Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Άρα εσύ θα πας για διακοπή αριθμού ή η πρόθεση σου είναι η φορητοτητα;

Θα πάω για φορητότητα στην q. Οταν βλέπω να δίνουν σε κάποιους τα red 1 στα 18 έως 22 ευρώ και γω να έχω 400'-40sms-800mb στα 31,15 και να σου λένε δεν ισχύουν αυτά που λέω, όταν τους δείχνω συμβόλαιο στην wind με w1 στα 21,84 και δεν συγκινούνται, τότε τους χαιρετάς μέχρι να σου κάνουν καλύτερη τιμή ή φεύγεις από το πλοίο.

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα.

Έχει κάποιος πληροφόρηση τι γίνεται τελικά σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης λόγω μονομερούς τροποποίησης της και αίτημα φορητότητας σε άλλον πάροχο?

Δεν πήρα κάποια συσκευή όταν ανανέωσα παρά μόνο την έκπτωση παγίου κάθε μήνα.

Ισχύει αυτό που λέει η ΕΕΤΤ ?

''Σημειώνεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εξακολουθεί να ισχύει

η υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλών για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξο-

πλισμού, με εξαίρεση την επιδότηση παγίου.''

Ευχαριστώ.

Αλέξης
Link to comment
Share on other sites

Το ότι ισχύει, ισχύει. Πριν από λίγο βέβαια στην εταιρεία κάνανε τους κινέζους.... Τους είπα ότι εγώ δεν προτίθεμαι να το καταβάλω και τους ανέφερα τον οδηγό του καταναλωτή της ΕΕΤΤ, (δηλαδή αυτό που λες και συ) και ότι προτίθεμαι να προσφυγω δικαστικώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και θα με καλέσουν εντός 48 ωρών. Βέβαια ήδη έκανα αίτημα φορητότητας on line για την πορτοκαλί (Q) και αναμένω....

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ότι ισχύει, ισχύει. Πριν από λίγο βέβαια στην εταιρεία κάνανε τους κινέζους.... Τους είπα ότι εγώ δεν προτίθεμαι να το καταβάλω και τους ανέφερα τον οδηγό του καταναλωτή της ΕΕΤΤ, (δηλαδή αυτό που λες και συ) και ότι προτίθεμαι να προσφυγω δικαστικώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και θα με καλέσουν εντός 48 ωρών. Βέβαια ήδη έκανα αίτημα φορητότητας on line για την πορτοκαλί (Q) και αναμένω....

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Αν έχεις νεώτερα σε παρακαλώ ενημέρωσε...

Και γω στην Q σκοπεύω να πάω.

Τι ακριβώς έκανες όσον αφορά την καταγγελία της σύμβασης?

Αλέξης
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα φαξ από κατάστημα με το οποίο καταγγέλω την σύμβαση, λόγω αύξησης, και οτι δεν προτίθεμαι να πληρώσω το αναποσβεστο υπόλοιπο που αφορά έκπτωση πάγιου. Σήμερα τους πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και όπως προείπα θα με καλέσουν από το τμήμα διακοπών (όπως μου είπαν σε διάστημα μικρότερο των 48 ωρών)

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό που λέει η ΕΕΤΤ ?

Παντως μην τους καλεσεις, δεν απαντανε σε κανενα τηλεφωνημα. :ninja: Τουλάχιστον όσες φορές έχει τύχει να τους καλέσω και πέρυσι και σήμερα δεν απάντησε κανείς.

 

Για όποιον θέλει να προσπαθήσει οι αριθμοί είναι οι:

8011100080 και ‎2106151194

Edited by Teo010
Link to comment
Share on other sites

Εστειλα φαξ από κατάστημα με το οποίο καταγγέλω την σύμβαση, λόγω αύξησης, και οτι δεν προτίθεμαι να πληρώσω το αναποσβεστο υπόλοιπο που αφορά έκπτωση πάγιου. Σήμερα τους πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και όπως προείπα θα με καλέσουν από το τμήμα διακοπών (όπως μου είπαν σε διάστημα μικρότερο των 48 ωρών)

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ενημέρωσε εδώ στο φορουμ γιατί είμαι και εγώ σε ανάλογη θέση

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.εκανα το συμβολαιο university (μεταπτυχιακος φοιτητης) με φορητοτητα απο cosmote (ειχα το student καρτοσυμβολαιο).αποφασισα να αλλαξω εταιρεια λογω οτι προτιμουσα τα 300 λεπτα προς ολους τη; vodafone με χρεωση ανα λεπτο παρα τα σπαστα δωρεαν λεπτα για καθε παροχο με ελαχιστη χρεωση τα 3 λεπτα.

ενεργοποιω την καρτα συνδεσης πουθενα 4g μονο 3g.

μενω αιγαλεω αρχιζουν να με ζωνουν φιδια μηπως το προγραμμα αυτο δεν εχει δικαιωμα προσβασης στο 4g δικτυο ή αν εχει θα εχει κοστος.

πηρα τηλ την εξυπερετηση πελατων και εστειλα ενα μυνημα ενεργοποιησης στο 1285.

μπηκα να δω αν δικαιουμε δωρεαν προσβαση στο site αλλα δεν εβγαλα ακρη.

το προγραμμα εχει δωρεαν 4gb/μηνα.

ξερει κανενας τιποτα;( η wind και η cosmote ειχαν ελευθερη προσβαση στο 4g....)

φοβαμαι μην την πατησα...

Edited by johnnybegood
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω κάτι σχετικό εδώ και αρκετά χρόνια, το φοιτητικό καρτοinternet. Ενώ στην αρχή έπιανε μόνο 3G, τον τελευταίο χρόνο παρατήρησα πως παίζει και σε 4G κανονικά. Οπότε μου φαίνεται περίεργο να παίζει αυτό που είναι με κάρτα και το συμβόλαιο όχι. Για ρώτα και στην εξυπηρέτηση.
Link to comment
Share on other sites

για να πω την αληθεια και γω μαλλον το αποκλειω αλλα οταν μπηκα στο site για να δω ποιοι δικαιουνται 4g συνδεση δεν εβγαλα ακρη...

ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα γιατι ειναι καλο προγραμμα (17 ευρω/μηνα).

απλα με προβληματιζει οτι δεν ειχαν ενεργοποιημενο το 4g ενω οι αλλες 2 το ειχαν..

Link to comment
Share on other sites

Δικαιουσαι δωρεαν 4g, συμβολαιο ειναι κι αυτο, απλα τυχαινει να μην ενεργοποιειται αυτοματα απο την αρχη. Στειλε 4G NAI στο 1285 αν δεν το εχεις κανει ηδη.
Link to comment
Share on other sites

οκ εγινε η αλλαγη.απλως ειμαι λιγο απογοητευμενος απο ταχυτητες και καλυψη σε σχεση με cosmote

παντα βεβαια στις περιοχες που κινουμε(δυτ προαστεια αθηνα)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μετά την αύξηση πήρα προσφορά από κοσμοτε και έκανα φορητότητα.. Σήμερα ήρθε κουριερ και υπεγραψα.. Δεν με ενδιαφέρει απαραίτητα η προσφορά της vodafone. Είχα ανανεώσει στη voda πριν 11-12μέρες μόλις. Δεν θα το ψάξω παραπάνω το να μη δώσω την έκπτωση του 1 μήνα γιατί είναι λίγο μπερδεμένο.. Ο λογαριασμός εκδίδεται 30 του μηνός... Η ανανέωση έγινε περίπου 28 Ιανουαρίου.. οπότε ο νέος λογαριασμός στις 30 που εκδόθηκε ήταν με το νέο συμβόλαιο αλλά ο υπολοιπος μήνας πέφτει πάνω στο παλιό συμβόλαιο Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 νούμερα στο όνομά μου στο "Προς όλους 400", με πάνω από 1 έτος ακόμα συμβόλαιο. Παίρνω έκπτωση στο πάγιο και ΟΧΙ επιδότηση.

Να πω ειλικρινά, δεν κατάλαβα αν αυτές οι αλλαγές μου δίνουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης.

Ξέρει κανείς να μου πει;

Αν ναι, θα επιστρέψω τις εκπτώσεις; Και ποια η διαδικασία καταγγελίας;

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης. Βάσει γνωμοδότησης της ΕΕΤΤ δεν καταβάλλεται η έκπτωση παγίου (αυτό που λένε αναποσβεστο υπόλοιπο). Μην τρομάξεις με αυτά που θα σου πουν σε περίπτωση που κάνεις καταγγελία της σύμβασης. Στι ίδιο στάδιο είμαι και γω και περιμένω τηλέφωνο από το τμήμα διακοπών μετά από αίτημά μου μέσω fax αλλά και τηλεφώνου, όπου καταγγέλω τη σύμβαση.

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με προσωπικό σύμβουλο και μου είπε ότι ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψω τις εκπτώσεις, συνολικής αξίας 265 ευρώ.

Τι παίζει τελικά;

Πως μπορώ να το ψάξω περεταίρω;

 

Πάντως κατέβασα έναν "Οδηγό Καταναλωτή" της ΕΕΤΤ και στο άρθρο 39 γράφει:

Σημειώνεται ότι σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εξακολουθεί να ισχύει

η υποχρέωση εξόφλησης τυχόν οφειλών για την επιδότηση συσκευών ή τερματικού εξο-

πλισμού, με εξαίρεση την επιδότηση παγίου.

 

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Edited by alnotas
Link to comment
Share on other sites

Εμένα τελειώνει εντός μηνός το συμβόλαιο μου Red 1 που πληρώνω μια γραμμή 32€ περίπου. Με κάλεσαν και μου πρότειναν ανανέωση στα 28,56. Μπορώ να πετύχω κάτι καλύτερο με φορητότητα λέτε;;;
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με προσωπικό σύμβουλο και μου είπε ότι ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψω τις εκπτώσεις, συνολικής αξίας 265 ευρώ.

Τι παίζει τελικά;

Πως μπορώ να το ψάξω περεταίρω;

 

Πάντως κατέβασα έναν "Οδηγό Καταναλωτή" της ΕΕΤΤ και στο άρθρο 39 γράφει:

 

 

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

Εγώ όταν έστειλα το φαξ, τους ενημερωνα ότι δεν προτίθεμαι να καταβάλω το αναποσβεστο υπόλοιπο λόγω της οδηγίας της ΕΕΤΤ. Εστω υπόψιν ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση, σκοπεύω να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, στο συνήγορο του καταναλωτή αλλά να προσφυγω και δικαστικώς.

 

Στάλθηκε από το HT17Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μου στείλεις κάποιο Link αυτής της οδηγίας; Ή είναι το ίδιο με αυτό που έβαλα και εγώ ως Link;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, αυτός ο οδηγός της ΕΕΤΤ υπάρχει για να αναλύσει γενικά διάφορα θέματα που αφορούν τους καταναλωτές, ωστόσο στηρίζεται σε συγκεκριμένους νόμους. Στο τέλος του αναφέρει σε ποιους. Φαντάζομαι αν τους διαβάσει αναλυτικά κάποιος κάπου θα το γράφει, ώστε να μπορεί να πατήσει πιο σίγουρα εκεί σε περίπτωση που του πουν κάτι. Αν και το συγκεκριμένο link να παραθέσει ίσως να αρκεί. Δοκίμασα να διαβάσω λίγο τα ΦΕΚ που αναγράφονται, αλλά θέλει να αφιερώσει κανείς πολύ χρόνο για αν βγάλει άκρη.
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον εγω εκανα αιτημα φορητοτητας στην Κοσμοτε... Υπεγραψα κανονικά .. Σήμερα το πρωι ελαβα μηνυμα απο κοσμοτε και βονταφον οτι το αιτημα εχει σταλεί.. Μεσα σε 1 λεπτο με καλεσαν απο vodafone.. Έπεσα σε μια υπαλληλο αφήστε το καλύτερα.. Βριστήκαμε και δεν ακουσα καν την προσφορά.. Μου έλεγε ότι η αύξηση στο Red 1 δεν έχει ανακοινωθεί και πώς είμαι τόσο σίγουρος ότι θα αυξηθει?? Της λεω μα εχει ανακοινωθει στο site.. Αποκλείεται μου λέει... Και να έχει ανακοινωθεί εσείς επειδή ανανεώσατε προσφατα μου λέει δε θα σας επηρεασει απο την 30/03 που γραφει στην ανακοινωση αλλά από Ιούλιο και βλέπουμε !!! (!!!) ό,τι να ναι.. Επισης μου ειπε οτι το ξέρει σίγουρα ότι και στην κοσμοτε θα γίνει αύξηση.. Το κλείσαμε μου λέει προχωράει το αίτημα φορητότητας. Σε 3 ώρες ενεργοποιηθηκα στην Κοσμοτε οπου επισης δεν έμεινα ικανοποιημένος.. Αφενός η κάρτα σιμ δε δουλευε !! (και τη δοκιμασα σε 2 συσκευες).. Έτσι όταν κοπηκε το σημα απο τη vodafone δεν είχα καθολου κινητο τηλέφωνο και σήμερα είναι Παρασκευή! Κάλεσα την εξυπηρετηση στην κοσμοτε και μου λεει απο Δευτέρα και αν να παω σε καποιο καταστημα ιδιοκτητο όχι Γερμανος κτλ.. και θα μου δωσουν μια δωρεαν σιμ.. Και της λεω θα μεινω μέχρι τότε χωρίς κινητό??? Με εβαλε παλι σε αναμονη και μετά απο πολλάα.. μου προτεινα να παω στον Γερμανο της περιοχης μου.. να παρω μια καινούρια καρτα σιμ.. να την πληρώσω κανονικά 5 ευρώ που έχει και θα μου πιστωσουν όταν εκδοθεί ο λογαριασμός 5 ευρώ.. Και έτσι και έκανα. Επίσης ενώ είχα ζητήσει μια έξρα σιμ για να μοιραζομαι το ιντερνετ.. δεν μου έστειλαν ποτέ.

 

Σήμερα πριν από λίγο με ξανακάλεσαν απο vodafone και μου έδωσαν το καινύριο Red 1 αυτή τη φορά (πριν μου ανανέωσαν το παλιό) στα 29 ευρώ περίπου. (πριν πλήρωσα 33 + 1,60 ευρώ με την αύξηση που ανακοινώθηκε) Επίσης επέμεναν πολύ και για το σταθερό ότι αν το μεταφέρω θα μου δώσουν με 17 ευρώ το μήνα απεριοριστα αστικα υπεραστικα και 24αρι ιντερνετ + 60 λεπτα απο κινητό + 1 πάγιο δώρο + θα μου πιστωσουν οποιο ποσο πληρωσω σαν ποινη στον ΟΤΕ που εχω το σταθερο αν φύγω.. Είχα την αίσθηση ότι μπορούσα να το κατεβάσω και άλλο . Αν έκανα μεταφορά και στο σταθερο θα μου εριχναν άλλα 2-3 ευρώ ακόμα στο κινητό

 

Εν τελη επειδή μου έκανε και κακή εντύπωση από την αρχή της κοσμοτε.. Δέχτηκα ξανά με τη vodafone οποτε περιμενω ξανα συμβολαια κτλ..

Edited by Alex0077
Link to comment
Share on other sites

Τελικά η Vodafone παραδέχθηκε ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις το αναποσβεστο;

Βέβαια εσύ έκανες ανανέωση πρόσφατα άρα δεν θα έχεις μεγάλο αναποσβεστο.

Edited by Teo010
Link to comment
Share on other sites

Με παίρνουν από το πρωί από Vodafone. Τελούν υπό σύγχηση. Την μία με παίρνει το τμήμα διακοπών, μου λένε "πρέπει να μιλήσετε με εξυπηρέτηση πελατών", μιλάω με εξυπηρέτηση πελατών και μου λέει "Πρέπει να μιλήσετε με τμήμα διακοπών". :wacko:

 

Πάντως όλοι τους μου είπαν ότι θα πρέπει να πληρώσω την επιδότηση παγίου. Οταν στο τελευταίο τηλεφώνημα τους παρέθεσα την οδηγία της ΕΕΤΤ μου είπαν "Επειδή είναι καινούργια η διαδικασία λόγω αλλαγής της τιμολογιακής πολιτικής, θα σας ξανακαλέσουμε". :confused:

"Καινούργια διαδικασία;"

..

..

..

Πάντως, να πούμε και του στραβού το δίκιο, έχω μπροστά μου το συμβόλαιο που είχα υπογράψει. Και στην παράγραφο 11.4 γράφει:

11.4 Σε περίπτωση τροποποίησης των συμβατικών όρων μονομερώς από την Vodafone ο Συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβαση αζημίως, με εξαίρεση τυχόν επιδότησης εξοπλισμού ή παγίων, εντός ενός (1) μηνός από την σχετική κοινοποίηση

 

Τελικά τι υπερισχύει; Το συμβόλαιο με την Vodafone ή η οδηγία της ΕΕΤΤ; :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...