Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορείτε να δείτε λίγο σε αυτές τις φωτογραφίες, μήπως κάποιο/α λάστιχο/α μου δεν είναι σωστό/ά?

 

http://www.flickr.com/photos/25816614@N05/sets/72157604647180697/

 

Ξέρω, δεν είναι και ό,τι καλύτερες οι φωτο..

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

 

Δεν βλεπω να εχουν τιποτα.

Τα MICHELIN energy δεν εχεις?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι ναι, απλά είχα την υπόνοια ότι τα πέλματα δεν πατάνε στο δρόμο με τον ίδιο τρόπο. Σαν πχ τα αυλάκια να διώχνουν διαφορετικά το νερό σε κάθε δεξιά ρόδα.. ή κάτι τέτοιο.

 

Θα το δείξω και σε κάποιον in the real world...

Ευχαριστώ..

Link to comment
Share on other sites

koitaxte basika tha to paro me leasing stin etairiamou...alla me problimatizei auti i mikri diafora stin timi...afou to programma tou leasing bgainei me tin idia dosi,alla me 1000 euro diafora sto sto telos parapano gia to an tha kratiso to car...to mono pou me provlimatizei einai i katanalosi...kai i aksiopistia!!!kai prin me fate exo diabasei ola ta post!!!telos panton...tha doume...an kano kapoia kinisi tha sas enimeroso...kai isos anebaso kai foto...thnks a lot...
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ???ΑΝ ΠΑΡΩ ΑΜΑΞΙ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 2008 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 2007?
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ???ΑΝ ΠΑΡΩ ΑΜΑΞΙ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 2008 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 2007?

 

Οχι....;)

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο διήμερο με τις ζέστες και τη σκόνη η πρόσφυση των ελαστικών έχει μειωθεί δραματικά... Σε σημείο που το ABS "παρεμβαίνει" σε κανονική διαδρομή μέσα στην πόλη.

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς ή είναι ιδέα μου;

 

Για τα εργοστασιακά Michelin αναφέρομαι

Link to comment
Share on other sites

KIRRA οταν κουμπωσες την ποδια του GTi στο TSi μπορεσες να βαλεις παλι πισω ολες τις βιδες απο τους θολους?σε εμενα οι τελευταιες δεν μπαινουν γιατι δεν ταιριαζουν οι αποστασεις της νεας ποδιας με τις κατω τελευταιες τρυπες στους θολους(αριστερα - δεξια).κατα τα αλλα μαι χαρα κουμπωσε η ποδια του GTi.εβαλα και 2 μπουκες λιγο πιο μεγαλες σε διαμετρο απο τις εργοστασιακες του GTi για να γεμισει πιο πολυ η καμαρα της ποδιας...

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο διήμερο με τις ζέστες και τη σκόνη η πρόσφυση των ελαστικών έχει μειωθεί δραματικά... Σε σημείο που το ABS "παρεμβαίνει" σε κανονική διαδρομή μέσα στην πόλη.

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς ή είναι ιδέα μου;

 

Για τα εργοστασιακά Michelin αναφέρομαι

 

+1 φίλε μου. μου το παρουσίασε χωρις μεγάλη ταχύτητα σε διαδρομή στην πόλη

Link to comment
Share on other sites

+1 φίλε μου. μου το παρουσίασε χωρις μεγάλη ταχύτητα σε διαδρομή στην πόλη

 

Κι εμένα χτες με τα Michelin. (Αν και ο δρόμος ήταν σα γυαλί, αλλά έχω ξεναπεράσει από κει κανονικά.)

ilias
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι στα 8000 χλμ και άρχισαν να τρίζουν τα φρένα. Συμβαίνει σε κανέναν και πως λύνεται;
Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι στα 8000 χλμ και άρχισαν να τρίζουν τα φρένα. Συμβαίνει σε κανέναν και πως λύνεται;

 

είμαι στα 8100 χλμ. σήμερα το παρατήρησα μόνο για μια στιγμή αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί δεν ξαναέτριξαν μετά από λίγο.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Τα φρενα ισως τριζουν και απο την πολυ σκονη των ημερων, λεω εγω τωρα...Προσπαθω να καταλαβω ποσο μπουκωμενος ή οχι ειναι ο κινητηρας του GT μου, στις 3000 σαλ και με 5η ταχυτητα το κοντερ ειναι ελαχιστα πανω απο τα 100χλμ/ωρα. Οποιος εχει κανει αναλογη μετρηση ας μου πει.
Link to comment
Share on other sites

KIRRA οταν κουμπωσες την ποδια του GTi στο TSi μπορεσες να βαλεις παλι πισω ολες τις βιδες απο τους θολους?σε εμενα οι τελευταιες δεν μπαινουν γιατι δεν ταιριαζουν οι αποστασεις της νεας ποδιας με τις κατω τελευταιες τρυπες στους θολους(αριστερα - δεξια).κατα τα αλλα μαι χαρα κουμπωσε η ποδια του GTi.εβαλα και 2 μπουκες λιγο πιο μεγαλες σε διαμετρο απο τις εργοστασιακες του GTi για να γεμισει πιο πολυ η καμαρα της ποδιας...

 

Οι δυο τελευταιες βιδες οπως ειδες δεν προσαρμοζονται αλλα και οπως παλι διαπιστωσες δεν υπαρχει κανενα προβλημα στο κουμπωμα.

Link to comment
Share on other sites

Το να τρίζουν τα φρένα πέρα από ενοχλητικό είναι κι ενδεικτικό ότι έχουν κάποιο πρόβλημα και σε τί μπορεί να οφείλεται;
Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω παρατηρήσει τρίξιμο στα φρένα στο παρκάρισμα όπου το αυτοκίνητο είναι σχεδόν σταματημένο ή σε πολύ χαμηλή ταχύτητα. Όχι τόσο πολύ τρίξιμο όσο συντονισμός όπου αντηχεί σε όλη την καμπίνα
Link to comment
Share on other sites

Το τριξιμο στα φρενα ΔΕΝ ειναι προβλημα....

Απλα η αντικατασταση του αμιαντου με πιο φιλικα προς το περιβαλλον υλικα εχει καποιες φορες αυτο το επακολουθο!

Link to comment
Share on other sites

Μονο προς τα κατω εχεις τις ιδιες επιδοσεις. Και εχω βαρεθει να λετε οτι αν και ειχατε τα χρηματα πηρατε το GT απο το GTi. Εχετε βαλει €5000 extras στο GT? Αν ναι τοτε συμφωνω αντι να παρετε γυμνο αμαξι περνετε ενα κατωτερο, εξοπλισμενο με τις αναγκες σας. Αλλα ρε παιδια το GT ΔΕΝ εχει ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση με το GTi.

 

Συμφωνω. καμια σχεση τα 2 αυτοκινητα. αλλα αν δεν οδηγησεις το GTI, δεν προκειται ποτε να το καταλαβεις

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται... Καμια σχεση ειδικα στο επιπεδο των επιδοσεων!!

Ουτως η αλλως το Gt δεν βγηκε για να ανταγωνιστει το GTi... Απλα ειναι μια οικονομικοτερη σε καυσιμα εκδοση του Golf!

 

GTi δεν θα γινει ποτε... Για την ακριβεια απεχει παρα πολυ!!

Link to comment
Share on other sites

Εννοειται... Καμια σχεση ειδικα στο επιπεδο των επιδοσεων!!

Ουτως η αλλως το Gt δεν βγηκε για να ανταγωνιστει το GTi... Απλα ειναι μια οικονομικοτερη σε καυσιμα εκδοση του Golf!

 

GTi δεν θα γινει ποτε... Για την ακριβεια απεχει παρα πολυ!!

 

Sorry, αλλα μ αυτα που λες δειχνεις ποσα λιγα ξερεις για τα αμαξια. Ειδικα οταν λες οτι το GT, με αυτον τον πραγματικα επαναστατικο κινητηρα, ειναι ''απλα μια οικονομικοτερη σε καυσιμα εκδοση του Golf'' (??????). Δεν βγαζει νοημα, αλλα δεν εχει καμια σημασια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κατι που λεω εγω... και πραγματικα δεν δινω δεκαρα αν σε εσενα βγαζει νοημα η οχι!

Αυτο ειναι που ανεφερε η VW κατα την παρουσιαση του TSi κινητηρα! Ο λογος εξελιξης του ηταν η οικονομια καυσιμου και οχι η ιπποδυναμη!

To ποιος ξερει πραγματα για τα αυτοκινητα ας το αφησουμε καλυτερα... Φανηκε!

 

Οσο για τον "επαναστατικο" κινητηρα, αυτος εμφανιστηκε για πρωτη φορα σε μια Lancia πριν απο περιπου 11 η 12 χρονια... Επανασταση με διαφορα φασης δηλαδη! ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κατι που λεω εγω... και πραγματικα δεν δινω δεκαρα αν σε εσενα βγαζει νοημα η οχι!

Αυτο ειναι που ανεφερε η VW κατα την παρουσιαση του TSi κινητηρα! Ο λογος εξελιξης του ηταν η οικονομια καυσιμου και οχι η ιπποδυναμη!

To ποιος ξερει πραγματα για τα αυτοκινητα ας το αφησουμε καλυτερα... Φανηκε!

 

Οσο για τον "επαναστατικο" κινητηρα, αυτος εμφανιστηκε για πρωτη φορα σε μια Lancia πριν απο περιπου 11 η 12 χρονια... Επανασταση με διαφορα φασης δηλαδη! ;)

 

Καταρχας ειτε δινεις δεκαρα ειτε ολοκληρο Ευρω, δεν βγαζει νοημα γενικα οχι μονο για μενα.O λογος εξελιξης του ηταν η βελτιωση της σχεσης ιπποδυναμη/οικονομια καθως και η μειωση εκπομπων CO2.Αν ηταν μονο η οικονομια, θα μεναμε στον παλιο καλο 90αρι (PS) κινητηρα.

Η διαφορα με τον κινητηρα που φορουσε η Lancia Delta S4 (ενα καθαρα αγωνιστικο αμαξι) ειναι τεραστια. Το concept ειναι ιδιο. Αλλα η εξελιξη τεραστια. Τοσο στα ηλεκτρονικα, οσο στα υλικα, οσο στην αξιοπιστια και τελικα στην διαθεση σε μαζικη παραγωγη ενος κινητηρα που φαινεται οτι ηρθε για να μεινει.

 

Σου συστηνω να διαβασεις αυτο

 

http://www.vwvortex.com/cgi-bin/artman/exec/view.cgi?archive=7&num=1496&printer=1

 

ετσι απλα για να μαθεις και να μην εκτιθεσαι. Οχι οτι ειναι κακο, απλα οταν δεν ξερεις κατι καλυτερα να μην το παιζεις οτι ξερεις.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα που λες... Οχι πως εχουν και καμια σημασια, αλλα τι ακριβως προσπαθεις να μου δειξεις??

Οτι το GT ειναι ανταξιο του GTi? Γιατι απο εκει ξεκινησε η κουβεντα... Το προβλημα το GT ομως δεν ειναι η ιπποδυναμη, καθε αλλο θα ελεγα εγω!

Σε ολα τα αλλα υστερει σε σχεση με το GTi! Και αυτος ηταν και ο λογος για τον οποιο ο, συμπαθεστατος κατα τ'αλλα, Jeremy Clarkson υποκλιθηκε μπροστα το Golf GTi V αλλα δεν γυρισε ουτε να φτυσει το GT!

 

Οσο για τα υλικα, τα ηλεκτρικα και την αξιοπιστια του κινητηρα της S4 νομιζω πως οι διαφορες ειναι πληρως δικαιολογημενες... Υπαρχει εκεινο το, πως το λενε?!?! Α, ναι! ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ! Νομιζω οτι τα δικαιολογει μεν, καθιστα δε την τεχνολογια Turbo-Compressor ως μη επαναστατικη! ;)

Οσο για τον 90αρη FSi ειναι σημαντικοτατα πιο βενζινοβορος απο οποιοδηποτε TSi, μπορει οχι σε ολο το φασμα των στροφων και σε ολες τις συνθηκες αλλα συνολικα ειναι πιο βενζινοβορος! Ειδικοτερα σε υψηλες αλλα σταθερες ταχυτητες... Αλλα απο την αλλη ο TSi ειναι και πολυ πιο ακριβος στην κατασκευη του!

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα που λες... Οχι πως εχουν και καμια σημασια, αλλα τι ακριβως προσπαθεις να μου δειξεις??

Οτι το GT ειναι ανταξιο του GTi? Γιατι απο εκει ξεκινησε η κουβεντα... Το προβλημα το GT ομως δεν ειναι η ιπποδυναμη, καθε αλλο θα ελεγα εγω!

Σε ολα τα αλλα υστερει σε σχεση με το GTi! Και αυτος ηταν και ο λογος για τον οποιο ο, συμπαθεστατος κατα τ'αλλα, Jeremy Clarkson υποκλιθηκε μπροστα το Golf GTi V αλλα δεν γυρισε ουτε να φτυσει το GT!

 

Οσο για τα υλικα, τα ηλεκτρικα και την αξιοπιστια του κινητηρα της S4 νομιζω πως οι διαφορες ειναι πληρως δικαιολογημενες... Υπαρχει εκεινο το, πως το λενε?!?! Α, ναι! ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ! Νομιζω οτι τα δικαιολογει μεν, καθιστα δε την τεχνολογια Turbo-Compressor ως μη επαναστατικη! ;)

Οσο για τον 90αρη FSi ειναι σημαντικοτατα πιο βενζινοβορος απο οποιοδηποτε TSi, μπορει οχι σε ολο το φασμα των στροφων και σε ολες τις συνθηκες αλλα συνολικα ειναι πιο βενζινοβορος! Ειδικοτερα σε υψηλες αλλα σταθερες ταχυτητες... Αλλα απο την αλλη ο TSi ειναι και πολυ πιο ακριβος στην κατασκευη του!

 

 

Προσπαθω να σου δειχω οτι δεν εχεις ιδεα τι λες τοση ωρα.:) Επανασταση για μενα, ειναι να αξιοποιησεις και να εξελισεις μια ιδεα σε τετοιο βαθμο που μαζικα να ειναι εφαρμοσιμη και αξιοπιστη. Αυτος ο κινητηρας ειναι μια επανασταση τεχνολογικα. Δεν κανω ουτε εκανα συγκριση του GT με το GTI. Απλα ειπα μερικα πραγματα γιατι ελεγες αλαμπουρνεζικα του στιλ ''το GT ειναι ειναι απλα ενα πιο οικονομικο GOLF!'' Καταρχας δεν ειναι πιο οικονομικο GOLF. Ειναι ομως το πιο οικονομικο GOLF σε σχεση με την ιπποδυναμη του. Δηλ εχει την καλυτερη αναλογια κυβικα/ιπποδυναμη και ιπποδυναμη/καταναλωση. Και αν θες να συγκρινουμε με το GTI αυτο ακριβως ειναι και το μεγαλυτερο ατου του. Και αυτο ακριβως ειδα και εγω οταν διαλεξα μεταξυ των δυο αν και ειχα τα λεφτα να παρω GTI. Ειδα οτι το στησιμο, οι διαφορα στις επιδοσεις και η διαφορα στα κοστη (τελη, καταναλωση, ασφαλειες) δεν δικαιολογουνται. Με αλλα λογια προτιμω να εχω ενα αμαξι που μπορει να εχει μικρες διαφορες ρεπριζ (γιατι 0-100 δεν εχουν διαφορα) και 15 χιλιομετρα τελικη λιγοτερη, αλλα απο την αλλη εναν κινητηρα διαμαντι, με χαμηλη καταναλωση για τοση ιπποδυναμη, χαμηλα τελη και χαμηλες ασφαλειες. Και στην τελικη μ αρεσει να ειμαι μερος της τεχνολογιας του μελλοντος στους κινητηρες. Γιατι το μελλον ειναι αυτο. Οχι 2λιτροι, 3λιτροι και 4λιτροι. Το μελλον ειναι χαμηλος κυβισμος με την μεγαλυτερη δυνατη ιπποδυναμη και την χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση-ριποι. Για να μην μιλησουμε για ηλεκτροκινηση και υβριδικα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...