Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

έκανα την διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης μέσω φορητότητας στην Κοσμοτέ σε 2 γραμμές που είχα στην vodafone.

Πρώτα έκανες φορητοτητα και μετά έστειλες το φαξ ή το αντίθετο;

Link to comment
Share on other sites

έκανα την διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης μέσω φορητότητας στην Κοσμοτέ σε 2 γραμμές που είχα στην vodafone. Μία δική μου και μία της αδερφής μου. Σε καμία δεν είχαμε πάρει επιδότηση συσκευής παρά μονο έκπτωση παγίων.

Στις πρώτες συνομιλίες και στις 2 περιπτώσεις μου έλεγαν ότι πρέπει να πληρώσω το αναπόσβεστο. Εγώ τους ανέφερα τον κανονισμό της ΕΕΤΤ και ζητούσα fax για να καταγγείλω τη σύμβαση. Έστελνα το παρακάτω κείμενο στο φαξ που μου έδιναν ( 2104276895 ) και τις επόμενες μέρες με καλούσαν και μου έλεγαν ότι η μετάβαση μου στο νέο δίκτυο θα γίνει χωρίς να πληρώσω κάποιο αναπόσβεστο καθώς κατήγγειλα την σύμβασή μας εμπρόθεσμα όπως έχω δικαίωμα να κάνω.

Stigmiotypo2017-02-245.04.32mm.png

 

όποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο που έφτιαξα, το δίνω και σε word, κατεβάστε το από εδώ https://www.sendspace.com/file/orjb88

 

για να καταλαβω, σε ποια εταιρια ησουν και σε ποια πας; απο vodafone σε cosmote;

εγω που εχω καρτοπρογραμμα vodafone μπορω να κανω καταγγελια την συμβαση;

Edited by dimtz
Link to comment
Share on other sites

Ήμουν βονταφων κ πήγα κοσμοτε. Αν δεν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής γίνεται.

 

Ευχαριστω, εως 3/3 πρεπει να το κανω;

Link to comment
Share on other sites

Αρχες Μαρτιου εληγε το συμβολαιο μου για 2 γραμμες RED1 old με τιμη περιπου 52€. Σε συζητηση για ανανεωση από την εταιρεια "δεν ηξεραν τιποτα" σχετικα με τις επερχόμενες αυξησεις. Ετσι και εγω δεν δεχτηκα καμια προσφορα τους και απευθυνθηκα στην κοσμοτε οπου εχω και το σταθερο μου μαζι με τηλεοραση. Μου προτειναν το Cosmote M με 400' 40μηνυματα και 300ΜΒ στα 39 για τις 2 γραμμες. Επειδή μετα από ερευνα σχετικα με τη χρηση που κανω ειδα ότι οι παροχες μου αρκουν δεχτηκα. Μονη περιπτωση να εχω πρόβλημα ηταν τα ΜΒ οπου ισως καποιες φορες χρειαζομουν λιγα περισσοτερα αλλα οκ δεν τρελλαινομαι κι'ολας.

Μετα την εναρξη της διαδικασίας φορητοτητας από πλευρας κοσμοτε μου τηεφωνει το τμημα φορητοτητας της Βονταφον. Αφου μου αρχιζουν τα γνωστα περι μακροχρόνιας συνεργασίας κλπ και τους τα εχωσα που κανουν τους ανήξερους για τις επερχόμενες αυξησεις ηρθαμε στο ζουμι. Μου πρότειναν το προς όλους 400 στα 33,48€ για δύο γραμμές με επιπλέον παροχές 500' προς Βονταφον και 500ΜΒ ιντερνετ ανά γραμμή. Νομίζω είναι αρκετά καλή τιμή και τώρα περιμένω την εφαρμογή των αυξήσεων για να δω που θα φτάσει τελικά η τιμή. Αν δω καμιά περίεργη χρέωση οσο είναι νωρις την κάνω το πολύ πολύ....

 

Μπορείς να ζητάς και έξτρα ιντερνετ.. Πχ εμένα η κοσμοτε μου έδινε 500mb έξτρα καθε μηνα δωρεάν που ήταν κουμπωμένα πάνω στο συβμόλαιο .η vodafone μου έδωσε 1gb έξτρα καθε μηνα επισης δωρεαν

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω, εως 3/3 πρεπει να το κανω;

 

έχεις ένα μήνα περιθώριο από την ημέρα που ανακοινώθηκε η αύξηση οπότε 3/3 πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την μετάβαση σε νέο πάροχο

Link to comment
Share on other sites

έχεις ένα μήνα περιθώριο από την ημέρα που ανακοινώθηκε η αύξηση οπότε 3/3 πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την μετάβαση σε νέο πάροχο

 

Δεν είναι έτσι. Έχεις 30 μέρες χρονικό περιθώριο να καταγγείλεις τη σύμβαση σου αζημίως από τη στιγμή που θα ενημερωθείς και γραπτά. Δηλαδή 30 μέρες από την έκδοση του λογαριασμού σου.

Π.χ Εμένα ο λογαριασμός μου εκδίδεται 18/02 άρα έχω περιθώριο μέχρι τις 18/03.

Αλέξης
Link to comment
Share on other sites

Είχα την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να μην μας ενημερώσουν ατομικά αλλά συνολικά όπως και έγινε υποτίθεται με την ανακοίνωση στο σάιτ. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος για αυτό.

Όπως και να έχει, οποία περίπτωση κ αν ισχύει έχετε ακόμα μέρες να κινηθείτε.

Link to comment
Share on other sites

Με τις άλλες εταιρίες έχουμε καμια εικόνα?? Εγώ με όσους και να μίλησα στη vodafone ... τουλάχιστον 7 άτομα δηλαδή επέμεναν ότι οι αυξήσεις αυτές έχουν συννενοηθεί από κοινού και θα γίνουν σε όλες τις εταιρίες
Link to comment
Share on other sites

Με τις άλλες εταιρίες έχουμε καμια εικόνα?? Εγώ με όσους και να μίλησα στη vodafone ... τουλάχιστον 7 άτομα δηλαδή επέμεναν ότι οι αυξήσεις αυτές έχουν συννενοηθεί από κοινού και θα γίνουν σε όλες τις εταιρίες

Εκτός του ότι είναι off topic, κι εγώ μπορεί στην κουβέντα να υποστηρίζω κάτι που πιστεύω, χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση. Αν επιμένω, με κάνει αυτό αξιόπιστη πηγή;

 

Sent from my XT1524

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του ότι είναι off topic, κι εγώ μπορεί στην κουβέντα να υποστηρίζω κάτι που πιστεύω, χωρίς να έχω κάποια πληροφόρηση. Αν επιμένω, με κάνει αυτό αξιόπιστη πηγή;

 

Sent from my XT1524

 

offtopic μπορει να είναι. Αλλά καλό είναι να υπάρχει μια εικόνα για να ξέρουν-με όλοι όσοι σκεφτόμαστε φορητότητα κτλ.. Το αν επιμένεις δε σε κάνει αξιόπιστη πηγή. Αλλά όταν στο λένε άνθρωποι με ονοματεπώνυμο που ουσιαστικά εκπροσωπούν το μερός της εταιρίας στη σύμβαση εχει μεγαλύτερη ευθύνη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι είναι τα συγκεκριμένα άτομα. Πελάτες της Vodafone που έχουν αυτήν την πεποίθηση; Εκπρόσωποι τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ή προώθησης(που κατά γενική ομολογία θα σου πουν ένα σωρό πράγματα που δεν ισχύουν - ειδικά "ανεπίσημα"); Άτομα που έχουν σχέση με την εταιρεία(ή κάποια άλλη); Όπως και να έχει, παρακαλώ στο συγκεκριμένο θέμα να μείνουμε σε ότι αφορά τη Vodafone.

 

Όσο για την ουσία του ζητήματος, αλλαγές στα τιμολόγια μπορεί να κάνουν όλοι. Και θεωρώ λογικό πως η κάθε αύξηση μπορεί να την εκμεταλλευτεί ο πελάτης που για οποιονδήποτε λόγο επιθυμεί να διακόψει το συμβόλαιό του, και όχι απλά και μόνο επειδή θα αυξηθεί κατά μισό με ένα ευρώ το πάγιό του. Σε αυτή τη βάση, νομίζω πως είναι προφανές πως δεν κάνεις φορητότητα σε άλλη εταιρεία με τη σιγουριά ότι δεν θα γίνει ποτέ(όσο θα ισχύει το συμβόλαιό σου) κάποια αύξηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest margarita12
Συγνώμη,αλλα το red1 μου(με τα2.5gb)θα αυξηθεί το πάγιο του κατά 3.5 ευρω; Ή αρχίζω να τρελαίνομαι,ή έχω θέμα με τα ματια μου... Ή πρέπει κάποια στιγμή όλοι οι ιδιωτες(πλην επαγγελματιών που το κινητό τους αποφέρει κερδος)να μποϋκοτάρουμε τα συμβόλαια και να μετσβουμε στα καρτοκινητά! Εύχομαι να κατάλαβα λάθος αναφορικά με τις αυξησεις...
Link to comment
Share on other sites

Οι αυξήσεις γίνονται στις αρχικές τιμές των προγραμμάτων. Αν πληρώνει κανείς αυτές τις τιμές (χλωμό στις μέρες μας), όσο λέει ότι είναι αύξηση τόσο θα μεγαλώσει το πάγιο. Αν έχουμε συγκεκριμένη έκπτωση, ανάλογη θα είναι και η αύξηση. Π.χ. αν έχεις 60% έκπτωση και η αύξηση που ανακοινώθηκε είναι 3,5€, στην περίπτωση αυτή θα αυξηθεί κατά 1,4€ το πάγιο που πληρώνεις.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Guest margarita12
Οι αυξήσεις γίνονται στις αρχικές τιμές των προγραμμάτων. Αν πληρώνει κανείς αυτές τις τιμές (χλωμό στις μέρες μας), όσο λέει ότι είναι αύξηση τόσο θα μεγαλώσει το πάγιο. Αν έχουμε συγκεκριμένη έκπτωση, ανάλογη θα είναι και η αύξηση. Π.χ. αν έχεις 60% έκπτωση και η αύξηση που ανακοινώθηκε είναι 3,5€, στην περίπτωση αυτή θα αυξηθεί κατά 1,4€ το πάγιο που πληρώνεις.

 

Sent from my XT1562

 

Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ακριβώς 60% στο red1 εχω εκπτωση,συν την έκπτωση στο σταθερό επειδή είναι συνδυαστικο.

Edited by margarita12
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις πάρει και έκπτωση παγίου και επιδότηση...σε επαγγελματικό....αν θελήσεις να φύγεις τι πληρώνεις?

(αν δεν δέχεσαι τις αυξήσεις)

 

 

και κάτι άλλο, που φαίνονται οι αυξήσεις?

Link to comment
Share on other sites

Λογικά την επιδότηση(όση απομένει αν έχουν περάσει αρκετοί μήνες).

 

Οι αυξήσεις, εκτός από τους λογαριασμούς που ανακοινώνονται, θα πρέπει να έχουν αναρτηθεί και στο site της εταιρείας, κάπου λέει ανακοιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει τις ακόλουθες αλλαγές στις υπηρεσίες περιαγωγής δεδομένων για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου, ιδιώτες και επαγγελματίες, που διαθέτουν ένα από τα προγράμματα Vodafone Mobile Broadband:

 

Από 1 Μαρτίου 2017, διαθέτει εμπορικά το νέο πρόγραμμα Vodafone Surf Away, για χρήση δεδομένων κατά την περιαγωγή από το laptop/tablet. Το νέο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους εγγεγραμμένους συνδρομητές να χρησιμοποιούν από το laptop/tablet τους τα ενσωματωμένα δεδομένα του προγράμματός τους και στο εξωτερικό, με μια ημερήσια χρέωση €3 για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, €7 για Αλβανία, Ελβετία, Π.Γ.Δ.Μ και Τουρκία και €21 για τον Υπόλοιπο Κόσμο. Το βήμα χρέωσης είναι ανά ΚΒ. Μετά την κατανάλωση των ενσωματωμένων ΜΒ, ο συνδρομητής μπορεί να επιλέξει ένα από τα διαθέσιμα πακέτα ανανέωσης που ισχύουν στην Ελλάδα, πλέον της ημερήσιας χρέωσης του Vodafone Surf Away. Η ημερήσια χρέωση Vodafone Surf Away εφαρμόζεται μόλις ο συνδρομητής, ο οποίος βρίσκεται στο εξωτερικό σε μία από τις χώρες της Ζώνης Α ή της Ζώνης Β ή της Ζώνης Γ, πραγματοποιήσει σύνδεση στο internet από το laptop/tablet και ισχύει μέχρι τις 4:00πμ ώρα Ελλάδος.

 

Όλοι οι συνδρομητές που διαθέτουν πρόγραμμα Vodafone Mobile Broadband, μπορούν να ενεργοποιήσουν την υπηρεσία Vodafone Surf Away στέλνοντας δωρεάν «Ν» με SMS στο 1298, ή μέσω οποιουδήποτε καταστήματος Vodafone ή μέσω της landing page από το laptop/tablet τους.

 

Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανεις τηλεφωνο απ τμημα ειδικων προσσοφρων απο vodafone?Ή να δουλευει σε αυτο το τμημα?Ή τηλ απο εκωτερικο συνεργατη για προσφορα ?
Link to comment
Share on other sites

Εχει κανεις τηλεφωνο απ τμημα ειδικων προσσοφρων απο vodafone?Ή να δουλευει σε αυτο το τμημα?Ή τηλ απο εκωτερικο συνεργατη για προσφορα ?

2106702293

2106702439

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω πως έκανα και γω χρήση του δικαιώματος μου για καταγγελία της σύμβασης μου αζημίως και αποχώρησα από τη vodafone χωρίς να πληρώσω το ποσό που ανέφεραν αρχικά καθώς αφορούσε έκπτωση παγίων και όχι επιδότηση συσκευής.

Έκανα αίτηση φορητότητας και το γύρισα σε κάρτα Q.

Το ίδιο ακριβώς έκανα και για το σταθερό μου με φορητότητα στην nova καθώς μου έκανε μία πολύ συμφέρουσα πρόταση 3play.

Η αλήθεια είναι πως η vodafone έκανε πολύ σοβαρή αντιπρόταση-προσφορά και για το κινητό και για το σταθερό αλλά είχα πάρει ήδη τις αποφάσεις μου.

Αν έπραξα σωστά ή λάθος θα το δείξει ο χρόνος...

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά που βοήθησαν με τις πληροφορίες, τις συμβουλές και τις εμπειρίες τους...

Αλέξης
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως η vodafone έκανε πολύ σοβαρή αντιπρόταση-προσφορά και για το κινητό και για το σταθερό αλλά είχα πάρει ήδη τις αποφάσεις μου.

Ακομα και εκεινη την στιγμη τι σου απαντουσαν για το αναποσβεστο ?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...