Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 45χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Το play now unlimited συνεχίζει να μη δουλεύει! Εκανα σκρηνσοτ χθες βραδυ, είδα λίγο youtube (απο το app, χωρις tethering) και το πρωι ειδα -150mb απο το υπολοιπο γενικου ίντερνετ. Δεν σερφαρισα πουθενά αλλού.
Link to comment
Share on other sites

Λόγω βλάβης στο σταθερό τηλέφωνο, μου έδωσε η Cosmote 10GB για ένα μήνα. Δώρο άδωρο όμως, διότι για να τα χρησιμοποιήσω αυτά, πρέπει πρώτα να καταναλώσω όλα τα υπόλοιπα ΜΒ που έχω, καθώς αυτά λήγουν τελευταία.

Τουλάχιστον, υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν τον άλλο μήνα, ώστε να μην τα χάσω;

Στο μήνυμα ενεργοποίησης τους, αναφέρονται ως πακέτο δωρεάν 10GB για ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

  Andreas1980 said:
Λόγω βλάβης στο σταθερό τηλέφωνο, μου έδωσε η Cosmote 10GB για ένα μήνα. Δώρο άδωρο όμως, διότι για να τα χρησιμοποιήσω αυτά, πρέπει πρώτα να καταναλώσω όλα τα υπόλοιπα ΜΒ που έχω, καθώς αυτά λήγουν τελευταία.

Τουλάχιστον, υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν τον άλλο μήνα, ώστε να μην τα χάσω;

Στο μήνυμα ενεργοποίησης τους, αναφέρονται ως πακέτο δωρεάν 10GB για ένα μήνα.

Ακριβώς τα ίδια μου έκανε το καλοκαίρι. Απαράδεκτοι στην cosmote. Απλά έπρεπε να κάνουμε όλοι καταγγελία που μας έτυχε το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited.

Link to comment
Share on other sites

Είστε σοβαροί; Καταγγελία λόγω βλάβης; Και ενώ σου έδωσε gb; Τους όρους των συμβολαίων δεν τους διαβάζει κανείς;

 

Sent from my moto g(6) play

Link to comment
Share on other sites

  Mark_K said:
Είστε σοβαροί; Καταγγελία λόγω βλάβης; Και ενώ σου έδωσε gb; Τους όρους των συμβολαίων δεν τους διαβάζει κανείς;

 

Sent from my moto g(6) play

Οι οροι συμβολαιου, εαν ειναι καταχρηστικοι, δεν ισχύουν. Οσες υπογραφές και να έχεις βάλει. Γράφω από εμπειρια.

Link to comment
Share on other sites

  Andreas1980 said:
Λόγω βλάβης στο σταθερό τηλέφωνο, μου έδωσε η Cosmote 10GB για ένα μήνα. Δώρο άδωρο όμως, διότι για να τα χρησιμοποιήσω αυτά, πρέπει πρώτα να καταναλώσω όλα τα υπόλοιπα ΜΒ που έχω, καθώς αυτά λήγουν τελευταία.

Τουλάχιστον, υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν τον άλλο μήνα, ώστε να μην τα χάσω;

Στο μήνυμα ενεργοποίησης τους, αναφέρονται ως πακέτο δωρεάν 10GB για ένα μήνα.

Από πού προέρχονται τα προηγούμενα mb? είναι από ανανέωση ή από κάποιο πακέτο? θα πρέπει να κάνεις ακριβώς την ίδια κίνηση (ανανέωση ή αγορά πακέτου) ώστε να μεταφερθούν στον επόμενο μήνα τα υπόλοιπα.

Link to comment
Share on other sites

  Andreas1980 said:
Λόγω βλάβης στο σταθερό τηλέφωνο, μου έδωσε η Cosmote 10GB για ένα μήνα. Δώρο άδωρο όμως, διότι για να τα χρησιμοποιήσω αυτά, πρέπει πρώτα να καταναλώσω όλα τα υπόλοιπα ΜΒ που έχω, καθώς αυτά λήγουν τελευταία.

Τουλάχιστον, υπάρχει τρόπος να μεταφερθούν τον άλλο μήνα, ώστε να μην τα χάσω;

Στο μήνυμα ενεργοποίησης τους, αναφέρονται ως πακέτο δωρεάν 10GB για ένα μήνα.

Βάλε mb από τα άλλα πακέτα ώστε να πάνε πιο πισω και να καταναλώνεις από τα 10gb που σε εδωσαν δώρο.

Link to comment
Share on other sites

  Mikakilo said:
Οι οροι συμβολαιου, εαν ειναι καταχρηστικοι, δεν ισχύουν. Οσες υπογραφές και να έχεις βάλει. Γράφω από εμπειρια.
Τι καταχρηστικό υπάρχει στην πιθανότητα να συμβεί βλάβη που είναι κάτι που δεν μπορεί να προβλεφθεί; Σε αυτόν τον όρο αναφέρομαι, που υπάρχει στα συμβόλαια σταθερής. Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να κάνεις καταγγελία είναι δικαίωμά σου, αλλά για να την δεχτεί η ΕΕΤΤ πρέπει να σου έχει απαντήσει σε κάποιο αίτημα ο πάροχος και να μην σε ικανοποιεί η απάντηση. Από τη στιγμή που έδωσε κάτι για να στο αντισταθμίσει όσο γίνεται, θα κάνεις καταγγελία για τι ακριβώς; Θα ζητήσεις χρήματα ως αποζημίωση λόγω της βλάβης; Κάνε το αν το πιστεύεις, και μετά από την απάντηση του παρόχου τότε κάνε καταγγελία αν νομίζεις ότι είναι βάσιμη. Το να πετάς την λέξη καταγγελία για ψύλλου πήδημα είναι απλά γελοίο. Και αν γίνονται τόσο πολλές με αυτόν τον τρόπο, τι να πω. Ίσως είναι και λογικό από μια μεριά να μην ασχολείται σοβαρά η ΕΕΤΤ.

 

Sent from my XT1580

Link to comment
Share on other sites

  Mark_K said:
Τι καταχρηστικό υπάρχει στην πιθανότητα να συμβεί βλάβη που είναι κάτι που δεν μπορεί να προβλεφθεί; Σε αυτόν τον όρο αναφέρομαι, που υπάρχει στα συμβόλαια σταθερής. Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να κάνεις καταγγελία είναι δικαίωμά σου, αλλά για να την δεχτεί η ΕΕΤΤ πρέπει να σου έχει απαντήσει σε κάποιο αίτημα ο πάροχος και να μην σε ικανοποιεί η απάντηση. Από τη στιγμή που έδωσε κάτι για να στο αντισταθμίσει όσο γίνεται, θα κάνεις καταγγελία για τι ακριβώς; Θα ζητήσεις χρήματα ως αποζημίωση λόγω της βλάβης; Κάνε το αν το πιστεύεις, και μετά από την απάντηση του παρόχου τότε κάνε καταγγελία αν νομίζεις ότι είναι βάσιμη. Το να πετάς την λέξη καταγγελία για ψύλλου πήδημα είναι απλά γελοίο. Και αν γίνονται τόσο πολλές με αυτόν τον τρόπο, τι να πω. Ίσως είναι και λογικό από μια μεριά να μην ασχολείται σοβαρά η ΕΕΤΤ.

 

Sent from my XT1580

Εγώ απάντησα στο ποστ σου που αναφέρεσαι στους όρους συμβολαίου.

Σε αυτή τη χώρα έχουμε μάθει να μας δουλεύουν και με ένα απλό 'συγγνωμη' να τους κάνουμε και αγάλματα. Ας μάθει ο παροχος επιτέλους να συμπεριφερεται πιο επαγγελματικά. Οι βλάβες λόγω έλλειψης συντήρησης είναι αξίες καταγγελίας. Απλά σου πετάνε ένα 'βλαβη' και εσύ θέλεις να τους πούμε και 'ευχαριστώ', λες και εμείς δουλεύουμε για αυτούς και όχι αυτοί για εμάς. Πρέπει επιτέλους να αλλάξει η νοοτροπία μας και να απαιτούμε αυτά που πληρώνουμε. Δηλαδή ο ελληναρας παροχος είναι ο έξυπνος που δεν έχει αρκετούς τεχνικούς και ο ευρωπαιος παροχος είναι το κορόιδο που πληρώνει τεχνογνωσία και σωστή συντήρηση;

 

ΥΓ: εάν ο επαγγελματίας δε δεχτεί κυρώσεις και δεν του κοστίσει το λάθος του, δεν θα έχει λόγο να καλυτερευσει και οι ίδιες βλάβες θα επαναληφθουν.

Edited by Mikakilo
Link to comment
Share on other sites

  king2009 said:
Βάλε mb από τα άλλα πακέτα ώστε να πάνε πιο πισω και να καταναλώνεις από τα 10gb που σε εδωσαν δώρο.
Το μόνο εύκολο για να βάλω είναι από το πάρε μοίρασε. Για τα άλλα πρέπει να βάλω κάρτα και πακέτο, που σημαίνει ότι στην τελική, θα τα πληρώσω.
Link to comment
Share on other sites

Αν τα προηγούμενα mb προέρχονται από πάρε μοίρασε θα μεταφερθούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση όπως λες, θα πρέπει να βάλεις κάρτα ή και πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

  blizard said:
Oι βλάβες είναι κάτι προβλέψιμο , εκτός αν μιλάμε για φυσικό φαινόμενο.

Οσο καλύτερα συντηρείς το δίκτυο και προβλέπεις τόσο λιγότερες θα έχεις ... απόλυτα λογικό να υπάρχει κάποια αποζημίωση για βλάβες, και αυτή δεν πρέπει να είναι κάτι που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ο χρήστης, ή που θα τον αναγκάσει να πληρώσει λεφτά για να εκμεταλευτεί το δώρο του.

  Mikakilo said:
Εγώ απάντησα στο ποστ σου που αναφέρεσαι στους όρους συμβολαίου.

Σε αυτή τη χώρα έχουμε μάθει να μας δουλεύουν και με ένα απλό 'συγγνωμη' να τους κάνουμε και αγάλματα. Ας μάθει ο παροχος επιτέλους να συμπεριφερεται πιο επαγγελματικά. Οι βλάβες λόγω έλλειψης συντήρησης είναι αξίες καταγγελίας. Απλά σου πετάνε ένα 'βλαβη' και εσύ θέλεις να τους πούμε και 'ευχαριστώ', λες και εμείς δουλεύουμε για αυτούς και όχι αυτοί για εμάς. Πρέπει επιτέλους να αλλάξει η νοοτροπία μας και να απαιτούμε αυτά που πληρώνουμε. Δηλαδή ο ελληναρας παροχος είναι ο έξυπνος που δεν έχει αρκετούς τεχνικούς και ο ευρωπαιος παροχος είναι το κορόιδο που πληρώνει τεχνογνωσία και σωστή συντήρηση;

 

ΥΓ: εάν ο επαγγελματίας δε δεχτεί κυρώσεις και δεν του κοστίσει το λάθος του, δεν θα έχει λόγο να καλυτερευσει και οι ίδιες βλάβες θα επαναληφθουν.

Οκ, όπως νομίζετε. Εγώ δεν μπορώ να πιστέψω τόσο εύκολα πως μια βλάβη στο σταθερό δίκτυο είναι κάτι τόσο προβλέψιμο και εξαρτάται από την συντήρηση του δικτύου. Επειδή ακριβώς εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον και έχοντας αλλάξει 3 παρόχους οι βλάβες χάρη στις οποίες δεν είχα τηλέφωνο και internet είναι κάτω από όσες μπορώ να μετρήσω με τα δάχτυλα του ενός χεριού, δεν μπορώ να δεχτώ πως είναι τόσο μεγάλη ευθύνη του παρόχου και η αιτία είναι η έλλειψη συντήρησης. Φυσικά και είναι δύσκολο όταν σου συμβαίνει, αλλά όταν το επόμενο πρωί έχει επιλυθεί, δεν μπορώ να έχω αξίωση για κάτι άλλο, όταν στους όρους που έχω αποδεχθεί μου έχει αναφορά για κάτι τέτοιο. Και να μην μου είχε δηλαδή, σιγά τα αυγά.

Ο επαγγελματίας δεν νομίζω ότι είναι σωστό να εξαρτάται από το σταθερό και μόνο. Φυσικά θα έχει και κινητό. Χώρια που με την λογική αυτή θα έπρεπε αν χάνει "δουλειά" λόγω της αδυναμίας επικοινωνίας να ζητάει αποζημίωση ακόμη και όταν το κινητό δεν πιάνει. Γελοίο το βρίσκω.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Εγω βρισκω γελοιο τόσες μέρες η κοσμοτε να μην μπορει να φτιαξει το play now unlimited και δινω τσαμπα 15ευρω για απεριοριστο Youtube! Η εξυπηρέτηση πελατών τους παει απο το κακο στο χειρότερο! Αν τους πάρω σήμερα τηλέφωνο, θα μου πουν "μα εχετε mb" και άντε να τους δώσω να καταλάβουν οτι ειναι αγορασμενο εβδομαδιαιο πακετο για να μπορει να ειναι ενεργο το απεριόριστο! Ισως επιτηδες βαζουν ατομα που δεν μπορουν για να τα παρατούμε και να μην ασχολουμαστε.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω παρατηρήσει στο παρελθόν περιπτώσεις που δεν έπρεπε να καταναλώνει δεδομένα, είτε speedtest σε server ΟΤΕ είτε play now σε tethering, που αλλάζοντας συσκευή σταμάτησε να καταναλώνει.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Το software που αποφασίζει απο ποιο πακετο θα "τραβηξει" data η χρηση youtube βρίσκεται στην Κοσμοτε, οχι στη συσκευη μου. Μου ειπαν οτι πρεπει να ειναι γενικό προβλημα και θα ειδοποιηθω με μηνυμα.
Link to comment
Share on other sites

Σωστα, η Cosmote μετράει την κίνηση όχι η συσκευή σου. Και για αυτό όταν κάνεις hotspot δεν καταναλώνει από τα γενικής χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Όσο για την αναφορά γιατί να γίνει καταγγελία όταν σου πουλάνε συγκεκριμένη υπηρεσία και το έχεις δοκιμάσει 3 φορές και αντί για απεριόριστο youtube παίρνεις 10gb είναι για καταγγελία. Άλλο πράγμα αγοράζεις άλλο σου δίνουν. Αποδεδειγμένα έχει πρόβλημα το unlimited και είμαστε αρκετοί που αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα.

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited.

Link to comment
Share on other sites

Αποδεδειγμένα πλέον κάτι παίζει και τους έχει πέσει τόσες φορές η υπηρεσία εις βάρος των χρηστών. Εμένα μου το έκανε με το μικρό πακέτο των 5gb οπότε δεν έχει σχέση το unlimited αλλά το γεγονός ότι για κάποιο λόγο το σύστημα τους δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη του πακέτου και το πρόβλημα συμβαίνει σε ? τυχαίους? χρήστες. πχ αυτή την φορά εγώ είχα πρόβλημα ενώ σε φίλο μου που είχε πρόβλημα τον προηγούμενο μήνα, αυτή την φορά δεν είχε.

 

Απαράδεκτο απλά να έχει συμβεί τόσες φορές τον τελευταίο καιρό.

  Mikakilo said:
Εγω βρισκω γελοιο τόσες μέρες η κοσμοτε να μην μπορει να φτιαξει το play now unlimited και δινω τσαμπα 15ευρω για απεριοριστο Youtube! Η εξυπηρέτηση πελατών τους παει απο το κακο στο χειρότερο! Αν τους πάρω σήμερα τηλέφωνο, θα μου πουν "μα εχετε mb" και άντε να τους δώσω να καταλάβουν οτι ειναι αγορασμενο εβδομαδιαιο πακετο για να μπορει να ειναι ενεργο το απεριόριστο! Ισως επιτηδες βαζουν ατομα που δεν μπορουν για να τα παρατούμε και να μην ασχολουμαστε.

Εμένα πάντως που ειχα προχθες πρόβλημα και τους τηλεφώνησα δεν μου είπαν "μα έχετε mb" αλλά κατέγραψαν το πρόβλημα μου και από ότι είπαν το προωθούν στο αρμόδιο τμήμα. Μετά απο κάποιες ώρες, το πακέτο λειτούργησε και πάλι κανονικά

Edited by bbbb
Link to comment
Share on other sites

  cmvr said:
Όσο για την αναφορά γιατί να γίνει καταγγελία όταν σου πουλάνε συγκεκριμένη υπηρεσία και το έχεις δοκιμάσει 3 φορές και αντί για απεριόριστο youtube παίρνεις 10gb είναι για καταγγελία. Άλλο πράγμα αγοράζεις άλλο σου δίνουν. Αποδεδειγμένα έχει πρόβλημα το unlimited και είμαστε αρκετοί που αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα.

 

Απάντησες σε συμφορουμήτη που είχε πρόβλημα με το σταθερό του και πήρε gb, λέγοντας ότι σου συνέβη το ίδιο, και όχι ότι είχες προβήματα με το play now. Πράγμα που δεν αναιρεί το γεγονός ότι δεν μπορείς να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ για ψύλλου πήδημα. Η καταγγελία είναι για επίλυση προβλημάτων με τον πάροχο όταν έχεις φτάσει σε ένα σημείο που δεν γίνεται τίποτα άλλο, και όχι για να κράξεις γενικά.

 

Sent from my SM-G970F

Link to comment
Share on other sites

Κάνουνε αναβαθμίσεις στα συστήματα, για αυτό μερικοι παρατηρειτε δυσλειτουργίες. Το play now βέβαια 6+ μήνες έχει μαζικά θεματα, αλλά προφανώς οφείλονται εκεί.
Link to comment
Share on other sites

  paanos said:
Κάνουνε αναβαθμίσεις στα συστήματα, για αυτό μερικοι παρατηρειτε δυσλειτουργίες. Το play now βέβαια 6+ μήνες έχει μαζικά θεματα, αλλά προφανώς οφείλονται εκεί.

Εαν δεν αποζημιωθώ μέχρι τέλος εβδομάδας, αντιο κοσμοτε -

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Για μεταφορά σε καρτοκινητο whats up cosmote από καρτοκινητο wind πώς γίνεται και τί να προσέξω;

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...