Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας

 

Μου είχε έρθει μήνυμα από την Vodafone που μου έκανε δώρο 1gb Internet για το Σαββατοκύριακο. Εγώ ξεπέρασα κατά πολύ το 1gb και από τα gb που έχω από το συμβόλαιο μου δεν έχουν αφαιρεθεί. Συνολικά χρησιμοποίησα 2.4gb από τις 27 του μηνός και στην εφαρμογή της Vodafone μου γράφει ότι έχω 3310 από τα 3310 mb. Τι μπορεί να έχει γίνει? Επειδή έχω σκοπό να ξοδέψω αρκετά mb μέχρι να γίνει η ανανέωση να συνεχίσω να ξοδεύω η να φοβάμαι μην μου έρθει έξτρα χρέωση? Έχω το Red 1.

 

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Καταρχήν, βάλε υπενθύμιση υπέρβαση ορίου δεδομένων μέσω των ρυθμίσεων του κινητού σου για να σωθείς!!!

Εγώ είχα πάρει το δώρο των 10 gb μέχρι 31/03. Στο συμβόλαιο έχω 4 gb. Η εφαρμογή έγραφε μόνιμα 4096 mb, μέχρι που κάποια μέρα χτύπησε η υπενθύμιση του κινητού, ότι έχω καταναλώσει 3 gb από τα διαθέσιμα!!! Πράγμα που σημαίνει ότι όχι μόνο κατανάλωσα το δώρο, αλλά είχα καταναλώσει και από το μηνιαίο όριο, δίχως όμως αυτό να μου το δείχνει η εφαρμογή!!!

Παρά το ότι προχτές ανανεώθηκε η περίοδος χρήσης, η εφαρμογή δείχνει ακόμα 4096 ενώ σύμφωνα με το κινητό έχω καταναλώσει 200 mb. Και αρχίζω να φοβάμαι ότι κάτι δεν πάει καλά με την εφαρμογή... Ίσως με το τελευταίο update να δημιουργήθηκε κάποιο θέμα...

 

Υ.Γ.: Για την ρύθμιση του ορίου ειδοποίησης ή/και φραγής των δεδομένων, πάς Ρυθμίσεις/Ασύρματο και δίκτυα/Χρήση δεδομένων και επιλέγεις στα δεξιά τον πάροχό σου. Μετά, μέσω του γραφήματος, ορίζεις τα όρια. Τα προαναφερόμενα ισχύουν σε android 6.0. Δεν γνωρίζω εάν ισχύουν και σε άλλες εκδόσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Θέλω να κάνω φορητότητα σε καρτοκινητή αλλης εταιρίας, τι είναι αυτό το κόστος 30€ που ζητάνε κάποιες; υπάρχει καποια που δεν το έχει;
Link to comment
Share on other sites

υπάρχει καποια που δεν το έχει;

Ναι η Q αλλα θα κανεις την αιτηση μεσα απο το site της γιατι απο το καταστημα θελουν και αυτοι 30€ .

Link to comment
Share on other sites

Ναι η Q αλλα θα κανεις την αιτηση μεσα απο το site της γιατι απο το καταστημα θελουν και αυτοι 30€ .

Ευχαριστώ

και απο cosmote σε vodafone το ιδιο 30αρι μου ειπανε (για άλλο νούμερο), αλλα βλέπω αυτη τη σελίδα μέσω ιντερνετ που μιλάει για δωρεαν. ισχύει; http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action

 

edit: μάλλον όχι, βλέπω εδώ που το συζητάνε απ τον ιανουάριο http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=441806&page=3

Edited by sofos_k
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω ξύπνησαν όλες οι εταιρίες και ζητάνε 2 ημερομησθια για να συνδεθούμε; Χαχαχα γελάει ο κόσμος με αυτούς πλέον, να δούμε τι άλλο θα σκαρφιστουν για να πάρουν κι άλλα λεφτά ... απίστευτα πράγματα εν ετη 2017 να μην κάνεις την δουλειά σου ηλεκτρονικά, για να τσιμπησουν το 30αρι!
"ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..."
Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορουσε καιρο και τελικα το εφαρμοσε η εταιρια απο αρχες του μηνα, αρχικα στα καταστηματα, οτι οποιος θελει να κανει φορητοτητα στο δικτυο της δε θα λαμβανει καμια εκπτωση περα απο την εκπτωση αντι επιδοτησης και θα παιρνει το προγραμμα στην αρχικη του τιμη. Μειωμενα κερδη απο τις πολλαπλες εκπτωσεις των συμβολαιων ο λογος...
Link to comment
Share on other sites

Mόλις πήρε μία τη μάνα μου που έχει CU να της κάνει προσφορά για καρτοπρόγραμμα. Πραγματικά ήταν η πιο επίμονη που έχω πετύχει. Άκουσα που χτύπησε το τηλέφωνό της μητέρας μου, και δεν έδωσα σημασία, και 5 λεπτά μετά με φωνάζει. Μου δίνει να μιλήσω, και αρχίζει τα γνωστά, η κλήση μας καταγράφεται, λέγομαι τάδε, και έχω μια προσφορά για τη μητέρα σας. Εκεί αρχίζω να τη διακόπτω λέγοντας ότι ευχαριστώ, αλλά δε με ενδιαφέρει καρτοπρόγραμμα. Μα γιατί, και είναι προσφορά με μεγάλη έκτπωση μόνο για εσάς, και να της λέω όχι και να επιμένει. Τόσο πολύ, που της λέω, κοιτάχτε να δείτε, είμαι απόλυτα ενημερωμένος για όλα τα προγράμματα ίσως περισσότερο και από εσάς, είχα καρτοπρόγραμμα στο παρελθόν και δεν το θέλω ξανά με τίποτα γιατί είναι η χειρότερη μορφή συμβολαίου συνδυάζοντας τα μεινεκτήματα του συμβολαίου και του καρτοκινητού χωρίς τα θετικά κανενός, και για αυτό ΟΧΙ. Μα δεν είναι συμβόλαιο, μου λέει! Πάμε πάλι ευχαριστώ πολύ αλλά δεν με ενδιαφέρει. Και εκεί που νόμιζα ότι θα ηρεμίσει και θα το κλείσει, συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερη φόρα την προσπάθεια. Αφού της είπα, με κοροϊδεύετε όταν προσπαθείτε να με πείσετε ότι δεν θα κάνει συμβόλαιο. Όχι, δεν προσπαθώ να σας πείσω αυτό, αλλά δεν είναι σύνδεση! Μέχρι που της είπα, δεν μου αρέσει να το κάνω, αλλά θέλετε να σας το κλείσω στη μούρη; Όχι, δεν θέλω να μου το κλείσετε, απλά είναι η δουλειά μου να σας ενημερώσω και πρέπει να το κάνω. Μα γιατί δεν το κάνετε αυτό που σας προτείνω.

Παιδιά ειλικρινά, δεν μου έχει ξανατύχει αυτό. 10 λεπτά τουλάχιστον κλήση....

Link to comment
Share on other sites

Mόλις πήρε μία τη μάνα μου που έχει CU να της κάνει προσφορά για καρτοπρόγραμμα. Πραγματικά ήταν η πιο επίμονη που έχω πετύχει. Άκουσα που χτύπησε το τηλέφωνό της μητέρας μου, και δεν έδωσα σημασία, και 5 λεπτά μετά με φωνάζει. Μου δίνει να μιλήσω, και αρχίζει τα γνωστά, η κλήση μας καταγράφεται, λέγομαι τάδε, και έχω μια προσφορά για τη μητέρα σας. Εκεί αρχίζω να τη διακόπτω λέγοντας ότι ευχαριστώ, αλλά δε με ενδιαφέρει καρτοπρόγραμμα. Μα γιατί, και είναι προσφορά με μεγάλη έκτπωση μόνο για εσάς, και να της λέω όχι και να επιμένει. Τόσο πολύ, που της λέω, κοιτάχτε να δείτε, είμαι απόλυτα ενημερωμένος για όλα τα προγράμματα ίσως περισσότερο και από εσάς, είχα καρτοπρόγραμμα στο παρελθόν και δεν το θέλω ξανά με τίποτα γιατί είναι η χειρότερη μορφή συμβολαίου συνδυάζοντας τα μεινεκτήματα του συμβολαίου και του καρτοκινητού χωρίς τα θετικά κανενός, και για αυτό ΟΧΙ. Μα δεν είναι συμβόλαιο, μου λέει! Πάμε πάλι ευχαριστώ πολύ αλλά δεν με ενδιαφέρει. Και εκεί που νόμιζα ότι θα ηρεμίσει και θα το κλείσει, συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερη φόρα την προσπάθεια. Αφού της είπα, με κοροϊδεύετε όταν προσπαθείτε να με πείσετε ότι δεν θα κάνει συμβόλαιο. Όχι, δεν προσπαθώ να σας πείσω αυτό, αλλά δεν είναι σύνδεση! Μέχρι που της είπα, δεν μου αρέσει να το κάνω, αλλά θέλετε να σας το κλείσω στη μούρη; Όχι, δεν θέλω να μου το κλείσετε, απλά είναι η δουλειά μου να σας ενημερώσω και πρέπει να το κάνω. Μα γιατί δεν το κάνετε αυτό που σας προτείνω.

Παιδιά ειλικρινά, δεν μου έχει ξανατύχει αυτό. 10 λεπτά τουλάχιστον κλήση....

 

:lol::lol::lol::lol:

Χαρά στην υπομονή σου!

Mobile:Nokia 6130 --> Nokia 6230 --> Panasonic GD90 --> HTC P3600 --> Chinese hiphone dual sim --> Samsung E2652 Champ Duos --> Sony Ericsson xperia ray --> Samsung S4 mini duos --> Huawei honor 6(H60-L02) --> Meizu m2 -->Motorola Moto X Play --> Huawei Mate 10 pro --> Oneplus 7T pro
Link to comment
Share on other sites

Mόλις πήρε μία τη μάνα μου που έχει CU να της κάνει προσφορά για καρτοπρόγραμμα. Πραγματικά ήταν η πιο επίμονη που έχω πετύχει. Άκουσα που χτύπησε το τηλέφωνό της μητέρας μου, και δεν έδωσα σημασία, και 5 λεπτά μετά με φωνάζει. Μου δίνει να μιλήσω, και αρχίζει τα γνωστά, η κλήση μας καταγράφεται, λέγομαι τάδε, και έχω μια προσφορά για τη μητέρα σας. Εκεί αρχίζω να τη διακόπτω λέγοντας ότι ευχαριστώ, αλλά δε με ενδιαφέρει καρτοπρόγραμμα. Μα γιατί, και είναι προσφορά με μεγάλη έκτπωση μόνο για εσάς, και να της λέω όχι και να επιμένει. Τόσο πολύ, που της λέω, κοιτάχτε να δείτε, είμαι απόλυτα ενημερωμένος για όλα τα προγράμματα ίσως περισσότερο και από εσάς, είχα καρτοπρόγραμμα στο παρελθόν και δεν το θέλω ξανά με τίποτα γιατί είναι η χειρότερη μορφή συμβολαίου συνδυάζοντας τα μεινεκτήματα του συμβολαίου και του καρτοκινητού χωρίς τα θετικά κανενός, και για αυτό ΟΧΙ. Μα δεν είναι συμβόλαιο, μου λέει! Πάμε πάλι ευχαριστώ πολύ αλλά δεν με ενδιαφέρει. Και εκεί που νόμιζα ότι θα ηρεμίσει και θα το κλείσει, συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερη φόρα την προσπάθεια. Αφού της είπα, με κοροϊδεύετε όταν προσπαθείτε να με πείσετε ότι δεν θα κάνει συμβόλαιο. Όχι, δεν προσπαθώ να σας πείσω αυτό, αλλά δεν είναι σύνδεση! Μέχρι που της είπα, δεν μου αρέσει να το κάνω, αλλά θέλετε να σας το κλείσω στη μούρη; Όχι, δεν θέλω να μου το κλείσετε, απλά είναι η δουλειά μου να σας ενημερώσω και πρέπει να το κάνω. Μα γιατί δεν το κάνετε αυτό που σας προτείνω.

Παιδιά ειλικρινά, δεν μου έχει ξανατύχει αυτό. 10 λεπτά τουλάχιστον κλήση....

 

Μια τετοια με πηρε απο τον οτε στο κινητο,και μου λεει μα ακουστε την προσφορα.Την λεω δεν μπορω και το εκλεισα.Αλλη περιπτωση με πιασαν κουβεντα παλι απο αλλη εταιρεια που με πηραν με αποκρυψη.Φυσικα τους ειπα δεν μπορω να μιλησω μου ετυχε κατι σοβαρο.Παντως καλα την μιλησες την υπαλληλο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω άλλη "τακτική" όταν έχω χρόνο....

 

Τους/τις αφήνω να λένε , κάνω διευκρινιστικές ερωτήσεις (σάμπως ξέρουν και περισσότερα αυτές; χα χα!!)

Και στο τέλος (μετά από 5-10 λεπτά, ανάλογα) όταν πετάνε την μαγική φράση: "Οπότε θα έρθει σπίτι τη Δευτέρα να...." {ενώ δεν έχω πει πουθενά ότι συμφωνώ, απλά ρωτώ διευκρινιστικά και καταγράφω ό,τι μου λένε για να ενημερώνομαι τι "κυκλοφορεί" στην αγορά}

πριν προλάβει να ολοκληρώσει , της πετώ: "Φχαριστώ δε θέλω" και το κλείνω......

Ίσα -ίσα καμιά φορά προλαβαίνουν να ψελίσουν: "Μα γιατί;", αλλά δεν προλαβαίνω να ακούσω τι λένε αφού κλείσει η γραμμή (καντήλια για μένα δλδ)!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε απλά να πείτε ότι δεν θέλετε να καταγράφει την κλήση... Το κλείνουν αμέσως

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε απλά να πείτε ότι δεν θέλετε να καταγράφει την κλήση... Το κλείνουν αμέσως

 

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

Εγω αν εχω ορεξη τους λεω, μισο λεω να ενεργοποιησω και εγω το δικο μου καταγραφικο, οπου τους ζητω να δηλωσουν καθαρα τα στοιχεια τους και απο που και γιατι καλουν, συνηθως η αντιδραση ειναι οτι αυτο δεν επιτρεπεται και μου διακοπτουν την συνδιαλεξη.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Mόλις πήρε μία τη μάνα μου που έχει CU να της κάνει προσφορά για καρτοπρόγραμμα. Πραγματικά ήταν η πιο επίμονη που έχω πετύχει. Άκουσα που χτύπησε το τηλέφωνό της μητέρας μου, και δεν έδωσα σημασία, και 5 λεπτά μετά με φωνάζει. Μου δίνει να μιλήσω, και αρχίζει τα γνωστά, η κλήση μας καταγράφεται, λέγομαι τάδε, και έχω μια προσφορά για τη μητέρα σας. Εκεί αρχίζω να τη διακόπτω λέγοντας ότι ευχαριστώ, αλλά δε με ενδιαφέρει καρτοπρόγραμμα. Μα γιατί, και είναι προσφορά με μεγάλη έκτπωση μόνο για εσάς, και να της λέω όχι και να επιμένει. Τόσο πολύ, που της λέω, κοιτάχτε να δείτε, είμαι απόλυτα ενημερωμένος για όλα τα προγράμματα ίσως περισσότερο και από εσάς, είχα καρτοπρόγραμμα στο παρελθόν και δεν το θέλω ξανά με τίποτα γιατί είναι η χειρότερη μορφή συμβολαίου συνδυάζοντας τα μεινεκτήματα του συμβολαίου και του καρτοκινητού χωρίς τα θετικά κανενός, και για αυτό ΟΧΙ. Μα δεν είναι συμβόλαιο, μου λέει! Πάμε πάλι ευχαριστώ πολύ αλλά δεν με ενδιαφέρει. Και εκεί που νόμιζα ότι θα ηρεμίσει και θα το κλείσει, συνεχίζει με ακόμα μεγαλύτερη φόρα την προσπάθεια. Αφού της είπα, με κοροϊδεύετε όταν προσπαθείτε να με πείσετε ότι δεν θα κάνει συμβόλαιο. Όχι, δεν προσπαθώ να σας πείσω αυτό, αλλά δεν είναι σύνδεση! Μέχρι που της είπα, δεν μου αρέσει να το κάνω, αλλά θέλετε να σας το κλείσω στη μούρη; Όχι, δεν θέλω να μου το κλείσετε, απλά είναι η δουλειά μου να σας ενημερώσω και πρέπει να το κάνω. Μα γιατί δεν το κάνετε αυτό που σας προτείνω.

Παιδιά ειλικρινά, δεν μου έχει ξανατύχει αυτό. 10 λεπτά τουλάχιστον κλήση....

Έπρεπε να της το κλείσεις στην μούρη να ησυχάσεις!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά την ανανέωση/νέα σύνδεση που έκαναν στη Vodafone στο πρόγραμμα New Red 1... προέκυψαν αρκετά προβλήματα (πχ λάθος έκπτωση στο λογαριασμό).. είχα και κάποια άλλα θέματα που σιγά σιγά ξεπεράστηκαν... Οπότε στο δεύτερο μήνα μου έβγαλαν ένα πιστωτικό με τη διαφορά της έκπτωσης και περάστηκε η έκπτωση που είχαμε συμφωνήσει..

 

Παρ όλα αυτά συνέβη κάτι πολύ περίεργο.. Βγαίνει ο πρώτος λογαριασμός... και το ποσό είναι αρκετά υψηλό.. περίπου στα 100 ευρώ . Από το οποίο τα 40 ήταν η ποινή από το σπάσιμο του παλιού συμβολαίου.. Βέβαια επειδή ήρθα πίσω στη vodafone μέσα στο μήνα.. Τα 40 ευρώ μου τα πίστωσαν αμέσως οκ.. Μου πίστωσαν και ένα μικρό ποσό περίπου 22 ευρώ από την εκκαθάριση του παλιού συμβολαίου... Και εκτός αυτού.. Ξαφνικά στις κινήσεις φαίνεται και μια πληρωμή με πιστωτική κάρτα (αυτόματη εξόφληση επειδή έχω πάγια εντολή) σε άσχετη ημερομηνία που δεν έληγε κάποιος λογαριασμός. Το ποσό αυτό είναι περίπου 55 ευρώ.. Με αποτέλεσμα το συνολικό οφειλόμενο ποσό να πάρει αρκετά κάτω από το μηδέν (- ΧΧ) .. Πριν προλάβει να λήξει ο πρώτος λογαριασμός δηλαδή με τις πιστώσεις που ανέφερα και την υποτιθέμενη πληρωμής με κάρτας το ποσό πήγε (- ΧΧ) με αποτέλεσμα όταν έφτασε η λήξη του λογαριασμού δεν μου τράβηξαν κάποιο ποσό από την κάρτα αφού φαίνονταν ότι η εταιρία μου χρώσταγε.

 

Βγαίνει και ο δεύτερος λογαριασμός και το ποσό πλέον είναι πάλι -Χ ... αλλά πιο μικρό...

 

Εγώ όμως δεν έχω χρεωθεί κανένα ποσό στην κάρτα.. Τους κάλεσα να το πω για να μην φανεί ξαφνικά ότι χρωστάω αλλά δεν ήξεραν κάτι. Μου λένε φαίνεται μια πληρωμή 55 ευρώ με κάρτα που κάνατε.. Έχουν περάσει 3 βδομάδες από τότε.. κανένα ποσό δεν έχω χρεωθεί εγώ στην κάρτα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει.. Μπέρδεψαν τις κάρτες και τα τράβηξαν από άλλον?? :X Από την άλλη έχουν κάνει λάθος εκείνοι??? Δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Εγώ από τη μεριά μου τους το επισήμανα 2 φορές κι όλας. Εδώ και 2 μήνες ουσιαστικά δεν έχω πληρώσει καθόλου στο νέο συμβόλαιο και στον τρίτο λογαριασμό έχει και άλλο ένα μικρό ποσό με αρνητικό πρόσημο να συμψηφιστεί

Link to comment
Share on other sites

δείτε εδώ http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40475&dateFrom=&dateUntil=

 

Η εταιρεία VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει ότι από 8 Μαΐου 2017 μεταβάλλεται η χρέωση αποστολής MMS από €0,3528 σε €0,49 για Ιδιώτες Συνδρομητές Συμβολαίου και από €0,4064 σε €0,49 για Επαγγελματίες Συνδρομητές Συμβολαίου.

Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις), εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης.

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. το μόνο καλό είναι ότι ο κόσμος μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο του!!

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

μετά από ανανέωση συμβολαίου με vodafone μου ενεργοποίησαν (χωρίς να μου πουν κάτι) μια υπηρεσία με όνομα "securenet"

ήρθε ένα sms που έγραφε ότι για πληροφορίες δες την παρακάτω σελίδα

http://www.vodafone.gr/portal/securenet

έχει ενεργοποιήσει κανείς την υπηρεσίας αυτή ή αν γνωρίζει κάποιος παραπάνω πληροφορίες γιατί δεν θέλω να κάνω εγγραφή χωρίς να ξέρω περί τίνος πρόκειται

για κατόχους κινητού samsung ένα widget εορτολόγιο
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φορουμ,

 

γνωστος μου πληρωνει 40 ευρω για red1 και σκεφτεται να το γυρισει σε καρτοκινητο. Ποια ειναι η χαμηλοτερη τιμη, απο εμπειρια σας, που μπορει να δοθει απο vodafone? Και η καλυτερη δυνατη προσφορα παιζει να δοθει μονο με διαδικασια φορητότητας σε άλλο παροχο;

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φορουμ,

 

γνωστος μου πληρωνει 40 ευρω για red1 και σκεφτεται να το γυρισει σε καρτοκινητο. Ποια ειναι η χαμηλοτερη τιμη, απο εμπειρια σας, που μπορει να δοθει απο vodafone? Και η καλυτερη δυνατη προσφορα παιζει να δοθει μονο με διαδικασια φορητότητας σε άλλο παροχο;

 

Τον τελευταίο καιρό ακούω για περιπου 22-25 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο καιρό ακούω για περιπου 22-25 ευρώ

 

Για μια γραμμη οχι ....Πληρωνω 20 ευρω τελικη την γραμμη αλλα για 3 γραμμες και χρονια στην Vodafone.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

25 δίνω για μια γραμμή εγώ για συμβόλαιο 2 χρόνων
"ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..."
Link to comment
Share on other sites

25 δίνω για μια γραμμή εγώ για συμβόλαιο 2 χρόνων

 

Πολυ καλη τιμη για μια γραμμη .

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη τιμη για μια γραμμη .

Όντως, και είχε ξεκινήσει από 20 ευρώ να φανταστείς πριν 3μιση χρόνια και με τις αυξήσεις έχει πάει 25,4 για την ακρίβεια, το Σεπτέμβριο τελειώνει όμως και πρέπει να προετοιμαζομαι για σκληρές διαπραγματευσεις :p

"ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..."
Link to comment
Share on other sites

http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40474&dateFrom=&dateUntil=

 

και αλλη αυξηση απο πρωτη Μαιου συγκεκριμενα οσοι εχουμε εκπτωση 60% και ανω μας κοβουν 5% να θυμησω εδω οτι και στις 3/2 ειχε ανκοινωθει αυξηση παγιου στα προγραμματα. Προσωπικα ψαχνω πρσοφρες για αμεση αποχωρηση χωρις φυσικα να γυρισω ουτε ευρω απο την εκπτωση παγιου

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

http://www.vodafone.gr/portal/client/news/announcementClient!pressReleaseDetails.action?pressReleaseId=40474&dateFrom=&dateUntil=

 

και αλλη αυξηση απο πρωτη Μαιου συγκεκριμενα οσοι εχουμε εκπτωση 60% και ανω μας κοβουν 5% να θυμησω εδω οτι και στις 3/2 ειχε ανκοινωθει αυξηση παγιου στα προγραμματα. Προσωπικα ψαχνω πρσοφρες για αμεση αποχωρηση χωρις φυσικα να γυρισω ουτε ευρω απο την εκπτωση παγιου

Χαχαχα άρχισαν να κόβουν και ποσοστά τώρα; Πωπω κάτι απατεώνες! Η πλάκα είναι ότι το χρειάζομαι το RED Ιούνιο γιατί θα πάω εξωτερικό για κάνα μήνα αλλιώς θα τους έστελνα από τώρα

"ο μόνος αγώνας που χάνουμε είναι εκείνος που δεν δίνουμε..."
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...