Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

Θέλω να κάνω μια σύνδεση Business Unlimited, στην οποία το καταστημα μου είπε πως δεν έχει πολιτική ορθής χρήσης καθώς είναι business συμβόλαιο. Επειδή ο εκτιμώμενος όγκος θα είναι περίπου 3ΤΒ/μήνα, υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου επιβεβαιώσει πως δεν έχει πτώση ταχύτητας μετά από κάποια GB χρήσης; Πρόκειται να μπει σε Router και να παίζουν VPN πάνω του.

Ευχαριστώ πολύ!

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, KostasDj_2 said:

Καλησπέρα σε όλους!

Θέλω να κάνω μια σύνδεση Business Unlimited, στην οποία το καταστημα μου είπε πως δεν έχει πολιτική ορθής χρήσης καθώς είναι business συμβόλαιο. Επειδή ο εκτιμώμενος όγκος θα είναι περίπου 3ΤΒ/μήνα, υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου επιβεβαιώσει πως δεν έχει πτώση ταχύτητας μετά από κάποια GB χρήσης; Πρόκειται να μπει σε Router και να παίζουν VPN πάνω του.

Ευχαριστώ πολύ!

Είναι πραγματικά απεριόριστο. Κανένα θέμα 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

μας κάλεσαν σήμερα από το 210670 2385 και μου ζήτησαν να γίνει επιβεβαίωση ΑΦΜ για να μου αναφέρουν το λόγο που με κάλεσαν. Εννοείται δεν το εδωσα και μου ανέφερε έτσι κι αλλιώς θα έρθει και φάκελος ταχυδρομικώς.

λιγο στο ίντερνετ που έψαξα άλλοι λένε για Vodafone εισπρακτική ( δεν έχω κανένα χρέος στη Vodafone ) άλλοι λένε για σπαμ

γνωριζει κάποιος;

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να έρθει φάκελος ταχυδρομικά, ποιος ο λόγος του τηλεφώνου; 
καλά έκανες, δε δίνουμε ΑΦΜ τηλεφωνικά σε κάποιον που δε μπορούμε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητα του. 
Επί της ευκαιρίας, εγώ έχω ένα αριθμό, που δε χρησιμοποιώ, και όταν τον ανοίγω βλέπω τέτοια νούμερα. Έχουν ξεφύγει εκεί και καλό θα είναι να το συμμαζέψουν.  

 

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση, έχω business unlimited εδώ και 5 χρόνια χωρίς φυσικά να είμαι ελεύθερος επαγγελματίας. Απλά αυτό μου είχαν δώσει τότε.

Έλαβα σήμερα μια ενημέρωση για αυξήσεις και κοινοποίηση λογαριασμού και δεδομένων στην ααδε.

Φαντάζομαι κι άλλοι θα έχετε το ίδιο πρόγραμμα, τι κάνουμε; Εκμεταλευομαστε τις αυξήσεις και την κάνουμε με ελαφρά καταγγέλοντας το συμβόλαιο λόγω των αυξήσεων ή πιστεύετε δεν θα έχουμε πρόβλημα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Εδώ ο συνδεσμος 

https://www.vodafone.gr/digital-press-office/anakoinoseis/anakoinosi-tropopoiiseon-enimerosh?c_source=sms&c_medium=sms&c_owner=dc-vb&c_name=20260331-announcement 

Update μίλησα με 1399 και κατέγραψαν ότι είναι αφμ που δεν έχει πλέον επαγγελματική δραστηριότητα και ανήκει σε ιδιώτη και επίσης δεν επιθυμεί κοινοποίηση στο my aade και θα ενημερωθώ μέχρι 2/4 για το αίτημα μου. Μόλις κάνω την ενημέρωση θα κάνω νέα ανάρτηση εδώ αν ενδιαφέρει κάποιον το θέμα αυτό.

Edited by sgatzo
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ζητησα μετατροπη του red unlimited σε bussiness και απο 20 ευρω παγιο μου ζητανε 57. Εχω ατομικη επιχειρηση θα το κοιταξω παλι στην ληξη του συμβολαιου

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, dimitris15 said:

ζητησα μετατροπη του red unlimited σε bussiness και απο 20 ευρω παγιο μου ζητανε 57. Εχω ατομικη επιχειρηση θα το κοιταξω παλι στην ληξη του συμβολαιου

Ναι μεγάλη διαφορά, αλλά γενικα όλες οι εταιρίες τα business συμβόλαια τα έχουν ακριβούτσικα.

Link to comment
Share on other sites

ειχα ζητησει πριν 6 μηνες να ανεβαινουν στο mydata οι λογαριασμοι δεν το εκαναν τωρα το ζητησα εγινε και μαλιστα αλλαξε ο αριθμος μητρωου συνδρομητη...

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην είμαι off topic, αλλά δεν βρήκα άλλο σχετικό θέμα:

Έχω στο γιο μου καρτοπρόγραμμα Extra Surf 2, και κάπου είχε πάρει το μάτι μου αν δεν κάνω λάθος, ότι για πληρωμές μέσα από το vodafone app παίρνω κάποια επιπλέον δεδομένα με κάθε πληρωμή. 

Ισχύει κάτι τέτοιο ή θυμάμαι λάθος; Μίλησα ήδη με την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι δεν ισχύει, αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ σίγουρη 😁

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

On 3/5/2026 at 10:17 ΠΜ, geoponer said:

Ελπίζω να μην είμαι off topic, αλλά δεν βρήκα άλλο σχετικό θέμα:

Έχω στο γιο μου καρτοπρόγραμμα Extra Surf 2, και κάπου είχε πάρει το μάτι μου αν δεν κάνω λάθος, ότι για πληρωμές μέσα από το vodafone app παίρνω κάποια επιπλέον δεδομένα με κάθε πληρωμή. 

Ισχύει κάτι τέτοιο ή θυμάμαι λάθος; Μίλησα ήδη με την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι δεν ισχύει, αλλά δεν μου φάνηκε και πολύ σίγουρη 😁

IMG_1683.thumb.jpeg.76f8197246dce395346e1b726220ead9.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η διαδικασία για μετατροπή από συμβόλαιο σε καρτοκινητό vodafone cu; Έχει κάποια χρέωση;

Επίσης γίνεται το ίδιο γρήγορα όπως η φορητότητα σε άλλο πάροχο ή είναι προτιμότερο να περάσεις πρώτα από cosmote/nova για να γίνει πιο γρήγορα;

Link to comment
Share on other sites

Καλείς στο 2106703493 τους ζητάς μετατροπή σε cu. Η μετατροπή είναι δωρεάν, αρκεί να είσαι κοντά στην λήξη της δέσμευσης συμβολαίου ή τελείωσε η δέσμευση. Σίγουρα θα σου προτείνουν προσφορά σε καλύτερη τιμή αλλιώς αν δεν δεχτείς θα παραμείνεις άλλον 1 μήνα επιπλέον στο συμβόλαιο χωρίς επιπλέον χρεώσεις και στο τέλος τιμολόγησης του επόμενου λογαριασμού θα μετατραπεί σε CU με 0€ υπόλοιπο και θα σου έρθει μήνυμα ότι σε καλοσωρίζουν στο CU

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, user. said:

Καλείς στο 2106703493 τους ζητάς μετατροπή σε cu. Η μετατροπή είναι δωρεάν, αρκεί να είσαι κοντά στην λήξη της δέσμευσης συμβολαίου ή τελείωσε η δέσμευση. Σίγουρα θα σου προτείνουν προσφορά σε καλύτερη τιμή αλλιώς αν δεν δεχτείς θα παραμείνεις άλλον 1 μήνα επιπλέον στο συμβόλαιο χωρίς επιπλέον χρεώσεις και στο τέλος τιμολόγησης του επόμενου λογαριασμού θα μετατραπεί σε CU με 0€ υπόλοιπο και θα σου έρθει μήνυμα ότι σε καλοσωρίζουν στο CU

Είναι το τμήμα αποσυνδέσεων βλέπω το συγκεκριμένο.

Οπότε παει αναγκαστικά ένα μήνα μετά από το συμβόλαιο. Στην περίπτωση μου λήγει σε μερικές μέρες, οπότε ο ένας μήνας επιπλέον θα είναι με τις εκπτωσεις και τα εξτρα πακέτα gb/λεπτων ή θα τα πληρώσω στην αρχική τιμή για ένα μήνα 😛

Link to comment
Share on other sites

τοσο καιρο ειχα την εντυπωση οτι οι λογαριασμοι μου ανεβαιναν στο mydata προσφατα εμαθα οτι δεν ανεβαιναν και τους ανεβαζε ο λογιστης μου με χαρακτηρισμο ΔΕΚΟ θα εχω καποιο θεμα?

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, user. said:

Θα πληρώσεις για τις ίδιες παροχές και πάγιο που είχες πριν ζητήσεις την διακοπή

Παρόλο που έχει λήξει το συμβόλαιο; αρκετές φορές όταν αργούσα την ανανέωση χρεωνόταν στην αρχικη και μετά μου τα επιστρέφανε..

Πήρα τηλέφωνο πάντως κι ενώ λέει οτι η υπηρεσία λειτουργεί 9-5 με το που τελειώνει το ηχογραφημένο κλείνει την κλήση 😄

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, sofos_k said:

Παρόλο που έχει λήξει το συμβόλαιο; αρκετές φορές όταν αργούσα την ανανέωση χρεωνόταν στην αρχικη και μετά μου τα επιστρέφανε..

Πήρα τηλέφωνο πάντως κι ενώ λέει οτι η υπηρεσία λειτουργεί 9-5 με το που τελειώνει το ηχογραφημένο κλείνει την κλήση 😄

Προσωπική μου άποψη είναι η προσωρινή μεταφορά σε καρτοκινητό άλλου παρόχου για να φανεί ως φορητότητα και να σου κάνουν σίγουρα προσφορά και μπορείς να το παίξεις πως εκεί σου έδωσαν καλύτερη προσφορά. Εξάλλου δεν ξέρουν τι σου προσφέρει ο άλλος πάροχος 

Link to comment
Share on other sites

On 9/5/2026 at 10:14 ΠΜ, Nikos 23 said:

IMG_1683.thumb.jpeg.76f8197246dce395346e1b726220ead9.jpeg

Σε ευχαριστώ πολύ, αυτό είναι! Θα δοκιμάσω την επόμενη πληρωμή πάλι μέσα από το MyVodafone app για να δω αν ισχύει ακόμη 🙂 

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus -> Motorola moto g54 5G

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, user. said:

Καλείς στο 2106703493 τους ζητάς μετατροπή σε cu. Η μετατροπή είναι δωρεάν, αρκεί να είσαι κοντά στην λήξη της δέσμευσης συμβολαίου ή τελείωσε η δέσμευση. Σίγουρα θα σου προτείνουν προσφορά σε καλύτερη τιμή αλλιώς αν δεν δεχτείς θα παραμείνεις άλλον 1 μήνα επιπλέον στο συμβόλαιο χωρίς επιπλέον χρεώσεις και στο τέλος τιμολόγησης του επόμενου λογαριασμού θα μετατραπεί σε CU με 0€ υπόλοιπο και θα σου έρθει μήνυμα ότι σε καλοσωρίζουν στο CU

Πρέπει να αλλάξει και η sim η παραμένει ίδια; Από cu σε συμβόλαιο δεν αλλάζει

Link to comment
Share on other sites

On 13/5/2026 at 12:19 ΜΜ, dimitris15 said:

τοσο καιρο ειχα την εντυπωση οτι οι λογαριασμοι μου ανεβαιναν στο mydata προσφατα εμαθα οτι δεν ανεβαιναν και τους ανεβαζε ο λογιστης μου με χαρακτηρισμο ΔΕΚΟ θα εχω καποιο θεμα?

Οι εταιρίες διαβιβάζουν στα MyData οτιδήποτε έχει τον χαρακτηρισμό του επαγγελματικού, (προγράμματα business κλπ.).

Αν ο λογαριασμός σας είναι ως ατομικό πρόγραμμα δεν διαβιβάζεται. Μπορείτε να ζητήσετε με αίτημά σας στην εταιρία να αρχίσει να το διαβιβάζει στα MyData. 

Αν είστε ατομική επιχείρηση ή νομικό πρόσωπο και ο λογαριασμός εκδίδεται στο επαγγελματικό ΑΦΜ και αποτελεί πραγματική δαπάνη - έξοδο που εξυπηρετεί τους σκοπούς σας ως επαγγελματία και εξοφλείται από επαγγελματικό λογ. όψεως, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Σε κάθε περίπτωση ο λογιστής σας κάνει το ορθό, εφόσον δεν διαβιβάζονται από την ίδια την εταιρία.

Να αναφέρω μόνο ότι η ΔΕΗ για παράδειγμα δεν ανεβάζει ακόμη και λογαριασμούς που είναι χαρακτηρισμένα ως επαγγελματικά προγράμματα...  

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα, η Nova εάν δει επαγγελματικό ΑΦΜ ξεκινάει να διαβιβάζει. Επιπλέον, σου δίνει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσεις/απενεργοποιήσεις τη διαβίβαση από τη διαχείριση λογαριασμού.
Νομίζω είναι η πιο βολική προσέγγιση.

Link to comment
Share on other sites

Νέες αυξήσεις στα συμβόλαια Red δυστυχος

Πρόγραμμα κινητής Παλιά Τιμή Νέα Τιμή Αύξηση (€) Αύξηση (%)
Vodafone Family RED Start (1ο μέλος) 56,58€ 62,48€ +5,90€ +10,43%
Vodafone Family RED Start (2ο-4ο μέλος) 19,23€ 20,19€ +0,96€ +4,99%
Vodafone Family RED Plus (1ο μέλος) 70,44€ 76,34€ +5,90€ +8,38%
Vodafone Family RED Plus (2ο-4ο μέλος) 19,23€ 20,19€ +0,96€ +4,99%
Vodafone Family RED Max (1ο μέλος) 96,30€ 102,20€ +5,90€ +6,13%
Vodafone Family RED Max (2ο-4ο μέλος) 19,23€ 20,19€ +0,96€ +4,99%
Vodafone RED 3GB 39,75€ 42,72€ +2,97€ +7,47%
Vodafone RED 5GB 56,58€ 59,55€ +2,97€ +5,25%
Vodafone RED 10GB 71,43€ 74,41€ +2,98€ +4,17%
Vodafone RED 20GB 96,30€ 99,27€ +2,97€ +3,08%
Vodafone RED 80GB 74,86€ 80,76€ +5,90€ +7,88%
Vodafone RED Unlimited / New 97,14€ 103,05€ +5,91€ +6,08%
Vodafone RED Unlimited Int 79,00€ 84,91€ +5,91€ +7,48%
Καρτοπρόγραμμα SMART 31,65€ 33,55€ +1,90€ +6,00%
Καρτοπρόγραμμα Student 26,19€ 28,09€ +1,90€ +7,26%
Καρτοπρόγραμμα Super Student 24,08€ 25,98€ +1,90€ +7,89%
Καρτοπρόγραμμα Super Smart 37,76€ 40,67€ +2,91€ +7,71%
Νέο Καρτοπρόγραμμα 500 41,42€ 44,33€ +2,91€ +7,03%
Καρτοπρόγραμμα Extra Talk 1 34,80€ 37,71€ +2,91€ +8,36%
Καρτοπρόγραμμα Extra Talk 2 41,40€ 44,31€ +2,91€ +7,03%
Καρτοπρόγραμμα Extra Talk 3 49,05€ 52,95€ +3,90€ +7,95%
Καρτοπρόγραμμα Extra Talk 4 45,86€ 48,76€ +2,90€ +6,32%
Καρτοπρόγραμμα Extra Surf 1 54,55€ 58,45€ +3,90€ +7,15%
Καρτοπρόγραμμα Extra Surf 2 60,04€ 63,94€ +3,90€ +6,50%
Καρτοπρόγραμμα Extra Surf 3 57,93€ 61,83€ +3,90€ +6,73%
Καρτοπρόγραμμα Super Data 58,46€ 62,36€ +3,90€ +6,67%
Καρτοπρόγραμμα Super Digi 73,10€ 78,00€ +4,90€ +6,70%
Χρέωση MMS 1,26€ 1,49€ +0,23€ +18,25%

Πηγή: Ανακοίνωση τροποποιήσεων 15/05/2026

Edited by eridion25
Link to comment
Share on other sites

Τιμή τιμοκαταλόγου του RED 20GB 100€ και του 80GB, 80€… Κάτι πρέπει να αλλάζουν αυτοί και στα μη εμπορικά / εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα, περιμένουμε να δούμε τι προσφορές θα παίξουν 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...