alfeios Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 Εκανα αιτηση διακοπης σημερα. Δεν θα παω σε αλλη εταιρεια. Με ενημερωσαν οτι η διακοπη θα γινει στις 11/12. Το συμβολαιο μου ληγει στις 11/11. Αρα ο λογαριασμός που θα εκδοθει στις 12/11 θα ειναι εκτος συμβολαιου. Δηλαδη χωρις την εκπτωση. Υπαρχει περιπτωση να μου τηλεφωνησουν να με ρωτησουν γιατι κανω διακοπή και να μου δωσουν καλυτερη τιμη; Θα μπορω να ακυρωσω την διακοπη τοτε; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 99% και ακυρωση φορητοτητας να γινει μεταφερεσαι στην αλλη εταιρεια και μετα σου λενε αν θες να φυγεις κανε παλι αιτημα επιστροφης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 Να μας ενημερώσεις αν τελικά έμεινες στην wind με 16,5€ ή δεν πρόλαβες γιατί μεταφέρθηκε η γραμμή στην cyta... όπως έγινε με εμένα... Θα ενημέρωσω φίλε μου προσεχώς γιατί ακόμα είμαι σε διαμάχη με τη cyta οπότε αναμένω να δω τι θα πράξει Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 Εκανα αιτηση διακοπης σημερα. Δεν θα παω σε αλλη εταιρεια. Με ενημερωσαν οτι η διακοπη θα γινει στις 11/12. Το συμβολαιο μου ληγει στις 11/11. Αρα ο λογαριασμός που θα εκδοθει στις 12/11 θα ειναι εκτος συμβολαιου. Δηλαδη χωρις την εκπτωση. Υπαρχει περιπτωση να μου τηλεφωνησουν να με ρωτησουν γιατι κανω διακοπή και να μου δωσουν καλυτερη τιμη; Θα μπορω να ακυρωσω την διακοπη τοτε; Τι λετε; Θα μου τηλεφωνησουν; Γινεται ακυρωση; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gongisone Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 Θα ενημέρωσω φίλε μου προσεχώς γιατί ακόμα είμαι σε διαμάχη με τη cyta οπότε αναμένω να δω τι θα πράξει Σε διαμάχη γιατί; Δεν δέχονται την υπαναχώρηση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 (edited) Εντέλει έληξε το θέμα με τη CYTA αλλά θέλει κέφι και όρεξη :lol: Να υπενθυμίσω λοιπόν ότι μετά την καταγγελία στη wind για τις αυξήσεις, Παρασκευή 13/10 στέλνω αίτημα φορητοτητας online στη Cyta. Χθες στις 17/10 με παίρνουν από wind να ρωτήσουν γιατί φεύγω και μου δίνουν τιμή στα 16,5€ τελική, δέχομαι και στο καπάκι καλώ τη cyta να ρωτήσω τι χρειάζεται να κάνω για την ακύρωση και μου δίνει ένα φαξ να στείλω με τη ταυτότητα μου. Στέλνω αμέσως το φαξ δύο φορές και στο καπάκι έρχεται και ένα μηνυμα στο κινητό ότι η αιτηση στο δικτυο της cyta καταχωρηθηκε σημερα 17/10. Ξαναπαίρνω με συνδέουν με το τμήμα ακυρώσεων περιμένω στην αναμονή 40 λεπτά και το κλείνω. Το μεσημέρι με καλούν από το τμημα ακυρώσεων ότι έχουν λάβει μεν το φαξ αλλά η σελίδα με τη ταυτότητα δεν είναι καθαρή να τη ξαναστείλω άμεσα αν θέλω ακύρωση. Σημειώνω ότι τη φωτοτυπία την έχω καιρό και τη στέλνω με το δικό μου φαξ παντού και ποτέ δεν είχα θέμα αλλά λέω ας μη το κάνω θέμα βγάζω νέα φωτοτυπία πεντακάθαρη ξανά και έγχρωμη και τη στέλνω δυο φορές ακόμα. Το βραδάκι μιας και πάω στη wind να πληρώσω λογαριασμό λέω στο παιδί να στείλει κι αυτός το αίτημα στη cyta καλού κακού. Το πρωί σήμερα με παίρνουν από cyta να μου πουν ότι έλαβαν φαξ ακύρωσης αλλά η ταυτότητα λεει δε φαίνεται ούτε στα επόμενα που έστειλα είναι ακριβώς τα ίδια με τα πρώτα φαξ. Αφού τα πήρα και άρχισα να φωνάζω ότι με κοροιδεύουν γιατί είναι άλλη φωτοτυπία ταυτότητας οπότε δε παίζει αυτό που λένε και ότι έχετε λάβει 6 φορές το αίτημα διακοπής με όλα τα στοιχεία μου και με υπογραφή και μη σκεφτείτε με γελοιες δικαιολογίες να το συνεχίσετε και ότι να δουν το φαξ τους, μου λέει έχουμε fax server δε φταίμε εμείς και ότι αυτή δε μπορεί να το καταχωρήσεί είναι ημιτελές το αίτημα και μου το κλείνει. Και στο καπάκι έρχεται μηνυμα οτι η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί στις 23/10 και θα ενημερωθώ για εξοπλισμό. Στέλνω άμεσα φαξ οτί μετά από 6 αιτήματα ακύρωσης των οποίων τα αποδεικτικά έχω κρατήσει σε περίπτωση ενεργοποίησης με αστείες δικαιολογίες τη στιγμή που η ιδια ταυτοτητα λίγες μέρες πριν στην αρχική αίτηση φαινόταν κανονικά θα προβώ σε όλα τα νομιμα δικαιώματα και σε κοινοποίηση της καταγγελίας μου στην ΕΕΤΤ. Και εντελώς τυχαία μισή ώρα μετά με παίρνει μια άλλη ευγενεσταση αυτη τη φορά κοπέλα να μου πει ότι έλαβαν ένα φαξ ακύρωσης χθες και αν επιθυμώ να ακυρώσω την αίτηση μου :wacko::wacko: Λέω το 6ο θα είναι. Εγώ ενα βλέπω αν θέλετε να μου επιβεβαιώσετε στοιχεία να ακυρώσω την αίτηση. Όπως και έκανα και μετά από λίγη ώρα ήρθε sms ότι η αίτηση ακυρώθηκε. ΥΓ: εντάξει τόσο αστεία δικαιολογία πάντως δεν είχα ακούσει ποτέ μου ομολογώ, είναι ευφυέστατοι στη cyta το ομολογώ Edited October 18, 2017 by pan82 Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 (edited) Ερωτημα. Οι γονεις μου εχουν το telephony χωρις εκπτωσεις,βγαινει στα 23,62 μαζι με το παλιο wind 300 (1€ για 300' προς κινητα wind).Πήρα στο 13800 και ζητησα τις τρεχουσες προσφορες για ανανεωση στο telephony και για πιθανη μεταβαση στο double play. Η απάντηση ήταν -για το telephony 20 € -για το double play (adsl,απεριοριστα σταθερα και 300' προς κινητά) στα 26,5 Με το επιπλεον 1 ευρω των ευκολιών βγαίνει τελική 21 και 27,5 αντιστοιχα. Στο πρώτο λογαριασμό επίσης 5 ευρω επιπλέον τέλος ανανέωσης. Φυσικά τα βλέπω πολλά... Εχει καποιος ζητησει αντιστοιχες προσφορες τελευταια και τι του εδωσαν? Αν εχω καταλαβει καλα μαλλον οι καλύτερες προσφορες δινονται πριν βγει ο νεωτερος λογαριασμος (πριν τις 5 του μηνα που πεφτει λιγο μακρια). Στο καταστημα το ταληρο ανανεωσης το χρεωνουν αν παρεις την προσφορα απο εκει? Αποπειρα φορητοτητας δεν μπορει να γινει για πολλους λογους,πρεπει αναγκαστικα να ανανεωσω κατευθειαν... ----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τι λετε; Θα μου τηλεφωνησουν; Γινεται ακυρωση; φυσικα και γινεται ακυρωση,κατα 99,9% θα σου τηλεφωνησουν. Edited October 18, 2017 by kmpatra Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristoksenos Δημ. October 18, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2017 Εντέλει έληξε το θέμα με τη CYTA αλλά θέλει κέφι και όρεξη :lol: Να υπενθυμίσω λοιπόν ότι μετά την καταγγελία στη wind για τις αυξήσεις, Παρασκευή 13/10 στέλνω αίτημα φορητοτητας online στη Cyta. Χθες στις 17/10 με παίρνουν από wind να ρωτήσουν γιατί φεύγω και μου δίνουν τιμή στα 16,5€ τελική, δέχομαι και στο καπάκι καλώ τη cyta να ρωτήσω τι χρειάζεται να κάνω για την ακύρωση και μου δίνει ένα φαξ να στείλω με τη ταυτότητα μου. Στέλνω αμέσως το φαξ δύο φορές και στο καπάκι έρχεται και ένα μηνυμα στο κινητό ότι η αιτηση στο δικτυο της cyta καταχωρηθηκε σημερα 17/10. Ξαναπαίρνω με συνδέουν με το τμήμα ακυρώσεων περιμένω στην αναμονή 40 λεπτά και το κλείνω. Το μεσημέρι με καλούν από το τμημα ακυρώσεων ότι έχουν λάβει μεν το φαξ αλλά η σελίδα με τη ταυτότητα δεν είναι καθαρή να τη ξαναστείλω άμεσα αν θέλω ακύρωση. Σημειώνω ότι τη φωτοτυπία την έχω καιρό και τη στέλνω με το δικό μου φαξ παντού και ποτέ δεν είχα θέμα αλλά λέω ας μη το κάνω θέμα βγάζω νέα φωτοτυπία πεντακάθαρη ξανά και έγχρωμη και τη στέλνω δυο φορές ακόμα. Το βραδάκι μιας και πάω στη wind να πληρώσω λογαριασμό λέω στο παιδί να στείλει κι αυτός το αίτημα στη cyta καλού κακού. Το πρωί σήμερα με παίρνουν από cyta να μου πουν ότι έλαβαν φαξ ακύρωσης αλλά η ταυτότητα λεει δε φαίνεται ούτε στα επόμενα που έστειλα είναι ακριβώς τα ίδια με τα πρώτα φαξ. Αφού τα πήρα και άρχισα να φωνάζω ότι με κοροιδεύουν γιατί είναι άλλη φωτοτυπία ταυτότητας οπότε δε παίζει αυτό που λένε και ότι έχετε λάβει 6 φορές το αίτημα διακοπής με όλα τα στοιχεία μου και με υπογραφή και μη σκεφτείτε με γελοιες δικαιολογίες να το συνεχίσετε και ότι να δουν το φαξ τους, μου λέει έχουμε fax server δε φταίμε εμείς και ότι αυτή δε μπορεί να το καταχωρήσεί είναι ημιτελές το αίτημα και μου το κλείνει. Και στο καπάκι έρχεται μηνυμα οτι η ενεργοποίηση θα πραγματοποιηθεί στις 23/10 και θα ενημερωθώ για εξοπλισμό. Στέλνω άμεσα φαξ οτί μετά από 6 αιτήματα ακύρωσης των οποίων τα αποδεικτικά έχω κρατήσει σε περίπτωση ενεργοποίησης με αστείες δικαιολογίες τη στιγμή που η ιδια ταυτοτητα λίγες μέρες πριν στην αρχική αίτηση φαινόταν κανονικά θα προβώ σε όλα τα νομιμα δικαιώματα και σε κοινοποίηση της καταγγελίας μου στην ΕΕΤΤ. Και εντελώς τυχαία μισή ώρα μετά με παίρνει μια άλλη ευγενεσταση αυτη τη φορά κοπέλα να μου πει ότι έλαβαν ένα φαξ ακύρωσης χθες και αν επιθυμώ να ακυρώσω την αίτηση μου :wacko::wacko: Λέω το 6ο θα είναι. Εγώ ενα βλέπω αν θέλετε να μου επιβεβαιώσετε στοιχεία να ακυρώσω την αίτηση. Όπως και έκανα και μετά από λίγη ώρα ήρθε sms ότι η αίτηση ακυρώθηκε. ΥΓ: εντάξει τόσο αστεία δικαιολογία πάντως δεν είχα ακούσει ποτέ μου ομολογώ, είναι ευφυέστατοι στη cyta το ομολογώ Φίλε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Όταν λες για "αίτημα φορητοτητας online στη Cyta", εννοείς ότι δεν σου έστειλαν να υπογράψεις σύμβαση; Αν σου έστειλαν, ποιά μέρα στην έστειλαν; Θέλει γερα νεύρα η ενασχοληση με τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών! Αν και η γουιντ σε αυτόν τον τομέα (στο σπάσιμο των νευρων) νομίζω υπερέχει ξεκάθαρα. Έτσι, όπως τα λες, μήπως πρέπει να πηγαίνει κανείς (αν ειναι βέβαια εφικτό) σε κατάστημα του παρόχου-δέκτη (εν προκειμένω της cyta) για νσ αποφεύγει τέτοιες δικαιολογίες. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τι λετε; Θα μου τηλεφωνησουν; Γινεται ακυρωση; Εσένα σε απασχολεί να σου δωσουν καλύτερη τιμή; Αν ναι, γιατί δεν έκανες αίτημα φορητότητος και έκανες αίτημα διακοπής; ----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- 99% και ακυρωση φορητοτητας να γινει μεταφερεσαι στην αλλη εταιρεια και μετα σου λενε αν θες να φυγεις κανε παλι αιτημα επιστροφης. Από πού προκύπτει αυτό; Η ακύρωση της αίτησης φορητότητος είναι εμπρόθεσμη το αργότερο 3 μέρες πριν την ημερομηνία ενεργοποίησης. Δεν νομίζω ότι είναι εκπρόθεσμη σε ποσοστό 99% των περιπτ'ωσεων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2017 Φίλε ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Όταν λες για "αίτημα φορητοτητας online στη Cyta", εννοείς ότι δεν σου έστειλαν να υπογράψεις σύμβαση; Αν σου έστειλαν, ποιά μέρα στην έστειλαν; Θέλει γερα νεύρα η ενασχοληση με τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών! Αν και η γουιντ σε αυτόν τον τομέα (στο σπάσιμο των νευρων) νομίζω υπερέχει ξεκάθαρα. Έτσι, όπως τα λες, μήπως πρέπει να πηγαίνει κανείς (αν ειναι βέβαια εφικτό) σε κατάστημα του παρόχου-δέκτη (εν προκειμένω της cyta) για νσ αποφεύγει τέτοιες δικαιολογίες. Ότι θέλει γερά νεύρα θέλει. Online εννοώ ότι συμπλήρωσα ηλεκτρονικά στο site τους την αίτηση και με πήραν τηλ δύο μέρες μετά και μου είπαν ότι το συμβόλαιο είναι έτοιμο και αν θέλω να πάω σε κατάστημα να υπογράψω ή να μου το στείλουν με μειλ να το υπογράψω και να το σκανάρω και να το στείλω πίσω όπως και έκανα στις 13/10, έρχεται προσυμπληρωμένο το συμβόλαιο απλά βάζεις 3 υπογραφες και το στέλνεις πίσω με ταυτοτητα και ενα λογαριασμο του υπάρχοντος παρόχου. Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2017 Εσένα σε απασχολεί να σου δωσουν καλύτερη τιμή; Αν ναι, γιατί δεν έκανες αίτημα φορητότητος και έκανες αίτημα διακοπής; Ναι αυτο με απασχολει. Πληρωνω 24,20€ αυτη τη στιγμη και με την αυξηση πιστευω οτι θα παει στα 27,50€ Χθες εκανα αίτηση νεας συνδεσης στη Wind στους γονεις μου και η συμφωνια ειναι στα 21€ χωρις πληρωμη για νεα συνδεση Δεν εκανα αίτηση φορητότητας γιατι στο χωριο μου, μονον η Wind και ο OTE εχουν διαθεσιμότητα και εχω διαβασει εδω οτι αν κανεις στον ΟΤΕ μπορει να γινει η μεταφορα χωρις να προλαβεις να αντιδρασεις Σημερα μου τηλεφωνησαν και εκλεισε η συμφωνια στα 23€ για δυο χρονια με τις ιδιες παροχες που εχω. Στο ποσο συμπεριλαμβανεται ο ΦΠΑ, ό φορος τηλεφωνιας, οι αυξησεις αυτης της εποχης και οι χρεωσεις για τις ψηφιακες ευκολιες Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ouzo Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Τη βοήθεια σας λίγο παιδιά γιατί θα χαζέψουμε στο τέλος. Τέλος Σεπτέμβρη πήρα χαμπάρι την αύξηση του παγίου στη wind και είπα να την κάνω και να πάω σε άλλη εταιρία. Δεν έκανα χαρτί καταγγελίας στη wind, δεν την ήξερα τη διαδικασία, δεν ενημερώθηκα τελοσπάντων ότι πρέπει να πάω σε μαγαζί της wind. Γνωρίζω όμως ότι στο συμβόλαιο αναφέρει ότι η διακοπή της σύμβασης ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με καταγγελία. Άρα;; Κάνω λοιπόν τη φορητότητα και μου λέει η κοπελιά από τη wind που με πήρε πίσω, ότι χρειαζόμασταν τη καταγγελία εκ των προτέρων άρα δεν μπορείτε να φύγετε δίχως πέναλτυ. Της εξηγώ ότι αυτό διαβάζω όμως στους όρους, ότι δηλαδή η διακοπή της σύμβασης ισοδυναμεί με καταγγελία. Μου λέει δεν ισχύει αυτό για αυτήν την περίπτωση. Πριν λίγο ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός με μια 200αρια ευρώ. Τελικά την πάτησα ή να προσφύγω σε ΕΕΕΤ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Αν σε ειχε παρει πριν γινει η αλλαγη θα μπορουσες να κανεις καταγγελία αμεσα. Χρειαζόταν δυστυχώς η καταγγελία για να φανεί οτι φεύγεις λόγω των συγκεκριμένων αυξησεων. Προσπαθησε το μεσω εεττ,ειναι πιθανο να τα γλυτώσεις αν και θέλει τρέξιμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Όταν σου είπε η wind πώς θέλει και καταγγελία τι έκανες;την ίδια στιγμή δεν σου έκαναν και πρόταση για να μείνεις; Βι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ouzo Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Όταν σου είπε η wind πώς θέλει και καταγγελία τι έκανες;την ίδια στιγμή δεν σου έκαναν και πρόταση για να μείνεις; Βι Τους ρώτησα αν μπορώ να πάω να την κάνω αμέσως μετά την φορητότητα. Μου είπε, αυτό γίνεται μόνο αν κάνεις αίτηση υπαναχώρησης από τη Cyta επιστροφή στη wind και τότε μπορείς να κάνεις την καταγγελία. Αυτό όμως θα μεσολαβούσε τόσο διάστημα που στο τσαφ θα έχανα την προθεσμία της καταγγελίας. Μου έδωσε τρεις επιλογές: 1) Μένω στη Wind μέχρι να λήξει το συμβόλαιο 2) Δέχομαι μια προσφορά που μου έκανε και ανανέωση 3) Φορητότητα και πληρώνω τα τέλη διακοπής Εγώ εκεί της είπα ότι παίρνω την επιλογή της φορητότητας αλλά χωρίς να πληρώσω τα τέλη αποσύνδεσης, από τη στιγμή που ο νόμος μου δίνει αυτό το δικαίωμα και επειδή αυτό διάβαζα. Διακοπή = καταγγελία. Τέλοσπαντων αισθάνομαι ήδη πολύ ηλίθιος και εξαπατημένος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Σε όλους όσους έφευγαν έδωσαν τιμή παγίου 16,5 ευρώ και κάπου διάβασα και τρία πάγια δώρο,εσένα τι σου έδωσαν ;υπηρχε άλλος λόγος που έφυγες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeCrOmAnCeR19 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 (edited) Σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την wind (13800) αφού είχα κάνει καταγγελία σύμβασης η ερωτήση μου προς αυτούς ήταν " τι θα γίνει σε περίπτωση που δεν κάνω καμια αλλή ενεργεια, ουτε φορητότητα ουτε τίποτα, αν καταργούν το συμβόλαιο και ακυρώνονται τα νουμερα." η απάντηση της ευγενέστατης κατα τα άλλα κοπέλας ήταν: " η καταγγελια σας εχει καταχωρηθεί σωστά και είναι απλά πληροφοριακού χαρακτηρα προς τα εμάς ώστε να χρεω-πιστωθούν τα τέλη ακυρωσης του συμβολαίου σας σε περιπτωση φορητότητας η ακύρωσης. Εμείς απο μόνοι μας δεν προβαίνουμε σε καμια άλλη ενεργεια ουτε ακυρωσης συμβολαιου, ουτε κατάργησης των αριθμών" Θα δείξει το μέλλον γιατί αυτή την φορά θα το φάω το σχεδόν 5ευρό αύξησης σε triple play, γιατί οι διαδικασίες που ακολούθησα σε ένα απλό νούμερο άλλου σπιτιού με double play με κούρασαν απίστευτα πολύ γιατί ακόμα τρέχω εδώ και 3 εβδομάδες με αιτήσεις και ακυρώσεις !!! Γνωρίζω βέβαια πως εαν ασχοληθώ με τα 2 μου νούμερα , η 5ευρη χασούρα/μήνα ίσως γίνει 7ευρο κέρδος / μήνα !! Κουράγιο σε όσους ασχοληθούν με το άθλημα !!! Edited October 20, 2017 by NeCrOmAnCeR19 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gongisone Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Φίλε pan82, μια ερώτηση: Μαζί με τη νέα τιμή έγινε και ανανέωση του συμβολαίου ή η νέα τιμή ισχύει απλώς μέχρι τη λήξη του προηγούμενου; Ρωτάω γιατί το δικό μου συμβόλαιο λήγει σε 5 μήνες οπότε αν ισχύει το δεύτερο μάλλον δεν αξίζει τον κόπο να μπω σε διαδικασίες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Φίλε pan82, μια ερώτηση: Μαζί με τη νέα τιμή έγινε και ανανέωση του συμβολαίου ή η νέα τιμή ισχύει απλώς μέχρι τη λήξη του προηγούμενου; Ρωτάω γιατί το δικό μου συμβόλαιο λήγει σε 5 μήνες οπότε αν ισχύει το δεύτερο μάλλον δεν αξίζει τον κόπο να μπω σε διαδικασίες. Εύλογη η απορία σου και η αλήθεια ξέχασα να το ρωτήσω και γιατί είμαι μόλις στον 8 μήνα και γιατί τιμή 16,5€ ευχαρίστως θα τη κλείδωνα και για παραπάνω χρόνια, άλλωστε σε κάνα χρόνο όλο κάτι θα αυξήσουν οπότε αν θέλεις να φύγεις φεύγεις. Την απορία μου όμως μου την έλυσε το e-mail που έστειλαν με τη προσφορά που γράφει Στο οικονομικό πρόγραμμα Double Play, η τιμή θα διαμορφώνεται στα 16,50 € (τελική τιμή) για 21 & 3 δωρεάν, μήνες. αρα σύνολο 24μήνες πάλι Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Όντως υπογράφεις νέο 24μηνο συμβόλαιο άσχετα πόσο ήθελε να λήξει το προηγούμενο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan82 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Όντως υπογράφεις νέο 24μηνο συμβόλαιο άσχετα πόσο ήθελε να λήξει το προηγούμενο. Λογικό βέβαια και αποδεκτό, σπάς το υπάρχον συμβόλαιο ουσιαστικά και η εταιρεία σου ρίχνει τόσο κάτω το πάγιο για να σε κερδίσει κάτι θα πρέπει να κερδίσει και αυτή :cool: Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ouzo Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 (edited) Σε όλους όσους έφευγαν έδωσαν τιμή παγίου 16,5 ευρώ και κάπου διάβασα και τρία πάγια δώρο,εσένα τι σου έδωσαν ;υπηρχε άλλος λόγος που έφυγες; Μου πρόσφεραν 17,50€ το μήνα. Κανένα μήνα δεν είχα δώρο πάγιο. Εμένα δεν με ενδιέφεραν άλλοι 24 μήνες δέσμευση σε αυτή την εταιρεία. Δεύτερον, θεωρώ απαράδεκτο να αρχίσει να χρεώνει την αναγνώριση κλήσεων από το Νοέμβριο. Έκανα την πάπια τον Δεκέμβριο με τις αυξήσεις, Νοέμβριο ξανά μανά αυξήσεις; Edit: Στο μεταξύ διαβάζω το post αυτού του παλικαριού που αφορά όμως τη Vodafone και προβληματίζομαι: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7212127 Edited October 22, 2017 by XP130TD Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thouthou Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Πήγα σήμερα για να αναβαθμίσω σε vdsl, και στο κατάστημα μου είπαν ότι είναι πρόσθετη υπηρεσία και ισχύει για 24 μήνες από την ενεργοποίηση άσχετα με το συμβόλαιο. Δηλαδή (τον ρώτησα για να δώ αν κατάλαβε) αν φύγω τον επόμενο Σεπτέμβριο που λήγει το συμβόλαιο που έχω, θα πληρώσω το πέναλτυ (50 ευρώ); Βεβαίως μου λέει... Λέει τρίχες, ή να προχωρήσω και εγώ για διακοπή; Αν είναι, να αρχίσω να ψάχνω για προσφορές... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 εμενα απο το 13800 που πηρα τηλεφωνο και εκανα αιτηση για vdsl μου ειπαν πως ειναι συμβολαιο για ενα χρονο και πως αν το σπασω νωριτερα πληρωνω 50 ευρω. το double play μου ληγει αργοτερα απο ενα χρονο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2017 Το λογικό είναι η έκπτωση να είναι ποσοστό, οπότε πρέπει και εκείνη να αλλάξει ελαφρώς. Παράδειγμα από το δικό μου λογαριασμό. Αν διαιρέσουμε την έκπτωση (21,37) με την αρχική τιμή του παγίου (33,06) τότε βγαίνει πως η έκπτωση που μου κάνουν είναι 65%. Με το νέο πάγιο είναι εύκολο να υπολογίσουμε πως η αρχική τιμή του είναι 34,67 προ ΦΠΑ και τέλους σταθερής. (45,14 δια 1,24 και το πηλίκο με τη σειρά του δια 1,05). Οπότε στα 34,67 αν διατηρήσουμε την ίδια έκπτωση (65%) μας κάνει τελική τιμή 15,80. Αν μπει και άλλο ένα ευρώ από τις υπηρεσίες πάει στα 16,80. Αν πάρουμε την περίπτωση που όμως η έκπτωση είναι σταθερή και όχι ποσοστό, τότε θα έχουμε 34,67-21,37=13,3. Που μαζι με τέλη και φπα βγαίνει 17,32. +1 € όπως στην προηγούμενη περίπτωση 18,32. Οπότε θα πληρώνω με το νέο "καθεστώς" είτε 16,80€ είται 18,32. Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να δίνεις παραπάνω, αλλά όπως και να έχει αμφιβάλλω πως έχει κάποιο νόημα η καταγγελία σύμβασης και μεταφορά σε άλλο πάροχο. Είναι αδύνατον να μου δώσει κανείς double play με απεριόριστα σταθερά, 6 ώρες κινητά και vdsl με λιγότερα από αυτά τα χρήματα, χώρια που ενδεχομένως να χρειαστεί και τέλη ενεργοποίησης αν πάω αλλού. ΑΣ λάβουν υπόψη τους όσοι έχουν 1 "γερή" έκπτωση το παρακάτω {Μετά τις τροποποιήσεις τιμών: https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473 } https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=460 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. October 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2017 Τη βοήθεια σας λίγο παιδιά γιατί θα χαζέψουμε στο τέλος. Τέλος Σεπτέμβρη πήρα χαμπάρι την αύξηση του παγίου στη wind και είπα να την κάνω και να πάω σε άλλη εταιρία. Δεν έκανα χαρτί καταγγελίας στη wind, δεν την ήξερα τη διαδικασία, δεν ενημερώθηκα τελοσπάντων ότι πρέπει να πάω σε μαγαζί της wind. Γνωρίζω όμως ότι στο συμβόλαιο αναφέρει ότι η διακοπή της σύμβασης ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ με καταγγελία. Άρα;; Κάνω λοιπόν τη φορητότητα και μου λέει η κοπελιά από τη wind που με πήρε πίσω, ότι χρειαζόμασταν τη καταγγελία εκ των προτέρων άρα δεν μπορείτε να φύγετε δίχως πέναλτυ. Της εξηγώ ότι αυτό διαβάζω όμως στους όρους, ότι δηλαδή η διακοπή της σύμβασης ισοδυναμεί με καταγγελία. Μου λέει δεν ισχύει αυτό για αυτήν την περίπτωση. Πριν λίγο ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός με μια 200αρια ευρώ. Τελικά την πάτησα ή να προσφύγω σε ΕΕΕΤ; Είμαι αισιόδοξος ότι με τη μεσολάβηση του ΣτΚ θα έχει σχετικά άκοπα ευνοϊκή εξέλιξη. Καλό θα ήταν να στείλεις και στη Wind μία έγγραφη άρνηση χρέωσης για το τέλος διακοπής, επισημαίνοντας ότι έκανες της φορητότητα μετά την ειδοποίηση της αύξησης και του δικαιώματός σου να αποχωρήσεις αζημίως. Το δίκαιο είναι με το μέρος σου, και προσωπικά δεν έχω υπόψη μου περίπτωση όπως τη δική σου που να μην έχουν αφαιρέσει (τελικά) τα τέλη διακοπής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.