Jump to content

DEERHUNTER

Members
  • Δημοσιεύσεις

    270
  • Εγγραφή

  • Days Won

    1
  • Αξιολογήσεις

    0%

DEERHUNTER last won the day on Φεβρουάριος 2

DEERHUNTER had the most liked content!

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

DEERHUNTER's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

20

Φήμη

  1. Πιθανόν και να ήμουν ο πρώτος που το έκανα , όμως πρώτα ρώτησα μέσω της φόρμας για την διαδικασία και μετά πήρα και στο call center και σημείωσα τον τηλεφωνητή την ώρα και την ημέρα που πήρα την απάντηση.
  2. καλησπέρα σας , σήμερα μου έδωσε η nova το χρηματικό υπόλοιπο από την αίτηση φορητότητας που έκανα στις 17/1. Μόλις έγινε η φορητότητα , έκανα αίτημα στην nova με ταυτότητα και τον αριθμό της τραπέζης και σήμερα έγινε η κατάθεση.
  3. καλησπέρα , το cu shake σε πόσες μέρες μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε μετά την ανανέωση? ευχαριστώ
  4. Καλημέρα σας, θα ήθελα να καλέσω στις Η.Π.Α νούμερο που ξεκινάει από 1-877 . Σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το πακέτο των 400 λεπτών προς Ελλάδα και 22 χώρες μεταξύ των οποίων είναι και οι Η.Π.Α. Το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος?ευχαριστώ Καλημέρα σας, θα ήθελα να καλέσω στις Η.Π.Α νούμερο που ξεκινάει από 1-877 . Σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το πακέτο των 400 λεπτών προς Ελλάδα και 22 χώρες μεταξύ των οποίων είναι και οι Η.Π.Α. Το έχει χρησιμοποιήσει κάποιος?ευχαριστώ Μπορώ. ρώτησα το chat
  5. αυτό με τον μήνα εφαρμογής της αλλαγής δεν ισχύει διότι θα πρέπει να βγάλει ανακοίνωση η WIND . Η ανακοίνωση της έγινε στις 19/12/23 και αναφέρει καταλυτική ημερομηνία την 17/1/24 . Δεν μπορεί ο συνδρομητής να κάνει τον κλουζώ! Έτσι νομίζω ότι όποιος έκανε αίτημα φορητότητας μετά τις 17/1 είναι οκ άλλωστε γράφει το εξής H Νova διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης ή/ και τερματισμού ή ανάκλησης όλων των παραπάνω εμπορικά διαθέσιμων πακέτων/προσφορών ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων ή/και τροποποίησης των ανωτέρω προσφορών, ακολουθώντας την προσήκουσα διαδικασία ενημέρωσης των συνδρομητών, όπως εκάστοτε ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία και το ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕΤΤ. Αρά πρέπει να βγάλει ανακοίνωση! και για να συνεχίσω πόσα χρήματα θεωρείτε ότι θα επιστρέψει η NOVA 100000 χιλιάδες 200 300 . Αυτά δεν είναι τίποτα για μια εταιρεία! Σκεφτείτε το κόστος στην ΕΕΤΤ που θα καταφύγουν οι πελάτες ,που για να κάνουν φορητότητα ,σίγουρα ξέρουν ότι μπορούν να προσφύγουν στην ΕΕΤΤ και για να συνεχίσω πόσα χρήματα θεωρείτε ότι θα επιστρέψει η NOVA 100000 χιλιάδες 200 300 . Αυτά δεν είναι τίποτα για μια εταιρεία! Σκεφτείτε το κόστος στην ΕΕΤΤ που θα καταφύγουν οι πελάτες ,που για να κάνουν φορητότητα ,σίγουρα ξέρουν ότι μπορούν να προσφύγουν στην ΕΕΤΤ και τελειώνοντας μήπως υπάρχει κάποιος δικηγόρος στο forum να μας τα αναλύσει???
  6. καλησπέρα ,έχω κάνει αίτημα φορητότητας από wind σε CU. Mόλις παρέλαβα την sim από τον courier και μου ήρθε μήνυμα ότι η αίτηση μου είναι στην εθνική βάση δεδόμένων φορητότητας σε διαδικασία έγκρισης. Μήπως γνωρίζετε πόσος καιρός χρειάζεται για την ολοκλήρωση? ευχαριστώ
  7. Δεν ισχύει αυτό που γράφεις διότι ΔΕΝ υπάρχει ανακοίνωση από την NOVA αλλά ακόμα και να υπήρχε θα έδινε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ενημέρωσης στους συνδρομητές!
  8. νομίζω ότι μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση μέχρι τις 18 του Φλεβάρη εάν έχεις F2G έγω έκανα σήμερα αίτηση φορητότητας online σε cu και αύριο θα στείλω αίτημα επιστροφής των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό. έτσι που τα γράφουν θα μπερδευτεί αρκετός κόσμος
  9. τελικά πόσα token μπορούμε να έχουμε? εγώ έχω ήδη 10 που δεν τα έχω ενεργοποίησει!
  10. καλησπέρα τους έστειλα email σχετικά με το τι πρέπει να κάνω για επιστροφή χρημάτων με την αλλαγή των όρων και μου στείλαν αυτό. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Σε συνέχεια της γραπτής επικοινωνίας σας με κωδικό ?????, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα χρειαστεί πρώτα να γίνει φορητότητα της γραμμής σας σε άλλο πάροχο λόγω τιμολογιακων αλλαγών κι έπειτα να μας στείλετε νεο αίτημα, όπου να μας επισυνάπτετε φωτοτυπία ταυτότητας με αίτημά υπογεγραμμένο που να αναφέρει το αίτημα επιστροφής του υπολοίπου σε τραπεζικό λογαριασμό. Θα πρέπει να αναφέρεται ο αριθμός iban, καθώς και το όνομα/ονόματα δικαιούχου/ων του τραπεζικού λογαριασμού και το τραπεζικό ίδρυμα. ωστε να μπορέσει να ελεγχθεί η επιστροφή των χρημάτων . Για ό,τι επιπλέον χρειαστείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με γραπτό μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας μας www.nova.gr , μέσω messenger, να μας καλέσετε 24/7 στο 13800 με αστική χρέωση ή να επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας. Με εκτίμηση, Η Oμάδα Εξυπηρέτησης της Nova
  11. καλησπέρα σας, από ποια ημερομηνία έχουμε δικαίωμα να κανουμε το αίτημα διακοπής στην nova λόγο αλλαγής των όρων για να πάρουμε πίσω το χρηματικό υπόλοιπο. Και επίσης πότε λήγει η διορία για την διεκδίκηση ? σε ένα μήνα από τις 17/1? ευχαριστώ
  12. έχεις δίκιο!άρα πριν από 17/1 μία ανανέωση και μετά επικοινωνία για φορητότητα ή διακοπή?
  13. άρα για να κάνουμε αίτημα για επιστροφή χρημάτων πρέπει να είναι μετά της 14/3/24 που αλλάζει την ανανέωση από 1 ευρώ σε 13 ευρώ εφόσον έχουμε κάνει μέχρι της 14/3/24 μιά ανανέωση 1 ευρώ? τι κάνουμε εάν θέλουμε να κρατήσουμε το νούμερο μεταφέροντας το σε άλλη εταιρεία?
  14. δηλαδή η αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική οπού από 1 ευρώ ανανέωση το πάει στα 13 μπορεί να είναι αφορμή για καταγγελία της σύμβασης και επιστροφής του χρηματικού υπόλοιπου?
×
×
  • Create New...