Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τα έχω ήδη δώσει (410 για την ακρίβεια) αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα μου πουν για παράδειγμα: "α, το δοχείο διαστολής δεν είναι στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, είναι περιφερειακό εξάρτημα"

 

Το θέμα για μένα είναι όταν δίνεις τόσα λεφτά να μη χαλάει, όχι να στο φτιάχνουν δωρεάν. Όχι ότι αυτό δεν έχει σημασία, αλλά λέω τι θεωρώ εγώ σημαντικό.

 

Θυμίζω επίσης ότι η "επέκταση εγγύησης" δεν είναι επέκταση εγγύησης αλλά ασφάλιση μηχανικών μερών από τρίτο φορέα (Allianz).

 

Δεν νομιζω να εχεις προβλημα με την εγγυηση, το δοχειο διαστολης δεν ειναι αναλωσιμο οπως π.χ. τακακια. Δυστυχως βλαβες εχουν ολες οι μαρκες, ασχετα με τα ποσα λεφτα εχεις δωσει για να αγορασεις το αμαξι. Για να σου δωσω να καταλαβεις οι Mercedes εχουν 2 χρονια εγγυηση για τα μηχανικα μερη, το ιδιο και η BMW και Porsche. Παντως ελαχιστες ειναι οι μαρκες (Kia στα Cee'd & Sportage) που δινουν πολλα χρονια καθαρα εργοστασιακης εγγυησης, η Toyota νομιζω ειναι 3+3 για παραδειγμα. Το συνηθες ειναι καποια χρονια εργοστασιακη εγγυηση+ καποια χρονια μεσω ασφαλιστικης εταιριας.

 

Παντως αν σκεφτεσαι να το πουλησεις μην το καθυστερησεις και πολυ γιατι σε περιπου 1 χρονο λογικα θα εχει βγει το καινουργιο Golf, στο οποιο δεν ξερουμε αν θα συνεχισει να μπαινει ο TSI 170ps. Κατι τετοιο θα ριξει την αξια του GT, οπως γινεται σε καθε αμαξι του οποιου ο κινητηρας σταματαει να παραγεται. Στο γερμανικο site της VW ειδα οτι το νεο Scirocco (LINK) θα φοραει εναν TSI 1400cc στα 160ps. Αν ειναι ετσι θα μου πεις τι 10 αλογα πανω τι 10 αλογα κατω, αλλα δεν μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα εχουν γινει αλλαγες και σε καποια μηχανικα μερη του TSI (part revisions).

 

Οσο για το service που ρωταει ο φιλος εγω εχω καταλαβει το εξης:

 

1ο service (μικρο): Στον 1 χρονο κυκλοφοριας ή 15.000 χλμ. ή οταν αναψει το service indicator στην οθονη. Οποιο απο τα 3 ερθει πρωτο πας για το μικρο service (λαδια/φιλτρο).

 

2o service (μεγαλο): Στα 2 χρονια ή 30.000 χλμ. ή οταν αναψει το service indicator. Οποιο απο τα 3 ερθει πρωτο πας για το μεγαλο service, που αναλογα την χρηση μπορει να περιλαμβανει διαφορες εργασιας (π.χ. φιλτρο βενζινης/τακακια).

 

3ο service (μικρο): Στα 3 χρονια ή 45.000 χλμ ή service indicator...

 

4o service (μεγαλο): Στα 4 χρονια ή 60.000 χλμ ή....you get the idea :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το πρωτο μεγαλο σερβις ειναι στα 60000 χλμ.

Ολα τα προηγουμενα (αν και τυπικα ειναι μονο ενα, στα 30000 χλμ) μονο λαδια και φιλτρο.

Που λεει για τα longlife service οτι το πρωτο μεγαλο ειναι στα 30000 χλμ και τα λαδια καθε 15000 χλμ??

Αυτα ειναι της καθε αντιπροσωπειας επινοηματα για να τα κονομανε διπλα.Αλλο αν εμεις θελουμε να τα αλλαζουμε νωριτερα.

Οτι και να σας πουνε απλα ανοιξτε τους το βιβλιαρακι συντηρησης και πεστε τους να σας δειξουν που αναφερει αυτα που θελουν να λενε.

Τα 15000 χλμ ισχυουν για ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων (οπως taxi κλπ) και οχι φυσικα γαι τα longlife service.

Γι'αυτο και τα πληρωνεις σχεδον 20 ευρω το λιτρο (τιμεσς αντιπροσωπειας).

Τουλαχιστον να ξερουν οτι δεν εχουν να κανουν με ασχετους.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μεγαλο σερβις ειναι στα 60000 χλμ.

Ολα τα προηγουμενα (αν και τυπικα ειναι μονο ενα, στα 30000 χλμ) μονο λαδια και φιλτρο.

Που λεει για τα longlife service οτι το πρωτο μεγαλο ειναι στα 30000 χλμ και τα λαδια καθε 15000 χλμ??

Αυτα ειναι της καθε αντιπροσωπειας επινοηματα για να τα κονομανε διπλα.Αλλο αν εμεις θελουμε να τα αλλαζουμε νωριτερα.

Οτι και να σας πουνε απλα ανοιξτε τους το βιβλιαρακι συντηρησης και πεστε τους να σας δειξουν που αναφερει αυτα που θελουν να λενε.

Τα 15000 χλμ ισχυουν για ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων (οπως taxi κλπ) και οχι φυσικα γαι τα longlife service.

Γι'αυτο και τα πληρωνεις σχεδον 20 ευρω το λιτρο (τιμεσς αντιπροσωπειας).

Τουλαχιστον να ξερουν οτι δεν εχουν να κανουν με ασχετους.

 

εσυ καθε 30.000 τα αλλαζεις??

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μεγαλο σερβις ειναι στα 60000 χλμ.

Ολα τα προηγουμενα (αν και τυπικα ειναι μονο ενα, στα 30000 χλμ) μονο λαδια και φιλτρο.

Που λεει για τα longlife service οτι το πρωτο μεγαλο ειναι στα 30000 χλμ και τα λαδια καθε 15000 χλμ??

Αυτα ειναι της καθε αντιπροσωπειας επινοηματα για να τα κονομανε διπλα.Αλλο αν εμεις θελουμε να τα αλλαζουμε νωριτερα.

Οτι και να σας πουνε απλα ανοιξτε τους το βιβλιαρακι συντηρησης και πεστε τους να σας δειξουν που αναφερει αυτα που θελουν να λενε.

Τα 15000 χλμ ισχυουν για ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων (οπως taxi κλπ) και οχι φυσικα γαι τα longlife service.

Γι'αυτο και τα πληρωνεις σχεδον 20 ευρω το λιτρο (τιμεσς αντιπροσωπειας).

Τουλαχιστον να ξερουν οτι δεν εχουν να κανουν με ασχετους.

 

Φιλε μου εχει ξαναγινει η συζητηση και ακρη δεν βγηκε. Εγω δεν μιλησα για longlife service αλλα αναφερομαι σε διαστηματα εξαρτωμενα απο το χρονικο διαστημα χρησης του αυτοκινητου ή τα διανυθεντα χλμ, κατι που βρισκω πιο λογικο για τα TSI απο το μαρκετινιστικο Longlife.

 

Στο Εντυπο 1.1 (Προγραμμα Εργασιων Service) στην σελιδα 9 του manual λεει τα εξης:

 

"Αυτα τα διαστηματα service ισχυουν για αυτοκινητα με Longlife Service, κατα τα οποια γινεται αλλαγη κωδικοποιησης σε service εξαρτωμενο απο το χρονικο διαστημα ή τα διανυθεντα χλμ.

 

Service αλλαγης λαδιων: Καθε 15.000χλμ ή σε 1 χρονο.

 

Περιοδικο service: Καθε 30.000χλμ ή σε 2 χρονια.

 

Περιοδικο service επιθεωρησης: Καθε 60.000χλμ ή σε 4 χρονια.

 

Service υγρων φρενων: Καθε 2 χρονια."

 

Λεγοντας μεγαλο service εννοω ο,τιδηποτε παραπανω απο μια απλη αλλαγη λαδιων κινητηρα και φιλτρου λαδιου, ισως δεν το διατυπωσα σωστα. Τα διαστηματα longlife ειναι αυτα που λες εσυ (σελιδα 7, εντυπο 1.1):

 

Περιοδικο service: Συμφωνα με την ενδειξη μεταβλητων διαστηματων service (το αργοτερο σε 2 χρονια).

 

Περιοδικο service επιθεωρησης: Το αργοτερο καθε 60.000χλμ ή σε 4 χρονια συμφωνα με το αυτοκολλητο service (οποιο εμφανιζεται πρωτο).

 

Service υγρων φρενων: Καθε 2 χρονια.

 

Οσο για τα ταξι επειδη τυχαινει να εχω γνωστο ταξιτζη με Passat, αυτος αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ. Αλλωστε αναφερει και κατι σχετικο στο manual (Εντυπο 1.1, σελιδα 1): "Κατα τη λειτουργια με καυσιμο Diesel με αυξημενο ποσοστο θειου ισχυει service αλλαγης λαδιων και αλλαγη φιλτρου καυσιμου στα 7500χλμ."

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο μεγαλο σερβις ειναι στα 60000 χλμ.

Ολα τα προηγουμενα (αν και τυπικα ειναι μονο ενα, στα 30000 χλμ) μονο λαδια και φιλτρο.

Που λεει για τα longlife service οτι το πρωτο μεγαλο ειναι στα 30000 χλμ και τα λαδια καθε 15000 χλμ??

Αυτα ειναι της καθε αντιπροσωπειας επινοηματα για να τα κονομανε διπλα.Αλλο αν εμεις θελουμε να τα αλλαζουμε νωριτερα.

Οτι και να σας πουνε απλα ανοιξτε τους το βιβλιαρακι συντηρησης και πεστε τους να σας δειξουν που αναφερει αυτα που θελουν να λενε.

Τα 15000 χλμ ισχυουν για ειδικες κατηγοριες αυτοκινητων (οπως taxi κλπ) και οχι φυσικα γαι τα longlife service.

Γι'αυτο και τα πληρωνεις σχεδον 20 ευρω το λιτρο (τιμεσς αντιπροσωπειας).

Τουλαχιστον να ξερουν οτι δεν εχουν να κανουν με ασχετους.

 

ωχ μαλλον εχεις δικιο!!!!!

τα 15000 χλμ. ειναι πετρέλαιο !!!!!

βεβαια το βιβλιαράκι δεν αναφερει γραπτα τουλαχιστον αλλαγη λαδιων για tsi & fsi ποτε πρεπει να γινει.....

Link to comment
Share on other sites

Στα 15000, μονο και μονο λογω τουρμπο/κομπρεσσορ, καθοτι το τρεχω οποτε μπορω αν και κινουμαι σχεδον αποκλειστικα σε Αττικη και Εθνικη οδο.

Χαρακτηριστικα στην τελευταια αλλαγη στα 30000 χλμ το κομπιουτερ του αυτοκινητου μου εδειχνε ακομη 14600 χλμ για την επομενη αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τα ταξι επειδη τυχαινει να εχω γνωστο ταξιτζη με Passat, αυτος αλλαζει λαδια καθε 7500χλμ. Αλλωστε αναφερει και κατι σχετικο στο manual (Εντυπο 1.1, σελιδα 1): "Κατα τη λειτουργια με καυσιμο Diesel με αυξημενο ποσοστο θειου ισχυει service αλλαγης λαδιων και αλλαγη φιλτρου καυσιμου στα 7500χλμ."

 

Σωστα, ισχυει στα 7500 αλλα οπως λεει οταν το καυσιμο εχει αυξημενο ποσοστο θειου (που στην Ελλαδα ειναι κανονας ακομα δυστυχως).

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στα 29.000 χλμ και μου παρουσιάστηκε διαρροή στο κύκλωμα ψύξης. Συμπληρώσα περίπου 1 λίτρο μέσα σε μια εβδομάδα και αυτό γιατί δεν μπορώ να πάρω άδεια αυτή τη στιγμή για να το πάω να το κοιτάξουν (ούτε φυσικά έχω διάθεση να χαραμίζω τις άδειές μου για να επισκευάζω το αυτοκίνητο...).

 

Μετά το πρόβλημα με την ευθυγράμμιση που είχα αρχικά, καθώς και την αντικατάσταση της 2ας στο σασμάν αλλά και της τροχαλίας του κομπρέσσορα είναι το επόμενο πρόβλημα που εμφανίστηκε...

 

Η εγγύηση λήγει σε λιγότερο από 2 μήνες και έχω αρχίσει να μπαίνω σε διάφορες σκέψεις...

 

ποιο ηταν ακριβως το προβλημα σου με τον κομπρέσσορα?

Link to comment
Share on other sites

kalispera kai apo mena. edw kai 3 mines exw to gt. ayto pou paratirw wres wres einai enas trigmos otan einai anoixtei i iliorofi. nomizw proerxetai apo to ixeio tou odigou. exei antimetwpisei kaneis paromoiprovlima??

gnwrizei kapoios timi gia agora tou pisw katw komatiou tou profilaktira apo gti?opws episis kai oi kipseles mprosta.tairiazoun stis eidi iparxouses ipodoxes tou gt?ta provolakia menoun ta idia?

eyxaristw

Link to comment
Share on other sites

τελικά, η forge εβγαλε την σκαστρα για τους TSI 140 και 170 bhp

 

επιτελους πες μας που κ ποσο αντε το δωρο του πασχα παει για forge.:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

εχω παρατηρησει διαφορετικη συμπεριφορα του κομπρεσορα δηλαδη

υπαρχουν φορες που το παταω αποτομα το γκαζι και το αμαξι δεν "δινει" ιδιαιτερα

Ενω

οταν το παταω το γκαζι σταδιακα (οχι αποτομα) το αυτοκινητο δινει περισσοτερο

Εσεις το εχετε παρατηρησει αυτο?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

kalispera kai apo mena. edw kai 3 mines exw to gt. ayto pou paratirw wres wres einai enas trigmos otan einai anoixtei i iliorofi. nomizw proerxetai apo to ixeio tou odigou. exei antimetwpisei kaneis paromoiprovlima??

gnwrizei kapoios timi gia agora tou pisw katw komatiou tou profilaktira apo gti?opws episis kai oi kipseles mprosta.tairiazoun stis eidi iparxouses ipodoxes tou gt?ta provolakia menoun ta idia?

eyxaristw

 

Με την ηλιοροφή δεν έχω το πρόβλημα που αναφέρεις, αλλά ηχείο οδηγού + ηλιοροφή ??? τι σχέση να έχουν ?

 

Για προφυλακτήρα, το πίσω κάτω μέρος κάνει λιγότερο από €100. Μπροστά δεν θα ταιριάξουν, εκτός και εαν πας για πακέτο (http://cgi.ebay.de/Golf-5-GTI-Stossstange-vorne-und-Hinten-Orignal-VW_W0QQitemZ260227775123QQihZ016QQcategoryZ65091QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ποιο ηταν ακριβως το προβλημα σου με τον κομπρέσσορα?

 

Στην απότομη επιτάχυνση έκανε έναν οξύ ήχο (φαντάζομαι ότι είχε χαλαρώσει η τροχαλία που αντικαταστάθηκε, οπότε μάλλον θα ήταν κάτι σα "σπινάρισμα" της τροχαλίας πάνω στον άξονα που περιστρέφει). Εγώ δεν είχα παρατηρήσει πτώση στην απόδοση, αλλά ο τεχνικός το κατάλαβε από αυτόν τον ήχο. Πάντως αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Με την ηλιοροφή δεν έχω το πρόβλημα που αναφέρεις, αλλά ηχείο οδηγού + ηλιοροφή ??? τι σχέση να έχουν ?

 

Για προφυλακτήρα, το πίσω κάτω μέρος κάνει λιγότερο από €100. Μπροστά δεν θα ταιριάξουν, εκτός και εαν πας για πακέτο (http://cgi.ebay.de/Golf-5-GTI-Stossstange-vorne-und-Hinten-Orignal-VW_W0QQitemZ260227775123QQihZ016QQcategoryZ65091QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem)

 

Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

Ο τριγμός σταματά όταν πιέσω λίγο το πλαστικό. Ίσως κάποιο σπρέι λύση το πρόβλημα. περνάει κάποιος αεραγωγός από εκεί?

Όπως και εσύ, στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δεν ταιριάζουν. όμως στο δρόμο που ρώτησα έναν τύπο μου είπε οτι κουμπόνουν κανονικά. Στην περίπτωση που πάω για όλο το πακέτο η αγορά πόσο περίπου θα στοιχήσει?

 

Κάποιος φίλος που ανέφερε για το απότομο πάτημα του γκαζιού, να αναφέρω ότι το γκάζι στα αυτοκίνητα μας δεν είναι μηχανικό, (κ για προστασία) οπότε εκεί οφείλεται η μη άμεση ανταπόκριση

Link to comment
Share on other sites

εχω παρατηρησει διαφορετικη συμπεριφορα του κομπρεσορα δηλαδη

υπαρχουν φορες που το παταω αποτομα το γκαζι και το αμαξι δεν "δινει" ιδιαιτερα

Ενω

οταν το παταω το γκαζι σταδιακα (οχι αποτομα) το αυτοκινητο δινει περισσοτερο

Εσεις το εχετε παρατηρησει αυτο?

 

Φυσιολογικο, διαφορετικα θα ετρεχες για βασεις καθε λιγο (ακομα και ετσι ομως θελουν την προσοχη τους)

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στα 29.000 χλμ και μου παρουσιάστηκε διαρροή στο κύκλωμα ψύξης. Συμπληρώσα περίπου 1 λίτρο μέσα σε μια εβδομάδα και αυτό γιατί δεν μπορώ να πάρω άδεια αυτή τη στιγμή για να το πάω να το κοιτάξουν (ούτε φυσικά έχω διάθεση να χαραμίζω τις άδειές μου για να επισκευάζω το αυτοκίνητο...).

 

Μετά το πρόβλημα με την ευθυγράμμιση που είχα αρχικά, καθώς και την αντικατάσταση της 2ας στο σασμάν αλλά και της τροχαλίας του κομπρέσσορα είναι το επόμενο πρόβλημα που εμφανίστηκε...

 

Η εγγύηση λήγει σε λιγότερο από 2 μήνες και έχω αρχίσει να μπαίνω σε διάφορες σκέψεις...

 

Αυτό το πρόβλημα με τον κομπρέσσορα πως το κατάλαβες? Σου άναψε κανένα λαμπάκι ή από μόνος σου είδες διαφορά στο αμάξι? Ρωτάω γιατί μετά το πρόβλημα που είχε κάποιος από το forum (με το jetta αν δεν κάνω λάθος που δεν έβγαζε κανένα indication, ωστόσο υπήρχε πρόβλημα στον κομπρέσσορα) αρχίζω να αγχώνομαι μήπως μου συμβεί και μένα κάτι παρόμοιο. Το πρόβλημά μου είναι ότι παλιότερα ένιωθα τον κομπρέσσορα να "δίνει" πιο δυνατά από ότι τώρα. Τώρα είναι σαν να "κοιμάται" ώρες ώρες όταν πηγαίνω χαλαρά το αμάξι μέσα στην πόλη. Με λίγο γκάζι παραπάνω όταν βγω στην περιφερειακή "ξυπνάει". Λέτε να παώ στην αντιπροσωπεία να κοιτάξουν συνδέσεις κομπρέσσορα κ.τ.λ.?

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα και πιο πάνω:

 

Εγώ δεν είχα παρατηρήσει πτώση στην απόδοση, αλλά ο τεχνικός το κατάλαβε από τον ήχο.

 

Για άλλο λόγο το πήγα (σασμάν) αλλά τελικά άλλαξαν ΚΑΙ αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πρόβλημα με τον κομπρέσσορα πως το κατάλαβες? Σου άναψε κανένα λαμπάκι ή από μόνος σου είδες διαφορά στο αμάξι? Ρωτάω γιατί μετά το πρόβλημα που είχε κάποιος από το forum (με το jetta αν δεν κάνω λάθος που δεν έβγαζε κανένα indication, ωστόσο υπήρχε πρόβλημα στον κομπρέσσορα) αρχίζω να αγχώνομαι μήπως μου συμβεί και μένα κάτι παρόμοιο. Το πρόβλημά μου είναι ότι παλιότερα ένιωθα τον κομπρέσσορα να "δίνει" πιο δυνατά από ότι τώρα. Τώρα είναι σαν να "κοιμάται" ώρες ώρες όταν πηγαίνω χαλαρά το αμάξι μέσα στην πόλη. Με λίγο γκάζι παραπάνω όταν βγω στην περιφερειακή "ξυπνάει". Λέτε να παώ στην αντιπροσωπεία να κοιτάξουν συνδέσεις κομπρέσσορα κ.τ.λ.?

 

Ο άνθρωπος εξήγησε παραπάνω το πρόβλημά του, αναλυτικά.

Το να "κοιμάται" όσο δεν πατάς πολύ γκάζι καλό δεν είναι? Όσο δε χρειάζεσαι επιδόσεις σου κάνει οικονομία!

 

Στο ίδιο ταξίδι μου έκαψε πιο λίγο από το Punto 1400cc που οδηγούσα πριν! Απίστευτο...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το πρόβλημα με τον κομπρέσσορα πως το κατάλαβες? Σου άναψε κανένα λαμπάκι ή από μόνος σου είδες διαφορά στο αμάξι? Ρωτάω γιατί μετά το πρόβλημα που είχε κάποιος από το forum (με το jetta αν δεν κάνω λάθος που δεν έβγαζε κανένα indication, ωστόσο υπήρχε πρόβλημα στον κομπρέσσορα) αρχίζω να αγχώνομαι μήπως μου συμβεί και μένα κάτι παρόμοιο. Το πρόβλημά μου είναι ότι παλιότερα ένιωθα τον κομπρέσσορα να "δίνει" πιο δυνατά από ότι τώρα. Τώρα είναι σαν να "κοιμάται" ώρες ώρες όταν πηγαίνω χαλαρά το αμάξι μέσα στην πόλη. Με λίγο γκάζι παραπάνω όταν βγω στην περιφερειακή "ξυπνάει". Λέτε να παώ στην αντιπροσωπεία να κοιτάξουν συνδέσεις κομπρέσσορα κ.τ.λ.?

 

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας πιστεύω. ;) Το έχω παρατηρήσει και εγώ και το έχω αναφέρει πριν καιρό. Με βάση αυτά που γνωρίζω αλλά και διαπίστωσα, όταν πηγαίνεις χαλαρά με τις αλλαγές να γίνονται αργά στις 2000 - 3000 στροφές ο compressor δεν επεμβαίνει για λόγους οικονομίας και συντήρησης, αν όμως (μετά από ένα ξαφνικό πάτημα του γκαζιού) καταλάβει ότι χρειαζόμαστε να επέμβει, το κάνει. Δοκιμάστε να αρχίσετε να πατάτε το γκάζι αμέσως μετά από κάθε αλλαγή ταχύτητας και θα δείτε διαφορά. Κάντε το μετά από χαλαρή οδήγηση.

Όσον αφορά την καθυστέρηση απόκρισης του γκαζιού, ειδικά μετά τη χαλαρή οδήγηση και όταν πατηθεί βαθειά και απότομα το γκάζι, μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχει ότι είναι ηλεκτρικό. Έχει αναφερθεί σε προηγούμενα posts.

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω παρατηρησει εναν τριγμο ο οποιος δεν ακουγεται παντα αλλα σε λακουβες και οταν συντονιστει.

νομιζω ειναι απο μπροστα στον κεντρικο αεραγωγο-οταν τον πιεσω με το χερι μου ο τριγμος δεν ακουγεται.

ειναι το κλασσικο προβλημα του κεντρικου αεραγωγου αυτο?

και κατι ασχετο το φυσημα του τουρμπο το ακουω και στις χαμηλες στροφες πχ 2000 οταν το πιεζω εννοειται.το τουρμπο ομως δεν μπαινει απο τις 3500 στροφες ενω ο κομπρεσορας απο τις 1800?

Live2Di3 <FFvsSK>

UK burN 4 Me

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κανείς ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον απλό υπολογιστή ταξιδίου και τον υπολογιστή ταξιδίου plus, που βάζουν στα VW.
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κανείς ποιές είναι οι διαφορές ανάμεσα στον απλό υπολογιστή ταξιδίου και τον υπολογιστή ταξιδίου plus, που βάζουν στα VW.

 

Απλός: μισή οθόνη ενδείξεων στο πλαίσιο, μικρά γράμματα.

Plus: ολόκληρη οθόνη στο πλαίσιο, μεγαλύτερα και ευανάγνωστα γράμματα, όλες οι ενδείξεις και τα μηνύματα εμφανίζονται με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι με αναμμένες λυχνίες στο πάνω μισό του πλαισίου. Η ένδειξη για ανοιχτές πόρτες εμφανίζει πανοραμικά το αυτοκίνητο και δείχνει ποια πόρτα είναι ακριβώς. Τέλος, από τον μοχλό των υαλοκαθαριστήρων μπορείς να κάνεις αρκετές αλλαγές στις ρυθμίσεις άνεσης του αυτοκινήτου.

Πραγματικά αξίζει η τοποθέτησή της γιατί δεν χρειάζεται να πάρεις τα μάτια, αρκετή ώρα, από το δρόμο για να δεις κάποια ένδειξη και να μικρύνει η "κόρη" του ματιού προσπαθώντας να δεις τα μικρά γράμματα. Άσε που το κόστος είναι μικρό. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...