Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μάλλον τελικά πρέπει να μιλήσω με την εξυπηρέτηση πελατών... Άντε τώρα να περιμένεις να πάρεις σειρά! :mad:

μην στεναχωριέσαι,δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα,ο μέσος όρος αναμονής έχει ευτυχώς μειωθεί,μέχρι πέρσι όμως.... Αστα να πάνε! Πάρε τηλέφωνο και κανόνισε το

Link to comment
Share on other sites

Το μηδενικό πάγιο, είναι εμπορικά διαθέσιμο;

ναι ειναι.

εγω γυρισα μια συνδεση που εχω σε μηδενικο παγιο

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι.

εγω γυρισα μια συνδεση που εχω σε μηδενικο παγιο

Μετά απο τι χρονικό διαστημα από την υπογραφή του συμβολαίου μπορεις να το κανεις μηδενικό;

Link to comment
Share on other sites

Τι επιδότηση δινει το Απεριόριστα 45;

 

εμένα μου είχε δώσει 120 ευρώ,ρώτησε όμως μην έχει αλλάξει τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο τι χρονικό διαστημα από την υπογραφή του συμβολαίου μπορεις να το κανεις μηδενικό;

νομιζω πρεπει να εχει ληξη το συμβολαιο. δεν ειμαι ομως σιγουρος

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο τι χρονικό διαστημα από την υπογραφή του συμβολαίου μπορεις να το κανεις μηδενικό;

 

Πλέον 12μηνο για το μηδενικό.

Link to comment
Share on other sites

Περιστασιακά ενώ λαμβάνω αναφορά από sms που στέλνω, μαθαίνω εκ των υστέρων από τον παραλήπτη ότι το sms δεν το έλαβε ποτέ.

Απόψε το βράδυ όμως η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Στέλνω σε έναν αριθμό vodafone. Έχω στείλει πάνω από 10 και ενώ έρχεται αμέσως αναφορά, μήνυμα δεν πάει στον παραλήπτη. Δοκιμάζω να στείλω σε ένα δικό μου νούμερο vodafone, πάνε κανονικά. Τα προωθώ από εκεί στον παραλήπτη και λαμβάνει αμέσως.

Τι συμβαινει; Είναι η ώρα που χαζομιλάνε τα what's up και μπουκώνει το δίκτυο???

Έχω συμβόλαιο.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Περιστασιακά ενώ λαμβάνω αναφορά από sms που στέλνω, μαθαίνω εκ των υστέρων από τον παραλήπτη ότι το sms δεν το έλαβε ποτέ.

Απόψε το βράδυ όμως η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Στέλνω σε έναν αριθμό vodafone. Έχω στείλει πάνω από 10 και ενώ έρχεται αμέσως αναφορά, μήνυμα δεν πάει στον παραλήπτη. Δοκιμάζω να στείλω σε ένα δικό μου νούμερο vodafone, πάνε κανονικά. Τα προωθώ από εκεί στον παραλήπτη και λαμβάνει αμέσως.

Τι συμβαινει; Είναι η ώρα που χαζομιλάνε τα what's up και μπουκώνει το δίκτυο???

Έχω συμβόλαιο.

 

Από την στιγμή που λαμβάνεις αναφορά παράδοσης σημαίνει ότι έχει παραδοθεί στο κέντρο μηνυμάτων της vodaone και το πρόβλημα είναι πλέον της vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε μια καταγγελία σε ΕΕΤΤ να δεις που θα στο βάλουν. :D

 

Είναι απαράδεκτοι! Προσπάθησα να βγάλω άκρη με το 1212 αλλά τίποτα. Η κοπέλα μου είπε ότι σύμφωνα με τις λίστες που έχει μπροστά της, η υπηρεσία 600+600 δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε όλα τα (Π)αλαιά ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ και εγώ θα πρέπει να μεταβώ σε νέο πρόγραμμα εαν θέλω να την ενεργοποιήσω. Η πλάκα είναι ότι φίλος με 240Π ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ έχει ενεργοποιημένη την υπηρεσία. Μάλλον καλά λες, μια καταγγελία τη χρειάζονται τώρα.

Edited by martyras
Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που λαμβάνεις αναφορά παράδοσης σημαίνει ότι έχει παραδοθεί στο κέντρο μηνυμάτων της vodaone και το πρόβλημα είναι πλέον της vodafone.

 

Στα sms δεν παραδιδει το ενα κεντρο στο αλλο. Παραδιδει κατευθειαν στο κινητο.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι στο δικό του vodafone τα έστελνε σωστά.

Στο άλλο κινητό που είχε το πρόβλημα κάτι άλλο θα ήταν πέραν από τον παράγοντα "κινητή τηλεφωνία".

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να διακόψω το καρτοσυμβόλαιό μου και να το κάνω Whats up ή να το μεταφέρω σε άλλη εταιρεία και θέλω να μου πείτε πιο από τα παρακάτω ισχύει:

 

Κατάστημα ΟΤΕ

Το καρτοσυμβόλαιο δεσμεύει τον κάτοχο για 12 μήνες και αν διακόψει θα συνεχίσει να πληρώνει λογαριασμούς μέχρι να "κλείσει" 12 μήνες στη Cosmote

 

Cs Cosmote:

Το καρτοσυμβόλαιο δεσμεύει τον κάτοχο για 12 μήνες και αν διακόψει θα πληρώσει το λογαριασμό που έχει εκδοθεί και έναν ακόμα (για παράδειγμα, αν ο κάτοχος κάνει αίτηση διακοπής μέσα στο Μάρτη, θα πληρώσει το λογαριασμό του Φλεβάρη και του Μάρτη) χωρίς να πληρώσει τίποτα άλλο.

 

Πιο από τα δύο ισχύει ? Έχω μπερδευτεί. Πιστεύω ότι το δεύτερο ισχύει μιας και το πρώτο δεν μου φαίνεται και πολύ λογικό, εκτός και αν είναι έτσι η πολιτική της Cosmote.

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει το δεύτερο. Επιπλέον αν έχεις πάρει επιδότηση θα πρέπει να την επιστρέψεις σύμφωνα με τον πίνακα που υπάρχει στο συμβόλαιο σου . ( όλη πριν τους 6 μήνες και μετά 16% λιγώτερο για κάθε μήνα μετά τους 6)
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω κάνει χρήση της επιδότησης. Γιατί όμως και στο κατάστημα αλλά και στο cs μου είπαν να περιμένω τρεις μήνες μετά την ενεργοποίηση του συμβολαίου ? Θα αλλάξει τίποτα μέχρι τίποτα ? :confused:

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Koιτα να δεις,ζητησα προωρη επιδοτηση (γιατι σε ενα μηνα ειχα κανονικα) για να παρω το HTC TOUCH 2 μη τυχων και εξαντληθη απο cosmote και τωρα που πηρα τηλεφωνω να το παραγγειλω μου ειπαν εξαντληθηκε,πουσου ρε που... μου,γιατι ομως το εχουν στο site της cosmote και λεει "Νεο με MLS DESTINATOR"?
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να διακόψω το καρτοσυμβόλαιό μου και να το κάνω Whats up ή να το μεταφέρω σε άλλη εταιρεία και θέλω να μου πείτε πιο από τα παρακάτω ισχύει:

 

Κατάστημα ΟΤΕ

Το καρτοσυμβόλαιο δεσμεύει τον κάτοχο για 12 μήνες και αν διακόψει θα συνεχίσει να πληρώνει λογαριασμούς μέχρι να "κλείσει" 12 μήνες στη Cosmote

 

Cs Cosmote:

Το καρτοσυμβόλαιο δεσμεύει τον κάτοχο για 12 μήνες και αν διακόψει θα πληρώσει το λογαριασμό που έχει εκδοθεί και έναν ακόμα (για παράδειγμα, αν ο κάτοχος κάνει αίτηση διακοπής μέσα στο Μάρτη, θα πληρώσει το λογαριασμό του Φλεβάρη και του Μάρτη) χωρίς να πληρώσει τίποτα άλλο.

 

Πιο από τα δύο ισχύει ? Έχω μπερδευτεί. Πιστεύω ότι το δεύτερο ισχύει μιας και το πρώτο δεν μου φαίνεται και πολύ λογικό, εκτός και αν είναι έτσι η πολιτική της Cosmote.

την κοπανάς και πληρώνεις αναλογικά(βάσει των μηνών πριν κλείσεις 12 μηνο)το ποσοστό επιδότησης συσκευής που έχεις λάβει και από τον τελευταίο λογαριασμό την διαφορά(αφού έχεις προπληρώσει έναν οταν έκανες την σύνδεση)δεν έχουν κανένα δικαίωμα να απαιτήσουν τους μήνες που απομένουν(έχει τελεσιδικήσει στα δικαστήρια)αν δεν νιώθεις καλά,κόψτη,και εγώ το σκέφτομαι με τους φόρους που έχουν βάλει που το 15 και 18 τοις εκατό σε σκίζει
Link to comment
Share on other sites

Περιστασιακά ενώ λαμβάνω αναφορά από sms που στέλνω, μαθαίνω εκ των υστέρων από τον παραλήπτη ότι το sms δεν το έλαβε ποτέ.

Απόψε το βράδυ όμως η κατάσταση είναι ανυπόφορη. Στέλνω σε έναν αριθμό vodafone. Έχω στείλει πάνω από 10 και ενώ έρχεται αμέσως αναφορά, μήνυμα δεν πάει στον παραλήπτη. Δοκιμάζω να στείλω σε ένα δικό μου νούμερο vodafone, πάνε κανονικά. Τα προωθώ από εκεί στον παραλήπτη και λαμβάνει αμέσως.

Τι συμβαινει; Είναι η ώρα που χαζομιλάνε τα what's up και μπουκώνει το δίκτυο???

Έχω συμβόλαιο.

 

Εάν εσύ λαμβάνεις την αναφορά σημαίνει πως από το δίκτυο όντως φαίνεται να έχει παραδοθεί το μήνυμα. Αυτό το οποίο πιθανόν να συμβαίνει είναι να μην εμφανίζεται το μήνυμα στη συσκευή του παραλήπτη λόγω ρύθμισης. Αν π.χ. ο παραλήπτης έχει Samsung, μπορεί κατά λάθος να έχει ενεργοποιήσει black list και να μην εμφανίζονται τα μηνύματα από συγκεκριμένους αποστολείς. Καλό είναι να το ελέγξετε.

Link to comment
Share on other sites

Eχω καρτοσυμβόλαιο εδω και 5 μήνες (χωρίς επιδότηση συσκευής )θέλω να το μετατρέψω σε σύνδεση απεριόριστα 45.Δικαιούμε να πάρω την επιδότηση των 120 € περίπου για συμβόλαιο ενός χρόνου?
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Eχω καρτοσυμβόλαιο εδω και 5 μήνες (χωρίς επιδότηση συσκευής )θέλω να το μετατρέψω σε σύνδεση απεριόριστα 45.Δικαιούμε να πάρω την επιδότηση των 120 περίπου για συμβόλαιο ενός χρόνου?
δεν μπορείς γιατί θεωρείται αναπροσαρμογή του παγίου σου,κανε όμως το εξής: πάρε το 1212 και ζήτησε το FΑΧ για να αιτηθείς αυτό που θέλεις,γράψτους ότι επειδή δεν έχεις επιδότηση δεν δεσμεύεσαι οπότε μπορείς να φύγεις όποτε το επιθυμείς,ζητα επιτακτικά να πας

στο απεριόριστα 45 και να πάρεις την επιδότηση γιατί χάλασε η συσκευή σου και αν δεν κάνουν αποδεκτό το αίτημα σου η cοsmοte θα φταίει αν θα προβεις σε φορητότητα με μόνο κριτήριο ότι χρειάζεσαι απελπισμένα συσκευή,δεν δεσμεύεσαι με επιδότηση και φεύγεις άμεσα,αν μετά από αυτα δεν σε ικανοποιήσουν,σήκω και φύγε!

Link to comment
Share on other sites

Εάν εσύ λαμβάνεις την αναφορά σημαίνει πως από το δίκτυο όντως φαίνεται να έχει παραδοθεί το μήνυμα. Αυτό το οποίο πιθανόν να συμβαίνει είναι να μην εμφανίζεται το μήνυμα στη συσκευή του παραλήπτη λόγω ρύθμισης. Αν π.χ. ο παραλήπτης έχει Samsung, μπορεί κατά λάθος να έχει ενεργοποιήσει black list και να μην εμφανίζονται τα μηνύματα από συγκεκριμένους αποστολείς. Καλό είναι να το ελέγξετε.

 

Ναι αλλά πως γίνεται και κάποιες ώρες λαμβάνει κανονικά ενώ άλλες όχι?

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά πως γίνεται και κάποιες ώρες λαμβάνει κανονικά ενώ άλλες όχι?

φίλε μου αν είναι εντάξει οι ρυθμίσεις του τηλεφώνου σου και υπάρχει όντως "εναλλαγή" στην παράδοση μηνυμάτων,τότε είναι θέμα δικτύου,αν έχεις whats up είναι σίγουρο ότι φταίει το δίκτυο,πάρε στο 1313 και δήλωσε τον αριθμό σου σαν βλάβη στα μηνύματα,στην αρχή δεν θα το δεχτούν(την εχω πατήσει)αλλά εσυ να επιμείνεις να καταχωρηθεί σαν βλάβη

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι? Το cosmote internet on the go αν το πάρω (το στικάκι) για να μπάινω στο ίντερνετ από τον υπολογιστή, μπορώ να μπω στο ίντερνετ αν δεν έχω μόντεμ στον υπολογιστή?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να σας ρωτήσω κάτι? Το cosmote internet on the go αν το πάρω (το στικάκι) για να μπάινω στο ίντερνετ από τον υπολογιστή, μπορώ να μπω στο ίντερνετ αν δεν έχω μόντεμ στον υπολογιστή?

ναι!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά πως γίνεται και κάποιες ώρες λαμβάνει κανονικά ενώ άλλες όχι?

 

Από το αρχικό σου μήνυμα κατάλαβα πως είναι μόνιμο το πρόβλημα. Εάν συμβαίνει παροδικά, και με την ίδια συσκευή, τότε είναι πιθανότατα θέμα δικτύου. Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι εσύ λαμβάνεις την αναφορά, οπότε αν θα πάρεις στην Cosmote θα σου πούνε ότι είσαι ΟΚ και να πάρει ο παραλήπτης στο δίκτυό του. Από Vodafone πολύ πιθανόν να πουν πως εφόσον λαμβάνει κάποιες φορές μηνύματα και κάποιες όχι, να γίνει πρώτα δοκιμή με άλλη συσκευή πριν προβούν σε οποιοδήποτε έλεγχο, ή θα σας πουν να πάρετε στην Cosmote αφού από εκεί ξεκινάει το μήνυμα.

 

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι καταρχήν να δοκιμάσετε τις κάρτες σε άλλες συσκευές έτσι ώστε να αποκλείσετε το ενδεχόμενο να φταίει κάποια ρύθμιση ή δυσλειτουργία των κινητών. Αν όχι, απευθύνεστε ο καθένας στον πάροχό του και όποιος σταθεί τυχερός. Ο γενικός κανόνας πάντως είναι το κέντρο μηνυμάτων του αποστολέα είναι υπεύθυνο για την παράδοση, πχ. η Vodafone δεν μπορεί να ελέγξει ένα μήνυμα που προέρχεται από Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...