pan82 Δημ. September 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2017 dim74 said: εγω εκανα την καταγγελια της συμβασης σε καταστημα wind,ετσι μου ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων. πηγα με την ταυτοτητα μου και το εκανα,μετα απο αυτο προχωρησα σε φορητοτητα κανονικα. Μεταφέρθηκες ήδη σε άλλο πάροχο κανονικά; δε σε πήραν πίσω από wind να σε ρωτήσουν τι και πως ή για αντιπροσφορά; Παράθεση Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του... Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του... Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!! George Bernard Shaw Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. September 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2017 Προχώρησα και εγω στην καταγγελία. Κανονικά στο κατάστημα με λογαριασμό στο χέρι (δεν χρειαζόταν) και ταυτότητα. 1) Μου εκτύπωσαν φόρμα οπου τη συμπλήρωσα 2) Αποστολή επιτόπου με φαξ κ παραλαβή του οκ απο το φαξ. Το παιδί μου είπε οτι υπάρχει πιθανότητα να με καλέσουν εντός 7 ημερών, ισχύει; Αξίζει να περιμένω για αντιπροσφορά η απλά πάω σε νέο πάροχο; H wind θα με διεκδικήσει, η λόγο καταγγελίας δεν θα ασχοληθεί με την αίτηση φορητότητας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelosn Δημ. September 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2017 Μην γράφω ξεχωριστά σε όλα τα παιδιά ευχαριστώ που απάντησαν, θα ξαναπάω σήμερα σε άλλο κατάστημα και θα προβώ σε όλες αυτές τις ενέργειες που είπατε !!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. September 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2017 vagosman said: Προχώρησα και εγω στην καταγγελία. Κανονικά στο κατάστημα με λογαριασμό στο χέρι (δεν χρειαζόταν) και ταυτότητα. 1) Μου εκτύπωσαν φόρμα οπου τη συμπλήρωσα 2) Αποστολή επιτόπου με φαξ κ παραλαβή του οκ απο το φαξ. Το παιδί μου είπε οτι υπάρχει πιθανότητα να με καλέσουν εντός 7 ημερών, ισχύει; Αξίζει να περιμένω για αντιπροσφορά η απλά πάω σε νέο πάροχο; H wind θα με διεκδικήσει, η λόγο καταγγελίας δεν θα ασχοληθεί με την αίτηση φορητότητας; Όταν δει η WIND την καταγγελία, κάποιος υπάλληλος θα σε πάρει και θα σου πει ψέματα για να μείνεις (ότι και καλά δε σε επηρεάζουν οι νέες τιμές, ότι θα πληρώσεις τέλη διακοπής κλπ). Προσφορά θα πάρεις μόνο, όταν δει φορητότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. September 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2017 MitsosDaBest13 said: Όταν δει η WIND την καταγγελία, κάποιος υπάλληλος θα σε πάρει και θα σου πει ψέματα για να μείνεις (ότι και καλά δε σε επηρεάζουν οι νέες τιμές, ότι θα πληρώσεις τέλη διακοπής κλπ). Προσφορά θα πάρεις μόνο, όταν δει φορητότητα. Ακριβώς: Καθείς υπάλληλος για το πόστο που "ετάχθη". Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MikeJAdams Δημ. September 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2017 Καλή συγνώμη πρέπει ο ίδιος να γράψεις το κείμενο της καταγγελίας ; Δεν υπάρχει ένα έντυπο έτοιμο ώστε απλά να το υπογράφεις δείχνοντας ταυτότητα και να τελειώνει η υπόθεση ; Πόσο άμπαλοι είναι ; Φαντάσου να γυρίσουν να σου πουν αυτά που έγραψες δεν ήτα σωστά ξέρω γω... Τη Δευτέρα πάω και εγώ για καταγγελία... Άκου χρέωση για αναγνώριση κλήσεων το 2017.... Αντίο Wind, βζίιιοοουμμ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
volanis1980 Δημ. September 30, 2017 Κοινοποίηση Δημ. September 30, 2017 Παιδιά ερώτηση γιατί στο θέμα VDSL είμαι τελείως άσχετος. Αυτή τη στιγμή είμαι με adsl σύνδεση Wind που συγχρονίζει στα 6-7 Mbps λόγω τραγικής απόστασης από το καφαο, παρόλο που βρίσκομαι στην Καισαριανή (και όχι στην κορυφή του Ολύμπου). Αν αλλάξω τη σύνδεση σε vdsl (μόλις σήμερα είδα πως έχω πλέον διαθεσιμότητα) πιστεύετε ότι θα κερδίσω αρκετά σε ταχύτητα ή θα πάνε τζάμπα τα 6 ευρώ το μήνα επιπλέον; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ffc Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 Αν στην γειτονιά σου έχουν μπεί καινούριες καμπίνες που υποστηρίζουν vdsl ναι αξίζει η μετάβαση. Και εγώ λόγω απόστασης έπιανα 4mbps και τώρα έχω vdsl 50 mbps. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bluenavy Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 MikeJAdams said: Καλή συγνώμη πρέπει ο ίδιος να γράψεις το κείμενο της καταγγελίας ; Δεν υπάρχει ένα έντυπο έτοιμο ώστε απλά να το υπογράφεις δείχνοντας ταυτότητα και να τελειώνει η υπόθεση ; Πόσο άμπαλοι είναι ; Φαντάσου να γυρίσουν να σου πουν αυτά που έγραψες δεν ήτα σωστά ξέρω γω... Τη Δευτέρα πάω και εγώ για καταγγελία... Άκου χρέωση για αναγνώριση κλήσεων το 2017.... Αντίο Wind, βζίιιοοουμμ. Για δες εδώ. https://www.wind.gr/files/1/FAQs/dilwsi_upanaxwrisis2.pdf Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
volanis1980 Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 ffc said: Αν στην γειτονιά σου έχουν μπεί καινούριες καμπίνες που υποστηρίζουν vdsl ναι αξίζει η μετάβαση. Και εγώ λόγω απόστασης έπιανα 4mbps και τώρα έχω vdsl 50 mbps. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkΕυχαριστώ για την απάντηση! Αυτό υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ή εμπιστεύομαι τον υπάλληλο της Wind που θα ρωτήσω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
christou Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 Εγώ πάντως που ζήτησα πρόσφατα φορητοτητα σε Wind ρώτησα αν μου εγγυώνται ότι θα πάρω vdsl από καμπίνα και η απάντηση ήταν δεν ξερουμε. Καμπίνα υπάρχει στα 25 μετρά από την είσοδο της πολυκατοικία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 Εάν έχει ενεργοποιηθεί το νέο δίκτυο και η Wind στην περιοχή σου vdsl από KV, θα πάρεις από το KV που είσαι συνδεδεμένος. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 volanis1980 said: Ευχαριστώ για την απάντηση! Αυτό υπάρχει περίπτωση να το μάθω κάπως ή εμπιστεύομαι τον υπάλληλο της Wind που θα ρωτήσω; Αφού είσαι ήδη στη WIND, δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι... Βάλε απλά τον αριθμό σου και περίμενε να δεις αν δείχνει διαθεσιμότητα. Πολλές φορές με διεύθυνση δείχνει λανθασμένα πως έχει, αλλά αν είσαι ήδη συνδρομητής, το περιθώριο λάθους είναι μικρότερο. https://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/statheri-internet/wind-vdsl-internet/ Ούτως ή άλλως, αν δεν υπάρχει VDSL, η WIND δεν πρόκειται να σου προχωρήσει το αίτημα, ούτε να σε χρεώσει παραπάνω... Υ.Γ. Πρόσφατα ενεργοποιήθηκαν νέες καμπίνες ΟΤΕ στο πατρικό μου στην επαρχία και οι μόνες που δείχνουν διαθεσιμότητα είναι ο ΟΤΕ και η WIND (που είμαστε)! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 Λίγα λόγια για την κατανόηση του "Ελληνοποιημένης" προφοράς του Γερμανικού αρκτικόλεξου KV (Κα-Φάου): https://www.pcsteps.gr/18891-%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%BF-%CE%BF%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B9-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9/ Και υπάρχουν εδώ το που είναι: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2429856#post2429856 Δεν έχω υπόψη μου κάτι πιο πρόσφατο Και για Wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MikeJAdams Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 bluenavy said: Για δες εδώ. https://www.wind.gr/files/1/FAQs/dilwsi_upanaxwrisis2.pdf Αυτό αφορά την υπαναχώρηση εντός 14 ημερών από αίτηση για σύνδεση ή φορητότητα. Εγώ αναφερόμουν στην καταγγελία της σύμβασης λόγω των αυξήσεων που γίνεται στο κατάστημα και σύμφωνα με κάτι παιδιά πιο πάνω έγραψαν μόνοι τους στο φαξ το κείμενο της καταγγελίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 απο φορητοτητα,καταγγελια μεχρι ενα μηνα απο την στιγμη που γραφει ο λογαριασμος σου περι αυξησεων παγιου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MikeJAdams Δημ. October 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 1, 2017 Ναι, εγώ απλώς σχολίαζα αρνητικά την εντός καταστήματος έλλειψη επίσημης φόρμας που απλά να συμπληρώνετε με τα στοιχεία σου για την καταγγελία και την ανάγκη να την γράψεις μόνο σου. Απλά δείχνει ερασιτεχνισμό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasSC Δημ. October 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2017 Μετά την προσφορά της wind με 27,5€ για να μείνω στο δίκτυο της, πήγα και έκανα αίτηση στη cyta.. Στις 26 Σεπ μου έστειλε μήνυμα η cyta υποβλήθηκε το αίτημα για μεταφορά του αριθμού στο δίκτυο της.. Στις 28 Σεπ το πρωί μου έκανε προσφορά η wind με 16,8€ ( σταθερά, 300 προς κινητά κτλ.) και δέχθηκα να μείνω φυσικά.. Μετά από καμία ώρα μου στέλνει μήνυμα η cyta λέγοντας μου ότι η υπηρεσία μου θα ενεργοποιηθεί ως τις 3 Οκτ.. το απόγευμα της 28ης Σεπ πάω και κάνω αίτημα υπαναχώρησης σε κατάστημα wind.. Σήμερα το πρωί μου κόπηκε το τηλέφωνο και το ίντερνετ.. με πήραν από τη cyta και μου είπαν ότι λάβαμε την αίτηση υπαναχώρησης αλλά έπρεπε να τη στείλω νωρίτερα γιατί ο ΟΤΕ προχώρησε στην αλλαγή της γραμμής..ακομη μου είπαν ότι δεν έλαβαν την ταυτότητα μου (ψέμματα).. τους είπα ότι έχω δικαίωμα εντός 14 ημερών να ακυρώσω και μου απάντησαν σύμφωνα με μια υποπαράγραφο κτλ ότι τώρα είναι αργά με λίγα λόγια.. Επίσης ότι μου κάνουν δώρο τα τέλη μεταφοράς και να τους πω κάποια στοιχεία μου για επιβεβαίωση.. τους απάντησα ότι πρώτα θα μιλήσω με τη wind.. πήρα στη wind στο Τεχνικό τμήμα και είδαν ότι η γραμμή είναι προς κατάργηση και θα δουν τι μπορούν να κάνουν.. αναμένω να με ειδοποιήσουν.. μπορώ να κάνω κάτι άλλο; το ότι μου χαρίζουν τα 35€ από τη cyta μου φαίνεται ύποπτο.. αν με είχαν σίγουρο Γιατί να το κάνουν;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2017 Το δικαίωμα των 14 ημερών ισχύει για αγορές από απόσταση . Αν καταλαβαίνω καλά αυτό που γράφεις " πήγα και έκανα αίτηση στην Cyta." Δεν πρόκειται για αγορά από απόσταση άρα δεν έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης. Αν έτσι είναι τα πράγματα πάρε τα 35 ευρώ και μείνε στην Cyta. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 Πραγματικά πρώτη φορά το ακούω. Επειδή έτυχε να κάνω και εγω αιτηση φορητότητας στη Νοβα χθες το απογευμα σε κατάστημα, θορυβήθηκα απο το παραπάνω πόστ. Πήγα σήμερα το πρωί στις 10 και έκανα αίτημα ακύρωσης πάλι σε κατάστημα. Ευτυχώς με πήρε και η Wind κατα τη 13:00 για αντιπρόταση. 16€ για 24αρι συν σταθερά και 300 κινητά. Με παρέπεμψε να κάνω αίτηση ακύρωσης φορητότητας απο κατάστημα της με φαξ, κοινοποίηση σε Νόβα. Πήγα και σε κατάστημα Wind να προβώ σε δεύτερη ενυπόγραφη ακύρωση. Ζήτησα να λάβω την προσφορά με εμαιλ απο τη Wind οπως και έγινε. Ελπίζω όλα να κλείσουν καλώς και χωρίς να υπάρξουν επιπλοκές. Έγιναν όλα σε λιγότερο απο 12 ώρες. Το σύστημα κινείται πολύ γρήγορα πλέον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 (edited) προσοχη μονο μην σε τραβηξει η nova στο δικτυο της με την δικαιολογια πως δεν προλαβαινει να γινει ακυρωση... εγω εκανα φορητοτητα στην nova τεταρτη 27/09(οχι απο καταστημα αλλα με αποστολη με μειλ του συμβολαιου υπογραφη και επιστροφη με τον ιδιο τροπο),πεμπτη 28/09 τηελφωνο απο την wind με προσφορα 16,25 ευρω για να μεινω,δεχομαι πηγαινω αμεσως σε καταστημα wind και στελνω φαξ ακυρωσης την φορητοτητας και μετα απο μια ωρα μηνυμα στο κινητο μου πως η nova εχει λαβει το αιτημα ακυρωσης. Κανα διωρο μετα ομως δεχομαι αλλο μηνυμα απο την nova που λεει πως η προγραμματισμενη φορητοτητα θα γινει 03/10,λιγο μετα δεχομαι τηλεφωνημα απο την nova με προσφορα για να μεινω την οποια δεν δεχομαι και στο τελος η κυρια που μιλησα απο nova μου λεει πως η φορητοτητα θα γινει κανονικα και πως αν θελω ας κανω παλι αιτημα να γυρισω στην wind. Χθες 03/10 μεταφερθηκα στην nova και σημερα μιλησα με wind να μου στειλουν με κουριερ αυριο την αιτηση να την υπογραψω ωστε να γυρισω πισω.Η διαφορα αυτη τη νφορα ειναι πως μου ειπαν τιμη 16,5 ευρω αντι 16,25 που ειχα δεχτει πριν και οχι μαζι με τα 300 ΄λεπτα προς κινητα αλλα 300 λεπτα σε κινητα wind καθως και οχι 120 λεπτα σε ενα νουμερο f2g που μου εβαζαν πριν σπασω το συμβολαιο λογω αυξησης παγιου. Edited October 4, 2017 by dim74 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 (edited) Αμέσως μετα την ενυπόγραφη ακύρωση έλαβα κανονικά sms οτι το αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας υποβλήθηκε με αριθμό αναφοράς τάδε. Βλέπω βέβαια νεο σμς στις 17:20 οτι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι 10/10/17 Θα πάρω αύριο τηλ. κ θα χεστούμε. Όλα τα παραπάνω είναι νόμιμα; Έχουν δικαίωμα να τραβήξουν τη γραμμή ενω εχω προχωρήσει σε ακύρωση απο το ίδιο τους το κατάστημα στις 10 το πρωί και μόλις 2-3 εργάσιμες ώρες; (η αίτηση χθες στις 18:00) ακύρωση σήμερα στις 10:00. Εγγράφως και οχι με φαξ σε καταστήματα τους. Edited October 4, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dim74 Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 εγω εκανα ακυρωση πεμπτη και τριτη μεταφερθηκα εσυ εκανες ακυρωση τεταρτη και ειναι να μεταφερθεις τριτη,εχουμε δηλαδη μια μερα διαφορα.τι θα γινει δεν ξερω αλλα κανονικα δεν πρεπει.Να γραψεις προσωπικο μηνυμα στο εκπροσωπο της nova με το τηλεφωνο σου το σταθερο να το δουν και θα σου απαντησουν αμεσα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostasSC Δημ. October 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2017 dim74 said: εγω εκανα ακυρωση πεμπτη και τριτη μεταφερθηκα εσυ εκανες ακυρωση τεταρτη και ειναι να μεταφερθεις τριτη,εχουμε δηλαδη μια μερα διαφορα.τι θα γινει δεν ξερω αλλα κανονικα δεν πρεπει.Να γραψεις προσωπικο μηνυμα στο εκπροσωπο της nova με το τηλεφωνο σου το σταθερο να το δουν και θα σου απαντησουν αμεσα. Και εγώ πέμπτη ακύρωσα και τρίτη μεταφέρθηκε η γραμμή και δεν μπορώ να κάνω τίποτα.. ε δεν θα σκάσουμε κιόλας.. ας μου έκανε η wind από την αρχή προσφορά στα 16€ και όχι στα 28 που μου κάνανε.. αυτοί χάσανε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vagosman Δημ. October 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 5, 2017 (edited) Απο το site της ΕΕΤΤ http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQS/Number/ Quote 20. Θέλω να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας του αριθμού μου. Ποια είναι η διαδικασία και οι σχετικές προθεσμίες; Η υποβολή του αιτήματος για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας γίνεται στον πάροχο-δέκτη με έναν από τους ακόλουθους τρόπους (εφόσον ο αντίστοιχος τρόπος υποστηρίζεται από τον πάροχο-δέκτη): Τα εκπρόθεσμα αιτήματα απορρίπτονται και η υλοποίηση της αίτησης φορητότητας προχωρά κανονικά. Aπο το site foritotita.gr Quote γ. Καθορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ακύρωση της αίτησης φορητότητας • Στην κινητή τηλεφωνία, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας μέχρι να παραλάβει τη νέα κάρτα SIM από τον νέο πάροχο. Η κάρτα θα χορηγείται πλέον υποχρεωτικά μετά την αποδοχή της αίτησης φορητότητας από τον υφιστάμενο πάροχο. • Στη σταθερή τηλεφωνία, στις περιπτώσεις που η φορητότητα συνοδεύεται από σύνδεση και του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης. Ο συνδρομητής μπορεί να πληροφορηθεί την προγραμματισμένη ημερομηνία υλοποίησης του τοπικού βρόχου από τον νέο πάροχο. • Στη σταθερή τηλεφωνία, όταν η φορητότητα δεν συνοδεύεται από σύνδεση του τοπικού βρόχου στον νέο πάροχο, ο συνδρομητής πρέπει να ενημερωθεί από τον νέο πάροχο για την αποδοχή της αίτησης και έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα της ειδοποίησης. • Σε όλες τις περιπτώσεις, η ακύρωση των αιτήσεων φορητότητας υποβάλλεται από τον συνδρομητή στο νέο πάροχο. α. είτε εγγράφως στο κατάστημα του παρόχου-δέκτη (με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας). β. είτε με αποστολή fax στον πάροχο-δέκτη σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας) . γ. είτε με τηλεφωνική κλήση προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, κατά την οποία θα παρέχονται οδηγίες για την ακύρωση από αυτοματοποιημένο σύστημα. Η κλήση πρέπει να γίνει από τον αριθμό για τον οποίο υποβλήθηκε η αίτηση φορητότητας. δ. Με ηλεκτρονικά μέσα, όπως μέσω διαδικτυακής εφαρμογής. Η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι: - για τη σταθερή τηλεφωνία μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. - για την κινητή τηλεφωνία μέχρι την παραλαβή της κάρτας SIM. Edited October 5, 2017 by vagosman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.