mplamplakas Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 (edited) Δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης αν υπογράψεις σε κατάστημα. Μονάχα λίγες μέρες να ακυρώσεις πριν ενεργοποιηθείς. Ενώ όταν υπογράψεις εξ αποστάσεως έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις και μετά την ενεργοποίηση. Sent from my XT1562 Λοιπόν... Δευτέρα ενεργοποιήθηκα σε Κόσμοτε (την χρησιμοποιώ ήδη δηλαδή εδώ και 4 μέρες), σήμερα με πήρε η Wind και μου έκανε ΤΡΕΛΗ προσφορά, μου είπαν μάλιστα πως είμαι εντός χρονικού πλαισίου για να γυρίσω σ' αυτούς. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν γνωρίζουν πως έκανα τη φορητότητα από κατάστημα και όχι εξ αποστάσεως (πάνω στον ενθουσιασμό μου για την προσφορά ξέχασα να το πω) και αύριο μου στέλνει κούριερ για να υπογράψω. Τώρα παίζει να έχω κάνα πρόστιμο απο Κοσμοτέ έτσι και υπογράψω; Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει παρακαλώ. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την κοπέλα που με πήρε από Wind αλλά ακόμα τίποτα. Edited December 22, 2016 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dalton114 Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Παράκληση για όσους γράφετε για προσφορές:Αν θέλετε γράψτε και τί προσφορά σας έκαναν,να ξερούτε τι γίνεται. . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Τι προσφορά σου έκαναν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 (edited) Παράκληση για όσους γράφετε για προσφορές:Αν θέλετε γράψτε και τί προσφορά σας έκαναν,να ξερούτε τι γίνεται. . 19 ευρώ για 1500' κλήσεις σε όλα, 1500 sms σε όλα, 2GB. Αλλά αυτό που με καίει είναι ό,τι είπα 2 μηνύματα πριν. Δεν θέλω να χάσω την προσφορά, αλλά ούτε και να μου έρθει κάνα τρελό πεσκέσι από Κοσμοτέ και τρέχω και δεν φτάνω. Edited December 22, 2016 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoulhs30 Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Θα πληρωσεις αναλογια παγιου για τις μερες που ησουν ενεργοποιημενος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Θα πληρωσεις αναλογια παγιου για τις μερες που ησουν ενεργοποιημενος Ναι, αλλά αυτό που έλεγε πριν ο Mark_K για το ότι δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις αίτηση υπαναχώρησης αν έχεις κάνει φορητότητα σε κατάστημα (και όχι ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου) αφού περάσουν 3 μέρες; Τι γίνεται μ' αυτό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Μην τα μπερδεύετε. Άλλο η υπαναχώρηση που μπορεί να γίνει και αφού ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο(αν ισχύουν οι προϋποθέσεις - δηλαδή αίτημα εξ αποστάσεως), και άλλο η ακύρωση της φορητότητας πρωτού γίνει η ενεργοποίηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 (edited) Μην τα μπερδεύετε. Άλλο η υπαναχώρηση που μπορεί να γίνει και αφού ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο(αν ισχύουν οι προϋποθέσεις - δηλαδή αίτημα εξ αποστάσεως), και άλλο η ακύρωση της φορητότητας πρωτού γίνει η ενεργοποίηση. Τώρα, με την περίπτωση μου http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7018266# τι γίνεται; Edited December 22, 2016 by mplamplakas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Νομίζω πως ο νέος πάροχος δεν μπορεί και δεν έχει υποχρέωση να γνωρίζει που είχες κάνει το αίτημα στον τωρινό σου πάροχο. Αν δεν παραλάβεις τα χαρτιά και δεν υπογράψεις δεν θα έχεις υποχρέωση να προχωρήσεις στη φορητότητα. Διάβασε καλά το συμβόλαιό σου τι αναφέρει σαν υποχρέωση πληρωμής σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την πλευρά του συνδρομητή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Νομίζω πως ο νέος πάροχος δεν μπορεί και δεν έχει υποχρέωση να γνωρίζει που είχες κάνει το αίτημα στον τωρινό σου πάροχο. Αν δεν παραλάβεις τα χαρτιά και δεν υπογράψεις δεν θα έχεις υποχρέωση να προχωρήσεις στη φορητότητα. Διάβασε καλά το συμβόλαιό σου τι αναφέρει σαν υποχρέωση πληρωμής σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την πλευρά του συνδρομητή. Το έχω διαβάσει αλλά δεν βρήκα κάτι. Εκτός αν το αναφέρει τόσο εξειδικευμένα που δεν μπορώ να το εντοπίσω, παίζει κι αυτό. Πιστεύεις πως αν υπάρχει κάποια ποινή (πρόστιμο) θα είναι μεγάλη; Έχοντας υπόψη ότι δεν πήρα επιδότηση συσκευής αλλά μόνο έκπτωση παγίου και ότι χρησιμοποίησα την Κοσμοτέ για περίπου μία εβδομάδα πριν πάω πάλι πίσω στην Wind. Ποιο πιστεύεις πως θα είναι το πρόστιμο, αν υπάρχει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 22, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2016 Δεν γνωρίζω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω χρόνια να ασχοληθώ με συμβόλαιο. Μια πιθανότητα είναι να πληρώσεις την αναλογία παγίου για τις ημέρες που είσαι στο δίκτυο μαζί με τυχόν άλλες χρεώσεις που έχεις κάνει(αν έχεις) και το ποσοστό της έκπτωσης που αναλογεί στο μήνα αυτόν. Δεν έχω ιδέα αν προβλέπεται κάποιο άλλο penalty. Ίσως αναγράφει γενικά για penalty η ΕΕΤΤ ότι υποχρεούσαι να πληρώσεις σε περίπτωση καταγγελίας εκτός περιθωρίου για υπαναχώρηση. Κάτι που ενδεχομένως έχει διαφορετική εφαρμογή σε σταθερό και κινητό. Ίσως στο σταθερό να υπάρχει συγκεκριμένου ύψους ποινή που αναγράφεται και στο κινητό με τον τρόπο που είπαμε πριν(αν έχεις πάρει έκπτωση αντί επιδότησης). Για αυτό σου είπα να δεις το συμβόλαιο. Αν δεν βγάζεις άκρη, δεν ξέρω αν επικοινωνήσεις με εξυπηρέτηση πελατών μήπως σε διαφωτίσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
darkwing Δημ. December 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2016 Μια βοηθεια παιδια γιατι εχω φρικαρει λιγο εδω, στις 16/01/17 ληγει το συμβολαιο μου στη cosmote, τους πηρα τηλεφωνο στις 18/12/16 και τους ειπα οτι θελω να το ακυρωσω, οτι δεν θελω πια τον αριθμο μου και οτι στις 16/01 θελω να κλεισει ο αριθμος και χωρις να πληρωσω ρητρα αφου ληγει το συμβολαιομου. Μου δινουν εναν κωδικο και μου λενε πηγαινε στον γερμανο να το ακυρωσεις. Παω στν γερμανο και μου λενε 41 ευρω ρητρα. Παιρνω παλι στην cosmote και τους το λεω, μου απαντουν οτι πρεπει να παω στις 15/01/17 για να μην πληρωσω ρητρα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης: θα χρεωθω αλλον ενα μηνα???? Δεν θελω ρε παιδια. Με το ζορι; Δλδ μεσα σε μια μερα θα ακυρωθει η συνδεση? Να επικοινωνησω με τον συνηγορο του καταναλωτη? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexpag Δημ. December 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2016 Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. December 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2016 Στην κινητη τηλεφωνια προπληρωνεις ενα πάγιο. Αρα κόβοντας το στις 15/1, λογικα μεχρι 15/2 χρησιμοποιείς τις υπηρεσιες "δωρεαν" (αρκει να μην τις υπερβεις) Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
darkwing Δημ. December 23, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2016 Για να δούμε..... Για το ****το έστειλα κι ένα email, γιατί τα γραπτά μένουν! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panoulhs30 Δημ. December 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2016 Εάν εχεις ήδη ενεργοποιηθεί στην νέα εταιρεία απλα κανεις αιτημα φορητοτητας πάλι στην παλιά σου και εφόσον δεν εχεις πάρει συσκευή πληρώνεις απλα την αναλογια παγιου Αυτο ειναι το.πεναλντυ αν είχες παραμείνει ένα μηνα απλα θα πληρωνες την έκπτωση που σου έδωσαν για ένα μηνα τωρα απλα ανάλογια παγιου πληρωνεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dalton114 Δημ. December 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2016 Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών. Πρεπει να υπαρχει προβλημα γιατι εδω και μερικες μερες αντιμετωπιζω και εγω προβλημα με εισοδο στην εφαρμογη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scarface883 Δημ. December 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2016 Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών. Έχω και εγώ πρόβλημα στην εφαρμογή του ios Παράθεση Γιώργος Keep on riding... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Amyntaios Δημ. December 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2016 Αντιμετώπιζα και γω πρόβλημα με είσοδο στην εφαρμογή αλλά το έφτιαξαν όλα κομπλέ. Στάλθηκε από RN3P Παράθεση Είμαι αυτός που όταν ήμουν μικρός ήθελα να του μοιάσω! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
button Δημ. December 24, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2016 (edited) Είμαι Βουλγαρία και δεν συνδέεται σε κανένα δικτύου ενώ αλλά τηλέφωνα φίλων με cosmote/Vodafone μπήκαν αυτόματα ενώ σε μένα ούτε με χειροκίνητα γιατί?? Η συσκευή δεν έχει πρόβλημα ,μόνο η κάρτα έχει θέμα Συνεχόμενα Μηνύματα :!: Από Ομάδα Διαχείρισης :!: Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματος. Edited December 24, 2016 by Mark_K Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplamplakas Δημ. December 30, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 30, 2016 Λοιπόν... Δευτέρα ενεργοποιήθηκα σε Κόσμοτε (την χρησιμοποιώ ήδη δηλαδή εδώ και 4 μέρες), σήμερα με πήρε η Wind και μου έκανε ΤΡΕΛΗ προσφορά, μου είπαν μάλιστα πως είμαι εντός χρονικού πλαισίου για να γυρίσω σ' αυτούς. Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν γνωρίζουν πως έκανα τη φορητότητα από κατάστημα και όχι εξ αποστάσεως (πάνω στον ενθουσιασμό μου για την προσφορά ξέχασα να το πω) και αύριο μου στέλνει κούριερ για να υπογράψω. Τώρα παίζει να έχω κάνα πρόστιμο απο Κοσμοτέ έτσι και υπογράψω; Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει παρακαλώ. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την κοπέλα που με πήρε από Wind αλλά ακόμα τίποτα. Λοιπόν, αφού τελικά ήρθε το κούριερ πριν από μία εβδομάδα ακριβώς και υπέγραψα τα χαρτιά από τη Wind, καπάκι με πήραν από Κοσμοτέ, μου έκαναν καινούργια προσφορά (σχεδόν τη διπλάσια από τα 19 ευρώ της Wind για τα 1500'-1500sms-2GB), την αρνήθηκα και περίμενα μέσα στη μέρα να συνδεθώ Wind. Δεν έγινε. Ούτε την επόμενη. Πήρα τηλέφωνο, μου ειπαν επειδή είναι μέρες γιορτινές λογικά θα γίνει μετά τα Χριστούγεννα, ξαναπαίρνω 27/12, μου λένε περιμέντε 2 εργάσιμες ακόμα και αν δεν έχει γίνει η σύνδεση πάρτε μας πάλι. Παίρνω λοιπόν εχθές το πρωί, μου λένε πως από την Cosmote δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μας έχει παραχωρήσει τη γραμμή, μιλήστε με την κοπέλα που σας έκανε την προσφορά για να σας κάνει και τη σύνδεση. Παίρνω αρκετές φορές το τηλέφωνο που μου εχει δώσει, αλλά δεν απαντάει κανείς. Παίρνω εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω να με πάρει η ίδια και μάλιστα η κοπέλα μου είπε ότι θα βάλει το κατεπείγον στο μήνυμα που θα της αφήσει και λογικά μέχρι το μεσημέρι θα έχετε συνδεθεί. Μέχρι τ' απόγευμα τίποτα, ξαναπαίρνω εξυπηρέτηση πελατών, μου λένε τα ίδια -μιλήστε με την κοπέλα-, τους λέω ότι δεν μπορώ να τη βρω, μου λένε ότι αυτή μόνο μπορεί να κάνει τη σύνδεση. Μέχρι σήμερα ακόμα δεν έχω συνδεθεί Wind ούτε έχω καταφέρει να βρω την κοπέλα, να δω τι θα γίνει Δύο ερωτήσεις: 1. Υπάρχει τώρα στη μέση αυτό το όριο του 14ήμερου υπαναχώρησης ή από τη στιγμή που έκανα φορητότητα Κοσμοτέ και μετά με πήρε η Wind για αντιπροσφορά και την δέχτηκα, δεν έχει να κάνει μ' αυτό; 2. Παίζει να έχει γίνει κάτι και τελικά να χάσω την προσφορά της Wind, άσχετα αν τηλεφωνικά το συμφωνήσαμε και έχω ήδη υπογράψει την αίτηση φορητότητας προς αυτούς ξανά, ύστερα απ' αυτήν που είχα κάνει στην Κοσμοτέ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nemesis1 Δημ. January 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2017 (edited) Σε λίγους μήνες ληγει το συμβόλαιο με κόσμοτε και θέλω να το κάνω καρτοκινητο. Θα πληρώσω τέλη αποσύνδεσης? Ρωτώ γιατί κάτι τέτοια κουλά λέγαν στην μνηστή μου σε κατάστημα κόσμοτε. Συγκεκριμένα της έλεγαν θα δώσει 10 ευρώ επειδή απο κεραια συνδεσης παει σε κεραια καρτοκινητης !!!! Edit: Απαντώ μόνος μου αφού έψαξα λιγάκι... Είναι αλήθεια https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=SpecialChargeCasesTR Sent from my A0001 using Tapatalk Edited January 3, 2017 by nemesis1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tilaverboy Δημ. January 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2017 (edited) Καλως σας βρηκα. Εγκατελειψα την vodafone λογω σηματος στην περιοχη μου. Εχω σημειωσει στοιχεια και φωτογραφιες πως δεν θα πληρωσω τιποτα που εσπασα το συμβολαιο πριν ληξει. Υπαρχουν ηχογραφημενες συνομιλιες μας και καταγεγραμενες απο μενα οι μερες και οι ωρες. Υπαρχει πιθανοτητα τωρα να κανουν πισω απο vodafone και να μου ζητανε 300 ευρω για καθε γραμμη; Σημειωτεον πως δεν πηρα επιδοτηση ποτε για συσκευη. Και εχω και μηνυμα τους πως οντως στην περιοχη μου εχω σημεια με μεγαλα κενα ραδιοκαλυψης τα οποια ειναι αγνωστο ποτε και εαν επιλυθουν. Edited January 3, 2017 by Mark_K αφαίρεση off topic Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. January 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2017 Καλως σας βρηκα. Εγκατελειψα την vodafone λογω σηματος στην περιοχη μου. Εχω σημειωσει στοιχεια και φωτογραφιες πως δεν θα πληρωσω τιποτα που εσπασα το συμβολαιο πριν ληξει. Υπαρχουν ηχογραφημενες συνομιλιες μας και καταγεγραμενες απο μενα οι μερες και οι ωρες. Υπαρχει πιθανοτητα τωρα να κανουν πισω απο vodafone και να μου ζητανε 300 ευρω για καθε γραμμη; Σημειωτεον πως δεν πηρα επιδοτηση ποτε για συσκευη. Και εχω και μηνυμα τους πως οντως στην περιοχη μου εχω σημεια με μεγαλα κενα ραδιοκαλυψης τα οποια ειναι αγνωστο ποτε και εαν επιλυθουν. Τίποτα δεν αποκλείει να σου ζητήσουν να πληρώσεις, αλλά οι συνθήκες είναι υπέρ σου. Προφανώς θα αρνηθείς την χρέωση και θα εμπλέξεις Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tilaverboy Δημ. January 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2017 Τίποτα δεν αποκλείει να σου ζητήσουν να πληρώσεις, αλλά οι συνθήκες είναι υπέρ σου. Προφανώς θα αρνηθείς την χρέωση και θα εμπλέξεις Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ. Μου ανέφεραν οτι αν μπει στο λογαριασμό να πληρώσω 600 ευρώ να τους καλέσω αμέσως για να αφαιρεθεί αμέσως αλλά υπάρχει πιθανότητα να μην γραφτεί τίποτα. Ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν τι ισχύει και το ψιλοφοβάμαι. Ετοιμάζω mail στον υπολογιστή για ΕΕΤΤ σε περίπτωση που τα απαιτήσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.