έχει λήξει. Όχι η εταιρεία δεν σε καλει να προσφέρει κάποια προσφορά. Συνεχίζεις με αυτές που υπάρχουν στην εφαρμογή. Αν θες να τραβηχτείς πας το καρτοκίνητό σου σε άλλη εταιρία για λίγες μέρες και ξαναεπιτρέφεις να παρεις τα δώρα από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...