Jump to content

yiannists

Members
  • Δημοσιεύσεις

    29
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About yiannists

  • Ημ. Γέννησης 26/11/1971

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Cosmote - Ελλάδα

yiannists's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Oukitel k6000, όλα τέλεια εκτός από το GPS που είναι μέτριο και μόλις σταματήσεις δείχνει τον προσανατολισμό σου λάθος. Επίσης δείχνει άφθαρτο και δεν καταλαβαίνει από πιέσεις και λυγισματα. Το σημαντικότερο είναι η γρήγορη φόρτιση σε λιγότερο από 2 ώρες με τον δικό του φορτιστή. Screen on time περίπου 8,5 ώρες με πολύ παιχνίδι, GPS,WiFi,data always on!
  2. Jetta TSI/140 8 μηνών με 8100 χιλιόμετρα. Μετά από ταξίδι παρατήρησα ότι το αμάξι πλέον δεν είχε την απότομη επιτάχυνση που είχα συνηθίσει από τις 2500 έως τις 3500 στροφές και για να κινηθώ σχετικά γρήγορα έπρεπε να φτάσω στις 4000 στροφές και πάνω. Επίσης το φύσημα του τούρμπο ακούγεται πολύ έντονα και από λιγότερες στροφές από ότι παλιότερα. Δεν το έκανε όμως κάθε φορά δυστυχώς. Πρώτη επίσκεψη στην Καρέντα Αργυρούπολης. Όλα φυσιολογικά(!!!) γιατί ο εγκέφαλος δεν δείχνει σφάλμα - δύο μέρες μέσα!!! Μόνο αναβάθμιση!!! Δεύτερη επίσκεψη στον Φιλοσίδη. Ευτυχώς οι άνθρωποι εκεί ασχολούνται και ξέρουν τι κάνουν. Αλλαγή βαλβίδας N75 λόγω της περιγραφής που έκανα εγώ γιατί του μηχανικού του φάνηκε ΟΚ στην οδήγηση. Το αμάξι επιτέλους ξαναβρήκε την επιτάχυνσή του από τις 2500 έως τις 3500 στροφές!!! Μου είπαν να το ξαναπάω αν υπάρχει επιπλέον πρόβλημα!!! Επειδή το αμάξι δεν πάει όπως πήγαινε (το έντονο φύσημα από χαμηλές στροφές υπάρχει ακόμη) και επειδή κάποιοι φίλοι στο forum τα έχουν περάσει ήδη αυτά... μπορούν να γράψουν ποιές βαλβίδες άλλαξαν (και τί άλλο αν χρειάστηκε) και σε ποιά αντιπροσωπεία έφτιαξαν το όχημά τους; Έτσι θα μπορέσω να τους πω συγκεκριμένα τι ακριβώς να κοιτάξουν ώστε να μην με φάνε οι διαδρομές και προσπαθώ να περιγράψω πράγματα που δεν περιγράφονται για την αίσθηση της επιτάχυνσης του αυτοκινήτου στον μηχανικό. Επίσης για τον φίλο Familyman (να του ζήσουν τα δίδυμα - αν κατάλαβα καλά) θα πρότεινα το Jetta. Με 527 λίτρα πορτ μπαγκαζ χωράει όλη την "προίκα" των παιδιών!!!
  3. Σωστός!!! Είδα σχετική διαφήμιση στην TV χθες... 1.4/160ps για το EOS...
  4. Ότι πιο κοντινό σε αυτό που θέλεις: http://www.filosidis.gr/odigos_montelon.xls Το αν είναι ενημερωμένο με τις τωρινες τιμές είναι ένα ερωτηματικό όμως. τσεκαρέ το.
  5. Sorry για την καθυστέρηση... Πρέπει να κάνουμε backup την κάρτα μνήμης (ή να χρησιμοποιήσουμε άλλη) Πρέπει να μετονομάσουμε το φάκελο DRIVE σε DRIVE1. Μετά "ρίχνουμε" το νέο φάκελο DRIVE με το frontend προγραμματάκι (δεν είναι τίποτε το φοβερό - ίσα-ίσα να κάνουμε τη δουλειά μας!!!) Το Destinator το "τρέχει" από το φάκελο Destinator με όνομα εκτελέσιμου αρχείου Destinator.exe Το ΜΙΟ το "τρέχει" από το φάκελο MNAV με όνομα εκτελέσιμου αρχείου MNAVDCE.EXE Το FileMANCE το "τρέχει" από το φάκελο filemance με όνομα εκτελέσιμου αρχείου FileManCE.exe Το Sygic DRive το "τρέχει" από το φάκελο DRIVE1 με όνομα εκτελέσιμου αρχείου DRIVE.exe
  6. Πραγματικά καλή τιμή... Έχω το εργοστασιακό βέβαια επάνω αλλά... πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης!!! Όταν το τοποθετήσεις πες μας εντυπώσεις συννονόματε!!!
  7. Δεν τίθεται θέμα για αντοχές του κινητήρα - αυτό είναι το μόνο που δεν "παίζει" (όλοι εμείς εδω μέσα δεν νομίζω ότι ντρεπόμαστε να πούμε τα τυχόν προβληματάκια που συμβαίνουν)... Η απόφαση αυτή είναι σίγουρα κίνηση marketing και ισως και για να μειώσουν τους "διαφορετικούς" κινητήρες και να απλοποιήσουν κάπως τις επιλογές. Το θέμα είναι ότι όταν θα θελήσω να πουλήσω το 140άρι θα υπάρχει και το 160άρι σε κοντινή τιμή!!! Αυτά εννοώ σαν "κακά" νέα...
  8. Καλά ή κακά νέα? (και για ποιούς?) Τέλος ο 1400 TSI 140ps (?) Τέλος ο 1400 TSI 170ps (GT) (?) Καλωσορίστε τον 1400 TSI 160ps !!!!!! Κανένας που να μπορεί να το διασταυρώσει και να μάθει (αν όντως ισχύει) αν το μόνο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση του εγκεφάλου????
  9. Το σύστημα TPMS αποτελείται στην πραγματικότητα μόνο από κάποιες επιπλέον ρουτίνες στο πρόγραμμα του ABS (και φυσικά το κουμπάκι του reset της ρύθμισης). Γι'αυτό και το κόστος του είναι σχετικά μικρό (όχι βέβαια αν σκεφτείς ότι σου βάζουν ένα καλώδιο και ένα κουμπί μόνο!!!) Με το σύστημα αυτό, ο εγκέφαλος του ABS μόλις κατάλαβει ότι κάποιο λάστιχο περιστρέφεται γρηγορότερα από τα υπόλοιπα καταλαβαίνει ότι έχει χάσει αέρα και σε ειδοποιεί. Αν είσαι άτυχος και σου έχουν χάσει όλα τα λάστιχα δεν θα το καταλάβει!! (Βέβαια το χειμώνα που είχα βάλει αλυσίδες το λαμπάκι ήταν μόνιμα αναμμένο!!!) Το πραγματικό σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών περιλαμβάνει ασύρματους αισθητήρες μέσα σε κάθε λάστιχο (και ρεζέρβα βέβαια) που μετράνε πίεση και θερμοκρασία συνέχεια !!! Αλλά το κόστος είναι άλλο... Στην Αμερική το έκαναν υποχρεωτικό γιατί είχε σκοτωθεί αρκετός κόσμος από λάστιχα τα οποία διαλυόντουσαν στο δρόμο λόγω θερμοκρασίας - όταν είναι ξεφούσκωτο το λάστιχο ζεσταίνεται υπερβολικά με την μεγάλη ταχύτητα. (Σιγα μην ελέγξουν την πίεση στα λάστιχα τα αμερικανάκια!!! Χεχε)
  10. Λοιπόν, είχα να μπώ στο forum από την Παρασκευή και δεν το πίστευα ότι προστέθηκαν πάνω από 2 σελίδες... Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες σας... Και εγώ από την αρχή το TSI το "ταΐζω" μόνο με 95άρα... (αυστηρά από δύο μόνο πρατήρια - εκτός περιόδου ταξιδίων-διακοπών που βάζεις όπου ... μείνεις!!!) (Στο manual αναφέρει ότι ο κινητήρας με τα 170 άλογα παίρνει 98άρα και γι'αυτό υποθέτω ότι αν έκανα αναβάθμιση του εγκεφάλου θα χρειαζόμουν 100άρα...) Το σύστημα με την μίξη 100άρας με 95άρα είχε περάσει σαν ιδέα από το μυαλό μου κάποια στιγμή... αλλά σκέφτηκα ότι ίσως ήταν ρίσκο με όλα αυτά τα χημικά πρόσθετα που βάζουν μέσα... Νομίζω ότι στο επόμενο ταξίδι θα δοκιμάσω την μίξη 2/1 που ανέφερε ο KIRRA...
  11. Στο Jetta δεν σου δίνουν επιλογή να αγοράσεις την οθόνη PLUS μόνη της - πρέπει να πάρεις και το πολυλειτουργικό τιμόνι. (Δεν ξέρω αν έχει κάτι αλλάξει τώρα πιά...) Φυσικά εκτός από την οθόνη PLUS που είναι βολικότατη και εξυπηρετική, το να την χειρίζεσαι από τα κουμπάκια στο τιμόνι είναι πιστεύω πιό εύκολο και ασφαλές από το μοχλό... Βέβαια τα 486 € είναι πολλά αν το μόνο που θέλεις είναι η οθόνη!!! Επίσης στο Jetta έχω καταευχαριστηθεί τους αισθητήρες παρκαρίσματος... Με έχουν κάνει να το "παλεύω" και με θέσεις πάρκινγκ που είναι σχετικά μικρές στο μάτι για το μήκος του Jetta. --- Άσχετη ερώτηση --- Αξίζει πιστεύετε η αναβάθμιση του εγκεφάλου στα 170ps ? (Από γκάζι σίγουρα !!!) Μετά από αυτό όμως θα υπάρχουν τα εξής θέματα: Α. Τέλος η 95άρα βενζίνη - μόνο 100άρα... => Μεγαλύτερο κόστος χρήσης... (ή μήπως βγάζει η 100άρα περισσότερα χλμ. στο λίτρο?) Β. Μάλλον θα χρειαστούν άλλα φρένα γιατί έτσι κι'αλλιώς μου δίνουν την εντύπωση ότι δυσκολεύονται με τα 140ps+αυξ.βάρος ήδη.
  12. Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα στο αυτοκίνητο για το σύστημα που κατεβαίνει ο καθρέπτης με την όπισθεν. (Εγώ τουλάχιστον δεν έχω τέτοια καθίσματα!!) Μιά λεπτομέρεια όμως: Εκτός της όπισθεν θα πρέπει να γυρίσεις και το κουμπί επιλογής ρύθμισης του καθρέπτη στη θέση ρύθμισης του δεξιού καθρέπτη αλλιώς δεν κατεβαίνει!!! Επίσης για να ρυθμίσεις τη "κατεβασμένη" θέση του καθρέπτη πρέπει να το κάνεις ενώ έχεις βάλει όπισθεν και με τη θέση ρύθμισης στο δεξιό καθρέπτη. Αν μόλις βγάλεις την όπισθεν ή γυρίσεις το κουμπί ρύθμισης σε άλλη θέση επιστρέψει προς τα επάνω πρέπει να είστε ΟΚ!!! Το jetta το είχα πάρει με ανακλινόμενους καθρέπτες και το σύστημα που κατεβαίνει ο καθρέπτης με την όπισθεν οπότε δεν ξέρω αν είναι απαραίτητοι οι ανακλινόμενοι ή όχι. Δεν φαντάζομαι να χρειάζεται κάποιο extra hardware γιατί το μόνο που κάνει είναι να έχει δύο διαφορετικές απομνημονεύσεις ρύθμισης του καθρέπτη και να αλλάζει μεταξύ τους. Ούτε καν extra καλωδίωση δεν πρέπει να θέλει λογικά.
  13. Η ίδια απάντηση και σε μένα - δεν είναι καταχωρημένος ο κωδικός στο σύστημά τους !!! Οπότε όχι εγγραφή - όχι update του χάρτη!!! Βέβαια αν και μου αρέσει το SygicDrive σαν interface (ειδικά το ότι βλέπεις εύκολα πληροφορίες - άσπρα μεγάλα γράμματα σε μαύρο φόντο) και παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια σήματος (όταν λέει στρίψε σε 200 μέτρα συνήθως είναι πράγματι 200 μέτρα) σε ταξίδι πάνω σε απανωτές στροφές στον Τυμφρηστό το πρόγραμμα είχε πάθει την πλάκα του!!! Κάθε φορά που έστριβα είτε έδειχνε ότι ήμουν στα χωράφια, είτε έδειχνε ότι πήγαινα αντίθετα στη διαδρομή που είχε χαράξει είτε έδειχνε δρόμους εκεί που δεν υπήρχαν!!! Είχε αρκετή πλάκα (μόνο και μόνο γιατί τύχαινε να υπάρχει και το Destinator μέσα στην κάρτα οπότε δεν με ένοιαξε και ιδιαίτερα). Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και ένα frontend πρόγραμμα για να επιλέγεις εύκολα είτε το Sygic drive είτε το Destinator στο Fortuna.
  14. Γερμανός το σχεδίασε!!! Τώρα προσπαθούν να "think out of the box"... Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί Έλληνες στη Γερμανία για να μαθαίνουν. (Δεν έχω πρόβλημα με τους Γερμανούς, έτσι; Πλάκα κάνουμε! Μόνο VW παίρνω - σεβασμός στην ποιότητα και την τεχνολογία) Θα το ψάξω λίγο και στο manual να δω τι λέει...
×
×
  • Create New...