Jump to content

Επισκευή Nokia - που;


leosedf
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το κινητο ηταν εκθεσιακο(πτωση τιμων multirama). αυτο για τους εξι μηνες μου το ειπαν στην nokia,στα multirama μου ειπαν κανονικα δυο χρονια
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδιά καλημέρα,

 

έχω το Ε52 πάνω από 1μιση χρόνο και μια μέρα δυστυχώς μου έφυγε από τα χέρια με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα και να χαλάσει η οθόνη. Το κινητό λειτουργούσε κανονικά μετά από αυτό καθώς μπορούσα να εκτελώ όλες τις λειτουργίες μέσω pc. το πήγα για service και η απάντηση που μόλις πήρα είναι ότι η βλάβη οφείλεται σε υγρασία!?! η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση και το κόστος είναι 213 euros!! έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? η απλά δεν πρόκειται να βρω άκρη και να το παρατήσω το θέμα? φυσικά με αυτό το κόστος τους εξήγησα ότι αγοράζω καινούργιο και μου περισσεύουν και χρήματα...

 

thx

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

έχω το Ε52 πάνω από 1μιση χρόνο και μια μέρα δυστυχώς μου έφυγε από τα χέρια με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα και να χαλάσει η οθόνη. Το κινητό λειτουργούσε κανονικά μετά από αυτό καθώς μπορούσα να εκτελώ όλες τις λειτουργίες μέσω pc. το πήγα για service και η απάντηση που μόλις πήρα είναι ότι η βλάβη οφείλεται σε υγρασία!?! η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση και το κόστος είναι 213 euros!! έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? η απλά δεν πρόκειται να βρω άκρη και να το παρατήσω το θέμα? φυσικά με αυτό το κόστος τους εξήγησα ότι αγοράζω καινούργιο και μου περισσεύουν και χρήματα...

 

thx

 

τι να κυνηγησεις ρε φιλε, εφοσον το εσπασες εσυ το κινητο σου οτι και να εκανες δεν προκειται να σε καλυπτε η εγγυηση

οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια... ;)
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν εννοούσα να με καλύψει η εγγύηση για το σπάσιμο της οθόνης, δεν ήταν εκεί το πρόβλημα μου... η αλλαγή της οθόνης σύμφωνα με το κατάστημα του Γερμανού που πήγα θα κόστιζε χωρίς εγγύηση 50 ευρώ. Τώρα με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι το πρόβλημα είναι η υγρασία... τη στιγμή που το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά με εξαίρεση την οθόνη. Συνεπώς από το κόστος των 50 ευρώ που υπολόγιζα, και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να δώσω, ήρθε ένα κόστος των 213 ευρώ χωρίς να καταλάβω τον λόγο... Edited by tsantilk
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν εννοούσα να με καλύψει η εγγύηση για το σπάσιμο της οθόνης, δεν ήταν εκεί το πρόβλημα μου... η αλλαγή της οθόνης σύμφωνα με το κατάστημα του Γερμανού που πήγα θα κόστιζε χωρίς εγγύηση 50 ευρώ. Τώρα με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι το πρόβλημα είναι η υγρασία... τη στιγμή που το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά με εξαίρεση την οθόνη. Συνεπώς από το κόστος των 50 ευρώ που υπολόγιζα, και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να δώσω, ήρθε ένα κόστος των 213 ευρώ χωρίς να καταλάβω τον λόγο...

 

ένα λεπτο το κινητό απο την στιγμή που έπεσε κάτω και χάλασε η οθονη μετά σου δούλευε κανονικά ; αυτο δεν κατάλαβa. Διότι άμα σου δούλευε εγώ λέω να πάρεις την οθονη και να την βάλεις μόνος σου είναι πανέυκολο θά βρεις το κινητό στο youtube και θά την βάλεις ευκολα και απλά. Όταν πατάς το κουμπί που ανοίγει το κινητό δόναει και ανοίγει ;

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό άνοιγε κανονικά και δόναγε και τα πάντα όλα. Έβαζα PIN και μπoρούσα να το συνδέσω στο pc και να στείλω μηνύματα και ότι άλλο μου επέτρεπε το software της Nokia. Εκτός pc, επειδή δεν έβλεπα το μόνο που μπορούσα ήταν να δέχομαι και να κάνω κλήσεις. Ευχαριστώ για την πληροφορία! Μόλις το παραλάβω από το Γερμανό θα κοιτάξω μπας και το κάνω μόνος μου. Το θέμα είναι σε τι κατάσταση θα το παραλάβω μετά από αυτά που μου είπανε... Edited by tsantilk
Link to comment
Share on other sites

Ως nokiaΚιας από σήμερα προσκηνώ το service της Nokia.Eίχα ένα X6 το οποίο στους 19 μήνες και μετα απο 10000 τούμπες από την 15 μηνών κόρη μου άρχισε να χάνει το σήμα για μεγάλα διαστήματα και μετα να το ξαναβρίσκει και πάλι τα ίδια.Το πήγα στην nokia και μου είπε ότι δεν μπορούν εδώ να το επισκευάσουν και πρέπει να φύγει εξω.Εγω αγόρασα ένα windows phone 710 πιστεύοντας ότι δεν έχω καμία τυχη με το τηλέφωνο μέχρι σήμερα που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως το τηλέφωνο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για αυτό τον λόγω η nokia μου το αντικατέστησε με ένα nokia C6-01.Tι παραπάνω να θέλει κάποις από το service??? Edited by Johny-B
nokiaκιας όχι nikiaκιας!
Link to comment
Share on other sites

???μπράβο...εντυπωσιαστικα...

Πόσο καιρό ειχα να ακούσω κάτι καλό για service nokia...

Που'σαι ρε αθάνατη alpha copy να τους κρατήσεις τις συσκευές κανα μηνά και να τις δώσεις πίσω ανεπισκευαστες αφού έχεις πληρωθεί,να θυμηθούμε λίγο τα νιάτα μας...

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Που'σαι ρε αθάνατη alpha copy να τους κρατήσεις τις συσκευές κανα μηνά και να τις δώσεις πίσω ανεπισκευαστες αφού έχεις πληρωθεί,να θυμηθούμε λίγο τα νιάτα μας...

 

τι λες τωρα! ποσο μα ποσο δικιο εχεις...

 

αρχες 2000 με Alpha Copy Θησεως Καλλιθεα.

ΤΟ ***ΡΔΕΛΟ!!!

 

ποσες φορες ειχα παρει το 3310 της αδερφης μου φτιαγμενο (και καλα). παιζει να ειχα παει συνολικα 4-5 φορες.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δεν εννοούσα να με καλύψει η εγγύηση για το σπάσιμο της οθόνης, δεν ήταν εκεί το πρόβλημα μου... η αλλαγή της οθόνης σύμφωνα με το κατάστημα του Γερμανού που πήγα θα κόστιζε χωρίς εγγύηση 50 ευρώ. Τώρα με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι το πρόβλημα είναι η υγρασία... τη στιγμή που το τηλέφωνο λειτουργούσε κανονικά με εξαίρεση την οθόνη. Συνεπώς από το κόστος των 50 ευρώ που υπολόγιζα, και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να δώσω, ήρθε ένα κόστος των 213 ευρώ χωρίς να καταλάβω τον λόγο...

 

Το κινητό άνοιγε κανονικά και δόναγε και τα πάντα όλα. Έβαζα PIN και μπoρούσα να το συνδέσω στο pc και να στείλω μηνύματα και ότι άλλο μου επέτρεπε το software της Nokia. Εκτός pc, επειδή δεν έβλεπα το μόνο που μπορούσα ήταν να δέχομαι και να κάνω κλήσεις. Ευχαριστώ για την πληροφορία! Μόλις το παραλάβω από το Γερμανό θα κοιτάξω μπας και το κάνω μόνος μου. Το θέμα είναι σε τι κατάσταση θα το παραλάβω μετά από αυτά που μου είπανε...

 

Το θέμα είναι ότι ο Γερμανός

ΔΕΝ έχει καμία μα καμιά σχέση με το επίσημο service της Nokia !!!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?u=11306&type=sigpic&dateline=1348034580
Link to comment
Share on other sites

Μισό λεπτό, πριν από λίγες μέρες το παρέλαβα και ισχύουν ότι έχω γράψει από πάνω, μολις έκανα και check πάλι και το κινητό λειτουργεί κανονικά εκτός από την οθόνη. Εννοείς ότι το service που το έστειλε ο γερμανός είναι δικό του τμήμα και όχι της Nokia? Επίσης, αν ξέρει κάποιος ας με διαφωτίσει στο παρακάτω για να ξέρω πως θα το χειριστώ το θέμα.

Υπάρχει περίπτωση να λειτουργούν όλα εκτός από την οθόνη (επαναλαμβάνω μόλις το τσέκαρα) και αντί για επισκευή οθόνης το service να καταλήξει στο ότι το πρόβλημα είναι η υγρασία??? Στην περίπτωση την δικιά μου σε αυτό καταλήξανε με αποτέλεσμα να κοστολογούν το service στα 213 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ως nokiaΚιας από σήμερα προσκηνώ το service της Nokia.Eίχα ένα X6 το οποίο στους 19 μήνες και μετα απο 10000 τούμπες από την 15 μηνών κόρη μου άρχισε να χάνει το σήμα για μεγάλα διαστήματα και μετα να το ξαναβρίσκει και πάλι τα ίδια.Το πήγα στην nokia και μου είπε ότι δεν μπορούν εδώ να το επισκευάσουν και πρέπει να φύγει εξω.Εγω αγόρασα ένα windows phone 710 πιστεύοντας ότι δεν έχω καμία τυχη με το τηλέφωνο μέχρι σήμερα που με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν πως το τηλέφωνο δεν μπορεί να επισκευαστεί και για αυτό τον λόγω η nokia μου το αντικατέστησε με ένα nokia C6-01.Tι παραπάνω να θέλει κάποις από το service???

 

Πραγματικά μπράβο τους! :D Σε ποιό μαγαζί αν επιτρέπεται; :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα,

 

έχω το Ε52 πάνω από 1μιση χρόνο και μια μέρα δυστυχώς μου έφυγε από τα χέρια με αποτέλεσμα να πέσει στο πάτωμα και να χαλάσει η οθόνη. Το κινητό λειτουργούσε κανονικά μετά από αυτό καθώς μπορούσα να εκτελώ όλες τις λειτουργίες μέσω pc. το πήγα για service και η απάντηση που μόλις πήρα είναι ότι η βλάβη οφείλεται σε υγρασία!?! η οποία δεν καλύπτεται από την εγγύηση και το κόστος είναι 213 euros!! έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο? η απλά δεν πρόκειται να βρω άκρη και να το παρατήσω το θέμα? φυσικά με αυτό το κόστος τους εξήγησα ότι αγοράζω καινούργιο και μου περισσεύουν και χρήματα...

 

thx

 

Παρόμοιο πρόβλημα έχει και το κινητό τις γυναίκας μου. Μετά από μερικές τούμπες, άρχισε να τρεμοπαίζει η οθόνη, στη συνέχεια άρχισε να σβήνει και στο τέλος, μετά από 15-20 ημέρες δεν έδειχνε τίποτα. Το κινητό λειτουργούσε κανονικά όπως και το δικό σου. Το πήγε σε τοπικό κατάστημα Nokia care και της είπαν ότι θέλει αναβάθμιση λογισμικού και καθαρισμό κάποιων επαφών. Ζήτησαν 30€. Μόλις μου το είπε, κατ' ευθείαν της είπα ότι κάποιο βυσματάκι θα έφυγε από τα χτυπήματα και τα υπόλοιπα είναι παραμύθια για να δικαιολογήσουν το 30άρι που να σημειώσω είναι το ελάχιστο ποσό που πληρώνεις για να σου φτιάξουν εκεί κινητό.

Όπως και να έχει έσκασε το 30άρι, της φτιάξανε το κινητό και όλα εντάξει, για κανά μήνα, μέχρι που της ξαναέπεσε, οπότε ξαναάρχισε να τρεμοπαίζει η οθόνη. Υποθέτω ότι από το πέσιμο το λογισμικό έκανε roll back στην προηγούμενη έκδοση και οι επαφές ξαναλερώθηκαν :lol:. Την ψήνω να το δώσει σε κάποιον άλλο να το πάει για να δω τι θα της πουν ότι φταίει, αλλά δεν τα καταφέρνω γιατί της χρειάζεται λέει και αφού δουλεύει έστω και έτσι δεν ασχολείται. Το πιο περίεργο είναι ότι από την ώρα που ήρθε από το service, η μπαταρία έχει πολύ μικρότερη διάρκεια (κάπου 50% κάτω). Δεν το έψαξα, αλλά ίσως να οφείλεται στην έκδοση του λογισμικού ή σε καμιά ρύθμιση που άλλαξαν αυτοί ή άλλαξε με την αναβάθμιση.

 

Οπότε φίλε πήγαινέ το και κάπου αλλού να πάρεις και μια δεύτερη γνώμη αφού είναι εκτός εγγύησης ούτως ή άλλως. Ίσως να μην έχει ούτε υγρασία ούτε χαλασμένη οθόνη, αλλά να έχει φύγει κανά βυσματάκι και με μια αναβάθμιση λογισμικού ;) και ένα καθάρισμα επαφών ;) με 30€ να στο φτιάξουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαβασα το αλλο τοπικ "«1 Hour Service» για τα κινητά της Samsung"

και σκεφτομαι τη δικη μου περιπτωση που το εχω παει στο service το νοκια εδω και 3 βδομαδες...και ακομη τιποτε.

Τηλεφωνησα, και το μονο που μου ειπαν ειναι οτι περιμενουν καποιο εξαρτημα που τους λειπει στο επισημο service, για να το φτιαξουν.

Παμε ομως για μηνα παιδια.

Ελεος.

Με αυτα και με τα αλλα, κατεληξε η νοκια εδω που κατεληξε...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα το αλλο τοπικ "«1 Hour Service» για τα κινητά της Samsung"

και σκεφτομαι τη δικη μου περιπτωση που το εχω παει στο service το νοκια εδω και 3 βδομαδες...και ακομη τιποτε.

Τηλεφωνησα, και το μονο που μου ειπαν ειναι οτι περιμενουν καποιο εξαρτημα που τους λειπει στο επισημο service, για να το φτιαξουν.

Παμε ομως για μηνα παιδια.

Ελεος.

Με αυτα και με τα αλλα, κατεληξε η νοκια εδω που κατεληξε...

 

Το ιδιο επαθα κι εγω, με την περιπτωση μου να αγγιζει τις 40 μερες!

Link to comment
Share on other sites

Για σέρβις στη Θεσσαλονίκη ( εντός εγγύησης ) πιο προτείνεται? Μένω Ανατολικά αλλά δεν έχω πρόβλημα , αρκεί να γίνεται καλή δουλειά
Link to comment
Share on other sites

στος ευοσμο όσες φορές έχω πάει δεν έχω φύγει με παράπονο. πολύ εξυπηρετικό το παλικάρι(με ξανθο μαλί, μου διαφευγει το όνομά του)

επίσης και στους αμπελόκηπους από όσο έχω ακούσει είναι καλό το σερβις

 

αλλά μιας και είσαι ανατολικά, το κατάστημα/αντιπροσωπεία που είναι κάπου απέναντι από το ικέα δε σε βολευει;

Link to comment
Share on other sites

Πιο κοντά σε μένα είναι το Nokia care στη Λαμπράκη. Στη Λ.Γεωργ.Σχολής είναι τα κεντρικά τους , αλλά δεν το αναφέρει σαν μέρος που μπορείς να πας κινητό για σέρβις. Γενικά όλα τα Nokia care έχουν κάποιον να ασχοληθεί με το κινητό ή απλά τα στέλνουν κάπου για σέρβις?

Δεν έχω πρόβλημα να πάω Εύοσμο αν λες ότι είναι καλός.

Link to comment
Share on other sites

Ναι οντως ο κωστας απ τον ευοσμο κανει καλη δουλεια.... Εχω μεινει ευχαριστημενος οσες φορες τον πηγα κινητο
ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Εκλεισα μηνα ρε παιδια που εχω δωσει και εχουν στειλει το κινητο στο service. Ουτε φωνη ουτε ακροαση.

Τι κανω τωρα; Τι να κανω; Να περιμενω επ'αοριστον;;;;

Δηλαδη αμα μου το δωσουν επισκευασμενο σε κανα 6μηνο, θεωρειτε οτι ειμαι ενταξει;

Καμια εκτιμηση χρονου, καμια προβλεψη, ποσο να περιμενω πια; Τι να κανω;

Link to comment
Share on other sites

Η απολυτη νεκρα, σε ενα τοπικ μιας εταιρια που καποτε εκανε παταγο...

Καμια ιδεα ρε παιδια? Τι να κανω? Να το αφησω επ'αοριστον στο service? Να το παρω πισω μη επιδιορθωμενο? Αλλα απο την αλλη, ειναι εντος εγγυησης! Ειναι κριμα?

Γιατι τοση ταλαιπωρια? Τι προτεινετε;

Link to comment
Share on other sites

Nokia shop Αιγαλεω. Το εχουν στειλει στα κεντρικα της νοκια, σχεδον αμεσα. Εκτοτε, τηλεφωνησα να μου πουνε τι εχει γινει, μου ειπαν οτι ηλεκτρονικα το συστημα δειχνει οτι περιμενουν ενα εξαρτημα για την επισκευη, και μετα δεν ξαναειχα αλλη ενημερωση. Τι μελλει γενεσθαι? Η αναμονη αυτη μπορει να κρατησει μηνες; Οκ, δεν εχω καποιο χαρτι που να δειχνει οτι δεσμευονται για τον χρονικο διαστημα της επισκευης, αλλα αυτο σημαινει οτι μπορει να περιμενω μηνες για να το φτιαξουν;
Link to comment
Share on other sites

Το Νοέμβριο του 2011 έκανα μία παραγγελία μέσω Ιντερνέτ ενός μοντέλου της Nokia από το site της Cosmodata. Aξίζει να αναφέρω πως πριν την παραγγελία είχα περάσει ο ίδιος από το κατάστημα της Cosmodata στην οδό Στουρνάρη, ρωτώντας αν το μοντέλο ήταν άμεσα διαθέσιμο. Ο εκεί υπάλληλος με ενημέρωσε πως αφ’ ενός δεν ήταν διαθέσιμο και αφ’ ετέρου δε θα μπορούσα να το παραγγείλω απ’ το κατάστημα όπου ήδη ήμουν παρά μόνο μέσω Ιντερνέτ (…). Έτσι και έκανα λοιπόν, ως καλός και ευλαβικός πελάτης, ελπίζοντας πως θα το έχω στα χέρια μου εντός 2-3 εργάσιμων ημερών, όπως ενημέρωνε το site της Cosmodata. Την 3η ημέρα ενημερώθηκα (πάλι καλά) από υπάλληλο της εταιρείας πως το κινητό θα καθυστερούσε κάποιες ημέρες ακόμα, χωρίς να ξέρουμε ακριβώς πόσες… Μου συστάθηκε να υπολογίζω καμιά εβδομάδα... Το κινητό μου ταχυδρομήθηκε τελικά 12 ημέρες μετά την παραγγελία και όπως οι περισσότεροι θα έλεγαν, είπα δε βαριέσαι αφού το έχω στα χέρια μου όλα καλά.

Η συσκευή πέραν από καθυστερημένη, όσον αφορά την παραλαβή της, αποδείχθηκε και καθυστερημένη όσον αφορά τη λειτουργία της, καθ’ ότι περιστασιακά (σπανιότερα στην αρχή, συχνότερα αργότερα) έσβηνε μόνη της και χρειαζόταν επανεκκίνηση. Όταν πλέον το κακό παράγινε αποφάσισα να την επιστρέψω για επισκευή, εκμεταλλευόμενος την ετήσια εγγύηση της. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Cosmodata με ενημέρωσαν πως θα πρέπει να την αφήσω σε κάποιο κατάστημα Nokia care μαζί με την απόδειξη. Όταν πήγα λοιπόν στο κατάστημα της Nokia ενημερώθηκα από τον εκεί υπάλληλο πως δε μπορούσε να κάνει δεκτή την συσκευή διότι ο κωδικός IMEI (κωδικός προσδιορισμού της συσκευής) παρ’ ότι ήταν κολλημένος πάνω στο κουτί συσκευασίας δεν ήταν αποτυπωμένος και πάνω στην απόδειξη όπως όφειλε να είχε κάνει η Cosmodata. Σε επανειλημμένες απόπειρες τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα και αφού πέρασα από 4 υπαλλήλους που με πάσαραν ο ένας στον άλλο μίλησα τελικά με μία κυρία από τα κεντρικά της Cosmodata στο Περιστέρι η οποία μου δήλωσε ότι προτίθεται να με εξυπηρετήσει λέγοντας μου πως θα έπρεπε να ξαναπεράσω από την Στουρνάρη για να μου γράψουν τον κωδικό στην απόδειξη και να τον σφραγίσουν… Όπως καταλαβαίνετε όχι μόνο είχα αγοράσει μία προβληματική συσκευή αλλά λόγω της παράλειψης του καταστήματος έπρεπε να κάνω διαδρομές προς και από το κέντρο εξ’ αιτίας του μη επαγγελματικού τρόπου εργασίας κάποιων. Το πιο απίθανο ήταν πως αντί να μου ζητηθεί συγνώμη για την ταλαιπωρία με αντιμετώπιζαν και ως περίεργο τον οποίο προσπαθούσαν να εξυπηρετήσουν. Με τα πολλά κατέβηκα στην Στουρνάρη για την συμπλήρωση του κωδικού στην απόδειξη. Αφού περίμενα γύρω στο δεκάλεπτο τον αρμόδιο υπάλληλο ο οποίος τα έλεγε με κάποιους φίλους του έξω από το μαγαζί και ο οποίος μάλλον δυσανασχέτησε στο γεγονός ότι δεν είχα ήδη συμπληρώσει μόνος μου τον κωδικό IMEI στην απόδειξη ώστε να χρειαστεί απλά να τον σφραγίσει, πήρα την απόδειξη ευχαρίστησα και έφυγα. Το συγνώμη για την ταλαιπωρία που άκουσα φεύγοντας δεν έχω ακόμα εξακριβώσει αν πραγματικά και πως ειπώθηκε ή αν ήταν αποκύημα της φαντασίας μου. Καλό είναι λοιπόν πάντα να τσεκάρετε αν ο κωδικός ΙΜΕΙ της συσκευής που αγοράσατε είναι αποτυπωμένος και στην απόδειξη αγοράς διότι θα έχετε πρόβλημα στο service της Νοκια.

Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανείς που βρίσκεται το κεντρικό service της Νokia? Παλιά ήξερα ότι ήταν κάπου πίσω από την Παντειο στην Καλλιθέα αλλά πρεπει κανονικά πλέον να έχει αλλάξει.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...