Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν εσυ νιωθεις ανικανος να προστατεψεις τον εαυτο σου απο τις παραπανω περιπτωσεις γιατι απλα βαριεσαι να κανεις μια βολτα παραπανω η βαριεσαι να ανοιξεις λιγο μια σελιδα στο ιντερνετ και να δεις σε ποια πρατηρια επιβληθηκαν προστιμα και χρειαζεσαι μονιμως μια νταντα/κρατος να σε βοηθαει αυτο ειναι δικο σου θεμα... ;)

Εγω μια χαρα μπορω και προστατευω και το αυτοκινητο αλλα και την τσεπη μου!

Πάντως στη λίστα αυτή δεν είδα κανένα πρατήριο από τα Χανιά όπου μένω. Αυτό τι σημαίνει;

 

Έχουν όλα ανόθευτη βενζίνη ή δεν έχουν γίνει έλεγχοι εδώ; Ή μήπως πρέπει να αγοράσω στο σπίτι μου εξοπλισμό χημείου να κάνω τους ελέγχους μόνος μου γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με εμένα. Ε ναι τότε θέλω τη νταντά-κράτος να ασχοληθεί!

 

Όσον αφορά την έρευνα αγοράς προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω στα Χανιά γιατί όλα τα πρατήρια είναι σε ακτίνα λίγων χιλιομέτρων. Για ρώτησε κάποιον που μένει στην Αθήνα όμως.

 

Αν εγώ ξέρω να ξεχωρίζω και να προστατεύομαι δε σημαίνει ότι μπορεί να το κάνει κάθε θεία (και όχι μόνο) που γεμίζει το αμαξάκι της να πάει στη δουλειά της. Αυτοί είναι που καταστρέφουν τον υγιή ανταγωνισμό με την άγνοιά τους.

 

Και κάτι όχι τόσο άσχετο, το skroutz το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ για τις αγορές σου; Ή μήπως προτιμάς να κατεβαίνεις βόλτα στα μαγαζιά της πόλης σου και να συγκρίνεις τιμές για τις αγορές σου; Αν το καλοσκεφτείς πρόκειται για το ίδιο πράγμα απλά δε θα το κάνουν ιδιώτες αλλά το κράτος-νταντά. Ε και άμα είναι τόσο πρόβλημα ας το κάνουν ιδιώτες, εγώ* το όφελός μου θα το έχω ως καταναλωτής ούτως ή άλλως.

 

(* όπου "εγώ" βάλε όλους τους καταναλωτές και όχι μόνο τον εαυτό μου ή εαυτό σου)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πάντως στη λίστα αυτή δεν είδα κανένα πρατήριο από τα Χανιά όπου μένω. Αυτό τι σημαίνει;

 

Έχουν όλα ανόθευτη βενζίνη ή δεν έχουν γίνει έλεγχοι εδώ; Ή μήπως πρέπει να αγοράσω στο σπίτι μου εξοπλισμό χημείου να κάνω τους ελέγχους μόνος μου γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με εμένα. Ε ναι τότε θέλω τη νταντά-κράτος να ασχοληθεί!

 

Ακριβώς το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ στην Ξάνθη, και γι αυτό λέω ότι πρέπει να καταγράφονται και τα ελεγμένα και καθαρά πρατήρια.

 

(funny, ήμουν χανιά την προηγ. βδομάδα..)

 

Πάντως ρώτησα και έμαθα ότι τους ελέγχους τους κάνει μία υπηρεσία τους νομαρχίας ή του δήμου στην περιοχή μου, και μίλησα με τον υπεύθυνο που είπε ότι "βεβαίως γίνονται, πολλοί έλεγχοι"...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη λίστα αυτή δεν είδα κανένα πρατήριο από τα Χανιά όπου μένω. Αυτό τι σημαίνει;

 

Έχουν όλα ανόθευτη βενζίνη ή δεν έχουν γίνει έλεγχοι εδώ; Ή μήπως πρέπει να αγοράσω στο σπίτι μου εξοπλισμό χημείου να κάνω τους ελέγχους μόνος μου γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με εμένα. Ε ναι τότε θέλω τη νταντά-κράτος να ασχοληθεί!

 

Όσον αφορά την έρευνα αγοράς προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω στα Χανιά γιατί όλα τα πρατήρια είναι σε ακτίνα λίγων χιλιομέτρων. Για ρώτησε κάποιον που μένει στην Αθήνα όμως.

 

Αν εγώ ξέρω να ξεχωρίζω και να προστατεύομαι δε σημαίνει ότι μπορεί να το κάνει κάθε θεία (και όχι μόνο) που γεμίζει το αμαξάκι της να πάει στη δουλειά της. Αυτοί είναι που καταστρέφουν τον υγιή ανταγωνισμό με την άγνοιά τους.

 

Και κάτι όχι τόσο άσχετο, το skroutz το έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ για τις αγορές σου; Ή μήπως προτιμάς να κατεβαίνεις βόλτα στα μαγαζιά της πόλης σου και να συγκρίνεις τιμές για τις αγορές σου; Αν το καλοσκεφτείς πρόκειται για το ίδιο πράγμα απλά δε θα το κάνουν ιδιώτες αλλά το κράτος-νταντά. Ε και άμα είναι τόσο πρόβλημα ας το κάνουν ιδιώτες, εγώ* το όφελός μου θα το έχω ως καταναλωτής ούτως ή άλλως.

 

(* όπου "εγώ" βάλε όλους τους καταναλωτές και όχι μόνο τον εαυτό μου ή εαυτό σου)

Το οτι δεν υπαρχουν πρατηρια απο τα Χανια μπορει να σημανει 2 πραγματα τα οποιο ανεφερες ομως...

1. Οτι δεν βρεθηκαν πρατηρια με παρατυπιες στα καυσιμα τους!

2. Οτι δεν ετυχε να ελεγθει καποιο πρατηριο απο την συγκεκριμενη περιοχη!

Το ιδιο πιθανο ειναι να ισχυουν και τα δυο!

 

Οσο για τους δικου σου ελεγχους αυτο ειναι πολυ ευκολο να το κανεις και μονος σου χωρις να χρειαζεσαι χημικο εργαστηριο... Απλα συγκρινεις τα αποτελεσματα! Βασικο ομως ειναι το να βαζεις απο ενα πρατηριο το οποιο με τον καιρο θα μαθεις αν ειναι καθαρο η οχι! Γενικα οσο μεγαλυτερη εμπειρια εχεις απο το αυτοκινητο τοσο ευκολοτερο ειναι να καταλαβεις αν το καυσιμο που εβαλες ειναι καλο (συγκρινοντας τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα, βλεποντας το ποσα χιλιομετρα βγαζει το αυτοκινητο υπο τις ιδιες συνθηκες και με το ιδιο ποσο καυσιμου στο ρεζερβουαρ κλπ)

 

Διαφορετικα αν επιλεξεις μια απο τις 2 εταιριες που διενεργουν και οι ιδιες ελεγχους στα πρατηρια τους (περα απο τους κρατικους ελεγχους!) μπορεις να ζητησεις τα πιστοποιητικα ελεγχου! Τα πρατηρια της SHELL ας πουμε εχουν στην εισοδο τους ενα χαρτι το οποιο αναφερει ποτε ελεχθηκαν για τελευταια φορα...

Ακριβώς το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ στην Ξάνθη, και γι αυτό λέω ότι πρέπει να καταγράφονται και τα ελεγμένα και καθαρά πρατήρια.

 

(funny, ήμουν χανιά την προηγ. βδομάδα..)

 

Πάντως ρώτησα και έμαθα ότι τους ελέγχους τους κάνει μία υπηρεσία τους νομαρχίας ή του δήμου στην περιοχή μου, και μίλησα με τον υπεύθυνο που είπε ότι "βεβαίως γίνονται, πολλοί έλεγχοι"...

 

Οι ελεγχοι των πρατηριων δεν γινονται ουτε απο τους δημους ουτε απο τις νομαρχιες... Αλλωστε ουτε οι μεν ουτε οι δε διαθετουν τα μεσα και την τεχνογνωσια να το κανουν!

Οι ελεγχοι διενεργουνται απο τα ΚΕΔΑΚ (ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ) τα οποια ΚΕΔΑΚ ανηκουν στο Υπουργειο Αναπτυξης και για αυτο τα προστιμα βρισκονται στην κεντρικη τους σελιδα και μπορει να τα δει οποιοσδηποτε ανα πασα στιγμη!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι,

είχα κάποια προβλήματα με το Touran TSi που έχω (απώλεια συμπίεσης) τα οποία διορθώθηκαν χωρίς όμως το αμάξι να μπεί καν στο διαγνωστικό. Όποιος ενδιαφέρεται ας δει τα προηγούμενα μυνήματα μου και θα κατανοήσει το πρόβλημα και της πορεία επιλυσής του.

Μου προτάθηκε λοιπόν να περάσω απο το δίκτυο της Kosmocar για να επιβεβαιώσουν την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου (κάτι το οποίο θα κάνω). Θέλω όμως πρώτα με τη βοήθεια κάποιου που έχει VAG-COM να καταγράψω απλά τα σφάλματα που έχουν μέχρι τώρα ανιχνευτέι γιατί φοβάμαι πως θα σβήσουν τα σφάλματα (για να μην υπάρχουν και τεκμήρια του προβλήματος).

Αν κανείς απο την Αθήνα έχει διάθεση (και VAG-COM) ας επικοινωνήσει δημόσια ή προσωπικά μαζί μου για να το κανονίσουμε. Να πώ ότι μιλάμε για μοντέλο MY08.

Link to comment
Share on other sites

Μα όταν πήρα τηλ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ή κάπως έτσι) μου είπαν ότι για Ξάνθη είναι υπεύθυνη η Νομαρχία.

 

Και όντως μετά μίλησα με το τμήμα "εμπορίου και..." και μου είπε τα παραπάνω..

 

Μου φαίνεται με το bloka και το katagelies πρέπει να πιέσουμε, να δημοσιεύονται ΟΛΟΙ οι έλεγχοι που γίνονται..

Link to comment
Share on other sites

Kalimera. Mporei na fanei ligo periergo-xazo ayto pou 8a rwthsw alla mhpws mporei kapoios na mou pei an einai dynato na 3exwrisei kaneis to 1,4 Golf GT 140 Hp apo to antistoixo 122HP? Pws mporw na eimai sigourh oti mou exei parado8ei to prwto kai oxi to deutero? Epishs an 3erete kapoio kalo synergeio gia metrhsh ths ippodunamhs sthn a8hna?

 

Eyxaristw gia th boh8eia

 

Θα το αναφέρει η αδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου που θα παραλάβεις. Να κρατήσεις το δελτίο παραγγελίας υπογεγραμένο και με σφαγίδα αντιπροσωπίας ( για πάσα νόμιμη χρήση ).ΟΛΑ τα αλλα ειναι ψύλλοι στα άχυρα!!!:cool:

Link to comment
Share on other sites

Kalimera. Mporei na fanei ligo periergo-xazo ayto pou 8a rwthsw alla mhpws mporei kapoios na mou pei an einai dynato na 3exwrisei kaneis to 1,4 Golf GT 140 Hp apo to antistoixo 122HP? Pws mporw na eimai sigourh oti mou exei parado8ei to prwto kai oxi to deutero? Epishs an 3erete kapoio kalo synergeio gia metrhsh ths ippodunamhs sthn a8hna?

 

Eyxaristw gia th boh8eia

 

Γειά σου Μαρία,

 

Λοιπόν, ως "γυναίκα του οδηγού" θέλεις να είσαι σίγουρη τί σκαρώνει ο σύζηγος ??

 

Ανοίγεις το καπώ του αυτοκινήτου και εαν δεις αυτό τότε είναι το 122 HP

http://www.imageshack.gr/files/lnkooc8h90vkx7ihv0ry_thumb.jpg

 

εαν δεις αυτό, τότε είναι το 140HP

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα όταν πήρα τηλ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ή κάπως έτσι) μου είπαν ότι για Ξάνθη είναι υπεύθυνη η Νομαρχία.

 

Και όντως μετά μίλησα με το τμήμα "εμπορίου και..." και μου είπε τα παραπάνω..

 

Μου φαίνεται με το bloka και το katagelies πρέπει να πιέσουμε, να δημοσιεύονται ΟΛΟΙ οι έλεγχοι που γίνονται..

Κατηγορηματικα τους ελεγχους που διενεργει ο ανεξαρτητος φορεας για τον ελεγχο των καυσιμων ειναι το Υπουργειο Αναπτηξης!

Καμια σχεση δεν εχουν ουτε οι νομαρχιες ουτε οι δημοι...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να διαφωνώ με αυτά που λες σκέψου και το εξής όμως. Η διαφορά ενός χρόνου περίπου από την κυκλοφορία του TSi και των άλλων turbo κινητήρων δεν συνεπάγεται ότι οι άλλοι είδαν τον TSi και εκ των υστέρων ακολούθησαν. Δεν παρασκευάζεται νέος κινητήρας και γραμμή παραγωγής σε ένα χρόνο, σίγουρα θα ήταν ήδη στα σχεδιαστήρια απλά η VW έκανε πρώτη την κίνησή της στο όλο παιχνίδι

 

Ο TSI δεν ειναι φυσικα μονο τουρμπο αλλα και κομπρεσσορας για ανοιγμα απο χαμηλα (εννοω τον 1.4 tsi που εχει μονο η VW και οχι παλι τον απλο 1.4 με τα 122 αλογα που ειναι μονο τουρμπο και εχει αλουμινενιο μπλοκ ).

Ολες οι υπολοιπες εταιρες που ετρεξαν μετα απλως προσαρμοσαν μονο τουρμπο στα υπαρχοντα μοντελα μικρου κυβισμου(καλα οχι ετσι απλα αλλα χαριν συντομιας το λεω ετσι). Καμμια σχεση με τον twin charger TSI(kompressor/turbo) της VW που παραμενει 'ειδικος' και πρωτοπορος για αυτοκινητο ευρειας παραγωγης.

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

 

ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ.

ΕΧΩ ΕΝΑ JETTA GT το οποίο πήρα καινούργιο και τώρα έχει 6000 χλμ. Να διευκρινήσω ότι είναι αυτοκίνητο με leasing αλλά το παρέλαβα με 20 χλμ.

Στα 500χλμ άκουγα τριξίματα από κάτω από το αυτοκίνητο. Πήγα στην αντιπροσωπεία και κάτι μαγικά έκαναν και για 1 ημέρα σταμάτησαν τα τριξίματα μετά πάλι τα ίδια. Ξαναπήγα και μου είπαν ότι είναι τα σινεμπλόκ και τα άλλαξαν όμως μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξουν και τις βάσεις και τα αμοσρτισέρ μπροστά. Επιτέλους αυτό τελείωσε. Στα 1000χλμ άρχισε να τρέμει το αυτοκίνητο στο ρελαντί. Το πάω 2 φορές και μου λένε ότι άλλαξαν μπεκ και πολλαπλασιαστή στον τρίτο κύλινδρο. Όλα καλά για 3 ημέρες τώρα όμως πάλι τα ίδια. Επίσης μου στράβωσαν την ακτίνα του τιμονιού κι όταν πήγα και μου την έφτιαξαν τώρα το τιμόνι έχει τζόγο.

Σας ρωτώ λοιπόν:

1) Τι να φταίει για το τρέμμουλο στο ρελαντί (το οποίο δεν είναι σταθερό)

2) Ο τζόγος επανέρχεται?

3) Επίσης από την αρχή το αυτοκίνητο όταν βάζω πρώτη και ξεκινάω ακούγεται ένα γρατζούνισμα στο αμπραγιάζ σαν κάτι να τρίβεται ή να βρίσκει. Τι μπορεί να είναι.

Παιδιά ζητώ την κατανόησή σας για τις ερωτήσεις αλλά θέλω να ξέρω τι να πω όταν πάω στην αντιπροσωπεία γιατί νομίζω ότι με δουλεύουν.

Σας ευχαριστώ και πάλι χρόνια πολλά.

 

1) ενα ψιλοτρεμουλο/ασταθεια εχουν μερικες φορες τα tsi (140/170 hp) στο ρελαντι, χωρις ομως να αυξομειωνονται οι στροφες, αν και εχω αρκετο καιρο να το δω στο δικο μου.Ισως με τον καιρο να μειωνεται, δεν ειναι κατι ομως (αν φυσικα συμβαινει ετσι)

2) ο τζογος πρεπει να φυγει γι'αυτο πηγαινε το αμεσως στην αντιπροσωπεια. Κατι δεν κανανε σωστα.

3) δεν προβλεπεται, πηγαινε στην αντιπροσωπεια.

 

Οπως πρεπει να ξερεις τα Jetta φτειαχνονται/συναρμολογουνται στο Μεξικο (αν δεν κανω λαθος) οποτε μεγαλυτερες πιθανοτητες για αστοχιες.

Οι εκει νομοι και κανονες (ωστε να διευκολυνεται η εγκατασταση των μοναδων, εκτος των φτηνων εργατικων) τους υποχρεωνουν μονο να κατασκευαζουν μερος των ανταλλακτικων τοπικα με οτι αυτο συνεπαγεται ασχετα αν ειναι υπο την εποπτεια και με το σημα της VW.

Link to comment
Share on other sites

1) ενα ψιλοτρεμουλο/ασταθεια εχουν μερικες φορες τα tsi (140/170 hp) στο ρελαντι, χωρις ομως να αυξομειωνονται οι στροφες, αν και εχω αρκετο καιρο να το δω στο δικο μου.Ισως με τον καιρο να μειωνεται, δεν ειναι κατι ομως (αν φυσικα συμβαινει ετσι)

2) ο τζογος πρεπει να φυγει γι'αυτο πηγαινε το αμεσως στην αντιπροσωπεια. Κατι δεν κανανε σωστα.

3) δεν προβλεπεται, πηγαινε στην αντιπροσωπεια.

 

Οπως πρεπει να ξερεις τα Jetta φτειαχνονται/συναρμολογουνται στο Μεξικο (αν δεν κανω λαθος) οποτε μεγαλυτερες πιθανοτητες για αστοχιες.

Οι εκει νομοι και κανονες (ωστε να διευκολυνεται η εγκατασταση των μοναδων, εκτος των φτηνων εργατικων) τους υποχρεωνουν μονο να κατασκευαζουν μερος των ανταλλακτικων τοπικα με οτι αυτο συνεπαγεται ασχετα αν ειναι υπο την εποπτεια και με το σημα της VW.

 

μονο για το πρωτο εχω προσωπικη εμπειρια... το εκανε για ενα διαστημα αλλα τωρα εχει καιρο να το κανει... δεν ελαβα ποτε απαντηση...

καλα μη τον "τρομαζεις" τον ανθρωπο... και τα Polo/Passat στην ισπανια τα εφτιαχναν/φτιαχνουν (με το δικο μας πολο δεν εχουμε προβλημα)... και οι 1.8Τ 5V στην ουγγαρια (αν θυμαμαι καλα) και τι εγινε;;;; δε νομιζω πως τα θεματα αυτα σχετιζονται με το που εχει κατασκευαστει... προσωπικα πιστευω οτι αφου ειναι vw ειναι vw... στην τελικη που ξερεις απο που εχει προελθει το καθε κομματι και στο δικο μας "γερμανικο" golf;

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1) Τι να φταίει για το τρέμμουλο στο ρελαντί (το οποίο δεν είναι σταθερό)

2) Ο τζόγος επανέρχεται?

3) Επίσης από την αρχή το αυτοκίνητο όταν βάζω πρώτη και ξεκινάω ακούγεται ένα γρατζούνισμα στο αμπραγιάζ σαν κάτι να τρίβεται ή να βρίσκει. Τι μπορεί να είναι.

Παιδιά ζητώ την κατανόησή σας για τις ερωτήσεις αλλά θέλω να ξέρω τι να πω όταν πάω στην αντιπροσωπεία γιατί νομίζω ότι με δουλεύουν.

Σας ευχαριστώ και πάλι χρόνια πολλά.

 

Χρονια πολλα σε ολους.

 

1) Το τρεμουλο στο ρελαντι μπορει να ειναι και παλι πολλαπλασιαστης. Αν οχι τοτε ας ριξουν μια ματια και στα μπουζι και τα μπουζοκαλωδια.

 

2) Αυτο που ειπε ο Kirra.

 

3) Αν ο ηχος ειναι σαν ενα γραναζι που γυριζει και σταματαει οταν πατας συμπλεκτη, τοτε πιθανοτατα ειναι το ρουλεμαν συμπλεκτη, αλλαγη μεσα στην εγγυηση.

 

Οσο για το θεμα GT vs GTI, εχοντας οδηγησει και τα 2 οντως οι διαφορες μεταξυ τους ειναι μεγαλες, αλλα πιστευω οτι υπερβαλλετε λιγο, θα νομιζει κανεις οτι συγκρινουμε το GT με κανενα kart ή Rallye. Και λεγοντας οτι το GT ειναι απλα ενα οικονομικο Golf νομιζω οτι το αδικουμε, το αμαξι δεν ειναι σπορ αλλα ειναι πολυ αποτελεσματικο εστω και αν υστερει σε αισθηση. Οσο για τον κινητηρα του τα εχουν πει οι υπολοιποι.

Link to comment
Share on other sites

filaraki an mporeis,ginetai na mou peis pou akrivos sto ebay vrikes ta xenon fanaria gia to golf v, giati epsaksa ki ego kai den ta vrika...

 

 

http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-5-V-XENON-SCHEINWERFER-XENONSCHEINWERFER-GT-R32_W0QQitemZ250239559926QQcmdZViewItem

 

 

http://cgi.ebay.de/VW-Golf-5-V-Jetta-orig-Xenon-Scheinwerfer-Bj2004_W0QQitemZ160233742675QQcmdZViewItem

 

http://cgi.ebay.de/VW-XENON-SCHEINWERFER-SATZ-GOLF-V-5-JETTA-R32-GTI-NEU_W0QQitemZ140228330067QQcmdZViewItem

 

 

Αυτα με ενα γρηγορο ψαξιμο.....

Πρεπει ομως να το παρακολουθεις καθημερινα το θεμα ....γιατι ανα διαστηματα μπαινουν και ευκαιριες...!!!

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Αν εσυ νιωθεις ανικανος να προστατεψεις τον εαυτο σου απο τις παραπανω περιπτωσεις γιατι απλα βαριεσαι να κανεις μια βολτα παραπανω η βαριεσαι να ανοιξεις λιγο μια σελιδα στο ιντερνετ και να δεις σε ποια πρατηρια επιβληθηκαν προστιμα και χρειαζεσαι μονιμως μια νταντα/κρατος να σε βοηθαει αυτο ειναι δικο σου θεμα... ;)

Εγω μια χαρα μπορω και προστατευω και το αυτοκινητο αλλα και την τσεπη μου!

 

απο που βαζεις εσυ βενζινη?περιοχη και πρατηριο εννοω

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν υπαρχουν πρατηρια απο τα Χανια μπορει να σημανει 2 πραγματα τα οποιο ανεφερες ομως...

1. Οτι δεν βρεθηκαν πρατηρια με παρατυπιες στα καυσιμα τους!

2. Οτι δεν ετυχε να ελεγθει καποιο πρατηριο απο την συγκεκριμενη περιοχη!

Το ιδιο πιθανο ειναι να ισχυουν και τα δυο!

 

Οσο για τους δικου σου ελεγχους αυτο ειναι πολυ ευκολο να το κανεις και μονος σου χωρις να χρειαζεσαι χημικο εργαστηριο... Απλα συγκρινεις τα αποτελεσματα! Βασικο ομως ειναι το να βαζεις απο ενα πρατηριο το οποιο με τον καιρο θα μαθεις αν ειναι καθαρο η οχι! Γενικα οσο μεγαλυτερη εμπειρια εχεις απο το αυτοκινητο τοσο ευκολοτερο ειναι να καταλαβεις αν το καυσιμο που εβαλες ειναι καλο (συγκρινοντας τον τροπο λειτουργιας του κινητηρα, βλεποντας το ποσα χιλιομετρα βγαζει το αυτοκινητο υπο τις ιδιες συνθηκες και με το ιδιο ποσο καυσιμου στο ρεζερβουαρ κλπ)

 

Διαφορετικα αν επιλεξεις μια απο τις 2 εταιριες που διενεργουν και οι ιδιες ελεγχους στα πρατηρια τους (περα απο τους κρατικους ελεγχους!) μπορεις να ζητησεις τα πιστοποιητικα ελεγχου! Τα πρατηρια της SHELL ας πουμε εχουν στην εισοδο τους ενα χαρτι το οποιο αναφερει ποτε ελεχθηκαν για τελευταια φορα...

 

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τις γνώσεις σου, έχω αμφιβολία αν μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει μια 5-10% νοθευμένη βενζίνη... (εγώ δε νομίζω ότι μπορώ) Ο βενζινάς το βγάζει το κατιτίς του κτυπά και τις τιμές και είναι όλοι ευχαριστημένοι! Μιας και έλεγχοι στην επαρχία δεν γίνονται αν λάβουμε υπόψη το 2ο σενάριο...

 

Και οι 2 μας (όλοι μας βασικά) αναζητάμε την πιο καθαρή και φτηνή βενζίνη για το αυτοκίνητό μας. Εν μέρει συμφωνώ με την δική σου αντιμετώπιση των πραγμάτων (περί εμπειρίας και γνώσεων) αλλά φαντάσου που καταλήγει αυτός ο τρόπος σκέψης: Θα πρέπει να είσαι έξπερ στους υπολογιστές για να μη σου τη "φέρει" ο οποιοσδήποτε τεχνικός κάθε φορά που χαλά το pc σου ή ακόμα καλύτερα να μην το πας καν για επισκευή, θα πρέπει να είσαι έξπερ για το αυτοκίνητό σου για τους ίδιους λόγους (βενζίνη, σέρβις), για το σπίτι που θα κτίσεις, για την τηλεόραση και την κάμερα που θα πάρεις, το hi end σύστημα ήχου κλπ κλπ...

 

Με όσο περισσότερα πράγματα ασχολείσαι τόσο περισσότερη γνώση θα πρέπει να αποκτάς για να τα γνωρίζεις καλύτερα από το μέσο όρο, πράγμα που σημαίνει διάβασμα, ώρες ασχολίας και προπαντός χρήμα. Και αν δεν πρόκειται για κάποιο χόμπι τότε δε νομίζω ότι όλοι μπορούν αυτά να τα διαθέσουν

 

Ουφ νομίζω ότι έδωσα νέο ορισμό για το offtopic! Συγχωρέστε με

Link to comment
Share on other sites

απο που βαζεις εσυ βενζινη?περιοχη και πρατηριο εννοω

Εγω βασικα βαζω απο τα πρατηρια του πατερα μου... Αλλα δεν προκειται να τα αναφερω δημοσια για να μην κινδυνεψω να χαρακτηριστει η κινηση μου αυτη ως διαφημηση! ;)

Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τις γνώσεις σου, έχω αμφιβολία αν μπορεί κάποιος να ξεχωρίσει μια 5-10% νοθευμένη βενζίνη... (εγώ δε νομίζω ότι μπορώ) Ο βενζινάς το βγάζει το κατιτίς του κτυπά και τις τιμές και είναι όλοι ευχαριστημένοι! Μιας και έλεγχοι στην επαρχία δεν γίνονται αν λάβουμε υπόψη το 2ο σενάριο...

 

Και οι 2 μας (όλοι μας βασικά) αναζητάμε την πιο καθαρή και φτηνή βενζίνη για το αυτοκίνητό μας. Εν μέρει συμφωνώ με την δική σου αντιμετώπιση των πραγμάτων (περί εμπειρίας και γνώσεων) αλλά φαντάσου που καταλήγει αυτός ο τρόπος σκέψης: Θα πρέπει να είσαι έξπερ στους υπολογιστές για να μη σου τη "φέρει" ο οποιοσδήποτε τεχνικός κάθε φορά που χαλά το pc σου ή ακόμα καλύτερα να μην το πας καν για επισκευή, θα πρέπει να είσαι έξπερ για το αυτοκίνητό σου για τους ίδιους λόγους (βενζίνη, σέρβις), για το σπίτι που θα κτίσεις, για την τηλεόραση και την κάμερα που θα πάρεις, το hi end σύστημα ήχου κλπ κλπ...

 

Με όσο περισσότερα πράγματα ασχολείσαι τόσο περισσότερη γνώση θα πρέπει να αποκτάς για να τα γνωρίζεις καλύτερα από το μέσο όρο, πράγμα που σημαίνει διάβασμα, ώρες ασχολίας και προπαντός χρήμα. Και αν δεν πρόκειται για κάποιο χόμπι τότε δε νομίζω ότι όλοι μπορούν αυτά να τα διαθέσουν

 

Ουφ νομίζω ότι έδωσα νέο ορισμό για το offtopic! Συγχωρέστε με

 

Σε αυτο δεν εχεις αδικο...Ειναι δυσκολα αντιληπτη αλλα αν ασχολεισαι με το αυτοκινητο, τοτε μπορει και να γινει αντιληπτη! Ομως μια τοσο μικρη νοθεια της ταξης του 5-10% δεν εχει νοημα! Αφενος μεν εσυ με το αυτοκινητο σου δεν θα παθεις το παραμικρο (ασχετο μεν, αλλα ειπα να παρω και τις δυο πλευρες!) αλλα και απο την αλλη το κερδος για τον βενζινα ειναι πολυ μικρο σε σχεση με την "φασαρια" που εχει αυτη η νοθεια αλλα κυριως σε σχεση με το ρισκο που θα παρει! Τετοιες νοθειες μπορει να σχετιζονται με αλλους λογους, μη δολιους!

 

Το θεμα ειναι οτι τελικα δυο πραγματα μετρανε στο ποσο καθαρο θα ειναι το καυσιμο που θα μπει στο ρεζερβουαρ του αυτοκινητου σας... Το πρωτο ειναι το σημα της εταιριας που θα επιλεξετε με την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ να θεωρει τις SHELL και ΕΛΙΝ με τεραστια διαφορα μπροστα απο τις υπολοιπες αλλα και ο ιδιωτης που θα λειτουργει τα πρατηρια... Οπως σε ολους τους κλαδους, ετσι και στους πρατηριουχους υπαρχουν οι καλοι και οι κακοι επαγγελματιες!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω βασικα βαζω απο τα πρατηρια του πατερα μου...

 

Τετοιες νοθειες μπορει να σχετιζονται με αλλους λογους, μη δολιους!

 

Xρησιμο θα ηταν σε ολους μας-λογω της εμπειριας σου-να μας αναφερεις αν μπορεις,το πως ο καθε πρατηριουχος μπορει να ελενξει την ποιοτητα του καυσιμου που του παραδιδεται απο την εταιρεια ή τον ιδιο τον οδηγο της...

Εχω ακουσει οτι και εκει παιζει νοθεια!

Οι δεξαμενες του πρατηριου καθε ποτε πρεπει να καθαριζονται?

Ειναι μεγαλη ταλαιπωρια για τον πρατηριουχο?Τις καθαριζει κανεις?

------------------------------------------------------------------------

Οσον αφορα τον Clarkson στο Top Gear,εχει αναφερθει το εξης σε αρκετα forum Ελληνικα και ξενα.

Ο τυπος οδηγουσε με το πληκτρο W σε θεση on,για το οποιο δεν ειχε ιδεα του τι κανει-τo ανεφερε κιολας ο αθεοφοβος-βγαζοντας ετσι λανθασμενα συμπερασματα.

Δεν ξερω αν αληθευει,αλλα τον εχω ικανό να το`χει κανει...

Δυο συναδελφοι μου παντως που εχουν το GTi (και οι δυο μανιακοί με τα αυτοκινητα 40+αρηδες,ο ενας μαλιστα και οδηγος αγωνων) εχουν βρει το GTI πιο μαλακο απο το GT.Και οι δυο προτιμουν τη συμπεριφορα του GT που ειναι πιο sportiv απο αυτη του πιο πολιτισμενου αλλα σαφως ανωτερου GTI.

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Xρησιμο θα ηταν σε ολους μας-λογω της εμπειριας σου-να μας αναφερεις αν μπορεις,το πως ο καθε πρατηριουχος μπορει να ελενξει την ποιοτητα του καυσιμου που του παραδιδεται απο την εταιρεια ή τον ιδιο τον οδηγο της...

Εχω ακουσει οτι και εκει παιζει νοθεια!

Οι δεξαμενες του πρατηριου καθε ποτε πρεπει να καθαριζονται?

Ειναι μεγαλη ταλαιπωρια για τον πρατηριουχο?Τις καθαριζει κανεις?

------------------------------------------------------------------------

Οσον αφορα τον Clarkson στο Top Gear,εχει αναφερθει το εξης σε αρκετα forum Ελληνικα και ξενα.

Ο τυπος οδηγουσε με το πληκτρο W σε θεση on,για το οποιο δεν ειχε ιδεα του τι κανει-τo ανεφερε κιολας ο αθεοφοβος-βγαζοντας ετσι λανθασμενα συμπερασματα.

Δεν ξερω αν αληθευει,αλλα τον εχω ικανό να το`χει κανει...

Δυο συναδελφοι μου παντως που εχουν το GTi (και οι δυο μανιακοί με τα αυτοκινητα 40+αρηδες,ο ενας μαλιστα και οδηγος αγωνων) εχουν βρει το GTI πιο μαλακο απο το GT.Και οι δυο προτιμουν τη συμπεριφορα του GT που ειναι πιο sportiv απο αυτη του πιο πολιτισμενου αλλα σαφως ανωτερου GTI.

Σωστα τα γραφεις για τον Jeremy αλλα αυτα που λες οτι το GT ειναι πιο sport απο το GTi δεν ισχυει. Μαλλον αναποδα το ειπανε.

Link to comment
Share on other sites

Xρησιμο θα ηταν σε ολους μας-λογω της εμπειριας σου-να μας αναφερεις αν μπορεις,το πως ο καθε πρατηριουχος μπορει να ελενξει την ποιοτητα του καυσιμου που του παραδιδεται απο την εταιρεια ή τον ιδιο τον οδηγο της...

Εχω ακουσει οτι και εκει παιζει νοθεια!

Οι δεξαμενες του πρατηριου καθε ποτε πρεπει να καθαριζονται?

Ειναι μεγαλη ταλαιπωρια για τον πρατηριουχο?Τις καθαριζει κανεις?

Λοιπον θα τα απαντησω ολα με τη σειρα!

1) Οχι, ο πρατηριουχος δεν εχει τροπο να ελενξει απο μονος του τα καυσιμα που παδαδιδει... Το μονο που μπορει να ελενξει ειναι η ακριβεια των αντλιων, δηλαδη το αν οταν η αντλια γραφει 1 λιτρο καυσιμου εχει παραδωσει πραγματι 1 λιτρο καυσιμου και οχι περισσοτερο η λιγοτερο!

Ειδικα αν σκεφτεις οτι παραγγελνουμε καυσιμα σχεδον καθημερινα για καποιους τυπους καυσιμων ενω για τους υπολοιπους καθε 2-3 μερες τοτε δεν εχει και νοημα να ελενξεις την ποιοτητα! Μεχρι να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα θα εχει αδειασει η δεξαμενη του πρατηριου και θα πουλας αλλη παρτιδα...

Το μονο που κανει ο πρατηριουχος ειναι να κραταει ενα μικρο δειγμα καυσιμου το οποιο σφραγιζεται απο τον οδηγο του βυτιου για καθε δεξαμενη που γεμιζει ετσι ωστε να μπορει να φανει αργοτερα αν στα καυσιμα αυτα εχει επελθει καποια μεταβολλη!!

 

2) Η νοθεια που λαμβανει χωρα κατα την παραδωση των καυσιμων ειναι αρκετα απλη στην κατανοηση της... Το καθε βυτιο εχει αρκετα διαμερισματα τα οποια γεμιζονται με καυσιμα! Αν παραδωσει απο ενα διαμερισμα πετρελαιο αλλα λογο κλισης του πρατηριου η λαθος υπολογισμου του οδηγου δεν αδειασει εντελως το διαμερισμα μετα μπορει να το γεμισει με αμολυβδη και να παει για παραδωση σε αλλο πρατηριο! Ε, αυτη η αμολυβδη θα εχει και ενα μικρο -πρακτικα ελαχιστο- ποσοστο πετρελαιου μεσα της... (αυτες ειναι οι νοθειες του 5% που ανεφερα πιο επανω και δεν γινοναι απο δολο!) Οι δε συνεπειες για το αυτοκινητο περα απο μια πολυ μικρη πτωση της ιπποδυναμης ειναι αμελητεες!!

 

3) Καθαρισμος των δεξαμενων θα γινει μονο σε 2-3 περιπτωσεις... Ειναι παρα πολυ δυσκολο να γινει και πολυ χρονοβορο! Σε περιπτωση που ας πουμε βρεθει νερο μεσα στην δεξαμενη λογω καποιας διαροης απο το πανω μερος της θα γινει χημικος καθαρισμος η σε περιπτωση που ο πρατηριουχος επιλεξει να αλλαξει το καυσιμου που ειχε στην συγκεκριμενη δεξαμενη με καποιο αλλο! Πχ προσφατα καθαρισαμε μια δεξαμενη για να βαλουμε το καινουριο πετρελαιο που εφερε η Shell το V-power Diesel! Η ακομα αν απο λαθος ο οδηγος παραδωσει λαθος καυσιμο σε λαθος δεξαμενη... Πχ αν ριξει πετρελαιο στην αμολυβδη! Αλλα τοτε μιλαμε για αλλες διαδικασιες...

 

Αυτα! Για οτιδηποτε αλλο εδω ειμαι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Εγω βασικα βαζω απο τα πρατηρια του πατερα μου... Αλλα δεν προκειται να τα αναφερω δημοσια για να μην κινδυνεψω να χαρακτηριστει η κινηση μου αυτη ως διαφημηση! ;)

 

e ok pm me

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Kalimera. Mporei na fanei ligo periergo-xazo ayto pou 8a rwthsw alla mhpws mporei kapoios na mou pei an einai dynato na 3exwrisei kaneis to 1,4 Golf GT 140 Hp apo to antistoixo 122HP? Pws mporw na eimai sigourh oti mou exei parado8ei to prwto kai oxi to deutero? Epishs an 3erete kapoio kalo synergeio gia metrhsh ths ippodunamhs sthn a8hna?

 

Eyxaristw gia th boh8eia

 

Τη δυναμομέτρηση την κάνεις σε ειδικό μέρος που δεν είναι συνεργείο.

Ένα πολύ αξιόπιστο με δυναμόμετρο MAHA είναι το 0-1000 στα Σπάτα.

Δες και το site: http://www.0-1000hp.gr/

Πας με ραντεβού, οπότε θα χρειαστεί και κάποιο τηλέφωνο πριν.

Τάσος λέγεται ο ιδιοκτήτης.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Oι δεξαμενές στα πρατήρια δεν πρέπει να αδειάζουν και να καθαρίζονται ανά τακά χρονικά διαστήματα?

Θέλω να πω ότι με τον καιρό στον πάτο πρέπει να επικάθονται διάφορα αδρανή υλικά τύπου λάσπης.

Για αυτό άλλωστε (από ότι μου έχουν πει) και οι δεξαμενές δεν είναι σχεδιασμένες να αδειάζουν τελείως ώστε ότι τέτοια "λάσπη" δημιουργείται να μένει στη δεξαμενή και να μην μπαίνει στα αυτοκίνητά μας.

Link to comment
Share on other sites

O Clarkson ειναι γνωστος μαλ...ας, και προσωπικα δεν τον εμπιστευομαι καθολου. Κλασικα βγαζει ολα τα αγγλικα αμαξια αψογα και ειδικα τα γερμανικα φολες. Αυτο το κανει συχνα. Ειναι δυνατον να λεει πως το GT ειναι ενα απο τα 5 χειροτερα αμαξια που εχει οδηγησει???? Δηλ ελεος!

 

Η ειναι μαλ.ας (που αυτο ειναι) ή τα μονα αμαξια που εχει οδηγησει ειναι απο Porsche Carrera GT και πανω.

 

Και το πιο τραγικο ειναι οτι αυτος ο τυπος πληρωνεται για να οδηγει αμαξια οπως Aston Martin DB9 και Bugatti Veyron...

Link to comment
Share on other sites

O Clarkson ειναι γνωστος μαλ...ας, και προσωπικα δεν τον εμπιστευομαι καθολου. Κλασικα βγαζει ολα τα αγγλικα αμαξια αψογα και ειδικα τα γερμανικα φολες. Αυτο το κανει συχνα. Ειναι δυνατον να λεει πως το GT ειναι ενα απο τα 5 χειροτερα αμαξια που εχει οδηγησει???? Δηλ ελεος!

 

Η ειναι μαλ.ας (που αυτο ειναι) ή τα μονα αμαξια που εχει οδηγησει ειναι απο Porsche Carrera GT και πανω.

 

Και το πιο τραγικο ειναι οτι αυτος ο τυπος πληρωνεται για να οδηγει αμαξια οπως Aston Martin DB9 και Bugatti Veyron...

O Clarkson ειναι γνωστος για το χιουμορ του;) Γνωριζει πολυ καλα απο αμαξια και τι λεει. Αυτο που λες για τα αγγλικα vs γερμανικα, δεν ισχυει. Ισα ισα που για το GTi εχει πει τα καλυτερα, οπως και για τις BMW. Διαβασε γιατι γραφει για το GT. Ειχε πατημενο το πληκτρο W. Και στο κατω κατω, η διαφορα τιμης στην Αγγλια δεν ειναι μεγαλη. Δεν υπαρχει λογος να μην παρεις το GTi και να προτιμησεις το GT

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...