TrObAs Δημ. March 13, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 13, 2018 Παιδια τελικά ότι προσπαθεια και να έκανα η cosmote μου δίνει στα 29 € το cosmote 1500-45. Τι και που έχω τ σταθερό και το τηλέφωνο το επαγγελματικό σε αυτούς στο ίδιο όνομα τπτ. Μίλησα με wind και μου δίνουν με τα ίδια χρήματα 1000 προς όλους 1500 προς σταθερά και 1gb internet. Θα κάνω την φορτητότητα και ότι γίνει. Εφόσον υπογράψω τα συμβόλαια της wind τελείωσε το θέμα έχει γίνει η φορητότητα ? Παράθεση 3ipnas mesa mou to zwo!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. March 14, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2018 εμενα μου ανανεωσαν το Family L 46 ευρω 2 νουμερα αλλα 24 μηνες σκλαβια εχω κ σταθερο. Πως το βλεπετε την τελευταια φορα που εκανα αιτηση φορητοτητας δεν ψαρωσαν κ παραλιγο να με αφησουν να φυγω αμαχητη. Τωρα δεν ξερω καλη τιμη μου φανηκε για 2 νουμερα και εξωτερικο που παω βολευει πολυ με την περιαγωγη 2 νουμερα ειμαι γενικα ευχαριστημενος Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
warlock7 Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 (edited) Λόγω θανάτου του πατέρα μου έχω κάνει αίτηση για διακοπή σύνδεσης από της 17/2 και δεν έχει επικοινωνήσει κανείς από το 13888, αντιθέτως τους πήρα εγώ τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι κάνανε κάτι για να γίνει πιο γρήγορα η επικοινωνία μαζί μου αλλά ακόμα τίποτα... αντιθέτως δεν ξέχασαν να στείλουν μέσω μηνύματος το λογαριασμό στις αρχές Μαρτίου... Τι μπορώ να κάνω; Κανονικά δε πρέπει να πληρώσω για μέχρι τις 17/2 που έχω κάνει το αίτημα; Αυτό είναι το κοινωνικό πρόσωπο της cosmote; Κρίμα γιατί ο πατέρας μου δούλευε στον ΟΤΕ... Τι λέτε να μπω για καταγγελία στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Αν και λέει ότι πρώτα πρέπει να κάνω εγγραφή καταγγελία στην cosmote, λέω να προσπεράσω αυτό το βήμα και να κάνω κατευθείαν ηλεκτρονική καταγγελία στη Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Εκτός και αν υπάρχει άλλη λύση... Ευχαριστώ! Edited March 15, 2018 by warlock7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 Λόγω θανάτου του πατέρα μου έχω κάνει αίτηση για διακοπή σύνδεσης από της 17/2 και δεν έχει επικοινωνήσει κανείς από το 13888, αντιθέτως τους πήρα εγώ τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι κάνανε κάτι για να γίνει πιο γρήγορα η επικοινωνία μαζί μου αλλά ακόμα τίποτα... αντιθέτως δεν ξέχασαν να στείλουν μέσω μηνύματος το λογαριασμό στις αρχές Μαρτίου... Τι μπορώ να κάνω; Κανονικά δε πρέπει να πληρώσω για μέχρι τις 17/2 που έχω κάνει το αίτημα; Αυτό είναι το κοινωνικό πρόσωπο της cosmote; Κρίμα γιατί ο πατέρας μου δούλευε στον ΟΤΕ... Τι λέτε να μπω για καταγγελία στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Αν και λέει ότι πρώτα πρέπει να κάνω εγγραφή καταγγελία στην cosmote, λέω να προσπεράσω αυτό το βήμα και να κάνω κατευθείαν ηλεκτρονική καταγγελία στη Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Εκτός και αν υπάρχει άλλη λύση... Ευχαριστώ! Απλα το αφησαν να τρεχει.Κανε καταγγελια στην εεττ αλλα πρωτα πανε σε καταστημα πρωινη ή απογευματινη ωρα,οχι πριν κλεισουν με ληξιαρχικη πραξη θανατου και τον λογαριασμο.Ζητας διακοπη συνδεσης και εφοσον αιτιολογηθεις οτι απεβιωσε ο πατερας σου,θεωρειται λογος ανωτερας βιας και γινεται αμεσα η διαδικασια.Ελπιζω να ξεμπερδεψεις γιατι ο οτε στην εξυπερετηση πελατων ειναι ο χειροτερος. Στις αλλες 2 ακομα και στην cyta ηταν καλυτερα απο τον οτε. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 Λόγω θανάτου του πατέρα μου έχω κάνει αίτηση για διακοπή σύνδεσης από της 17/2 και δεν έχει επικοινωνήσει κανείς από το 13888, αντιθέτως τους πήρα εγώ τηλέφωνο αλλά μου είπαν ότι κάνανε κάτι για να γίνει πιο γρήγορα η επικοινωνία μαζί μου αλλά ακόμα τίποτα... αντιθέτως δεν ξέχασαν να στείλουν μέσω μηνύματος το λογαριασμό στις αρχές Μαρτίου... Τι μπορώ να κάνω; Κανονικά δε πρέπει να πληρώσω για μέχρι τις 17/2 που έχω κάνει το αίτημα; Αυτό είναι το κοινωνικό πρόσωπο της cosmote; Κρίμα γιατί ο πατέρας μου δούλευε στον ΟΤΕ... Τι λέτε να μπω για καταγγελία στην Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Αν και λέει ότι πρώτα πρέπει να κάνω εγγραφή καταγγελία στην cosmote, λέω να προσπεράσω αυτό το βήμα και να κάνω κατευθείαν ηλεκτρονική καταγγελία στη Επιτροπή τηλεπικοινωνιών; Εκτός και αν υπάρχει άλλη λύση... Ευχαριστώ! Αν προσπεράσεις αυτό το βήμα η καταγγελία σου θα αποριφθεί με συνοπτικές διαδικασίες. Θα σου στείλουν μία ωραία επιστολή στην οποία θα γράφουν ότι πρέπει πρώτα να επικοινωνήσεις με την εταιρεία. Άρα στείλε αίτηση στην cosmote και περίμενε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
warlock7 Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 (edited) Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να είστε καλά! Μία διευκρίνηση μονο το μήνα αναγκαστικά θα τον πληρώσω ή μόνο μέχρι τις 17/2; Edited March 15, 2018 by warlock7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. March 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2018 Bernadi7 οι τυποι ειναι το λιγοτερο απεριγραπτοι.....οχι απλα καρτελ αλλα κατι περισσοτερο. Εκοψα συμβολαιο πατερα με 3 γραμμες επανω και 110 ευρω το μηνα.....θα κοψω και το δικο μου απλα χρωσταω 2 λογαριασμους....απο βδομαδα θα παρουν το μπουλο.... Εχω καρτα πλεον με νεο αριθμο vodafone και με εχουν τρελανει στις προσφορες για free mb και λεπτα ομιλιας. Μη μασατε μαγκες νσ κοψετε αριθμους....οι περισσοτεροι πλεον μασ βρισκουν στο facebook/instagram... Ευχαριστω. Την καλυτερη δουλεια εκανες,και στην περιοχη σου και οι 2 καρτες μια χαρα σημα εχουν. Εχω και μια whats up δευτερη γι αυτο. ----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Παιδια τελικά ότι προσπαθεια και να έκανα η cosmote μου δίνει στα 29 € το cosmote 1500-45. Τι και που έχω τ σταθερό και το τηλέφωνο το επαγγελματικό σε αυτούς στο ίδιο όνομα τπτ. Μίλησα με wind και μου δίνουν με τα ίδια χρήματα 1000 προς όλους 1500 προς σταθερά και 1gb internet. Θα κάνω την φορτητότητα και ότι γίνει. Εφόσον υπογράψω τα συμβόλαια της wind τελείωσε το θέμα έχει γίνει η φορητότητα ? Ναι,αν υπογραψεις αλλαζεις εταιρεια. Και θα σου προτεινα να πας σε καρτοκινητη αν σε καλυπτει.Με νεο νουμερο παιρνεις και τα προνομιακα πακετα με 1500' προς ολους+1,5GB. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrObAs Δημ. March 17, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2018 Οκ , 26 μαρτίου μπορώ να φύγω . Μόλις κανω την αλλαγή θα ενημερώσω τι κατάφερα τελικά. Παράθεση 3ipnas mesa mou to zwo!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 (edited) Μια τελευταία ενημέρωση στο παρεάκι: ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός με ημερομηνία έκδοσης 15/03/2018 για τα 2 κινητά, τα οποία τα έκοψα εντελώς. Η οριστική διακοπή έγινε στις 11/03/2018 ημέρα Κυριακή! Ο προηγούμενος λογαριασμός ήταν από 15/02-14/03 0 € , ύστερα από θέμα που προέκυψε με το κινητό που μας είχαν εγκλωβίσει με την επιδότηση η Cosmote καλή θέληση είπε να μας απαλλάξει από ένα πάγιο! Αντιπαρέρχομαι των ημερομηνιών κι ενώ ο προηγούμενος μετρητής ήταν μέχρι και τις 14, έχουν χρεώσει 8€ για χρήση του ενός κινητού - ρώτησα στο chat στο fb και στη σελίδα της Cosmote, γιατί υπάρχουν αυτά τα 8 έξτρα ευρώ, απάντηση δεν πήρα. Φαντάζομαι λοιπόν, πως όταν ζητάς διακοπή, μέχρι να πραγματοποιηθεί, δεν έχεις τα λεπτά του προγράμματος, κάτι που δε μ' ενημέρωσε κανείς ούτε από το Γερμανό, ούτε απ' το 13888 όταν ζήτησα τους κωδικούς διακοπής. (υπογραμμίζω το "φαντάζομαι", μιας που δεν υπάρχει άλλη εξήγηση ή έστω δε μου δόθηκε προσωπικά εξήγηση απ' την εταιρεία) Έχουμε και λέμε: 12,0968€χ2 οι διακοπές + 8€ κερατιάτικες χρεώσεις + τέλη χρηστών + Φ.Π.Α. = 43,82 Σκέφτηκα να ενημερώσω, μην πάθει κι άλλος εγκεφαλικό! :D Δε θα κάτσω να σκάσω, επειδή φαντάζομαι πως αν δεν πληρώσω, θα μου έρθει κανένα 3ψήφιο, αλλά ταυτόχρονα θα στείλω και στην Ε.Ε.Τ.Τ. έτσι για το αποχαιρετιστήριο! Edit: Wind 2 νέοι αριθμοί καρτοσύνδεση plus με 1.000' προς Wind, 600' προς όλους, 100 μηνύματα, 1gb internet, 8€ κάρτα με 14,50€ ο κάθε αριθμός! Στην Cosmote είχαμε 1 συμβόλαιο 1.500' προς Cosmote, 60' προς όλους, 1.500 μηνύματα που δε χρησιμοποιήθηκαν ποτέ και 300 mb + καρτοσυμβόλαιο με 1.500' προς Cosmote, 20' προς όλους, χωρίς μηνύματα και 200 mb που πλέον έφτασαν με τις αυξήσεις σχεδόν στα 58€ ενώ ξεκινήσαμε με περίπου 42€ κι ήμασταν όμηροι της επιδότησης. Φαντάζομαι στους καιρούς που ζούμε, τα 29€ είναι καλύτερα απ΄τα 58€. Όσο για την απάντηση της Cosmote πως εμείς μπορεί να μην έχουμε τέτοιες τιμές, αλλά προσφέρουμε ποιότητα (έδωσα απάντηση βέβαια στην υπάλληλο πως: σχετικά με την ποιότητα, το διαπιστώσατε τις 2 πρώτες φορές που καλέσατε, δεν είχα σήμα!) μπορώ να πω πως δεν κρεμιέμαι απ' το μπαλκόνι για να έχω σήμα και το 4G που με την Cosmote δεν είχα σπίτι μου, πετάει! Edited March 19, 2018 by Bernadi7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papathvas Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 περίμενε και τον επόμενο λογαριασμο Παράθεση defy+ LG G2 XZ1 Poco F2 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. March 19, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2018 περίμενε και τον επόμενο λογαριασμο Χμμμ... Μου είπαν πως είναι ο εκκαθαριστικός. Τί θα γίνει στον επόμενο?! :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. March 20, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 20, 2018 Πολωνία χρησιμοποιούμε κανονικά το πακέτο μας έτσι; έχω φοιτητικό καρτοσυμβολαιο. Επίσης το student με τα 20 γιγα το μήνα, δουλεύει στη Πολωνία; στην εξυπηρέτηση που ρώτησα μου είπαν είναι για χρήση εντός Ελλάδος ΑΛΛΑ όταν είχα πάει Βουλγαρία θυμάμαι το χρησιμοποίησα ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Τι ισχύει τελικά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Καλημέρα σας! Πήρα και εγώ την ενημέρωση στον τελευταίο μου λογαριασμό για τις αυξήσεις που θα γίνουν απο 1/4. Θέλω να κάνω αίτηση φορητότητας στη wind για καρτοκινητό και φυσικά να αποχαιρετήσω την cosmote αζημιως. Επειδή δε θέλω πάλι να χάσω το χρόνο μου με τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση τους ρωτάω εδώ. Γιατί απο την cosmote ο καθένας λέει αλλά. Πρέπει να στείλω κάποιο μέηλ για να ενημέρωση πως φεύγω αζημιως για τους γνωστούς λογους; Για να πω πως ενημερωσα αν μου έρθει κανένας κουλος λογαριασμός; Φανταστείτε πως απο την εξυπηρέτηση μου είχαν πει πριν καιρό πως δεν έχουν ενημέρωση για αυξήσεις. Μάλιστα με ρωταγαν που το είδα στο site. Επίσης μου ειπαν πως τα 3 ευρώ έκπτωση στο πάγιο ειναι δέσμευση σαν να είχα πάρει συσκευή . Κάτι που απο οσο ξέρω δεν ισχύει. Για πείτε βρε παιδιά τι πρέπει να κάνω; Για να μαι ήσυχη πως δε θα πουν " και που ξεραμε εμείς πως φεύγεις λόγω των αυξήσεων;". Σας ευχαριστώ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Καλημέρα σας! Πήρα και εγώ την ενημέρωση στον τελευταίο μου λογαριασμό για τις αυξήσεις που θα γίνουν απο 1/4. Θέλω να κάνω αίτηση φορητότητας στη wind για καρτοκινητό και φυσικά να αποχαιρετήσω την cosmote αζημιως. Επειδή δε θέλω πάλι να χάσω το χρόνο μου με τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση τους ρωτάω εδώ. Γιατί απο την cosmote ο καθένας λέει αλλά. Πρέπει να στείλω κάποιο μέηλ για να ενημέρωση πως φεύγω αζημιως για τους γνωστούς λογους; Για να πω πως ενημερωσα αν μου έρθει κανένας κουλος λογαριασμός; Φανταστείτε πως απο την εξυπηρέτηση μου είχαν πει πριν καιρό πως δεν έχουν ενημέρωση για αυξήσεις. Μάλιστα με ρωταγαν που το είδα στο site. Επίσης μου ειπαν πως τα 3 ευρώ έκπτωση στο πάγιο ειναι δέσμευση σαν να είχα πάρει συσκευή . Κάτι που απο οσο ξέρω δεν ισχύει. Για πείτε βρε παιδιά τι πρέπει να κάνω; Για να μαι ήσυχη πως δε θα πουν " και που ξεραμε εμείς πως φεύγεις λόγω των αυξήσεων;". Σας ευχαριστώ! Θα πάρεις στο 13888. Θα ζητήσεις το τμήμα ακυρώσεων συμβολαίων. Όταν σε συνδέσουν με τον αρμόδιο υπάλληλο θα ζητήσεις κωδικό ΑΖΗΜΙΑΣ διακοπής λόγω των αυξήσεων που έχεις δει στον λογαριασμό σου. Θα σου δώσει ένα τετραψήφιο. Θα επιβεβαιώσεις μαζί του ότι σου έδωσε τους κωδικούς να φύγεις αζημίως (είναι διαφορετικό 4ψήφιο αν πληρώνεις τέλη διακοπής και πέναλτυ). Με αυτό το 4ψήφιο πας σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα cosmote/γερμανός και λες ότι έχεις κωδικό διακοπής και θέλεις να διακόψεις το συμβόλαιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Θα πάρεις στο 13888. Θα ζητήσεις το τμήμα ακυρώσεων συμβολαίων. Όταν σε συνδέσουν με τον αρμόδιο υπάλληλο θα ζητήσεις κωδικό ΑΖΗΜΙΑΣ διακοπής λόγω των αυξήσεων που έχεις δει στον λογαριασμό σου. Θα σου δώσει ένα τετραψήφιο. Θα επιβεβαιώσεις μαζί του ότι σου έδωσε τους κωδικούς να φύγεις αζημίως (είναι διαφορετικό 4ψήφιο αν πληρώνεις τέλη διακοπής και πέναλτυ). Με αυτό το 4ψήφιο πας σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα cosmote/γερμανός και λες ότι έχεις κωδικό διακοπής και θέλεις να διακόψεις το συμβόλαιο. Οι 4ψηφιοι δεν ισχυουν πλεον παντως. Για να διακοψει πας σε ενα καταστημα, κανουν την αιτηση και σε παιρνουν τηλεφωνο και το διακοπτουν απευθειας αυτοι ή αν σου πουν να πας στο καταστημα, πηγαινεις ΧΩΡΙΣ 4ψηφιο και στο διακοπτουν απο εκει. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Χρειάζεται κωδικος διακοπής όταν θες να πας σε άλλη εταιρεία; Επειδή αναφέρω πως θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Χρειάζεται κωδικος διακοπής όταν θες να πας σε άλλη εταιρεία; Επειδή αναφέρω πως θα κάνω αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία. Οχι δεν χρειαζεται γιατι δεν διακοπτεις, αλλα κανεις φορητοτητα Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Οχι δεν χρειαζεται γιατι δεν διακοπτεις, αλλα κανεις φορητοτητα Αρα σε αυτή την περίπτωση πως αυτοί γνωρίζουν πως φεύγω αζημιως; Πρέπει με καποιο μέηλ πχ να το γνωστοποιησω; Ρωτάω ξανά γιατί αυτοί ειναι ικανοί να με χρεωσουν λέγοντας πως δεν είχαν ενημέρωση για το λόγο που φεύγω. Σας ζαλισα πρωί πρωί. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Αρα σε αυτή την περίπτωση πως αυτοί γνωρίζουν πως φεύγω αζημιως; Πρέπει με καποιο μέηλ πχ να το γνωστοποιησω; Ρωτάω ξανά γιατί αυτοί ειναι ικανοί να με χρεωσουν λέγοντας πως δεν είχαν ενημέρωση για το λόγο που φεύγω. Σας ζαλισα πρωί πρωί. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας! Το αζημιως ειναι οταν διακοπτεις τελειως απο οσο ξερω και οχι για να πας σε αλλη εταιρια. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Το αζημιως ειναι οταν διακοπτεις τελειως απο οσο ξερω και οχι για να πας σε αλλη εταιρια. Δεν υπάρχει διάκριση. Μπορείς να επιλέξεις διακοπή ή φορητότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Οι 4ψηφιοι δεν ισχυουν πλεον παντως. Για να διακοψει πας σε ενα καταστημα, κανουν την αιτηση και σε παιρνουν τηλεφωνο και το διακοπτουν απευθειας αυτοι ή αν σου πουν να πας στο καταστημα, πηγαινεις ΧΩΡΙΣ 4ψηφιο και στο διακοπτουν απο εκει. Δυστυχώς ισχύουν οι 4ψήφιοι. Πριν 2 βδομάδες πήγα στο Γερμανό, διότι η Cosmote ήταν κλειστή (Ελλαδίτσα) και ζήτησα διακοπή (κι αποσύνδεση, οριστικό delete!), απ΄το κατάστημα φαντάζομαι με δόλο δε μ' ενημέρωσε κανείς για τους 4ψήφιους, ούτε κάλεσαν, ούτε με κάλεσαν απ' την Cosmote. Αν δεν κινούσα εγώ διαδικασία, ακόμα λογαριασμούς θα λάμβανα. Στο 13888 που κάλεσα, μ' ενημέρωσε η κοπέλα πως θα χρειαστώ τους 4ψήφιους κι αμέσως γίνεται η διακοπή (όχι εντελώς αμέσως, μαξ λίγες μέρες μέχρι την πλήρη αποσύνδεση) κι έπειτα με συνέδεσε με το Τμήμα Ακυρώσεων που ω του θαύματος απήντησαν στην κλήση (όταν καλούσα εγώ, έτρωγα γείωση) η 1η κοπέλα μάλλον ήταν καινούργια ή περιορισμένης ευθύνης και με πάσαρε στην επόμενη, που προσπάθησε να το τρενάρει αλλά είπα την καραμέλα πως φεύγω για εξωτερικό και πως δε θα παίρνουν χρήμα :lol: Πήρα τους 4ψήφιους, καβάλησα λεωφορείο, πήγα Γερμανό, στραβομουτσούνιασαν (διότι φαντάζομαι είναι άσχημη εικόνα καταστήματος να παρουσιάζει αποσυνδέσεις και σαφώς λιγότερο τζίρο) και το έκαναν! https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Λογικά θα μπορείς να προβείς και σε φορητότητα, ελπίζω να μην υπάρχει λογοπαίγνιο πως "δεν αναγράφει φορητότητα" :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Δυστυχώς ισχύουν οι 4ψήφιοι. Πριν 2 βδομάδες πήγα στο Γερμανό, διότι η Cosmote ήταν κλειστή (Ελλαδίτσα) και ζήτησα διακοπή (κι αποσύνδεση, οριστικό delete!), απ΄το κατάστημα φαντάζομαι με δόλο δε μ' ενημέρωσε κανείς για τους 4ψήφιους, ούτε κάλεσαν, ούτε με κάλεσαν απ' την Cosmote. Αν δεν κινούσα εγώ διαδικασία, ακόμα λογαριασμούς θα λάμβανα. Στο 13888 που κάλεσα, μ' ενημέρωσε η κοπέλα πως θα χρειαστώ τους 4ψήφιους κι αμέσως γίνεται η διακοπή (όχι εντελώς αμέσως, μαξ λίγες μέρες μέχρι την πλήρη αποσύνδεση) κι έπειτα με συνέδεσε με το Τμήμα Ακυρώσεων που ω του θαύματος απήντησαν στην κλήση (όταν καλούσα εγώ, έτρωγα γείωση) η 1η κοπέλα μάλλον ήταν καινούργια ή περιορισμένης ευθύνης και με πάσαρε στην επόμενη, που προσπάθησε να το τρενάρει αλλά είπα την καραμέλα πως φεύγω για εξωτερικό και πως δε θα παίρνουν χρήμα :lol: Πήρα τους 4ψήφιους, καβάλησα λεωφορείο, πήγα Γερμανό, στραβομουτσούνιασαν (διότι φαντάζομαι είναι άσχημη εικόνα καταστήματος να παρουσιάζει αποσυνδέσεις και σαφώς λιγότερο τζίρο) και το έκαναν! https://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Λογικά θα μπορείς να προβείς και σε φορητότητα, ελπίζω να μην υπάρχει λογοπαίγνιο πως "δεν αναγράφει φορητότητα" :O Πριν 2 εβδομαδες. Τωρα δεν υπαρχουν 4ψηφιοι Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. March 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2018 Πριν 2 εβδομαδες. Τωρα δεν υπαρχουν 4ψηφιοι :lol::lol::lol: Ακόμα κι εκεί, άτυχος!!! :lol::lol::lol: Δεν το ήξερα, πάντως ευχαριστώ για την ενημέρωση :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
annakriti Δημ. March 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2018 (edited) :lol::lol::lol: Ακόμα κι εκεί, άτυχος!!! :lol::lol::lol: Δεν το ήξερα, πάντως ευχαριστώ για την ενημέρωση :) Εμένα μου έδωσαν τετραψήφιο χθες. Τελικά θα παραμείνω στην cosmote με καρτοκινητό αφού μου έδωσαν μια χαρά δωράκια. Αρχικά μου είπαν πως αν φύγω απο την εταιρεία θα πληρώσω ποινή. Όταν τους ειπα τι γράφει η ΕΕΤΤ με έβαλαν στην αναμονή και μου είπαν " ω ναι έχετε δίκιο, ζητάμε συγγνώμη". Πάντως ο κάθε υπάλληλος τα δικά του. Ευτυχώς που καταγράφονται οι κλήσεις. Οπότε σήμερα μετά απο 14 χρόνια bye bye συμβόλαιο! Edited March 22, 2018 by annakriti Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. March 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2018 Εμένα μου έδωσαν τετραψήφιο χθες. Τελικά θα παραμείνω στην cosmote με καρτοκινητό αφού μου έδωσαν μια χαρά δωράκια. Αρχικά μου είπαν πως αν φύγω απο την εταιρεία θα πληρώσω ποινή. Όταν τους ειπα τι γράφει η ΕΕΤΤ με έβαλαν στην αναμονή και μου είπαν " ω ναι έχετε δίκιο, ζητάμε συγγνώμη". Πάντως ο κάθε υπάλληλος τα δικά του. Ευτυχώς που καταγράφονται οι κλήσεις. Οπότε σήμερα μετά απο 14 χρόνια bye bye συμβόλαιο! Την καλυτερη δουλεια εκανες. Το Whats up θα σε καλυψει,εκτος αν κανεις μεγαλη χρηση ιντερνετ και ελαχιστες κλησεις,οποτε δες το Frog. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.