Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το να πάρεις από κινητήρα που φοράει και κομπρέσορα και τούρμπο 180 ίππους από 1400 κε δεν το θεωρώ θαύμα, ίσα ίσα θα περίμενα και περισσότερους ίππους.

Θαύμα όμως σίγουρα είναι το επίτευγμα της honda που από 2 λίτρα (s2000) έβγαλε 240 ίππους από καθαρά ατμοσφαιρικό κινητήρα - χωρίς κομπρέσορα και τούρμπο.

Καλοπροαίρετα το λέω και χωρίς να κρύβω ότι τα golf gt και gti μου αρέσουν πολύ.

Εσείς τι λέτε?

 

Για να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα πρέπει κανείς να λαμβλανει υπ΄οψη του τις ανάγκες που οδήγησαν στην κατασκευή των δύο κινητήρων....

Π.χ. με μέση κατανάλωση 11 lt/100 km το GT μπορεί ενδεχομένως να εβγαζε 220 ΗP, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το ζητούμενο ήταν μεγάλη ιπποδύναμη αλλά συγχρόνως, χαμηλή κατανάλωση και μειωμένοι ρύποι...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το "θαύμα" είναι ότι το tsi με κομπρέσορα + τουρμπίνα + παρελκόμενα (σωληνώσεις, ιντερκούλερ κλπ) είναι μόλις 2200 euro ακριβότερο από το 1,4 fsi. Ειλικρινά ρε παιδιά ακόμα δε έχω καταλάβει πως γίνεται αυτό, μια από τα ίδια και στην οπελ που το 1,6Τ έχει σχεδόν ίδια τιμή με το ατμοσφαιρικό 1,6.:wacko:

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Το "θαύμα" είναι ότι το tsi με κομπρέσορα + τουρμπίνα + παρελκόμενα (σωληνώσεις, ιντερκούλερ κλπ) είναι μόλις 2200 euro ακριβότερο από το 1,4 fsi. Ειλικρινά ρε παιδιά ακόμα δε έχω καταλάβει πως γίνεται αυτό, μια από τα ίδια και στην οπελ που το 1,6Τ έχει σχεδόν ίδια τιμή με το ατμοσφαιρικό 1,6.:wacko:

 

καλα η οπελ με τη τιμη που εδωσε στο συγκεκριμενο μοντελο εδωσε ρεστα..ακομα και καποιος που δεν ειναι φαν της μαρκας το σκεφτεται...;)

Link to comment
Share on other sites

Το "θαύμα" είναι ότι το tsi με κομπρέσορα + τουρμπίνα + παρελκόμενα (σωληνώσεις, ιντερκούλερ κλπ) είναι μόλις 2200 euro ακριβότερο από το 1,4 fsi. Ειλικρινά ρε παιδιά ακόμα δε έχω καταλάβει πως γίνεται αυτό, μια από τα ίδια και στην οπελ που το 1,6Τ έχει σχεδόν ίδια τιμή με το ατμοσφαιρικό 1,6.:wacko:

 

Ένας απλός 1400άρης κοστίζει στο εργοστάσιο κάτω από 1000 ευρώ. Αν υποθέσουμε ότι ο TSI κοστίζει 50% περισσότερο... ας πούμε 500 ευρώ η διαφορά τους.;)

 

Πάντως ειδικά η Opel κάνει γερό άνοιγμα με τον 1,6Τ αν και πιστεύω πως διατηρεί τα περιθώρια κέρδους που έχει με τον απλό 1,6.

Link to comment
Share on other sites

Paidia sorry alla den exei ellhnika to pc mou!Sto thema twra,edw kai 1,5 mhna peripou paleyw na peisw ton patera mou na mou parei 1 TSI,se ekdosh Highline!Shmera me megalh xara anakoinwnw oti apofasise na mou parei ena

3d TSI SportLine to opoio tha paraggeilw thn erxomenh deytera!Oi Erwthseis mou twra: Xwris na zhtisw tipota extra poso kairo peripou tha kanei to Amaksi na ftasei sta xeria mou?Episis thelw na to parw se mple kai ston dromo exw dei pollwn eidwn mple alla me endiaferei ena skouro mple(kapws san elektrik einai) kserei kaneis ton kodiko tou?Episis exei skeftei kaneis na valei turbo timer, h exei valei kaneis na mou pei an aksizei!Sas Eyxaristw poly gia thn ypomonh sas!

Link to comment
Share on other sites

Ένας απλός 1400άρης κοστίζει στο εργοστάσιο κάτω από 1000 ευρώ.

 

Το κόστος ενός κινητήρα δεν είναι μόνο οι πρώτες ύλες του είναι και το τεράστιο κόστος έρευνας και εξέλιξης, αλλά και σε πρώτες ύλες δεν νομίζω να έχουν μόνο 500 ευρά διαφορά, μια ματιά στις τιμές των επίμαχων ανταλακτικών θα μας πείσει, ακομα και στο 1/5 της τιμής να αγοράζει το εργοστάσιο πάλι παραπάνω είναι.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Toυ εκανα σημερα τα πρωτα 150 χιλιομετρα του GT μου!Το αμαξι πεταει και γενικα το βρισκω πιο "ευκολο" στην οδηγηση και πιο ανετο απο την Corolliτσα που ειχα!Το πηγα μεχρι 3700 στροφες τα μισα χιλιομετρα αττικη οδο και εχω 7,2l/100km καταλανωση!Επισης μου αρεσε πολυ αυτος ο γριλιστος θορυβος που κανει στα χαμηλα...!

Οσον αφορα το ηχοσυστημα RCD 300 που του εβαλα +4 εξτρα ηχεια,δηλαδη 8 στο συνολο ,εμενα παιδια μου φαινεται υπερβολικα καλος ηχος και δυνατος για μαμα:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το παρείγγειλα 20 Φεβρουαρίου,πότε θα μπει στην παραγωγή,και αν μπήκε δεν έπρεπε να με πάρουν τλ?η δεν ειναι υποχρεωτικό;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κ εγω ενας νεος κατοχος golf gt εδω κ 5 μερες!!Ειμαι κατενθουσιασμενος με την επιταχυνση αν κ το ανοιγω μεχρι 4000 στροφες κ 1η 2α μεχρι 3000.Εχω κανει 600χλμ κ το αμαξι εχει απιστευτες δυνατοτητες.Μου κακοφαινεται λιγο αυτο το ηλεκτρονικο γκαζι που δεν εχει αμεση αποκριση κυριως στις μικρες ταχυτητες αλλα πιστευω να το συνηθισω.Απο ποσα χιλιομετρα κ μετα το αμαξι εχει στρωθει πληρως?Μου εκαψε 8.5 l/100km μισα χιλιομετρα εθνικη κ τα αλλα μισα πολη μεχρι 4000στροφες
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κ εγω ενας νεος κατοχος golf gt εδω κ 5 μερες!!Ειμαι κατενθουσιασμενος με την επιταχυνση αν κ το ανοιγω μεχρι 4000 στροφες κ 1η 2α μεχρι 3000.Εχω κανει 600χλμ κ το αμαξι εχει απιστευτες δυνατοτητες.Μου κακοφαινεται λιγο αυτο το ηλεκτρονικο γκαζι που δεν εχει αμεση αποκριση κυριως στις μικρες ταχυτητες αλλα πιστευω να το συνηθισω.Απο ποσα χιλιομετρα κ μετα το αμαξι εχει στρωθει πληρως?Μου εκαψε 8.5 l/100km μισα χιλιομετρα εθνικη κ τα αλλα μισα πολη μεχρι 4000στροφες

 

Εμενα μου ειπανε 1000 χιλιομετρα στρωσιμο απο την VW....

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κ εγω ενας νεος κατοχος golf gt εδω κ 5 μερες!!Ειμαι κατενθουσιασμενος με την επιταχυνση αν κ το ανοιγω μεχρι 4000 στροφες κ 1η 2α μεχρι 3000.Εχω κανει 600χλμ κ το αμαξι εχει απιστευτες δυνατοτητες.Μου κακοφαινεται λιγο αυτο το ηλεκτρονικο γκαζι που δεν εχει αμεση αποκριση κυριως στις μικρες ταχυτητες αλλα πιστευω να το συνηθισω.Απο ποσα χιλιομετρα κ μετα το αμαξι εχει στρωθει πληρως?Μου εκαψε 8.5 l/100km μισα χιλιομετρα εθνικη κ τα αλλα μισα πολη μεχρι 4000στροφες

 

Παιδιά δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων ούτε γενικά κινητήρων. . . . . αλλά η λογική προστάζει τα παρακάτω . . . . .

 

Καλό είναι το αυτοκίνητο να το πηγαίνουμε στρωτά και χαλαρά στην αρχή, με λίγες στροφές στον κινητήρα (3000-3500) χωρίς γρήγορες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις.

 

Όταν περάσει η περίοδος του "πρώτου" στρωσίματος . . . μάλλον μέχρι τα 2.500 - 3.500 km θα πρέπει να γίνεται αλλαγή λαδιού κινητήρα μαζί με φίλτρο λαδιού και να τσεκάρουμε όλα τα υγρά που έχει το αυτοκίνητο (μήπως και θέλουν αλλαγή)

 

Εννοείτε ότι το αυτοκίνητο στην αρχή της κυκλοφορίας του θέλει συνεχή παρακολούθηση για θορύβους, στάθμη υγρών κτλ.

 

Αφού γίνει η αλλαγή λαδιού και φίλτρου θα πρέπει να ανεβάζουμε τις στροφές σταδιακά ανά 500 ή 1000 κάθε φορά και για διάστημα περίπου 500 – 1000 km

 

Δηλαδή πχ. για αν έχουμε κάνει το πρώτο στρώσιμο μέχρι τα 3.500 km και με όριο στροφών τις 3.000 τότε πχ θα μπορούμε μέχρι να φτάσουμε τα 4.000 km να πηγαίνουμε μέχρι τις 4.000 στροφές. κτλ.κτλ.κτλ.

Πάντως δεν χρειάζεται να το παρακάνουμε και να τσιτώνουμε ή να φτάνουμε στα όρια το αυτοκίνητο όχι γιατί κινδυνεύει αυτό αλλά γιατί οδηγώντας στο «όριο» κινδυνεύει ο εαυτός μας και οι άλλοι γύρο μας !!!

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω λένε ότι οι νέοι κινητήρες έρχονται στρωμένοι ή ότι δεν χρειάζεται στρώσιμο. . . . . ΜΠΟΡΕΙ

 

Η κάθε εταιρεία πάντως λέει ότι στρώσιμο θέλουν όλα τα άλλα πλην του κινητήρα μέρη του αυτοκινήτου.

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω λένε ότι οι νέοι κινητήρες έρχονται στρωμένοι ή ότι δεν χρειάζεται στρώσιμο. . . . . ΜΠΟΡΕΙ

 

Η κάθε εταιρεία πάντως λέει ότι στρώσιμο θέλουν όλα τα άλλα πλην του κινητήρα μέρη του αυτοκινήτου.

Μέσα στο manual λέει και για κινητήρα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάποιος ήδη κάτοχος να μου απαντήσεισ στο παραπάνω ερωτημα.Μετά απο ποσες μέρες απο την παραγγελία μπαίνει στη παραγωγή;22 φεβρουαρίου έγινε
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάποιος ήδη κάτοχος να μου απαντήσεισ στο παραπάνω ερωτημα.Μετά απο ποσες μέρες απο την παραγγελία μπαίνει στη παραγωγή;22 φεβρουαρίου έγινε

Λογικα η παραδοση θα ειναι 3-3.5 μηνες. Επομενως εχεις ψωμι ακομα μπροστα σου:) Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις τηλεφωνο την αντιπροσωπεια που το πηρες και να τους ρωτησεις ;)

Link to comment
Share on other sites

που ζουμε δηλαδη?....

αν ειναι δυνατον να λεμε για στρωσιμο μοτερ με τα σημερινα υλικα....

το οτι το μοτερ ηδη εχει επανω του 400+απο την δοκιμη πριν το βαλουν σε καθε αμαξι αυτο δεν πιανει?.....η μηπως τα μεταλλα δεν ειναι αρκετα καλα για να χρειασουν στρωσιμο?:p

Link to comment
Share on other sites

που ζουμε δηλαδη?....

αν ειναι δυνατον να λεμε για στρωσιμο μοτερ με τα σημερινα υλικα....

το οτι το μοτερ ηδη εχει επανω του 400+απο την δοκιμη πριν το βαλουν σε καθε αμαξι αυτο δεν πιανει?.....η μηπως τα μεταλλα δεν ειναι αρκετα καλα για να χρειασουν στρωσιμο?:p

Πρεπει να δεσουν ολα τα μερη του αυτοκινητου. Δε νομιζω παντως οτι 1000-1500 χλμ ειναι και τοοοοσα πολλα, ωστε να στρωθει ενα αμαξι.;)

Link to comment
Share on other sites

που ζουμε δηλαδη?....

αν ειναι δυνατον να λεμε για στρωσιμο μοτερ με τα σημερινα υλικα....

το οτι το μοτερ ηδη εχει επανω του 400+απο την δοκιμη πριν το βαλουν σε καθε αμαξι αυτο δεν πιανει?.....η μηπως τα μεταλλα δεν ειναι αρκετα καλα για να χρειασουν στρωσιμο?:p

Δηλαδή μας λες ότι η vw γράφει ότι θέλει στο manual; Για να καταλάβω... Πάντως ο καθένας ότι θέλει ας κάνει στο μοτερ του ;)
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μας λες ότι η vw γράφει ότι θέλει στο manual; Για να καταλάβω... Πάντως ο καθένας ότι θέλει ας κάνει στο μοτερ του ;)

Μερικοι ξερουν καλυτερα απο τη VW:D

Σωστος

Link to comment
Share on other sites

Έχει κανείς ή ξέρει που μπορώ να βρω κάλυμμα για οθόνη 2 din για Golf V και καπάκι που να ταιριάζει για να καλύψει το κενό μεταξύ οθόνης και ταμπλώ;

Eυχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Δες στο http://www.autotriti.gr kai sto http://www.ams.gr και γενικα σε ολα τα site των περιοδικων αυτοκινητου
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Toυ εκανα σημερα τα πρωτα 150 χιλιομετρα του GT μου!Το αμαξι πεταει και γενικα το βρισκω πιο "ευκολο" στην οδηγηση και πιο ανετο απο την Corolliτσα που ειχα!

Με 'γειά - καλά και ασφαλή χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

οχι ας πουμε δεν ειχα αμαξι να δω τι και πως που πραγματικα χρειαζοταν στρωσιμο(Punto gt).....

μηπως λεει το manual για τα χλμ που κανει ως δοκιμη το αμαξι εκει?....μηπως λεει οτι κανουν remapping ωστε να ερθει με 0 χλμ?.....? μπα δεν νομιζω καμια δεν το κανει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...