Jump to content

[temp lock] Καταστήματα Wind: Είστε ευχαριστημένοι;


billakosss
 Κοινοποίηση

Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;  

372 members have voted

  1. 1. Καταστήματα WIND: Είστε ευχαριστημένοι;

    • Ναι
      188
    • Όχι
      152
    • Εξυπηρετούμαι από άλλα καταστήματα...
      32


Recommended Posts

Κάνεις λάθος και το ονομάζεις και παράνομο.

Γιατί τι είναι;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 546
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Από Θεσσαλονίκη τι εμπειρίες έχετε? Εγώ απο εμπορικό κέντρο Μακεδονία μπορώ να πω εξυπηρετικοί αν και σε κάποιες λεπτομέρειες σχετικές με συμβόλαια δεν ήταν και τόσο ενημερωμένοι όμως την έκανα την δουλειά μου τελικά δεν έχω παράπονο.
Link to comment
Share on other sites

Στην Θεσ/νίκη πάω σε 3 καταστήματα τα οποία είναι πολύ αξιόπιστα!

 

Αγιας Σοφίας(προς Μητροπόλεως),Μητροπόλεως(προς την Βενιζέλου) και Βενιζέλου!

Link to comment
Share on other sites

Προμηθεύτηκα την καινούρια μου συσκευή από το κατάστημα ακαδημία.

Εξυπηρετικοί οι υπάλληλοι αλλά παντελής άγνοια σχετικά με συσκευές win mobile! Αυτό δεν με πείραξε αφού είμαι αρκετά έμπειρος επί του θέματος.

Πάντως έμεινα ευχαριστημένος αφού το κινητό έφθασε στο κατάστημα την μέρα που είπαμε και η παράδοση ήταν άμεση.

Θα το προτιμάω!

Βασίλης :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Ηθελα ενα handsfree. Αν και εχω wind, επεσα πρωτα πανω σε vodafone και μπηκα μεσα. Τα βυσματα ειναι σχεδον ιδια για 2 κινητα, δεν ελεγε πανω και μοντελο, το πηρ αλαθος.Οταν δεν μου εκανε, ενω ειχα βγαλει μονο το βυσμα να το δοκιαμσω, δεν μου το επαιρναν με τιποτα πισω επειδη ειχε ανοιχτει εστω και ελαχιστα και πως και καλα θα το δωσουν σε αλλον..πεταμενα λεφτα...

Παω στο καταστημα wind,το ανοιγουν απο μονοι τους πριν το παρω, το δοκιμαζω, δεν εκανε.Ανοιγουν ενα αλλο και εκανε.Το πηρα και ολα οκ. Αυτοι το ανοικτο δηλαδη πως θα το δωσουν?Απλως πολυ πιο εξυπηρετικοι..τοσο απλα...

Link to comment
Share on other sites

αν σου δωσουν αποδειξη αγορας με εγγυηση γιατι οχι;

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Διότι το ανοιγμένο μπορεί να έχει περάσει από άπειρα χέρια και από οποιαδήποτε διαδικασία!Τι σχέση έχει η απόδειξη αγοράς;Η εγγύηση μπορεί ήδη να έχει ακυρωθεί εάν έχει κάποιο ελάττωμα και στο κατάστημα κάνουν την πάπια και δε στο πουν!Οπότε τότε τι κάνεις αν σου χαλάσει και-θεωρητικά-έπρεπε να είναι εντός εγγύησης;

 

Αλλά και στη σκέψη και μόνο ότι μπορεί να έχει περάσει από εκατοντάδες χέρια τα οποία του έχουν συμπεριφερθεί με τον κάθε δυνατό τρόπο,όχι,καλό είναι να μην αγοράζουμε και να απαιτούμε σφραγισμένες συσκευασίες,αλλιώς πάμε σε άλλο κατάστημα!Αν θέλουν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων,ας αγοράσουν οι ίδιοι τα ανοιγμένα!

Link to comment
Share on other sites

Και μόνο το ότι είναι ανοιγμένο είναι για μένα αποτρεπτικός παράγοντας. αφού η οποιαδήποτε χρήση αυξάνει την πιθανότητα να εμφανισει κάποια βλάβη. Τι με νοιάζει αν έχει εγγύηση ή όχι ? και μόνο η ταλαιπωρία να ασχοληθώ και να το πάω να μου το φτιάξουν μου αρκεί για να μην το αγοράσω.

 

Βέβαια αν θέλει ο πωλητής να το ανοίξει για να δει αν κάνει στη συσκευή μου διό του θέμα και δεν είναι θέμα εξυπηρέτησης αλλά άγνοιας των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Βασίλης :ninja:
Link to comment
Share on other sites

Και μόνο το ότι είναι ανοιγμένο είναι για μένα αποτρεπτικός παράγοντας. αφού η οποιαδήποτε χρήση αυξάνει την πιθανότητα να εμφανισει κάποια βλάβη. Τι με νοιάζει αν έχει εγγύηση ή όχι ? και μόνο η ταλαιπωρία να ασχοληθώ και να το πάω να μου το φτιάξουν μου αρκεί για να μην το αγοράσω.

Κάθε μέρα που περνάει, τείνω και περισσότερο να προτιμώ τα ανοιγμένα και μεταχειρισμένα, παρά τα καινούργια!

Το ανοιγμένο, είναι δοκιμασμένο.

Αν ήταν χαλασμένο, δεν είχε κανένα λόγο ο μαγαζάτορας να μην το έχει στείλει για εγγύηση.

Απο την στιγμή που το ξαναέβαλε στο κουτί και στο πουλάει, ξέρεις ότι θα δουλεύει.

Το σφραγισμένο, με τέτοιο ποσοστό DOA που παίζει στη πιάτσα, είναι 50-50 να σου κάτσει.

Και να ξεκολλήσουμε λίγο απο το ανοιγμένο ή όχι.

Ενα μηχάνημα που συσκευάζει προιόντα με ζελατίνη είναι πάμφτηνο.

Θέλεις να σε κοροιδεύουν?

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Αν δείτε πάνω στα κινητά samsung έχει 2 ταινίες ασφαλείας που λέει προσοχή να μη το πάρετε αν είναι ανοιγμένο. Και αν θέλετε τότε με δική σας ευθύνη ψάξτε να δειτε αν είναι όλα μέσα!

Πιστεύω οτι ΚΑΜΙΑ συσκευασία δε θα πρέπει να ανοίγεται. Αν θέλει το κατάστημα ας έχει 1 δείγμα απο το καθένα να δοκιμάζει (νομίζω πως οι εταιρίες δεν έχουν αρνη8εί ποτέ δείγμα) Επίσης πάνω το κουτάκι (αν είναι hands free γράφει για ποιό κινητό κάνει).

Δίνουμε ενα κάρο λεφτά για κινητά και παρελκόμενα...ας προσέχουν καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΕΝ ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ ΚΑΛΑ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΑ ΤΗΣ WIND ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΟΥΣΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΟΙΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΝΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΟΡΙΖΜΕΝΕΣ ΣΗΣΚΕΥΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΑΛΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ WIND ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ ΤΡΟΦΑΝΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΗ ΓΛΥΚΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΕΧΗΠΕΡΕΤΗΣΕ ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.

ζήσε την ζωή σου σαν να ήταν το τελευταίο λεπτό γιατί είναι πολύ μικρή και δεν ξέρεις πότε μπορεί να τελειώσει και μην κολλάτε πουθενά γιατί σπάνια η μοίρα έχει αφήσει σε

εμάς το προνόμιο της επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

απο καταστημα χαριλαου(επι της παπαναστασιου) παντα ειχα παραπονα... μια που εξυπηρετουν 3 ατομα εναν πελατη(ενας μιλαει και 2 πετανε ιδεες),μια που ενω ειχα ζητησει να ενεργοποιηθει ακομα ενα νουμερο εκαναν 3 βδομαδες να στειλουν ενα φαξ επειδη νομιζαν πως το ειχαν ηδη στειλει..εχω δει πολλες φορες περιμενοντας στην ουρα, να κοροιδευουν πελατη τους με το που θα φυγει.

αποφευγω να πηγαινω εκει,προτιμωντας την wind επι της μποτσαρη(τουμπα) οπου καθε φορα εξυπηρετουμαι ταχιστα και με ευγενεια.

το μονο αρνητικο ειναι η εμμονη του ενος να σε ενημερωσει για τις επιδοτησεις και τα διαφορα προγραμματα.σε σημειο να εχω παει για να πληρωσω λογαριασμο τελλας και να μου λεει "ενημερωθηκες για το 3 σε 1?"

-ναι και δεν με ενδιαφερει

"ενημερωθηκες εε?τι λεει?"

-γιατι θα με εξετασεις αν διαβασα καλα??

:lol:

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

"ενημερωθηκες για το 3 σε 1?"

-ναι και δεν με ενδιαφερει

"ενημερωθηκες εε?τι λεει?"

-γιατι θα με εξετασεις αν διαβασα καλα??

:lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

Μου εχει συμβει και μενα, ειναι οντως σπαστικο.

Link to comment
Share on other sites

Παντού γίνονται αυτά,όχι μόνο σε καταστήματα της Wind!Εννοώ,και στις άλλες εταιρίες το ίδιο!

 

Πάντως παιδιά,σε όσα καταστήματα Wind είχα πάει,κατέληξα ότι γενικα είναι τα πιο οργανωμένα και ενημερωμένα σε σχέση με καταστήματα των άλλων 2 εταιριών!

Link to comment
Share on other sites

Παντού γίνονται αυτά,όχι μόνο σε καταστήματα της Wind!Εννοώ,και στις άλλες εταιρίες το ίδιο!

 

Πάντως παιδιά,σε όσα καταστήματα Wind είχα πάει,κατέληξα ότι γενικα είναι τα πιο οργανωμένα και ενημερωμένα σε σχέση με καταστήματα των άλλων 2 εταιριών!

Ίσως επειδή υπήρχε στην εταιρία μια καλή ομάδα εκπαίδευσης που επισκεπτόταν ένα κατάστημα κάθε εβδομάδα και "συμπλήρωνε" τα κενά των πωλητών ή εκπαίδευε τους νέους υπαλλήλους πάνω στη δουλειά (αφού είχε προηγηθεί η εκπαίδευση στην αίθουσα). Η ομάδα αυτή λοιπόν πριν έξι μήνες είχε 8 άτομα (πανελλαδικά) και σχεδίαζαν από τα κεντρικά της wind να τη δυναμώσουν και να φτάσει τους 20. Αυτό που κατάφεραν είναι να έχει αυτή τη στιγμή 4 ανθρώπους που δεν ξέρουν που να πρωτοπάνε. Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι κάποιοι από αυτούς συχνά αναγκάζονται να πάνε σε καταστήματα για να κάνουν δουλειά πωλητή επειδή ο κάθε franchisee δεν επείγεται να πάρει προσωπικό και έχει και έναν-δυο γνωστούς στο Μαρούσι οπότε ζητάει δανεικούς πωλητές, καταλαβαίνετε τι γίνεται και τι θα γίνει από δω και πέρα...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Παρ'όλα αυτά Πέτρο,παραμένουν πιο οργανωμένα και εξυπηρετικά με αντίστοιχα άλλων εταιριών!Και δεν αναφέρομαι μόνο στα franchise αλλά και στα ιδιόκτητα!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με το κατάστημα Wind που βρίσκεται στην οδό Γεωργίου Θεοτόκη 34-36 στην Κέρκυρα.Είναι πολύ ευγενικοί,είναι ενημερωμένοι και με ξέρουν καλά....:lol::lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

απο καταστημα χαριλαου(επι της παπαναστασιου) παντα ειχα παραπονα... μια που εξυπηρετουν 3 ατομα εναν πελατη(ενας μιλαει και 2 πετανε ιδεες),μια που ενω ειχα ζητησει να ενεργοποιηθει ακομα ενα νουμερο εκαναν 3 βδομαδες να στειλουν ενα φαξ επειδη νομιζαν πως το ειχαν ηδη στειλει..εχω δει πολλες φορες περιμενοντας στην ουρα, να κοροιδευουν πελατη τους με το που θα φυγει.

αποφευγω να πηγαινω εκει,προτιμωντας την wind επι της μποτσαρη(τουμπα) οπου καθε φορα εξυπηρετουμαι ταχιστα και με ευγενεια.

το μονο αρνητικο ειναι η εμμονη του ενος να σε ενημερωσει για τις επιδοτησεις και τα διαφορα προγραμματα.σε σημειο να εχω παει για να πληρωσω λογαριασμο τελλας και να μου λεει "ενημερωθηκες για το 3 σε 1?"

-ναι και δεν με ενδιαφερει

"ενημερωθηκες εε?τι λεει?"

-γιατι θα με εξετασεις αν διαβασα καλα??

:lol:

 

στο καταστημα χαριλαου ειναι αγενεστατοι. πηγα να παρω δωρεαν συσκευη μεσω γουιντ κλαμπ κ μου ελεγαν χιλια δυο ψεμματα για να παω σε αλλο καταστημα κ να μην την χρεωθουν αυτοι. αγενεισ κ καθολου εξυπηρετικοι. σχεδον με ειρωνευοντουσαν γιατι ειχα τοσουσ πολλουσ ποντουσ ενω κατα τη γνωμη τουσ θα ηταν πολυ πιο συμφερον να κανω συνδεση.πηγαινα καθε μερα επι 2 βδομαδεσ μεχρι που καταλαβαν οτι δεν θα τα βγαλουν περα μαζι μου κ μου παρηγγειλαν τη συσκευη που ηθελα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Με δωρεάν συσκευή που είχα μαζέψει πόντους: ενώ σε διάφορα καταστήματα, μου έλεγαν πως έχουν εξαντληθεί ΟΛΕΣ οι συσκευές, σε ένα κατάστημα στον Βύρωνα, στη Χρυσοστόμου Σμύρνης, ήταν εξυπηρετικότατοι και ευγενέστατοι!

Μακάρι να ήταν όλοι έτσι.

Scotty, beam us up.
Link to comment
Share on other sites

Με δωρεάν συσκευή που είχα μαζέψει πόντους: ενώ σε διάφορα καταστήματα, μου έλεγαν πως έχουν εξαντληθεί ΟΛΕΣ οι συσκευές, σε ένα κατάστημα στον Βύρωνα, στη Χρυσοστόμου Σμύρνης, ήταν εξυπηρετικότατοι και ευγενέστατοι!

Μακάρι να ήταν όλοι έτσι.

 

σε οτι αφορα την αγορα συσκευων μεσω εξαργυρωσησ ποντων απο το win club εχω να πω οτι μακραν το καλυτερο καταστημα wind ειναι αυτο στο mediteranean cosmos στην θεσσαλονικη. κ ο υπευθυνοσ του καταστηματοσ που ειναι πολλεσ φορεσ παρων αλλα κ ολεσ οι κοπελεσ που δουλευουν μεσα ειναι παρα πολυ ευγενικεσ κ συνεργασιμεσ. εχω παει πολλεσ φορεσ στο συγκεκριμενο καταστημα για πολλεσ δουλειεσ κ εχω φυγει παντα ικανοποιημενοσ. η συμπεριφορα τουσ ειναι κατι παραπανω απο επαγγελματικη. εχω κραξει πολλα καταστηματα στην θεσσαλονικη. για το συγκεκριμενο εχω να πω μονο καλα λογια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παντού γίνονται αυτά,όχι μόνο σε καταστήματα της Wind!Εννοώ,και στις άλλες εταιρίες το ίδιο!

 

Πάντως παιδιά,σε όσα καταστήματα Wind είχα πάει,κατέληξα ότι γενικα είναι τα πιο οργανωμένα και ενημερωμένα σε σχέση με καταστήματα των άλλων 2 εταιριών!

 

Θα συμφωνησω μαζι σου φιλε ...αυτο επικρατει και στα καταστηματα wind στις Σερρες.Επειδη εχω συνδεση vodafone προσπαθω οιτ χρειαζεται να κανω να το κανω μεσω 13830 και τους λογαριασμους ηλεκτρονικα φυσικα για να μην χρειαζεται να πατω το ποδι μου σε κανενα vshop στην πολη ακομα και για εξοφληση...Οταν βλεπεις ταμειο να βαραει με ενα δαχτυλο και για να πληρωσει ενα ατομο χρειαζεται 4 λεπτα ε νομιζω θελουν μια μαγνητοσκοπηση !!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και πλέον δεν χρησιμοποιώ wind.. λόγω των αμέτρητων προβλημάτων της εταιρείας.. παρ' όλα αυτά ψηφίζω ναι!

Για μια (μεγάλη) περίοδο που είχα πρόβλημα με λάθος χρεώσεις.. στα περισσότερα καταστήματα που πήγα, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν να με εξυπηρετήσουν (άσχετα αν στο cc καθυστερούσαν). Μόνο σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα της Ξάνθης δεν υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση.. :p

Link to comment
Share on other sites

Ίσως επειδή υπήρχε στην εταιρία μια καλή ομάδα εκπαίδευσης που επισκεπτόταν ένα κατάστημα κάθε εβδομάδα και "συμπλήρωνε" τα κενά των πωλητών ή εκπαίδευε τους νέους υπαλλήλους πάνω στη δουλειά (αφού είχε προηγηθεί η εκπαίδευση στην αίθουσα). Η ομάδα αυτή λοιπόν πριν έξι μήνες είχε 8 άτομα (πανελλαδικά) και σχεδίαζαν από τα κεντρικά της wind να τη δυναμώσουν και να φτάσει τους 20. Αυτό που κατάφεραν είναι να έχει αυτή τη στιγμή 4 ανθρώπους που δεν ξέρουν που να πρωτοπάνε. Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι κάποιοι από αυτούς συχνά αναγκάζονται να πάνε σε καταστήματα για να κάνουν δουλειά πωλητή επειδή ο κάθε franchisee δεν επείγεται να πάρει προσωπικό και έχει και έναν-δυο γνωστούς στο Μαρούσι οπότε ζητάει δανεικούς πωλητές, καταλαβαίνετε τι γίνεται και τι θα γίνει από δω και πέρα...

Καλησπέρα,

 

δεν γράφω συχνά, αν και επισκέπτομια το site, οσο πιο συχνά μπορώ, μου κάνει πολύ θετική εντύπωση η παρατήρησή σου! μιλάς σαν να γνωρίζεις πολλά πράγματα και μάλιστα εκ των εσω... νά'σαι καλά για το εύστοχο σχόλιο σου......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στη γειτονιά μου έχω 2 καταστήματα αλλά όποτε πηγαίνω είναι για να τους χώσω σε αγγαρεία, δυστυχώς. Έχω f2g και κάνω ανανεώσεις από το ιντερνετ (ναι, ξέρω, τυχερή είμαι :lol:) και αξεσουάρ παίρνω από Γερμανό που έχω την εντύπωση ότι έχει ποικιλία και ξέρουν καλύτερα οι πωλητές.

Οπότε μόνο για διάφορα προβλήματα και για αιτήματα προς τη WIND πηγαίνω, και τους απασχολώ χωρίς να αφήνω ούτε 1€. :(

Να αισθάνομαι άσχημα;

Με βρίζουν από μέσα τους μόλις με δουν ή η εξυπηρέτηση μου είναι μέρος της δουλειάς τους και καλώς τους απασχολώ;

 

Το γράφω γιατί ομολογώ ότι δεν είμαι ευχαριστημένη από τα καταστήματα γιατί βλέπω στη συμπεριφορά των πωλητών ότι τους "χώνω" και κάνουν αγγαρεία που με εξυπηρετούν.

 

Να σας πω και 2 περιστατικά:

1. Πήγα γιατί ήθελα να διακόψω τελείως οποιδήποτε πρόσβαση στο ίντερνετ (γιατί συνδεόμουν συχνά κατά λάθος) από τον αριθμό μου και αυτό γίνεται μόνο με αίτημα με φαξ κι εγώ δεν έχω φαξ οπότε πήγα στο κατάστημα να το κάνουν εκείνοι. Αυτός που με εξυπηρέτησε (νομίζω είναι ο μαγαζάτορας) ήθελε να τσεκάρει αν όντως μπαίνει το κινητό στο ιντερνέτ. Πάτησε λοιπόν τα κουμπιά και συνδέθηκε 2 φορές στο Wind Plus -και φυσικά με χρέωσε. Το κατάλαβα αργότερα και ξαναπήγα άλλη μέρα στο κατάστημα και διαμαρτυρήθηκα ότι με χρέωσε και πώς θα έπρεπε να μου επιστρέψει τα 0,90€. Εκείνος μου είπε "ε, και πως θα καταλάβαινα τι γίνεται αν δεν δοκίμαζα;". Δεν είπε όμως να μου επιστρέψει τα 0,90€ που με χρέωσε! :mad:

Τώρα αυτός τι πιστεύει, ότι υπάρχει περίπτωση να ξαναπάω στο κατάστημα του ή να στείλω κάποιον άλλον ποτέ;

Μάλλον αυτό ήθελε, να με ξεφορτωθεί οριστικά...

 

2. Πήγα (στο άλλο αυτή τη φορά) κατάστημα της γειτονιάς μου πριν λίγες μέρες για να κάνω το καρτοκινητό μου επώνυμο. Οι κοπελιτσες που με εξυπηρέτησαν το έκαναν αλλά με ρώτησαν "μα καλά, ΓΙΑΤΙ να θέλετε να κάνετε το καρτοκινητό σας επώνυμο;" με μεγάλη απορία και καθόλου επαγγελματικό ύφος λες και ζήταγα κάτι εντελώς παράλογο... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...