Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, elkons said:

Συσκευή;

Είναι επιλεγμένο το όνομα σημείου πρόσβασης (APN) επιλεγμένο το Cosmote Internet;

Δοκιμασαμε και με poco f3 και με mi mix 2 και ειναι ολα σωστα στο APN cosmote internet και ολες οι ρυθμισεις. Περα απο οτι αργει να πιασει σημα μολις ανοιγουμε το κινητο παει μεχρι 2G E σημα και στο networkmonster. Σαν να μην εχει γινει register στην κεραια για 4G/5G. 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 45,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

9 minutes ago, king2009 said:

Καλησπερα παιδια. Πηραμε προχθες την καρτα whats up με την προσφορα για απεριοριστα για 9 μηνες. Και η καρτα πιανει μονο Ε σημα δεν πιανει καθολου δεδομενα. Εχουμε στειλει 5G 4G START στο 1333 και το αιτημα ολοκληρωθηκε. Δεδομενα ομως τιποτα. Μονο κλησεις. Καμια σκεψη? 

Σε άλλη συσκευή βάλατε την κάρτα;

Α, Sorry δεν είχα προλάβει να διαβάσω την απάντηση.

Με τεχνική υποστήριξη μιλήστε..

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

Just now, cu2goup said:

Σε άλλη συσκευή βάλατε την κάρτα;

Σε αυτες τις 2 δοκιμασαμε. Αλλες καρτες sim δουλευουν κανονικα και καρτα και cosmote neo πιανουν δεδομενα οπως πρεπει. Αυτη η καινουργια απο την whats up προσφορα δεν πιανει πανω απο Ε με τιποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, king2009 said:

Σε αυτες τις 2 δοκιμασαμε. Αλλες καρτες sim δουλευουν κανονικα και καρτα και cosmote neo πιανουν δεδομενα οπως πρεπει. Αυτη η καινουργια απο την whats up προσφορα δεν πιανει πανω απο Ε με τιποτα. 

13738 Αναγγελία βλαβών Κινητής Τηλεφωνίας, στο δίκτυο ή τη σύνδεσή σας

Ωράριο  Λειτουργίας
24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις
Χωρίς χρέωση

Link to comment
Share on other sites

Απο καρτοκινητο What's up που βρισκεται Ελλαδα και εχει πακετο προς ολους, χρεωνεται κληση προς κινητο Γερμανιας (+49) ; Η παιρνει τα λεπτα απο το πακετο; 
Και ισχυει το ιδιο και προς σταθερα ;

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, madmax said:

Απο καρτοκινητο What's up που βρισκεται Ελλαδα και εχει πακετο προς ολους, χρεωνεται κληση προς κινητο Γερμανιας (+49) ; Η παιρνει τα λεπτα απο το πακετο; 
Και ισχυει το ιδιο και προς σταθερα ;

Τι εννοείς λεπτά προς όλους;

Αν εννοείς να καλέσεις από το Ελληνικό νούμερο σε Γερμανικό νούμερο, προφανώς και θα χρεωθείς.

Πρέπει να έχεις ενεργό πακέτο διεθνών κλήσεων (πχ 90' προς ΕΕ).

Εκτός αν ρωτάς κάτι διαφορετικό .

https://www.whatsup.gr/paketa/paketa-diethnon-kliseon/paketo-omilias-90-pros-eyropaikoys-proorismoys

Edited by MIKU

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, king2009 said:

Καλησπερα παιδια. Πηραμε προχθες την καρτα whats up με την προσφορα για απεριοριστα για 9 μηνες. Και η καρτα πιανει μονο Ε σημα δεν πιανει καθολου δεδομενα. Εχουμε στειλει 5G 4G START στο 1333 και το αιτημα ολοκληρωθηκε. Δεδομενα ομως τιποτα. Μονο κλησεις. Καμια σκεψη? 

Διάβασα σε άλλο forum, ότι η εξυπηρέτηση τους είπε αυτό: Η sim στην πρώτη θέση, START στο 1333, επανεκκίνηση, INTERNET στο 1333 και επανεκκίνηση.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, MIKU said:

Τι εννοείς λεπτά προς όλους;

Αν εννοείς να καλέσεις από το Ελληνικό νούμερο σε Γερμανικό νούμερο, προφανώς και θα χρεωθείς.

Πρέπει να έχεις ενεργό πακέτο διεθνών κλήσεων (πχ 90' προς ΕΕ).

Εκτός αν ρωτάς κάτι διαφορετικό .

https://www.whatsup.gr/paketa/paketa-diethnon-kliseon/paketo-omilias-90-pros-eyropaikoys-proorismoys

Ναι αυτο εννοουσα. Οκ ευχαριστω.
Με μπερδεψε εκει που λεει "εξαιρουμένων των κλήσεων προς μη γεωγραφικούς αριθμούς (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας)." στο πακετο προς ολους.

Link to comment
Share on other sites

Όποιος πάει για τον ΔΩΡΕΑΝ μήνα στο cosmote ONE ΜΕΤΑ γυρίζει είτε όπου επιλέξει χωρίς κόστος η θα πάει εκεί που ήταν πχ frog η what up?

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, GREGORYMO said:

Όποιος πάει για τον ΔΩΡΕΑΝ μήνα στο cosmote ONE ΜΕΤΑ γυρίζει είτε όπου επιλέξει χωρίς κόστος η θα πάει εκεί που ήταν πχ frog η what up?

Θα πας όπου επιλέξεις εσύ. 

Στέλνεις ΑΛΠΑΚ στο 1314. Πρώτα θα λάβεις οδηγίες, τι να κάνεις και πόσο κοστίζει και μετά θα κάνεις την επιλογή σου.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, vslk said:

Θα πας όπου επιλέξεις εσύ. 

Στέλνεις ΑΛΠΑΚ στο 1314. Πρώτα θα λάβεις οδηγίες, τι να κάνεις και πόσο κοστίζει και μετά θα κάνεις την επιλογή σου.

Ευχαριστώ 

10 minutes ago, vslk said:

Θα πας όπου επιλέξεις εσύ. 

Στέλνεις ΑΛΠΑΚ στο 1314. Πρώτα θα λάβεις οδηγίες, τι να κάνεις και πόσο κοστίζει και μετά θα κάνεις την επιλογή σου.

Είμαι watch up.

Είχα υπόλοιπο 3€ για να πάω frog .

ΑΦΟΥ θα πάω ΜΕΣΩ cosmote ONE να τα στείλω κάπου με easy transfer?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Nikos_96 said:

Cosmote NEO

Σωστά

ΑΥΤΟ εννοω !

30 minutes ago, vslk said:

Θα πας όπου επιλέξεις εσύ. 

Στέλνεις ΑΛΠΑΚ στο 1314. Πρώτα θα λάβεις οδηγίες, τι να κάνεις και πόσο κοστίζει και μετά θα κάνεις την επιλογή σου.

Το υπόλοιπο που εχω τώρα σε € που είμαι watch up  θα χαθεί πηγαίνοντας στο cosmote NEO ?

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, GREGORYMO said:

Είμαι watch up.

Είχα υπόλοιπο 3€ για να πάω frog .

ΑΦΟΥ θα πάω ΜΕΣΩ cosmote ONE να τα στείλω κάπου με easy transfer?

Τα χρήματα δεν τα χάνεις με τις αλλαγές από WU σε ΝΕΟ, από ΝΕΟ σε frog. Άρα, αν θες τα κρατάς.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, vslk said:

Τα χρήματα δεν τα χάνεις με τις αλλαγές από WU σε ΝΕΟ, από ΝΕΟ σε frog. Άρα, αν θες τα κρατάς.

Τέλεια!!

ΥΓ. Γιατί είδα ΤΩΡΑ ότι ΔΕΝ πληρώ τις προϋποθέσεις για easy transfer.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, vslk said:

Θα πας όπου επιλέξεις εσύ. 

Στέλνεις ΑΛΠΑΚ στο 1314. Πρώτα θα λάβεις οδηγίες, τι να κάνεις και πόσο κοστίζει και μετά θα κάνεις την επιλογή σου.

Δεν κοστίζει το αλπακ από αλλαγή όταν είσαι cosmote neo

48 minutes ago, GREGORYMO said:

Τέλεια!!

ΥΓ. Γιατί είδα ΤΩΡΑ ότι ΔΕΝ πληρώ τις προϋποθέσεις για easy transfer.

@GREGORYMO

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να κάνω φορητοτητα σε άλλη εταιρία, ένα αριθμό what's up που όμως έχει κάποιες δεκάδες ευρώ χρηματικό υπολοιπο. Μπορώ να αιτηθώ επιστροφή του υπολοίπου σε λογαριασμό iban λογώ και της αλλάγης που έκαναν στην ελάχιστη ανανέωση από 8 σε 13;

Θυμάμαι οτι υπήρχε η δυνατότητα για ένα χρονικό διάστημα όταν κάτι αντίστοιχο έιχε γίνει παλαιότερα. Αν το έχει κάνει κάποιος θα ήθελα να με διαφωτίσει πως γίνεται η διαδικασία.

Edited by tidalus
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, tidalus said:

Σκέφτομαι να κάνω φορητοτητα σε άλλη εταιρία, ένα αριθμό what's up που όμως έχει κάποιες δεκάδες ευρώ χρηματικό υπολοιπο. Μπορώ να αιτηθώ επιστροφή του υπολοίπου σε λογαριασμό iban λογώ και της αλλάγης που έκαναν στην ελάχιστη ανανέωση από 8 σε 13;

Θυμάμαι οτι υπήρχε η δυνατότητα για ένα χρονικό διάστημα όταν κάτι αντίστοιχο έιχε γίνει παλαιότερα. Αν το έχει κάνει κάποιος θα ήθελα να με διαφωτίσει πως γίνεται η διαδικασία.

 

Παρακάτω οδηγίες πως το έκανα εγώ χθες (από frog σε f2g) και ελπίζω να προλάβεις γιατί μεσολαβεί και ΣΚ..
 

Όλα όσα σου γράφω παρακάτω είναι καλύτερα να τα κάνεις ΤΩΡΑ και όχι κάποια στιγμή σήμερα γιατί μεσολαβεί ΠΣΚ και ας ελπίσουμε ότι θα προλάβεις. Γιατί για να πάρεις τα χρήματα πίσω πρέπει να κάνεις την καταγγελία σύμβασης (δηλαδή την φορητότητα) 30 μέρες από την έναρξη των αλλαγών δηλαδή μέχρι 9/04/2025.

Πάρε τηλέφωνο στο 2109995100 και ζήτα φορητότητα σε f2g. Θα σου ζητήσουν κάποια στοιχεία ΑΦΜ κλπ. και δίνεις email η viber να στείλεις φωτογραφία ταυτότητας. Στείλε τα αμέσως.
Περίπου Τρίτη ή Τετάρτη θα σου έρθει η sim στον χώρο σου. Υπογράφεις επιτόπου την νέα σύμβαση και την παίρνει πίσω ο courier. Μόνο τότε μπορούν να ζητήσουν τον αριθμό σου από την Cosmote. Την επόμενη μέρα λογικά θα σου στείλουν οδηγίες τι θα κάνεις για να ενεργοποιήσεις την νεα sim.
Εν τω μεταξύ μέσα στο ΣΚ στείλε στην φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της Cosmote το παρακάτω κείμενο:


Χαίρετε,
λόγω των τιμολογιακών αλλαγών που εφαρμόστηκαν από 10 Μαρτίου 2025 στους όρους καρτοκινητής FROG προχώρησα σήμερα 4 Απριλίου 2025 σε καταγγελία σύμβασης (αλλαγή παρόχου) και αιτούμαι την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου που βρίσκεται στον λογαριασμό μου με αριθμό τηλεφώνου 69------ και δικαιούχο ------ Ευχαριστώ .

Όταν λάβουν το αίτημα φορητότητας από την Nova θα επικοινωνήσουν μαζί σου να σου στείλουν να συμπληρώσεις μια φόρμα και να τους στείλεις αποδεικτικό ΙΒΑΝ του λογαριασμού που θα σου καταθέσουν το ποσό. Το αποδεικτικό IBAN συνήθως το τυπώνεις από την ιστοσελίδα της τράπεζας σου.
Καλή τύχη με τον χρόνο!

ΥΓ
@gpapas640 Κάπως έτσι λειτουργεί και στην Vodafone που ρωτούσες στο νήμα του CU αλλά από ότι λένε άλλοι η voda κάνει "νερά" για να σου τα επιστρέψει.

Edited by opmgls
Link to comment
Share on other sites

Πραγματι το υπόλοιπο μου μεταφέρθηκε στο cosmote NEO. Όταν επιστρέψω στο frog θα χαθεί?

Edited by GREGORYMO
Διόρθωση
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GREGORYMO said:

Πραγματι το υπόλοιπο μου μεταφέρθηκε στο cosmote NEO. Όταν επιστρέψω στο frog θα χαθεί?

Το υπόλοιπο έχει τη δική του ημερομηνία λήξης.. αν ισχύει ως τότε, φυσικά και θα περάσει στο frog..

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, cu2goup said:

Το υπόλοιπο έχει τη δική του ημερομηνία λήξης.. αν ισχύει ως τότε, φυσικά και θα περάσει στο frog..

Ευχαριστώ 

Link to comment
Share on other sites

On 4/4/2025 at 3:19 ΜΜ, opmgls said:

 

Παρακάτω οδηγίες πως το έκανα εγώ χθες (από frog σε f2g) και ελπίζω να προλάβεις γιατί μεσολαβεί και ΣΚ..
 

Όλα όσα σου γράφω παρακάτω είναι καλύτερα να τα κάνεις ΤΩΡΑ και όχι κάποια στιγμή σήμερα γιατί μεσολαβεί ΠΣΚ και ας ελπίσουμε ότι θα προλάβεις. Γιατί για να πάρεις τα χρήματα πίσω πρέπει να κάνεις την καταγγελία σύμβασης (δηλαδή την φορητότητα) 30 μέρες από την έναρξη των αλλαγών δηλαδή μέχρι 9/04/2025.

Πάρε τηλέφωνο στο 2109995100 και ζήτα φορητότητα σε f2g. Θα σου ζητήσουν κάποια στοιχεία ΑΦΜ κλπ. και δίνεις email η viber να στείλεις φωτογραφία ταυτότητας. Στείλε τα αμέσως.
Περίπου Τρίτη ή Τετάρτη θα σου έρθει η sim στον χώρο σου. Υπογράφεις επιτόπου την νέα σύμβαση και την παίρνει πίσω ο courier. Μόνο τότε μπορούν να ζητήσουν τον αριθμό σου από την Cosmote. Την επόμενη μέρα λογικά θα σου στείλουν οδηγίες τι θα κάνεις για να ενεργοποιήσεις την νεα sim.
Εν τω μεταξύ μέσα στο ΣΚ στείλε στην φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της Cosmote το παρακάτω κείμενο:


Χαίρετε,
λόγω των τιμολογιακών αλλαγών που εφαρμόστηκαν από 10 Μαρτίου 2025 στους όρους καρτοκινητής FROG προχώρησα σήμερα 4 Απριλίου 2025 σε καταγγελία σύμβασης (αλλαγή παρόχου) και αιτούμαι την επιστροφή του χρηματικού υπολοίπου που βρίσκεται στον λογαριασμό μου με αριθμό τηλεφώνου 69------ και δικαιούχο ------ Ευχαριστώ .

Όταν λάβουν το αίτημα φορητότητας από την Nova θα επικοινωνήσουν μαζί σου να σου στείλουν να συμπληρώσεις μια φόρμα και να τους στείλεις αποδεικτικό ΙΒΑΝ του λογαριασμού που θα σου καταθέσουν το ποσό. Το αποδεικτικό IBAN συνήθως το τυπώνεις από την ιστοσελίδα της τράπεζας σου.
Καλή τύχη με τον χρόνο!

ΥΓ
@gpapas640 Κάπως έτσι λειτουργεί και στην Vodafone που ρωτούσες στο νήμα του CU αλλά από ότι λένε άλλοι η voda κάνει "νερά" για να σου τα επιστρέψει.

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά αυτά που γράφεις είναι αυτονοητα. Προσωπικά τα έχω ήδη κάνει και δε μου έχουν απαντήσει εδώ και 1 μήνα. Το νόημα του να μας πει την εμπειρία του κάποιος ο οποίος έχει ήδη καταφέρει να πάρει τα χρήματα του πίσω, είναι να μας συμβουλέψει πως να αντιμετωπίσουμε τα "νερά" που κάνει η Vodafone.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, gpapas640 said:

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά αυτά που γράφεις είναι αυτονοητα. Προσωπικά τα έχω ήδη κάνει και δε μου έχουν απαντήσει εδώ και 1 μήνα. Το νόημα του να μας πει την εμπειρία του κάποιος ο οποίος έχει ήδη καταφέρει να πάρει τα χρήματα του πίσω, είναι να μας συμβουλέψει πως να αντιμετωπίσουμε τα "νερά" που κάνει η Vodafone.

Εφόσον τα έχεις κάνει, στείλε άμεσα ένα αίτημα διαμεσολάβησης στον Συνήγορο του Καταναλωτή και καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gpapas640 said:

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά αυτά που γράφεις είναι αυτονοητα. Προσωπικά τα έχω ήδη κάνει και δε μου έχουν απαντήσει εδώ και 1 μήνα. Το νόημα του να μας πει την εμπειρία του κάποιος ο οποίος έχει ήδη καταφέρει να πάρει τα χρήματα του πίσω, είναι να μας συμβουλέψει πως να αντιμετωπίσουμε τα "νερά" που κάνει η Vodafone.

Σε καταλαβαίνω. Με τον τρόπο που περιέγραψα ξέρω κόσμο που έχει πάρει πίσω χρήματα από Cosmote.
Απο vodafone δεν ξέρω κάποιον.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...