Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από την στιγμή που η Vodafone σε ενημερώνει στο 80% της χρήσης του πακέτου δεδομένων σου και εσύ δεν φροντίζεις να πάρεις νέο πακέτο δεδομένων ή να περιορίσεις την χρήση δεδομένων και να συνδεθείς σε WiFi (αν υπάρχει διαθέσιμο), τότε είναι σαν να προκαλείς την τύχη σου. Αν θέλουμε να κρατάμε το κόστος χρήσης του καρτοκινητου μας σε λογικά πλαίσια πρέπει να είμαστε λίγο πιο υπεύθυνοι. Δεν γίνεται να συμπεριφερόμαστε λες και έχουμε απεριόριστα σε όλα. Και αν δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην χρήση υπάρχει και η πράσινη με την εναλλακτική που αν τελειώσουν τα δεδομένα σου κόβει το ίντερνετ. Οι φτηνές λύσεις συνήθως έχουν και προϋποθέσεις. Οπότε ας ζυγίσει ο καθένας τι θέλει και ας επιλέξει τι θα πληρώνει γι' αυτό.

Συσκευή: Realme 8 5G 4/64 GB

Carriers: 🟢 Cosmote - 🔴 Nova

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που η Vodafone σε ενημερώνει στο 80% της χρήσης του πακέτου δεδομένων σου και εσύ δεν φροντίζεις να πάρεις νέο πακέτο δεδομένων ή να περιορίσεις την χρήση δεδομένων και να συνδεθείς σε WiFi (αν υπάρχει διαθέσιμο), τότε είναι σαν να προκαλείς την τύχη σου. Αν θέλουμε να κρατάμε το κόστος χρήσης του καρτοκινητου μας σε λογικά πλαίσια πρέπει να είμαστε λίγο πιο υπεύθυνοι. Δεν γίνεται να συμπεριφερόμαστε λες και έχουμε απεριόριστα σε όλα. Και αν δεν μπορούμε να κάνουμε κουμάντο στην χρήση υπάρχει και η πράσινη με την εναλλακτική που αν τελειώσουν τα δεδομένα σου κόβει το ίντερνετ. Οι φτηνές λύσεις συνήθως έχουν και προϋποθέσεις. Οπότε ας ζυγίσει ο καθένας τι θέλει και ας επιλέξει τι θα πληρώνει γι' αυτό.

 

Φιλε, ακομα και μια πιστωτική να πάρεις, εσυ επιλέγεις το οριο αγορων, οχι η Τράπεζα. Σε μια αγορά πρέπει να υπάρχουν κανόνες, δεν είναι μπατε σκύλοι αλέστε. Και οι ηθικολογίες δεν έχουν θέση εδω. Να δεχτώ ότι μια πιο φθηνή καρτοκινητή μπορεί να μην έχει τόσο γρήγορες ταχύτητες, να μην έχει καλή κάλυψη στην επαρχία, να μην εχει καλη εξυπηρέτηση κλπ. Φυσικα και ισχυει το "ο,τι δινεις παιρνεις". Αλλα οχι και να σε κλέβει!

 

Άλλωστε η Vodafone δε θεωρείται και "φθηνη", οι τιμές της ειναι αντίστοιχες της Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρείες κάνουν το ίδιο όταν τελειώνουν τα λεπτά ομιλίας , τα SMS και με την εξαίρεση μιάς και τα ΜΒ.

Όλες εκμεταλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους για τις κλησεις προς 5ψήφια με τάχα μου "αστική χρέωση" 0,82 ευρώ το λεπτό.

Το θέμα είναι στην δική μας ευθήνη . Μας ειδοποιήσανε ότι τα λεπτά ομιλίας τελειώνουν . Τι κάνουμε για αυτό; Τι κάνουμε για τα ΜΒ ; Τί κάνουμε για τα SMS ;

Link to comment
Share on other sites

Έστω ότι ενεργοποιείς τον κόφτη στα δεδομένα, σε μια εκτακτη αναγκη που χρειάζεσαι δεδομένα τι κάνεις;

Να ανοίξεις την εφαρμογή δεν μπορείς.

Θα πρέπει να θυμάσαι τι SMS πρεπει να στειλεις για το panic button ή να κάθεσαι να ψάχνεις στο 1252 τι πακέτο να βάλεις;

 

Εγώ βλέπω ότι τον κόφτη τον θέλουν όσοι έχουν σκοπό να καταναλώνουν και το τελευταίο mb για να μην τους το "φάει" η εταιρία.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Έστω ότι ενεργοποιείς τον κόφτη στα δεδομένα, σε μια εκτακτη αναγκη που χρειάζεσαι δεδομένα τι κάνεις;

Να ανοίξεις την εφαρμογή δεν μπορείς.

Θα πρέπει να θυμάσαι τι SMS πρεπει να στειλεις για το panic button ή να κάθεσαι να ψάχνεις στο 1252 τι πακέτο να βάλεις;

 

Εγώ βλέπω ότι τον κόφτη τον θέλουν όσοι έχουν σκοπό να καταναλώνουν και το τελευταίο mb για να μην τους το "φάει" η εταιρία.

 

Οι εφαρμογές περνάνε από τον κόφτη κανονικά. Επίσης στην Cosmo λειτουργεί και το myinternet.cosmote.gr _ΠΑΝΤΑ_, ακόμα και χωρίς υπόλοιπο για να βάζεις ό,τι πακέτο θες.

Όσο για το τελευταίο ΜΒ, καλά κάνουν, δικό τους είναι, θέλουν να το καταναλώσουν χωρίς να χρεωθούν κάτι άλλο. Έπρεπε να είναι προφανές πως να γίνει. Φάουλ Vodafone και Wind το συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Ο κόφτης της άλλης εταιρίας επιτρέπει την χρήση εφαρμογών της εταιρίας.

Η Vodafone όταν τους ζητάς να σου κλείσουν το ίντερνετ, σου κλείνουν το ίντερνετ. Δεν μπαίνει πουθενά. Κάποιος έχει αναφέρει ότι και η Vodafone έβγαλε κόφτη αλλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο κόβει τα δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρείες κάνουν το ίδιο όταν τελειώνουν τα λεπτά ομιλίας , τα SMS και με την εξαίρεση μιάς και τα ΜΒ.

Όλες εκμεταλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους για τις κλησεις προς 5ψήφια με τάχα μου "αστική χρέωση" 0,82 ευρώ το λεπτό.

Το θέμα είναι στην δική μας ευθήνη . Μας ειδοποιήσανε ότι τα λεπτά ομιλίας τελειώνουν . Τι κάνουμε για αυτό; Τι κάνουμε για τα ΜΒ ; Τί κάνουμε για τα SMS ;

 

Σοβαρά.

Σε κάνει ανεύθυνο το να διαχειρίζεσαι 5-6 νούμερα , μαζί με παιδιά, γονείς και να σου ξεφεύγει κάθε 1-2 μήνες κάτι.

Από πότε ένα λάθος σε κάνει ανεύθυνο; Πως χαρακτηρίζετε έτσι άλλους ανθρώπους;

Πειράζει που με εκνευρίζει μια εταιρεία της οποίας είμαι πελάτης , να μη θέλω να "... εκμεταλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους..."

Όσο για τον NikoSoti που με προτρέπει να αλλάξω εταιρεία γιατί ...κουράστηκε από τη γνώμη των άλλων ας ανοίξει ένα θέμα μόνος του να βρει την ησυχία του. Και μάλιστα κουράστηκε από ένα θέμα που από ότι θυμάμαι δεν έχει ξανααναφερθεί στο forum!!!

Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μας προσβάλεις , ότι κλαιγόμαστε;

Για την ιστορία, δεν είναι το κύριο νούμερο που έχω. Απλά στο δεύτερο σπίτι μου η vodafone είναι η μόνη εταιρεία με σήμα ...καμπάνα. Είναι μονόδρομος. Oι άλλες 2 πιάνουν Edge στο μπαλκόνι. Μέσα στο σπίτι το χάνουν και αυτό.

Edited by balkos
Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παλικάρια. Σοβαρά.

Σε κάνει ανεύθυνο το να διαχειρίζεσαι 5-6 νούμερα , μαζί με παιδιά, γονείς και να σου ξεφεύγει κάθε 1-2 μήνες κάτι.

Σωπάστε βρε αλάθητοι.

Πειράζει που με εκνευρίζει μια εταιρεία της οποίας είμαι πελάτης , να μη θέλω να "... εκμεταλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους..."

Όσο για τον NikoSoti που με προτρέπει να αλλάξω εταιρεία γιατί ...κουράστηκε από τη γνώμη των άλλων ας ανοίξει ένα θέμα μόνος του να βρει την ησυχία του.

Για την ιστορία, δεν είναι το κύριο νούμερο που έχω. Απλά στο δεύτερο σπίτι μου η vodafone είναι η μόνη εταιρεία με σήμα ...καμπάνα. Είναι μονόδρομος. Oι άλλες 2 πιάνουν Edge στο μπαλκόνι. Μέσα στο σπίτι το χάνουν και αυτό

 

Λοιπον κοιτα στην συγκεκριμενη περιπτωση που χρεωθηκες πως δεν φταιει η εταιρια.

Στο 80% σου στελνει μηνυμα.

Οταν δεν εχεις δεδομενα (πακετο) απο το πρωτο kb σου στελνει μηνυμα οτι επειδη δεν ειχες διαθεσιμα δεδομενα τοτε χρεωθηκες.

Συγνωμη αλλα αν εσυ ακομα και μετα απο αυτα εφτασες να χρεωθεις 6ευρω τοτε το λαθος ειναι ολο δικο σου.

Επρεπε να σταματησεις την ταινια στην ενημερωση του 80% ή στην ενημερωση της χρεωσης.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορία, δεν είναι το κύριο νούμερο που έχω. Απλά στο δεύτερο σπίτι μου η vodafone είναι η μόνη εταιρεία με σήμα ...καμπάνα. Είναι μονόδρομος. Oι άλλες 2 πιάνουν Edge στο μπαλκόνι. Μέσα στο σπίτι το χάνουν και αυτό.

Ψάξε λίγο τις δυνατότητες που σου δίνει το cu για τέτοιες περιπτώσεις. Panic button και φυσικά το cu bigbang για εντελώς δωρεάν ολιγόωρα mb ώστε να αποφεύγεις τέτοιες χρεώσεις οταν θες mb και τελειώνει το πακέτο σου. Aπλά θέλει να το θυμάσαι και προφανώς οκ καμμιά φορά ξεχνιόμαστε.

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά.

Σε κάνει ανεύθυνο το να διαχειρίζεσαι 5-6 νούμερα , μαζί με παιδιά, γονείς και να σου ξεφεύγει κάθε 1-2 μήνες κάτι.

Από πότε ένα λάθος σε κάνει ανεύθυνο; Πως χαρακτηρίζετε έτσι άλλους ανθρώπους;

Πειράζει που με εκνευρίζει μια εταιρεία της οποίας είμαι πελάτης , να μη θέλω να "... εκμεταλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους..."

Όσο για τον NikoSoti που με προτρέπει να αλλάξω εταιρεία γιατί ...κουράστηκε από τη γνώμη των άλλων ας ανοίξει ένα θέμα μόνος του να βρει την ησυχία του. Και μάλιστα κουράστηκε από ένα θέμα που από ότι θυμάμαι δεν έχει ξανααναφερθεί στο forum!!!

Ποιος σου δίνει το δικαίωμα να μας προσβάλεις , ότι κλαιγόμαστε;

Για την ιστορία, δεν είναι το κύριο νούμερο που έχω. Απλά στο δεύτερο σπίτι μου η vodafone είναι η μόνη εταιρεία με σήμα ...καμπάνα. Είναι μονόδρομος. Oι άλλες 2 πιάνουν Edge στο μπαλκόνι. Μέσα στο σπίτι το χάνουν και αυτό.

 

Δε σε χαρακτήρισε ο Vasileios, αλλά έτσι είναι άμα έχεις τη μύγα.

Η εταιρεία είναι εταιρεία και έχει επιχειρηματική δραστηριότητα και σε βάζει να συμφωνήσεις με τους όρους χρήσης των υπηρεσιών της. Δεν είναι δικό της πρόβλημα τα δικά σου λάθη και όσων άλλων κλαίγονται. Να λέγαμε ότι διαμαρτύρεσαι για κάτι που σου έκανε η εταιρεία, ναι μαζί σου, αλλά στην περιπτωσή σου εσύ έπρεπε να προσέχεις.

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Σε καινούργια νούμερα είναι προενεργοποιημενη η υπηρεσία my data control που κόβει την σύνδεση όταν τελειώσει το πακέτο mb. Έρχεται το παρακάτω sms

"TA ΔIAΘEΣIMA MB AΠO ΠAKETA KAI BONUS EΞANTΛHΘHKAN! ΓIA NA ΣYNEXIΣEIΣ NA ΣEPΦAPEIΣ ENEPΓOΠOIHΣE ENA AΠO TA ΔIAΘEΣIMA DATA ΠAKETA EΔΩ https://vodafonecu.gr/my-data-control/"

Έτσι δεν έχεις άσκοπες χρεώσεις και ανοιχτά δεδομένα ώστε να πλοηγηθεις στη σελίδα αυτή και στην εφαρμογή του cu για αγορά πακέτων κτλ. Το παράξενο βέβαια εδώ είναι ότι στη σελίδα αυτή αναφέρει στους όρους χρήσης ότι με 0 στο 1252 απενεργοποιεις την υπηρεσία αυτή και έχεις τη χρέωση των 0.2€/mb αλλά δεν αναφέρει πως την ενεργοποιεις πάλι!

Ο φίλος πάντως που με ενημερωσε σχετικά (τον οποίο και ευχαριστώ) είπε πως καλουμε στην εξυπηρέτηση πελατών για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι στην δική μας ευθήνη . Μας ειδοποιήσανε ότι τα λεπτά ομιλίας τελειώνουν . Τι κάνουμε για αυτό; Τι κάνουμε για τα ΜΒ ; Τί κάνουμε για τα SMS ;

 

Ακριβώς, τι κάνουμε γι αυτό;:)

Σε κάθε ευκαιρία κηρύττουμε ότι όλα είναι "φυσιολογικά" και "ξεπλένουμε" τις εταιρίες επιρρίπτοντας τις ευθύνες στον συνδρομητή...

Τι κι αν το sms ενημέρωσης δεν έρθει έγκαιρα. Τόλμησες και χρησιμοποίησες sms, κλήση, MB εκτός πακέτου; Εσύ φταις. Άλλωστε στην Ελλάδα των 10ευρων πακέτων μπορείς να είσαι καλυμμένος ανά πάσα στιγμή...

 

Αντί να πιέσουμε να αλλάξουν αυτές οι πρακτικές από την Vodafone, όταν μάλιστα και εφικτός είναι και εφαρμόζεται "κόφτης", τις δικαιολογούμε διότι τα 2€ είναι λιγότερα από τα 6€!

Αντί να ακούσουμε όσους αναφέρουν τις εμπειρίες τους ώστε να προστατευτούν οι υπόλοιποι, τους ζητάμε να σωπάσουν διότι μερικοί ενοχλούνται από όσους κλαίγονται για τα λάθη τους!

Να τους χαίρεστε αυτούς τους παρόχους που "εκμεταλλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους" και λειτουργούν ως scammers αντί να προσφέρουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, αλλά ακόμη περισσότερο τους "συνδρομητές" που ξεχειλίζουν από καταναλωτική συνείδηση.

 

 

Στο προκείμενο, εδώ και καιρό έχει εμφανιστεί και στην Vodafone το "My Data Control".

Ας βάλουν την επιλογή στην εφαρμογή είτε μέσω sms για να κάνουμε εύκολα και απλά την ενεργοποίηση γιατί με την εξυπηρέτηση άκρη δεν βγαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς το σύστημα έτσι είναι. Φυσικά και προσφέρουν υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών. Και είναι βέβαιο πως πρόκειται για εταιρείες που έχουν σκοπό το κέρδος, και όχι για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Ναι, αν κοιτάς να εκμεταλλευτείς και το τελευταία παροχή που έχεις και σε ποσότητα και χρονικά, σαφώς και υπάρχει κίνδυνος να ξεφύγεις. Δική σου επιλογή είναι, πράξε αναλόγως για να μην χρεωθείς. Εγώ φροντίζω να παρακολουθώ το πότε λήγει και να ενεργοποιώ πακέτα μια μέρα πριν. Με μια μέρα δεν σώθηκε κάνεις. Δεν έχω ποτέ χρεωθεί για το παραμικρό εκτός πακέτου. Το ίδιο και 3 δικοί μου, των οποίων τα καρτοκινητά διαχειρίζομαι. Παράλογο που δεν βρίσκω λόγο να συμμετέχω στην γκρίνια, ε;

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν ψάχνετε πως θα ενεργοποιήσετε το my data control , δοκιμάστε να στείλετε 0 στο 1252. Το έχει σαν λεκτικό απενεργοποίησης αλλά μπορεί να το ενεργοποιεί κιόλας.
Link to comment
Share on other sites

Η υπηρεσία ενεργοποιείται με Κ στο 1252 και απενεργοποιείται με Ο -->ομικρον αγγλικό και όχι 0-->μηδέν. Με 0 λέει λανθασμένη εντολή, ενω με το Ο είπε και για το Κ.

Paanos ευχαριστώ πολύ για την ιδέα σου.

Link to comment
Share on other sites

Η υπηρεσία ενεργοποιείται με Κ στο 1252 και απενεργοποιείται με Ο -->ομικρον αγγλικό και όχι 0-->μηδέν. Με 0 λέει λανθασμένη εντολή, ενω με το Ο είπε και για το Κ.

 

Paanos ευχαριστώ πολύ για την ιδέα σου.

Να σαι καλά φίλε μου. Είναι πάντως ενδεικτικό της κατάστασης η κατάντια της "αγοράς" όπου σαν κλεφτοκοτάδες, ενώ παρέχουν υπηρεσία,δεν ενημερώνουν ξεκάθαρα στο site πως ενεργοποιείται, για να βγάλουν 2 ευρώ παραπάνω από αυτούς που δεν τσεκάρουν ανά 10 δευτερόλεπτα την εφαρμογή. Επίσης λυπηρό το να υπερασπίζονται οι ίδιοι οι πελάτες τις αθέμιτες πρακτικές της όποιας εταιρείας.στο πλαίσιο της -και καλά- ελεύθερης αγοράς.

 

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, τι κάνουμε γι αυτό;:)

Σε κάθε ευκαιρία κηρύττουμε ότι όλα είναι "φυσιολογικά" και "ξεπλένουμε" τις εταιρίες επιρρίπτοντας τις ευθύνες στον συνδρομητή...

Τι κι αν το sms ενημέρωσης δεν έρθει έγκαιρα. Τόλμησες και χρησιμοποίησες sms, κλήση, MB εκτός πακέτου; Εσύ φταις. Άλλωστε στην Ελλάδα των 10ευρων πακέτων μπορείς να είσαι καλυμμένος ανά πάσα στιγμή...

 

Αντί να πιέσουμε να αλλάξουν αυτές οι πρακτικές από την Vodafone, όταν μάλιστα και εφικτός είναι και εφαρμόζεται "κόφτης", τις δικαιολογούμε διότι τα 2€ είναι λιγότερα από τα 6€!

Αντί να ακούσουμε όσους αναφέρουν τις εμπειρίες τους ώστε να προστατευτούν οι υπόλοιποι, τους ζητάμε να σωπάσουν διότι μερικοί ενοχλούνται από όσους κλαίγονται για τα λάθη τους!

Να τους χαίρεστε αυτούς τους παρόχους που "εκμεταλλεύονται τα λάθη των συνδρομητών τους" και λειτουργούν ως scammers αντί να προσφέρουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, αλλά ακόμη περισσότερο τους "συνδρομητές" που ξεχειλίζουν από καταναλωτική συνείδηση.

 

Ακριβώς όπως τα λες. Δυστυχώς παντού υπάρχουν οι συγκεκριμένοι, οι οποίοι αντί να τα βάζουν με τις εταιρίες κατηγορούν όσους απαιτούν από αυτές! Αντί να λέμε ότι "μια εταιρία έχει βάλει κόφτη, άρα, μήπως πρέπει να ακολουθήσουν και οι άλλες για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός;" ακούμε πως "έτσι έχουν τα πράγματα, αν θες κόφτη πήγαινε στην τάδε εταιρία". Τους αρέσει να (νομίζουν ότι) τη λένε σε κόσμο. Απλά μην ασχολείστε μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ενημέρωση για τους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές. Καθώς σε νέο νούμερο όπως φαίνεται το ενεργοποιούν απο την αρχή.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί, που δεν μπορούν να διαννοηθούν ότι δεν θέλεις τα πάντα όλα τζάμπα, δεν συμπεριφέρεσαι λες και η οποιαδήποτε εταιρεία έχει χρέος της να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις, και δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σου φαίνεται ανούσιο να απαιτείς, γιατί δεν είσαι σε θέση. Και τους φαίνεται παράλογο που το μηνιαίο κόστος που έχεις για το κινητό το θεωρείς λογικό. Και χαλιούνται όταν δεν συμμετέχεις στο μαζικό κράξιμο στο οποίο αρέσκονται να επιδίδονται. Τι να κάνουμε.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί, που δεν μπορούν να διαννοηθούν ότι δεν θέλεις τα πάντα όλα τζάμπα, δεν συμπεριφέρεσαι λες και η οποιαδήποτε εταιρεία έχει χρέος της να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις, και δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σου φαίνεται ανούσιο να απαιτείς, γιατί δεν είσαι σε θέση. Και τους φαίνεται παράλογο που το μηνιαίο κόστος που έχεις για το κινητό το θεωρείς λογικό. Και χαλιούνται όταν δεν συμμετέχεις στο μαζικό κράξιμο στο οποίο αρέσκονται να επιδίδονται. Τι να κάνουμε.

Θα συμφωνήσω απόλυτα.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό. Θα έπρεπε να υπάρξει μια ενημέρωση για τους ήδη υπάρχοντες συνδρομητές. Καθώς σε νέο νούμερο όπως φαίνεται το ενεργοποιούν απο την αρχή.

 

Έστειλα μήνυμα στο Messenger της Vodafone και μου απάντησαν ότι η υπηρεσία ενεργοποιείται με κλήση στο 13830 ή αίτημα μέσω Live chat. Ούτε λόγος για μήνυμα.

 

Ωστόσο, έστειλα το "Κ" στο 1252 και μου απάντησαν ότι είμαι ήδη εγγεγραμμένος στην υπηρεσία, συνεπώς, όντως, ενεργοποιείται αυτόματα στους νέους συνδρομητές.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί, που δεν μπορούν να διαννοηθούν ότι δεν θέλεις τα πάντα όλα τζάμπα, δεν συμπεριφέρεσαι λες και η οποιαδήποτε εταιρεία έχει χρέος της να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις, και δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σου φαίνεται ανούσιο να απαιτείς, γιατί δεν είσαι σε θέση. Και τους φαίνεται παράλογο που το μηνιαίο κόστος που έχεις για το κινητό το θεωρείς λογικό. Και χαλιούνται όταν δεν συμμετέχεις στο μαζικό κράξιμο στο οποίο αρέσκονται να επιδίδονται. Τι να κάνουμε.

 

Για ένα λεπτό φίλε μου. Κανείς δεν είπε ότι τα θέλει όλα τζάμπα επειδή δεν μπαίνει πχ κόφτης (υπόψη, για το sms στο 80%, άλλο 80% των 100MB και άλλο 80% των 15GB για παράδειγμα της προσφοράς - οπότε μερικές φορές δεν αρκεί). Επίσης, κανείς δε λέει ότι η εταιρεία έχει χρέος να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις. Πληρώνουμε ως καταναλωτές όλοι μας βάζοντας κάρτα προφανώς/ πακέτα/ διατηρώντας το νούμερο ενεργό. Εκτός κι αν πρέπει να πληρώνουμε τον ίδιο τον κόφτη! Εννοείται ότι δεν δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους, θέλουν κέρδος ακόμα κι από το μεδούλι μας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα εκμεταλλεύονται πχ ηλικιωμένους, ή ακόμα και απλά αυτούς που δεν ξέρουν. Για μια τυχαία περίπτωση λες, ε, έτυχε από λάθος χρήστη, αλλά όταν συμβαίνει τόσα χρόνια, ε τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει από default κόφτης; (θυμάστε στις αρχές των smartphone που υπήρχαν χρεώσεις σε κάποιους χωρίς να ξέρουν ότι ευθύνεται πχ το widget του καιρού; )

Το χειρότερο βέβαια που έγραψες είναι το "δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σου φαίνεται ανούσιο να απαιτείς, γιατί δεν είσαι σε θέση". Αν έχεις αυτή τη νοοτροπία γενικά στη ζωή σου, ε, σόρρυ κιόλας, εντελώς φιλικά, κάτι πάει λάθος με τη ζωή σου. Τα δικαιώματά μας τα απαιτούμε, δεν θα μας χαριστούν από κανέναν. Τεσπα, ο καθένας όπως νομίζει. Πληροφοριακά, έστειλα κι εγώ το K στο 1252 και ΔΕΝ ήταν ενεργοποιημένο. Προσωπική μου άποψη, είναι ξεκάθαρα ένας τρόπος για να σου κλέβουν λεφτά νόμιμα.

Link to comment
Share on other sites

Για ένα λεπτό φίλε μου. Κανείς δεν είπε ότι τα θέλει όλα τζάμπα επειδή δεν μπαίνει πχ κόφτης (υπόψη, για το sms στο 80%, άλλο 80% των 100MB και άλλο 80% των 15GB για παράδειγμα της προσφοράς - οπότε μερικές φορές δεν αρκεί). Επίσης, κανείς δε λέει ότι η εταιρεία έχει χρέος να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να πληρώνεις. Πληρώνουμε ως καταναλωτές όλοι μας βάζοντας κάρτα προφανώς/ πακέτα/ διατηρώντας το νούμερο ενεργό. Εκτός κι αν πρέπει να πληρώνουμε τον ίδιο τον κόφτη! Εννοείται ότι δεν δουλεύουν για την ψυχή της μάνας τους, θέλουν κέρδος ακόμα κι από το μεδούλι μας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα εκμεταλλεύονται πχ ηλικιωμένους, ή ακόμα και απλά αυτούς που δεν ξέρουν. Για μια τυχαία περίπτωση λες, ε, έτυχε από λάθος χρήστη, αλλά όταν συμβαίνει τόσα χρόνια, ε τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει από default κόφτης; (θυμάστε στις αρχές των smartphone που υπήρχαν χρεώσεις σε κάποιους χωρίς να ξέρουν ότι ευθύνεται πχ το widget του καιρού; )

 

Το χειρότερο βέβαια που έγραψες είναι το "δεν μπορούν να καταλάβουν ότι σου φαίνεται ανούσιο να απαιτείς, γιατί δεν είσαι σε θέση". Αν έχεις αυτή τη νοοτροπία γενικά στη ζωή σου, ε, σόρρυ κιόλας, εντελώς φιλικά, κάτι πάει λάθος με τη ζωή σου. Τα δικαιώματά μας τα απαιτούμε, δεν θα μας χαριστούν από κανέναν. Τεσπα, ο καθένας όπως νομίζει. Πληροφοριακά, έστειλα κι εγώ το K στο 1252 και ΔΕΝ ήταν ενεργοποιημένο. Προσωπική μου άποψη, είναι ξεκάθαρα ένας τρόπος για να σου κλέβουν λεφτά νόμιμα.

Όχι φίλε μου, δεν μιλάω μόνο για τον περίφημο "κόφτη". Γενικότερη ήταν η τοποθέτησή μου. Υπάρχει μονίμως μια κλάψα για ένα σωρό αλλαγές που έχουν γίνει, που επηρεάζουν κυρίως εκείνους που θέλουν να έχουν έναν αριθμό χωρίς να καλούν κανέναν ποτέ. Ε, πάρτε το χαμπάρι ότι πρέπει ακόμη και για αυτό να πληρώνεις ένα μικρό ποσό. Γενικά υπάρχει μια μόνιμη γκρίνια γιατί δεν έχουμε απεριόριστα, και ότι τα θέλουμε όλα σε πολύ μικρότερες τιμές. Λες και όλος ο κόσμος έχει ανάγκη τόσο μεγάλες παροχές. Εγώ ξέρω πως αρκετά χρόνια πριν, έβαζα 2000δρχ/6€ κάθε 3-4 βδομάδες και από εκεί χρεωνόμουν ότι τηλέφωνο και sms έκανα, με το σταγονόμετρο δηλαδή. Σήμερα με 10-12€ το μήνα έχω πάρα πολύ περισσότερα χωρίς να σκέφτομαι. Ε, οκ, πρέπει να έχεις το νου σου μια μέρα πριν να ανανεώσεις και να πάρεις ξανά το πακέτο. Σιγά τα αυγά, με μια ειδοποίηση στο ημερολόγιο που συγχρονίζεται με όλες τις συσκευές, γίνεται το απλούστερο πράγμα στον κόσμο.

 

Και ναι, επιμένω ότι δεν μπορώ να απαιτήσω τίποτα. Όπως είπες απαιτείς όταν έχεις κάποιο δικαίωμα. Ποιος μίλησε για δικαίωμα; Για αγορά υπηρεσιών κινητής μιλάμε. Υπάρχει κάτι που μπορώ να πω ότι μου ανήκει δικαιωματικά για να το απαιτήσω;; Στην ελεύθερη αγορά προϊόντων και υπηρεσιών, βλέπεις τις ανάγκες σου, συγκρίνεις τι προσφέρεται και επιλέγεις αυτό που μπορείς να αγοράσεις. Αν θέλω κάτι που δεν μπορώ να αγοράσω, γιατί δεν έχω τα χρήματα, πολύ απλά δεν θα το αγοράσω. Αν κάθομαι και σκέφτομαι ότι θα ήθελα το πολύ παραπάνω και γιατί δεν μου το δίνουν στην τιμή που θέλω να ορίσω εγώ, θα ήταν ανόητο. Κι εγώ γραφικός. Ειδικά αν προχωρούσα στο να το εξωτερικεύσω.

 

Sent from my Galaxy A40

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικές προσφορές ξεκινάνε με το που ενεργοποιηθεί ο αριθμός ή θέλει λίγο καιρό μέχρι να πάρουν μπρος;
Link to comment
Share on other sites

Μην βασίζεσαι στις προσωπικές προσφορές.. Θέμα "τζόκερ" είναι καθαρά. Εμένα ερχόταν προσφορές το πρώτο 3μηνο κυρίως και μετά αραίωσαν μέχρι που σταμάτησαν εντελώς ή πλέον μου στέλνουν ασύμφορες προσφορές για τη χρήση που κάνω. Το cu το έχω πλέον ως βασικό νούμερο και κάθε μήνα βάζω κάρτα. Μου ήρθε πχ προσφορά να βάλω 15€ για να πάρω 2gb για 7 ημέρες.. Αστειότητες..

Πιο πολύ με βόλεψαν τα πακέτα του big bang και τα videopass για τη χρήση που κάνω και που μιλάμε για πακέτα που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι (και αυτός ήταν ο κύριος λόγος που έφυγα απο wind), παρά οι προσωπικές προσφορές..

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...