Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πολυ καλο site το παραπανω...

 

Για τα προσθετα λαδιου θα συμφωνησω με το οτι δεν ειναι αναγκαια αφου τα long life που βαζουμε ειναι απλα κορυφαια και υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες της VW!

 

http://www.edge.castrol.co.uk/en/#/products/en/pitstop/

 

http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9014551&contentId=7029541

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ρε παιδιά μια ερωτησούλα,ξέρετε πόσο κοστίζει όλο το εξωτερικό λουκ του GTi με τοποθέτηση???(Πλαινα,εμπρός-πίσω προφυλακτήρας,αεροτομή σε GT sport)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, είχα να μπώ στο forum από την Παρασκευή και δεν το πίστευα ότι προστέθηκαν πάνω από 2 σελίδες...

 

Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας...

 

Και εγώ από την αρχή το TSI το "ταΐζω" μόνο με 95άρα... (αυστηρά από δύο μόνο πρατήρια - εκτός περιόδου ταξιδίων-διακοπών που βάζεις όπου ... μείνεις!!!)

 

(Στο manual αναφέρει ότι ο κινητήρας με τα 170 άλογα παίρνει 98άρα και γι'αυτό υποθέτω ότι αν έκανα αναβάθμιση του εγκεφάλου θα χρειαζόμουν 100άρα...)

 

Το σύστημα με την μίξη 100άρας με 95άρα είχε περάσει σαν ιδέα από το μυαλό μου κάποια στιγμή... αλλά σκέφτηκα ότι ίσως ήταν ρίσκο με όλα αυτά τα χημικά πρόσθετα που βάζουν μέσα...

 

Νομίζω ότι στο επόμενο ταξίδι θα δοκιμάσω την μίξη 2/1 που ανέφερε ο KIRRA...

Link to comment
Share on other sites

Θα' χε ενδιαφέρον να το βλέπαμε, πως το κάνουν...

 

Βάζω και 4:

4. Δεν έβαλα κάποιο έξτρα, δε θα ειδοποιηθώ για χαμηλή πίεση ελαστικού ε?

(γιατί ένας φίλος που παρήγγειλε πριν 2 μήνες το έβαλε σαν εξοπλισμό με 60-70, ενώ στη δική μου λίστα δεν υπήρχε επιλογη! [το Νοέμβριο] Την αυξημένη τιμή όμως την πλήρωσα...)

 

(More info: Στην αμερική από το 2004 και μετά όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν το σύστημα STANDARD)

 

Το σύστημα TPMS αποτελείται στην πραγματικότητα μόνο από κάποιες επιπλέον ρουτίνες στο πρόγραμμα του ABS (και φυσικά το κουμπάκι του reset της ρύθμισης). Γι'αυτό και το κόστος του είναι σχετικά μικρό (όχι βέβαια αν σκεφτείς ότι σου βάζουν ένα καλώδιο και ένα κουμπί μόνο!!!)

 

Με το σύστημα αυτό, ο εγκέφαλος του ABS μόλις κατάλαβει ότι κάποιο λάστιχο περιστρέφεται γρηγορότερα από τα υπόλοιπα καταλαβαίνει ότι έχει χάσει αέρα και σε ειδοποιεί.

 

Αν είσαι άτυχος και σου έχουν χάσει όλα τα λάστιχα δεν θα το καταλάβει!!

 

(Βέβαια το χειμώνα που είχα βάλει αλυσίδες το λαμπάκι ήταν μόνιμα αναμμένο!!!)

 

Το πραγματικό σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών περιλαμβάνει ασύρματους αισθητήρες μέσα σε κάθε λάστιχο (και ρεζέρβα βέβαια) που μετράνε πίεση και θερμοκρασία συνέχεια !!! Αλλά το κόστος είναι άλλο...

 

Στην Αμερική το έκαναν υποχρεωτικό γιατί είχε σκοτωθεί αρκετός κόσμος από λάστιχα τα οποία διαλυόντουσαν στο δρόμο λόγω θερμοκρασίας - όταν είναι ξεφούσκωτο το λάστιχο ζεσταίνεται υπερβολικά με την μεγάλη ταχύτητα. (Σιγα μην ελέγξουν την πίεση στα λάστιχα τα αμερικανάκια!!! Χεχε)

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα...

Άσε, έχω καλύτερα πράγματα να κάνω στο αυτοκίνητο..

Καλύτερα να ελέγχω κάθε 3 βδομάδες αέρα manually.

 

200 ευρώ απ'ότι είχα δει οι σωστοί μετρητές.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ή κακά νέα? (και για ποιούς?)

 

Τέλος ο 1400 TSI 140ps (?)

Τέλος ο 1400 TSI 170ps (GT) (?)

 

Καλωσορίστε τον 1400 TSI 160ps !!!!!!

 

Κανένας που να μπορεί να το διασταυρώσει και να μάθει (αν όντως ισχύει) αν το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου????

Link to comment
Share on other sites

Την παρασκευη ειχα παει να φουλαρω το γκολφ σε ενα πρατηριο της Shell και με την ευκαιρια το εδωσα για πλυσιμο στο "ΧΕΡΙ".Ξαφνικα το ειδα το αυτοκινητο στην βουρτσα..

οταν το παρελαβα ειδα κατι μικρες γρατζουνιες στο παρμπριζ μπροστα που υπεθεσα οτι προκληθηκαν απο την βουρτσα.φυσικα το δικιο μου δεν θα το εβρισκα οποτε δεν ανοιξα θεμα.

Λεω να παω στην αντιπροσωπεια να ρωτησα αν μπορουν να τις "φανε" με καμια αλοιφη.Εσεις τι λετε ?Δεν ειναι μεγαλες ουτε βαθιες απλα ειναι σπαστικο γιατι το ματι σου παει συνεχεια στην γρατζουνια και σπαζεσαι (και πληρωσα για να τις αποκτησω.....)

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Oυτε καλα,ουτε κακα και για κανεναν,οπως περιπου το εγραψες...

Δεν εχει να κανει με αντοχη κινητηρα ή αλλες ιστοριες που εχουν κατα καιρους ακουστει.

Αλλωστε οι διαφορες ειναι αμελητέες.

H συγκεκριμενη αναδιανομή της ιπποδυναμης των μοντελων της VW ειναι απλα θεμα marketing.

 

Οσο για τις "βουρτσες" καλο ειναι να αποφευγονται ανεξαρτητως αυτοκινητου! :)

 

Αλοιφη Safe Cut της Turtle Wax.Εξαφανιζει σημαδια απο περιττώματα πουλιων και μικρης εκτασης γρατζουνιες,δοκιμασμενα!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Καλά ή κακά νέα? (και για ποιούς?)

 

Τέλος ο 1400 TSI 140ps (?)

Τέλος ο 1400 TSI 170ps (GT) (?)

 

Καλωσορίστε τον 1400 TSI 160ps !!!!!!

 

Κανένας που να μπορεί να το διασταυρώσει και να μάθει (αν όντως ισχύει) αν το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου????

 

νομίζω υπάρχει ήδη ο TSI 150ps στο touareg. Το είχα δει σε εφημερίδα με τις διάφορες εκδόσεις. (Όπως πχ και 2lt TSI -> 200ps για το touareg)

 

Επίσης για το touareg, κάπου είχα διαβάσει (δυστυχώς δε θυμάμαι πηγή) ότι έριξαν τα άλογα από 170 σε 150 για να αυξήσουν τη ροπή. Το λέω μήπως δεν είναι πάντοτε θέμα μάρκετινγκ, αλλά μήπως σχετίζεται και με το βάρος ή την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, κλπ.. Ας διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Την παρασκευη ειχα παει να φουλαρω το γκολφ σε ενα πρατηριο της Shell και με την ευκαιρια το εδωσα για πλυσιμο στο "ΧΕΡΙ".Ξαφνικα το ειδα το αυτοκινητο στην βουρτσα..

οταν το παρελαβα ειδα κατι μικρες γρατζουνιες στο παρμπριζ μπροστα που υπεθεσα οτι προκληθηκαν απο την βουρτσα.φυσικα το δικιο μου δεν θα το εβρισκα οποτε δεν ανοιξα θεμα.

Λεω να παω στην αντιπροσωπεια να ρωτησα αν μπορουν να τις "φανε" με καμια αλοιφη.Εσεις τι λετε ?Δεν ειναι μεγαλες ουτε βαθιες απλα ειναι σπαστικο γιατι το ματι σου παει συνεχεια στην γρατζουνια και σπαζεσαι (και πληρωσα για να τις αποκτησω.....)

 

Καλησπέρα και από μένα. Χρησιμοποιώ την ψιλή έκδοση της αλοιφής από 3Μ. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

νομίζω υπάρχει ήδη ο TSI 150ps στο touareg. Το είχα δει σε εφημερίδα με τις διάφορες εκδόσεις. (Όπως πχ και 2lt TSI -> 200ps για το touareg)

 

Επίσης για το touareg, κάπου είχα διαβάσει (δυστυχώς δε θυμάμαι πηγή) ότι έριξαν τα άλογα από 170 σε 150 για να αυξήσουν τη ροπή. Το λέω μήπως δεν είναι πάντοτε θέμα μάρκετινγκ, αλλά μήπως σχετίζεται και με το βάρος ή την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, κλπ.. Ας διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.

Be well.

 

File mou dn sou ta eipane swsta;)

To touareg DN vgainei me kinitires 1.4 kai 2.0 tsi ;)

Auto pou les esu einai to TIGUAN

 

Filika

 

Nikolas;)

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

νομίζω υπάρχει ήδη ο TSI 150ps στο touareg. Το είχα δει σε εφημερίδα με τις διάφορες εκδόσεις. (Όπως πχ και 2lt TSI -> 200ps για το touareg)

 

Επίσης για το touareg, κάπου είχα διαβάσει (δυστυχώς δε θυμάμαι πηγή) ότι έριξαν τα άλογα από 170 σε 150 για να αυξήσουν τη ροπή. Το λέω μήπως δεν είναι πάντοτε θέμα μάρκετινγκ, αλλά μήπως σχετίζεται και με το βάρος ή την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, κλπ.. Ας διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.

Be well.

Δεν ειναι το Touareg, αλλα το Tiguan;)

Ροπη:

TSi 140 ps 220/1750

TSi 170 ps 240/1750

TSi 150 ps 240/1750 (Tiguan)

Τα στοιχεια απο http://www.vw.gr;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι το Touareg, αλλα το Tiguan;)

Ροπη:

TSi 140 ps 220/1750

TSi 170 ps 240/1750

TSi 150 ps 240/1750 (Tiguan)

Τα στοιχεια απο http://www.vw.gr;)

 

thanx για την παρατήριση παιδιά. Πάντως όντως τελικά υπάρχει ποικιλία ας πούμε TSI κινητήρων, δλδ και με 150ps και δίλιτρος, κλπ.

Be well.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Αν μιλαμε για το Golf-που νομιζω πως αυτο εννοει ο φιλος-τοτε μονο θεμα marketing ειναι και οχι καποιου προβληματος στις αντοχες του κινητηρα.

Για αλλα αυτοκινητα του ομιλου και ποσο μαλλον τα SUVs,τοτε το βαρος και η αεροδυναμικη παιζουν σιγουρα μεγαλυτερο ρολο στις επιδοσεις που θελουν να τους δωσουν,σε συγκριση ομως παντα με τον ανταγωνισμο που καλουνται να αντιμετωπισουν.

Και παλι ομως οι διαφορες ειναι μικρες...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά κάτι δεν λέτε καλά για το tiguan και τους κινητήρες του.

Αυτή την στιγμή το tiguan κυκλοφορεί με κινητήρες:

 

TSI 1.4lt με 150ps στις 5800rpm και 240Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 4000rpm

TSI 2.0lt με 170ps στις 4300rpm και 280Nm από τις 1700rpm μέχρι τις 4200rpm

TSI 2.0lt με 200ps στις 5100rpm και 280Nm από τις 1700rpm μέχρι τις 5000rpm

TDI 2.0lt με 140ps στις 4200rpm και 320Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 2500rpm

TDI 2.0lt με 170ps στις 4400rpm και 350Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 2500rpm

 

Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Την παρασκευη ειχα παει να φουλαρω το γκολφ σε ενα πρατηριο της Shell και με την ευκαιρια το εδωσα για πλυσιμο στο "ΧΕΡΙ".Ξαφνικα το ειδα το αυτοκινητο στην βουρτσα..

οταν το παρελαβα ειδα κατι μικρες γρατζουνιες στο παρμπριζ μπροστα που υπεθεσα οτι προκληθηκαν απο την βουρτσα.φυσικα το δικιο μου δεν θα το εβρισκα οποτε δεν ανοιξα θεμα.

Λεω να παω στην αντιπροσωπεια να ρωτησα αν μπορουν να τις "φανε" με καμια αλοιφη.Εσεις τι λετε ?Δεν ειναι μεγαλες ουτε βαθιες απλα ειναι σπαστικο γιατι το ματι σου παει συνεχεια στην γρατζουνια και σπαζεσαι (και πληρωσα για να τις αποκτησω.....)

 

Σου γρατζούνισαν οι βούρτσες το παρμπριζ και όχι το χρώμα; Δεν παίζει κάτι τέτοιο, εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Σου γρατζούνισαν οι βούρτσες το παρμπριζ και όχι το χρώμα; Δεν παίζει κάτι τέτοιο, εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος.

 

+1 κ γω το εχω παει σε βουρτσα αλλα μου το εκανε χαλια το χρωμα ολο <<αραχνες>>

Link to comment
Share on other sites

Αλλο το χρωμα και αλλο το παρμπριζ... Αν εφταιγε η βουρτσα θα σου ειχα καταστρεψει εντελως το χρωμα πριν σου γδαρει το παρμπριζ!! Κατι αλλο στο προκαλεσε αυτο...

 

Παντως ειδικα για το παρμπριζ υπαρχει πολη καλη και δωρεαν λυση και ονομαζεται θραυση κρυσταλλων... Σφυρακι, μπαμ και δωρεαν αλλαγη!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά κάτι δεν λέτε καλά για το tiguan και τους κινητήρες του.

Αυτή την στιγμή το tiguan κυκλοφορεί με κινητήρες:

 

TSI 1.4lt με 150ps στις 5800rpm και 240Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 4000rpm

TSI 2.0lt με 170ps στις 4300rpm και 280Nm από τις 1700rpm μέχρι τις 4200rpm

TSI 2.0lt με 200ps στις 5100rpm και 280Nm από τις 1700rpm μέχρι τις 5000rpm

TDI 2.0lt με 140ps στις 4200rpm και 320Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 2500rpm

TDI 2.0lt με 170ps στις 4400rpm και 350Nm από τις 1750rpm μέχρι τις 2500rpm

 

Ελπίζω να βοήθησα.

Τι ακριβως δεν εχουμε πει καλα?:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Την παρασκευη ειχα παει να φουλαρω το γκολφ σε ενα πρατηριο της Shell και με την ευκαιρια το εδωσα για πλυσιμο στο "ΧΕΡΙ".Ξαφνικα το ειδα το αυτοκινητο στην βουρτσα..

οταν το παρελαβα ειδα κατι μικρες γρατζουνιες στο παρμπριζ μπροστα που υπεθεσα οτι προκληθηκαν απο την βουρτσα.φυσικα το δικιο μου δεν θα το εβρισκα οποτε δεν ανοιξα θεμα.

Λεω να παω στην αντιπροσωπεια να ρωτησα αν μπορουν να τις "φανε" με καμια αλοιφη.Εσεις τι λετε ?Δεν ειναι μεγαλες ουτε βαθιες απλα ειναι σπαστικο γιατι το ματι σου παει συνεχεια στην γρατζουνια και σπαζεσαι (και πληρωσα για να τις αποκτησω.....)

 

Πιο πιθανο ειναι να εγιναν με το χερι παρα με τη βουρτσα.

Με το χερι αυτο που γινεται ειναι οτι το σφουγγαρι μαζευει την σκονη/κοκους

και ολες τις αλλες βρωμιες και τα γυριζει τριβοντας τα παλι στο αυτοκινητο.

Για μενα ποτε με το χερι (εκτος και αν το κανω μονος μου και φροντιζω το σφουγγαρι να ειναι καθαρο καθε φορα που το ακουμπαω πανω στο αυτοκινητο) αλλα ουτε και με βουρτσα.

Μονο σε πλυντηριο με πανια.

Οσο για τις αλοιφες αν εχει χαραχθει το επιστρωμα/χρωμα μονο προσωρινη θα ειναι η εφαρμογη, αν οχι κατι θα γινει.

Παντως για να τις φανε λιγο δυσκολο γιατι θα φανε μαζι και το χρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρισω το θεμα η γρατζουνια ειναι στο γυαλι (μπροστινο μπαρπριζ) και οχι στην λαμαρινα.

Πηγα στην CARGLASS και μου ειπανε οτι δεν γινεται επισκευη γρατζουνιας παρα μονο θραυσης.δηλαδη επισκευαζουνε σπασμενο-ραγισμενο μπαρπριζ αλλα με γρατζουνια τιποτα.

 

@ Chris_l και eagle1 τις αλοιφες που προτεινατε ειναι για γυαλι η για λαμαρινα?

 

@amelidis Εννοεις να το σπασω μονος μου και να μου τα πληρωσει η ασφαλεια( μικτη εχω :P)

δεν πρεπει ομως να ερθει να το δει καποιος απο την ασφαλιστικη πριν παω να το αλλαξω?αν και δεν μου κανει η καρδια να το σπασω...

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο σου λεω... Το οτι εχεις μικτη δεν λεει κατι! Και με "απλη" ασφαλιση η θραυση κρυσταλλων ειναι σχεδον παντα μεσα στο πακετο!!

 

Δεν ειναι αναγκη να το κανεις κομματια... Μετα θα θελεις καθαρισμα και στο εσωτερικο! Απλα χτυπα το λιγο να κανει με ωραιοτατη ρωγμη και πηγαινε το σε ενα μαγαζι με το οποιο συνεργαζεται η ασφαλεια σου για αλλαγη με γνησιο!! Αν χρειαστει να το δει εμπειρογνωμονας θα το συνενοηθει το μαγαζι με την ασφαλεια σου, αν και δεν νομιζω...

Σαν λογο θραυσης αν σε ρωτησουν θα τους πεις πετραδακι απο την εθνικη οδο μιας και ειναι και το πιο συνηθες!!

 

Τωρα αν εχεις προβλημα να το κανεις εσυ, μπορω να στο κανω εγω! ;) :D Αλλα πιστεψε με δεν ειναι και πολυ δυσκολο...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω μια που μιλατε για γρατζουνιες.

 

Το δικο μου GT το πλενω εγω ο ιδιος με το χερι. Παρατηρησα μερικες επιφανιακες γρατζουνιες (αραχνες) οι οποιες εινα τοσο επιφανειακες που φαινονται μονο οταν κοιτας σε εντονο φως και σε ειδικη γωνια. Αυτες με ενα γυαλισμα δεν θα φυγουν κανονικα? Δεν μιλαμε για βαθειες γρατζουνιες που εχει φυγει το χρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...