Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης αν υπογράψεις σε κατάστημα. Μονάχα λίγες μέρες να ακυρώσεις πριν ενεργοποιηθείς. Ενώ όταν υπογράψεις εξ αποστάσεως έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις και μετά την ενεργοποίηση.

 

Sent from my XT1562

 

Λοιπόν... Δευτέρα ενεργοποιήθηκα σε Κόσμοτε (την χρησιμοποιώ ήδη δηλαδή εδώ και 4 μέρες), σήμερα με πήρε η Wind και μου έκανε ΤΡΕΛΗ προσφορά, μου είπαν μάλιστα πως είμαι εντός χρονικού πλαισίου για να γυρίσω σ' αυτούς.

Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν γνωρίζουν πως έκανα τη φορητότητα από κατάστημα και όχι εξ αποστάσεως (πάνω στον ενθουσιασμό μου για την προσφορά ξέχασα να το πω) και αύριο μου στέλνει κούριερ για να υπογράψω.

Τώρα παίζει να έχω κάνα πρόστιμο απο Κοσμοτέ έτσι και υπογράψω;

Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει παρακαλώ.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την κοπέλα που με πήρε από Wind αλλά ακόμα τίποτα.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Παράκληση για όσους γράφετε για προσφορές:Αν θέλετε γράψτε και τί προσφορά σας έκαναν,να ξερούτε τι γίνεται. .
Link to comment
Share on other sites

Παράκληση για όσους γράφετε για προσφορές:Αν θέλετε γράψτε και τί προσφορά σας έκαναν,να ξερούτε τι γίνεται. .

 

19 ευρώ για 1500' κλήσεις σε όλα, 1500 sms σε όλα, 2GB.

 

Αλλά αυτό που με καίει είναι ό,τι είπα 2 μηνύματα πριν. Δεν θέλω να χάσω την προσφορά, αλλά ούτε και να μου έρθει κάνα τρελό πεσκέσι από Κοσμοτέ και τρέχω και δεν φτάνω.

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Θα πληρωσεις αναλογια παγιου για τις μερες που ησουν ενεργοποιημενος

 

Ναι, αλλά αυτό που έλεγε πριν ο Mark_K για το ότι δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις αίτηση υπαναχώρησης αν έχεις κάνει φορητότητα σε κατάστημα (και όχι ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου) αφού περάσουν 3 μέρες; Τι γίνεται μ' αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Μην τα μπερδεύετε. Άλλο η υπαναχώρηση που μπορεί να γίνει και αφού ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο(αν ισχύουν οι προϋποθέσεις - δηλαδή αίτημα εξ αποστάσεως), και άλλο η ακύρωση της φορητότητας πρωτού γίνει η ενεργοποίηση.
Link to comment
Share on other sites

Μην τα μπερδεύετε. Άλλο η υπαναχώρηση που μπορεί να γίνει και αφού ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο(αν ισχύουν οι προϋποθέσεις - δηλαδή αίτημα εξ αποστάσεως), και άλλο η ακύρωση της φορητότητας πρωτού γίνει η ενεργοποίηση.

 

Τώρα, με την περίπτωση μου http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7018266# τι γίνεται;

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ο νέος πάροχος δεν μπορεί και δεν έχει υποχρέωση να γνωρίζει που είχες κάνει το αίτημα στον τωρινό σου πάροχο. Αν δεν παραλάβεις τα χαρτιά και δεν υπογράψεις δεν θα έχεις υποχρέωση να προχωρήσεις στη φορητότητα. Διάβασε καλά το συμβόλαιό σου τι αναφέρει σαν υποχρέωση πληρωμής σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την πλευρά του συνδρομητή.
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ο νέος πάροχος δεν μπορεί και δεν έχει υποχρέωση να γνωρίζει που είχες κάνει το αίτημα στον τωρινό σου πάροχο. Αν δεν παραλάβεις τα χαρτιά και δεν υπογράψεις δεν θα έχεις υποχρέωση να προχωρήσεις στη φορητότητα. Διάβασε καλά το συμβόλαιό σου τι αναφέρει σαν υποχρέωση πληρωμής σε περίπτωση καταγγελίας της σύμβασης από την πλευρά του συνδρομητή.

 

Το έχω διαβάσει αλλά δεν βρήκα κάτι. Εκτός αν το αναφέρει τόσο εξειδικευμένα που δεν μπορώ να το εντοπίσω, παίζει κι αυτό.

Πιστεύεις πως αν υπάρχει κάποια ποινή (πρόστιμο) θα είναι μεγάλη; Έχοντας υπόψη ότι δεν πήρα επιδότηση συσκευής αλλά μόνο έκπτωση παγίου και ότι χρησιμοποίησα την Κοσμοτέ για περίπου μία εβδομάδα πριν πάω πάλι πίσω στην Wind. Ποιο πιστεύεις πως θα είναι το πρόστιμο, αν υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω από προσωπική εμπειρία καθώς έχω χρόνια να ασχοληθώ με συμβόλαιο.

Μια πιθανότητα είναι να πληρώσεις την αναλογία παγίου για τις ημέρες που είσαι στο δίκτυο μαζί με τυχόν άλλες χρεώσεις που έχεις κάνει(αν έχεις) και το ποσοστό της έκπτωσης που αναλογεί στο μήνα αυτόν.

Δεν έχω ιδέα αν προβλέπεται κάποιο άλλο penalty. Ίσως αναγράφει γενικά για penalty η ΕΕΤΤ ότι υποχρεούσαι να πληρώσεις σε περίπτωση καταγγελίας εκτός περιθωρίου για υπαναχώρηση. Κάτι που ενδεχομένως έχει διαφορετική εφαρμογή σε σταθερό και κινητό. Ίσως στο σταθερό να υπάρχει συγκεκριμένου ύψους ποινή που αναγράφεται και στο κινητό με τον τρόπο που είπαμε πριν(αν έχεις πάρει έκπτωση αντί επιδότησης). Για αυτό σου είπα να δεις το συμβόλαιο. Αν δεν βγάζεις άκρη, δεν ξέρω αν επικοινωνήσεις με εξυπηρέτηση πελατών μήπως σε διαφωτίσουν.

Link to comment
Share on other sites

Μια βοηθεια παιδια γιατι εχω φρικαρει λιγο εδω,

στις 16/01/17 ληγει το συμβολαιο μου στη cosmote, τους πηρα τηλεφωνο στις 18/12/16 και τους ειπα οτι θελω να το ακυρωσω, οτι δεν θελω πια τον αριθμο μου και οτι στις 16/01 θελω να κλεισει ο αριθμος και χωρις να πληρωσω ρητρα αφου ληγει το συμβολαιομου. Μου δινουν εναν κωδικο και μου λενε πηγαινε στον γερμανο να το ακυρωσεις. Παω στν γερμανο και μου λενε 41 ευρω ρητρα.

Παιρνω παλι στην cosmote και τους το λεω, μου απαντουν οτι πρεπει να παω στις 15/01/17 για να μην πληρωσω ρητρα.

Η ερωτηση μου ειναι η εξης: θα χρεωθω αλλον ενα μηνα???? Δεν θελω ρε παιδια. Με το ζορι; Δλδ μεσα σε μια μερα θα ακυρωθει η συνδεση? Να επικοινωνησω με τον συνηγορο του καταναλωτη?

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών.
Link to comment
Share on other sites

Στην κινητη τηλεφωνια προπληρωνεις ενα πάγιο. Αρα κόβοντας το στις 15/1, λογικα μεχρι 15/2 χρησιμοποιείς τις υπηρεσιες "δωρεαν" (αρκει να μην τις υπερβεις)

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εάν εχεις ήδη ενεργοποιηθεί στην νέα εταιρεία απλα κανεις αιτημα φορητοτητας πάλι στην παλιά σου και εφόσον δεν εχεις πάρει συσκευή πληρώνεις απλα την αναλογια παγιου

Αυτο ειναι το.πεναλντυ αν είχες παραμείνει ένα μηνα απλα θα πληρωνες την έκπτωση που σου έδωσαν για ένα μηνα τωρα απλα ανάλογια παγιου πληρωνεις

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών.

 

Πρεπει να υπαρχει προβλημα γιατι εδω και μερικες μερες αντιμετωπιζω και εγω προβλημα με εισοδο στην εφαρμογη.

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζει κάποιος πρόβλημα με την εφαρμογή της cosmote για android (που βλέπεις λογαριασμό, υπόλοιπα κλπ.); Από χθες προσπαθώ να μπω επιλέγοντας είσοδο με κάρτα sim και δεν γίνεται με βγάζει πάλι στην αρχική σελίδα και ζητάει χρήση κωδικών.

 

Έχω και εγώ πρόβλημα στην εφαρμογή του ios

Γιώργος

Keep on riding...

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετώπιζα και γω πρόβλημα με είσοδο στην εφαρμογή αλλά το έφτιαξαν όλα κομπλέ.

 

Στάλθηκε από RN3P

Είμαι αυτός που όταν ήμουν μικρός ήθελα να του μοιάσω!
Link to comment
Share on other sites

Είμαι Βουλγαρία και δεν συνδέεται σε κανένα δικτύου ενώ αλλά τηλέφωνα φίλων με cosmote/Vodafone μπήκαν αυτόματα ενώ σε μένα ούτε με χειροκίνητα γιατί??

 

Η συσκευή δεν έχει πρόβλημα ,μόνο η κάρτα έχει θέμα

 

 

Συνεχόμενα Μηνύματα

 

:!: Από Ομάδα Διαχείρισης :!:

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματος.

Edited by Mark_K
:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Δευτέρα ενεργοποιήθηκα σε Κόσμοτε (την χρησιμοποιώ ήδη δηλαδή εδώ και 4 μέρες), σήμερα με πήρε η Wind και μου έκανε ΤΡΕΛΗ προσφορά, μου είπαν μάλιστα πως είμαι εντός χρονικού πλαισίου για να γυρίσω σ' αυτούς.

Το θέμα είναι πως δεν ξέρω αν γνωρίζουν πως έκανα τη φορητότητα από κατάστημα και όχι εξ αποστάσεως (πάνω στον ενθουσιασμό μου για την προσφορά ξέχασα να το πω) και αύριο μου στέλνει κούριερ για να υπογράψω.

Τώρα παίζει να έχω κάνα πρόστιμο απο Κοσμοτέ έτσι και υπογράψω;

Όποιος μπορεί, ας βοηθήσει παρακαλώ.

Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την κοπέλα που με πήρε από Wind αλλά ακόμα τίποτα.

 

Λοιπόν, αφού τελικά ήρθε το κούριερ πριν από μία εβδομάδα ακριβώς και υπέγραψα τα χαρτιά από τη Wind, καπάκι με πήραν από Κοσμοτέ, μου έκαναν καινούργια προσφορά (σχεδόν τη διπλάσια από τα 19 ευρώ της Wind για τα 1500'-1500sms-2GB), την αρνήθηκα και περίμενα μέσα στη μέρα να συνδεθώ Wind. Δεν έγινε. Ούτε την επόμενη. Πήρα τηλέφωνο, μου ειπαν επειδή είναι μέρες γιορτινές λογικά θα γίνει μετά τα Χριστούγεννα, ξαναπαίρνω 27/12, μου λένε περιμέντε 2 εργάσιμες ακόμα και αν δεν έχει γίνει η σύνδεση πάρτε μας πάλι.

Παίρνω λοιπόν εχθές το πρωί, μου λένε πως από την Cosmote δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μας έχει παραχωρήσει τη γραμμή, μιλήστε με την κοπέλα που σας έκανε την προσφορά για να σας κάνει και τη σύνδεση. Παίρνω αρκετές φορές το τηλέφωνο που μου εχει δώσει, αλλά δεν απαντάει κανείς. Παίρνω εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω να με πάρει η ίδια και μάλιστα η κοπέλα μου είπε ότι θα βάλει το κατεπείγον στο μήνυμα που θα της αφήσει και λογικά μέχρι το μεσημέρι θα έχετε συνδεθεί.

Μέχρι τ' απόγευμα τίποτα, ξαναπαίρνω εξυπηρέτηση πελατών, μου λένε τα ίδια -μιλήστε με την κοπέλα-, τους λέω ότι δεν μπορώ να τη βρω, μου λένε ότι αυτή μόνο μπορεί να κάνει τη σύνδεση. Μέχρι σήμερα ακόμα δεν έχω συνδεθεί Wind ούτε έχω καταφέρει να βρω την κοπέλα, να δω τι θα γίνει

 

Δύο ερωτήσεις:

1. Υπάρχει τώρα στη μέση αυτό το όριο του 14ήμερου υπαναχώρησης ή από τη στιγμή που έκανα φορητότητα Κοσμοτέ και μετά με πήρε η Wind για αντιπροσφορά και την δέχτηκα, δεν έχει να κάνει μ' αυτό;

2. Παίζει να έχει γίνει κάτι και τελικά να χάσω την προσφορά της Wind, άσχετα αν τηλεφωνικά το συμφωνήσαμε και έχω ήδη υπογράψει την αίτηση φορητότητας προς αυτούς ξανά, ύστερα απ' αυτήν που είχα κάνει στην Κοσμοτέ;

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγους μήνες ληγει το συμβόλαιο με κόσμοτε και θέλω να το κάνω καρτοκινητο.

 

Θα πληρώσω τέλη αποσύνδεσης?

 

Ρωτώ γιατί κάτι τέτοια κουλά λέγαν στην μνηστή μου σε κατάστημα κόσμοτε.

Συγκεκριμένα της έλεγαν θα δώσει 10 ευρώ επειδή απο κεραια συνδεσης παει σε κεραια καρτοκινητης !!!!

 

Edit: Απαντώ μόνος μου αφού έψαξα λιγάκι... Είναι αλήθεια https://www.cosmote.gr/mobile/cosmoportal/pricelist/index.jsp?catName=SpecialChargeCasesTR

Sent from my A0001 using Tapatalk

Edited by nemesis1
Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα. Εγκατελειψα την vodafone λογω σηματος στην περιοχη μου. Εχω σημειωσει στοιχεια και φωτογραφιες πως δεν θα πληρωσω τιποτα που εσπασα το συμβολαιο πριν ληξει. Υπαρχουν ηχογραφημενες συνομιλιες μας και καταγεγραμενες απο μενα οι μερες και οι ωρες. Υπαρχει πιθανοτητα τωρα να κανουν πισω απο vodafone και να μου ζητανε 300 ευρω για καθε γραμμη; Σημειωτεον πως δεν πηρα επιδοτηση ποτε για συσκευη. Και εχω και μηνυμα τους πως οντως στην περιοχη μου εχω σημεια με μεγαλα κενα ραδιοκαλυψης τα οποια ειναι αγνωστο ποτε και εαν επιλυθουν. Edited by Mark_K
αφαίρεση off topic
Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρηκα. Εγκατελειψα την vodafone λογω σηματος στην περιοχη μου. Εχω σημειωσει στοιχεια και φωτογραφιες πως δεν θα πληρωσω τιποτα που εσπασα το συμβολαιο πριν ληξει. Υπαρχουν ηχογραφημενες συνομιλιες μας και καταγεγραμενες απο μενα οι μερες και οι ωρες. Υπαρχει πιθανοτητα τωρα να κανουν πισω απο vodafone και να μου ζητανε 300 ευρω για καθε γραμμη; Σημειωτεον πως δεν πηρα επιδοτηση ποτε για συσκευη. Και εχω και μηνυμα τους πως οντως στην περιοχη μου εχω σημεια με μεγαλα κενα ραδιοκαλυψης τα οποια ειναι αγνωστο ποτε και εαν επιλυθουν.

 

Τίποτα δεν αποκλείει να σου ζητήσουν να πληρώσεις, αλλά οι συνθήκες είναι υπέρ σου. Προφανώς θα αρνηθείς την χρέωση και θα εμπλέξεις Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν αποκλείει να σου ζητήσουν να πληρώσεις, αλλά οι συνθήκες είναι υπέρ σου. Προφανώς θα αρνηθείς την χρέωση και θα εμπλέξεις Συνήγορο του Καταναλωτή και ΕΕΤΤ.

Μου ανέφεραν οτι αν μπει στο λογαριασμό να πληρώσω 600 ευρώ να τους καλέσω αμέσως για να αφαιρεθεί αμέσως αλλά υπάρχει πιθανότητα να μην γραφτεί τίποτα. Ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν τι ισχύει και το ψιλοφοβάμαι. Ετοιμάζω mail στον υπολογιστή για ΕΕΤΤ σε περίπτωση που τα απαιτήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...