Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

12 minutes ago, smetcfu said:

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.Και βέβαια το έχω δοκιμάσει .... μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις το mail επικοινωνίας,δεν ξέρω υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο η από τη σελίδα να βρω κάποιο?

Αυτό βρήκα:

https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Banned for 14 days

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Και σε εμένα το ίδιο μου απάντησαν σε κατάστημα, ότι δε μπορώ να τον πάρω πίσω. 
Όταν τον καλώ μου λέει ότι δεν χρησιμοποιείται. Μπορεί να τους στείλω κ εγώ ένα email. 
Τώρα που το ξανασκεύτομαι μήπως θα ήταν εφικτό αν τον ζητούσα σε κάρτα e-sim;

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, hercoulis said:

Και σε εμένα το ίδιο μου απάντησαν σε κατάστημα, ότι δε μπορώ να τον πάρω πίσω. 
Όταν τον καλώ μου λέει ότι δεν χρησιμοποιείται. Μπορεί να τους στείλω κ εγώ ένα email. 
Τώρα που το ξανασκεύτομαι μήπως θα ήταν εφικτό αν τον ζητούσα σε κάρτα e-sim;

Πήρα το 13888 χθες για το ίδιο θέμα ...πάλι τα ίδια μου είπαν δεν είναι δυνατόν κτλ ,μου πρότειναν να πάω σε κατάστημα . Τους είπα ότι σε κατάστημα πάλι δεν μπορούν και μου είπαν από το κατάστημα να πάρω το 13888.....άκρη ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ .Έστειλα χθες βράδυ e-mail , να δω ΑΝ απαντήσουν και Αν απαντήσουν τι θα πουν ....(η αλήθεια ειναι ότι δεν πιστεύω να βρω άκρη )...Τους είπα δώστε το συγκεκριμένο αριθμό και κάντε οποίο πρόγραμμα θέλετε ...τι άλλο να κάνω ....ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΆ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ .,.ΕΤΣΙ ΝΑ ΈΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ .... 🙂

Link to comment
Share on other sites

Πήρα το 13888 χθες για το ίδιο θέμα ...πάλι τα ίδια μου είπαν δεν είναι δυνατόν κτλ ,μου πρότειναν να πάω σε κατάστημα . Τους είπα ότι σε κατάστημα πάλι δεν μπορούν και μου είπαν από το κατάστημα να πάρω το 13888.....άκρη ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ .Έστειλα χθες βράδυ e-mail , να δω ΑΝ απαντήσουν και Αν απαντήσουν τι θα πουν ....(η αλήθεια ειναι ότι δεν πιστεύω να βρω άκρη )...Τους είπα δώστε το συγκεκριμένο αριθμό και κάντε οποίο πρόγραμμα θέλετε ...τι άλλο να κάνω ....ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΆ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ .,.ΕΤΣΙ ΝΑ ΈΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ....
Αν ο αριθμός έχει μπει σε φάκελο και πάει προς πώληση σε κάποιο κατάστημα ίσως για αυτό δεν μπορουν να στο δώσουν. Δοκίμασε να σου πούνε σε ποιο κατάστημα έχει πάει και να επικοινωνήσεις κατευθείαν εκει
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας , μπορει να μου στείλει κάποιος έναν κωδικό deals for you γιατί δεν με αφήνει να χρησιμοποίησω τα δικά μου!

ευχαριστώ

Edited by DEERHUNTER
ελαβα κωδικο . ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Εμφανίστηκε mystery token στο what's up. Απεριόριστα λεπτά για 12 ώρες.

Link to comment
Share on other sites

On 15/1/2023 at 5:54 ΜΜ, pn1fon1 said:
On 14/1/2023 at 10:06 ΜΜ, smetcfu said:
Πήρα το 13888 χθες για το ίδιο θέμα ...πάλι τα ίδια μου είπαν δεν είναι δυνατόν κτλ ,μου πρότειναν να πάω σε κατάστημα . Τους είπα ότι σε κατάστημα πάλι δεν μπορούν και μου είπαν από το κατάστημα να πάρω το 13888.....άκρη ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ .Έστειλα χθες βράδυ e-mail , να δω ΑΝ απαντήσουν και Αν απαντήσουν τι θα πουν ....(η αλήθεια ειναι ότι δεν πιστεύω να βρω άκρη )...Τους είπα δώστε το συγκεκριμένο αριθμό και κάντε οποίο πρόγραμμα θέλετε ...τι άλλο να κάνω ....ΑΠΛΑ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΕΓΩΙΣΤΙΚΆ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ .,.ΕΤΣΙ ΝΑ ΈΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ .... emoji846.png

Αν ο αριθμός έχει μπει σε φάκελο και πάει προς πώληση σε κάποιο κατάστημα ίσως για αυτό δεν μπορουν να στο δώσουν. Δοκίμασε να σου πούνε σε ποιο κατάστημα έχει πάει και να επικοινωνήσεις κατευθείαν εκει

Υπάρχει περίπτωση επίσης να μην έχει περάσει το εξάμηνο από τότε που το έκοψε ο προηγούμενος αλλά υποθέτω λόγω προσωπικών δεδομένων μπορεί να μη θέλουν να το πούνε κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε πότε θα εμφανιστεί κάποιο πακέτο data της προκοπής. Η μισή χώρα έχει ταχύτητες 5  Mbps στο σπίτι για τρία και τέσσερα άτομα. Κλέβουμε το ίντερνετ του σπιτιού μας για τα βασικά.....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, εύχομαι κάποιος να βολευτεί (για καμμιά ώρα ακόμα):

 

Μόλις κέρδισες 1€ κουπόνι με την παραγγελία που έκανες. Στην επόμενη παραγγελία που θα κάνεις σε ένα από τα χιλιάδες καταστήματα του BOX βάλε το κουπόνι

MJZ21NXW77M2

αξίας 1,00€. Το κουπόνι ισχύει μέχρι 19/01/2023

Link to comment
Share on other sites

έκανα ηλεκτρονικά αίτηση φορητοτητας χθες για τρία νούμερα της οικογένειας από f2g σε what's up.
με κάλεσαν σήμερα το απόγευμα για τα διαδικαστικά. δευτέρα παραλαμβάνω τις καινούριες sim και μετα από τρεις εργάσιμες μέρες θα διακοπεί το σήμα από wind και θα μεταφερθώ σε cosmote.
η ερώτηση μου είναι η εξης: σαν καινούριος αριθμός σε what's up ποιες είναι οι πρώτες κινήσεις που πρέπει να κάνω? εννοώ για δίκτυο 5g, volte, ειδοποίηση κλήσεων αλλά και όσον αφορά το κομμάτι της ανανέωσης χρόνου, έχω κάποια προνόμια σαν αριθμός από φορητότητα ? πρέπει να ξέρω κάτι ή να προσέξω κάτι?

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, pexths said:

έκανα ηλεκτρονικά αίτηση φορητοτητας χθες για τρία νούμερα της οικογένειας από f2g σε what's up.
με κάλεσαν σήμερα το απόγευμα για τα διαδικαστικά. δευτέρα παραλαμβάνω τις καινούριες sim και μετα από τρεις εργάσιμες μέρες θα διακοπεί το σήμα από wind και θα μεταφερθώ σε cosmote.
η ερώτηση μου είναι η εξης: σαν καινούριος αριθμός σε what's up ποιες είναι οι πρώτες κινήσεις που πρέπει να κάνω? εννοώ για δίκτυο 5g, volte, ειδοποίηση κλήσεων αλλά και όσον αφορά το κομμάτι της ανανέωσης χρόνου, έχω κάποια προνόμια σαν αριθμός από φορητότητα ? πρέπει να ξέρω κάτι ή να προσέξω κάτι?

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Φραγή από 5ψήφια, ενεργοποίηση vowifi και volte (πάνε μαζί)..

Για το 5g δεν χρειάζεται κάτι. Το my internet που δεν σε χρεώνει αν τελειώσουν τα mb είναι ενεργοποιημένο εξ αρχής. Και η ειδοποίηση είναι ενεργοποιημένη.

Σαν νέος χρήστης έχεις 3 μήνες ένα πακέτο των 10€ περίπου με πολλά Gb κλπ θα σου έρθει και μύνημα.

Υ.Γ. τώρα που έγινε Nova βρήκες να φύγεις; Αχαριστία.. 😉🤣🤣🤣

 

Edited by kalitexnis_g
Link to comment
Share on other sites

Στις 3 εργασιμες που ειναι ο χρονος για την μεταβαση απο την μια εταιρια στην αλλη προσμετρατε και η ημερα παραλαβης των sim?

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

Στις 3 εργασιμες που ειναι ο χρονος για την μεταβαση απο την μια εταιρια στην αλλη προσμετρατε και η ημερα παραλαβης των sim?
από τα λεγόμενα τους κατάλαβα ότι οι τρεις εργάσιμες ξεκινάνε από την στιγμή που θα παραλάβω τις κάρτες sim

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρησιμοποιω την εφαρμογη της cosmote.

Προτιμω να στελνω sms, ΥΠ, στο 1314.

Τον τελευταιο καιρο ομως, δεν φαινεται αυτο να λειτουργει και πολυ καλα. Ενω με ενημερωνε με διαδοχικα sms η cosmote, ενα για το υπολοιπο χρονου, ενα για το υπολοιπα mb, ενα για τα sms, ενα για τα ευρω, τωρα συνηθως δεν ενημερωνει για τα megabytes, σαν να ξεχνα να απαντησει/να στειλει sms. Αναγκαζομαι να ξαναστειλω sms ΥΠ, και τοτε σαν να ξεκολαει και μου στελνει ολοκληρωμενα ολα τα sms με τα υπολοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνεις άλλος θέμα με τα δεδομένα της what's up Θεσσαλονίκη? 

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, KIRIS said:

Έχεις κάνεις άλλος θέμα με τα δεδομένα της what's up Θεσσαλονίκη? 

Υπάρχει πανελλαδικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις κάνεις άλλος θέμα με τα δεδομένα της what's up Θεσσαλονίκη? 
Πρέπει να είναι γενικό το φαινόμενο.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μπετωσε για τα καλά η Comsote. Κατά τις 17.00 δεν είχα καθόλου σήμα στο κινητό και δεν μπορούσα να συνδεθώ καν χειροκίνητα στο δίκτυο. Εκανα μέχρι και επανεκκίνηση στο κινητό αλλά τίποτα. Μετά από καμιά ώρα πήρε σήμα μόνο του και έφτιαξε. Περίεργο πάντως γιατί εδώ Κρήτη δεν έκανε κακοκαιρία για να δικαιολογεί το black out αλλά μάλλον ήταν γενικό το πρόβλημα από ότι βλέπω 

Link to comment
Share on other sites

Mπορείς να ενεργοποιήσεις(και πως?) την  αυτόματη ανανέωση σε φοιτητικό πακέτο (πχ αυτό  με τα 8,5€/μήνα) Βρήκα μόνο οτι μπορείς να κάνεις μόνο  αυτόματη ανανέωση /μηνα  χρηματικού ποσού .

Edited by lefkaditis
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, P_papadis said:

Σήμερα μπετωσε για τα καλά η Comsote. Κατά τις 17.00 δεν είχα καθόλου σήμα στο κινητό και δεν μπορούσα να συνδεθώ καν χειροκίνητα στο δίκτυο. Εκανα μέχρι και επανεκκίνηση στο κινητό αλλά τίποτα. Μετά από καμιά ώρα πήρε σήμα μόνο του και έφτιαξε. Περίεργο πάντως γιατί εδώ Κρήτη δεν έκανε κακοκαιρία για να δικαιολογεί το black out αλλά μάλλον ήταν γενικό το πρόβλημα από ότι βλέπω 

Όταν κλατάρει η Αθήνα κλατάρει και η υπόλοιπη Ελλάδα , πολύ απλό. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, lefkaditis said:

Mπορείς να ενεργοποιήσεις(και πως?) την  αυτόματη ανανέωση σε φοιτητικό πακέτο (πχ αυτό  με τα 8,5€/μήνα) Βρήκα μόνο οτι μπορείς να κάνεις μόνο  αυτόματη ανανέωση /μηνα  χρηματικού ποσού .

Δεν το έχω αυτό το πακέτο, δεν με ενδιαφέρει, αλλά δεν έχει την επιλογή "αυτόματη ενεργοποίηση";

Δηλαδή στην εφαρμογή της whatsupp αν επιλέξεις το πακέτο μετά το "Ενεργοποίηση" δεν γράφει ", ή μήπως...... Μπλαπλσμπλα και στο τέλος Αυτόματη ενεργοποίηση";

Σε άλλα πακέτα υπάρχει αυτή η επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

από τα λεγόμενα τους κατάλαβα ότι οι τρεις εργάσιμες ξεκινάνε από την στιγμή που θα παραλάβω τις κάρτες sim

Στάλθηκε από το SM-G996B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε 1.5 μερα ενεργοποιηθηκαν...τελικα !

🔷 Samsung S22 Ultra & Samsung tab 7🔷

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, algedan said:

Δεν το έχω αυτό το πακέτο, δεν με ενδιαφέρει, αλλά δεν έχει την επιλογή "αυτόματη ενεργοποίηση";

Δηλαδή στην εφαρμογή της whatsupp αν επιλέξεις το πακέτο μετά το "Ενεργοποίηση" δεν γράφει ", ή μήπως...... Μπλαπλσμπλα και στο τέλος Αυτόματη ενεργοποίηση";

Σε άλλα πακέτα υπάρχει αυτή η επιλογή.

Δυστυχώς δεν αναφέρει κάτι τέτοιο..

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...