Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

οχι δεν εχει ληξει,λογω αυξησης παγιου εκανα καταγγελια της συμβασης.

πλεον σε οποια εταιρεια και αν ειμαι και κανει αυξηση παγιου θα φευγω.

 

Σωστή πρακτική όμως υπάρχει το "αλλά"

 

1) Θέλει χρόνο και κόπο

2) Θέλει χρήμα για τις μεταβιβάσεις και μάλιστα αρκετό. Αν διαιρεθεί στους μήνες είναι σεβαστό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος να μου στείλει ένα υπόδειγμα καταγγελίας λόγω αύξησης στα πάγια της Wind ;;; Έχω έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο και γενικότερα θέλω να καταργήσω το σταθερό στο σπίτι μου και είναι ευκαιρία μέσω αυτής της αύξησης να προβώ σε γραπτή καταγγελία της σύμβασης. Ευχαριστώ για όποιον μπει στον κόπο και μου βρει ένα υπόδειγμα !!!
Link to comment
Share on other sites

εγω εκανα την καταγγελια της συμβασης σε καταστημα wind,ετσι μου ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων.

πηγα με την ταυτοτητα μου και το εκανα,μετα απο αυτο προχωρησα σε φορητοτητα κανονικα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όταν πήγα σε κατάστημα της Wind μου είπαν ότι από το κατάστημα μπορούμε μόνο να στείλουμε ηλεκτρονικά μια αίτηση για διακοπή της σύνδεσης και θα περιμένετε να σας πάρουν τηλ. από τα κεντρικά και να σας πουν που θα στείλετε την έγγραφη καταγγελία της σύμβασης, όπου και θα αναφέρετε τους λόγους της καταγγελίας.
Link to comment
Share on other sites

η διαδικασια ειναι αυτη που σου ειπα παραπανω,αυτη μου ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων αυτη εκανα στο καταστημα wind της πολης μου χωρις κανενα προβλημα.

σημειωσα στην καταγγελια πως την κανω λογω αυξησης παγιου.

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιος να μου στείλει ένα υπόδειγμα καταγγελίας λόγω αύξησης στα πάγια της Wind ;;; Έχω έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο και γενικότερα θέλω να καταργήσω το σταθερό στο σπίτι μου και είναι ευκαιρία μέσω αυτής της αύξησης να προβώ σε γραπτή καταγγελία της σύμβασης. Ευχαριστώ για όποιον μπει στον κόπο και μου βρει ένα υπόδειγμα !!!

 

Θα πας σε ένα κατάστημα Wind με την ταυτότητα σου και θα ζητήσεις να κάνεις "καταγγελία συμβολαίου λόγω αυξήσεων τιμών"

θα σου κάνουν μια φωτοτυπία της ταυτότητας σου και επάνω στο χαρτί θα συμπληρώσεις αριθμό τηλεφώνου και ΑΦΜ

 

το κείμενο που έγραψα εγώ :

"προβαίνω σε καταγγελία του συμβολαίου μου με την εταιρεία WIND λόγω αυξήσεων τιμών και σύμφωνα με την ανακοίνωση στο wind.gr, που επίσης μου δίνει το δικαίωμα να αποχωρήσω αζημίως χωρίς να πληρώσω το τέλος διακοπής.

Δεν επιθυμώ την πλήρη διακοπή της γραμμής μου και εντός των ημερών θα επικοινωνήσει άλλος πάροχος μαζί σας για την μεταφορά της γραμμής."

 

- μην ξεχάσεις να πάρεις την απόδειξη ότι το φαξ στάλθηκε, θα ΄χει επάνω ημερομηνία και ώρα -

 

αυτά

 

H wind θεώρησε σωστό να ρίξει την ταχύτητα των περίπου 6mbps που είχα στα 4,2 και να μου πει ότι καλά είναι και έτσι!

άντε bye wind :devil:

Edited by stratos11
Link to comment
Share on other sites

εγω εκανα την καταγγελια της συμβασης σε καταστημα wind,ετσι μου ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων.

πηγα με την ταυτοτητα μου και το εκανα,μετα απο αυτο προχωρησα σε φορητοτητα κανονικα.

 

Μεταφέρθηκες ήδη σε άλλο πάροχο κανονικά; δε σε πήραν πίσω από wind να σε ρωτήσουν τι και πως ή για αντιπροσφορά;

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Προχώρησα και εγω στην καταγγελία.

 

Κανονικά στο κατάστημα με λογαριασμό στο χέρι (δεν χρειαζόταν) και ταυτότητα.

 

1) Μου εκτύπωσαν φόρμα οπου τη συμπλήρωσα

2) Αποστολή επιτόπου με φαξ κ παραλαβή του οκ απο το φαξ.

 

Το παιδί μου είπε οτι υπάρχει πιθανότητα να με καλέσουν εντός 7 ημερών, ισχύει; Αξίζει να περιμένω για αντιπροσφορά η απλά πάω σε νέο πάροχο;

 

H wind θα με διεκδικήσει, η λόγο καταγγελίας δεν θα ασχοληθεί με την αίτηση φορητότητας;

Link to comment
Share on other sites

Μην γράφω ξεχωριστά σε όλα τα παιδιά ευχαριστώ που απάντησαν, θα ξαναπάω σήμερα σε άλλο κατάστημα και θα προβώ σε όλες αυτές τις ενέργειες που είπατε !!!
Link to comment
Share on other sites

Προχώρησα και εγω στην καταγγελία.

 

Κανονικά στο κατάστημα με λογαριασμό στο χέρι (δεν χρειαζόταν) και ταυτότητα.

 

1) Μου εκτύπωσαν φόρμα οπου τη συμπλήρωσα

2) Αποστολή επιτόπου με φαξ κ παραλαβή του οκ απο το φαξ.

 

Το παιδί μου είπε οτι υπάρχει πιθανότητα να με καλέσουν εντός 7 ημερών, ισχύει; Αξίζει να περιμένω για αντιπροσφορά η απλά πάω σε νέο πάροχο;

 

H wind θα με διεκδικήσει, η λόγο καταγγελίας δεν θα ασχοληθεί με την αίτηση φορητότητας;

 

Όταν δει η WIND την καταγγελία, κάποιος υπάλληλος θα σε πάρει και θα σου πει ψέματα για να μείνεις (ότι και καλά δε σε επηρεάζουν οι νέες τιμές, ότι θα πληρώσεις τέλη διακοπής κλπ). Προσφορά θα πάρεις μόνο, όταν δει φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Όταν δει η WIND την καταγγελία, κάποιος υπάλληλος θα σε πάρει και θα σου πει ψέματα για να μείνεις (ότι και καλά δε σε επηρεάζουν οι νέες τιμές, ότι θα πληρώσεις τέλη διακοπής κλπ). Προσφορά θα πάρεις μόνο, όταν δει φορητότητα.

 

Ακριβώς:

 

Καθείς υπάλληλος για το πόστο που "ετάχθη".

Link to comment
Share on other sites

Καλή συγνώμη πρέπει ο ίδιος να γράψεις το κείμενο της καταγγελίας ; Δεν υπάρχει ένα έντυπο έτοιμο ώστε απλά να το υπογράφεις δείχνοντας ταυτότητα και να τελειώνει η υπόθεση ; Πόσο άμπαλοι είναι ; Φαντάσου να γυρίσουν να σου πουν αυτά που έγραψες δεν ήτα σωστά ξέρω γω...

 

Τη Δευτέρα πάω και εγώ για καταγγελία... Άκου χρέωση για αναγνώριση κλήσεων το 2017.... Αντίο Wind, βζίιιοοουμμ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ερώτηση γιατί στο θέμα VDSL είμαι τελείως άσχετος. Αυτή τη στιγμή είμαι με adsl σύνδεση Wind που συγχρονίζει στα 6-7 Mbps λόγω τραγικής απόστασης από το καφαο, παρόλο που βρίσκομαι στην Καισαριανή (και όχι στην κορυφή του Ολύμπου).

Αν αλλάξω τη σύνδεση σε vdsl (μόλις σήμερα είδα πως έχω πλέον διαθεσιμότητα) πιστεύετε ότι θα κερδίσω αρκετά σε ταχύτητα ή θα πάνε τζάμπα τα 6 ευρώ το μήνα επιπλέον;

Link to comment
Share on other sites

Αν στην γειτονιά σου έχουν μπεί καινούριες καμπίνες που υποστηρίζουν vdsl ναι αξίζει η μετάβαση. Και εγώ λόγω απόστασης έπιανα 4mbps και τώρα έχω vdsl 50 mbps.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλή συγνώμη πρέπει ο ίδιος να γράψεις το κείμενο της καταγγελίας ; Δεν υπάρχει ένα έντυπο έτοιμο ώστε απλά να το υπογράφεις δείχνοντας ταυτότητα και να τελειώνει η υπόθεση ; Πόσο άμπαλοι είναι ; Φαντάσου να γυρίσουν να σου πουν αυτά που έγραψες δεν ήτα σωστά ξέρω γω...

 

Τη Δευτέρα πάω και εγώ για καταγγελία... Άκου χρέωση για αναγνώριση κλήσεων το 2017.... Αντίο Wind, βζίιιοοουμμ.

 

Για δες εδώ.

https://www.wind.gr/files/1/FAQs/dilwsi_upanaxwrisis2.pdf

Link to comment
Share on other sites

Αν στην γειτονιά σου έχουν μπεί καινούριες καμπίνες που υποστηρίζουν vdsl ναι αξίζει η μετάβαση. Και εγώ λόγω απόστασης έπιανα 4mbps και τώρα έχω vdsl 50 mbps.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ή εμπιστεύομαι τον υπάλληλο της Wind που θα ρωτήσω;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που ζήτησα πρόσφατα φορητοτητα σε Wind ρώτησα αν μου εγγυώνται ότι θα πάρω vdsl από καμπίνα και η απάντηση ήταν δεν ξερουμε.

Καμπίνα υπάρχει στα 25 μετρά από την είσοδο της πολυκατοικία.

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχει ενεργοποιηθεί το νέο δίκτυο και η Wind στην περιοχή σου vdsl από KV, θα πάρεις από το KV που είσαι συνδεδεμένος.
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ή εμπιστεύομαι τον υπάλληλο της Wind που θα ρωτήσω;

 

Αφού είσαι ήδη στη WIND, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι... Βάλε απλά τον αριθμό σου και περίμενε να δεις αν δείχνει διαθεσιμότητα. Πολλές φορές με διεύθυνση δείχνει λανθασμένα πως έχει, αλλά αν είσαι ήδη συνδρομητής, το περιθώριο λάθους είναι μικρότερο.

 

https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/wind-vdsl-internet/

 

Ούτως ή άλλως, αν δεν υπάρχει VDSL, η WIND δεν πρόκειται να σου προχωρήσει το αίτημα, ούτε να σε χρεώσει παραπάνω...

 

Υ.Γ. Πρόσφατα ενεργοποιήθηκαν νέες καμπίνες ΟΤΕ στο πατρικό μου στην επαρχία και οι μόνες που δείχνουν διαθεσιμότητα είναι ο ΟΤΕ και η WIND (που είμαστε)!

Link to comment
Share on other sites

Λίγα λόγια για την κατανόηση του "Ελληνοποιημένης" προφοράς του Γερμανικού αρκτικόλεξου KV (Κα-Φάου):

https://www.pcsteps.gr/18891-%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%BF-%CE%BF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9/

 

Και υπάρχουν εδώ το που είναι:

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2429856#post2429856

 

Δεν έχω υπόψη μου κάτι πιο πρόσφατο

Και για Wind.

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτό αφορά την υπαναχώρηση εντός 14 ημερών από αίτηση για σύνδεση ή φορητότητα. Εγώ αναφερόμουν στην καταγγελία της σύμβασης λόγω των αυξήσεων που γίνεται στο κατάστημα και σύμφωνα με κάτι παιδιά πιο πάνω έγραψαν μόνοι τους στο φαξ το κείμενο της καταγγελίας.

Link to comment
Share on other sites

απο φορητοτητα,καταγγελια μεχρι ενα μηνα απο την στιγμη που γραφει ο λογαριασμος σου περι αυξησεων παγιου.
Link to comment
Share on other sites

Ναι, εγώ απλώς σχολίαζα αρνητικά την εντός καταστήματος έλλειψη επίσημης φόρμας που απλά να συμπληρώνετε με τα στοιχεία σου για την καταγγελία και την ανάγκη να την γράψεις μόνο σου. Απλά δείχνει ερασιτεχνισμό.
Link to comment
Share on other sites

Μετά την προσφορά της wind με 27,5€ για να μείνω στο δίκτυο της, πήγα και έκανα αίτηση στη cyta.. Στις 26 Σεπ μου έστειλε μήνυμα η cyta υποβλήθηκε το αίτημα για μεταφορά του αριθμού στο δίκτυο της.. Στις 28 Σεπ το πρωί μου έκανε προσφορά η wind με 16,8€ ( σταθερά, 300 προς κινητά κτλ.) και δέχθηκα να μείνω φυσικά.. Μετά από καμία ώρα μου στέλνει μήνυμα η cyta λέγοντας μου ότι η υπηρεσία μου θα ενεργοποιηθεί ως τις 3 Οκτ.. το απόγευμα της 28ης Σεπ πάω και κάνω αίτημα υπαναχώρησης σε κατάστημα wind.. Σήμερα το πρωί μου κόπηκε το τηλέφωνο και το ίντερνετ.. με πήραν από τη cyta και μου είπαν ότι λάβαμε την αίτηση υπαναχώρησης αλλά έπρεπε να τη στείλω νωρίτερα γιατί ο ΟΤΕ προχώρησε στην αλλαγή της γραμμής..ακομη μου είπαν ότι δεν έλαβαν την ταυτότητα μου (ψέμματα).. τους είπα ότι έχω δικαίωμα εντός 14 ημερών να ακυρώσω και μου απάντησαν σύμφωνα με μια υποπαράγραφο κτλ ότι τώρα είναι αργά με λίγα λόγια.. Επίσης ότι μου κάνουν δώρο τα τέλη μεταφοράς και να τους πω κάποια στοιχεία μου για επιβεβαίωση.. τους απάντησα ότι πρώτα θα μιλήσω με τη wind.. πήρα στη wind στο

Τεχνικό τμήμα και είδαν ότι η γραμμή είναι προς κατάργηση και θα δουν τι μπορούν να κάνουν.. αναμένω να με ειδοποιήσουν.. μπορώ να κάνω κάτι άλλο; το ότι μου χαρίζουν τα 35€ από τη cyta μου φαίνεται ύποπτο.. αν με είχαν σίγουρο Γιατί να το κάνουν;;;

Link to comment
Share on other sites

Το δικαίωμα των 14 ημερών ισχύει για αγορές από απόσταση .

Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που γράφεις " πήγα και έκανα αίτηση στην Cyta." Δεν πρόκειται για αγορά από απόσταση άρα δεν έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Αν έτσι είναι τα πράγματα πάρε τα 35 ευρώ και μείνε στην Cyta.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...