Jump to content

tasosbin

Members
  • Δημοσιεύσεις

    24
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About tasosbin

  • Ημ. Γέννησης 13/09/1989

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

tasosbin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. έχει καταφέρει κανένας να το κάνει να δουλέψει με ελληνικα και iphone ? Του πέρασα το ελληνικο firmware μέσω εφαρμογής από το iphone όμως μετά δεν συγχρονίζει με το mi fit app οπότε επέστρεψα στο δικό του firmware. Τα έχει καταφέρει κανένας ;
  2. Πριν κανένα μηνα το ενεργοποίησα εγώ ον λαην. 3 εργάσιμες έκανε .Συγκεκριμένα το πρωί της 3ης μερας ήρθαν τα μηνύματα ότι ενεργοποιήθηκε κτλ
  3. δεν νομίζω ότι δίνουν βάση στη διάρκεια. Δεν έχω ακούσει ποτέ να έκοψαν φοιτητικό.
  4. ρε συ, είτε μαθητής είσαι είτε φοιτητής , στη σελίδα που σου έστειλα ανέβασε την βεβαίωση από τη σχολή σου. Θα τη δεχτούν λογικά. Κι εγώ έτσι το έκανα στέλνοντας βεβαίωση της ΑΣΠΑΙΤΕ.
  5. σε αυτή την κατηγορια δεν ανήκεις ; Γιατι να μην γίνεται; Δοκιμασε, δεν χάνεις κάτι άλλωστε https://www.whatsup.gr/el/studentregistration
  6. γιατί σε απέρριψαν σε κατάστημα; Ον λάην δοκίμασες να κάνεις μονος σου την αίτηση ;
  7. Είχα την εντύπωση ότι έχουν δικαίωμα να μην μας ενημερώσουν ατομικά αλλά συνολικά όπως και έγινε υποτίθεται με την ανακοίνωση στο σάιτ. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος για αυτό. Όπως και να έχει, οποία περίπτωση κ αν ισχύει έχετε ακόμα μέρες να κινηθείτε.
  8. έχεις ένα μήνα περιθώριο από την ημέρα που ανακοινώθηκε η αύξηση οπότε 3/3 πρέπει να έχεις ολοκληρώσει την μετάβαση σε νέο πάροχο
  9. Ήμουν βονταφων κ πήγα κοσμοτε. Αν δεν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής γίνεται.
  10. έκανα την διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης μέσω φορητότητας στην Κοσμοτέ σε 2 γραμμές που είχα στην vodafone. Μία δική μου και μία της αδερφής μου. Σε καμία δεν είχαμε πάρει επιδότηση συσκευής παρά μονο έκπτωση παγίων. Στις πρώτες συνομιλίες και στις 2 περιπτώσεις μου έλεγαν ότι πρέπει να πληρώσω το αναπόσβεστο. Εγώ τους ανέφερα τον κανονισμό της ΕΕΤΤ και ζητούσα fax για να καταγγείλω τη σύμβαση. Έστελνα το παρακάτω κείμενο στο φαξ που μου έδιναν ( 2104276895 ) και τις επόμενες μέρες με καλούσαν και μου έλεγαν ότι η μετάβαση μου στο νέο δίκτυο θα γίνει χωρίς να πληρώσω κάποιο αναπόσβεστο καθώς κατήγγειλα την σύμβασή μας εμπρόθεσμα όπως έχω δικαίωμα να κάνω. όποιος θέλει μπορεί να χρησιμοποιήσει το έντυπο που έφτιαξα, το δίνω και σε word, κατεβάστε το από εδώ https://www.sendspace.com/file/orjb88
  11. οταν το τηλέφωνο φορτίσει, παει στο 100% και το αφησω παραπανω ώρα, το battery doctor μου γραφει στο health : over voltage. πρεπει να με απασχολεί, υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
  12. εχω το huawei ideos x5 εβαλα το κινητο να φορτισει με το battery dr ανοιχτό. όταν έφτασε στο 100% το προγραμμα ελεγε να αφησω το κινητο 5-15 λεπτά μεχρι να με ειδοποιήσει να το βγάλω. το άφησα καμια ώρα και δεν με είχε ειδοποιήσει και το έβγαλα γιατι στο battery health εγραφε over voltage το οποίο βέβαια μετά από μια επανεκκίνηση έγινε ξανά good. ξερει κανεις γιατι συνεβει αυτό και εσείς που έχετε εδώ και καιρό το κινητό (εγώ το έχω λιγότερο από εβδομάδα) πείτε μου αν μπορείτε πως πρέπει να το φορτίζω.
  13. εβαλα το κινητο να φορτισει με το battery dr ανοιχτό. όταν έφτασε στο 100% το προγραμμα ελεγε να αφησω το κινητο 5-15 λεπτά μεχρι να με ειδοποιήσει να το βγάλω. το άφησα καμια ώρα και δεν με είχε ειδοποιήσει και το έβγαλα γιατι στο battery health εγραφε over voltage το οποίο βέβαια μετά από μια επανεκκίνηση έγινε ξανά good. ξερει κανεις γιατι συνεβει αυτό και εσείς που έχετε εδώ και καιρό το κινητό (εγώ το έχω λιγότερο από εβδομάδα) πείτε μου αν μπορείτε πως πρέπει να το φορτίζω.
×
×
  • Create New...