Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ερώτηση.

Ήρθε ή ώρα για ανανέωση και φυσικά για 4η φορά θα με αναγκάσει η cosmote να κάνω αίτηση φορητότητα.

 

Αύριο θα πάω στην wind, αν υπογράφω εκεί τα συμβόλαια και μου κάνουν αντιπρόταση στην κοσμοτε μπορώ να ακυρωσω αυτά που θα υπογράφω στην wind ;;

Παλιά την φορητότητα την έκανα από το τηλέφωνο.

Huawei Honor 8 32GB
Link to comment
Share on other sites

Αν θες να έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών πρέπει να κάνεις αίτηση φορητότητας ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά. Σε κατάστημα χάνεις αυτό το περιθώριο.
Link to comment
Share on other sites

Ξερετε αν το μηδενικο παγιο ειναι πραγματι μηδεν ο λογαριασμός αν δεν κανεις κλησεις? Σκεφτομαι να γυρισω ενα whatsup. Για να μην εχω να βαζω καθε τριμηνο λεφτα
Link to comment
Share on other sites

Αν θες να έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών πρέπει να κάνεις αίτηση φορητότητας ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά. Σε κατάστημα χάνεις αυτό το περιθώριο.

 

 

Αυτό σημαίνει ότι αν γίνει η αίτηση από κατάστημα της Vodafone δεν θα μπορώ να υπαναχωρήσω για να παραμείνω Cosmote;

 

Γιατί μίλησα τηλεφωνικά με Vodafone και μου κάνανε προσφορά για το red 1 στα 55€ και κάτι ψιλά, ενώ από κατάστημα στα 32€. Αν η προσφορά της Cosmote δεν είναι ικανοποιητική άλλο τα 55€ και άλλο τα 32€ για δυο χρόνια...

 

Όπως ρώτησα και στο post #11467 δεν ξέρω τι προσφέρει η Cosmote αυτήν την περίοδο για αντίστοιχο πρόγραμμα του mobile plus 65 που είμαι τώρα... κι όπως προείπα 81,15 € είναι πολλά, πάρα πολλά...

Link to comment
Share on other sites

Ναι. Δικαίωμα υπαναχώρησης έχεις μόνο σε αγορές/συμβάσεις εξ αποστάσεως. Διαφορετικά το μοναδικό περιθώριο που έχεις για να ακυρώσεις είναι όσο μεσολαβεί μέχρι να ενεργοποιηθείς(3 μέρες νομίζω).
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους μπορώ να κάνω αίτηση για φοιτητικό καρτοσυμβόλαιο μέσω της ιστοσελίδας της κοσμοτέ,απλά συμπληρώνοντας τα στοιχεία μου και ενεργοποιούμε σε μερικές μέρες?
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι ότι η ΕΕΤΤ είχε βγάλει οδηγία ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε πεναλτυ αν στη σύνδεση μας έχουμε επωφεληθει από έκπτωση παγιου.

 

Θυμάμαι λάθος?

Δεν το βρίσκω και θα ήθελα κάποιος που ξέρει να μου πει.

Ένα λινκ με την οδηγία

 

Θέλω να διακόψω σύνδεση που λήγει Αύγουστο του 2017 και μου ζητάνε πέναλτι 80 ευρώ για την έκπτωση που επωφεληθηκα μέχρι σήμερα!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Edited by nemesis1
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι ότι η ΕΕΤΤ είχε βγάλει οδηγία ότι δεν πρέπει να πληρώνουμε πεναλτυ αν στη σύνδεση μας έχουμε επωφεληθει από έκπτωση παγιου.

 

Θυμάμαι λάθος?

Δεν το βρίσκω και θα ήθελα κάποιος που ξέρει να μου πει.

Ένα λινκ με την οδηγία

 

Θέλω να διακόψω σύνδεση που λήγει Αύγουστο του 2017 και μου ζητάνε πέναλτι 80 ευρώ για την έκπτωση που επωφεληθηκα μέχρι σήμερα!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk[/QUOT

Αυτο ισχυει σε περιπτωση που η εταιρεια αλλαξει τους ορους συμβολαιου μονομερως..εχεις δικαιωμα να καταγγειλεις την συμβαση εντος 1 μηνα χωρις να πληρωσεις πεναλτυ!

Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω η ΕΕΤΤ λέει το εξής :

Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τους συμβατικούς

όρους, παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;

 

Η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον

1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά

σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39).

Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά:

• Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας.

• Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1

μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις

που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερμα-

τικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου.

και

Υπάρχει επιβάρυνση για να διακόψω τη σύνδεσή μου με μια εταιρία πριν τη

λήξη της σύμβασης; Έχει δικαίωμα η εταιρία να ζητήσει να καταβάλω τέλη

αποσύνδεσης/απενεργοποίησης;

Η επιβολή τελών αποσύνδεσης/απενεργοποίησης πριν τη λήξη της σύμβασης έγκειται

στη διακριτική ευχέρεια των εταιριών, ανάλογα με την εμπορική πολιτική τους. Τα συ-

γκεκριμένα τέλη αναφέρονται στη σύμβαση. Επισημαίνεται ότι, για την πρόωρη λύση

της σύμβασης μπορεί να προβλέπονται και τυχόν οφειλές από επιδοτήσεις που έχετε

λάβει.

Πράγμα που μάλλον είναι λογικό.

Αν πάρεις επιδότηση για συσκευή σου έχουν δώσει ένα ποσό. Ας πούμε για παράδειγμα 200€. Αν διακόψεις οφείλεις να το επιστρέψεις αυτούσιο μέχρι το μήνα που αρχίζει σύμφωνα με τη σύμβαση η απόσβεση και μειώνεται όσο περνάει ο καιρός.

Αν δεν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής και προτίμησες να πάρεις έκπτωση στα πάγια η κατάσταση διαφοροποιείται γιατί δεν σου έδωσαν κάποιο ποσό αλλά το έσπασαν σε κομμάτια τα οποία αφαιρούνται από το πάγιο του κάθε μήνα. Έτσι μάλλον φαίνεται σωστό να σου ζητάνε όσα έχουν δώσει ως έκπτωση από την αρχή της σύμβασης μέχρι τώρα.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

Από ότι βλέπω η ΕΕΤΤ λέει το εξής :

 

Έχει δικαίωμα η εταιρία να τροποποιήσει μονομερώς τους συμβατικούς

όρους, παρόλο που δεν έχει λήξει η σύμβασή μου; Ποια είναι τα δικαιώματά μου;

 

Η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον

1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά

σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39).

Η ενημέρωση για τις αλλαγές πραγματοποιείται σωρευτικά:

• Από τον διαδικτυακό τόπο της εταιρίας.

• Σε εμφανές σημείο στον έντυπο ή ηλεκτρονικό λογαριασμό.

Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1

μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις

που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερμα-

τικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου.

 

Πράγμα που μάλλον είναι λογικό.

Αν πάρεις επιδότηση για συσκευή σου έχουν δώσει ένα ποσό. Ας πούμε για παράδειγμα 200€. Αν διακόψεις οφείλεις να το επιστρέψεις αυτούσιο μέχρι το μήνα που αρχίζει σύμφωνα με τη σύμβαση η απόσβεση και μειώνεται όσο περνάει ο καιρός.

Αν δεν έχεις πάρει επιδότηση συσκευής και προτίμησες να πάρεις έκπτωση στα πάγια η κατάσταση διαφοροποιείται γιατί δεν σου έδωσαν κάποιο ποσό αλλά το έσπασαν σε κομμάτια τα οποία αφαιρούνται από το πάγιο του κάθε μήνα. Έτσι μάλλον φαίνεται σωστό να σου ζητάνε όσα έχουν δώσει ως έκπτωση από την αρχή της σύμβασης μέχρι τώρα.

Σύμφωνα με την πρώτη παράθεση από την ΕΕΤΤ όταν έχεις πάρει έκπτωση παγίου και η εταιρεία κινητής αλλάξει τους όρους της σύμβασης μονομερώς μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση και να ΜΗΝ πληρώσεις την ποινή που ζητάνε δηλαδή όλες τις εκπτώσεις που έχεις επωφεληθείς μέχρι τότε...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι τώρα.

Αμα θελήσω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο,μπορώ να επικαλεστώ ότι αλλάζω τόπο κατοικίας,και εκεί που πάω,δεν πιάνει το κινητό ή το Ιντερνετ κινητού και τάμπλετ;

Και έτσι είναι,δεν είναι ψέμα.

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την πρώτη παράθεση από την ΕΕΤΤ όταν έχεις πάρει έκπτωση παγίου και η εταιρεία κινητής αλλάξει τους όρους της σύμβασης μονομερώς μπορείς να καταγγείλεις την σύμβαση και να ΜΗΝ πληρώσεις την ποινή που ζητάνε δηλαδή όλες τις εκπτώσεις που έχεις επωφεληθείς μέχρι τότε...

Δεν ξέρω μήπως πρόκειται για διαφορετικά πράγματα. Μήπως το λέει π.χ. για να πιάσει περιπτώσεις που ενδεχόμενα στο συμβόλαιο προβλέπει ποινή αν διακόψεις με συγκεκριμένο ύψος, άσχετο από την επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Αν κάποιος είναι σε άλλη εταιρεία και κάνει φορητότητα μέσω καταστήματος σε Cosmote και υπογράψει το χαρτί που του δίνουν, έχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που του κάνει καλύτερη προσφορά η εταιρεία του;

 

EDIT:

Επειδή μόλις είδα παραπάνω ότι μπορείς να ακυρώσεις μέσα σε τρεις μέρες, αφού ενεργοποιηθείς, όταν πρόκειται για κατάστημα, να σας πω ότι ο πωλητής μου είπε ότι θα ενεργοποιηθεί αύριο το απόγευμα. Αν δεν με πάρουν ως τότε τηλέφωνο για αντιπροσφορά, πέταξε το πουλάκι;

Edited by mplamplakas
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης αν υπογράψεις σε κατάστημα. Μονάχα λίγες μέρες να ακυρώσεις πριν ενεργοποιηθείς. Ενώ όταν υπογράψεις εξ αποστάσεως έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις και μετά την ενεργοποίηση.

 

Sent from my XT1562

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης αν υπογράψεις σε κατάστημα. Μονάχα λίγες μέρες να ακυρώσεις πριν ενεργοποιηθείς. Ενώ όταν υπογράψεις εξ αποστάσεως έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις και μετά την ενεργοποίηση.

 

Sent from my XT1562

 

1. Αν δηλαδή ακυρώσω πριν ενεργοποιηθώ, μπορώ να κάνω τη διαδικασία από την αρχή, με φορητότητα εξ' αποστάσεως;

2. Και από τη στιγμή που μου είπαν ότι θα ενεργοποιηθεί η γραμμή μου αύριο το απόγευμα, αυτό είναι το περιθώριο που έχω;

3. Το σημαντικότερο: μπορώ να ακυρώσω τηλεφωνικά με κάποιον τρόπο; Γιατί αύριο θα έχω φουλ δουλειά μέχρι το βράδυ και δεν υπάρχει περίπτωση να περάσω από το κατάστημα που έκανα την αίτηση.

 

Και φυσικά: Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Η μοναδική εμπειρία είναι αυτή που είχα με τα νούμερα των δικών μου προ 5ετίας που κάναμε κάτι ανάλογο. Από ότι θυμάμαι πήγαμε στο κατάστημα. Νομίζω πως το πιο συμφέρον θα ήταν να πας κι εσύ να ζητήσεις την ακύρωση επιτόπου. Πέρα από όλα τα άλλα να εξαλείψεις την πιθανότητα να ζητήσεις κάτι τέτοιο τηλεφωνικά και για οποιοδήποτε λόγο να τύχει να το αμελήσουν και να χάσεις την προθεσμία.

 

Μετά αν θες δεν βλέπω το λόγο να μην γίνεται εξ αποστάσεως. Εκτός αν ο πάροχος που πας ενδεχομένως εξετάζει κάτι τέτοιο και απορρίψει την αίτηση, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται. Αν έχει τύχει σε κάποιον ας το αναφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

 

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι κ εγώ, αρχές Νοεμβρη πήγα σε κατάστημα και έκανα φορητότητα απο Vodafone

σε Cosmote. Ενεργοποιήθηκε λοιπόν η Cosmote περίπου 8 Νοέμβρη, περίπου στις 11 Νοέμβρη έκανα αίτημα φορητότητας

για να παω σε συμβόλαιο Vodafone(ειχα προσφορα απο voda). Στις 12 Νοεμβρη με πήραν τηλεφωνο απο την Cosmote και μου έκανα 60% έκπτωση σε όποιο πρόγραμμα

συμβολαίου ήθελα(για 18μηνες) διαγράφοντας το πακέτο που μου ειχαν δώσει στο κατάστημα.

 

Παρέμεινα λοιπόν στην Cosmote και....

σκέφτομαι τώρα να αλλάξω σε Vodafone CU .

 

Ξέρετε εάν θα πληρώσω την Cosmote για αυτό ; Eχω κάποιο penalty ( ; ) . (έχω πάρει έκπτωση στα πάγια και όχι συσκευή).

 

Ευχαριστώ πολύ.

2020 - Vote China again :p Go Xiaomi Mi 9 lite

2018 - Back in the Android World...Honor 8 Black

Iphone 5s think different..

LG G2- Samsung S4 - Samsung S1 - Alfawise S92 !

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Νομίζω πως είναι λίγο δύσκολο να σου απαντήσει κάποιος στο συγκεκριμένο ερώτημα. Πρέπει να δεις το συμβόλαιο που υπέγραψες αν γράφει κάτι για penalty. Από εκεί και πέρα όταν λες ότι το πρώτο διαγράφτηκε είναι λίγο σύνθετο. Προφορικά έγινε αυτό ή πήρες κάποιο χαρτί; Υποθέτω πως αν αναγράφει κάτι για penalty και καθώς δεν πρόκειται για εξ αποστάσεως σύμβαση, είναι λογικό να το ζητήσουν. Αν όχι, ίσως θα χρειαστεί να πληρώσεις το κόστος για τον ένα μήνα και την έκπτωση για αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Νομίζω πως είναι λίγο δύσκολο να σου απαντήσει κάποιος στο συγκεκριμένο ερώτημα. Πρέπει να δεις το συμβόλαιο που υπέγραψες αν γράφει κάτι για penalty. Από εκεί και πέρα όταν λες ότι το πρώτο διαγράφτηκε είναι λίγο σύνθετο. Προφορικά έγινε αυτό ή πήρες κάποιο χαρτί; Υποθέτω πως αν αναγράφει κάτι για penalty και καθώς δεν πρόκειται για εξ αποστάσεως σύμβαση, είναι λογικό να το ζητήσουν. Αν όχι, ίσως θα χρειαστεί να πληρώσεις το κόστος για τον ένα μήνα και την έκπτωση για αυτόν.

 

Καλησπέρα,

 

Να σου εξηγήσω χρονικά τι εχω κάνει για να καταλάβεις :

1.Mέχρι 2-3 Νοέμβρη ήμουν στην Voda σε εταιρικο συμβολαιο.

2.Επειδή το εταιρικο συμβολαιο το διεκοψε η εταιρεια μου , μου δινει συνεργατης vodafone προσφορα για να παραμεινω Voda

με εκπτωση παγιου όμως έπρεπε να κανω φορητοτητα προς άλλο πάροχο και μετα να με τραβήξει σε Voda παλι.

3.Πάω σε κατάστημα Cosmote και ζηταω να μου κανουν φορητοτητα (να παρουν την γραμμη) απο το εταιρικο ακομα Voda.

4.Ολοκληρώνεται η φορητοτητα παω Cosmote (αλλα στο καταστημα που το εκανα δεν υπεγραψα-τυπικα χαρτια εδωσα)

5.Αφου ειμαι στην Cosmote 3η μερα περιπου κανω το αιτημα (συνεργατη) να παω Voda .

6.Βλεπει η Cosmote οτι κανω αιτημα φορητοτητας και με παιρνει τηλεφωνο και κανω παραμονη στην Cosmote με εκπτωση 60%.

7.Aκυρωνω αίτημα φορητοτητας προς Vodafone.

8.Ειμαι Cosmote τωρα με ανανεωση δια τηλεφωνου.

 

Εχω δεσμευση ή πληρωνω την cosmote εαν αλλαξω για CU ;

 

Ευχαριστώ.

2020 - Vote China again :p Go Xiaomi Mi 9 lite

2018 - Back in the Android World...Honor 8 Black

Iphone 5s think different..

LG G2- Samsung S4 - Samsung S1 - Alfawise S92 !

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Να σου εξηγήσω χρονικά τι εχω κάνει για να καταλάβεις :

1.Mέχρι 2-3 Νοέμβρη ήμουν στην Voda σε εταιρικο συμβολαιο.

2.Επειδή το εταιρικο συμβολαιο το διεκοψε η εταιρεια μου , μου δινει συνεργατης vodafone προσφορα για να παραμεινω Voda

με εκπτωση παγιου όμως έπρεπε να κανω φορητοτητα προς άλλο πάροχο και μετα να με τραβήξει σε Voda παλι.

3.Πάω σε κατάστημα Cosmote και ζηταω να μου κανουν φορητοτητα (να παρουν την γραμμη) απο το εταιρικο ακομα Voda.

4.Ολοκληρώνεται η φορητοτητα παω Cosmote (αλλα στο καταστημα που το εκανα δεν υπεγραψα-τυπικα χαρτια εδωσα)

5.Αφου ειμαι στην Cosmote 3η μερα περιπου κανω το αιτημα (συνεργατη) να παω Voda .

6.Βλεπει η Cosmote οτι κανω αιτημα φορητοτητας και με παιρνει τηλεφωνο και κανω παραμονη στην Cosmote με εκπτωση 60%.

7.Aκυρωνω αίτημα φορητοτητας προς Vodafone.

8.Ειμαι Cosmote τωρα με ανανεωση δια τηλεφωνου.

 

Εχω δεσμευση ή πληρωνω την cosmote εαν αλλαξω για CU ;

 

Ευχαριστώ.

 

Θα τους πεις να σε ταχυδρομησουν το συμβολαιο που υπογραψες. Τηλεφωνικο συμβολαιο εχεις το δικαιωμα υαπανχωρισης 14 ημερων. Αν δεν αλαξε κατι στα συμβολαια λαο δεν εχουν καποιο ποσο εφαπαξ πληρωμης πριν την ληξη αυτο που υσχιε ειναι οτι για καθε μηνα που εισαι αν το διακοψεις πληρωνεις το ποσο της διαφορας που παρεμεινες. Πχ για 30αρι συμβολαιο αν στο αφησαν με 60% ειναι 12 ευρω, αν το διακοψεις στον μηνα επιστρεφεις τα 18 που εποφελιθηκες στον δευτερο μηνα γινεται 36 ευρω το ποσο επιστροφης και παει λεγοντας..

Link to comment
Share on other sites

Cosmote family l + επιπλεον 2gb =66,30 επειδη φευγω απο vodafone. Λογικα θα με καλεσει η vodafone μετα την παρασκευη που υπογραψω τα συμβολαια με καλυτερη τιμη τα δυο ρεντ ή με iphone οπως θα ζητησω. Υπαρχει περιπτωση να ακυρωσω την cosmote μετα την βοντα και να ξανακανω νεα συμβολαια στην cosmote με ακομα χαμηλοτερη τιμη;

 

 

Τετοιο αινιγμα που σας εβαλα ουτε η σφιγγα!!!

 

Ευχαριστω για τον χρονο σας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...